Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01:39

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Aangezien er in verschillende topics wordt gesproken over Windows On Devices actie van Microsoft.

http://www.windowsondevices.com

Om alle ervaringen etc. centraal te houden, maar even dit topic.

Het Galileo board:
http://www.intel.com/cont...eo-maker-quark-board.html

[IoT] == the "Internet of Things" ;)

Firesphere wijzigde deze reactie 08-07-2014 21:17 (27%)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10:01

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Op wat draaien die dingen eigenlijk (kwa OS), ik gok niet dat het Windows 8 zal zijn.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubinski
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 25-10 22:18

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
IStealYourGun schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:14:
Op wat draaien die dingen eigenlijk (kwa OS), ik gok niet dat het Windows 8 zal zijn.
Ik zou denken aan een vrij kale Windows 8 RT versie.

Software is like sex, it's better when it's free

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-11 21:35
Waar schrijf ik mij voor in op die site?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:06