Beste Tweakers,
Ik wil een nieuwe game PC gaan bouwen voor een budget van maximaal 950 euro.
Mijn vraag was of deze onderdelen goed met elkaar werken of dat ik betere kan krijgen voor rond de zelfde prijs. Verder kunnen jullie mijn eisen wel lezen in dit lijstje hier onder.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier voornamelijk op gaan gamen en gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC mag maximaal 950 euro gaan kosten, de PC zet ik zelf thuis in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al dus het gaat om de PC zelf en de OS die ook bij het lijstje staat.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart, Processor, Moederbord, SSD, HDD, Behuizing, Geheugen en een voeding. Eventueel een processor koeler.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet stil zijn dat je het niet irritant gaat vinden. De PC moet ook games kunnen houden zoals Battlefield 4, Watchdogs op high settings op een Full HD scherm en moet toekomstige games kunnen houden op high/medium zoals The Division, AC Unity, Rainbow Six Siege en Far Cry 4.
Ga je overklokken?
Nee
Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen en me advies kunnen gaan geven over mijn aanstaande PC!
Alvast bedankt!
Ik wil een nieuwe game PC gaan bouwen voor een budget van maximaal 950 euro.
Mijn vraag was of deze onderdelen goed met elkaar werken of dat ik betere kan krijgen voor rond de zelfde prijs. Verder kunnen jullie mijn eisen wel lezen in dit lijstje hier onder.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hier voornamelijk op gaan gamen en gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC mag maximaal 950 euro gaan kosten, de PC zet ik zelf thuis in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al dus het gaat om de PC zelf en de OS die ook bij het lijstje staat.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart, Processor, Moederbord, SSD, HDD, Behuizing, Geheugen en een voeding. Eventueel een processor koeler.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet stil zijn dat je het niet irritant gaat vinden. De PC moet ook games kunnen houden zoals Battlefield 4, Watchdogs op high settings op een Full HD scherm en moet toekomstige games kunnen houden op high/medium zoals The Division, AC Unity, Rainbow Six Siege en Far Cry 4.
Ga je overklokken?
Nee
Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen en me advies kunnen gaan geven over mijn aanstaande PC!
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,05 | € 66,05 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,05 | € 272,05 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 82,85 | € 82,85 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Cooler Master B600 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,95 | € 89,95 |