[Serie] The Last Ship

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

AjDuLion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:44:
[...]
voor hetzelfde geld heeft hij zich gemeld als een ondergrondse sub en wilde hij ook data hebben.
Je bedoelt dat de baddies gewoon dr Hunter gebeld hebben en gevraagd ; hoi, dit is de Royal Navy, doe ons even de coördinaten van al jullie geheime labs ?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:34
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:54:
[...]

Je bedoelt dat de baddies gewoon dr Hunter gebeld hebben en gevraagd ; hoi, dit is de Royal Navy, doe ons even de coördinaten van al jullie geheime labs ?? 8)7
''hoi dit is ''rus'' ik heb met ''vrouwlijke arts'' samengewerkt we hebben informative wat we moeten doorspelen naar alle labs...

Nathan james kreeg de locaties ook vrij snel zonder problemen..

men gaat er niet vanuit dat de royal navy ''slecht'' is.

ze zijn er bij de Nathan james nu pas achter dat het een groep is die hellbent is op het vernietigen van vaccins en dus Europa al heeft veroverd ;)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AjDuLion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:05:
[...]
''hoi dit is ''rus'' ik heb met ''vrouwlijke arts'' samengewerkt we hebben informative wat we moeten doorspelen naar alle labs...
Rachel heeft al uitgebreid contact gehad met dr Hunter en zal vast hebben verteld over de 'crazy Norwegian scientist Niels Sorenson' die de hele wereld besmet heeft ... en ze zullen ook wel hebben doorgegeven dat ze al in oorlog zijn geweest met de Russen in de persoon van admiraal Ruskov.
Nee, ik wacht wel op een betere verklaring :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:16:
[...]

Rachel heeft al uitgebreid contact gehad met dr Hunter en zal vast hebben verteld over de 'crazy Norwegian scientist Niels Sorenson' die de hele wereld besmet heeft ... en ze zullen ook wel hebben doorgegeven dat ze al in oorlog zijn geweest met de Russen in de persoon van admiraal Ruskov.
Nee, ik wacht wel op een betere verklaring :+
we zullen zien.. het blijft tv :+ dus alles vertellen is niet handig he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:17
Mensen, help mij nog eens even, die Niels, waar kwam die ook alweer vandaan? Ben helemaal kwijt sinds wanneer hij nou in de serie zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:42

Quad

Doof

Hij kwam toch bij de Russen weg?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hij zat inderdaad bij Ruskov in de aflevering 'Two sailors walk into a bar' ..
Hij heeft z'n DNA aan het virus toegevoegd en daarmee nog dodelijker gemaakt.
(nogal verwarrend dat z'n naam overal anders gespeld wordt ; Neil, Niels, Neal, Sorensen, Sorenson ... zo te zien is de juiste naam : Niels Sørensen)

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 16-07-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:
Maar 1 ding snap ik niet, hoe wist die sub de coördinaten van de labs ??
De stick met info is op de James en die Niels had wel een idee :
I found it.
Dr. Hunter. Her mentor.
I know where he is.
He'll know the locations.

maar hoe hebben ze die dokter zó snel kunnen vinden en ondervragen ?
blijkbaar dit dus..

en ondertussen hebben ze ook ff een of andere house of state gevonden..

en 6 kampen opgebouwd..

hoe de fuck kreeg de nathan james dit niet voor elkaar :+

lichtelijk ongeloofwaardig nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 12:30
AjDuLion schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:01:
[...]

blijkbaar dit dus..

en ondertussen hebben ze ook ff een of andere house of state gevonden..

en 6 kampen opgebouwd..

hoe de fuck kreeg de nathan james dit niet voor elkaar :+

Mwah, vind dat nog niet zo storend. Je weet niet precies hoe groot de organisatie is (waarsch groter dan de crew van de Nathan James) en ze hebben gewoon andere prioriteiten. De 'rebellen' zijn nu al vrij georganiseerd en doen alles om zo snel mogelijk te groeien, terwijl de Nathan James vooral de aandacht heeft gelegd op het verspreiden van de cure en het opzetten van labs (die nu weg zijn). Kan me voorstellen dat ze met een goed georganiseerde rebellenorganisatie niet echt rekening hebben gehouden.

Wat mij soms meer stoort is dat een stel malloten op een duikboot dat ding eigenlijk prima onder controle hebben en daarmee als ze willen prima de strijd aankunnen met een destroyer met een 'echte' crew. Hoewel die destroyer natuurlijk niet gebouwd is om die duikboot uit het water te schieten, vind ik het toch apart dat die Brit kennis lijkt te hebben over naval warfare. Dan was die Rus met z'n boot wat geloofwaardiger.

Mjah, tis sowieso niet een hele realistische serie ofzo, dus t stoort me allemaal niet zoveel. Vind wel leuk om te kijken en ben wel benieuwd hoe het verder gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Snowdog schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:21:
[...]

Hoewel die destroyer natuurlijk niet gebouwd is om die duikboot uit het water te schieten.
Een van de primaire taken van een destroyer is onderzeebootbestreiding met de aanwezigheid van de helikopter, wasserbommen en torpedo's.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AjDuLion schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:01:
[...]
Mwah, tegen de tijd dat de NJ terugkomt (en dat was vrij lang) van de pool op zoek naar de primordial strain, is 80% v/d wereldbevolking al dood door die pandemie. En dan moeten ze eerst nog met Ruskov in de clinch, op zoek naar brandstof, apen om te testen en uitvinden wat er eigenlijk gebeurd is.
Genoeg tijd voor de baddies, die blijkbaar georganiseerd genoeg zijn om Europa over te nemen, in actie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:11:
[...]

Mwah, tegen de tijd dat de NJ terugkomt (en dat was vrij lang) van de pool op zoek naar de primordial strain, is 80% v/d wereldbevolking al dood door die pandemie. En dan moeten ze eerst nog met Ruskov in de clinch, op zoek naar brandstof en uitvinden wat er eigenlijk gebeurd is.
Genoeg tijd voor de baddies, die blijkbaar georganiseerd genoeg zijn om Europa over te nemen, in actie te komen.
die waren toen juist bezig met Europa te veroveren, en tijdens de serie geven ze juist aan ''we gaan nu Amerika pakken voordat we de destroyer gaan zoeken'' (like wtf...)

edit : vergeet ook niet dat die 'captain' al van de sub af is en daar dus al lectures geeft en dat zelfs als via tv word uitgezonden

dit nadat ze net een onderzee gevecht hebben gehouden waarbij ze de soundproofing hull geraakt hebben 8)

ergens heb ik het gevoel dat er opeens 1 of 2 maanden voorbij zijn gegaan waarbij de nathan james alleen maar rondjes heeft gevaren en de cult mensen aan land zijn gegaan en half Amerika hebben geturnd (en ook nog even een hoge official gevonden hebben)

[ Voor 26% gewijzigd door AjDuLion op 21-07-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
EWK schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:02:
[...]

Een van de primaire taken van een destroyer is onderzeebootbestreiding met de aanwezigheid van de helikopter, wasserbommen en torpedo's.
Nouja in dat geval waarschijnlijk ander soort onderzeers, aangezien die onderzeeer een veel groter wapenbereik had en de nathan james zo uit het water had kunnen schieten zonder zelf gevaar te lopen (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Snowdog schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:44:
[...]

Nouja in dat geval waarschijnlijk ander soort onderzeers, aangezien die onderzeeer een veel groter wapenbereik had en de nathan james zo uit het water had kunnen schieten zonder zelf gevaar te lopen (?).
meeste subs hebben dat ''voordeel'' al de kracht zit hem erin dat helicopters vanaf de destroyers worden gebruikt om evt sonar/torps te droppen zonder risico te lopen (en de destroyer dan buiten bereik moet blijven)

weinig schepen die tegen echt fit for anti submarine zijn geloof ik..

edit : Wikipedia: Anti-submarine warfare

voornamelijk vliegtuigen die dan dus de subs zien..

(maar vanuit norfolk hebben ze toch piloten/vliegtuigen die dit evt zouden kunnen doen ?)

[ Voor 17% gewijzigd door AjDuLion op 21-07-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vraag me alleen wel af of die claim van die Brit dat ze Europa onder controle hebben wel waar is. Een paar afleveringen terug heeft de NJ nog vliegtuigen met vaccin naar o.a. Portugal gestuurd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:17:
Vraag me alleen wel af of die claim van die Brit dat ze Europa onder controle hebben wel waar is. Een paar afleveringen terug heeft de NJ nog vliegtuigen met vaccin naar o.a. Portugal gestuurd ...
''secret labs''

die labs waren geheim en ze wisten niet waar die waren, na de locaties te hebben gevonden hebben ze ''our people have taken care of portugal and (nogiets)''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Afgezien van "the bad guys": als de overgrote meerderheid van de wereldbevolking al dood is, en 5% immuun is, waarom dan nog zoveel moeite doen voor dat vaccin? Lijkt mij dat er niet veel mensen meer zijn om te vaccineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:44

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

"tring tring"
Rus komt aanfietsen op fiets zonder fietsbel.
:?
Epic voice actor. :P

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

RemcoDelft schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:58:
Lijkt mij dat er niet veel mensen meer zijn om te vaccineren.
Afgelegen plekken, mensen die op tijd gevlucht zijn .. denk aan die drugslord in de rimboe (waar ze apen zochten), die lui in Guantanamo en die mensen op het strand, die besmet werden door die gestoorde wetenschapper. Kunnen er nog best veel zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:44

SomerenV

It's something!

Nextron schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:13:
"tring tring"
Rus komt aanfietsen op fiets zonder fietsbel.
:?
Epic voice actor. :P
Even teruggekeken en inderdaad :+

Wat ik overigens wat vreemd vind: ze gaan het land op met de kapitein, 1 iemand van het assault team van de NJ, een mercenary (min of meer) en twee nieuwe leden. Ze hebben toch speciale aanvalsteams aan boord van de NJ? Waarom zou je die niet sturen? Die zijn speciaal daarvoor getraind, hebben momenteel niet echt een functie op het schip lijkt me en als het huidige plan faalt zijn ze meteen de kapitein kwijt wat me niet echt handig lijkt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SomerenV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:56:
[...]
Wat ik overigens wat vreemd vind: ze gaan het land op met de kapitein,
Tsja ... heb jij James T. Kirk ooit een 'away team' cq 'landing party' zien overslaan ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er gaat nog een heel leuk einde komen straks. :Y
Heb nu al zin in een gevecht tussen de Destroyer en de Sub. :9~

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Quad schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:04:
Er gaat nog een heel leuk einde komen straks. :Y
Heb nu al zin in een gevecht tussen de Destroyer en de Sub. :9~
Zo, anders ik wel :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is wel echt typisch Amerikaans allemaal, de kapitein van dat schip die steeds de heldenrol positie inneemt wat totaal niet realistisch is, Zij zijn 100 procent de good guys, natuurlijk zijn de russen 100 procent de bad guys. Europa is zwak en al helemaal overgenomen door de bad guys.

Ik vind het een toffe serie, maar zulke cliche dingen zitten echt alleen in Amerikaanse en in kinderseries :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-05 09:25

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Marzman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:14:
Het is wel echt typisch Amerikaans allemaal, de kapitein van dat schip die steeds de heldenrol positie inneemt wat totaal niet realistisch is, Zij zijn 100 procent de good guys, natuurlijk zijn de russen 100 procent de bad guys. Europa is zwak en al helemaal overgenomen door de bad guys.

Ik vind het een toffe serie, maar zulke cliche dingen zitten echt alleen in Amerikaanse en in kinderseries :p
Het is allemaal wel wat reclame voor de Navy, maar het blijft wel vermakelijk :+

Wat ik niet zo goed begreep uit de laatste aflevering:

spoiler:
Waarom konden ze pas de heli laten vertrekken als ze in de 'kloof' waren? Ze moeten toch geweten hebben dat de sub hen kon zien? Of heb ik iets gemist? :P

Weet niet of spoiler tags nodig zijn, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 13:46
ETzPliskin schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:43:
[...]

Het is allemaal wel wat reclame voor de Navy, maar het blijft wel vermakelijk :+

Wat ik niet zo goed begreep uit de laatste aflevering:

spoiler:
Waarom konden ze pas de heli laten vertrekken als ze in de 'kloof' waren? Ze moeten toch geweten hebben dat de sub hen kon zien? Of heb ik iets gemist? :P

Weet niet of spoiler tags nodig zijn, maar toch...
In het begin was het zodat ze inderdaad niet gezien werden door de sub, toen ze echter gepinged werden maakte dat volgens mij niet meer uit? en had de heli inderdaad meteen kunnen opstijgen..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Puc van S. schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:43:
[...]

In het begin was het zodat ze inderdaad niet gezien werden door de sub, toen ze echter gepinged werden maakte dat volgens mij niet meer uit? en had de heli inderdaad meteen kunnen opstijgen..
het is niet helemaal duidelijk geweest of ze na de ''ping'' gelijk volgas gingen in mijn beleving nml niet (er is dan een een hogere kans dat een evt afgevuurde torp ze dan kan vinden zelfs in de baai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je moet er van houden maar deze aflevering was wel tof. :)
Wordt alleen wel tijd dat er eens een spannend gevecht komt, niet te veel emo.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Typische 'bottle episode' die budget spaart voor wat komen gaat. Alles indoors op bestaande sets gefilmd met de vaste cast, lekker goedkoop en je kan de karakters wat uitdiepen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-05 08:37

Phehistyr

De Epische Lurker

Jeetje Dr Scott, ik zat me aardig te ergeren aan het 'wetenschappelijke' geneuzel toen je ineens episch wraak nam op die kerel. Goed einde van deze aflevering.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 18:17
Phehistyr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:55:
Jeetje Dr Scott, ik zat me aardig te ergeren aan het 'wetenschappelijke' geneuzel toen je ineens episch wraak nam op die kerel. Goed einde van deze aflevering.
Dat vond ik ook een euforisch momentje. Goed gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Phehistyr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:55:
Zeker een goed einde.. Zij heeft hem nu niet meer nodig en van Niels zijn we af. :)F

Ik hoop wel dat ze ff voorgoed een eind aan breien aan de bad guys in de volgende aflevering, anders gaat het meer richting een drama serie.

Anders ben ik bang dat het volgende seizoen richting EU of Azië gaat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05 18:13
E10 was een mooie aflevering, iedereen keert zich tegen de boot. Ergens had ik het wel verwacht met al die propaganda van de 'slechteriken'. Hjj keek lekker weg en volgens mij hebben ze de inzet naar het eind van het seizoen ingang gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Aflevering 11 is nu een totale omslag, gewoon heftig. ;(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wel weer heel toevallig dat 3/4 van de bemanning (of in ieder geval van de hoofdpersonages onder de bemanning) net aan land aan de wandel was. Op zich was dit een prima seizoenseind maar er komen er nog 3. Ik ben benieuwd wat er dan nu nog gaat gebeuren.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 31-08-2015 14:27 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Marzman schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:26:
Wel weer heel toevallig dat 3/4 van de bemanning (of in ieder geval van de hoofdpersonages onder de bemanning) net aan land aan de wandel was. Op zich was dit een prima seizoenseind maar er komen er nog 3. Ik ben benieuwd wat er dan nu nog gaat gebeuren.
volgende week nog 1 toch ?

wel weer lomp op het einde... heel toevallig weer allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je hebt gelijk, het is er nog maar 1.
22 2-12 211 30/Aug/15 Cry Havoc
23 2-13 212 06/Sep/15 A More Perfect Union

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Marzman schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:26:
Toevallig dat ze aan land waren was het niet natuurlijk, als je een alles of niets missie uitvoert zorg je er uiteraard voor dat je de belangrijke mensen (Doc en POTUS) enigszins veilig hebt. Wel weer toevallig dat ze dan natuurlijk net 3 zieken tegenkomen die dan weer toevallig die raket installatie hebben gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 21-05 14:01
Dat einde... Was dat echt nodig? :P Verder had dit zomaar de series finale kunnen zijn, hoop afgeronde verhalen en zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Teckna schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:42:
Dat einde... Was dat echt nodig? :P Verder had dit zomaar de series finale kunnen zijn, hoop afgeronde verhalen en zo :P
yep maar er komt een volgend seizoen dus dat einde was ''nodig'' om verder te kunnen borduren op het verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05 20:07
Dit was een mooie afsluiting na de finale van vorige week.

MAAR! de laatste seconden had natuurlijk maar 1 reden: Netwerk heeft waarschijnlijk nadat het verhaal al geschreven was, de opnames afgerond en de uitzendingen al begonnen, gevraagd om meer afleveringen/seizoenen. Dus krijgen we een Prison Break debacle.

Ik vond het een geweldige serie. Wat hierna komt zal ik volledig negeren. Die laatste seconden horen wat mij betreft helemaal niet bij The Last Ship. Dat was puur een economische beslissing.

Prison Break: 13 afleveringen besteld, daarna moesten het toch 17 worden en toen ineens 22. Het verhaal was klaar dus verzonnen ze idiote twists om er vervolgens 4 seizoenen aan te maken, incl een final die alles aan elkaar probeert te knopen, oh en nu komt er toch nog een 5e. Ook daar ben ik gestopt toen het originele verhaal voorbij was. Dit is gewoon extreme vorm van uitmelken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Goddomme wat een kut einde ..
Jazco2nd schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:09:
Dit was een mooie afsluiting na de finale van vorige week.

MAAR! de laatste seconden had natuurlijk maar 1 reden: Netwerk heeft waarschijnlijk nadat het verhaal al geschreven was, de opnames afgerond en de uitzendingen al begonnen, gevraagd om meer afleveringen/seizoenen. Dus krijgen we een Prison Break debacle.

Ik vond het een geweldige serie. Wat hierna komt zal ik volledig negeren. Die laatste seconden horen wat mij betreft helemaal niet bij The Last Ship. Dat was puur een economische beslissing.

Prison Break: 13 afleveringen besteld, daarna moesten het toch 17 worden en toen ineens 22. Het verhaal was klaar dus verzonnen ze idiote twists om er vervolgens 4 seizoenen aan te maken, incl een final die alles aan elkaar probeert te knopen, oh en nu komt er toch nog een 5e. Ook daar ben ik gestopt toen het originele verhaal voorbij was. Dit is gewoon extreme vorm van uitmelken.
Ik weet niet, tot nu toe heeft The Last Ship meer inhoud dan Prison Break vanaf seizoen 2. Ik geef een volgend seizoen zonder twijfelen een kans, wat het dan doet, zien we dan wel weer. Dit had een serie final kunnen zijn, zonder die laatste 30 seconden. Maar dan nog, tuurlijk ze moeten iets geven om je af te laten wachten. Ik heb er stille hoop in dat het volgende seizoen gewoon prima verder gaat. The Last Ship is wel een redelijk eigen soort serie, dus ja.

Laat het volgende seizoen maar komen.

[ Voor 96% gewijzigd door xoniq op 07-09-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05 20:07
Dat is het juist, echt een heel goede serie. Maar nu begint het uitmelken.
De enige reden dat ik een volgende seizoen zou kijken is het gebrek aan andere goede series met zoveel actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geweldige aflevering, alleen er blijft iets aan mij knagen, de oh zo gewenste fight tussen de sub en de Nathan James.. Het leek die kant op te gaan halverwege het seizoen en toch niet van gekomen. Goed, dan hebben we een mooie seizoensfinale waar de diverse losse eindjes aan elkaar geknoopt worden, en toch duikt er weer een bad guy op.

Argh, nu wachten tot het volgende seizoen. ;(

Maar stiekem had het niet gehoeven idd, zo was het ook goed geweest en waren het het twee mooie seizoenen vol vermaak. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Quad schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:24:
Geweldige aflevering, alleen er blijft iets aan mij knagen, de oh zo gewenste fight tussen de sub en de Nathan James.. Het leek die kant op te gaan halverwege het seizoen en toch niet van gekomen. Goed, dan hebben we een mooie seizoensfinale waar de diverse losse eindjes aan elkaar geknoopt worden, en toch duikt er weer een bad guy op.

Argh, nu wachten tot het volgende seizoen. ;(

Maar stiekem had het niet gehoeven idd, zo was het ook goed geweest en waren het het twee mooie seizoenen vol vermaak. :Y
Het leek die kant op te gaan en is ook die kant op gegaan? Die fight is er vorige aflevering toch geweest? Ben ook wel benieuwd hoe ze verder gaan. Enige wat nog een beetje zou kunnen is dat de rebellen inmiddels heel Europa of groot deel v/d wereld in hun macht hebben weten te krijgen ofzo en zo toch nog kunnen doorvechten lijkt me. Hoop iig niet dat het nu een soort van guerilla-oorlog wordt.

Verder vond ik het einde was ook wel beetje zwak. Niet erg waarschijnlijk dat ze geen enkele beveiliging hebben op die plek, zeker omdat de president in hetzelfde gebouw aanwezig was (?) Hoop iig dat ze nog een beetje een mooie verhaallijn klaar hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Snowdog schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 06:16:
[...]

Het leek die kant op te gaan en is ook die kant op gegaan? Die fight is er vorige aflevering toch geweest? Ben ook wel benieuwd hoe ze verder gaan. Enige wat nog een beetje zou kunnen is dat de rebellen inmiddels heel Europa of groot deel v/d wereld in hun macht hebben weten te krijgen ofzo en zo toch nog kunnen doorvechten lijkt me. Hoop iig niet dat het nu een soort van guerilla-oorlog wordt.

Verder vond ik het einde was ook wel beetje zwak. Niet erg waarschijnlijk dat ze geen enkele beveiliging hebben op die plek, zeker omdat de president in hetzelfde gebouw aanwezig was (?) Hoop iig dat ze nog een beetje een mooie verhaallijn klaar hebben liggen.
Beveiliging hebben ze nog vrijwel niet, het is nog chaotisch, er was feest, dus men gaat er vanuit dat het een feestelijke avond/nacht is en zien morgen wel verder, je weet niet welke wel bij je horen en welke niet. 90% is loyaal gebleken. Volgende seizoen zal wel te maken hebben met wat die president zei. Dat ze 'morgen' verder gaan met het gevecht. Dus het zal wel een seizoen worden om de rest van Europa over te nemen, waarna de serie kan eindigen. Ze hebben nu slechts 'the States' over genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
CRXDelSol schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:53:
[...]

Beveiliging hebben ze nog vrijwel niet, het is nog chaotisch, er was feest, dus men gaat er vanuit dat het een feestelijke avond/nacht is en zien morgen wel verder, je weet niet welke wel bij je horen en welke niet. 90% is loyaal gebleken. Volgende seizoen zal wel te maken hebben met wat die president zei. Dat ze 'morgen' verder gaan met het gevecht. Dus het zal wel een seizoen worden om de rest van Europa over te nemen, waarna de serie kan eindigen. Ze hebben nu slechts 'the States' over genomen.
zelfs ''the states'' is nog niet overgenomen in het noorden zijn nog warlords bezig en allerlei ander gespuis

denk dat het nu een op zichzelf staande afleveringen worden hoe ze delen van Amerika ''veroveren''

wat de nathan james dan nog voor nut heeft is alleen maar de vraag, alles zou nu land based zijn en niet meer op zee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Snowdog schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 06:16:
[...]

Het leek die kant op te gaan en is ook die kant op gegaan? Die fight is er vorige aflevering toch geweest?
Ja op zich wel maar ik mistte gewoon een definitieve slag, eentje waarbij de sub uiteindelijk tot zinken zou worden gebracht zeg maar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
AjDuLion schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:55:
wat de nathan james dan nog voor nut heeft is alleen maar de vraag, alles zou nu land based zijn en niet meer op zee.
Hoe wou jij troepen in Europa krijgen zonder schip. Bovendien is het schip wel nuttig om op een veilige afstand de grond troepen te kunnen ondersteunen met mortieren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Quad schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:59:
[...]

Ja op zich wel maar ik mistte gewoon een definitieve slag, eentje waarbij de sub uiteindelijk tot zinken zou worden gebracht zeg maar.
Hmm, dat was vorige week toch het geval? Vond het zelf wel een aardige battle eigenlijk. Hoewel het einde natuurlijk een beetje vaag was met die rocket launcher of hoe je het wil noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Even voor de duidelijkheid, EP 12 is toch de meest recente? Op dit moment?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:44
Nee, episode 13 is afgelopen zondag uitgezonden. Dat is ook direct de finale van dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wauw. Naar aanleiding van dit topic ben ik ook begonnen aan The Last Ship en zojuist heb ik seizoen 2 afgerond.

Wat een serie. Het verhaal vond ik wel oke, maar de verfilming vond ik fenomenaal goed. Daarmee bedoel ik niet de CGI en de Baysplosions, maar de manier waarop het verhaal is verfilmd. Dit is de eerste serie die ik aan een stuk door heb kunnen kijken zonder dat ik maar een aflevering saai vond.

Bijvoorbeeld Breaking Bad vond ik leuk, maar niet alle seizoenen en afleveringen waren goed. Lost had een prachtig verhaal, maar is verkracht door de verfilming en is daardoor wat mij betreft de meest teleurstellende serie ooit. The Walking Dead had een paar leuke afleveringen, maar werd gewoon doodsaai: altijd hetzelfde en telkens dezelfde fouten. The Walking Dead is net als GTST of Onderweg naar Morgen.

The Last Ship heeft mijns inziens laten zien hoe het wel moet: Een verhaal dat niet supersterk is, maar wel gewoon van A tot Z loopt en goed is verfilmd. Bovendien worden er daadwerkelijk antwoorden gegeven op vraagstukken. The Last Ship is mijns inziens de eerste TV-serie die niet teleurstellender wordt naarmate de afleveringen vorderen maar gewoon een rechte lijn volgt: Altijd dezelfde mate van spanning.

Mijn dank aan jullie voor het attenderen op deze TV serie.

[ Voor 4% gewijzigd door Trommelrem op 14-09-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 10:56
Wanneer komt het nieuw seizoen weer op veronica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 14:35
G.Scholtens schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:35:
Wanneer komt het nieuw seizoen weer op veronica?
Afgelopen zondag is het weer begonnen op Veronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-05 14:25

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

12 juni komt de eerste episode van het nieuwe seizoen uit!

Na het lichtelijk tegenvallen van seizoen 2 toch wel weer heel veel zin in seizoen 3.
Al ga ik Dr. Scott wel missen. ;w

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05 14:03

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Is dit een vette serie? Het gegeven lijkt mij wel leuk! Ik ben alleen niet echt van de series die oneindig doorgaan, of waarvan er 70 afleveringen in een seizoen zitten. Liefst gewoon iets als Band of Brothers. 10 afleveringen. Klaar. Of zoiets als Prison Break. 4 seizoenen (naja straks dan een nieuwe) en klaar. Kan ik mij met The Last Ship dan uit de voeten?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:36:

Na het lichtelijk tegenvallen van seizoen 2 toch wel weer heel veel zin in seizoen 3.
Ik ben ook erg benieuwd naar seizoen 3. Kan niet wachten haha

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-05 08:37

Phehistyr

De Epische Lurker

NeFoRcE schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:38:
Is dit een vette serie? Het gegeven lijkt mij wel leuk! Ik ben alleen niet echt van de series die oneindig doorgaan, of waarvan er 70 afleveringen in een seizoen zitten. Liefst gewoon iets als Band of Brothers. 10 afleveringen. Klaar. Of zoiets als Prison Break. 4 seizoenen (naja straks dan een nieuwe) en klaar. Kan ik mij met The Last Ship dan uit de voeten?
Dat is inderdaad een probleem met veel series: enorm uitmelken waardoor het uiteindelijk steeds langdradiger en vergezocht wordt. Bij The Last Ship valt dat nog niet echt te zeggen, maar ik ben bang dat het ook op die manier gaat uitpakken.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik ben alleen niet echt van de series die oneindig doorgaan... zoiets als Prison Break. 4 seizoenen (naja straks dan een nieuwe) en klaar.
Prison Break was juist gigantisch gerekt om maar meer seizoenen te kunnen maken. Dat had na 1 of uiterlijk 2 seizoenen gewoon moeten stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:08

R-B

Blokkert

Family Guy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:36:

Gelukkig meteen een dubbele epi :>

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ahhh, nice. Ben benieuwd :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

RemcoDelft schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Prison Break was juist gigantisch gerekt om maar meer seizoenen te kunnen maken. Dat had na 1 of uiterlijk 2 seizoenen gewoon moeten stoppen.
Nooit gezien, maar voor The Last Ship is er nog content genoeg mogelijk. Nu alleen Baltimore een beetje inlands geweest, terwijl season 1 alleen op zee was eigenlijk. Je kunt nog de grote steden aandoen, Europa, en nog veel meer.

Alleen zullen ze wel met iets nieuws moeten komen, wat ongetwijfeld ook wel zal gebeuren nu het anti-virus gevonden is en verspreid kan worden. Of toch niet..? :9

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:44
Als je van films als Battle: Los Angeles (en andere Michael Bay-creaties) houdt, dan is dit een prima serie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05 14:03

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Awsom schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:43:
[...]

Als je van films als Battle: Los Angeles (en andere Michael Bay-creaties) houdt, dan is dit een prima serie. :P
Nice! Hou ik zeker van ja. Zal mij benieuwen dan!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Awsom schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:43:
[...]

Nou, zo veel spectaculaire explosies en destructies zijn er anders niet te zien. En voor die vergelijking is het soms ook te emo haha :9

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote: @TheLastShipTNT
After the shootings in Orlando, tonight's season premiere of The Last Ship is postponed. Our hearts are with the victims and their families.
.... blijkbaar zijn ep's 1 en 2 toch ergens uitgezonden.

Wat een reacties trouwens op bovenstaande Tweet :X
https://twitter.com/TheLastShipTNT/status/742099281939562497

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 13-06-2016 10:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:44:
[...]

.... blijkbaar zijn ep's 1 en 2 toch ergens uitgezonden.

Wat een reacties trouwens op bovenstaande Tweet :X
https://twitter.com/TheLastShipTNT/status/742099281939562497
Bij mij zijn ze ook vannacht gewoon binnen gedruppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Doc ;w
Valkyrie ;w
Dichen O+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ep01 gezien, vond hem maar Mwoah in eerste instantie maar eenmaal over de helft werd het erg boeiend! Ff wachten tot de subs voor ep02 binnen zijn en dan deze aanslingeren, gaat erg leuk worden. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Beide waren prima, crew beetje opgeschoond :D Luguber einde van aflevering twee. Kan nog een leuk seizoen worden. Wel blij dat de kapitein weer terug op het schip is.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:58

d0s

sssst

Wat een goede eerste aflevering van seizoen 3 zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Aflevering 1 vond ik weer wat lastig inkomen. Heb ik altijd. Ook al kijk ik de laatste aflevering van het vorige seizoen. Er zit soms veel tijd tussen 2 seizoenen in, in de serie zelf.

Aflevering twee was lekker vol actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

xoniq schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:59:
Aflevering 1 vond ik weer wat lastig inkomen. Heb ik altijd. Ook al kijk ik de laatste aflevering van het vorige seizoen. Er zit soms veel tijd tussen 2 seizoenen in, in de serie zelf.

Aflevering twee was lekker vol actie.
En de 1 jaar in real life is ook best veel als je veel series kijkt. Bij sommige series weet ik het nog precies, bij andere heb ik geen idee meer en is de voorlaatste aflevering terugkijken ook niet genoeg.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Marzman schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:07:
[...]

En de 1 jaar in real life is ook best veel als je veel series kijkt. Bij sommige series weet ik het nog precies, bij andere heb ik geen idee meer en is de voorlaatste aflevering terugkijken ook niet genoeg.
Zo zat ik dus met Ray Donovan. Ik kon het me niet meer heugen wat er in het vorige seizoen aan het einde is gebeurt. Dus heb ik de laatste aflevering gekeken: "Ooooooh ja". Daar is het wel echt doorlopend, maar pak je The Last Ship, dan zit er in de serie zelf ook nog eens zoveel tijd tussen. Dan ben ik de draad al helemaal even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:40
spoiler:
En wat vonden jullie van de laatste episode (s3 e6). Ik vond het stuk dat de UAV door dat Chinese schip werd neergeschoten iet wat onwaarschijnlijk. Het lijk me namelijk toch dat een Chinese Destroyer die niet ver van de kust van dat eilandje lag (althans dat zeiden ze) toch wel opgemerkt wordt door zoon UAV ongeacht je het verwacht, je had ook wel kunnen verwachten dat Peng achter ze aan zou komen beetje vaag allemaal. Het lijkt me overigens ook sterk dat ze niet iets als een Missile Aproach warning system hebben

[ Voor 9% gewijzigd door CCJJVV op 18-07-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ligt het nu aan mij? Maar het lijkt of we wat gemist hebben.

spoiler:
De kapitein van het andere schip was toch vastgezet na Chandler's coup? Toch staat-ie vrij en praat hij mij tijdens de briefing.
En waarom zien we Tex ineens geschopt en geslagen worden? Zo uit het niets?

Ik heb even gekeken waar deze en de vorige afleveringen over moeten gaan, maar dan lijkt het of ik wel alles gezien heb.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Jorgen schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:07:
Ligt het nu aan mij? Maar het lijkt of we wat gemist hebben.

spoiler:
De kapitein van het andere schip was toch vastgezet na Chandler's coup? Toch staat-ie vrij en praat hij mij tijdens de briefing.
En waarom zien we Tex ineens geschopt en geslagen worden? Zo uit het niets?
spoiler:
dat van die andere kapitein vond ik ook raar... maar idd geen aflevering gemist.
mbt Tex, die is gewoon het hele seizoen (offscreen) bezig geweest voor die regional leader mensen op te leiden, maar kreeg gewetens bezwaren en is met wat bewijs ervandoor gegaan. Daarop is hij opgepakt.

Wat dan wel weer atypisch is, is dat kennelijk zijn henchman beter konden vluchten dan hem, maar zij wel allemaal doodgaan bij de gijzeling/bevrijding van de president...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik geloof eigenlijk dat we open en bloot over de aflevering mogen praten, aangezien hij is uitgezonden, toch?
Dan kan ik de spoilertags ook weglaten.

Ik vond de aflevering verder erg spannend. Daarbij moet ik zeggen dat de nieuwe inslag van de serie, van "finding the cure and save the world, naar "distrubute the cure and save the world from dictators" wel een goede stap vind. Het blijft spannend, en ondanks dat de beklemmende sfeer uit seizoen 1 weg is omdat het geneesmiddel nu gevonden is, blijf je wel aan de buis gekluisterd, vanwege alle nieuwe onrust in de serie. Dat is goed gedaan, want als je het hoofdplot waarop je serie gebaseerd is, kwijtraakt, dan moet je iets doen en dat is volgens mij heel goed uitgepakt voor The Last Ship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Tex bleef in het einde van s02 in Murica om zijn dochter te zoeken, guess he found her.

Ben deze serie vorig jaar gaan kijken als 'filler' maar ik sta nu te trappelen om nieuwe episodes oOo
Soms is het allemaal een beetje onlogisch (dat mijnenveld van een paar episodes terug, de one shot kill van die Chinese destroyer) maar al met al blijft de serie lekker doorlopen. Stoere kerels, mooie dames, een prachtige schuit en een verhaal waar ze nog alle kanten mee op kunnen. Wel jammer van Rhona Mitra en Tania Raymonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:43

Bob Popcorn

Plop!

Het is wel echt een enorme nepserie, slechte cgi, enorm 'Murica gevoel etc etc :D

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Murphy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:14:
Tex bleef in het einde van s02 in Murica om zijn dochter te zoeken, guess he found her.

Ben deze serie vorig jaar gaan kijken als 'filler' maar ik sta nu te trappelen om nieuwe episodes oOo
Soms is het allemaal een beetje onlogisch (dat mijnenveld van een paar episodes terug, de one shot kill van die Chinese destroyer) maar al met al blijft de serie lekker doorlopen. Stoere kerels, mooie dames, een prachtige schuit en een verhaal waar ze nog alle kanten mee op kunnen. Wel jammer van Rhona Mitra en Tania Raymonde.
Kara (Marissa Neitling) mag er wat mij betreft ook wel wezen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
* Osiris kijkt nog 't liefst naar Bridget Regan :P

Ik vond 't al zo jammer dat ze uit White Collar weg was.. Nu is ze weer terug in een serie *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Gisteren het einde van het seizoen gezien, spannend en ook triestig. Al met al een goed seizoen, wel wat minder dan 1 maar gelijk aan 2.
Er is een seizoen 4 aangekondigd,helaas nu weer 9 maand wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:59
Binnetie schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:06:
Gisteren het einde van het seizoen gezien, spannend en ook triestig. Al met al een goed seizoen, wel wat minder dan 1 maar gelijk aan 2.
Er is een seizoen 4 aangekondigd,helaas nu weer 9 maand wachten.
Jammer inderdaad, maar was onvermijdelijk dat we afscheid van sommigen zouden nemen al verwacht ik
spoiler:
Chandler
nog wel weer terug :)

En niet vergeten, niet alleen seizoen 4 is aangekondigd maar ook seizoen 5 is al bevestigd, kennelijk een verhaallijn wat sowieso nog twee seizoenen gaat duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
lubbertkramer schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:36:
[...]

Jammer inderdaad, maar was onvermijdelijk dat we afscheid van sommigen zouden nemen al verwacht ik
spoiler:
Chandler
nog wel weer terug :)

En niet vergeten, niet alleen seizoen 4 is aangekondigd maar ook seizoen 5 is al bevestigd, kennelijk een verhaallijn wat sowieso nog twee seizoenen gaat duren :)
Dat weet ik bijna wel zeker dat
spoiler:
Chandler
terugkomt.
Van seizoen 5 wist ik niet! Ze gaan de hele wereld over, misschien komen ze nog wel in Nederland en lossen de problemen met de opstandige mensen hier op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Uitgezonden, dus geen spoilers meer, toch?

In dat geval, jammer dat Chandler zelf kiest om weg te gaan en dat Tex is doogeschoten. Vond hem wel een van de leukere karakters in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:59
Jorgen schreef op maandag 19 september 2016 @ 00:08:
Uitgezonden, dus geen spoilers meer, toch?

In dat geval, jammer dat Chandler zelf kiest om weg te gaan en dat Tex is doogeschoten. Vond hem wel een van de leukere karakters in de serie.
True maar ben zelf ook niet altijd de snelste met het kijken van een aflevering en ondanks de risico van het meelezen toch even spoiler tag gebruikt :)

Maar vond Tex idd ook een van de leukere karakters, zijn terugkomst kwam snel dit seizoen en ging helaas ook net zo snel. Ben benieuwd wat S4 en S5 gaan brengen nu Amerika weer opgebouwd moet worden en wat het verhaal volgend seizoen(en) gaat worden, logischerwijs zou Europa een rol moeten gaan spelen _/-\o_

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04:34
Bob Popcorn schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:15:
Het is wel echt een enorme nepserie, slechte cgi, enorm 'Murica gevoel etc etc :D
Helemaal mee eens, en toch is het een intrigerende serie om te kijken op de 1 of andere manier, ondanks alle ergernissen.. :|

• Lagune
  • Laatst online: 22-05 11:20

Lagune

Its time for warp

geweldige serie, bridget regan (mother confessor) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CCJJVV
Zondag de 20ste komt de eerste aflevering van seizoen 4 uit in Amerika *O*
Ik kijk er echt al naar uit, hopelijk loopt het daarop volgende seizoen niet te veel vertraging op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 14:22
CCJJVV schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:09:
Zondag de 20ste komt de eerste aflevering van seizoen 4 uit in Amerika *O*
Ik kijk er echt al naar uit, hopelijk loopt het daarop volgende seizoen niet te veel vertraging op.
Dubbele aflevering zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Iemand al wat gezien van het nieuwe seizoen van The Last Ship? Ben benieuwd!
Ik ga eerst even de laatste 2 afleveringen van seizoen 3 terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Binnetie schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:45:
Iemand al wat gezien van het nieuwe seizoen van The Last Ship? Ben benieuwd!
Ik ga eerst even de laatste 2 afleveringen van seizoen 3 terugkijken.
Jazeker! Ik kon natuurlijk niet wachten dus stiekem om 3 uur in de ochtend beide afleveringen gezien :Z Vond ze beide wel redelijk goed in ieder geval genoeg actie. Verhaal vond ik een beetje slapjes weer een nieuwe dreiging die één schip moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:23
CCJJVV schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:56:
[...]

Jazeker! Ik kon natuurlijk niet wachten dus stiekem om 3 uur in de ochtend beide afleveringen gezien :Z Vond ze beide wel redelijk goed in ieder geval genoeg actie. Verhaal vond ik een beetje slapjes weer een nieuwe dreiging die één schip moet oplossen.
Tsja het heet niet voor niets the last ship ;), misschien hadden ze beter kunnen stoppen.

Maar goed ik gewoon weer lekker kijken ook al is er weer een nieuwe dreiging en moet de Nathan James het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Spannende dus! Ben wel nieuwsgierig. Maar snel de laatste afleveringen va seizoen 3 terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dracula schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:02:
[...]

Tsja het heet niet voor niets the last ship ;), misschien hadden ze beter kunnen stoppen.

Maar goed ik gewoon weer lekker kijken ook al is er weer een nieuwe dreiging en moet de Nathan James het oplossen.
Misschien moet ik nog even terugkijken, maar waar komt nu ineens door red rust vandaan? Het virus is gemuteerd van mens op plant?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:44

SomerenV

It's something!

Dracula schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:02:
[...]

Ik heb seizoen 1 en 2 met veel plezier gekeken, maar toen viel me al op dat er telkens weer een nieuwe dreiging opduikt. Seizoen 3 heb ik maar een paar afleveringen volgehouden omdat het hele riedeltje in principe weer opnieuw begon. Een serie hoeft van mij absoluut niet realistisch te zijn, maar The Last Ship rekt dat principe vrij ver uit. Het idee waar het allemaal mee begon was best vet. Gevaarlijk virus, één schip dat een mogelijke oplossing heeft, komt onderweg wat ellende tegen. Maar telkens is er weer een overtreffende trap. Telkens gaat het weer nét even niet hoe ze verwacht hadden. Telkens is er opeens weer een vijand.

Het beste was geweest een einde na seizoen 2. Ze zijn aan land, produceren een geneesmiddel, en gaan daarmee aan de haal. Einde hadden ze verder open kunnen houden. En dan daarna (na een fijne pauze) oppakken een jaar ofzo nadat seizoen 2 is afgelopen. De wereld in puin, overal milities, een paar goed functionerende samenlevingen, dat soort dingen. Maar in plaats daarvan melken ze uit wat seizoen 1 en 2 zo goed maakte, en waardoor het nu gewoon (voor mij) te ongeloofwaardig is geworden om nog leuk te zijn. Overigens is dat iets wat veel series treft. 24, Dexter, The Walking Dead en Prison Break bijvoorbeeld. Dat hou je even vol totdat kijkcijfers vallen en een goede serie opeens bekend komt te staan als slap aftreksel van wat het ooit was.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pff, dat gezemel van mensen die het allemaal beter weten.Ga lekker wat anders kijken.
Fijn dat jij er geen zin meer in hebt, maar ik kijk door !! Als ik iets niet leuk vind maak ik dat zelf wel uit, maar ik ga er geen anderen mee lastig vallen.
Pagina: 1 2 3 Laatste