Dat lelijke vlaggetje rechtsboven

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 9.212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Opzich mooi gedaan, maar het neemt niet weg dat ik meer dan 1x hoef te zien in welk land ik woon volgens Tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:48

FreakNL

Well do ya punk?

Bemoei me normaal gesproken nooit met het design van GOT, maar dat vlaggetje is echt afzichtelijk. Buiten dat is het ook onnodig om een setting die je 1 keer in je leven aanraakt (uitzonderingen daargelaten) zo prominent op de site te plaatsen. Vind persoonlijk ook dat er een beetje drogredenen worden genoemd om dat vlaggetje (designtechnisch) te rechtvaardigen.

Zet het lekker in je profielsettings, op het moment dat je verhuist moet je toch ook je woonplaats aanpassen en dat staat ook daar. >:)

Het heeft verder ook weinig met weerstand tegen verandering te maken (zoals sommigen opperen) maar gewoon met onnodig settings op de hoofdpagina tonen. Mijn gender, woonplaats en geboortedatum staan daar toch ook niet? En er zijn mensen die vaker van die eerste twee wisselen dan van land :+

[ Voor 22% gewijzigd door FreakNL op 09-07-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dag, vlag :w

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:03

Saven

Administrator

Gewoon onder het tandwieltje idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Leuk dat Tweakers steeds meer de focus legt op de pricewatch (lees: dat uitknijpt wat door de gebruikers groot is geworden), maar ik snap niet dat je het op deze manier zo opzichtig in de layout moet verwerken dat belgen nu ook hun land kunnen instellen. Maak er gewoon een filter van in het prijsoverzicht. Commercieel gedoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tarabass schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:19:
(lees: dat uitknijpt wat door de gebruikers groot is geworden)
:?

Want de site is niet groot geworden vanwege het nieuws? Het forum? De productreviews? V&A? Die worden allemaal niet gebruikt? :? Wat heeft dit in hemelsnaam met "commerciëel gedoe" te maken behalve dat er geld wordt verdiend met de PW? Ik vind dat vlaggetje ook lelijk maar of het er nou wel of niet staat, Tweakers zal er geen cent meer of minder om verdienen. :')

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Vind dat er een mooie oplossing is gekozen :) !

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik niet, ja hij is nu kleiner, maar ik zie nog steeds niet in waarom hij er zou moeten staan. Het zou toch echt fijn zijn als de product en marketing eens na gaan denken over de vraag; waarom moet het zonodig daar staan ipv kan het daar staan..

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 05-08-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Maar, custom css:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
.flagNL div{
   visibility: hidden !important;
}

doet wonderen :)
(Voor het net had ik trouwens het divje zelf even een generieke class gegeven, en een divje in een inline element <a>, is dat uberhaupt valid?)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ircghost schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:33:
Ik niet, ja hij is nu kleiner, maar ik zie nog steeds niet in waarom hij er zou moeten staan. Het zou toch echt fijn zijn als de DEVs eens na gaan denken over de vraag; waarom moet het zonodig daar staan ipv kan het daar staan.
Het is niet de keuze van de developers om een landvlaggetje te plaatsen, dat doen product en marketing. Het landvlaggetje is er om onze Belgische bezoekers erop te wijzen dat de prijzen op hun zijn afgestemd. Om dit doel te bereiken is het wenselijk dat het vlaggetje op elke pagina boven de fold zichtbaar is. Misschien besluiten we in de toekomst wel om 'm weg te halen als we vinden dat we ons statement hebben gemaakt richting de Belgische bezoeker maar voorlopig vinden we dit de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -hopsa-
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-09 16:39
Met die Alternate takeover valt het vlaggetje niet eens meer op.
Prima opgelost! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:23

Bolletje

Moderator Harde Waren
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Vc2TPwFwCkZVR60rME24cyUt/full.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tuaqMeL5Z9f4ybGxvbezP1hV/full.png

Zo is het toch makkelijk op te lossen? Standaard aan, gelijk te vinden onder het tandwiel.
Voorlopig zit het tandwiel er dus nog.

[ Voor 33% gewijzigd door Bolletje op 05-08-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ah, heb het veranderd naar product en marketing.. is ook wel wat logischer natuurlijk. Jouw antwoord is dus inderdaad wat ik al dacht, in tegenstelling tot vorige berichten hier waar mensen zeiden dat het voor Tweakers niet uitmaakt of het vlaggetje er staat of niet etc.

Dus bedankt voor je antwoord en hopelijk besluiten jullie spoedig dat het niet meer nodig is :).

-----
@ Bolletje dat zou inderdaad nog fijner zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door Ircghost op 05-08-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 09:24
Bolletje schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:25:
[afbeelding][afbeelding]

Zo is het toch makkelijk op te lossen? Standaard aan, gelijk te vinden onder het tandwiel.

[...]

Voorlopig zit het tandwiel er dus nog.
Dit lijkt me nu een mooie oplossing. Nu het vlaggetje wat kleiner is geworden (en een ander aspect ratio heeft gekregen), valt het in ieder geval niet meer zoveel op als voorheen (tenminste de Nederlandse vlag).

Het tandwieltje vind ik persoonlijk een prima knop en iets ("instellingen voor de gebruiker") wat in de gebruikers interface thuis hoort. Al doet het wel vermoeden dat er ook een knop naar de standaard voorkeuren pagina in zal staan (misschien als nog wel een idee, maar dat terzijde).

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sterker nog, als het een statement is voor de Belgen, dan toon je toch alleen de Belgische vlag? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Of IP based ^^ (ja ik weet het, lang niet altijd even nauwkeurig, maar je pakt het gros wel)

[ Voor 73% gewijzigd door Ircghost op 06-08-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ach, zoals ie nu is zie ik 'm amper en stoort ie zeker niet meer. Het rood van het NL vlagje valt toch al weg in die balk. Laat lekker staan zo, als het helpt. Het is in ieder geval vele malen minder storend dan in de oude header :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Tarabass schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:19:
Leuk dat Tweakers steeds meer de focus legt op de pricewatch (lees: dat uitknijpt wat door de gebruikers groot is geworden), maar ik snap niet dat je het op deze manier zo opzichtig in de layout moet verwerken dat belgen nu ook hun land kunnen instellen. Maak er gewoon een filter van in het prijsoverzicht. Commercieel gedoe..
NMe schreef op zondag 20 juli 2014 @ 13:39:
[...]

:?

Want de site is niet groot geworden vanwege het nieuws? Het forum? De productreviews? V&A? Die worden allemaal niet gebruikt? :? Wat heeft dit in hemelsnaam met "commerciëel gedoe" te maken behalve dat er geld wordt verdiend met de PW? Ik vind dat vlaggetje ook lelijk maar of het er nou wel of niet staat, Tweakers zal er geen cent meer of minder om verdienen. :')
Femme schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:08:
[...]

Het is niet de keuze van de developers om een landvlaggetje te plaatsen, dat doen product en marketing. Het landvlaggetje is er om onze Belgische bezoekers erop te wijzen dat de prijzen op hun zijn afgestemd. Om dit doel te bereiken is het wenselijk dat het vlaggetje op elke pagina boven de fold zichtbaar is. Misschien besluiten we in de toekomst wel om 'm weg te halen als we vinden dat we ons statement hebben gemaakt richting de Belgische bezoeker maar voorlopig vinden we dit de beste oplossing.
Puur marketingtechnische keuze dus. Wat ook het meest logische is. De pricewatch is een goed product waar veel focus op ligt. Helaas moeten de mensen die al jaren gebruik maken van de pricewatch, producten verbeteren en reviews schrijven ook keer op keer geconfronteerd worden met deze marketingkeuzes. Developers en andere techneuten zouden hiervoor nooit kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Developers en andere techneuten weten dan ook relatief weinig van geld verdienen en ook dát is belangrijk bij een bedrijf, vreemd genoeg. ;)

Ik vind de huidige vorm ook stukken beter dan het was maar hoop nog steeds dat het vlaggetje over een paar maanden weer weg kan. In de tussentijd:
Cascading Stylesheet:
1
#userbar li.icon.display div { display: none }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundin schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:50:
Ach, zoals ie nu is zie ik 'm amper en stoort ie zeker niet meer. Het rood van het NL vlagje valt toch al weg in die balk. Laat lekker staan zo, als het helpt. Het is in ieder geval vele malen minder storend dan in de oude header :)
Ja dit is een stuk beter gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ircghost schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:46:
Of IP based ^^ (ja ik weet het, lang niet altijd even nauwkeurig, maar je pakt het gros wel)
Nee, ik bedoel dat als je NL kiest dat je geen vlag ziet en als je BE kiest dat die vlag dan zichtbaar is :) Je wilt met dit soort interfaces alleen de uitzondering zichtbaar maken.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk en aardig dat vlaggetje maar met de nieuwe veranderingen is het in dat rechterhoekje alleen maar drukker geworden. De eerste dag dacht ik iedere keer dat nieuwe berichten en/of notificaties had. Dat twitter en Facebook countertje en logo's zijn hier totaal ongewenst. Ik gebruik het beide niet en het interesseert mij ook niet.

Kan dat niet gekoppeld worden aan de optie die je in je voorkeuren hebt om de social media buttons te verstoppen? Lijkt mij dat als je die hebt uitgeschakeld dat je daar dus geen interesse in hebt en dat die nieuwe logo's + counters dus ook niet interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BtM909 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:50:
[...]

Nee, ik bedoel dat als je NL kiest dat je geen vlag ziet en als je BE kiest dat die vlag dan zichtbaar is :) Je wilt met dit soort interfaces alleen de uitzondering zichtbaar maken.
Het hele idee is dat Tweakers België niet langer als een uitzondering wil behandelen maar gewoon als een ander stukje van dezelfde markt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nou, dat wil ik niet van je aannemen als ik dit lees:

Femme in "Dat lelijke vlaggetje rechtsboven"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom spreekt dat tegen wat ik zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
NMe schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:48:
Doet het niet. Maar dit kan nog wel eens leuk worden. Discussie tussen mods d:)b :Y)

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

NMe schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:48:
Het landvlaggetje is er om onze Belgische bezoekers erop te wijzen dat de prijzen op hun zijn afgestemd. Om dit doel te bereiken is het wenselijk dat het vlaggetje op elke pagina boven de fold zichtbaar is.
Ik ben niet Belgisch en de PW was altijd al grotendeels Nederlands. Door alleen de Belgische vlag te tonen als die wordt gekozen, dan is het voor Belgen meteen duidelijk dat de PW is aangepast voor België. Als ik die vlag zie, dan weet ik dat het niet voor mij geldt.

Mochten we later integreren en beide prijzen in 1 overzicht opnemen, dan kunnen die Belgische vlag weg (totdat tweakers besluit om de Duitse markt te betreden en die te onderscheiden).

Dat jij aangeeft dat tweakers België niet als uitzondering wilt behandelen, vind ik een opmerkelijke uitspraak. Dan had dat onderscheid er uberhaupt niet moeten zijn (terwijl dat juist het doel was van het België-project)

50Miles schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:51:
[...]
Doet het niet. Maar dit kan nog wel eens leuk worden. Discussie tussen mods d:)b :Y)
Ja dit is het enige wat ik durf :P (ik weet ook dat NMe heel ver van mij vandaan woont :+)

[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 07-08-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Juist wel, want voorheen stonden er voornamelijk Nederlandse winkels in de shop en viel er veel minder goed te filteren op die paar Belgische winkels die er waren. Juist door nu je land aan te kunnen geven laat je merken dat Belgische winkels veel meer geïntegreerd zijn in de site en geef je Belgen een gelijkwaardige positie binnen de site ten opzichte van Nederlanders. Juist daarom wil de marketingafdeling dat vlaggetje vast zo prominent in beeld hebben.
BtM909 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:58:
Ja dit is het enige wat ik durf :P (ik weet ook dat NMe heel ver van mij vandaan woont :+)
Ja, en als je bang bent dat ik je toch kom opzoeken kun je gewoon weer je bagage kwijtraken op Schiphol, toch? :+

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 08-08-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Toch zou ik ten eerste voor een ander vlaggetje hebben gekozen (nu zegt het namelijk niets over Belgie - je had ook bij een niet ingestelde voorkeur kunnen kiezen voor een halfhalf-vlaggetje met een vraagteken, dat zegt dan ook effectief dat er een keuze is), en ten tweede zegt het niets over waarom het vlaggetje zichtbaar moet blijven op alle pagina's zodra je je keuze hebt gemaakt.

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Een heel topic over een vlaggetje :F

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

incaz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:35:
Toch zou ik ten eerste voor een ander vlaggetje hebben gekozen (nu zegt het namelijk niets over Belgie - je had ook bij een niet ingestelde voorkeur kunnen kiezen voor een halfhalf-vlaggetje met een vraagteken, dat zegt dan ook effectief dat er een keuze is), en ten tweede zegt het niets over waarom het vlaggetje zichtbaar moet blijven op alle pagina's zodra je je keuze hebt gemaakt.
Ik denk dat belgen nu ook een nederlands vlaggetje krijgen als ze geen ingestelde voorkeur hebben. Nogmaals, ik snap niet waarom het (al dan niet een prominentere) filteroptie zou kunnen zijn binnen de pricewatch :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

NMe schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:04:
Juist wel, want voorheen stonden er voornamelijk Nederlandse winkels in de shop en viel er veel minder goed te filteren op die paar Belgische winkels die er waren.
Ik weet niet precies op welke regels je reageert met deze zin (met name dat juist wel)
Juist door nu je land aan te kunnen geven laat je merken dat Belgische winkels veel meer geïntegreerd zijn in de site en geef je Belgen een gelijkwaardige positie binnen de site ten opzichte van Nederlanders. Juist daarom wil de marketingafdeling dat vlaggetje vast zo prominent in beeld hebben.
JHe noemt eigenlijk alleen maar argumenten om alleen de Belgische vlag te tonen. Overigens roep jij dingen die jij misschien kent (beter inzicht), maar zoals ik de optie lees is het geen integratie maar segregatie (toon webshops die in NL || BE leveren) en zou de optie (lees: uitzondering) moeten zijn -> laat webshops zien die Belgische leveradressen accepteren.

Die vlag zal mij aan m'n reet roesten, maar ik kan jouw uitspraken niet rijmen met de argumentatie die ik in dit topic lees (wellicht omdat je meer info hebt dan ik).
[...]

Ja, en als je bang bent dat ik je toch kom opzoeken kun je gewoon weer je bagage kwijtraken op Schiphol, toch? :+
Dat is serieus sindsdien niet meer gebeurd (voor zover ik mij kan herinneren :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:48:
Een heel topic over een vlaggetje :F
En jij vindt het nodig daar iets van te zeggen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Tarabass schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:57:
Nogmaals, ik snap niet waarom het (al dan niet een prominentere) filteroptie zou kunnen zijn binnen de pricewatch :F
Omdat het voor (vrijwel) alle prijzen op de site geldt. Ook de laagste prijs die je naast nieuwsberichten ziet bij de gerelateerde producten of het prijstabelletje dat soms inline in reviews wordt geplaatst geplaatst tonen de prijzen die voor Belgische bezoekers zijn bedoeld. Sterker nog, het kan zelfs zijn dat er voor Nederlanders of Belgen (nog) geen prijs bekend is en voor het andere land wel.

Dus het is niet alleen maar een kwestie van bij prijslijstjes van producten een filter ergens tussen frommelen, want dan mis je alle andere plaatsen waar je product- en prijsinformatie tegen kunt komen op Tweakers.
BtM909 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:50:
JHe noemt eigenlijk alleen maar argumenten om alleen de Belgische vlag te tonen.
Er zijn een aantal redenen om 'm wel te tonen. De eenvoudigste is 'consistentie', we vinden het niet zo mooi om wel een Belgische vlag te tonen, maar dan niets als die niet relevant is.

De belangrijkste reden vanuit usability om de Nederlandse vlag te tonen is in verband met het hebben van eventuele vekeerde herkenning. We werken met ip-bestanden en daar zitten domweg fouten in (ons kantoor stond volgens die bestanden in 2011 in Spanje en tegenwoordig meestal in Engeland).

Bovendien zijn Belgen, net als Nederlanders, ook wel eens in het buitenland; alleen als we iemand daadwerkelijk als Belg herkennen, zullen we de Belgische vlag tonen. Als we iemand als Duitser, Engelsman, etc herkennen krijgt ie de Nederlandse vlag.
We gaan er stiekem van uit dat het tonen van de Nederlandse vlag net wat duidelijker is dan helemaal geen vlag tonen in zulk soort gevallen.
Overigens roep jij dingen die jij misschien kent (beter inzicht), maar zoals ik de optie lees is het geen integratie maar segregatie (toon webshops die in NL || BE leveren) en zou de optie (lees: uitzondering) moeten zijn -> laat webshops zien die Belgische leveradressen accepteren.
Euh, dat is precies wat het doet?

NMe verwoordt gewoon niet goed wat het doet (of hij weet het helemaal niet, dat kan natuurlijk ook :P )

Het maakt ons geen bal uit of de winkel in Nederland, Belgie of er buiten gevestigd is. Zodra ze aangeven te kunnen leveren in NL en/of BE worden ze getoond in de betreffende lijst en gebruikt voor het bepalen van de bijbehorende afgeleiden zoals een laagste prijs van een product (die we dan weer bij nieuwsberichten enzo tonen) en de gemiddelde prijs (zoals in de prijsgrafiek gebruikt).
Dezelfde winkel kan ook gewoon in zowel de NL- als BE-lijst staan en heeft dan dezelfde prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 10-08-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ACM schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

NMe verwoordt gewoon niet goed wat het doet (of hij weet het helemaal niet, dat kan natuurlijk ook :P )
Ik denk dat ik het niet goed verwoord heb dan. :P Wat ik wilde zeggen is niet meer dan dat je juist door onderscheid te maken tussen twee locaties laat zien dat je beide locaties als gelijkwaardig behandelt, namelijk op een manier die op jouw locatie is toegespitst. Puur vanuit marketingoogpunt snap ik het vlaggetje dus wel. Vanuit gebruikersoogpunt is het een lelijk ding (ook nu nog) en zou 'ie nog steeds na een overgangsperiode gewoon tussen de rest van de settings moeten staan zonder verdere prominente positie op elke pageview.

Maar goed, ik heb 'm gewoon weggehaald met custom CSS, dus mij boeit het verder niet veel meer. :P

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Even een schopje om mijn gedeelde leed te melden. Slaap al weken niet door dit lelijke vlaggetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik niet door die social media countertjes. Koppel die dingen lekker aan de social media buttons die je aan en uit kan zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
500mg Fukitol en u slaapt als een roos.

Vanwege gebrek aan serieuze input gaat dit topic dicht.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.