Anoniem: 16328 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:35:
[...]
Het niveau was inderdaad niet erg goed. Erg dom inderdaad dat ze niet in oranje gevangenispakken liepen maar gelijk in de bekende terroristen kleding uit hun eigen land

. Die kogels ook dat. Dat schip waar ze al veel eerder van hadden kunnen zien dat het geen Engels schip was. Slechte dialogen. Die auto's op het eiland hadden allemaal wel 1 deur open. Dat gedoe met die klep van de oliepijp waar hij erop gaat slaan en dan breekt het af

. Meer gedoe met de medics waarvan er maar 1 op het schip zit en net toevallig aan de andere kant iemand helpt.
Eén arts op een schip lijkt me wel voldoende? Al is er neem ik aan wel een andere medic die geen arts is, maar wel basic life support kan toepassen inderdaad
Ook bijzonder dat die ene gozer die in 't begin van die gitmo-missie op die vogel begint te schieten überhaupt mee mag doen.. Lijkt me dat er heus wel tijdens je training e.d. gezien wordt of je 't wel of niet in je hebt om zo'n missie te ondernemen.. En uiteráááárd toont 'ie aan het einde dat 't allemaal goedkomt met 'em blabla

Nee.. Die gozer had nooit mee mogen gaan, een liability voor z'n hele team
Om verder nog door te gaan op 't medische gebeuren: die kerel die was geraakt waardoor 't lekker wijf naar 't strand mocht.. Pompte zo'n bloeddrukmanchet op om z'n bloeddruk te meten. En die bloeddrukmanchetmeter volgde heeeeeeeeeeeeeel netjes de dalende bloeddruk ofzo? Euh, right, nee? Dat kán helemaal niet op zo'n manier?

Holywood²...
Ach ja, verder is 't wel vermakelijk slecht, dus ook ik blijf wel weer kijken gok ik zo
Overigens: doe anders even de topicstart lezen lasharor: "Als een aflevering geaired is in de VS, zijn er
geen spoilertags meer nodig."
Beetje irritant als mensen onterecht spoilertags gebruiken, aangezien ik die in principe niet lees, terwijl de inhoud van zo'n onterechte spoiler gewoon aan de normale discussie van het topic bij kan dragen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Osiris op 01-07-2014 18:59
]