Beste Tweakers,
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe game pc.
En aan de hand van het beantwoorden van de volgende vragen hoop ik dat jullie mij een beetje kunnen helpen met misschien betere onderdelen, werken de componenten wel met elkaar en heb ik een voeding die genoeg wat heeft?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk bedoelt om ermee te gaan gamen, maar ook voor school gebruik zoals office en powerpoint.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 - 850 graag niet eroverheen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle rand apparatuur zoals een toetsenbord, muis, boxen en een beeldscherm en er gaan geen oude componenten mee naar mn nieuwe systeem. Zoals jullie kunnen zien zit er ook al een OS in het lijstje. Ik weet niet of ik Windows 7 of 8 moet gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kijk naar het lijstje en vul me aan als dat nodig is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de PC niet teveel lawaai gaat maken als ik aan het gamen ben. De PC moet games kunnen houden zoals Battlefield 4 op medium [ het liefste zo hoog mogelijk ] en moet games die in 2015 gaan uitkomen moeten houden zoals The Division, Rainbow Six Siege.
Ga je overklokken?
Nee dat ben ik niet van plan.
Hier onder is het lijstje:
Ik hoop dat ik een beetje goed bij elkaar heb gevonden en dat jullie mij verder op weg kunnen gaan helpen.
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe game pc.
En aan de hand van het beantwoorden van de volgende vragen hoop ik dat jullie mij een beetje kunnen helpen met misschien betere onderdelen, werken de componenten wel met elkaar en heb ik een voeding die genoeg wat heeft?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk bedoelt om ermee te gaan gamen, maar ook voor school gebruik zoals office en powerpoint.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 - 850 graag niet eroverheen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle rand apparatuur zoals een toetsenbord, muis, boxen en een beeldscherm en er gaan geen oude componenten mee naar mn nieuwe systeem. Zoals jullie kunnen zien zit er ook al een OS in het lijstje. Ik weet niet of ik Windows 7 of 8 moet gaan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kijk naar het lijstje en vul me aan als dat nodig is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de PC niet teveel lawaai gaat maken als ik aan het gamen ben. De PC moet games kunnen houden zoals Battlefield 4 op medium [ het liefste zo hoog mogelijk ] en moet games die in 2015 gaan uitkomen moeten houden zoals The Division, Rainbow Six Siege.
Ga je overklokken?
Nee dat ben ik niet van plan.
Hier onder is het lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 121,- | € 121,- |
| 1 | ASRock 970 Pro3 R2.0 | € 55,- | € 55,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 249,01 | € 249,01 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,58 | € 12,58 |
| 1 | Cooler Master VS V650S | € 80,15 | € 80,15 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 782,18 | |
Ik hoop dat ik een beetje goed bij elkaar heb gevonden en dat jullie mij verder op weg kunnen gaan helpen.