Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140604164125/the-last-ship/images/4/43/The-Last-Ship-Wiki_Poster_Banner_001.jpg

Welkom! Het topic over "The Last Ship".

De bemanning van een "Naval Destroyer" wordt geconfronteerd met de realiteit van een nieuw bestaan wanneer een pandemie het grootste deel van de wereldbevolking doodt.

Let Op!

Door de alle trailers en informatie even een huisregel met betrekking tot het gebruik van de spoilertag:
Graag alleen spoilertags gebruiken als je PREinfo geeft. Met andere woorden: Als je roddels/geruchten post, of een trailer/prequel oid hebt gezien, of iets hebt gelezen graag een spoiler tag gebruiken.
Als een aflevering geaired is in de VS, zijn er geen spoilertags meer nodig.

Trailer:

Air dates
DatumTitel
2014-06-22Phase Six
2014-06-29Welcome to Gitmo
2014-07-06Dead Reckoning
2014-07-13We'll Get There
2014-07-20El Toro
2014-07-27Lockdown
2014-08-03SOS
2014-08-10Two Sailors Walk into a Bar
2014-08-17Trials
2014-08-24No Place Like Home

Let Op!!

Deze TS zal nog worden aangevuld / bijgewerkt. Interesse om me te helpen met de TS? Stuur me even een DM!

Hou je AUB aan de volgende richtlijnen: Richtlijnen voor Nieuws, Sport, TV & Muziek. Dit om het topic zo goed mogelijk te laten verlopen en niet al te veel offtopic te raken.
Denk AUB ook nog even aan de policy Aanvulling op richtlijnen: auteursrecht en bronvermelding, zodat we de mods niet te veel op bezoek krijgen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DennusB op 30-06-2014 11:21 ]

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:49

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Wow, klinkt goed, ik hou wel vanuit soort thema's.in de gaten houden dus. Ga je de airing-dates nog in de TS zetten?en je kan even een titel-change aanvragen:

[Serie] The Last Ship

past beter bij de rest ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Ardana op 30-06-2014 11:12 ]

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:56

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Pilot vorige week gezien. Ik ben op zich voorzichtig enthousiast. Maar ik ben erg bang dat men 80 procent van het budget gebruikt heeft om de pilot te maken, zodat de rest van het seizoen een beetje in het water valt. Ik ben benieuwd waar het precies naar toe gaat, we zullen zien.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ardana schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:11:
Wow, klinkt goed, ik hou wel vanuit soort thema's.in de gaten houden dus. Ga je de airing-dates nog in de TS zetten?en je kan even een titel-change aanvragen:

[Serie] The Last Ship

past beter bij de rest ;)
Titel change aangevraagd :) Air dates komen in de TS zodirect :) Vannacht is de 2e aflevering uitgezonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Doet mij erg denken aan het scenario van 'On The Beach
'

Ziet er ok ui tmaar het is even afwachten naar de daadwerkelijke uitvoering....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:56
Zag em net op eztv voorbij komen, lijkt best vermakelijk! Vanavond de pilot maar eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:14

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Lijkt een beetje gebaseerd op The Massive. Een hele interessante comic:

http://talkingcomicbooks..../15/the-massive-1-review/

Kan wel eens interssant worden :)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Air Dates staan in de TS nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:00

Ypho

Allround Nerd

Vorige week afl 1 gezien. Beetje simpele serie, maar wel vermakelijk! Vanavond zitten voor afl 2!

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinux
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-02-2018
Sjaak_Afhaak schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:15:
Pilot vorige week gezien. Ik ben op zich voorzichtig enthousiast. Maar ik ben erg bang dat men 80 procent van het budget gebruikt heeft om de pilot te maken, zodat de rest van het seizoen een beetje in het water valt. Ik ben benieuwd waar het precies naar toe gaat, we zullen zien.
Dat is ook mijn grootste angst, krijgen we het Walking Dead effect weer.

Deyron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:56
En trouwens: Hoera voor zomer series! Van de meeste series die ik volg loopt alleen 24 nog door, en Jack Bauer begint een beetje te vervelen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Grimmie187 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:28:
En trouwens: Hoera voor zomer series! Van de meeste series die ik volg loopt alleen 24 nog door, en Jack Bauer begint een beetje te vervelen.. :P
Under the dome gaat vanavond ook weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben ook wel benieuwd naar deze serie, ik hoop dat hij wel beter is als bovengenoemde under the dome ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-03-2024
Ah, precies mijn plan als er een zombie-apocalypse uitbreekt. Leuk dat er nu een serie over gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:21

lasharor

7 december 2004

Aflevering 2 is een beetje matig. Te veel cliches en het acteerwerk is ook niet echt van hoogstaande kwaliteit.

spoiler:
Vooral dat gedoe op Gitmo met die taliban die ze zomaar vrijlaten. Ook het moment dat we die taliban zien is een beetje dom, waar halen die mensen opeens een tulband vandaan? Het schieten op de deur van het ziekenhuis is ook niet logisch. Er zitten meerdere gaten in die deur voor de kogels maar niemand word geraakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb vanmiddag de pilot gekeken, had geen tijd meer voor de tweede aflevering maar de eerste vond ik best goed.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

lasharor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:36:
Aflevering 2 is een beetje matig. Te veel cliches en het acteerwerk is ook niet echt van hoogstaande kwaliteit.

spoiler:
Vooral dat gedoe op Gitmo met die taliban die ze zomaar vrijlaten. Ook het moment dat we die taliban zien is een beetje dom, waar halen die mensen opeens een tulband vandaan? Het schieten op de deur van het ziekenhuis is ook niet logisch. Er zitten meerdere gaten in die deur voor de kogels maar niemand word geraakt :')
Het niveau was inderdaad niet erg goed. Erg dom inderdaad dat ze niet in oranje gevangenispakken liepen maar gelijk in de bekende terroristen kleding uit hun eigen land :'). Die kogels ook dat. Dat schip waar ze al veel eerder van hadden kunnen zien dat het geen Engels schip was. Slechte dialogen. Die auto's op het eiland hadden allemaal wel 1 deur open. Dat gedoe met die klep van de oliepijp waar hij erop gaat slaan en dan breekt het af :'). Meer gedoe met de medics waarvan er maar 1 op het schip zit en net toevallig aan de andere kant iemand helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik ga vanavond denk ik de 2e aflevering even kijken, dus ik ben benieuwd... klinkt niet al te positief hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
DennusB schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:02:
Ik ga vanavond denk ik de 2e aflevering even kijken, dus ik ben benieuwd... klinkt niet al te positief hier :(
No worries, ik vind hem best goed. Blijft voor mij een om te volgen.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:42
Ik ga hem voorlopig ook nog volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:14
Ja, het is wellicht een beetje cliche. Maar ja, welke serie heeft dat nu niet? :)
Opzich bevalt het mij wel goed, er zit wel enige vorm van spanning in en natuurlijk spreekt het marine-element me wel aan.

Dat doet me weer denken aan series als JAG en Sea Patrol. Oh, die goede oude tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Sypher schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:26:
Ja, het is wellicht een beetje cliche. Maar ja, welke serie heeft dat nu niet? :)
Opzich bevalt het mij wel goed, er zit wel enige vorm van spanning in en natuurlijk spreekt het marine-element me wel aan.

Dat doet me weer denken aan series als JAG en Sea Patrol. Oh, die goede oude tijd...
En ik vind het net wat beter dan The Last Resort.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:58

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Pilot gezien en die beviel prima. Ep2 begon ook spannend, dus ik houd deze zeker nog in mijn lijstje.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 20:56
Na het einde van ep2 krijg ik het idee dat alle kaarten op tafel liggen. Wat voor nieuws gaat er nog komen in de komende afleveringen? We weten wie achter elkaar aan vangen en waarom. Wie de mol is etc etc.

Er zal nog wel iets uit de mouw komen voor een plotwending. Vooralsnog vermakelijk genoeg om te blijven gevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:03
Anoniem: 16328 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:35:
[...]

Het niveau was inderdaad niet erg goed. Erg dom inderdaad dat ze niet in oranje gevangenispakken liepen maar gelijk in de bekende terroristen kleding uit hun eigen land :').
En het feit dat ze kennelijk de RPG's ingeleverd hebben bij opsluiting en deze netjes terug gekregen hebben bij vrijlating ;)

Ik hou best van militair georiënteerde series, wat dat betreft is deze prima qua materieel maar de clichées mogen wel ietsje minder zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
OFF Topic.

Waar kijken jullie de afleveringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
HaskoF schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:47:
OFF Topic.

Waar kijken jullie de afleveringen?
Thuis! En jij?
[serieus]
Ik download ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik dacht misschien een website waar het te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb ep2 nu ook klaar.
't Verraste me eigenlijk nog wel dat het Britse schip ineens een Russisch schip bleek en stiekem hoop ik eigenlijk dat er toch nog wel een Brits schip bijkomt om een leuke alliantie te krijgen.

Tot nu toe bevalt het me prima. Niet te zwaar. Lekker kijken met popcorn of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lasharor schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:36:

spoiler:
Die mensen zaten toch niet gevangen? Het had ook weinig nut meer, wie zouden ze nu moeten terroriseren?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:35:
[...]

Het niveau was inderdaad niet erg goed. Erg dom inderdaad dat ze niet in oranje gevangenispakken liepen maar gelijk in de bekende terroristen kleding uit hun eigen land :'). Die kogels ook dat. Dat schip waar ze al veel eerder van hadden kunnen zien dat het geen Engels schip was. Slechte dialogen. Die auto's op het eiland hadden allemaal wel 1 deur open. Dat gedoe met die klep van de oliepijp waar hij erop gaat slaan en dan breekt het af :'). Meer gedoe met de medics waarvan er maar 1 op het schip zit en net toevallig aan de andere kant iemand helpt.
Eén arts op een schip lijkt me wel voldoende? Al is er neem ik aan wel een andere medic die geen arts is, maar wel basic life support kan toepassen inderdaad 8)7

Ook bijzonder dat die ene gozer die in 't begin van die gitmo-missie op die vogel begint te schieten überhaupt mee mag doen.. Lijkt me dat er heus wel tijdens je training e.d. gezien wordt of je 't wel of niet in je hebt om zo'n missie te ondernemen.. En uiteráááárd toont 'ie aan het einde dat 't allemaal goedkomt met 'em blabla :') Nee.. Die gozer had nooit mee mogen gaan, een liability voor z'n hele team :X

Om verder nog door te gaan op 't medische gebeuren: die kerel die was geraakt waardoor 't lekker wijf naar 't strand mocht.. Pompte zo'n bloeddrukmanchet op om z'n bloeddruk te meten. En die bloeddrukmanchetmeter volgde heeeeeeeeeeeeeel netjes de dalende bloeddruk ofzo? Euh, right, nee? Dat kán helemaal niet op zo'n manier? :X Holywood²... :')

Ach ja, verder is 't wel vermakelijk slecht, dus ook ik blijf wel weer kijken gok ik zo :+

Overigens: doe anders even de topicstart lezen lasharor: "Als een aflevering geaired is in de VS, zijn er geen spoilertags meer nodig."

Beetje irritant als mensen onterecht spoilertags gebruiken, aangezien ik die in principe niet lees, terwijl de inhoud van zo'n onterechte spoiler gewoon aan de normale discussie van het topic bij kan dragen.

[ Voor 9% gewijzigd door Osiris op 01-07-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:42
Ach in ep1 had je ook zo'n conversatie, dat de kapitein vroeg hoeveel brandstof ze nog hadden. Dat was 11% en daar konden ze 6 uur me doen in spaarstand ofzo. Sure, dus zo'n schuit kan niet eens drie dagen zonder te tanken? Het is allemaal net niet, gelukkig ben ik niet heel kieskeurig :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
sig69 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:15:
Ach in ep1 had je ook zo'n conversatie, dat de kapitein vroeg hoeveel brandstof ze nog hadden. Dat was 11% en daar konden ze 6 uur me doen in spaarstand ofzo. Sure, dus zo'n schuit kan niet eens drie dagen zonder te tanken? Het is allemaal net niet, gelukkig ben ik niet heel kieskeurig :)
Range van een Arleigh Burke-class destroyer: 8 100 km bij 37 km⋅h-1. (Hij kan harder dan 56 km⋅h-1 schijnbaar..) Dus hij kan ongeveer 219 uur op die snelheid varen. 11 % daarvan is 24 uur.. Dus die kerel z'n schip is méér dan 4x minder zuinig dan een standaard guided missile destroyers (wat de USS Nathan James is) van de VS 8)7

Da's ook best knap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net aflevering 2 gekeken en het viel me eigenlijk helemaal niet tegen. De spanning was goed en het moment in het ziekenhuis dacht ik ook echt even dat het fout zou gaan door de zuurstof. Samen met dat "Britse" schip vond ik het een geslaagde aflevering :) Op naar volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Marzman schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:41:
[...]
Die mensen zaten toch niet gevangen? Het had ook weinig nut meer, wie zouden ze nu moeten terroriseren?
Ik zou het alsnog als een liability zien. Je kan toch wel verwachten dat een groep terroristen het hele eiland dan wilt gaan overnemen? Zeker als ze blijkbaar zo makkelijk aan wapens kunnen komen.

@Osiris, nja spoiler tags omdat het nog redelijk vroeg was, denk dat niemand die aflevering 's morgens gaat kijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 00:30
Gisteren beide afleveringen gekeken, vond het een leuke serie dus ik blijf hem volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Ziet er goed uit, misschien toch maar proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 09:48
Ik heb nu de eerste w afleveringen gekeken samen met mijn vriendin. We zochten een serie die we samen wilden kijken.
In de eerste aflevering gebeurt al heel veel, de tweede aflevering iets minder. Ik merk persoonlijk dat er dan iets meer diepgang in komt.
Voor mij is hij tot nu toe een blijvertje, vooral omdat de hele setting mij wel aanspreekt.
Zijn er nog meer van dit soort series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:20
Zijn er nog meer van dit soort series?
Hangt er vanaf wat je juist bedoelt met "dit soort series" :)
- Revolution
- The Walking Death
- Helix
- Ressurrection

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

The langoliers... hehe

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Iets met een virus als thema, maar dan zonder zombies en science fiction zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Je kan deze nog proberen maar de comics hiervan zijn een stuk beter. Wel exact wat je zoekt.

IMDB: Jeremiah (TV Series 2002–2004)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
Iets met een virus als thema, maar dan zonder zombies en science fiction zeg maar.
Helix zit dan een beetje in de buurt.
Heeft ook met een virus te maken, klein beetje science fiction erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
wiemelen schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Hangt er vanaf wat je juist bedoelt met "dit soort series" :)
- Revolution
Is gecancelled ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
Is gecancelled
helaas wel :-(

[ Voor 3% gewijzigd door wiemelen op 04-07-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

blijf het jammer vinden dat ze het niet zo nauw nemen met bepaalde details. In de laatste aflevering op het moment dat ze met die rus aan tafel zitten controleren ze alleen de generaal op de ziekte terwijl een van zijn bodyguards natuurlijk ook besmet zou kunnen zijn.

Lekker logisch. Helemaal wanneer je bedenkt dat die russen dat gebouw in zijn gegaan in normale kleding.

Lijkt me ook bullshit met die aluminium folie 8)7

Anyways, blijft wel ok om naar te kijken, niet echt hoogstaande kwaliteit maar is nog wel boeiend.

[ Voor 17% gewijzigd door lasharor op 07-07-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Vanavond tijd voor aflevering 3 :D Ik ben reuze benieuwd! Aflevering 2 vond ik nog erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:02
Ik vond het aardig, maar sommige dingen wel erg slecht. En dan bedoel ik dat als je een defensie expert het script 1 avond laat aanpassen het veel geloofwaardiger wordt. Zo ook die melding over EMCON 1, alsof een schip niet naar de radio luistert, zelf niet uitzenden is belangrijk, maar oppikken wat door de ether gaat gebeurt wel.

Ik vind het vooral een kopie van Last Resort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-05 10:29
Een 'niet-teveel-naar-acteerprestaties-kijken' serie, waarbij ik Last Resort toch wel beter geacteerd vond (maar ook dat was niet top).
Nou ja wie weet groeit het, soms moet een serie even de tijd krijgen, maar als het nog een paar afleveringen zo gaat dan weet ik niet of ik nog wel verder ga kijken. Er is nog zoveel anders/moois te zien. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na het afvuren van die torpedo raakt het schip precies niet beschadigd :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 00:27:
Na het afvuren van die torpedo raakt het schip precies niet beschadigd :').
Dat was om het koraal te laten ontploffen he xD
Anyways : Aflevering 3 gisteren gekeken, zo slecht vond ik het nog niet. Als je een beetje door die gekke-gemiste-details heen prikt kijk je best wel naar een leuke vernieuwende serie met mooie beelden en best wel onverwachte momenten. Zoals dat die 2 gasten in het water werden doodgeschoten... dat zag k echt even niet aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-05 12:49

Stoffel

Engineering the impossible

Of gelukkig wel, wat was dat slecht zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

DennusB schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:15:
[...]

Dat was om het koraal te laten ontploffen he xD
Anyways : Aflevering 3 gisteren gekeken, zo slecht vond ik het nog niet. Als je een beetje door die gekke-gemiste-details heen prikt kijk je best wel naar een leuke vernieuwende serie met mooie beelden en best wel onverwachte momenten. Zoals dat die 2 gasten in het water werden doodgeschoten... dat zag k echt even niet aankomen!
Het was een leuke serie actie-reactie-tegenreactie tussen de twee schepen. Wel jammer van het drama aan het eind maar het blijft een TV serie die een rijtje standaard dingen moet afvinken en daarbij hoort een onmogelijke liefde. Ze konden de lichamen van de twee duikers niet vinden werd gezegd dus ik denk dat ze niet dood zijn en gevangen worden gehouden door de Russen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind het wel een leuke serie om te volgen. Niet eens zo'n gek scenario dat ex-Russische militairen op eigen houtje verder gaan. Dat soort verhalen hoor je nu eigenlijk al sinds het uit elkaar vallen van de Sovjet-Unie (diensten en instanties met mensen en materieel die officieel niet meer bestaan of geregeerd worden maar er gewoon nog zijn)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De dialogen zijn echt slecht vooral ook dat verhaal tussen die jongen en dat meisje. Eigenlijk al die nutteloze dialogen spoel ik gewoon door :). Hup verder naar de actie en de dramatische muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:17:
De dialogen zijn echt slecht vooral ook dat verhaal tussen die jongen en dat meisje. Eigenlijk al die nutteloze dialogen spoel ik gewoon door :). Hup verder naar de actie en de dramatische muziek.
Hopelijk laten ze dat varen. Ik zit niet echt te wachten op relaties op dat schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

lasharor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:16:
[...]

Hopelijk laten ze dat varen. Ik zit niet echt te wachten op relaties op dat schip.
No pun intended?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Straks staat Isaac Washington nog achter de bar ;)
Afbeeldingslocatie: http://knoji.com/images/user/loveboattedlange.jpg

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Als een Russisch vijandig schip binnen enkele seconden afstand ligt, waarom dan zo moeilijk doen met een geimproviseerd explosief in een rubberbootje, i.p.v. gewoon de torpedo's en Tomahawks die daarvoor gemaakt zijn gebruiken? Kelder dat schip met nukes en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
RemcoDelft schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:40:
Als een Russisch vijandig schip binnen enkele seconden afstand ligt, waarom dan zo moeilijk doen met een geimproviseerd explosief in een rubberbootje, i.p.v. gewoon de torpedo's en Tomahawks die daarvoor gemaakt zijn gebruiken? Kelder dat schip met nukes en al.
Omdat ze bij het bootje nog dachten dat ze die dame af kwamen leveren en bij een torpedo ze gelijk die nucleaire zooi op de tegenpartij afvuren ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
DennusB schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:44:
Omdat ze bij het bootje nog dachten dat ze die dame af kwamen leveren en bij een torpedo ze gelijk die nucleaire zooi op de tegenpartij afvuren ? :*)
Ik denk niet dat dat lukt binnen de seconden die ze hebben, zeker bij een inkomende Tomahawk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

IANAN, maar volgens mij heeft het te maken met het richtsysteem. Die Russen hadden hun wapens live, de Amerikanen niet. Op het moment dat het richtsysteem het Russische schip op de korrel neemt, zien die dat en kunnen ze meteen vuren.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Uh-huh.. Ze moesten natuurlijk stealty, nadat ze met een rolletje alu-folie (:') kweenie hoor.. Ja, er zit een soort kern van waarheid in dat de Arleigh Burke-class radar signature reducerende eigenschappen heeft1,2, maar die Russen hadden heus toch wel minimaal twéé stippen op hun scherm moeten zien :P) de Russen gefopt hadden er vandoor.. Dan helpt een lading wapens mikken natuurlijk niet, dan ben je zelf onmiddelijk ook weer de sjaak na je weg-sluip-actie.. Da's niet handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

De laatste aflevering heeft mij niet echt weten te overtuigen.

Het hele gedoe met het aan en uit zetten van die motoren is mij onduidelijk, blijkbaar zouden ze voor max 6 maanden op missie gaan en nu hebben ze opeens na 4 maanden geen reserve onderdelen meer?

Actie stukjes van de vorige afleveringen was wel boeiend, zonder die stukjes is er niet veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel terugblikken naar gezin kapitein :'), verder weer relaties uitwerken, slechte dialogen en dat gedoe met die andere wetenschapper. Allemaal momenten van doorspoelen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
En 3000 gallon water (50 liter per persoon) is niet genoeg voor een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:39

jpiwf

licenced pepernootaddict

RemcoDelft schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:35:
En 3000 gallon water (50 liter per persoon) is niet genoeg voor een week?
Is iets minder pp, er zijn ongeveer 300 man aan boord van dit type schip. 3000 gallon a 3.8 liter per gallon gedeeld door 300 mensen is ongeveer 38 liter pp. Watergebruik is niet alleen maar die 2 liter per dag (meer in warme klimaten) maar ook water voor tandenpoetsen, het koken van eten etc. Ik ga voor het gemak maar even uit van 5 liter minimum, dan kun je ongeveer een week toe met die hoeveelheid. Een vlugge scan langs Google leert dat alles tussen de 1 en 10 liter minimum per dag aangenomen kan worden, afhankelijk van klimaat en activiteitenniveau. Eten schijnt ook een slecht effect te hebben op je waterbehoefte, als je weinig water hebt is het dus een goed idee om te stoppen met eten :Y) B)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 21-05 14:01
jpiwf schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:23:
[...]

Is iets minder pp, er zijn ongeveer 300 man aan boord van dit type schip. 3000 gallon a 3.8 liter per gallon gedeeld door 300 mensen is ongeveer 38 liter pp. Watergebruik is niet alleen maar die 2 liter per dag (meer in warme klimaten) maar ook water voor tandenpoetsen, het koken van eten etc. Ik ga voor het gemak maar even uit van 5 liter minimum, dan kun je ongeveer een week toe met die hoeveelheid. Een vlugge scan langs Google leert dat alles tussen de 1 en 10 liter minimum per dag aangenomen kan worden, afhankelijk van klimaat en activiteitenniveau. Eten schijnt ook een slecht effect te hebben op je waterbehoefte, als je weinig water hebt is het dus een goed idee om te stoppen met eten :Y) B)
Ik dacht dat de meeste usa leger schepen sowieso een reverse osmosis/desalination station hadden, maar goed, net als dat rolletje aluminium folie noemen we het maar creative license, de serie is verder best wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
jpiwf schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:23:
[...]

Als je weet dat je 2 dagen water tekort komt, sla je dingen als tanden poetsen natuurlijk over. Beter dan uitdrogen.
Maar als je blikken bier gaat omzetten in water, ben je verkeerd bezig. Sowieso verwacht ik genoeg ander drinken dan water aan boord van zo'n schip om het langer mee uit te zingen.
Het lijkt nu dat ze vrij wanhopig op zoek zijn naar manieren om er maar een "drama" van te maken. Vrijwel elke TV-serie moet tegenwoordig perse een drama zijn. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:36

SomerenV

It's something!

Ik heb nu alle vier de afleveringen gezien en vind het wel een lekkere serie. Details die hier aangehaald worden val ik (gelukkig) niet over en hoewel de diepgang van de personages niet geweldig is, is het wel voldoende om het geheel staande te houden. Gewoon een prima serie waarbij je niet teveel na moet denken. Gewoon genieten van de spanning en de actie en je afvragen waar het schip gaat stranden :D

Het verhaal in The Last Ship lijkt me trouwens niet een die het seizoenen lang vol kan houden. Ik hoop dan ook van harte dat de makers wat ballen tonen en het gewoon afronden op het juiste moment. Niet te lang door blijven gaan en de serie kapot maken. En vroeg of laat gaat een serie over één schip ook vervelen waarschijnlijk, dus ben benieuwd hoe ze dat aan gaan pakken.

Overigens kijk ik ook Game of Thrones en heb ik genoten van Breaking Bad, en dáár lette ik dan wel weer op de details en genoot ik van de diepgang. Maar soms is het gewoon lekker om je verstand op 0 te zetten, niet teveel te vragen en gewoon te genieten O-)

[ Voor 44% gewijzigd door SomerenV op 16-07-2014 01:00 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

SomerenV schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:55:
soms is het gewoon lekker om je verstand op 0 te zetten, niet teveel te vragen en gewoon te genieten O-)
Kan ik niet.
Er draait bij mij altijd een background proces die alle BS bloot legt. ;w :-(

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Weer vreemde keuzes en gebeurtenissen in deze aflevering.
  • Waarom zijn die mensen in de jungle niet dood? Lijkt alsof ze geen eten en dergelijke hebben en dat ze al langere tijd in de jungle zijn. Dat virus maakt alle andere mensen binnen no time extreem zwak maar die mensen in de jungle lopen rond als zombies. Waarom is de rest eigenlijk niet ziek geworden? De hele mensheid is kapot, omdat het zo besmettelijk is maar daar in de jungle is het allemaal wat minder.
  • Wat is de rede dat die boten zich opsplitsen? Afgezien van het feit dat ze x van die dozen meenemen om apen in te doen (waarom gaat de helft opeens terug?) hebben ze nu veel minder man.
  • Dat gebeuren in het kamp. Die commandant die gelijk begint te dreigen. Allemaal niet heel overtuigend. Normaal meewerken met die man zou denk ik veel makkelijker geweest zijn.
  • Ook weer raar dat ze er opeens voor kiezen om die mensen daar zo toch te helpen. Je zou van zo'n commandant toch verwachten dat ze gewoon doen wat de missie is en niet op gevoel opeens besluiten om mensen te helpen. Zeker als ze daarvoor het materieel niet hebben.
Positief deze aflevering was in mijn ogen wel het plot en de redelijke actie momenten. Kijk het onderhand meer om achteraf zelf na te gaan wat ze nou fout gedaan lijken te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:40

Maxow

Hidden Sound System

Wat ikzelf vooral erg bijzonder blijf vinden is dat de commandant van het schip gewoon vrolijk op van die gevaarlijke missies meegaat, in deze episode zelfs met de persoon die z'n plaatsvervanger moet voorstellen. Lekker verstandig.. Iets onwaarschijnlijkers kan ik me amper voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Toffe serie, leuk verhaal, niet geweldige dialogen maar vooruit, het scenario spreekt me wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Maar ja snap niet dat er mensen zijn die alles bekritiseren .. sta wat "overdramatisering" ofzo toe .. dat
dingen niet kunnen, of niet echt plausibel is hmm let it go. de show must go on.
Daarintegen voorbeelden zoals "lost" waar het te ver gaat ja dan moet je de serie gewoon afschieten.

ik hoop dat de serie wat krachtiger word inderdaad, lijkt me dat je bv wel wat meer schepen op het water hebt die zoals waterworld wel kunnen "clusteren" .. of zoals battlestar galactica "verzamelen"

mensen op een eiland overleven tja het gebeurt.
Ps USA zombie "fear" heeft ervoor gezorgt dat men hierop voorbereid is, zover je kan zijn naturlijk
nooit Doomsday preppers gezien? :P maar in 6/8 maanden tijd zouden meeste nog wel kunnen overleven.
op 7 biljoen mensen tja de `overlevings` kans daalt met de dag dus ik schat dat in de serie iets van 1 miljoen oid nog overleeft .. waarvan welicht meeste in usa en remote eilandjes en schepen die rond dobberen. iig wat onderzeeers

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste van de aflevering, goede muziek.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=h4T1MQGTV9U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Inderdaad zoals opgemerkt een-verstand-op-0 serie. Normaal heb ik daar ook moeite mee, maar bij deze lukt het om een of andere reden wel. Het moet alleen niet te lang duren. Geen idee van de planning, maar dit moet men niet veel meer dan 20 afleveringen proberen vol te houden dat ronddobberen en hier en daar landen zolang geen adekwaat medicijn gebrouwen is. Nadat dat gelukt is kunnen ze op het land natuurlijk nog e.e.a. verzinnen om de mensheid te redden en dan afsluiten met McSteamy gezin terug te vinden en ook te redden etc en dan stoppen er mee. Indien ze het toch langer maken dan dat ga ik het niet volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21-05 20:55
CopyCatz schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:18:
[...]

En het feit dat ze kennelijk de RPG's ingeleverd hebben bij opsluiting en deze netjes terug gekregen hebben bij vrijlating ;)

Ik hou best van militair georiënteerde series, wat dat betreft is deze prima qua materieel maar de clichées mogen wel ietsje minder zeg...
Dat ze hun kleding terug hebben gehad zou best kunnen. Ze waren immers vrijgelaten.
En het is daar niet alleen een gevangenis voor terroristen, maar ook een grote leger/marinebasis. Daar kunnen best RPG's liggen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Hebben jullie dat ook? Ik krijg elke keer zo'n Star Trek (NG) deja vu als ik naar The Last Ship, zeker vanaf de tweede aflevering . Het schip als equivalent van The Enterprise, de zee als de ruimte, veel bemanning en vooral aandacht voor de leiding en net eronder, missies met de belangrijkste mensen (leiders) erbij en waarbij een of twee onbekende bemanningsleden sneuvelen, een overall-missie, de bad guys en de hulppelozen (meestal goed bedoelende families in de penarie) die ze aantreffen tijdens missies, de Russen als terugkerende bad guys (zie Romulans e.d.) en zo nog meer. Helemaal (nou ja, grotendeels) hetzelfde patroon.

[ Voor 9% gewijzigd door arsimo op 25-07-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 21:23

DinX

Motormuis

arsimo schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:23:
Hebben jullie dat ook? Ik krijg elke keer zo'n Star Trek (NG) deja vu als ik naar The Last Ship, zeker vanaf de tweede aflevering . Het schip als equivalent van The Enterprise, de zee als de ruimte, veel bemanning en vooral aandacht voor de leiding en net eronder, missies met de belangrijkste mensen (leiders) erbij en waarbij een of twee onbekende bemanningsleden sneuvelen, een overall-missie, de bad guys en de hulppelozen (meestal goed bedoelende families in de penarie) die ze aantreffen tijdens missies, de Russen als terugkerende bad guys (zie Romulans e.d.) en zo nog meer. Helemaal (nou ja, grotendeels) hetzelfde patroon.
Mja, ik vergeleek het daarstraks op m'n werk al met Stargate SG1. Zit je dan weer niet met zo'n schip, maar wel dezelfde opbouw. Beetje rode draad wat er doorheen loopt en elke aflevering dan zo'n apart dingetje (een keer de Russen, de laatste dan weer zo'n drugsbaron die wat mensen onderdrukt,...).
Dat patroon zie je wel bij meer van zulke series :)

Voor mij is het, zoals iemand boven al zegt, een verstand-op-0 serie. Ik kijk het meestal als afsluiter van een avondje serie kijken. Dat punt dat het na 12'en is en je in slaap begint te vallen :P
Dan ga ik geen The Leftovers ofzo kijken, nee, verstand op 0 en The Last Ship :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is in elk geval beter als 'Under the dome', die serie ben ik met mijn verstand op nul ook gewoon beu. The Last Ship vind ik nog best een goede serie eigenlijk.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 17:33
lasharor schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:14:
De laatste aflevering heeft mij niet echt weten te overtuigen.

Het hele gedoe met het aan en uit zetten van die motoren is mij onduidelijk, blijkbaar zouden ze voor max 6 maanden op missie gaan en nu hebben ze opeens na 4 maanden geen reserve onderdelen meer?

Actie stukjes van de vorige afleveringen was wel boeiend, zonder die stukjes is er niet veel meer aan.
Doordat ze het koraal hebben geschampt met de ontsnap actie (van de Russen) zijn de filters/roosters die aan de romp zitten van het koelsysteem & osmose systeem kapot. Hier hebben ze inderdaad geen reserve onderdelen voor & kunnen ze geen water meer zuiveren. In het echt hebben ze hier ook geen dubbel materiaal van aan boord denk ik, maar goed het is een serie waar je inderdaad (zoals hier al vaker gezegd) niet te veel bij moet nadenken :+.

Ik vind m in ieder geval lekker weg kijken op de late uurtjes / loze zondagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:14
Ik vind m wel lekker wegkijken :). Leuke aflevering weer deze keer. Ik hoop dat het blijft boeien, want na een tijdje is het 'opgelost' en zijn er weinig mogelijkheden meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik meende ergens gelezen hebben dat ze van deze serie 10 afleveringen gemaakt hebben? Kan het zo niet terug vinden, maar dat zou voldoende kunnen zijn om e.e.a. op te lossen.
Ik heb afgelopen weekend de 5e aflevering gekeken en vond deze wel lekker wegkijken, ook wel mooie beelden zo van de rivier. Maar zoals veel mensen zeggen hier: gewoon verstand op 0 houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:17
eerste seizoen lijkt idd 10 afleveringen te hebben MAAR
On July 18, 2014, The Last Ship was renewed for a 13-episode second season
Bron

we krijgen er dus nog minimaal 13 bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
De cliffhanger is dan denk ik dat ze met het medicijn eindigen op het strand... het 2e seizoen gaat dan over de toch naar een groot apparaat die het medicijn gaat verspreiden en mensen weer beter maakt :)

Nee ik moet geen schrijver van series worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit krijg je er dus van als je als kapitein de meest gevaarlijke klussen uitvoert :') :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik vond de laatste aflevering echt vet. Ben echt fucking benieuwd hoe het nu verder gaat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:06:
Dit krijg je er dus van als je als kapitein hoofdrolspeler de meest gevaarlijke klussen uitvoert :') :/.
Ze kunnen moeilijk de hoofdrolspeler niets laten doen... Typisch film dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 17:33
Ik ben ook benieuwd! Alleen wat ik me afvraag:
spoiler:
ze wouden in eerste instantie niet met de heli vliegen omdat de russen ze dan konden "tracen". Maar de heli is nu dus al voor de tweede keer op gestegen?

[ Voor 4% gewijzigd door Terrz op 05-08-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit is geen serie waar je al te veel realiteitsgehalte moet verwachten. Het was nodig voor het verhaal, dus het gebeurde.

(Al zou men als bekend zou zijn waar het andere schip uithangt / met voldoende brandstof tot achter de horizon een andere richting kunnen nemen na oppikken van de twee heren).
offtopic:
Uitgezonden, dus geen spoiler.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
De aflevering van gisteren was een leuke weg kijker :) Leuk dat ze eens 'wraak' konden nemen! Ik blijf de serie tot nu toe leuk vinden. Blij dat Seizoen 2 ook komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:19
Ik haak nu ook af. Ik vind het belachelijk slecht |:( . en dan te bedenken dat er ook nog een seizoen komt. Ongelooflijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Wedden dat die patient 0 op een of andere manier ontsnapt is. Vervolgens weer die Amerikanen tegenkomt en zo het virus weer op een of andere manier aanpast zodat het huidige spul niet meer werkt.

Blijf gewoon kijken. Jammer alleen dat die Amerikanen zo overpowered zijn. Moeten ze daar in de USA toch ook gek van worden? Die russen hebben een betere positie op het schip, zijn goed gedekt en hebben de Amerikanen op veel punten in de aflevering eigenlijk omsingeld. Maar toch weten ze niet die volledig ongedekte Amerikanen niet te raken. Afgezien van die ene halve schotwond van die amateur die nu een held is omdat hij goed heeft gepresteerd en zijn kameraden niet in de steek heeft gelaten doordat hij geraakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05 05:57

TNW

TheJason schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:55:
Ik haak nu ook af. Ik vind het belachelijk slecht |:( . en dan te bedenken dat er ook nog een seizoen komt. Ongelooflijk :X
Moet je vooral doen. Ja, de serie laat behoorlijk wat steekjes vallen qua continuiteit en geloofwaardigheid, maar afgezien daarvan is het gewoon onverdund vermaak. Wapengekletter, machogedrag, techno-geouwehoer, stereotype slechterikken, I love it! _/-\o_

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
TNW schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:53:
[...]

Moet je vooral doen. Ja, de serie laat behoorlijk wat steekjes vallen qua continuiteit en geloofwaardigheid, maar afgezien daarvan is het gewoon onverdund vermaak. Wapengekletter, machogedrag, techno-geouwehoer, stereotype slechterikken, I love it! _/-\o_
QFT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-12-2024
TNW schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:53:
[...]
Verstand op nul en kijken! Hele leuke serie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja het is gewoon een toffe serie. The A-Team was ook niet realistisch. Ik vind die Rus zich trouwens nog redelijk realistisch gedragen, dat kunnen ze bij de Amerikanen niet zo doen want dan flopt de serie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:06
Hij is best leuk om naar te kijken, misschien geen top serie maar wel leuk. Alleen nog aflevering 9 en 10 zien, helaas wachten nog op nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vond de laatste aflevering hartstikke spannend. Was weer genieten. :)

Pagina: 1 2 3 Laatste