Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:06
Deze epische cliffhanger :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Niet wat ik verwachte, maar het geeft wel weer een basis voor het volgende seizoen. Anders was het verhaal ook klaar geweest :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:28
Iemand al ergens de nederlandse ondertiteling kunnen vinden van aflevering 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 22:42
Onverwachte wending zeg, ben benieuwd naar seizoen twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:33

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wacht even... was dit het al?
spoiler:
Dus nadat Chandler zegt: "Nathan James, where are you?", kunnen we dus gaan wachten?...
Jammer, ik had heel graag verder gekeken. Vond de serie eigenlijk elke aflevering spannender worden. Het was in elk geval heerlijke actie met hier en daar een portie emoties. Mooi gedaan. Heb echt van de serie genoten. Nu wordt het dus maar rustig wachten op seizoen 2.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorgen op 27-08-2014 09:13 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 15:48
Verdorie. Na de vakantie wat afleveringen in te halen, maar volgens mij is dit de eerste echte cliffhanger tussen episodes :(

edit: damn, ik wist niet dat het seizoen was afgelopen :(

[ Voor 19% gewijzigd door mat.hi.as op 01-09-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:33

SomerenV

It's something!

De laatste aflevering was best vet maar ik heb een beetje een dubbel gevoel. Van de ene kant is het een mooie brug naar seizoen 2, maar van de andere kant had ik meer verwacht. Sowieso snap ik niet hoe een aantal agenten een schip van de marine, vol met militairen, kunnen overmeesteren. Er waren op dat schip genoeg getrainde mariniers aanwezig, en een gemiddelde agent zou geen partij moeten zijn voor die gasten.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10:47
SomerenV schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 04:09:
De laatste aflevering was best vet maar ik heb een beetje een dubbel gevoel. Van de ene kant is het een mooie brug naar seizoen 2, maar van de andere kant had ik meer verwacht. Sowieso snap ik niet hoe een aantal agenten een schip van de marine, vol met militairen, kunnen overmeesteren. Er waren op dat schip genoeg getrainde mariniers aanwezig, en een gemiddelde agent zou geen partij moeten zijn voor die gasten.
Actually, net als op de meeste marine schepen hebben ze maar een handje vol mariniers aan boord. Het overgrote deel van de bemanning is matroos.
Gezien het formaat van het schip, met 1 heli en 2 RHIBs verwacht ik maximaal 10-15 mariniers.

Daarnaast loopt marine personeel niet gewapend rond aan boord. De wapens zitten in een locker.

Alleen gewapende agenten aan boord laten is niet zo handig....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fuck... ik had vorige week helemaal niet door dat het al de laatste aflevering van het seizoen was :( Dat is bitter als je dan opeens niet meer verder kan... weet iemand wanneer seizoen 2 komt? Is dat al ergens aangekondigd?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:28
DennusB schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:12:
Fuck... ik had vorige week helemaal niet door dat het al de laatste aflevering van het seizoen was :( Dat is bitter als je dan opeens niet meer verder kan... weet iemand wanneer seizoen 2 komt? Is dat al ergens aangekondigd?
Volgens mij zomer 2015 (juni dacht ik zo), data stond wel op wikipedia. Moet je maar even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 15:33
Aardige serie, waar je toch naar blijft kijken.
Niet altijd best geacteerd, maar het lijkt alsof ze gaanderweg beter zijn gaan worden.
Alleen vind ik die Adam Baldwin erg overacting. Dan speelt die gast die ze bij Guantanamo Bay hadden opgepikt relaxter/beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:47
Zo, Veronica is er ook snel bij. Zag gisteren op de reclame dat The Last Ship hier ook binnenkort gaat verschijnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:07
Ik heb de serie net afgekeken en ik moet zeggen dat ondanks dat het enigzins voorspelbaar is het toch eigenlijk stiekum best wel een vermakelijke serie vind. Ik wist vanaf het begin al dat het maar 10 afleveringen waren, maar ik was vooral benieuwd hoe ze de serie zouden afronden.

Nu is het dus een open eind geworden welke genoeg opties voor het 2e seizoen open houd, maar ik vraag mij wel af hoe ze dit gaan doen, aangezien de titel van de serie in seizoen 2 waarschijnlijk dus een stuk minder aan bod gaat komen. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze weer on the road gaan met het schip...

Maar ach, nog een jaartje geduld hebben :)

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nou ja, op zich kunnen ze in een aflevering hun schip terug heroveren :), maar het kan inderdaad alle kanten op gaan. Misschien hebben ze elkaar toch nog nodig (het werkt niet) of de serie volgt volgend seizoen de 'bad guys'.

[ Voor 55% gewijzigd door Marzman op 22-09-2014 09:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat lijkt me ook het meest waarschijnlijk. Ze zien dat hun "bondgenoten" niet te vertrouwen zijn en zullen hoogstwaarschijnlijk gewoon terug willen naar hun vaste, veilige basis: het schip. Van daaruit kunnen ze dan weer verder plannen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:39

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Veronica heeft gisteren aflevering 1 en 2 uitgezonden. Ik was, helaas, niet onder de indruk. Zoals iemand al zei, de Amerikanen zijn vet overpowered (2 mariniers op 'n sneeuwscooter met 1 hond die 10-20 Russische soldaten neerknallen zonder zelf een schram op te lopen en 2-3 helikopters uit de lucht schieten? Nee, echt?) en het geheel mist alle realiteitszin (hoezo is Antarctica-Frankrijk korter/sneller dan Antarctica-America? Om maar 1 voorbeeld van de vele te noemen.). Jammer, want het was een leuk concept.

Omdat ik niet gecharmeerd ben van leeg macho-gedrag, slechte dialogen en drama ga ik deze helaas laten zitten.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ardana schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:32:
Veronica heeft gisteren aflevering 1 en 2 uitgezonden. Ik was, helaas, niet onder de indruk. Zoals iemand al zei, de Amerikanen zijn vet overpowered (2 mariniers op 'n sneeuwscooter met 1 hond die 10-20 Russische soldaten neerknallen zonder zelf een schram op te lopen en 2-3 helikopters uit de lucht schieten? Nee, echt?) en het geheel mist alle realiteitszin (hoezo is Antarctica-Frankrijk korter/sneller dan Antarctica-America? Om maar 1 voorbeeld van de vele te noemen.). Jammer, want het was een leuk concept.

Omdat ik niet gecharmeerd ben van leeg macho-gedrag, slechte dialogen en drama ga ik deze helaas laten zitten.
Het wordt wel wat beter dan de eerste afleveringen. Naarmate de serie vordert verandert het leeg macho-gedraag wat meer naar iets met inhoud. Het blijft wel over-the-top pro-'murica, maar ik vond de serie steeds beter worden naarmate ik meer afleveringen keek. Het komt niet in de buurt van iets als Breaking Bad, Gotham, Homeland en weet ik veel welke series nog meer, maar dat probeert het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe komt het toch dat zoveel mensen geen "Amerika" / "America" kunnen schrijven...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:55
Ardana schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:32:

Qft. Van de week inderdaad eerste afleveringen gezien op Veronica, maar mi. ontstijgt het het syfy-niveau niet, hoewel er wel duidelijk een groter budget aan te pas is gekomen.

C-serie met een B-budget :)

Oh, en die twee gasten op de sneeuwscooter waren er ineens vier geworden, van wie er eentje ineens een raketwerper bij zich had. Ik kon me nog een tijdje vermaken met de vele, vele, vele plotholes maar halverwege de tweede aflevering heb ik het opgegeven. Jammer, ik had er meer van verwacht.

Misschien toch volgende week even kijken of het inderdaad beter wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door migchiell op 12-11-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-05 00:22

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Come on guys, dat weet je toch van te voren als Michael Bay werkt aan deze serie.
Transformers ga je ook niet kijken voor de geweldig sterke dialogen.
Vind het best vermakelijk moet ik zeggen, moet ook zeggen dat het thema wel echt vet bedacht is.
Ben het er uiteraard wel mee eens dat ze er veel meer hadden kunnen doen.

Alle gebeurtenissen worden te veel in film tempo verteld vind ik, en daardoor voel je niet echt wat de mensen meemaken. Bijvoorbeeld toen de motoren kapot waren en daarmee ook de waterzuiveringsinstallatie. Daar hadden ze moeten inzoomen hoe ellendig iedereen zich voelde en veel beter in beeld brengen hoe ze nog net hebben kunnen overleven.

In de serie zag je 5 mensen wat lamlendig op een bedje liggen en hopakee toen de motor gefixt was, was er weer water! Joepie volle kracht vooruit.

jammer.. Toch blijft het vermakelijk en wel leuk om naar te kijken.. Maar nogmaals hier was 10x zo veel uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
het is imho gewoon leuk popcorn vermaak deze serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
mschol schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:07:
het is imho gewoon leuk popcorn vermaak deze serie
Dat zeker :) Hopelijk snel seizoen 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:08:
[...]

Dat zeker :) Hopelijk snel seizoen 2!
zomer 2015 pas, dus dat duurt nog wel even helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 20:05
Nog een maandje wachten :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 18:29
Bij deze serie had ik een beetje een 'meh' idee; werd door een vriendin aangeraden als serie liefhebber.
Maar ik vind het eigelijk best een toffe serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik kan niet wachten tot het 2e seizoen van start gaat in ieder geval :D Erg genoten van Seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-05 12:53
Ik zat vanavond een beetje te zoeken op Wikipedia en ik zag dat 21 juni seizoen 2 gaat beginnen.
Hier een trailertje van seizoen 2: http://www.serieblog.nl/the-last-ship-seizoen-2-trailer/

Ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ventieldopje86
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-05 13:48
Ik was al benieuwd of deze serie nog verlengd werd. Bleef erg lang stil. Kijk er weer naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Er zijn vannacht 2 afleveringen binnen gedruppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Oja, we kunnen dus verder na die plottwist. Misschien dat ik de laatste aflevering van seizoen 1 ook nog een keertje kijk of wordt het nog een beetje samengevat in de eerste aflevering van S2?

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 22-06-2015 11:19 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 15:48
Whoei. Goed dat jullie me eraan herinneren dat deze serie weer is begonnen! Vanavond ook maar eens op zoek naar de 2 nieuwe afleveringen :). Totdat ik ze bekeken heb, zullen jullie me heir niet meer zien, bang voor spoilers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb net aflevering 1 gekeken, weer even inkomen, maar wel goed spannend! Ben erg benieuwd wat ze verder met het verhaal gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 13:30

St@m

@ Your Service

Afleveringen gekeken, en het voelt een beetje als afsluiter. Ze moeten nu weer een heel nieuw verhaal gaan oppakken..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:26
Marzman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:18:
Oja, we kunnen dus verder na die plottwist. Misschien dat ik de laatste aflevering van seizoen 1 ook nog een keertje kijk of wordt het nog een beetje samengevat in de eerste aflevering van S2?
Geen samenvatting, je wordt in het diepe gegooid.
Moest weer even nadenken wat er was gebeurd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 23:55

thunderlight

Tja...

Toevallig vorige week getipt op de serie.
afgelopen zaterdag einde van S1 gezien en moet zeggen ben erg goed te spreken over het verhaal.
vaak zie je bij series dat de eerste aflevering wat langzaam opgebouwd wordt maar eigenlijk zit je vanaf de eerste minuut volledig in het verhaal.

Vooral de twist aan het einde van S1 had ik niet zien aankomen.
Blij S2 weer is gestart, vanavond maar snel weer kijken.

Las ik het goed zijn er 2 afleveringen uitgekomen gisteren ? zag op watch-tvseries namelijk alleen episode 1 staan.

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:07
Ja, er zijn 2 series gisteravond / vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

hmmm, bij mij maar 1... Eens kijken waar het fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb de 2e net ook gezien, beter dan de 1e van seizoen 2. Spannend wel hoor :) Ben erg benieuwd naar de verhaallijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:07
Wat een heerlijk begin O+ ..

Dit wordt een mooie zomer met The Last Ship en Strikeback :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Zojuist de twee afleveringen gekeken en het gaat meteen flink los _/-\o_ Het is nog steeds popcorn-vermaak maar het is goed popcorn-vermaak so I like it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister ook gelijk maar de 2e aflevering gekeken. :) Een lekker begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

eerste 2 aflevering gezien en een goede start.
hoe wel ik het idee had aan het einde van e2 dat ze een groot deel van het verhaal van s1 hebben afgerond.
dus ben erg benieuwd wat het volgende week gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat het verhaal juist weer gewoon verder kan gaan waar het gebleven was. Of bedoel je het verhaal van de laatste aflevering van S1?

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 23-06-2015 10:38 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 13:30

St@m

@ Your Service

Marzman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:38:
Ik denk dat het verhaal juist weer gewoon verder kan gaan waar het gebleven was. Of bedoel je het verhaal van de laatste aflevering van S1?
Nee het hele verhaal is nu wel klaar toch? Er is een medicijn, ze kunnen dit gaan verspreiden enz. Eind goed al goed. Nu moet er weer een heel nieuw verhaal met de haren bijgesleept gaan worden. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:34
St@m schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:47:
[...]

Nee het hele verhaal is nu wel klaar toch? Er is een medicijn, ze kunnen dit gaan verspreiden enz. Eind goed al goed. Nu moet er weer een heel nieuw verhaal met de haren bijgesleept gaan worden. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
ik denk dat ze nu inderdaad zoveel mogelijk plekken proberen te bereiken die het vaccin kan produceren/verspreiden ze hebben nu dit als thuisbasis met een werkend lab die het eea kan doen.

zelf had ik ook het idee van ''oke en nu?" in theorie kunnen ze gewoon daar aangemeerd blijven en dit als thuisbasis gebruiken niet meer op het schip leven maar gewoon opbouwen vanuit daar.

denk dat de schrijvers nu willen dat ze verder varen en nieuwe verhalen tegenkomen tijdens het verspreiden van het vaccin.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Volgens mij gebeurde er in de laatste aflevering iets opmerkelijks wat ze eerst moeten oplossen voordat ze überhaupt verder kunnen gaan met het maken van het vaccin.
Dat is wat ik me nog kan herinneren vorige jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Binnetie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:01:
Volgens mij gebeurde er in de laatste aflevering iets opmerkelijks wat ze eerst moeten oplossen voordat ze überhaupt verder kunnen gaan met het maken van het vaccin.
Dat is wat ik me nog kan herinneren vorige jaar.
hehe we zijn inmiddels 2 afleveringen verder en dat opmerkelijke is in 2 afleveringen (ik had verwacht een compleet seizoen hiermee bezig te zijn) opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:30
Ik heb genoten van de start van S2 leuk voor erbij om te volgen nu GoT is afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik heb gister eerst de laatste aflevering gezien van seizoen 1, gelukkig. Want was alweer kwijt waar het gebleven was, aangezien seizoen 2 er direct op verder ging.
Seizoen 2 is ook gewoon weer spannend, ik vind het wel een leuke serie om te kijken. Het is weer eens wat anders, dan die 100 detective series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

Marzman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:38:
Zoals ook St@m beschreef de eerste 2 afleveringen ronde het eerste verhaal af.
enige wat er nog gedaan moet worden is het medicatie verder versprijden, veel meer verhaal van wat "warlords" die tegen werken zie ik niet direct. dus ben heel erg benieuwd welke kant ze op gaan.

Dus ben erg benieuwd we gaan het zondag / maandag wel zien welke kant ze op gaan met het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze zullen nog wel wat meer tegenstand tegenkomen denk ik. Misschien ook van andere landen. Maar de missie is inderdaad veranderd, ze moeten nu dat vaccin verspreiden ipv alleen die doc beschermen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
en degene die toch echt gewoon keihard dood had moeten zijn leeft nog... :+

wel mooi om te zien dat ze nu redelijk aan het rondbrengen zijn maar nog wel een target zijn en dat ook begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
AjDuLion schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:10:
maar nog wel een target zijn en dat ook begrijpen.
Ik vind dat secte-verhaal wel jammer. Ik hoop dat ze die secte geen serieuze tegenstander maken voor een fregat of zwaargetrainde SEALs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Aflevering 1 en 2 vond ik leuk. Veel spanning en sensatie. Wel dom dat die chief warlord zo simpel werd neergeschoten. Een goed getrainde detective die zich zo gemakkelijk te pakken laat nemen? Dacht het niet, maar blijkbaar moest hij uit de serie worden geschreven :P. Nu verder met aflevering 3 maar die vind ik weer van ruk kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Aflevering 3 vond ik ook slaapverwekkend slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
[quote]RemcoDelft schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:38:
[...]

Ik vind dat secte-verhaal wel jammer. Ik hoop dat ze die secte geen serieuze tegenstander maken voor een fregat of zwaargetrainde SEALs...
[/quote

eens maar blijkbaar zijn er al mensen ''geinfiltreerd''

wat raar zou zijn aangezien ze dus blijkbaar geinfecteerd zijn maar niet doodgaan dan zouden ze dus 1 grote besmettingsbron moeten zijn geweest hoe zijn ze dan gefiltreerd...

(ja nu met de injecties zijn ze immuum maar toch)

snap overigens ook niet dat ze de nathan james nog gebruiken en niet een van de grotere jongens hebben gepakt in norfolk.. maar hey..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De grotere schepen hebben waarschijnlijk ook meer brandstof / onderhoud / bemanning nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-05 13:55

Phehistyr

De Epische Lurker

En de bemanning is helemaal ingespeeld op hun huidige schip.

Maar aflevering 3 had wel een erg groot 'merica gehalte en het was ook Amerikaans over-the-top emotioneel. Ik mag hopen dat het weer beter wordt.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Zit ik een beetje de laatste berichten te scannen nadat ik gisteren de laatste aflevering van seizoen 1 nog even bekeken heb. Lees ik een aantal zaken die ik niet had willen weten haha. Ik las iets over de Warlord, ik was helemaal kwijt dat hun erin zaten. Maar nu weet ik het weer :) Ik wacht even een paar dagen dat ik het allemaal weer vergeten ben.

1 van de weinige series die mijn vriendin ook leuk vind om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
De laatste aflevering was weer goed. Wel voorspelbaar, maar je twijfelt toch wel wie bij wie hoort op dat andere schip. Zijn ze wel wie ze zijn. Maakt het op zich wel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En de nieuwe bad guy wordt langzamerhand steeds verder geïntroduceerd.. Spannend! :) Vind 't wel OK gaan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Osiris schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:36:
En de nieuwe bad guy wordt langzamerhand steeds verder geïntroduceerd.. Spannend! :) Vind 't wel OK gaan zo.
En een nieuwe boat-boss enemy: Wikipedia: HMS Astute (S119)

Die nieuwe Aussie en Israeli zijn enorme cliche karakters maar tenminste wel door acteurs gespeeld die ook die nationaliteit hebben. Voor een behoorlijk domme show doen ze wel 100% hun best om het er authentiek uit te laten zien. Ondanks de Michael Bay 3-cuts-per-seconde stijl was die Aussie behoorlijk indrukwekkend met die shoot/kick/stabout in het schip.

Ik lees ook dat ze op Wikipedia: USNS Mercy (T-AH-19) gefilmd hebben, geen idee hoe enorm groot dat schip is, een omgebouwde supertanker van 272 meter.

[ Voor 23% gewijzigd door IJzerlijm op 07-07-2015 09:54 ]

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Aflevering 4 was best wel vet :) Toch weer erg spannend! Benieuwd naar volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:38

Quad

Doof

Damn, ik ben nu al fan van die nieuwe vechtersmachine. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Er zit in elk geval weer voldoende actie en spanning in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Osiris schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:36:
En de nieuwe bad guy wordt langzamerhand steeds verder geïntroduceerd..
Dat is wel een heel apart verhaal. Het lijkt wel alsof het besmetten en overnemen van die sub een vooropgezet plan was ?
Die andere overlevende reageerde nogal koel op de paniek van dat eerste crew lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:54:
[...]

Dat is wel een heel apart verhaal. Het lijkt wel alsof het besmetten en overnemen van die sub een vooropgezet plan was ?
Die andere overlevende reageerde nogal koel op de paniek van dat eerste crew lid.
volgens mij is het verhaal dat degene die het ''overleven'' als messiah worden gezien en ze dus denken dat ze door god uitgekozen zijn om te overleven.

de mensen die dus de cure gebruiken moeten gewoon dood.

typisch amerikaans iets raar alleen dat er een engelse sub voor gebruikt word die dit dan oppikt.. lijkt me in het leger dat je niet denkt als je zoiets overleeft ''oh ik ben verkozen door god'' maar meer denkt ''hmm ik ben blijkbaar een van de 10% van de bevolking die er immuum voor is laten we zsm een lab opzoeken om te kijken of ze er wat mee kunnen''

maar hey sub vs attack bootje is ook leuk (niet dat het nu echt een fair fight gaat worden) want irl wint de sub het makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AjDuLion schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:24:
[...]
want irl wint de sub het makkelijk
Mwaah, destroyers hebben een leuk arsenaal anti-submarine wapens aan boord.
En hoeveel survivors zijn er over die een sub kunnen bedienen ?? Behalve die 2 die we gezien hebben ...

Het boek waarop de serie losjes is gebaseerd klinkt ook wel goed ...

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 09-07-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:08:
[...]

Mwaah, destroyers hebben een leuk arsenaal anti-submarine wapens aan boord.
En hoeveel survivors zijn er over die een sub kunnen bedienen ?? Behalve die 2 die we gezien hebben ...
ja met meerdere boten en heli's voor sonar wel ja.. dit ding gaat gewoon op 2km afstand liggen en dropt een torpedo erop..

ze konden zelfs die paar mannetjes met 2 persoons subs niet meer vinden (blijkbaar waren die ookal getrained)

gok dat de sub wel 100% operationeel is hoor

wat Ik al roep ze hebben gewoon een 2e tegenstander nodig, en voor de 2e keer is het er een die op atoomkracht werkt en dus geen uitleg nodig heeft voor het refuelen (etensvooraad kan tot 3 maanden zijn op zo'n ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dit was met afstand de allerspannendste aflevering tot dusver! Damn! :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Yep, goede aflevering gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Maar 1 ding snap ik niet, hoe wist die sub de coördinaten van de labs ??
De stick met info is op de James en die Niels had wel een idee :
I found it.
Dr. Hunter. Her mentor.
I know where he is.
He'll know the locations.

maar hoe hebben ze die dokter zó snel kunnen vinden en ondervragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:
I found it.
Dr. Hunter. Her mentor.
I know where he is.

voor hetzelfde geld heeft hij zich gemeld als een ondergrondse sub en wilde hij ook data hebben.

vond het zelf ook nogal vreemd hoe ze van 1 papiertje opeens alle locaties hadden, daarintegen james may had ook via 1 sateliet alle locaties gevonden.

imho was het gewoon raar hoe ze ff in zo'n korte tijd 27 slbm's konden lanceren terwijl wiki toch echt zegt dat er max 24 zijn.

Wikipedia: UGM-133 Trident II

''Trident II missiles are carried by 14 US Ohio and 4 British Vanguard-class submarines, with 24 missiles on each Ohio class and 16 missiles on each Vanguard class. USS Tennessee (SSBN-734) was the first submarine to be armed with Trident IIs, and there have been 150 successful test flights [8] of the D5 missile since 1989, the most recent being from the USS Pennsylvania (SSBN-735) in February 2015.''

en daarnaast zijn het in feite gewoon nuke's... en geen simpele bommen die ze dropte.. die 2 mile radius is dus onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:45
AjDuLion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:44:
[...]

voor hetzelfde geld heeft hij zich gemeld als een ondergrondse sub en wilde hij ook data hebben.

vond het zelf ook nogal vreemd hoe ze van 1 papiertje opeens alle locaties hadden, daarintegen james may had ook via 1 sateliet alle locaties gevonden.

imho was het gewoon raar hoe ze ff in zo'n korte tijd 27 slbm's konden lanceren terwijl wiki toch echt zegt dat er max 24 zijn.

Wikipedia: UGM-133 Trident II

''Trident II missiles are carried by 14 US Ohio and 4 British Vanguard-class submarines, with 24 missiles on each Ohio class and 16 missiles on each Vanguard class. USS Tennessee (SSBN-734) was the first submarine to be armed with Trident IIs, and there have been 150 successful test flights \[8] of the D5 missile since 1989, the most recent being from the USS Pennsylvania (SSBN-735) in February 2015.''

en daarnaast zijn het in feite gewoon nuke's... en geen simpele bommen die ze dropte.. die 2 mile radius is dus onzin...
Het was toch een Wikipedia: Astute-class submarine? In dat geval zouden het Tomahawk's moeten zijn, waar van die er 38 op voorraad kan hebben.

Die hebben dan alleen wel niet de range om van eastcoast naar westcoast te gaan.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Puc van S. schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:08:
[...]

Het was toch een Wikipedia: Astute-class submarine? In dat geval zouden het Tomahawk's moeten zijn, waar van die er 38 op voorraad kan hebben.

Die hebben dan alleen wel niet de range om van eastcoast naar westcoast te gaan.
je hebt gelijk vraag is alleen of die 38 inc of excl de spearfish zijn.

2000km range is ver maar niet ver genoeg gok ik voor de targets die we zagen ja..

edit :

net even gegoogled die 38 is inc spearfish (waarvan ze er dus al 4 van hadden afgevuurd op de james

dan houden ze nog 34 wapens over waarvan ze nog eens 27? hebben afgevuurd voor de labs

dan hebben ze in theorie dus nog maar 7 wapens over vraag is hoeveel daarvan zijn nog spearfish en/of tomahawks..

het hervullen van die dingen lijkt me ook wel een moeilijk iets..

Norfolk is in handen van de ''goeie'' dus zij kunnen nog wel rearmen.

[ Voor 28% gewijzigd door AjDuLion op 15-07-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AjDuLion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:44:
[...]
Je bedoelt dat de baddies gewoon dr Hunter gebeld hebben en gevraagd ; hoi, dit is de Royal Navy, doe ons even de coördinaten van al jullie geheime labs ?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:54:
[...]

Je bedoelt dat de baddies gewoon dr Hunter gebeld hebben en gevraagd ; hoi, dit is de Royal Navy, doe ons even de coördinaten van al jullie geheime labs ?? 8)7
''hoi dit is ''rus'' ik heb met ''vrouwlijke arts'' samengewerkt we hebben informative wat we moeten doorspelen naar alle labs...

Nathan james kreeg de locaties ook vrij snel zonder problemen..

men gaat er niet vanuit dat de royal navy ''slecht'' is.

ze zijn er bij de Nathan james nu pas achter dat het een groep is die hellbent is op het vernietigen van vaccins en dus Europa al heeft veroverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AjDuLion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:05:
[...]
''hoi dit is ''rus'' ik heb met ''vrouwlijke arts'' samengewerkt we hebben informative wat we moeten doorspelen naar alle labs...
Rachel heeft al uitgebreid contact gehad met dr Hunter en zal vast hebben verteld over de 'crazy Norwegian scientist Niels Sorenson' die de hele wereld besmet heeft ... en ze zullen ook wel hebben doorgegeven dat ze al in oorlog zijn geweest met de Russen in de persoon van admiraal Ruskov.
Nee, ik wacht wel op een betere verklaring :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:16:
[...]

Rachel heeft al uitgebreid contact gehad met dr Hunter en zal vast hebben verteld over de 'crazy Norwegian scientist Niels Sorenson' die de hele wereld besmet heeft ... en ze zullen ook wel hebben doorgegeven dat ze al in oorlog zijn geweest met de Russen in de persoon van admiraal Ruskov.
Nee, ik wacht wel op een betere verklaring :+
we zullen zien.. het blijft tv :+ dus alles vertellen is niet handig he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:51
Mensen, help mij nog eens even, die Niels, waar kwam die ook alweer vandaan? Ben helemaal kwijt sinds wanneer hij nou in de serie zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hij kwam toch bij de Russen weg?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hij zat inderdaad bij Ruskov in de aflevering 'Two sailors walk into a bar' ..
Hij heeft z'n DNA aan het virus toegevoegd en daarmee nog dodelijker gemaakt.
(nogal verwarrend dat z'n naam overal anders gespeld wordt ; Neil, Niels, Neal, Sorensen, Sorenson ... zo te zien is de juiste naam : Niels Sørensen)

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 16-07-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:
I found it.
Dr. Hunter. Her mentor.
I know where he is.

blijkbaar dit dus..

en ondertussen hebben ze ook ff een of andere house of state gevonden..

en 6 kampen opgebouwd..

hoe de fuck kreeg de nathan james dit niet voor elkaar :+

lichtelijk ongeloofwaardig nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:22
AjDuLion schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:01:
[...]

blijkbaar dit dus..

en ondertussen hebben ze ook ff een of andere house of state gevonden..

en 6 kampen opgebouwd..

hoe de fuck kreeg de nathan james dit niet voor elkaar :+

Mwah, vind dat nog niet zo storend. Je weet niet precies hoe groot de organisatie is (waarsch groter dan de crew van de Nathan James) en ze hebben gewoon andere prioriteiten. De 'rebellen' zijn nu al vrij georganiseerd en doen alles om zo snel mogelijk te groeien, terwijl de Nathan James vooral de aandacht heeft gelegd op het verspreiden van de cure en het opzetten van labs (die nu weg zijn). Kan me voorstellen dat ze met een goed georganiseerde rebellenorganisatie niet echt rekening hebben gehouden.

Wat mij soms meer stoort is dat een stel malloten op een duikboot dat ding eigenlijk prima onder controle hebben en daarmee als ze willen prima de strijd aankunnen met een destroyer met een 'echte' crew. Hoewel die destroyer natuurlijk niet gebouwd is om die duikboot uit het water te schieten, vind ik het toch apart dat die Brit kennis lijkt te hebben over naval warfare. Dan was die Rus met z'n boot wat geloofwaardiger.

Mjah, tis sowieso niet een hele realistische serie ofzo, dus t stoort me allemaal niet zoveel. Vind wel leuk om te kijken en ben wel benieuwd hoe het verder gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Snowdog schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:21:
[...]

Hoewel die destroyer natuurlijk niet gebouwd is om die duikboot uit het water te schieten.
Een van de primaire taken van een destroyer is onderzeebootbestreiding met de aanwezigheid van de helikopter, wasserbommen en torpedo's.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AjDuLion schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:01:
[...]
Mwah, tegen de tijd dat de NJ terugkomt (en dat was vrij lang) van de pool op zoek naar de primordial strain, is 80% v/d wereldbevolking al dood door die pandemie. En dan moeten ze eerst nog met Ruskov in de clinch, op zoek naar brandstof, apen om te testen en uitvinden wat er eigenlijk gebeurd is.
Genoeg tijd voor de baddies, die blijkbaar georganiseerd genoeg zijn om Europa over te nemen, in actie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:11:
[...]

Mwah, tegen de tijd dat de NJ terugkomt (en dat was vrij lang) van de pool op zoek naar de primordial strain, is 80% v/d wereldbevolking al dood door die pandemie. En dan moeten ze eerst nog met Ruskov in de clinch, op zoek naar brandstof en uitvinden wat er eigenlijk gebeurd is.
Genoeg tijd voor de baddies, die blijkbaar georganiseerd genoeg zijn om Europa over te nemen, in actie te komen.
die waren toen juist bezig met Europa te veroveren, en tijdens de serie geven ze juist aan ''we gaan nu Amerika pakken voordat we de destroyer gaan zoeken'' (like wtf...)

edit : vergeet ook niet dat die 'captain' al van de sub af is en daar dus al lectures geeft en dat zelfs als via tv word uitgezonden

dit nadat ze net een onderzee gevecht hebben gehouden waarbij ze de soundproofing hull geraakt hebben 8)

ergens heb ik het gevoel dat er opeens 1 of 2 maanden voorbij zijn gegaan waarbij de nathan james alleen maar rondjes heeft gevaren en de cult mensen aan land zijn gegaan en half Amerika hebben geturnd (en ook nog even een hoge official gevonden hebben)

[ Voor 26% gewijzigd door AjDuLion op 21-07-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:22
EWK schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:02:
[...]

Een van de primaire taken van een destroyer is onderzeebootbestreiding met de aanwezigheid van de helikopter, wasserbommen en torpedo's.
Nouja in dat geval waarschijnlijk ander soort onderzeers, aangezien die onderzeeer een veel groter wapenbereik had en de nathan james zo uit het water had kunnen schieten zonder zelf gevaar te lopen (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Snowdog schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:44:
[...]

Nouja in dat geval waarschijnlijk ander soort onderzeers, aangezien die onderzeeer een veel groter wapenbereik had en de nathan james zo uit het water had kunnen schieten zonder zelf gevaar te lopen (?).
meeste subs hebben dat ''voordeel'' al de kracht zit hem erin dat helicopters vanaf de destroyers worden gebruikt om evt sonar/torps te droppen zonder risico te lopen (en de destroyer dan buiten bereik moet blijven)

weinig schepen die tegen echt fit for anti submarine zijn geloof ik..

edit : Wikipedia: Anti-submarine warfare

voornamelijk vliegtuigen die dan dus de subs zien..

(maar vanuit norfolk hebben ze toch piloten/vliegtuigen die dit evt zouden kunnen doen ?)

[ Voor 17% gewijzigd door AjDuLion op 21-07-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vraag me alleen wel af of die claim van die Brit dat ze Europa onder controle hebben wel waar is. Een paar afleveringen terug heeft de NJ nog vliegtuigen met vaccin naar o.a. Portugal gestuurd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Goner schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:17:
Vraag me alleen wel af of die claim van die Brit dat ze Europa onder controle hebben wel waar is. Een paar afleveringen terug heeft de NJ nog vliegtuigen met vaccin naar o.a. Portugal gestuurd ...
''secret labs''

die labs waren geheim en ze wisten niet waar die waren, na de locaties te hebben gevonden hebben ze ''our people have taken care of portugal and (nogiets)''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Afgezien van "the bad guys": als de overgrote meerderheid van de wereldbevolking al dood is, en 5% immuun is, waarom dan nog zoveel moeite doen voor dat vaccin? Lijkt mij dat er niet veel mensen meer zijn om te vaccineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:50

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

"tring tring"
Rus komt aanfietsen op fiets zonder fietsbel.
:?
Epic voice actor. :P

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

RemcoDelft schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:58:
Lijkt mij dat er niet veel mensen meer zijn om te vaccineren.
Afgelegen plekken, mensen die op tijd gevlucht zijn .. denk aan die drugslord in de rimboe (waar ze apen zochten), die lui in Guantanamo en die mensen op het strand, die besmet werden door die gestoorde wetenschapper. Kunnen er nog best veel zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Nextron schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:13:
"tring tring"
Rus komt aanfietsen op fiets zonder fietsbel.
:?
Epic voice actor. :P
Even teruggekeken en inderdaad :+

Wat ik overigens wat vreemd vind: ze gaan het land op met de kapitein, 1 iemand van het assault team van de NJ, een mercenary (min of meer) en twee nieuwe leden. Ze hebben toch speciale aanvalsteams aan boord van de NJ? Waarom zou je die niet sturen? Die zijn speciaal daarvoor getraind, hebben momenteel niet echt een functie op het schip lijkt me en als het huidige plan faalt zijn ze meteen de kapitein kwijt wat me niet echt handig lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SomerenV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:56:
[...]
Wat ik overigens wat vreemd vind: ze gaan het land op met de kapitein,
Tsja ... heb jij James T. Kirk ooit een 'away team' cq 'landing party' zien overslaan ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er gaat nog een heel leuk einde komen straks. :Y
Heb nu al zin in een gevecht tussen de Destroyer en de Sub. :9~

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Quad schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:04:
Er gaat nog een heel leuk einde komen straks. :Y
Heb nu al zin in een gevecht tussen de Destroyer en de Sub. :9~
Zo, anders ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is wel echt typisch Amerikaans allemaal, de kapitein van dat schip die steeds de heldenrol positie inneemt wat totaal niet realistisch is, Zij zijn 100 procent de good guys, natuurlijk zijn de russen 100 procent de bad guys. Europa is zwak en al helemaal overgenomen door de bad guys.

Ik vind het een toffe serie, maar zulke cliche dingen zitten echt alleen in Amerikaanse en in kinderseries :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Marzman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:14:
Het is wel echt typisch Amerikaans allemaal, de kapitein van dat schip die steeds de heldenrol positie inneemt wat totaal niet realistisch is, Zij zijn 100 procent de good guys, natuurlijk zijn de russen 100 procent de bad guys. Europa is zwak en al helemaal overgenomen door de bad guys.

Ik vind het een toffe serie, maar zulke cliche dingen zitten echt alleen in Amerikaanse en in kinderseries :p
Het is allemaal wel wat reclame voor de Navy, maar het blijft wel vermakelijk :+

Wat ik niet zo goed begreep uit de laatste aflevering:

spoiler:
Waarom konden ze pas de heli laten vertrekken als ze in de 'kloof' waren? Ze moeten toch geweten hebben dat de sub hen kon zien? Of heb ik iets gemist? :P

Weet niet of spoiler tags nodig zijn, maar toch...
Pagina: 1 2 3 Laatste