Ik zit laatste tijd ook in het Techno topic te posten alhoewel ik daar niet primair van hou....ik ben meer van de early hardcore/houseclassics/early rave/jumpstyle zeg maar. De snellere hardcore ben ik dan weer geen fan van.
Maar goed ik wist dus niet dat ook dit topic nog bestond. Per toeval ontdekt toen ik zocht op de Darkraver. Ja, zijn live uitzendingen zit ik meestal wel bij, ik vind ze niet altijd even goed omdat de muziek niet altijd mijn ding is, maar soms zijn het echt geniale sets (ik vind persoonlijk dat hij ontzettend goed kan mixen, en dan vaak zelfs nog op vinyl). Dat is soms een flapdrol is neem ik dan maar voor lief
Vroeger heb ik eind jaren '90 Parkzicht (gelukkig) nog mogen meemaken. Daarna is het op stap gaan een beetje doodgebloed helaas. We kwamen in die tijd wel vaker in belgische discothekren zoals Atmoz, Real en de Zillion zijn we ook eens geweest. Vandaar dat ik de belgische tracks (zoals van Bonzai) ook heel goed kan waarderen. Toen Parkzicht net dicht ging zijn we nog naar besloten "Park"feesten geweest in als ik me niet vergis de Heat, en in Rotterdam hebben we de Xala (of A20?) ook wel ens bezocht.
Laatste tijd heb ik wat meer tijd om weer eens op stap te gaan. Vorig jaar naar Atmoz outdoor geweest, en in april dit jaar de Classics 010 bezocht in de Maassilo, vorige week Parkzicht outdoor in Vlaardingen en gisteren the Promised Land. Dat laatste stond nog het verst van mijn smaak af, toch hadden ze een tent waar behoorlijk hard gedraaid werd met DJ Rob als afsluiter (ook Pavo, Gizmo, Luna en Dano).
Parkzicht outdoor had dus een Classics stage die echt perfect was voor mijn smaak. Darkraver was precies zoals ik hem graag hoor, maar ook Franky Jones draaide erg goed, en Stanton...gewoon top. DJ Rob ook onnavolgbaar vooral omdat het een langere set betrof. Helaas werd ik op het einde te misselijk en was ik te vermoeid geraakt waardoor ik het einde niet meer heb meegekregen
"A nightmare in the park" was mij dus eigenlijk te snel, dat corespondeert wel met mijn smaak.....
Nu ben ik benieuwd of hier nog veel gaan reageren eigenlijk, want het topic leek een beetje stil
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)