Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ad Block uit voor acties, ondanks abo?

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik weet dat ik me niet meer kan inschrijven voor de actie van de LG TV (ik denk ook niet dat ik het anders zou willen), maar het volgende wat ik zag vind ik wel vreemd, omdat ik abonnee ben:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jPUzOqa.png

Ik weet niet wat het beleid is, maar ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is voor abonnees
.
Zie bijvoorbeeld: plan: Testpanel met de nieuwste led-tv van LG
Even los van het feit dat een melding dat de inschrijving voor de actie reeds gesloten is nog handiger is in deze.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2014 23:35 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dan whitelist je tweakers en is het probleem opgelost. Het is jouw browser die verkeerd staat ingesteld.

39

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Waarom zou ik dan ook nog eens de site gaan whitelisten om advertenties te zien, waarvoor ik betaal om ze niet meer te hoeven zien? :? De melding is dus gezien de situatie onlogisch.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2014 23:42 ]

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:23
Ze worden toch niet meegestuurd door Tweakers.net?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Daar heb ik geen idee van en ga ik ook niet uitzoeken. Punt blijft dat ik abonnee ben, advertenties via de voorkeuren uit heb staan en bij de actie alsnog melding krijg om advertenties toe te staan voor de site. Voor abonnees lijkt het me niet dat advertenties verplicht zijn. Het gaat mij nu dus puur om de functionaliteit, de actie is zo goed als voorbij immers. ;)

Geldt voor plan: Maak kans om de nieuwste uhdtv van LG te testen overigens ook, die nog wél open is voor inschrijving.

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2014 23:43 ]

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:23
Probeer het toch eens. Op jouw abonnement worden geen ads getoond, dan hoef je het tweakers domein toch niet te laten ad blocken? Het lijken net 2 virusscanners.

Nu Block je iets wat er niet is, en tweakers kijkt weer of je iets blocked.

[ Voor 19% gewijzigd door jopie op 17-06-2014 23:44 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Natuurlijk gaat het werken als ik Tweakers.net toesta in ABP, dat snap ik ook wel, maar daar gaat het mij niet om. Waarom krijg ik die check ook? Ik ben nota bene abonnee. Dát is mijn punt.

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2014 23:44 ]

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:56
Er is hier al een topic over geweest in "Stoute bugjes", en het komt erop neer dat er geen code speciaal voor ons ingebouwd zal worden... Wat je wel kunt doen, is de pagina whitelisten, stemmen, en dan terug blokkeren.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als je puur wil mierenneuken, dan zit je alsnog fout. Volgens de AV mag je geen ads blocken en moet je dus Tweakers whitelisten. Zij zorgen er vervolgens voor dat dat in principe niet nodig is.

Beetje zeuren om niets dit, ik zou liever zien dat de devtijd om een check op abo of niet te implementeren anders wordt ingezet.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Het is voor abo's gewoon een vreemde melding. Waarom ik dan geen Ad Block zou mogen draaien, geen idee. Ik steun T.net middels het abonnement die ik al een paar jaar heb en het lijkt mij dan gewoon niet meer dan logisch dat er een fatsoenlijke check op zit. Jij kan dat misschien mierenneuken vinden, maar zoiets had mijns inziens bij de implementatie van de functie er al in moeten zitten. Dan had het T.net ook niet al te veel extra dev-tijd gekost, wat het nu wel is.

Mooi dat de pagina of T.net whitelisten in de Ad Blocker een workaround is, een deftige oplossing is het imo niet.

Daarnaast is er ook al aangegeven door crew dat de melding gewoon onlogisch is op het moment:
ACM in "[bug] .actie's adblocker warning met abo"

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 17-06-2014 23:52 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Deze discussie is gisteren nog gevoerd in Testpanel LG UB850V-tv - Maak kans om zelf een 4k-tv te test en eerder al in [bug] .actie's adblocker warning met abo, laten we niet te veel topics over hetzelfde maken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.