Ik heb wel 3-0 qua kaarten (geel-rood) maar 2-1 in de uitslag. Voor Duitsland tegen Zuid Korea.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Wedstrijd duurt nog lang heVlassie1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:08:
Normaal gesproken is dit een 3-0 voor die mannschaft maar vandaag blijkbaar niet
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Normaal gesproken zouden Spanje, Italie en Uruguay er nog niet uit zijn, maar nu even nietVlassie1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:08:
Normaal gesproken is dit een 3-0 voor die mannschaft maar vandaag blijkbaar niet
Edit: Uitzondering is inderdaad Colombia, met die weergaloze James.
[ Voor 14% gewijzigd door Niku op 30-06-2014 23:12 ]
Colombia?Niku schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:09:
Bizar overigens dat geen enkele kwartfinalist zich overtuigend voor die ronde geplaatst heeft tot nu toe. Frankrijk met de nodige moeite, Duitsland ook weer nu en de verhalen van NL, Brazilië en Costa Rica zijn bekend.
Verrek ja klopt, helemaal vergeten. James
Alleen maar goed, betekent dat ze allemaal op een of andere manier toch wel aan elkaar gewaagd zijn. Zou ook niet leuk zijn als 1 ploeg alles en iedereen weg zet alsof het een Jupiler League clubje zou zijn.Niku schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:09:
Bizar overigens dat geen enkele kwartfinalist zich overtuigend voor die ronde geplaatst heeft tot nu toe. Frankrijk met de nodige moeite, Duitsland ook weer nu en de verhalen van NL, Brazilië en Costa Rica zijn bekend.
Ik kan niet wachten om hun tegen Brazilie te mogen zien.
Denk dat dat toch wel een leuke pot gaat worden.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Duitsland gaat zo scoren.
[ Voor 34% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-06-2014 23:13 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
St@m in "Neymar of Rodriguez? [Kwartfinale] Brazilie - Colombia"
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nee niet dus.Niku schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:14:
Je schrijft gewoon James, uitgesproken als Chames, toch?
[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 30-06-2014 23:18 ]
Uitspraak niet dan, schrijfwijze sowieso wel.
Enfin.
Verwijderd
Bij de naam Durm moet ik altijd aan Doner denkenapis29 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:16:
Terug naar de wedstrijd: Durm moet erin komen! En Khedira -> Lahm RB ...
Verkopen die Algerijnen vast welVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:17:
[...]
Bij de naam Durm moet ik altijd aan Doner denken
Tjah als zn verdedigers het niet doen dan moet ie het zelf opknappenschwarzenegger schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:17:
Die Neuer komt graag uit z'n 16 meter hè
Die zou het verschil wel weer eens kunnen maken.
Snap echt niet waarom Lowe geen echte nummer 9 meegenomen heeft die gewoon 90 minuten kan spelen.
Het is niet zo alsof ze alleen Gomez en Klose hebben.
Reus is toch ook niet een echte spits...tweaker2010 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:19:
Reus is geblesseerd. Welke goede spits hebben ze verder nog dan?
Reus is geen spits.tweaker2010 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:19:
Op de BBC noemden ze hem 'Ga-mes' (fonetisch dan...)Niku schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:14:
Je schrijft gewoon James, uitgesproken als Chames, toch?
* Fiber voelt een verlenging aankomen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mja, maar zoveel harde overtredingen worden er ook niet gemaakt. Duw tegen een Algerijn net buiten de 16 had er een kunnen zijn en die tackle (van Schweinsteiger?) 5 min in de tweede helft had het moeten zijn...redfoxert schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:20:
Valt het iemand op dat er pas 1 (!) gele kaart is getrokken tot nu toe?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Reus is ook geen spits.tweaker2010 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:19:
Ze hebben Klose. Muller en gotze kunnen ook in de spits spelen, en doen dat bij Duitsland ook geregeld.
Maar een echte spits hebben ze niet echt.
Gomez is niet eens mee, die had ik toch mee genomen als ik Low was.Deadsy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:19:
[...]
Die zou het verschil wel weer eens kunnen maken.
Snap echt niet waarom Lowe geen echte nummer 9 meegenomen heeft die gewoon 90 minuten kan spelen.
Het is niet zo alsof ze alleen Gomez en Klose hebben.
Reus en Gomez geblesseerd en Klose kan geen 90min dan had ik zelf bijvoorbeeld een Kiessling meegenomen, maar die ziet men geloof ik niet als optie.tweaker2010 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:19:
Voor de rest schieten me geen Duitsers te binnen maar ze moeten er toch zijn.
@Niku
Gomez heeft een zware blessure opgelopen afgelopen seizoen.
@Dutchgio
Muller en Gotze kunnen er spelen maar doen dat vind ik vrij slecht tegen de goede landen.
Muller heeft er wel aardig wat ingeschoten maar toen liet men hem vind ik ook aardig zijn gang gaan.
[ Voor 25% gewijzigd door Deadsy op 30-06-2014 23:24 ]
Kiessling is toch de man van de spookgoal?Deadsy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:22:
[...]
Reus en Gomez geblesseerd en Klose kan geen 90min dan had ik zelf bijvoorbeeld een Kiessling meegenomen, maar die ziet men geloof ik niet als optie.
Voor de rest schieten me geen Duitsers te binnen maar ze moeten er toch zijn.
Yup, maar weet daarnaast wel vaak het net te vinden.
Haha, naast en netDeadsy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:24:
[...]
Yup, maar weet daarnaast wel vaak het net te vinden.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Bastien op 30-06-2014 23:28 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dat dat nog niet fout is gegaan zeg. Ik zou dat tegen bijvoorbeeld Brazilie (denk dat ze idd binnen paar min. de 1-0 erin schieten) toch maar niet doen, die straffen dat denk ik wat harder af.schwarzenegger schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:17:
Die Neuer komt graag uit z'n 16 meter hè
Een hele trage. Zo ver vooruit verdedigen met Mertesacker is ook een enorm risico.Dr. Strangelove schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:28:
Wat is dat voor verdediging waarbij de keeper constant als laatste man moet optreden?
ACh, bij ons duurde dat ook 85 min.AzzKickah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:29:
Nou.. ik dacht eerst dat Duitsland Algerije een beetje moe liet lopen maar zo langzamerhand...
ora et labora
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Is wel zo als Algerije een goede bal heeft Duitsland naar huis kan
[ Voor 83% gewijzigd door !mark op 30-06-2014 23:30 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zover zie ik het niet komen op dit moment.gambieter schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:30:
Humor op ITV: "De Duitsers richten zich al op de strafschoppenserie"

ora et labora
Het is Duitsland, vriend

Jup, zoveel kansjes en kansen en toch nog geneen die écht heel dichtbij was...Tristan schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:31:
Algerije mist net die kwaliteit om het af te maken.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Pfff, wat zeg ik! Twee keer in nog geen 5min kunnen ze het niet afmaken!Tristan schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:31:
Algerije mist net die kwaliteit om het af te maken.
Of Neuer moet wqeer naar de middellijn lopen.Deadsy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:32:
Ik begin de kans dat de Duitsers een eigen goal maken groter te achten dan dat Algerije hem erin krijgt
Als Duitsland zo speelt tegen Frankrijk wordt het saucisson allemande.
[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-06-2014 23:33 ]
Riepen we niet 'No way dat Spanje er uit gaat in de poulfase!' Mij verrast niets me meer dit WK:)Hironshy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:31:
Als het aankomt op strafschoppen dan kan je net zo goed de tv uitzetten. No way dat Duitsland dat gaat verliezen.
Jammer voor al die algie fans ... valse hoop geven.
Leuke wedstrijd! Helaas moet ik af en toe een beetje werken momenteel.
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 30-06-2014 23:34 ]
Ik riep: No way dat Nederland verder komt dan de groepsfaseTristan schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:33:
[...]
Riepen we niet 'No way dat Spanje er uit gaat in de poulfase!' Mij verrast niets me meer dit WK:)
Mwah Frankrijk was ook niet bepaalt geweldig[b]Dr. Strangelove schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:33
Als Duitsland zo speelt tegen Frankrijk wordt het saucisson allemande.
Idd, een fout van de keeper en een eigen goal

Het raarste vind ik dat de Nederlandse verdediging een van de beste is van het toernooi... Of heb ik mijn oranje bril nog op?Tristan schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:33:
[...]
Riepen we niet 'No way dat Spanje er uit gaat in de poulfase!' Mij verrast niets me meer dit WK:)
Eigenlijk is niemand geweldig
Ik denk dat Nederland van elke ploeg gewoon kan winnen. Gewoon verliezen kan natuurlijk ook. Maar hoe dan ook, met deze manier van spelen is er eigenlijk geen favoriet meer.
Misschien hebben wij dezelfde sterkteAfvalzak schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:35:
[...]
Het raarste vind ik dat de Nederlandse verdediging een van de beste is van het toernooi... Of heb ik mijn oranje bril nog op?
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 30-06-2014 23:36 ]
Noppe, helemaal gelijk. Belgische doet het ook goed, hebben een super keeper.
[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 30-06-2014 23:36 ]
Verwijderd
Nederland geeft van alle landen wel het minst aantal kansen weg, is wat van te zeggen.RoD schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:35:
[...]
Eigenlijk is niemand geweldig
Ik denk dat Nederland van elke ploeg gewoon kan winnen. Gewoon verliezen kan natuurlijk ook. Maar hoe dan ook, met deze manier van spelen is er eigenlijk geen favoriet meer.
Maar ik zie Frankrijk toch wel 1 of 2 keer doel treffen als ze zoveel ruimte krijgen. En die Duitsers krijgen ook zat mogelijkheden tegen Algerije en slagen er óók niet in te scoren. Matige ploeg...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Hij boxed voor mijn smaak alleen te vaak, dat kan nog wel eens misgaan.Tupac schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:36:
Keeper van Algerije doet het geweldig
ora et labora
Ik gok in de 86e minuut 1 goal van Duitsland
Wiemrc4nl schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:37:
algaraije in de rebound...
Dit topic is gesloten.