Tja, ik doe de reboot nu dagelijks omdat ik lichten heb die aan/uit moeten bij zonsopgang/ondergang.
Als het later naar behoren werkt, zou ik het ook wekelijks doen, dat doe ik nu ook met mijn 'main controller'.
De "zonsondergang start" van Homey... is het dan niet te veel aan het schemeren? (en dus te donker in huis)
Enig idee of die flowcard is te offsetten? Dus dat je bijvoorbeeld 30 min. voor "zonsondergang start" al het licht wilt aanzetten.
Je hebt 2 kaartjes, zonsondergang start en stopt.
Gisteren was de start om 21u13, toen was het bij ons nog heel klaar.
Ik heb het voor vandaag aangepast naar 'stopt', ben benieuwd hoe laat het dan zal zijn.
Scusi, my bad.
Ik wilde daar vooral mee zeggen dat het voor mij nu okay is voor dagelijks gebruik.
Maar ik heb dan ook weinig devices en dus vrij weinig eisen.
Geen probleem, er zijn nog genoeg mensen die het nu al goed genoeg vinden werken

Als ik moet "uitzoomen", dan zie ik ook wel dat de nodige protocollen verre van stabiel zijn *kuch*zwave*kuch* (en om maar te zwijgen over de protocollen die nog uit staan).
Ik wacht nog steeds op Zigbee zodat ik mijn deur- en bewegingssensoren kan overzetten

PainkillA schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:08:
Bij mij werkt de voice control echt belachelijk slecht. Zowel met voice learning als zonder krijg ik nooit een flow gestart met mijn stem.
Ben ik de enige die dit heeft? Ik heb hem nu overigens op het nederlands staan.
Via de Homey zelf werkt het bij mij ook absoluut niet.
De voice training doet trouwens niks aan de herkenning, dat is enkel om de 'ok homey' beter te laten herkennen en dat werkt ook niet

Probeer eens via de android-app (als je een device hebt), die werkt echt veel beter.
[
Voor 17% gewijzigd door
Fire69 op 09-05-2016 22:13
]