Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

SpeedyNick schreef op zondag 9 juli 2023 @ 21:30:
Ik ben gisteren naar Karma outdoor in Eindhoven geweest. Promised land is voor mij een thuis feestje (woon in Haarlem), maar de lineup is het voor mij net niet..

Karma was echt weer heerlijk, alhoewel ik wel veel last van de hitte had. Veel water drinken, uit de zon blijven & pas toen het af begon te koelen aan het bier & wat anders gegaan.
Jammere is wel dat je tegen die tijd al half gaar bent, maar alsnog super gezellig gehad, heb weer heerlijk veel vage gesprekken gevoerd 🤣
Set van de dag voor mij waren shadowlands terrorist & noize suppressor d:)b
Haha herkenbaar die gesprekken met wildvreemden.
Omdat het zo vreselijk heet was ben ik dit keer helemaal nuchter gebleven. Ging boven verwachting goed en met de warmte kon ik nu veel beter blijven drinken. Alleen kak je op het einde van de dag totaal in. Ik merk dat de conditie wel een dingetje begint te worden. Of is het de leeftijd ;)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26
Inmiddels alweer 3 weken geleden weekend Defqon gedaan. Ondanks de leeftijd best goed vol kunnen houden ook met de hitte op zaterdag en vooral zondag, hoewel ik op einde van de dag wel steeds last van nek en schouders kreeg (dat zal idd de leeftijd oa wel zijn). Qua drinken wel verstandig gedaan, steeds afgewisseld met water (ook vanwege muntprijzen en de warmte/hitte). Eigenlijk niet superveel op de hardcore stages (Black, Gold, Silver) geweest in het weekend op een paar sets na die ik wilde zien. Wat voor mij wel een van de sets van het weekend was was Ruffneck 30 years in de BLACk. Mooie tijdreis door de hardcore en ook met de minder grote hitjes/classics (oa Catscan - Capture In Distress) opgebouwd. Ook nog naar de Mad Dog downtempo set geweest (uiteraard), dat was ook leuk om mee te maken en het was toen ook gezellig druk op de Silver stage.

Zag de afgelopen maanden wel wat meer voor mij onbekende festivals langskomen op de socials (oa Titanium Festival in Utrecht (Vianen) en Play! Festival in Friesland). Voor volgend jaar wordt dat toch maar wat meer de festival agenda in de gaten houden en kijken of er nog wat met ook early hardcore en millenium bij zit (voor mij wel een must dat ik terug kan vallen op zulke stages). Kreeg op Defqon iig weer de smaak te pakken qua festivalbezoek, dus toch maar ff kijken voor een dagfestival de komende maanden (zondagje Decibel wellicht, ook al heb je dan 'slechts' 2 hardcore stages daar).

Wat ik merk dat de classics wat meer samengevoegd worden (iig op de grote en/of non-dedicated feesten) en de hokjes early hardcore en millennium wat verwateren daardoor. Het is denk ik ook een gevalletje leeftijd/verstrijken der jaren. Voor mij is er het onderscheid tussen oldschool, early hardcore en millenium hardcore. Vooral early hardcore en millennium waren echt 2 aparte tijdperken en sounds voor mijn gevoel (en de sounds van mijn tienerjaren en de jaren als jongvolwassene, waarmee je ook het meest vergroeid raakt). Ondertussen begint de periode erna ook onder classics te vallen, wel logisch gezien het verstrijken van de tijd, maar daardoor raakt het wel allemaal samengeklonterd voor mijn gevoel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-05 13:29
Ik ben toch benieuwd wat hier over het algemeen de mening is over de "tegenwoordige" stand van hardcore. Die piepkicks en constante breaks verpesten het naar mijn idee nogal (lees: mijn smaak is anders).

Ten tijde van de opkomst van uptempo waren er ook een hoop mensen die er tegen waren, al is dat er onderhand wel ingesleten naar mijn idee.

Maar wanneer je nu naar een hardcore festival gaat lijkt het wel of op 90% van de stages alleen maar piepkicks e.d. te horen zijn. Variatie is ver te zoeken. Van mij mogen ze dat lekker beperken tot 1 á 2 stages en de rest weer terug naar het sub-genre waarvoor de betreffende stage bedoeld is.

Bij Harmony was de set van Ruffneck en Promo een welkome afwisseling op de main, want verder wist ik op momenten nou niet goed of ik liever rond ging kijken of wilde blijven staan. Normaal gesproken wil ik geen set van Nosferatu missen, al helemaal niet in de Ravezone bij Harmony, maar nu was ik er na 10-15 minuten wel weer klaar mee.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tante_Pollewob
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:01
Geef mij maar early, industrial of terror :)

Opzich heb ik met breaks weinig moeite, bijvoorbeeld UK hardcore van Hellfish of The Producer vind ik wel lekker. Maar kom alstublieft niet met pieperdepiep aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:32
Maikel64 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 12:02:
Ik ben toch benieuwd wat hier over het algemeen de mening is over de "tegenwoordige" stand van hardcore. Die piepkicks en constante breaks verpesten het naar mijn idee nogal (lees: mijn smaak is anders).

Ten tijde van de opkomst van uptempo waren er ook een hoop mensen die er tegen waren, al is dat er onderhand wel ingesleten naar mijn idee.

Maar wanneer je nu naar een hardcore festival gaat lijkt het wel of op 90% van de stages alleen maar piepkicks e.d. te horen zijn. Variatie is ver te zoeken. Van mij mogen ze dat lekker beperken tot 1 á 2 stages en de rest weer terug naar het sub-genre waarvoor de betreffende stage bedoeld is.

Bij Harmony was de set van Ruffneck en Promo een welkome afwisseling op de main, want verder wist ik op momenten nou niet goed of ik liever rond ging kijken of wilde blijven staan. Normaal gesproken wil ik geen set van Nosferatu missen, al helemaal niet in de Ravezone bij Harmony, maar nu was ik er na 10-15 minuten wel weer klaar mee.
Kan je eens een voorbeeld geven va ndeze piepkicks?
Ik zelf luister alleen maar de hardcore uit de jaren 90, mijn jeugd :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 23:20

Zeeuw

5.6

Nou, inderdaad! En wat te denken van platen van ruim drie minuten met slechts 30 seconde bass? :X
Of van die boze Nederlandstalige teksten die tegen het systeem schoppen... Er staan zelfs meisjes vooraan het podium te huilen om een DJ die piano speelt :F Wat te denken van dat Jumpstyle dansje wat ze tegenwoordig 'Hakke' noemen.
Maar goed, ik zal wel een oude man zijn. Vroeger! Toen had je gewoon platen waar F*ck werd geroepen, een vette sample uit een film, een vaag deuntje en lekker beuken!

Ik heb laatst een liveset van Shlømo geluisterd, daar lijkt meer hardcore in te zitten.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:07

Ik deel je mening. Ik begrijp de hele trend ook niet eigenlijk. Goed, ik ben pas 32 dus in de ogen van de gemiddelde gabber nog steeds een jonkie, ik heb de 90s niet bewust meegemaakt maar dat is wel mijn favoriete periode.

Tegenwoordig heb je inderdaad heel veel breaks, ellenlange opbouw om vervolgens 25-30 seconden naar een kutkick te luisteren en daarna weer een break van anderhalve minuut. Nee bedankt, doe mij dan maar nummers van Ophidian, of van de wat minder bekende artiesten zoals deze:

https://soundcloud.com/us...o-project-drop-the-needle
Tante_Pollewob schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:20:
Geef mij maar early, industrial of terror :)

Opzich heb ik met breaks weinig moeite, bijvoorbeeld UK hardcore van Hellfish of The Producer vind ik wel lekker. Maar kom alstublieft niet met pieperdepiep aan.
Dat zijn niet de breaks die hij bedoelt. Hij doelt op constante 'pauzes' tussen de kicks door, wat je imo steeds vaker hebt in de huidige hardcore. Lange vocals, lange opbouw van melodie, en dan vervolgens 30 seconden kicks en klaar.
wokkelz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:37:
[...]

Niet OP, maar ik gok zoiets als dit bijvoorbeeld. Naar mijn weten is GPF er een aantal jaar mee begonnen, die brengen nummers uit in deze stijl. GPF is een project van Raw hardstyle-producer Caine, daar is het al misgegaan denk ik :')

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-05 13:29
wokkelz schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:37:
[...]

Luister maar eens naar recent uitgebrachte nummers, dan begrijp je 'm wel een beetje verwacht ik.

Leuk dat er nummer van 4 minuten worden uitgebracht, maar met maar 30-40 seconden om even te beuken welke dan ook nog eens uit vooral gepiep bestaat, is de lol snel op voor mij.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik deel je mening volledig. Ik luister het al sinds 1992, en ik ben eigenlijk al vrij vroeg wegbewogen van de mainstream hardcore.
Vroegah in tijde van Thunderdome was het wel nog echt cool en veel onderscheid te vinden tussen de verschillende DJ's en groepen.
Neophyte/Bodylotion hadden een zeer herkenbare eigen stijl met een flink dreunende bass en die typische "trommelgeluiden" die je duidelijk hoort bij Number One Fan, None of ya Left, Real Hardcore. Laten we de echt goeie ouwe niet vergeten: Execute.
Ook Buzz Fuzz had een hele eigen stijl met zeer herkenbare samples en geluiden. Ook Dj Promo/Brian Acardy/Rude Awakening...Dj Waxweazle/Headbanger/Alienator.....

Soms check ik nog wel eens wat er nu zoal uitgebracht wordt, maar ze gebruiken tegenwoordig allemaal dezelfde bass/kick en piew-piew geluidjes, ik kan geen onderscheid meer maken of iets een Neophyte plaat is of een Furyan plaat of een <vul maar in>-plaat. Eenheidsworst als je het mij vraagt en ik ben echt blij dat ik er niet meer zo naar luister.
Het lijkt ook net alsof een liedje alleen maar bestaat uit 3,5 minuut opbouw/ander gepiep en gefrutsel om vervolgens effe 30 seconden te rammen, en dan weer 1,5 minuut één voor één een "instrument" te laten uit faden. De basskicks klinken ook zo clean, zo netjes, waar vroeger gewoon de beuk, scheur en kraak in gegooid werd.

Ik ben al vrij vroeg "overgestapt" (als je het uberhaupt zo kunt noemen) naar de wat meer industrielere uptempo, speedcore en terror (Industrial Strength, DOA, Manu le Malin, Simon Underground e.d.) en dat is eigenlijk alleen maar "harder" geworden. Sarin Assault, Hellfish, Dj Producer, Noisekick e.d. zijn dan de wat bekendere artiesten die ik nog beluister.
Hellfish en Producer hebben wat dat betreft mijns inziens ook hun prime time gehad. Hellfish heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij ook meer breakbeat psychedelic electronic muziek maakt, al dan niet uptempo, dus daar kan ik nog wel in meegaan, maar echte goeie rossers die hij vroeger had zoals Speed Drinking, Ultraviolence, Man vs Machine, No more rock n roll, the uridium project e.d. die kan ik niet meer terugvinden nu. De laatste echte goeie rosser die ik de moeite waard vond was I'm not Leaving en A-Team Fight Club.

Ik betrapte mezelf erop dat er veel nummers waren van o.a. Hellfish en Producer waarvan ik met FL studio 12 het tempo verhoogde naar minimaal 230 bpm en dat nummers die van die steeds herhalende irritante vocals erin hadden snel uit mijn playlist verbannen werden. Dj Promo vroeger al, maar Hellfish tegenwoordig ook hadden heel veel van die irritante vocals.
Toch grijp ik vaker terug naar oude platen uit de jaren 90 en 2000: Jack Lucifer - 96 Knights, Delta 9 - Pray, Hellfish - Speed Drinking, DOA - DJ Assfucker, Striker - Travel to Purgatory (opgepitcht tot 238 bpm), Noisekick vs Tripped - Just Stating.

Ik ga ook al een behoorlijke tijd niet meer naar feesten, en ik heb mezelf gezegd dat ik nog eens naar Dominator wil gaan, maar ik vrees dat dat ook z'n beste tijd gehad heeft (qua mijn overeenkomstige smaak dan he).

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 20-07-2023 17:02 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57

Deel je mening ook. Die overstuurde kicks zodat ze piepen heeft weinig te maken met hardcore. De hele kick/bass valt weg en dat is/was toch de basis(?) Maar zal wel oud worden. Aan de andere kant heeft het altijd veranderd. Overgang van early naar millennium vonden dat ook veel maar draaiorgel muziek.

Persoonlijk alles na 2010 hoeft voor mij niet, als ik nog naar een feestje ga moet het early of millennium zijn.
Edit: of (early)frenchcore/industrial ook wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Gaan er nog mensen naar Decibel?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Decibel was cool, maar mij net iets teveel hardstyle. Maar de classic hardcore was vet.

Komende zaterdag naar Sunglow.
Lekkere line-up.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_n64KMxHt9XY8o4JecKNN5H8-Jk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xhVl6vRnNALmKkPZk8QfCNt1.jpg?f=fotoalbum_medium

De complete line-up van Sunglow 2023 is bekend gemaakt. Bekijk hieronder alle namen per stage:
Temple Of Love
13:00 – 14:00 Vettriano
14:00 – 15:00 Potato
15:00 – 15:30 Dikke Baap
15:30 – 16:15 The Darkraver
16:15 – 16:45 Natte Visstick
16:45 – 17:30 Outsiders
17:30 – 18:15 Gunz For Hire
18:15 – 19:15 Paul vs Panic
19:15 – 20:15 Never Surrender vs Restrained
20:15 – 21:00 Anime
21:00 – 21:30 Paul Elstak
21:30 – 22:30 Angerfist
22:30 – 23:00 Spitnoise
Anaconda Arena
13:00 – 14:00 Armand
14:00 – 15:00 Genius
15:00 – 15:45 Unknown Suspects
15:45 – 16:45 G-town Madness
16:45 – 17:45 Franky Jones
17:45 – 18:45 Stanton
18:45 – 19:15 Marc Acardipane
19:15 – 20:15 Dj Rob & Mc Joe
20:15 – 21:00 ZearØ
21:00 – 22:00 DJ J.D.A.
22:00 – 23:00 Tommyknocker
The Python Pit
16:00 – 17:00 S-kill
17:00 – 18:00 Satirized vs Glitch
18:00 – 19:00 Yoshiko vs Tukkertempo
19:00 – 20:00 Estasia
20:00 – 21:00 Vandal!sm
21:00 – 22:00 Hatred

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flextrip
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16:11
Gisteren bij Resonate geweest.

https://resonatehc.nl/en/timetable/

Heb me er goed mee vermaakt. Toch vooral jeugdsentiment bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
Flextrip schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:39:
Gisteren bij Resonate geweest.

https://resonatehc.nl/en/timetable/

Heb me er goed mee vermaakt. Toch vooral jeugdsentiment bij mij.
Hoor veel positieve verhalen erover inderdaad, geluid schijnt ook stuk beter te zijn geweest gisteren?😉
Was de eerste edities niet heel goed begreep ik :X

Misschien dat ik volgend jaar eens mee ga, alhoewel het een aardig eindje is (woonachtig in Haarlem). Dat soort afstanden trek ik niet elk weekend meer, ben ook de 40 voorbij helaas _O-
Volgende week Karma Indoor met mijn Brabandse broeders, zin in! *O* :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
Ook naar Resonate geweest, leuk feestje.
Toch wel de muziek van de tijd dat ik het meeste naar feestjes ging (ook over de 40 hier).

Geluid was ook prima (al was ik er vorig jaar niet).

edit, zoals geschreven over de 40 en dacht pff hoe kan ik nu van een overdag feestje nog zo gaar/ziek voelen.
Leuke souvenir meegenomen denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jUoPLBqcPgBY6M_cS4xK5S4OdYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4zYQSoM0chubKdIGNtsZpbeb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door Marc3l op 25-10-2023 09:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:58
Gisteravond naar Hardcore Never Dies geweest in Pathe. Komt later dit jaar ook uit op Prime.
Leuke film! Was voor mij een trip down memory lane. Althans, de gabberfeesten, niet het hele drugs gebeuren daar omheen 8)

Ook genoeg gabberinnetjes/reefteven gezien in de film, daar had ik toch altijd een zwak voor :Y Haar strak naar achteren in een paardenstaart <3 <3 <3

Afbeeldingslocatie: https://bioscopenleiden.nl/content/uploads/2023/09/Hardcore-Never-Dies_st_7_jpg_sd-high-1080x720.jpg
Priscilla, gespeeld door Rosa Stil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy

psy

Ik vond de film wel aardig, maar meer vanwege de tijdsgeest. De "hardcore" vond ik wel een beetje stereotypisch en het verhaaltje....meh. Het was wel aardig. Maar ik vond het leuker om "Thunderdome never dies" te kijken maar dat is natuurlijk gewoon een documentaire.

Aanstaande zaterdag is trouwens weer Thunderdome. Wie gaat ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
psy schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 00:03:
Ik vond de film wel aardig, maar meer vanwege de tijdsgeest. De "hardcore" vond ik wel een beetje stereotypisch en het verhaaltje....meh. Het was wel aardig. Maar ik vond het leuker om "Thunderdome never dies" te kijken maar dat is natuurlijk gewoon een documentaire.

Aanstaande zaterdag is trouwens weer Thunderdome. Wie gaat ook?
Zoals elk jaar weer aanwezig *O* Die hard tickets zijn vannacht ook netjes binnen gekomen *;

Ben wel benieuwd hoe vaak we nog kunnen genieten van een Thunderdome in de Jaarbeurs gezien de woning bouw plannen daar :| Hal 1/P1 & 3 gaan allemaal woningen worden gebouwd komende jaren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Het is wel ietsje kleiner dit jaar toch?

Ik zal vooral in 1 & 6 te vinden zijn als ik de line-up zo bekijk. Rest ligt toch te ver 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
psy schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:01:
Het is wel ietsje kleiner dit jaar toch?

Ik zal vooral in 1 & 6 te vinden zijn als ik de line-up zo bekijk. Rest ligt toch te ver 8)7
Komt omdat de grootste hal (hal 1, 25000 man zat daar vorig jaar in) niet meer gebruikt gaat worden, en plat gaat :/ Daar komen yuppen woningen..

De zaal die nu als main gebruikt wordt kan 10 of 15 duizend man in geloof ik. Scheelt nogal wat ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 22:10

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vorige week ook geweest bij Thunderdome. Tot 1 uur vond ik het nog niet echt wat.
Main was matig met drank halen; zo lang wachten. :/

Toen maar naar Dione. Daarna meerderheid van de nacht bij Heroes gestaan; G-Town Madness, Promo, Neophyte etc. Drukte daar was ook goed te doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/nDb0usZWKuusXC92iqoZHoHM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik hou wel van uptempo, laatste tijd, merk ik. Ik kwam dit nummer tegen maar ben toch wel benieuwd naar of dit een remix van een ander nummer is. De melodie staat me erg aan. Iemand enig idee?

Noxiouz - Daydreaming :z _/-\o_

Op lololyrics.com helaas ook niet meer info dan dit.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 22:10

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ook nog paar mooie filmpjes van Hellbound 2023 op de youtube:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user549890
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2024
Een uptempo setje geprobeerd te draaien van een uur ^^ ...

https://soundcloud.com/hardbeatzmusic/first-uptempo-mix-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:02
Jeetje vroeger kende we dit niet echt. En ik ga nu al een aantal jaar met iemand mee naar feestjes als chauffeur maar dit soort "herrie" heb je op bijna alle feesten tegenwoordig. Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Het hedendaagse publiek gaat er vrij goed op volgensmij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BurnerT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:02:
[...]

Jeetje vroeger kende we dit niet echt. En ik ga nu al een aantal jaar met iemand mee naar feestjes als chauffeur maar dit soort "herrie" heb je op bijna alle feesten tegenwoordig. Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Het hedendaagse publiek gaat er vrij goed op volgensmij :p
Tsja, smaken verschillen. Ik ben er sinds de YouTube: GPF.Pres.ThePiepShow.2022.WEBRip.YIFY.X69.AC3-EVO | Defqon.1 Weekend... wel van gecharmeerd geraakt. Ze nemen het allemaal niet zo serieus en dat is wel verfrissend. :) Die jeugd van tegenwoordig, hè. :+

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 22:55

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Ff een kick, maar wat was Thunderdome in het Sportpaleis Antwerpen (i.i.g. de vrijdagavond) een top editie.

Het plan was hier om beide nachten te gaan, maar uiteindelijk besloten maar één nacht te gaan. Eerst overal sceptisch over.. Het Belgische OV en de locatie etc.. Maar alles heeft ons positief verrast..

Je gaat het bijna jammer vinden dat de volgende editie gewoon weer in Nederland is.

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 19:42
DutchHammer schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:54:
Ff een kick, maar wat was Thunderdome in het Sportpaleis Antwerpen (i.i.g. de vrijdagavond) een top editie.

Het plan was hier om beide nachten te gaan, maar uiteindelijk besloten maar één nacht te gaan. Eerst overal sceptisch over.. Het Belgische OV en de locatie etc.. Maar alles heeft ons positief verrast..

Je gaat het bijna jammer vinden dat de volgende editie gewoon weer in Nederland is.
Ik had mij zo verheugd op deze TD editie, maar kon er door omstandigheden helaas niet bij zijn.

Is ie volgend jaar weer in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 22:55

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Kriss1981 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 17:09:
[...]

Ik had mij zo verheugd op deze TD editie, maar kon er door omstandigheden helaas niet bij zijn.

Is ie volgend jaar weer in NL?
Jup, 13 december. Locatie is nog niet bekend. Jaarbeurs lijkt einde verhaal te zijn. Is kleiner geworden en een nachtvergunning zal moeilijk worden met al die woontorens die rondom de Jaarbeurs gebouwd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
Classics set van Angerfist op Dominator vorig jaar. Lekker hoor en met het beeld erbij krijg ik alweer zin in de zomer. 8)

Pagina: 1 2 3 Laatste