Luitjes,
Na diverse problemen met mijn VW Fox, ben ik opzoek naar een nieuwe auto.
Heb morgen nog een goede proefrit met de Ford Fiesta en laat dan offertes opstellen voor de Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk titanium en Ford Fiesta sport 1.0 ecoboost 125pk (al zullen ze de laatste niet echt tof vinden op mn werk verwacht ik).
Door de problemen met de VW wil ik even buiten de VW groep kijken. Echter heb ik het idee dat ik te kort door de bocht ga en auto's over het hoofd zie, ik ben geen groot fan van Franse en Aziatische merken... De fiat Punto evo staat ook nog op het lijstje voor een proefrit.
Wensen:
- Max €20k (met bijv. Kop eraf, dus max 20dkm)
- sportieve auto (100-150pk)
- aanwezigheid van een navigatie
- waarde vaste auto
- auto met max. 20dkm op de teller (voor de prijsrichting, dus geen oude auto)
Auto's zoals V40/A3(jaja VW) zijn helaas boven budget. Ben op dit moment 22, dus te sportief is ook fijne verzekeringskosten...
Na diverse problemen met mijn VW Fox, ben ik opzoek naar een nieuwe auto.
Heb morgen nog een goede proefrit met de Ford Fiesta en laat dan offertes opstellen voor de Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk titanium en Ford Fiesta sport 1.0 ecoboost 125pk (al zullen ze de laatste niet echt tof vinden op mn werk verwacht ik).
Door de problemen met de VW wil ik even buiten de VW groep kijken. Echter heb ik het idee dat ik te kort door de bocht ga en auto's over het hoofd zie, ik ben geen groot fan van Franse en Aziatische merken... De fiat Punto evo staat ook nog op het lijstje voor een proefrit.
Wensen:
- Max €20k (met bijv. Kop eraf, dus max 20dkm)
- sportieve auto (100-150pk)
- aanwezigheid van een navigatie
- waarde vaste auto
- auto met max. 20dkm op de teller (voor de prijsrichting, dus geen oude auto)
Auto's zoals V40/A3(jaja VW) zijn helaas boven budget. Ben op dit moment 22, dus te sportief is ook fijne verzekeringskosten...
[ Voor 4% gewijzigd door RickvN op 29-05-2014 08:00 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill