[idee] Nieuw soort posttype: een 'mijlpaal'-post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:47

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter

Nieuw soort posttype: een 'mijlpaal'-post

Ik had net weer een idee voor het forum welke wellicht erg handig kan zijn. Het idee is om een soort van tweede 'startpost' te hebben ergens midden in het topic oftewel een 'mijlpaal'-post.

Wat is dan zo'n 'mijlpaal'-post?
Je kunt het eigenlijk het beste zien als bij een boek. Het topic is een boek, de inleiding is een startpost, de hoofdstuk titels zijn een 'mijlpaal'-post. Een soort van vooraf bepaalde bookmark dus.

Zo'n 'mijlpaal'-post kan alleen aangemaakt worden door de topicstarter/mede-auteurs van een topic. Als zo iemand een nieuwe post aanmaakt en diegene is topicstarter of mede-auteur dan is er een extra optie om de post neer te zetten als een 'mijlpaal'-post. Natuurlijk kan een moderator ook een 'mijlpaal'-post plaatsen of een andere post omtoveren tot een 'mijlpaal'-post als die daar binnen het subforum de rechten er voor heeft.

Een 'mijlpaal'-post benaderen kan via de mijlpalen welke te vinden zijn tussen de paginanummers bovenaan/onderaan elk topic. Dat zou er zo uit kunnen zien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H80itBHb8yAvJ13hksuU84Ds/full.jpg

De mijlpalen zijn de knopjes A, B en C in bovenstaande afbeelding. Als je dan op zo'n mijlpaal klikt dan navigeer je naar de 'mijlpaal'-post toe op de betreffende pagina.

Wanneer gebruik je een 'mijlpaal'-post?
- Bijvoorbeeld als je een topic hebt over een bepaald stuk hardware/software welke net is aangekondigd, kan een 'mijlpaal'-post zijn dat ie bijvoorbeeld gereleased is met alle nodige nieuwe informatie wat erbij hoort.
- Of in casemodding dat wanneer een topicstarter (de casemodder) een nieuwe update heeft gegeven aan zijn casemod, dan kan dat een 'mijlpaal'-post zijn.
- Of in contest/wedstrijd topics dat wanneer bijvoorbeeld de tijd voorbij is of wanneer er nieuwe regels bijkomen, dan kan dit verduidelijkt worden met een 'mijlpaal'-post.

Genoeg toepassingen wat mij betreft waar dit heel handig kan zijn.

Andere toepassingen van een 'mijlpaal'-post
Helaas gebeurd het ook weleens dat een er zoveel onrust in een topic heerst dat een moderator een modbreak moet plaatsen. Indien gewenst zou zo'n modbreak ook een 'mijlpaal'-post zijn om deze modbreak wat meer aandacht te geven. Eventueel zo'n mijlpaal die dan aan een modbreak gelinkt staat een rode kleur kunnen hebben om aan te tonen dat de modbreak belangrijk is om te lezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 08-06-2014 17:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik Henk em.
geen idee of het nut heeft. Maar ik zie er wel wat in. Kom vaak genoeg tegen dat belangrijke onderwerpen niet meer in de ts staan, maar wel ergens in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

Het is dat Henken niet meer werkt, maar een soort hoofdstukken in een forum (casemod, software-update) zie ik zeker zitten!

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik vind het een mooie feature-idee, ik zie met name in EL en CM er goede toepassingen voor, maar als bijvoorbeeld in het Wii-U topic er ineens breaking news is, dan is een mijlpaal ook op z'n plaats. Een softwareupdate voor je Windows Tablet, weet ik het.

Wel zou ik dan een UBBtag voor de startpost/mijlpaalposts willen die een soort 'index' maken, zodat je makkelijk in het verhaal kan springen.

[ Voor 22% gewijzigd door sebastius op 10-06-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Geniaal idee. Je zoekt he af en toe kapot bij sommige topics naar tussen updates.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Prima plan, vooral voor 'Grote' topics, waar het soms zoeken is naar het punt vanaf waar het topic relevant is. Dat kan allemaal als link in een first post gezet worden, maar die worden vaak genoeg niet gelezen (en zijn soms ook erg lang met veel info waar je misschien helemaal niet naar op zoek bent als je al wel wat weet over het onderwerp).

Het is natuurlijk wel de vraag of je in D ruimte hebt voor die aanduidingen, zonder dat het dan een chaos wordt. Misschien dat een nieuwe mijlpaal de prominente indicator voor de voorgaande vervangt? Dan kan je zonder moeite door naar het moment van de laatste belangrijke update/verandering, maar zit je niet met 5 momenten/posts-die-ooit-erg-relevant-waren die toch nog in een spotlight staan.

[ Voor 26% gewijzigd door Bundin op 21-06-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Geniaal idee dit. Laatste paar keer dat ik een nieuw deel opende van [TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 20 kreeg ik de vraag of we niet gewoon verder konden gaan in het oude topic. Maar ik wilde een nieuwe startpost, zodat de producten die al meer dan een jaar EOL zijn er uit konden en de nieuwe producten er in konden.

Met dit idee heb je eigenlijk helemaal geen topicreeksen meer nodig, aangezien alles in hetzelfde topic kan blijven. Groot voordeel daarvan vind ik de mogelijkheid om snel informatie terug te kunnen vinden. In grote topicreeksen zie ik regelmatig vragen voorbij komen die ook al in het vorige deel, of het deel daarvoor, voorbij zijn gekomen. Met dit idee doorzoek je de hele reeks in één keer, in plaats van dat je het per topic moet doorzoeken.

Een ander voorbeeld dat in me opkwam zijn de topics over de laptopprojecten van TU Delft, TU Eindhoven en Universiteit Twente. Het nieuwe deel wordt vaak al aangemaakt wanneer er informatie begint binnen te druppelen, maar dan moet de uiteindelijke keuze nog gemaakt worden. Met [UTwente] Notebook Project 2011 - 2012 had ik de startpost volledig vervangen toen de uiteindelijke keuze gemaakt was en de oude startpost verderop in het topic gezet in een losse post. Het zou handiger geweest zijn als ik die startpost gewoon had kunnen laten staan en de nieuwe startpost als mijlpaal-post had kunnen plaatsen midden in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 19:29

Hedva

Blobfish

Goed idee, voorbeeld design zou ik persoonlijk niet 1op1 implementeren, maar het idee is zeker goed en innovatief. Het kan zeker een nuttige optie in topics zijn.
De eerste vraag is echter: Waarom komt dit nog niet voor in alle huidige forum software? Omdat het niet handig is, niet goed werkt, of omdat nog nooit iemand er aan heeft gedacht?

Indien het laatste komen er gelijk een heleboel vragen bij:

1. Wie bepaald dat er een mijlpaal komt?
- Topicstarter
- Topicstarter + mede-auteurs
- Iedereen (vote)
- Mods
- Anders?

2. Hoe kun je mijlpalen überhaupt instellen?
Afhankelijk van vraag 1.
- Vote knopje voor iedereen,
- Optie bij aanmaken van reply
- Optie komt naast 'Rapporteer - Bekijk - Bookmark - Quote' te staan
- etc

3. Hoeveel mijlpalen kun je hebben?
- Oneindig
- Vast aantal,
- Variabel per forum
- ..

4. Hoe wordt dit weergeven in het design?
Afhankelijk van vraag 3.
- Tussen topic navigatie (dat voorbeeldje). Zit je met probleem dat je met beperking zit van breedte (valt zeker nog veel te winnen mbt design)
- Lijstje ergens met daarin alle mijlpalen (in dat geval zou onbeperkt kunnen)
- ..

5. Kunnen mijlpalen na verloop van tijd nog verwijderd worden?
- Zo ja, wat gebeurd er dan met oude mijlpalen, verwijzingen naar mijlpalen, etc?
- Zo nee, wat nou als het een foutje was?

6. Hoe voorkom je (alleen indien mogelijk) verkeerd gebruik van mijlpalen?

Het hele idee met 'mijlpalen' lijkt me een nuttige toevoeging (indien goed uitgewerkt!) voor het forum. Er komt nog een heleboel bij kijken voor de designers van Tweakers.net. Die vragen die ik stel zijn er nog maar een paar waar ze tegen aan lopen. Zijn nog hele hoop dingen die goed uitgedacht moeten worden. Maar dat houd ze even van straat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Goed idee, nu wordt vaak een nieuw topic aangemaakt maar dat is eigenlijk heel onhandig want dan verdwijnt het topic uit je myreact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ook een goed punt inderdaad, vooral omdat je daar niet zo snel achter komt. Ik kom voornamelijk steeds in dezelfde topics. Nieuwe topics bekijken doe ik zelden. Dus als het oude deel dan is afgesloten kom je er dan niet zo snel achter dat er een nieuw deel is.

Overigens denk ik dat het ook wel handig om duidelijk te maken als er een nieuwe mijlpaal-post is bijgekomen. Dat er dan in de topiclijst van het desbetreffende forumonderdeel iets achter de topictitel komt te staan als er recentelijk een mijlpaal-post is bijgekomen, en dan hetzelfde in de Myreact. Eventueel met een counter er bij.

Zodat je dan bijvoorbeeld iets krijgt als:

code:
1
[icoontje]      [TFT] Dell UltraSharp Serie     MP4     Kid Jansen      13-8-2014 12:40     1234

Waarbij "MP4" dan aangeeft dat er 4 mijlpaal-posts zijn. En dat als de laatste daarvan vrij nieuw is (bijvoorbeeld minder dan 3 dagen oud) dat dat icoontje dan een andere kleur heeft, net zoals icoontje aan begin van regel (grijs is oud, kleur van forumonderdeel is nieuw). En dat "MP#" dan ook linkt naar de laatste mijlpaal-post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga dit topic even een enorme rotschop geven.

Nog steeds denk ik dat een dergelijke functie erg handig kan zijn op een groot forum als GoT. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ook ik ben het er 3 jaar later nog steeds mee eens! Blijft een ontzettend goed idee dat info gemakkelijker laat bundelen wanneer een topic al even loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11:08

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Ik zie dit nu pas. Ben pas lid sinds 2015.

Maar verder er enorm mee eens. Zag hierboven wat vragen waar ik wel een idee over heb. Zal dat binnenkort wel delen. ;)

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Mijn ideeën bij de volgende vragen:
Hedva schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:05:
1. Wie bepaald dat er een mijlpaal komt?
- Topicstarter
- Topicstarter + mede-auteurs
- Iedereen (vote)
- Mods
- Anders?
Topicstarter, mede-auteurs en mods.
2. Hoe kun je mijlpalen überhaupt instellen?
Afhankelijk van vraag 1.
- Vote knopje voor iedereen,
- Optie bij aanmaken van reply
- Optie komt naast 'Rapporteer - Bekijk - Bookmark - Quote' te staan
- etc
Optie bij aanmaken/bewerken reply, lijkt mij het handigste.
3. Hoeveel mijlpalen kun je hebben?
- Oneindig
- Vast aantal,
- Variabel per forum
'Oneindig'. Elke post in een topic zou een mijlpaal kunnen zijn. Of dat handig is een tweede, maar die optie moet wel open blijven, denk ik.
4. Hoe wordt dit weergeven in het design?
Afhankelijk van vraag 3.
- Tussen topic navigatie (dat voorbeeldje). Zit je met probleem dat je met beperking zit van breedte (valt zeker nog veel te winnen mbt design)
- Lijstje ergens met daarin alle mijlpalen (in dat geval zou onbeperkt kunnen)
- ..
Zoals voorbeeld zou kunnen. Naast de vorige/volgende pagina knop zou ook een vorige/volgende mijlpaal knop kunnen staan. Dat is denk ik nog wel het makkelijkste. Lijstje zou ik niet doen.
5. Kunnen mijlpalen na verloop van tijd nog verwijderd worden?
- Zo ja, wat gebeurd er dan met oude mijlpalen, verwijzingen naar mijlpalen, etc?
- Zo nee, wat nou als het een foutje was?
Een mijlpaalpost kan ingesteld worden door een nieuwe knop (enkel zichtbaar voor de topicstarter, mede-auteurs en mods) bij de post naast de quote-knop etc... Je upgrade dan die post als het ware.
Voor in de topicstart (of een andere post) kan een lijstje van de mijlpalen gegenereerd worden dmv een ubb-tag. Bijvoorbeeld: Lijstje van alle mijlpalen van een topic: [mptopic="%TOPIC ID%"] ( ... [/mptopic] ).
6. Hoe voorkom je (alleen indien mogelijk) verkeerd gebruik van mijlpalen?
Mods en gebruikers zouden elkaar erop kunnen wijzen. Gebeurd nu bij normale posts ook al. Ik verwacht daarin geen problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 02-01-2018 18:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 17:56

ikvanwinsum

/dev/null

Zeror schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:42:
Ik ga dit topic even een enorme rotschop geven.

Nog steeds denk ik dat een dergelijke functie erg handig kan zijn op een groot forum als GoT. :)
*bump*

Goed idee! Heb 'm gelikt, nu staat ie bij de 25 meest gewaardeerde feature requests.

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Nu nog de implementatie. We beginnen al in de buurt te komen van de 4 jaar sinds dit idee werd aangedragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
@Zeror
Zoals ik het nu lees is het onderliggende probleem: overzicht binnen een topic.

De mijlpaalpost lijkt mij persoonlijk wat omslachtig omdat de definitie van een mijlpaal nogal vaag is en wat de criteria daarvan zouden moeten zijn. Nu wil ik de volgende aannames doen, en dan ben ik benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken:

1. De topicstarter weet als het goed is wat hij/zij belangrijk vindt om te lezen in zijn/haar topic
2. Moderators kunnen altijd een post aanmerken als belangrijk om te lezen
3. Aan de hand van duimpjes kan een topic starter of mod zien of een post gewaardeerd wordt en wellicht de moeite waard is om een post te markeren als belangrijk om te lezen.
4. Een belangrijk om te lezen post is een post die meestal op zichzelf staat (geen directe reactie op een post, maar altijd informatief in general voor dat topic (zoals updates van producten, voortgang of specs), samenvattend of plenaire melding)

Mijn voorstel (puur vanuit UX gezien)
- Een post kun je 'vastpinnen' in een topic / flaggen
- Een knop om binnen een topic alleen gepinde/geflagde posts te tonen, zodat je ze allemaal naar voren haalt ipv in de tijdlijn van de pagina's verwerkt. (soort extra view van een topic)
- wellicht handig is het dan om een verschil te kunnen maken tussen TS/mod flags (die je als gewone user niet kan wijzigen) en userflags, zodat een user ook nog zelf voor hem persoonlijk interessante posts kan vastpinnen/flaggen en dus een semi-eigen overzicht kan creëren.

Wat vinden jullie van bovenstaand voorstel in het kader van mijlpalen aangeven? Volgens mij komt het redelijk overeen met het idee. Daarnaast betekent dit niet dat dit opgepakt gaat worden, omdat we eerst moeten uitzoeken hoeveel werk dit kost (indien dit voorstel een goed voorstel blijkt in jullie ogen) En ik wil graag met jullie meedenken.

Mocht dit doorgang vinden zal dit voorstel als Community Pick XL worden gepresenteerd in een poll en kan erop gestemd worden.

unflagged

flagged

topic-header-example

[ Voor 11% gewijzigd door Zvennn op 11-07-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Zvennn schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:40:
@Zeror
Zoals ik het nu lees is het onderliggende probleem: overzicht binnen een topic.

De mijlpaalpost lijkt mij persoonlijk wat omslachtig omdat de definitie van een mijlpaal nogal vaag is en wat de criteria daarvan zouden moeten zijn. Nu wil ik de volgende aannames doen, en dan ben ik benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken:
Er zijn wellicht betere manieren om hetzelfde idee te bereiken. Mijn voorstel was natuurlijk ook maar eerste opzet van het idee.
Mijn voorstel (puur vanuit UX gezien)
- Een post kun je 'vastpinnen' in een topic / flaggen
- Een knop om binnen een topic alleen gepinde/geflagde posts te tonen, zodat je ze allemaal naar voren haalt ipv in de tijdlijn van de pagina's verwerkt. (soort extra view van een topic)
- wellicht handig is het dan om een verschil te kunnen maken tussen TS/mod flags (die je als gewone user niet kan wijzigen) en userflags, zodat een user ook nog zelf voor hem persoonlijk interessante posts kan vastpinnen/flaggen en dus een semi-eigen overzicht kan creëren.

Wat vinden jullie van bovenstaand voorstel in het kader van mijlpalen aangeven? Volgens mij komt het redelijk overeen met het idee. Daarnaast betekent dit niet dat dit opgepakt gaat worden, omdat we eerst moeten uitzoeken hoeveel werk dit kost (indien dit voorstel een goed voorstel blijkt in jullie ogen) En ik wil graag met jullie meedenken.
Wie laat je de post dan vastpinnen? Kunnen gebruikers dit voor zichzelf doen (wordt dus anders voor elke gebruiker dan)? Is dat alleen voor moderators? Wat was jouw idee hierbij?

Ik zou zelf zeggen, om niet teveel van het oorspronkelijke idee af te wijken, dat het mij wel handig lijkt om het vastpinnen over te laten aan de topicstarter, mede-auteurs en moderators. De thumbs-up's kunnen dan gebruikt worden als indicatie wanneer een post 'onmisbaar' is voor het topic.

Een extra filter-functionaliteit in een topic om alleen posts met een thumbs-up te laten zien, zou hierbij ook wel prettig zijn. Misschien zelfs wel een sortering op basis van aantal thumbs-up's.
Mocht dit doorgang vinden zal dit voorstel als Community Pick XL worden gepresenteerd in een poll en kan erop gestemd worden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 11-07-2018 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zvennn
Ja, waarschijnlijk gaan we zoiets combineren met een filter op thumbs, dan is het vastpinnen alleen voor TS, mede-auteurs en moderators. En dan thumbs zijn voor users zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Klinkt goed, zolang je binnen een topic makkelijk kan filteren op alleen gemarkeerde posts + natuurlijk de startpost (die zou je automatisch kunnen flaggen en dat die ook niet uit kan).

Verder misschien een idee om er wel wat limieten/beperkingen op te gooien, om misbruik te voorkomen. Je wilt niet dat de topicstarter al z'n eigen posts als belangrijk gaat markeren bijvoorbeeld. Sowieso zou ik de optie deactiveren voor korte topics, in ieder geval alles onder de 25 posts, maar misschien wel onder de 100.

Of dat alleen mods het kunnen, maar dat het voor topicstarter en mede-auteurs dan alleen mogelijk is om posts te flaggen als deze minimaal x aantal thumbs up hebben gekregen, maar dat die requirement vervalt of in ieder geval verlaagt wordt naarmate het topic langer wordt en het daardoor een grotere meerwaarde biedt om posts te flaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zvennn
Kid Jansen schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:20:
Klinkt goed, zolang je binnen een topic makkelijk kan filteren op alleen gemarkeerde posts + natuurlijk de startpost (die zou je automatisch kunnen flaggen en dat die ook niet uit kan).

Verder misschien een idee om er wel wat limieten/beperkingen op te gooien, om misbruik te voorkomen. Je wilt niet dat de topicstarter al z'n eigen posts als belangrijk gaat markeren bijvoorbeeld. Sowieso zou ik de optie deactiveren voor korte topics, in ieder geval alles onder de 25 posts, maar misschien wel onder de 100.

Of dat alleen mods het kunnen, maar dat het voor topicstarter en mede-auteurs dan alleen mogelijk is om posts te flaggen als deze minimaal x aantal thumbs up hebben gekregen, maar dat die requirement vervalt of in ieder geval verlaagt wordt naarmate het topic langer wordt en het daardoor een grotere meerwaarde biedt om posts te flaggen.
Het inperken lijkt mij dan iets voor een volgende stap als daar inderdaad misbruik van wordt gemaakt, maar meestal wordt dat op GoT door de users zelf goed besproken. Maar als een user al zijn posts gaat markeren als interessant, dan zou een moderator deze natuurlijk weer af kunnen halen en een waarschuwing kunnen geven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Kid Jansen schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 12:20:
Op basis van een hoeveelheid karma van een user kan misschien ook. Heb je x-aantal karma, kun je het systeem aanzetten voor je topic waardoor jij, en je medeauteurs, er gebruik van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:10
Zvennn schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:09:
En dan thumbs zijn voor users zelf.
Dat klinkt goed. Moet er niet aan denken dat het een soort reddit wordt.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Met de in december gepubliceerde Pin en filter-feature is dit idee in verbeterde vorm nu live!

plan: Pinnen en filteren van forumposts - Development-iteratie #145

Bedankt voor het vertrouwen in dit idee en hopelijk helpt het iedereen om de ervaring op Tweakers te verbeteren. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 14-01-2019 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

@Zeror is blij, feature is al een tijdje klaar. Moet deze dan niet dicht om de Meest gewaardeerde feature requests op te ruimen :P? Duimpjes hiervoor blijven geven lijkt me ook niet meer nuttig :P

[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 25-02-2019 19:47 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@AW_Bos inderdaad; bij deze een schopje naar het archief :)

Intentionally left blank

Pagina: 1