Kon het niet laten en toch maar een grotere case genomen omdat ik al heel lang de NH-D15G2 wou nadat ik al wat G2 140mm fans ik gebruikt had. In de O11 Mini Air zou dat naar mijn mening niet mooi staan. Ook wou ik alle fans naar 140mm hebben in de LianLi moest de achterste 120mm zijn.
Aan aangezien ik deze generatie geen GPU ga upgraden toch dit maar even doorgezet kwa case, cpu koeler en fans kan ik nu voorlopig wel voorruit.
En omdat mijn pc aan de muur hangt wou ik de usb en knoppen aan de voorkant hebben inplaats van bovenop.
- Case van LianLi O11 Air Mini naar de BeQuiet Light base 900 DX
- Air cooler van Noctua NH-U12a naar de NH-D15G2 G2
- 3 extra Noctua 140mm G2 fans om de case te "vullen" totaal 7 stuks.
Al met al zo een mooie en vooral stille Noctua build. De GPU fans gaan naar maximaal 900rpm wat dus dan gelijk de gene zijn die je dan ietsie pietsie hoort. De 140mm fans staan zo zacht dat je die gewoon nooit hoort. Nu wachten op de nieuwe 120mm fans van Noctua om het kwa looks hetzelfde te makan. Autisme, sorry....

en dan komt er hopelijk van de 6000 serie weer een Noctua versie al ben ik bang dat het dan weer zelf knutselen wordt.
In de case zit trouwens een klein wit spotje die ik gemaakt heb maar zal later even avond plaatjes maken. Spotje is te dimmen met een knop die achter op de kast zit en wordt gevoed via usb header op het moederbord. (Plus en min) Dus geen software geouwehoer want dat gaat ik. RGB van de case zelf gaat via een ingebouwde controller die te regelen is met een knopje voor op de kast.
Beknopt de hardware die erin zit.
Ryzen 7800X3D met contact frame
32GB 6000mhz CL30 geheugen
Nvidia RTX 4080 Super Noctua
Asus TUF B650 Plus wifi
Samsung 980 Pro Nvme (500gb en 1000gb)
Noctua NH-D15G2 G2
Noctua NF-A14 G2 LS 7x
Zowel de GPU als CPU voorzien van Honeywell PTM7950 wat geweldig werkt. Behoorlijke verbeteringen in temps in combinatie met fan speeds.
[
Voor 22% gewijzigd door
JWFpeters op 10-04-2025 21:40
]