Heeft er iemand al wat festivals in de planning?
Bij mij staan Emporium, Harmony of Hardcore en Dominator op de planning.
Bij mij staan Emporium, Harmony of Hardcore en Dominator op de planning.
Ik vond Harmony echt fantastisch. Goed opgezet, goede lineup, goede aankleding, kaartje betaalbaar. Om 23:00 weg gegaan want ik was gesloopt en moest nog een uur rijden..Marc3l schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:04:
@douwe.nl alleen kaartjes voor Ground Zero en Thunderdome (maar is geen festival).
Hoe was Harmony of Hardcore?
[ Voor 4% gewijzigd door douwe.nl op 07-06-2022 12:30 ]
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik heb sterk het vermoeden dat vooral de nieuwe generatie die piepkicks kan waarderen, weet niet waarom. Ik vind het helemaal niks, heb ook niks met heel die uptempo hype. Ik ben 31, dus ooit was ik ook de nieuwe generatie, maar geef mij maar gewoon early of milleniumMaikel64 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:15:
Ik snap alleen totaal niet dat GPF op de main werd gezet (of überhaupt een podium krijgt, maar dat is een andere discussie). Een keer een piepkick is al niet leuk, maar constant is gewoon k*t naar mijn mening.
[ Voor 4% gewijzigd door ChokingHazard op 07-06-2022 14:22 ]
Hier met mijn 36 kan ik ook prima wat hebben, van echte early tot aan veel van het moderne spul, maar helaas is het de laatste 2-3 jaar schering en inslag met piepkicks en plopkicks wat mij persoonlijk totaal niet trekt.douwe.nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:46:
@Maikel64 GPF moest ik even opzoeken... aldus google: The Greazy Puzzy Fuckerz aka The Piep Kings
Lijkt me duidelijk genoeg
Nou ben ik 37 en ga prima op uptempo maar net zo graag early of millenium, daar is Resonate ook een mooi feest voor. Helaas is die datum verschoven waardoor ik er niet bij kan zijn door de verjaardag van mijn dochter.
[ Voor 6% gewijzigd door dglavimans op 19-06-2022 23:01 ]
Hoewel leuker met vrienden kan ik me alleen op n festival ook prima vermaken als t zo uitkomt. Have fun!dglavimans schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:59:
Komende week Defqon! Geen van de vrienden wou mee.. Gelukkig paar jaar terug besloten om in dat soort gevallen toch zelf te gaan, anders had ik veel mooie momenten gemist!
Ga de vrijdag
[ Voor 21% gewijzigd door ds65ag5g5as78a op 23-06-2022 02:24 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Sassie op 23-06-2022 11:10 ]
Ai, dat is klote! Veel beterschap toegewenst 😉Sassie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 10:11:
Helaas toch geen Defqon voor mij: positieve coronatest deze ochtend(had bovendien ook al klachten/was niet fit). Het is niet anders.
Ticket op ticketswap gezet en me verder maar troosten met het feit dat ik het geld voor de munten op zak houd.
Verder maar zoveel mogelijk van de livestreams meepakken (ik moet toch thuisblijven
). En hopelijk volgend jaar (20 jaar na de eerste) er dan wel weer bij.
Voor degenen die nog wel gaan: veel plezier! (zal vast wel goed komen)
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
20 jaar geleden alweer? God ik voel me oud. Ben bij de eerste 4 edities geweest ofzo. Mooie tijden.Sassie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 10:11:
Helaas toch geen Defqon voor mij: positieve coronatest deze ochtend(had bovendien ook al klachten/was niet fit). Het is niet anders.
Ticket op ticketswap gezet en me verder maar troosten met het feit dat ik het geld voor de munten op zak houd.
Verder maar zoveel mogelijk van de livestreams meepakken (ik moet toch thuisblijven
). En hopelijk volgend jaar (20 jaar na de eerste) er dan wel weer bij.
Voor degenen die nog wel gaan: veel plezier! (zal vast wel goed komen)
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Over 'oud' gesproken, ik was erbij de eerste editie (was mij allereerste grote feest/festival ooit).Malfunctions schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:17:
[...]
20 jaar geleden alweer? God ik voel me oud. Ben bij de eerste 4 edities geweest ofzo. Mooie tijden.
[ Voor 9% gewijzigd door HouseQ op 27-06-2022 17:38 ]
Alles voor de likes heHouseQ schreef op maandag 27 juni 2022 @ 17:36:
Oh man al die professionele filmers in t publiek op Defqon😉.Moest wel even lachen toen ik t halve publiek met hun mobiel stond toen t living for the moment muziekje gedraaid werd... (Alsof ze het beter kunnen filmen dan de drone, helicopter en de 10tal camera's bij t publiek)
Verder wel mooi feestje gehad en sowieso veel op de gold gestaan (Buzz fuzz Dano en Gizmo erg lekker gedraaid) maar ook wat andere topsetjes gehoord.
Defqon is qua prijs idd aan de hoge kant maar van de 18 edities heb ik er 2 gemist dus ik kan eigenlijk niet stoppen haha.
"Vroeger" had er hooguit iemand een wegwerpcamera bij. En je kon, voor FL10,00, op feesten op de fotoChokingHazard schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 10:11:
[...]
Alles voor de likes he![]()
Dat filmen begint me meer en meer op te vallen. Ik ben pas 31 en m'n eerste feest was in 2007, maar toen was het naar mijn idee minder met filmen dan nu. Vooral omdat je bij thuiskomst erachter kwam dat je alleen maar gekraak had gefilmd dus het had ook helemaal geen zin eigenlijk
[ Voor 20% gewijzigd door brtk op 28-06-2022 15:42 ]
dglavimans schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:42:
[Afbeelding]
Defqon wat ben je toch mooi.. en blij dat de voorspelde bliksem en regen nooit is gekomen
1997brtk schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:36:
[...]
"Vroeger" had er hooguit iemand een wegwerpcamera bij. En je kon, voor FL10,00, op feesten op de foto! Kreeg pas nog wat van die Polaroids onder ogen van Speedrazor 1997, Mysteryland 1993.
Weliswaar leuke herinneringen, maar feesten zijn voor mij niet om te filmen of foto's te maken, maar om te beleven: dat kan je maar één keer, ter plekke en niet later vanaf een filmpje.
[Afbeelding]
Toen ik net begon met naar festivals gaan heb ik wel aardig gefilmd.. Vooral Defqon 2019 enorm veel (eerste Defqon)ChokingHazard schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 10:11:
[...]
Alles voor de likes he![]()
Dat filmen begint me meer en meer op te vallen. Ik ben pas 31 en m'n eerste feest was in 2007, maar toen was het naar mijn idee minder met filmen dan nu. Vooral omdat je bij thuiskomst erachter kwam dat je alleen maar gekraak had gefilmd dus het had ook helemaal geen zin eigenlijk
Er zijn voor mij twee feesten die boven alles uitstijgen. Dat waren Ground Zero 2009 en Fatality Festival 2016. Op beide feesten had ik helemaal geen tijd om te filmen omdat alles zo ontzettend vet wasdglavimans schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 17:16:
[...]
Toen ik net begon met naar festivals gaan heb ik wel aardig gefilmd.. Vooral Defqon 2019 enorm veel (eerste Defqon)
Toen ik die vrijdag in 2022 terug kwam zag ik dat er twee foto’s op mijn telefoon staan. Wat andere zeggen 100 andere mensen filmen het wss beter dan dat ik het doe. Ik ging gewoon lekker een uur uit mijn plaat tijdens Headhunterz![]()
![]()
En juist dat nog meer leven in het moment maakt zo feest nog vetter
Was der helaas niet bij. had nachtdienst helaas.SpeedyNick schreef op zondag 3 juli 2022 @ 20:32:
Gisteren last minute naar Ouwe Stijl is Botergeil geweest, heerlijk vermaakt 🤘🍺
Had niet verwacht dat ik het tot het einde om 8 uur 's morgens zou trekken, maar deze nacht vloog voorbij 😂
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ondanks dat het geen early is, vond ik dat vroeger wel een lekker plaatje ja. Maar heb 'm destijds zo vaak gehoord dat ik hem tegenwoordig echt niet meer kan horen
Haha, zo ver terug ging ik nog niet, maar ik zat wel laatst te kijken naar qlimax 2008. Ik ging in de periode rond 2006 - 2014 vaak naar festivals, en als je die dvd (dat was toen nog) terugkijkt zie je ook amper telefoons.. Daar zie je gewoon blote wijven, tieten en lekkere chickies die gek deden. Tegenwoordig durft niemand dat meer want er staan 50 telefoons op je gericht.. Echt een dooddoener voor de sfeer ook..brtk schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:36:
[...]
"Vroeger" had er hooguit iemand een wegwerpcamera bij. En je kon, voor FL10,00, op feesten op de foto! Kreeg pas nog wat van die Polaroids onder ogen van Speedrazor 1997, Mysteryland 1993.
Weliswaar leuke herinneringen, maar feesten zijn voor mij niet om te filmen of foto's te maken, maar om te beleven: dat kan je maar één keer, ter plekke en niet later vanaf een filmpje.
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door ID-College op 19-07-2022 09:18 ]
Mensen in het publiek filmen toch ook veel beter dan een organisatie?ID-College schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:17:
Staan ze op de eindshow, gaat het hele publiek staan filmen
Wappie en dan inderdaad aan het wapperenMarc3l schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:00:
@brtk en moest je nu wapperen of niet was volgens mij altijd het dingetje met die dingen weet ik nog.
Daarom.. En bereik had je vaak ook niet.. Was allang blij dat ik mijn groep weer had teruggevonden ergens midden in de nacht.. Festival nog erger..Esso21 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:32:
@ID-College Toen waren er natuurlijk ook nog geen telefoons met (fatsoenlijke) camera's he
Neemt niet weg dat de (film) zombies wel slecht zijn voor de sfeer
[ Voor 9% gewijzigd door YaaD op 01-09-2022 10:01 ]
bl44t
Groundzero was wel een leuk feestje maar zo verschrikkelijk koud. Heb me vooral in de frenchcore tent schuil gehouden uit de wind.YaaD schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:01:
Iemand nog naar Ground Zero geweest afgelopen weekend?
Voornamelijk bij multigroove en Hellbound rondgehangen.. heerlijk sfeertje weer hoor![]()
Jammer dat Peacock zoveel draaide, maar ja wat wil je als ambassadeur...
Dit keer was de entree goed geregeld, alleen kwam 30% van het barpersoneel niet opdagen dus stond je 30 minuten op een pot bier te wachten. Dronken ben ik niet geworden in ieder geval![]()
Iemand anders nog feestje gepland staan? Ik hoop mensen zover te krijgen om naar Syndicate te gaan in de Turbinehallen.
Ik vond t met de kou wel meevallen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik de hele avond bijna geen moment heb stilgestaanBurnerT schreef op donderdag 1 september 2022 @ 12:14:
[...]
Groundzero was wel een leuk feestje maar zo verschrikkelijk koud. Heb me vooral in de frenchcore tent schuil gehouden uit de wind.
Wel erg triest voor de artiesten overigens die werden een kwartier voor de opening van de mainstage gesommeerd om de muziek even te stoppen zodat de MC alle mensen kon "wegsturen" naar de mainstage voor een slappe opening met wat vuurwerk. Verder prima genoten volgende week Zrce (kroatie naar het party eiland BKJN feest) en morgen naar PKHS in Tilburg (frenchcore ledgends met in zaal 2 ook millennium)
bl44t
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
[ Voor 97% gewijzigd door Deathchant op 01-09-2022 13:54 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Een avondje livestream voor mij, maar Ophidian maakt dat nu al goed.
[ Voor 60% gewijzigd door Sassie op 10-12-2022 23:03 ]
Ik ben echt benieuwd hoe ze die decade shows gaan doen. Om 23:30 is de eerste.Sassie schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 23:02:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door ChokingHazard op 10-12-2022 23:04 ]
Ja, wel 'maar' 10 minuten per show, dus idd benieuwd hoe dat eruit gaat zien.ChokingHazard schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 23:04:
[...]
Ik ben echt benieuwd hoe ze die decade shows gaan doen. Om 23:30 is de eerste.
Inderdaad, 3x 10 minuten. 1x 30 was denk ik beter geweest. Maar we gaan het zien.Sassie schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 23:08:
[...]
Ja, wel 'maar' 10 minuten per show, dus idd benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
Geweldig stukje oude doos op het moment, maar ik mis zo de live sets die ze vroeger nog deden. Geweldig dat die DJ een knop fetisch heeft, maar doe er dan gewoon wat mee..Sassie schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 23:02:
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop nog 20 minuten wakker te blijven maar ik betwijfel het. Maar het zal vast wel op YouTube verschijnen uiteindelijkSassie schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 23:56:
Was best aardig die eerste show. Niet super bijzonder, maar iig leuk intermezzo. Ben ook wel benieuwd naar 2e decade, maar weet niet of ik de nacht tot zo laat wil gaan rekken.
BodylotionSinergyX schreef op zondag 11 december 2022 @ 00:14:
[...]
Geweldig stukje oude doos op het moment, maar ik mis zo de live sets die ze vroeger nog deden. Geweldig dat die DJ een knop fetisch heeft, maar doe er dan gewoon wat mee..
(6 million ways to die ken ik nog steeds als mix met Fuck martine van neophyte)
Was weer een leuk feestje
Thunderdome had een story geplaatst op Insta waarop je kon zien dat er om 9 uur al een rij stond. Via de webshop was het meeste nieuwe spul al uitverkocht.SpeedyNick schreef op zondag 11 december 2022 @ 13:59:
[...]
Was weer een leuk feestje![]()
![]()
Natuurlijk was het wel weer massaal XXL formaat, maar genoten van de setjes die ik meegepikt heb 🤘
De rij voor de merchandise was echt absurd lang ondanks dat ik om 10 uur binnen was, die maar overgeslagen dit keer
Heb geen insta, dus nooit gezien 😷 had wel mijn wishlist gevuld, en stond voor 10 uur voor de deur (had die hard tickets om 8 uur naar binnen te kunnen, maar anderen van groep niet helaas), maar toen stond de rij voor merchandise al de hele "666" zaal te vullen..👎ChokingHazard schreef op zondag 11 december 2022 @ 15:20:
[...]
Thunderdome had een story geplaatst op Insta waarop je kon zien dat er om 9 uur al een rij stond. Via de webshop was het meeste nieuwe spul al uitverkocht.
Ik heb ergens nog een polo liggen van Thunderdome uit de jaren 90, maar geen idee waar..
Read the badge, Bitch!
Goeie tip! Ben niet zo'n MoH fan maar overdag wat bassen voelen is zeker interessant!Marc3l schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:47:
@Zeeuw van mij mag het ook wel overdag, zag dat MoH ook overdag is. Wel een interessante optie.
Read the badge, Bitch!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door SpeedyNick op 09-07-2023 21:31 ]
Haha herkenbaar die gesprekken met wildvreemden.SpeedyNick schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:30:
Ik ben gisteren naar Karma outdoor in Eindhoven geweest. Promised land is voor mij een thuis feestje (woon in Haarlem), maar de lineup is het voor mij net niet..
Karma was echt weer heerlijk, alhoewel ik wel veel last van de hitte had. Veel water drinken, uit de zon blijven & pas toen het af begon te koelen aan het bier & wat anders gegaan.
Jammere is wel dat je tegen die tijd al half gaar bent, maar alsnog super gezellig gehad, heb weer heerlijk veel vage gesprekken gevoerd 🤣
Set van de dag voor mij waren shadowlands terrorist & noize suppressor
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Kan je eens een voorbeeld geven va ndeze piepkicks?Maikel64 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:02:
Ik ben toch benieuwd wat hier over het algemeen de mening is over de "tegenwoordige" stand van hardcore. Die piepkicks en constante breaks verpesten het naar mijn idee nogal (lees: mijn smaak is anders).
Ten tijde van de opkomst van uptempo waren er ook een hoop mensen die er tegen waren, al is dat er onderhand wel ingesleten naar mijn idee.
Maar wanneer je nu naar een hardcore festival gaat lijkt het wel of op 90% van de stages alleen maar piepkicks e.d. te horen zijn. Variatie is ver te zoeken. Van mij mogen ze dat lekker beperken tot 1 á 2 stages en de rest weer terug naar het sub-genre waarvoor de betreffende stage bedoeld is.
Bij Harmony was de set van Ruffneck en Promo een welkome afwisseling op de main, want verder wist ik op momenten nou niet goed of ik liever rond ging kijken of wilde blijven staan. Normaal gesproken wil ik geen set van Nosferatu missen, al helemaal niet in de Ravezone bij Harmony, maar nu was ik er na 10-15 minuten wel weer klaar mee.
Nou, inderdaad! En wat te denken van platen van ruim drie minuten met slechts 30 seconde bass?Maikel64 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:02:
Ik ben toch benieuwd wat hier over het algemeen de mening is over de "tegenwoordige" stand van hardcore. Die piepkicks en constante breaks verpesten het naar mijn idee nogal (lees: mijn smaak is anders).
Read the badge, Bitch!
Ik deel je mening. Ik begrijp de hele trend ook niet eigenlijk. Goed, ik ben pas 32 dus in de ogen van de gemiddelde gabber nog steeds een jonkie, ik heb de 90s niet bewust meegemaakt maar dat is wel mijn favoriete periode.Maikel64 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:02:
Ten tijde van de opkomst van uptempo waren er ook een hoop mensen die er tegen waren, al is dat er onderhand wel ingesleten naar mijn idee.
Maar wanneer je nu naar een hardcore festival gaat lijkt het wel of op 90% van de stages alleen maar piepkicks e.d. te horen zijn. Variatie is ver te zoeken. Van mij mogen ze dat lekker beperken tot 1 á 2 stages en de rest weer terug naar het sub-genre waarvoor de betreffende stage bedoeld is.
Bij Harmony was de set van Ruffneck en Promo een welkome afwisseling op de main, want verder wist ik op momenten nou niet goed of ik liever rond ging kijken of wilde blijven staan. Normaal gesproken wil ik geen set van Nosferatu missen, al helemaal niet in de Ravezone bij Harmony, maar nu was ik er na 10-15 minuten wel weer klaar mee.
Dat zijn niet de breaks die hij bedoelt. Hij doelt op constante 'pauzes' tussen de kicks door, wat je imo steeds vaker hebt in de huidige hardcore. Lange vocals, lange opbouw van melodie, en dan vervolgens 30 seconden kicks en klaar.Tante_Pollewob schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:20:
Geef mij maar early, industrial of terror![]()
Opzich heb ik met breaks weinig moeite, bijvoorbeeld UK hardcore van Hellfish of The Producer vind ik wel lekker. Maar kom alstublieft niet met pieperdepiep aan.
Niet OP, maar ik gok zoiets als dit bijvoorbeeld. Naar mijn weten is GPF er een aantal jaar mee begonnen, die brengen nummers uit in deze stijl. GPF is een project van Raw hardstyle-producer Caine, daar is het al misgegaan denk ikwokkelz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:37:
[...]
Kan je eens een voorbeeld geven va ndeze piepkicks?
Ik zelf luister alleen maar de hardcore uit de jaren 90, mijn jeugd
Luister maar eens naar recent uitgebrachte nummers, dan begrijp je 'm wel een beetje verwacht ik.wokkelz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:37:
[...]
Kan je eens een voorbeeld geven va ndeze piepkicks?
Ik zelf luister alleen maar de hardcore uit de jaren 90, mijn jeugd
Ik deel je mening volledig. Ik luister het al sinds 1992, en ik ben eigenlijk al vrij vroeg wegbewogen van de mainstream hardcore.Maikel64 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:02:
[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 20-07-2023 17:02 ]
Deel je mening ook. Die overstuurde kicks zodat ze piepen heeft weinig te maken met hardcore. De hele kick/bass valt weg en dat is/was toch de basis(?) Maar zal wel oud worden. Aan de andere kant heeft het altijd veranderd. Overgang van early naar millennium vonden dat ook veel maar draaiorgel muziek.Maikel64 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:02:
Hoor veel positieve verhalen erover inderdaad, geluid schijnt ook stuk beter te zijn geweest gisteren?😉Flextrip schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:39:
Gisteren bij Resonate geweest.
https://resonatehc.nl/en/timetable/
Heb me er goed mee vermaakt. Toch vooral jeugdsentiment bij mij.
[ Voor 58% gewijzigd door Marc3l op 25-10-2023 09:17 ]
Zoals elk jaar weer aanwezigpsy schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 00:03:
Ik vond de film wel aardig, maar meer vanwege de tijdsgeest. De "hardcore" vond ik wel een beetje stereotypisch en het verhaaltje....meh. Het was wel aardig. Maar ik vond het leuker om "Thunderdome never dies" te kijken maar dat is natuurlijk gewoon een documentaire.
Aanstaande zaterdag is trouwens weer Thunderdome. Wie gaat ook?
Komt omdat de grootste hal (hal 1, 25000 man zat daar vorig jaar in) niet meer gebruikt gaat worden, en plat gaatpsy schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:01:
Het is wel ietsje kleiner dit jaar toch?
Ik zal vooral in 1 & 6 te vinden zijn als ik de line-up zo bekijk. Rest ligt toch te ver
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Jeetje vroeger kende we dit niet echt. En ik ga nu al een aantal jaar met iemand mee naar feestjes als chauffeur maar dit soort "herrie" heb je op bijna alle feesten tegenwoordig. Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Het hedendaagse publiek gaat er vrij goed op volgensmijuser549890 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:47:
Een uptempo setje geprobeerd te draaien van een uur ^^ ...
https://soundcloud.com/hardbeatzmusic/first-uptempo-mix-2024
Tsja, smaken verschillen. Ik ben er sinds de YouTube: GPF.Pres.ThePiepShow.2022.WEBRip.YIFY.X69.AC3-EVO | Defqon.1 Weekend... wel van gecharmeerd geraakt. Ze nemen het allemaal niet zo serieus en dat is wel verfrissend.BurnerT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:02:
[...]
Jeetje vroeger kende we dit niet echt. En ik ga nu al een aantal jaar met iemand mee naar feestjes als chauffeur maar dit soort "herrie" heb je op bijna alle feesten tegenwoordig. Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Het hedendaagse publiek gaat er vrij goed op volgensmij
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik had mij zo verheugd op deze TD editie, maar kon er door omstandigheden helaas niet bij zijn.DutchHammer schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:54:
Ff een kick, maar wat was Thunderdome in het Sportpaleis Antwerpen (i.i.g. de vrijdagavond) een top editie.
Het plan was hier om beide nachten te gaan, maar uiteindelijk besloten maar één nacht te gaan. Eerst overal sceptisch over.. Het Belgische OV en de locatie etc.. Maar alles heeft ons positief verrast..
Je gaat het bijna jammer vinden dat de volgende editie gewoon weer in Nederland is.
Jup, 13 december. Locatie is nog niet bekend. Jaarbeurs lijkt einde verhaal te zijn. Is kleiner geworden en een nachtvergunning zal moeilijk worden met al die woontorens die rondom de Jaarbeurs gebouwd zijn.Kriss1981 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 17:09:
[...]
Ik had mij zo verheugd op deze TD editie, maar kon er door omstandigheden helaas niet bij zijn.
Is ie volgend jaar weer in NL?
Hier ook al tijdje, heb gelukkig al 10 jaar de die hard verkoop waarin ik ze mag halen 👍Bolletje schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 18:06:
Gisteren was de verkoop voor Thunderdome 2025.
Tickets kopen gelukt![]()
Is weer in de Jaarbeurs Utrecht
Trailer staat ook wel online, maar hierbij een leuk nummer:
[YouTube: Ophidian - Theory of Nothing]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq