gatver
BAM.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Eindelijk hahaha. Nou wel leuk voor Özil
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
En ik keek er nog zo naar uit om woensdag bij mijn familie in Duitsland langs te gaan.
Respect dat ze van beide kanten nog zo heen en weer blijven hollen.
Hallo met Tim
Leuk als de stream achterloopt en je hier gespoiled wordt...
Maar gaat wel van alles mis bij die goal..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nouja wie weet komt nederland duitsland nog tegen
ora et labora
Özil raakt ook een bal goed...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
nee. als je zo pauper wilt winnen. Wat een triest team. En nu geflatteerd 2-0

Einde verlenging en de Duitsers...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Algerije hoeft zich in elk geval nergens voor te schamen.
Defensie is echt top, maar na zoveel keer gaat ie er toch een keertje in.
Defensie is echt top, maar na zoveel keer gaat ie er toch een keertje in.
How do you save a random generator ?
wauw die verdediging alle ruimte, maar ken de bal niet goed wegtrappen -_-
That's it, I'm done.
Duitsers op hun best: scoren in de 95e minuut én twee minuten voor tijd scoren.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
4-0 voor NL....mrc4nl schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:30:
nouja wie weet komt nederland duitsland nog tegen
Jaaa een eretreffer!!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Feest in Turkije en elke kebak in de wereld! Snel eentje gratis scoren hiero.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Nee...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
jaaaaaaaa
En nu op z'n duits nog eentje scoren!!
En nu op z'n duits nog eentje scoren!!
Haha, Duitsland was al op weg naar de kleedkamers
Whaha 2-1, Algerije wordt pissig
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Oh wat sneu voor Algerije zeg..
⏩ PVOutput☀️
Gaan de Algerijnen een ultra-german plegen door in de verlenging van de verlenging te gaan winnen. 
Aaaah Jammer, was tof geweest.
Aaaah Jammer, was tof geweest.
[ Voor 14% gewijzigd door enchion op 01-07-2014 00:33 ]
Dan moeten ze eerst langs Brazilie, want die gaan zich nu kapot trainen om niet weer een *net* winst te maken.
That's it, I'm done.
Wel verdomme had dat da nniet 3 minuten eerder gekund
Als dit 2-2 wordt

Oh wat hadden de Algerijnen een Duitser verdient zeg.

Duitsers blijven duitsers, dan kun je wel denken van misschien zijn het dit keer geen Duitsers. Nee, Duitsers.
Wel goed voor het toernooi en we krijgen een zeer grote wedstrijd tegen Frankrijk waar ik verwacht dat de Duitsers met 3 - 0 winnen.
Wel goed voor het toernooi en we krijgen een zeer grote wedstrijd tegen Frankrijk waar ik verwacht dat de Duitsers met 3 - 0 winnen.
Duitsland - Frankrijk is wel een kraker zeg.
Jup die (DL) gaan er aan. Rijp voor de slacht, net als Frankrijk.MrFax schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:32:
[...]
Dan moeten ze eerst langs Brazilie, want die gaan zich nu kapot trainen om niet weer een *net* winst te maken.
Echt sneu..
⏩ PVOutput☀️
de duitsers hebben toch veel energie verbrand, en mooi gedaan van Algerije
Haha, geweldig potje op het laatst 
Benieuwd naar de volgende wedstrijd van Duitsland
Benieuwd naar de volgende wedstrijd van Duitsland
Gezien hoe uitgeput hij was, had die kopbal 1% gevaartetweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:32:
Pfffff wat een kans nog
That's it, I'm done.
Omgekeerd was ie er wel in gegaantweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:32:
Pfffff wat een kans nog
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dus nu komt WW3?
Ja na een dubbele slechte afwerking. Eerste moeilijk, tweede had hij ALLE ruimte
[ Voor 10% gewijzigd door MrFax op 01-07-2014 00:34 ]
That's it, I'm done.
Respect voor die algerijnen !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Serieus? Ik denk dat dit Duitsland een beetje wordt overschat. Ze zijn niet meer zo goed als voorheen.Kain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:33:
Duitsers blijven duitsers, dan kun je wel denken van misschien zijn het dit keer geen Duitsers. Nee, Duitsers.
Algerije probeerde ook even een Duitsertje.
Eerst HL3
ora et labora
Snap, verpesten die Algerijnen mijn 2-0 voorspelling in een pooltje. Ach ja, het is ze gegund.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat speelde Algerije goed zeg. Geen enkel moment geïntimideerd door de duitse namen. Snelle combinaties. Snap niet wat ze tegen Belgie aan het doen waren met die 10 man achter de bal.
Kunnen de constante verwijzingen naar events van de vorige eeuw terug waar ze horen? In de vorige eeuw

Both wrong.
Gabe Newell can't count to 3...
Gabe Newell can't count to 3...
Absoluut helemaal mee eens, respect voor de Algerijnen, hebben gevochten en zich voor 200% ingezet. Die mogen echt met opgeheven hoofd naar huis.heuveltje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:34:
Het had zo makkelijk de andere kant op gegaan !
Rotterdam
deze anders ookNiku schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:33:
Duitsland - Frankrijk is wel een kraker zeg.
Nou niet overdrijven he... dit was absoluut het maximaal haalbare voor Algerije. Mogen trots zijn op wat ze hebben neergezet, maar Duitsland is natuurlijk de terechte winnaar hier. Laatste 60 minuten volledig gedomineerd, alleen scoren ging wat moeilijk.heuveltje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:34:
Het had zo makkelijk de andere kant op gegaan !
... not as I do.
Maar er is maar 1 volkje echt Duits: die zijn er met de winst van door op zijn Duits. Op en top Duits, beter kan je het niet krijgen. FR-DLD wordt een loopgravenoorlog tot de laatste minuut en dan bam: 0-1 Mueller, 1-1 Ribery, 1-2 MätsesackerChris Smoove schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:34:
Algerije probeerde ook even een Duitsertje.
Mag er een titelfix komen met iets als: De algen zijn verslagen
? Of klinkt het te flamerig
?
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 01-07-2014 00:36 ]
Nee want het zijn geen Duitsers. Kun je toch zien nu ... Duitsers aan de ene kant met de winst en de nietduitsers aan de andere kant met het verlies. Op het juiste moment scoren is ook een kunst. Als het 2 - 0 staat en er zijn nog 2 minuten te gaan dan scoor je die 2 -1 toch echt op het totaal verkeerde moment. Maar ja het zijn geen duitsers. Duitsers.
Idd. Niveau van degene die de titels van dit topic bedacht heeft.....
Klachten vergezeld met een donatie voor Greenpeace naar Postbus 0, Purmerendfsfikke schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:37:
[...]
Idd. Niveau van degene die de titels van dit topic bedacht heeft.....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoezo op z'n Duits? Ze stonden sinds het begin van de verlening op winst.
Hoe moet Ribery scoren, met zn afstandsbediening van thuis op de bank? =]Joosie200 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:35:
[...]
Maar er is maar 1 volkje echt Duits: die zijn er met de winst van door op zijn Duits. Op en top Duits, beter kan je het niet krijgen. FR-DLD wordt een loopgravenoorlog tot de laatste minuut en dan bam: 0-1 Mueller, 1-1 Ribery, 1-2 Mätsesacker
Anyway, heerlijke pot voetbal was dit, gunde het Algerije best!
[ Voor 7% gewijzigd door Japser op 01-07-2014 00:40 ]
Islam nadat ie fout zat probeerde toch nog om een oorlog in Frankrijk te krijgen maar helaas de mannen van Merkel voorkwamen verder succes voor de mannen van de Islam.
Waarom Verdorie nou weer drie dubbeltjes naar Purmerend.gambieter schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:38:
[...]
Klachten vergezeld met een donatie voor Greenpeace naar Postbus 0, Purmerend
Niet in de reguliere tijd, niet in de blessuretijd, nee pas in de verlenging scoren. Waarom in reguliere en blessuretijd als je de verlenging nog hebt?fsfikke schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:39:
[...]

Idd, als het op zijn duits was geweest hadden ze wel in de blessure tijd van de reguliere speeltijd gescoordfsfikke schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:39:
[...]
Wel mooie kwartfinale Dui - Fra.
Met nog 30' minuten te spelen. Zo kan je alles wel in een vormpje gietenJoosie200 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:40:
[...]
Niet in de reguliere tijd, niet in de blessuretijd, nee pas in de verlenging scoren. Waarom in reguliere en blessuretijd als je de verlenging nog hebt?
Die doet dus niet meer mee? Ik volg al die selecties niet, kijk gewoon het WK voor de lolJapser schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:39:
[...]
Hoe moet Ribery scoren, met zn afstandsbediening van thuis op de bank? =]
Op naar de volgende 1982 revanche. Battiston wil zijn tanden terug van Schumacher
Nou het thema van de topictitel laat zich al raden.gambieter schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:42:
Op naar de volgende 1982 revanche. Battiston wil zijn tanden terug van Schumacher
[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 01-07-2014 00:45 ]
Dit topic is gesloten.