Deze epische cliffhanger

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 14% gewijzigd door Jorgen op 27-08-2014 09:13 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 19% gewijzigd door mat.hi.as op 01-09-2014 14:29 ]
Actually, net als op de meeste marine schepen hebben ze maar een handje vol mariniers aan boord. Het overgrote deel van de bemanning is matroos.SomerenV schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 04:09:
De laatste aflevering was best vet maar ik heb een beetje een dubbel gevoel. Van de ene kant is het een mooie brug naar seizoen 2, maar van de andere kant had ik meer verwacht. Sowieso snap ik niet hoe een aantal agenten een schip van de marine, vol met militairen, kunnen overmeesteren. Er waren op dat schip genoeg getrainde mariniers aanwezig, en een gemiddelde agent zou geen partij moeten zijn voor die gasten.
Owner of DBIT Consultancy
Volgens mij zomer 2015 (juni dacht ik zo), data stond wel op wikipedia. Moet je maar even googlen.DennusB schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:12:
Fuck... ik had vorige week helemaal niet door dat het al de laatste aflevering van het seizoen wasDat is bitter als je dan opeens niet meer verder kan... weet iemand wanneer seizoen 2 komt? Is dat al ergens aangekondigd?
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
[ Voor 55% gewijzigd door Marzman op 22-09-2014 09:14 ]
/▌
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Het wordt wel wat beter dan de eerste afleveringen. Naarmate de serie vordert verandert het leeg macho-gedraag wat meer naar iets met inhoud. Het blijft wel over-the-top pro-'murica, maar ik vond de serie steeds beter worden naarmate ik meer afleveringen keek. Het komt niet in de buurt van iets als Breaking Bad, Gotham, Homeland en weet ik veel welke series nog meer, maar dat probeert het ook niet.Ardana schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:32:
Veronica heeft gisteren aflevering 1 en 2 uitgezonden. Ik was, helaas, niet onder de indruk. Zoals iemand al zei, de Amerikanen zijn vet overpowered (2 mariniers op 'n sneeuwscooter met 1 hond die 10-20 Russische soldaten neerknallen zonder zelf een schram op te lopen en 2-3 helikopters uit de lucht schieten? Nee, echt?) en het geheel mist alle realiteitszin (hoezo is Antarctica-Frankrijk korter/sneller dan Antarctica-America? Om maar 1 voorbeeld van de vele te noemen.). Jammer, want het was een leuk concept.
Omdat ik niet gecharmeerd ben van leeg macho-gedrag, slechte dialogen en drama ga ik deze helaas laten zitten.
Qft. Van de week inderdaad eerste afleveringen gezien op Veronica, maar mi. ontstijgt het het syfy-niveau niet, hoewel er wel duidelijk een groter budget aan te pas is gekomen.Ardana schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:32:
Veronica heeft gisteren aflevering 1 en 2 uitgezonden. Ik was, helaas, niet onder de indruk. Zoals iemand al zei, de Amerikanen zijn vet overpowered (2 mariniers op 'n sneeuwscooter met 1 hond die 10-20 Russische soldaten neerknallen zonder zelf een schram op te lopen en 2-3 helikopters uit de lucht schieten? Nee, echt?) en het geheel mist alle realiteitszin (hoezo is Antarctica-Frankrijk korter/sneller dan Antarctica-America? Om maar 1 voorbeeld van de vele te noemen.). Jammer, want het was een leuk concept.
Omdat ik niet gecharmeerd ben van leeg macho-gedrag, slechte dialogen en drama ga ik deze helaas laten zitten.
[ Voor 16% gewijzigd door migchiell op 12-11-2014 19:00 ]
Dat zekermschol schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:07:
het is imho gewoon leuk popcorn vermaak deze serie
A Soldiers manual and a pair of boots.
[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 22-06-2015 11:19 ]
/▌
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Geen samenvatting, je wordt in het diepe gegooid.Marzman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:18:
Oja, we kunnen dus verder na die plottwist. Misschien dat ik de laatste aflevering van seizoen 1 ook nog een keertje kijk of wordt het nog een beetje samengevat in de eerste aflevering van S2?
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 23-06-2015 10:38 ]
/▌
Nee het hele verhaal is nu wel klaar toch? Er is een medicijn, ze kunnen dit gaan verspreiden enz. Eind goed al goed. Nu moet er weer een heel nieuw verhaal met de haren bijgesleept gaan worden. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.Marzman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:38:
Ik denk dat het verhaal juist weer gewoon verder kan gaan waar het gebleven was. Of bedoel je het verhaal van de laatste aflevering van S1?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ik denk dat ze nu inderdaad zoveel mogelijk plekken proberen te bereiken die het vaccin kan produceren/verspreiden ze hebben nu dit als thuisbasis met een werkend lab die het eea kan doen.St@m schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:47:
[...]
Nee het hele verhaal is nu wel klaar toch? Er is een medicijn, ze kunnen dit gaan verspreiden enz. Eind goed al goed. Nu moet er weer een heel nieuw verhaal met de haren bijgesleept gaan worden. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
hehe we zijn inmiddels 2 afleveringen verder en dat opmerkelijke is in 2 afleveringen (ik had verwacht een compleet seizoen hiermee bezig te zijn) opgelost..Binnetie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:01:
Volgens mij gebeurde er in de laatste aflevering iets opmerkelijks wat ze eerst moeten oplossen voordat ze überhaupt verder kunnen gaan met het maken van het vaccin.
Dat is wat ik me nog kan herinneren vorige jaar.
Zoals ook St@m beschreef de eerste 2 afleveringen ronde het eerste verhaal af.Marzman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:38:
Ik denk dat het verhaal juist weer gewoon verder kan gaan waar het gebleven was. Of bedoel je het verhaal van de laatste aflevering van S1?
/▌
Ik vind dat secte-verhaal wel jammer. Ik hoop dat ze die secte geen serieuze tegenstander maken voor een fregat of zwaargetrainde SEALs...AjDuLion schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:10:
maar nog wel een target zijn en dat ook begrijpen.
Anoniem: 16328
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
En een nieuwe boat-boss enemy: Wikipedia: HMS Astute (S119)Osiris schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:36:
En de nieuwe bad guy wordt langzamerhand steeds verder geïntroduceerd.. Spannend!Vind 't wel OK gaan zo.
[ Voor 23% gewijzigd door IJzerlijm op 07-07-2015 09:54 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is wel een heel apart verhaal. Het lijkt wel alsof het besmetten en overnemen van die sub een vooropgezet plan was ?Osiris schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:36:
En de nieuwe bad guy wordt langzamerhand steeds verder geïntroduceerd..
volgens mij is het verhaal dat degene die het ''overleven'' als messiah worden gezien en ze dus denken dat ze door god uitgekozen zijn om te overleven.Goner schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:54:
[...]
Dat is wel een heel apart verhaal. Het lijkt wel alsof het besmetten en overnemen van die sub een vooropgezet plan was ?
Die andere overlevende reageerde nogal koel op de paniek van dat eerste crew lid.
Mwaah, destroyers hebben een leuk arsenaal anti-submarine wapens aan boord.
[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 09-07-2015 14:37 ]
ja met meerdere boten en heli's voor sonar wel ja.. dit ding gaat gewoon op 2km afstand liggen en dropt een torpedo erop..Goner schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:08:
[...]
Mwaah, destroyers hebben een leuk arsenaal anti-submarine wapens aan boord.
En hoeveel survivors zijn er over die een sub kunnen bedienen ?? Behalve die 2 die we gezien hebben ...
⏩ PVOutput☀️
voor hetzelfde geld heeft hij zich gemeld als een ondergrondse sub en wilde hij ook data hebben.Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:
Maar 1 ding snap ik niet, hoe wist die sub de coördinaten van de labs ??
De stick met info is op de James en die Niels had wel een idee :
I found it.
Dr. Hunter. Her mentor.
I know where he is.
He'll know the locations.
maar hoe hebben ze die dokter zó snel kunnen vinden en ondervragen ?
Het was toch een Wikipedia: Astute-class submarine? In dat geval zouden het Tomahawk's moeten zijn, waar van die er 38 op voorraad kan hebben.AjDuLion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:44:
[...]
voor hetzelfde geld heeft hij zich gemeld als een ondergrondse sub en wilde hij ook data hebben.
vond het zelf ook nogal vreemd hoe ze van 1 papiertje opeens alle locaties hadden, daarintegen james may had ook via 1 sateliet alle locaties gevonden.
imho was het gewoon raar hoe ze ff in zo'n korte tijd 27 slbm's konden lanceren terwijl wiki toch echt zegt dat er max 24 zijn.
Wikipedia: UGM-133 Trident II
''Trident II missiles are carried by 14 US Ohio and 4 British Vanguard-class submarines, with 24 missiles on each Ohio class and 16 missiles on each Vanguard class. USS Tennessee (SSBN-734) was the first submarine to be armed with Trident IIs, and there have been 150 successful test flights \[8] of the D5 missile since 1989, the most recent being from the USS Pennsylvania (SSBN-735) in February 2015.''
en daarnaast zijn het in feite gewoon nuke's... en geen simpele bommen die ze dropte.. die 2 mile radius is dus onzin...
je hebt gelijk vraag is alleen of die 38 inc of excl de spearfish zijn.Puc van S. schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:08:
[...]
Het was toch een Wikipedia: Astute-class submarine? In dat geval zouden het Tomahawk's moeten zijn, waar van die er 38 op voorraad kan hebben.
Die hebben dan alleen wel niet de range om van eastcoast naar westcoast te gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door AjDuLion op 15-07-2015 13:23 ]
Je bedoelt dat de baddies gewoon dr Hunter gebeld hebben en gevraagd ; hoi, dit is de Royal Navy, doe ons even de coördinaten van al jullie geheime labs ??AjDuLion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:44:
[...]
voor hetzelfde geld heeft hij zich gemeld als een ondergrondse sub en wilde hij ook data hebben.
''hoi dit is ''rus'' ik heb met ''vrouwlijke arts'' samengewerkt we hebben informative wat we moeten doorspelen naar alle labs...Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:54:
[...]
Je bedoelt dat de baddies gewoon dr Hunter gebeld hebben en gevraagd ; hoi, dit is de Royal Navy, doe ons even de coördinaten van al jullie geheime labs ??
Rachel heeft al uitgebreid contact gehad met dr Hunter en zal vast hebben verteld over de 'crazy Norwegian scientist Niels Sorenson' die de hele wereld besmet heeft ... en ze zullen ook wel hebben doorgegeven dat ze al in oorlog zijn geweest met de Russen in de persoon van admiraal Ruskov.AjDuLion schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:05:
[...]
''hoi dit is ''rus'' ik heb met ''vrouwlijke arts'' samengewerkt we hebben informative wat we moeten doorspelen naar alle labs...
we zullen zien.. het blijft tvGoner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:16:
[...]
Rachel heeft al uitgebreid contact gehad met dr Hunter en zal vast hebben verteld over de 'crazy Norwegian scientist Niels Sorenson' die de hele wereld besmet heeft ... en ze zullen ook wel hebben doorgegeven dat ze al in oorlog zijn geweest met de Russen in de persoon van admiraal Ruskov.
Nee, ik wacht wel op een betere verklaring
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 16-07-2015 10:44 ]
blijkbaar dit dus..Goner schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:51:
Maar 1 ding snap ik niet, hoe wist die sub de coördinaten van de labs ??
De stick met info is op de James en die Niels had wel een idee :
I found it.
Dr. Hunter. Her mentor.
I know where he is.
He'll know the locations.
maar hoe hebben ze die dokter zó snel kunnen vinden en ondervragen ?
Mwah, vind dat nog niet zo storend. Je weet niet precies hoe groot de organisatie is (waarsch groter dan de crew van de Nathan James) en ze hebben gewoon andere prioriteiten. De 'rebellen' zijn nu al vrij georganiseerd en doen alles om zo snel mogelijk te groeien, terwijl de Nathan James vooral de aandacht heeft gelegd op het verspreiden van de cure en het opzetten van labs (die nu weg zijn). Kan me voorstellen dat ze met een goed georganiseerde rebellenorganisatie niet echt rekening hebben gehouden.AjDuLion schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:01:
[...]
blijkbaar dit dus..
en ondertussen hebben ze ook ff een of andere house of state gevonden..
en 6 kampen opgebouwd..
hoe de fuck kreeg de nathan james dit niet voor elkaar
lichtelijk ongeloofwaardig nu...
Een van de primaire taken van een destroyer is onderzeebootbestreiding met de aanwezigheid van de helikopter, wasserbommen en torpedo's.Snowdog schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 07:21:
[...]
Hoewel die destroyer natuurlijk niet gebouwd is om die duikboot uit het water te schieten.
Hoi!
Mwah, tegen de tijd dat de NJ terugkomt (en dat was vrij lang) van de pool op zoek naar de primordial strain, is 80% v/d wereldbevolking al dood door die pandemie. En dan moeten ze eerst nog met Ruskov in de clinch, op zoek naar brandstof, apen om te testen en uitvinden wat er eigenlijk gebeurd is.
die waren toen juist bezig met Europa te veroveren, en tijdens de serie geven ze juist aan ''we gaan nu Amerika pakken voordat we de destroyer gaan zoeken'' (like wtf...)Goner schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:11:
[...]
Mwah, tegen de tijd dat de NJ terugkomt (en dat was vrij lang) van de pool op zoek naar de primordial strain, is 80% v/d wereldbevolking al dood door die pandemie. En dan moeten ze eerst nog met Ruskov in de clinch, op zoek naar brandstof en uitvinden wat er eigenlijk gebeurd is.
Genoeg tijd voor de baddies, die blijkbaar georganiseerd genoeg zijn om Europa over te nemen, in actie te komen.
[ Voor 26% gewijzigd door AjDuLion op 21-07-2015 10:16 ]
Nouja in dat geval waarschijnlijk ander soort onderzeers, aangezien die onderzeeer een veel groter wapenbereik had en de nathan james zo uit het water had kunnen schieten zonder zelf gevaar te lopen (?).EWK schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:02:
[...]
Een van de primaire taken van een destroyer is onderzeebootbestreiding met de aanwezigheid van de helikopter, wasserbommen en torpedo's.
meeste subs hebben dat ''voordeel'' al de kracht zit hem erin dat helicopters vanaf de destroyers worden gebruikt om evt sonar/torps te droppen zonder risico te lopen (en de destroyer dan buiten bereik moet blijven)Snowdog schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:44:
[...]
Nouja in dat geval waarschijnlijk ander soort onderzeers, aangezien die onderzeeer een veel groter wapenbereik had en de nathan james zo uit het water had kunnen schieten zonder zelf gevaar te lopen (?).
[ Voor 17% gewijzigd door AjDuLion op 21-07-2015 10:53 ]
''secret labs''Goner schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:17:
Vraag me alleen wel af of die claim van die Brit dat ze Europa onder controle hebben wel waar is. Een paar afleveringen terug heeft de NJ nog vliegtuigen met vaccin naar o.a. Portugal gestuurd ...
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Afgelegen plekken, mensen die op tijd gevlucht zijn .. denk aan die drugslord in de rimboe (waar ze apen zochten), die lui in Guantanamo en die mensen op het strand, die besmet werden door die gestoorde wetenschapper. Kunnen er nog best veel zijn ...RemcoDelft schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:58:
Lijkt mij dat er niet veel mensen meer zijn om te vaccineren.
Even teruggekeken en inderdaadNextron schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:13:
"tring tring"
Rus komt aanfietsen op fiets zonder fietsbel.
Epic voice actor.
Tsja ... heb jij James T. Kirk ooit een 'away team' cq 'landing party' zien overslaan ??SomerenV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:56:
[...]
Wat ik overigens wat vreemd vind: ze gaan het land op met de kapitein,
⏩ PVOutput☀️
Zo, anders ik welQuad schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:04:
Er gaat nog een heel leuk einde komen straks.
Heb nu al zin in een gevecht tussen de Destroyer en de Sub.
/▌
Het is allemaal wel wat reclame voor de Navy, maar het blijft wel vermakelijkMarzman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:14:
Het is wel echt typisch Amerikaans allemaal, de kapitein van dat schip die steeds de heldenrol positie inneemt wat totaal niet realistisch is, Zij zijn 100 procent de good guys, natuurlijk zijn de russen 100 procent de bad guys. Europa is zwak en al helemaal overgenomen door de bad guys.
Ik vind het een toffe serie, maar zulke cliche dingen zitten echt alleen in Amerikaanse en in kinderseries
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq