Hij wacht echt lang met KLose
En we zitten weer op de helft van Algerijemrc4nl schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:37:
algaraije in de rebound...
Huppa nog eens
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Jezus he,... wat een kansen zeg
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nou nou. W. Genee zit ook in het topicHironshy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:37:
Geen een land speelt geweldig. Behalve Nederland. Nederland wereldkampioen!!!!!
...
Net als aan het eind van de eerste helft worden ze wakker
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wat lopen de Algerijnen vaak onnodig buitenspel, zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ze kijken een beetje raar die Duitsers. Alsof er iets aan de hand is wat normaal niet gebeurd.
wtf die paar aanvallen van Duitsland nu net... Daar gaat de verdediging van NL ook niet mee om kunnen gaan hoor
Damn.
Verwijderd
Andersom ook niet met Robben en consortenAzzKickah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:39:
wtf die paar aanvallen van Duitsland nu net... Daar gaat de verdediging van NL ook niet mee om kunnen gaan hoorDamn.
Duitsland is echt veel minder fit. Als Algerije aanvalt worden ze er simpel uitgelopen. Algerije heeft het al 53493592 keer slecht uitgespeeld, anders had het een spectaculaire score kunnen worden. (als je ook die kansen van Duitsland meeneemt)
Serieus iedereen in Belgie denkt nu dat de duivels wereldkampioen gaan worden.
Tegen Nederland zou Duitsland nooit zover vooruit verdedigen. Tenzij Robben niet speelt.AzzKickah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:39:
wtf die paar aanvallen van Duitsland nu net... Daar gaat de verdediging van NL ook niet mee om kunnen gaan hoorDamn.
Inderdaad het is daar net zo goed een gatenkaas
Zolang ze ze er toch niet inschieten maakt dat niet uit, ze hebben moeite om het doel te vinden tegen een Alagarije..AzzKickah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:39:
dat houdt het luchtigGoron schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:40:
[...]
Inderdaad het is daar net zo goed een gatenkaas
ora et labora
Maar wij krijgen penalty on demand
Het is verdomme net Bert van Marwijk langs de lijn bij Algerije
Wel relaxt, Glastonbury op de koptelefoon en de wedstrijd op tv
Wedstrijd van belgie gaat net zo als dit morgen, I guarantee itKain_niaK schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:40:
Serieus iedereen in Belgie denkt nu dat de duivels wereldkampioen gaan worden.
Duitsland heeft MullerHironshy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:41:
[...]
Maar wij krijgen penalty on demandRobben regelt het wel even
Verwijderd
Mertesacker belt alvast huilend zijn moeder opTupac schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:41:
Robben vs Mertesacker
On demand?! Na 3x ja. BwahHironshy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:41:
[...]
Maar wij krijgen penalty on demandRobben regelt het wel even
Precies. Robben/Van Persie hadden in zo'n zelfde wedstrijd er vrij snel 3 in liggen tegen spanje.RoD schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:40:
Duitsland is echt veel minder fit. Als Algerije aanvalt worden ze er simpel uitgelopen. Algerije heeft het al 53493592 keer slecht uitgespeeld, anders had het een spectaculaire score kunnen worden. (als je ook die kansen van Duitsland meeneemt)
Het ziet er toch uit of Duitsland toch niet zo goed is als wij denken. Of Algerije gewoon beter is.
Maar Belgie Algerije was een erg slechte wedstrijd. Waar Belgie bij 10 minuten aanzetten veel beter was.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Jawel, ze gaven vooraf al aan dat het geen gemakkelijke pot zou worden.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:40:
Duitsers hadden denk ik niet verwacht dat Algerije durfde te voetballen
Zeau, die man is even knock-out.
dat was wel een flinke knal zeg
ora et labora
Algerije gaat voor de verlenging.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Duitsland was in de poule al niet goed. De enige die echt goed zijn zijn Colombia, Nederland en verder zou ik het niet weten.Kevinp schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:41:
[...]
Precies. Robben/Van Persie hadden in zo'n zelfde wedstrijd er vrij snel 3 in liggen tegen spanje.
Het ziet er toch uit of Duitsland toch niet zo goed is als wij denken. Of Algerije gewoon beter is.
Maar Belgie Algerije was een erg slechte wedstrijd. Waar Belgie bij 10 minuten aanzetten veel beter was.
Ja het deed mij ook denken aan bijv. het zappen op m'n Telfort "Interactieve" TV.dutchgio schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:42:
[...]
On demand diensten werken vaker niet dan wel
Bij de Duitsers ontbreekt de echte afmaker.Kevinp schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:41:
[...]
Precies. Robben/Van Persie hadden in zo'n zelfde wedstrijd er vrij snel 3 in liggen tegen spanje.
Zo combineren leuk maar de eindpas is vaak niet briljant maar er loopt zich ook niet iemand echt vrij in de 16.
Lijkt mij sterk van een handsbal.Afvalzak schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:42:
Zeau, die man is even knock-out.
Damn you, rare camerahoek
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Het was een hard schot.
afstand is denk ik te groot voor een doelpunt, we zullen zien
ora et labora
God dat was slecht uitgewerkt van de Duitsers.
Behalve tegen Portugal moet je er dan bij zeggen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Onze verdedigers zijn stuk mobieler en sneller ja! Not.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:41:
[...]
Mertesacker belt alvast huilend zijn moeder op
Mertesacker is underrated, ja hij is traag. Maar zijn tackles en positionering zijn heel goed.
Veel erger dan "UPC Horizon" kan het niet worden, ze ziin het ding landelijk aan het beta-testen.AzzKickah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:42:
[...]
Ja het deed mij ook denken aan bijv. het zappen op m'n Telfort "Interactieve" TV.

On: wel erg knullig dit, van topfavoriet duitsland
hoe nuchter zijn de duitsers eigenlijk
ora et labora
Als Duitsland nu eruit vliegt lach ik me rot!
What the fuck was that shit!?

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Portugal werkte goed mee net zoals bij ons Spanje.Fiber schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:44:
[...]
Hup, Neuer komt weer even in de spits
Ik dacht de Duitsers winnen dit wel. Toch even de laatste minuten kijken.
|
Kom op Algerije, doe een Duitser tegen de Duitsers.
Kom op Algerije, doe een Duitser tegen de Duitsers.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ging Muller nou expres struikelen? Ik kon eigenlijk op de beelden geen reden zie dat hij daar struikelde. Hoe dan ook knullig.
Wat zit die Neuer er overigens altijd goed bij. Timed echt perfect. Maakt toch wel het verschil.
Wat zit die Neuer er overigens altijd goed bij. Timed echt perfect. Maakt toch wel het verschil.
Die spelers begrijpen niet dat ik morgen moet werken. Ik kan geen verlenging gebruiken.
Whahahahahaha hilarisch!!!! Beste komische moment uit de Duitse geschiedenis!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nederland hetzelfde als Duitsland, behalve de tweede helft tegen Spanje moet je er dan bij zeggen...Fiber schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:44:
[...]
Neuer
. Het is nu echt een loterij. De Duitsers hebben de scheidsrechter niet tegen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Duitsland gaat dit overigens wel winnen. Zo'n wedstrijd is het wel. Algerije gaat het niet lukken om te scoren, en Duitsland legt er straks alsnog eentje in.
ow laatse minuut gaat bijna in, zal wel blessuretijd bijkomen
ora et labora
Verwijderd
Het blijven wel Duitsers is best overrated. Laatste jaren zie ik daar weinig van.Martinspire schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:46:
Leuke wedstrijd, gebeurt een hoop en toch ook weer niks (geen goals).
Kan nog alle kanten op, al blijven het wel Duitsers
Als je met 5-0 voor staat doe je zo'n vrije trap. Toch niet bij 0-0. Ach ja.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Net op Belgie in de rust dat er een stuk of 16 in Franse nationale jeugdteams hebben gespeeld (tot aan de onder 21 aan toe werd net op Duitsland verteld) ...Herman schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:30:
Ben sinds de 2e helft ingehaakt, maar Algarije vind ik volwassen spelen. Knap dat ze het de Duitsers moeilijk kunnen maken!
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 30-06-2014 23:48 ]
Dat heet wanhoop.Kevinp schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:46:
Als je met 5-0 voor staat doe je zo'n vrije trap. Toch niet bij 0-0. Ach ja.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Nouja, ze gaan gewoon door tot de laatste seconde, net als die Algerijnen zo lijkt het.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:46:
[...]
Het blijven wel Duitsers is best overrated. Laatste jaren zie ik daar weinig van.
Verwijderd
BierhoffTupac schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:47:
Algerije kan nog 2x wisselen.. Duitsland nog 1x ( Klose? )
Als klose niet scoort zijn ze de klos
Zou Muller uitgegleden zijn door dat schuim wat de scheidsrechters spuiten?
dan worden het strafschoppen, ik denk at duitsland daar beter in is
ora et labora
Nou, kom nou maar op met die goal. Maakt mij niet eens uit voor wie.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Kunnen ze Klinsmann niet even bellen...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij viel toch nog achter de bal al? Dat schuim ligt er voor alleen.Tristan schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:47:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hij gleed uit voordat hij de bal raakte toch?Tristan schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:47:
Nah wou gewoon zijn schattig duitse kontje eventje showen aan de wereld.
Zou wel de slechtste schwalbe van het toernooi zijn aangezien dat schuim bij de bal ligtTristan schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:47:
Dit topic is gesloten.