Als je nu eens bij Dell de Alienware X51 (799 basisprijs) neemt en daar al meteen de U2414H beeldscherm bij pakt.
Dan heb je in één keer de set.
De 270 is iig al 2x beter dan de 745. Maar als je er niets aan wijzigd (zit een i5 in), dan heb je best een leuke pc die totaal net boven de 1000 euro is, let wel, dit is inclusief scherm dan.
Ik raad je echt aan om gewoon voor Dell te gaan. Geen gezeik, goede systemen en goede support.
Dus, 270 GPU en U2414H toevoegen, dan zit je aan de 1350 euro.
2 jaar garantie en je kunt ook nog next business day bij kopen. Maar dat zijn keuzes die hij zelf kan maken.
Als ik zo'n vraag krijg (al helemaal zo'n vage), dan vraag ik altijd door.
Wellicht dat hij nog weet dat zijn zoon WoW speelt of whatever. Veel schiet spellen en dan de laatste nieuwe. Alle info is dan meegenomen.
Daarbij zou ik zelf bovenstaande aanraden en samen met diegene kijken en anders aanraden om iemand anders te vragen. Voel me ongeacht of het mijn leidinggevende is, niet verantwoordelijk om tot een oplossing te komen. Het is mijn werk niet.
Kan me wel voorstellen dat je ja hebt gezegd, maar met je beperkte kennis omtrent gamepc's, niet het meest slimme.
Het scherm kun je ook voor 210 kopen als je in de pricewatch kijkt.
Denk dat hij echt niet een probleem maakt van 50 euro boven het budget.
Lager kun je haast niet gaan om eerlijk te zijn. Ja, verder zoeken naar een andere merk oid. Of een gigantische concessie doen wbt de grafische kaart.
[
Voor 62% gewijzigd door
Arunia op 23-06-2014 14:12
]