[WK 2014] [POLL] Cillessen, Krul of Vorm?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.909 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Ik zou verder gaan met Cillessen, hij heeft dit WK eigenlijk geen fouten gemaakt. Dat hij op dit moment onzeker is bij penalties betekent niet dat hij dat niet kan ontwikkelen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Phantasmagoria schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:40:
Ik zou verder gaan met Cillessen, hij heeft dit WK eigenlijk geen fouten gemaakt. Dat hij op dit moment onzeker is bij penalties betekent niet dat hij dat niet kan ontwikkelen natuurlijk.
Dan moet hij wel in gaan zien dat penalties geen loterij is en dat er wel zaken zijn mbt penalty stoppen waar je op kunt trainen. En volgens mij doet hij dat nu niet. Net als vd Sar vroeger.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mr_Size schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:51:
Da's onzin, als De Boer geen goed (of wellicht: beter) alternatief had gehad dan was Vermeer gewoon nog 1e doelman.
Je moet even lezen waar ik op reageer. Sepp14 in "[WK 2014] [POLL] Cillessen, Krul of Vorm?" weet blijkbaar niet dat Vermeer zoveel fouten maakte dat De Boer Cillessen wel een kans moest geven, en dacht dat Cillessen het heeft afgedwongen. Het was zeker zoveel de zwakte van Vermeer als de kracht van Cillessen.

Ik denk trouwens dat Cillessen niet bij Oranje had gezeten als hij nog bij NEC had gespeeld.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:04

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

gambieter schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:43:
[...]

Je moet even lezen waar ik op reageer. Sepp14 in "[WK 2014] [POLL] Cillessen, Krul of Vorm?" weet blijkbaar niet dat Vermeer zoveel fouten maakte dat De Boer Cillessen wel een kans moest geven, en dacht dat Cillessen het heeft afgedwongen. Het was zeker zoveel de zwakte van Vermeer als de kracht van Cillessen.

Ik denk trouwens dat Cillessen niet bij Oranje had gezeten als hij nog bij NEC had gespeeld.
Dus als je niet bij de grote drie speelt in Nederland dan heb je geen kans om in Oranje te spelen? Even heel zwart wit.

Manuel Neuer kan het worden inderdaad. Die bezit wel veel kwaliteiten.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sepp14 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:08:
Dus als je niet bij de grote drie speelt in Nederland dan heb je geen kans om in Oranje te spelen? Even heel zwart wit.
Andersom: als je bij de grote drie speelt heb je een streepje voor. Zelfs Vermeer werd nog als optie gezien door Van Gaal, ondanks zijn rampzalige seizoensbegin en het bankzitten daarna.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:51
Ik zie Krul te weinig spelen (af en toe samenvattingen), maar kan me niet voorstellen dat hij veel minder presteert dan Cillessen (die ik bij Ajax lang niet altijd overtuigend vind), anders keep je niet bij Newcastle.

Krul heeft bovendien meer lengte, is beter in penalty's en heeft uitstraling itt tot Cillessen die er altijd bijstaat als een dood vogeltje met een gezicht alsof hij moet huilen.

Vorm is sowieso te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Laten we de penalty's buiten beschouwing laten. Dat geeft zo een verkeerd beeld nu. Krul stopt er in een penalty serie twee. Maar daarvoor had hij een heel slechte record.
Dat wij nu vinden er nu wordt gezegd dat hij een betere penalty killer is, is puur op basis wat hij heeft laten zien tegen Costa Rica.

[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 10-07-2014 16:45 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:51
Het gaat mij er niet alleen om dat Krul er twee stopt, hij zat bv. ook telkens in de juiste hoek.
Wat Cillessen bij de penalty's deed leek nergens op.
Een keeper die niet goed is in penalty's is toch een zwakte in je team (kost je bv een extra wissel), dan zou ik gewoon voor een andere meer allround keeper kiezen.
Tenzij Cillessen zóveel beter is buiten penalty's is om dan Krul, maar daar ben ik niet van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sepp14 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:41:
Maar daarvoor had hij een heel slechte record.
Que? Krul wordt juist internationaal als een uitstekende keeper gezien, inclusief speler van de maand in de Premier League in November 2013. Cillessen heeft nog nooit een pingel gestopt in een wedstrijd die ergens om gaat. Dat is geen schande, maar hij heeft niet iets speciaals dat hem een automatische keuze maakt.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 10-07-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Van de laatste twintig penaltys die hij tegen kreeg, Tim Krul stopte hij er toch geen een?
Ik probeer ook te achterhalen wat de beweegreden is om Cillissen te prefereren boven een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Prima keepers, nog niet van de Sar (keeper 2.0), maar goed....

Neuer is natuurlijk keeper 3.0. Wat een geweldenaar is dat!

Hebben we niet zo iemand ergens rondlopen?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Ik denk wel dat Cillessen getrained kan worden op pingels, maar dat gaat langer duren dan 6 weken. Toch lijkt het me als Ajax slim om hier meer werk van te maken. Ik vind het eigenlijk wel slecht dat een keeper van een toch redelijke club zo slecht is in penalties. Daar had echt meer in moeten zitten imo.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2014 17:14 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sepp14 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:00:
Van de laatste twintig penaltys die hij tegen kreeg, Tim Krul stopte hij er toch geen een?
Ik probeer ook te achterhalen wat de beweegreden is om Cillissen te prefereren boven een ander.
Krul 2 van de 20. Vorm 3 van de 20. Cillessen nog nooit een gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

:) Vorm is zelfs beter. Ach we komen er toch nooit achter waarom en hoe.

Cruijf had het toentertijd ook met Busquets. Niemand snapte het maar hij bleef geloof in hem houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Cillessen kan voor de rest wel uitstekend keepen, penalty's misschien wat minder, dat zal de reden wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Als beide slecht zijn in penalty stoppen dan kies ik degene met de lengte. Wat dus Krul wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
gambieter schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 17:40:
[...]

Krul 2 van de 20. Vorm 3 van de 20. Cillessen nog nooit een gestopt.
Krul 4 op de 24 als we CR meerekenen.

Maar laten we er over ophouden. Het gaat erom dat je zelf scoort. Een keeper is "in principe" kansloos. Cillissen maakt er inderdaad niet het maximale van, maar zolang je zelf de helft mist doet dat er toch niet toe. In de wedstrijd pakt hij wat hij moet pakken. Had dit toernooi niet veel te doen, maakte geen blunders maar ook geen bijzondere reddingen. We zullen nooit weten of Krul inderdaad veel beter was, die had waarschijnlijk ook niet de kans gehad om uit te blinken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.