☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
In de verlenging scoren is voor sukkels. Oranje nummer 1.Joosie200 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:59:
Die Duitsers overklassen de Hollanders, gewoon bam in de verlenging pas scoren
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja heel vies als een speler een totaal valide doelpunt maakt. Waar ie het lef vandaan haalt.AzzKickah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:59:
He gadverdamme
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Waren we gisteren niet tot aan de 86'ste minuut onze oranje vlaggetjes weer aan het opbergen?DanielWW2 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:00:
[...]
In de verlenging scoren is voor sukkels. Oranje nummer 1.
Zover komen ze geloof ik nooit.AW_Bos schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:00:
Hoe is Algerije bij het nemen van het penaltyschieten, als het gelijkspel wordt?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daar was ie te houterig voor.Tupac schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:58:
Top 5 goal?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nee, ze prikken gewoon 1 minuut voor einde verlenging de 1-2 binnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
+ factor geluk was groot. Volgens mij wilde hij de bal eigenlijk slepen maar stuitte die weg.
Hoezo? Da's mijn land das altijd spannend. Maar dit is ook spannend voor de *kuch* neutrale toeschouwer die niet bestaat want iedereen kiest altijd wel een ploeg uit en dat maakt het juist spannend!St@m schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:59:
[...]
En de wedstrijden van NL zijn niet spannend wou je zeggen?![]()
Maar goed, het is gespeeld denk ik wel.. pff.. kut Duitsers.. doe dat ff 2 minuten eerder
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
ora et labora
Ik wil nu graag op tijd naar bed.Chris Smoove schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:03:
Ik wil wel weer een penaltieserie zien, dus algerije kom op.
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
plus 60 min om te bekomen van de spanning
Verwijderd
Nee van die kleintjes. 1 keer een harde trap en hij is er snel van genezengambieter schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:06:
Speelt Mueller zonder scheenbeschermers? Mag dat uberhaupt nog?
Je hebt van die simpelere kleine beschermers die ze zo achter de sok kunnen drukken.Polbeer91 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:07:
Heeft Muller wel scheenbeschermers aan? Kunnen nooit veel voorstellen, z'n sokken komen net halverwege. Dingen zijn toch verplicht?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Net zoals het als bijna tot wereldkampioen benoemde Nederland het tegen Mexico zo zwaar had. Er is geen pijl op te trekken dit WK.tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:07:
Toch wel hilarisch dat het geroemde Duitsland het zo lastig heeft met Algerije.
⏩ PVOutput☀️
Was Islam nu fout?
[ Voor 28% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 00:09 ]
Maar wie er ook wint, diegene zal wel een kleine handicap hebben de volgende wedstrijd.
Verwijderd
Mexico is wel een ander niveau hefsfikke schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:08:
[...]
Net zoals het als bijna tot wereldkampioen benoemde Nederland het tegen Mexico zo zwaar had. Er is geen pijl op te trekken dit WK.
Te positieve Nederlanders is best normaal hoor.fsfikke schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:08:
[...]
Net zoals het als bijna tot wereldkampioen benoemde Nederland het tegen Mexico zo zwaar had. Er is geen pijl op te trekken dit WK.
En met dat weer daar is het een wonder dat bijv. Indi het zolang heeft volgehouden.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Veel vochtverlies is ook sneller krampTristan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:09:
Wat zien we veel spelers met kramp he dit Wk!
Dat zou fijn zijn. Dan sta ik niet vooraan bij Pearl JamQuad schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:10:
Ze moeten vrijdagavond al spelen, dag voor Nederland.
Je zou haast denken dat de zwakke ploegen op een of andere manier uit deze fase gefiltert zijnfsfikke schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:08:
[...]
Gewoon een WK met veel middenmoot en geen uitschieters.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 91% gewijzigd door Kain_niaK op 01-07-2014 00:16 ]
Rotterdam
[ Voor 15% gewijzigd door Chris Smoove op 01-07-2014 00:12 ]
Je kunt beter binnenschietenKain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:11:
De uitschieter komt nog .. hopelijk Nederland.
⏩ PVOutput☀️
Klopt. Maar het geeft wel aan dat dit Duitsland te verslaan is. Gaat nog een spannende pot worden tegen Frankrijk.Tristan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:12:
Algerije komt er elke keer net niet aan te pas. Dat gaat ze uiteindelijk de kop kosten. Zonde.
Absoluut!RoD schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:12:
[...]
Klopt. Maar het geeft wel aan dat dit Duitsland te verslaan is. Gaat nog een spannende pot worden tegen Frankrijk.
De Algerijnen liepen echt als een kip zonder kop (en plan) rond. Zoveel vrijheid, maar ze zagen het niet.Quad schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:12:
Zitten hier telkens te roepen, op rechts op rechts dan!
[ Voor 8% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-07-2014 00:14 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Kain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:14:
De duitsers verhinderen even een oorlog in Frankrijk. Het gebeurd niet vaak.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Inderdaad zeg.. Aantal mogelijkheden gezien waarbij de bal naar de rechterkant gepasst kon worden, had zo een 1 op 1 situatie kunnen zijn.Jaap-Jan schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:13:
[...]
De Algerijnen liepen echt als een kip zonder kop (en plan) rond. Zoveel vrijheid, maar ze zagen het niet.
⏩ PVOutput☀️
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
+9000.Kain_niaK schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:14:
De duitsers verhinderen even een oorlog in Frankrijk. Het gebeurd niet vaak.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
De Duitsers hebben 120min moeten voetballen.
Niet alleen dat, ik ben van mening dat Duitsland gewoon niet super is.RoD schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:23:
Algerije heeft niet de scherpte van een topploeg, maar ze doen heel leuk mee. Ik vraag me wel af of het komt omdat Duitsland zo slecht is, of dat Algerije toch een soort verborgen voetbaltalenten heeft.
True.Deadsy schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:23:
Ook al winnen de Duitsers, bekijk het van de positieve kant.
De Duitsers hebben 120min moeten voetballen.
Ik snap hem niet..DanielWW2 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:24:
Merkel zal niet tevreden zijn denk ik zo. Dat wordt een strafkamp voor de Duitse selectie.
Die Algarijnen spelen nou niet echt vol vuur met hun laatste kans op een doelpunt..
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 01-07-2014 00:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Valt ook weinig aan te snappen. Sommige mensen gunnen Duitsland gewoon niks
Onverwerkte trauma's etc..
[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 01-07-2014 00:27 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 70% gewijzigd door Chris Smoove op 01-07-2014 00:28 ]
Nee.. zo speelt hij altijd en is ook al benoemdTupac schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:27:
Muller zonder scheenbeschermers?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Klopt, maar winnen is voldoende toch?tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 00:28:
Jeetje... die Duitsers hebben hun vizier echt niet op scherp staan vanavond.
Dit topic is gesloten.