Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Je bent niet de eerste die hier tegen aan looptGé Brander schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:42:
In het nieuwsbericht van vandaag:
plan: Maak kans om de nieuwste uhdtv van LG te testen
[afbeelding]
Kan ik volgens jullie niet deelnemen omdat ik een adblocker zou gebruiken. Dat ik een adblocker gebruik dat klopt. Echter heb ik daarom ook een abonnement bij jullie. Zodat jullie geen inkomsten mislopen. Zie onder:
[afbeelding]
Wat is de redden dat ik dan niet mee mag doen met deze actie? Of is het een bug in de site?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat is een oplossing, maar ik wil niet van alles nog apart moeten instellen omdat ik geen reclames wil zien die vaak (zie nu.nl) troep bevatten zoals virussen etc. Omdat ik Tweakers zeer waardeer heb ik een abo en dat moet voldoende zijn in mijn ogen. Moet ik op elke pc anders gaan lopen whitelisten etc? Ook niet handig in mijn ogen.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:46:
Als je abbo hebt dan kan je de adblocker T.net toch laten whitelisten? Problem solved..
Mijn vraag blijft staan. Is dit een bug of gewoon beleid?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Hoeveel moeite is het om in je adblocket T.net te whitelisten denk ik dan.
Als iemand een abonnement heeft dan zou die melding genegeerd moeten worden. Redelijk simpel. Als het een kwestie van geld is dan is het in mijn ogen ook simpel. Ik betaal liever een euro of twee meer voor het abonnement (wat als doel heeft geen advertenties te zien maar wel de volledige functionaliteit van de Tweakers site te kunnen beleven) zodat de devvers de site in orde kunnen maken (indien het een bug betreft) dan dat ik extra werk moet gaan doen op elke pc waar ik Tweakers bekijk.Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:51:
Wat moeten ze doen dan?> Speciaal voor jou een uitzondering maken? Jij wil er geen moeite voor doen dus T.net moet het dan maar doen?
Hoeveel moeite is het om in je adblocket T.net te whitelisten denk ik dan.
Nu is het (als het een bug is) een halfbakken dienst. (even gechargeerd)
ACM schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:37:
[...]
Tegelijkertijd is het wel wat slordig van ons dat we je gegarandeerd en tegen betaling geen advertenties voorschotelen, maar we je wel vragen om Adblock uit te zetten omdat onze inkomsten daarmee geschaad worden
Dus de melding zou op zijn minst anders moeten dan... maar dan kunnen we de melding net zo goed helemaal uitschakelen als gebruiker een abonnement heeft (evt alleen als ie de banners heeft uitgezet).
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ok, thanks. Ik wacht dan rustig verder af...Dirk schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:22:
Daarom ook dat andere topic, het probleem is erkend, alleen is de fix nog niet aangekondigd:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 16-06-2014 12:37 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het gaat niet om de moeite, het gaat om het principe. Whitelisten is wat dat betreft gewoon een mooie workaround die ook nog eens weinig moeite kost. Maar de oplossing ervoor is het zeker niet. Bij toekomstige acties krijg je anders weer vergelijkbare topics.NMe schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:36:
Maar hoeveel moeite is het dan om Tweakers te whitelisten?
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 18-06-2014 00:17 ]
Om dan even advocaat van de duivel te spelen: dat principe werkt natuurlijk twee kanten op... Je hebt een abo en wil geen reclame. Prima, zo'n actie is ook een vorm van reclame (apparaat wordt namelijk gesponsord door de leverancier), dus die zie je niet. Als je dat wel wilt kan en daar is een hele simpele workaround voor.CptChaos schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:57:
[...]
Het gaat niet om de moeite, het gaat om het principe. Whitelisten is wat dat betreft gewoon een mooie workaround die ook nog eens weinig moeite kost. Maar de oplossing ervoor is het zeker niet. Bij toekomstige acties krijg je anders weer vergelijkbare topics.
Maar goed, allemaal theoretische discussie omdat we allang hebben gezegd dat we er naar gaan kijken.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Ah, het principe. Duidelijk.CptChaos schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:57:
[...]
Het gaat niet om de moeite, het gaat om het principe. Whitelisten is wat dat betreft gewoon een mooie workaround die ook nog eens weinig moeite kost. Maar de oplossing ervoor is het zeker niet. Bij toekomstige acties krijg je anders weer vergelijkbare topics.
Kom op, Adblock blokkeert wel vaker random dingen die het niet moet blokkeren. Je zou juist op sites waar je toch al geen reclame ziet je whitelist in moeten stellen om te zorgen dat er geen dingen geblokkeerd worden die geen reclame zijn. Dát is pas een goed principe.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.