Wauw. Naar aanleiding van dit topic ben ik ook begonnen aan The Last Ship en zojuist heb ik seizoen 2 afgerond.
Wat een serie. Het verhaal vond ik wel oke, maar de verfilming vond ik fenomenaal goed. Daarmee bedoel ik niet de CGI en de Baysplosions, maar de manier waarop het verhaal is verfilmd. Dit is de eerste serie die ik aan een stuk door heb kunnen kijken zonder dat ik maar een aflevering saai vond.
Bijvoorbeeld Breaking Bad vond ik leuk, maar niet alle seizoenen en afleveringen waren goed. Lost had een prachtig verhaal, maar is verkracht door de verfilming en is daardoor wat mij betreft de meest teleurstellende serie ooit. The Walking Dead had een paar leuke afleveringen, maar werd gewoon doodsaai: altijd hetzelfde en telkens dezelfde fouten. The Walking Dead is net als GTST of Onderweg naar Morgen.
The Last Ship heeft mijns inziens laten zien hoe het wel moet: Een verhaal dat niet supersterk is, maar wel gewoon van A tot Z loopt en goed is verfilmd. Bovendien worden er daadwerkelijk antwoorden gegeven op vraagstukken. The Last Ship is mijns inziens de eerste TV-serie die niet teleurstellender wordt naarmate de afleveringen vorderen maar gewoon een rechte lijn volgt: Altijd dezelfde mate van spanning.
Mijn dank aan jullie voor het attenderen op deze TV serie.
[
Voor 4% gewijzigd door
Trommelrem op 14-09-2015 22:00
]