Hallo,
Ik vroeg me af of er sinds de Best Buy Guide van maart er dingen veranderd zijn voor het bouwen van een Budget Game PC.
Als er dus voor de maand juni een BBG zou zijn gemaakt voor een Budget Game PC van ~€425,
hoe zou het dan eruit hebben gezien?
Al hoor ik graag ook ieders persoonlijke mening/keuze hierover. Dus niet alleen hoe de tweakers team altijd zo'n systeem uitkiest.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, browsen, films kijken, office gebruiken.
Voornamelijk strategie-spellen zoals Rome: Total War 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€425
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in een zo goed mogelijk prijs-kwaliteit verhouding.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb net nog een Samsung EVO 840 250GB SSD weten te scoren bij de iBOOD hunt voor €112.90,- inclusief verzendkosten, maar dit wil ik niet meetellen in het budget.
Standaard keyboard en muis heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoor nog graag jullie advies voor een (budget) game monitor en speakerset.
Ik heb denk ik nog ook een draadloos netwerkkaart nodig als het systeem dat niet vanzelf heeft.
Naast de SSD zou nog een goedkope Interne harde schijf van 1 TB handig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte en energieverbruik is voor mij niet belangrijk. Het geluidsniveau moet niet al te hoog zijn.
Ga je overklokken?
Indien mogelijk.
Ik vroeg me af of er sinds de Best Buy Guide van maart er dingen veranderd zijn voor het bouwen van een Budget Game PC.
Als er dus voor de maand juni een BBG zou zijn gemaakt voor een Budget Game PC van ~€425,
hoe zou het dan eruit hebben gezien?
Al hoor ik graag ook ieders persoonlijke mening/keuze hierover. Dus niet alleen hoe de tweakers team altijd zo'n systeem uitkiest.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, browsen, films kijken, office gebruiken.
Voornamelijk strategie-spellen zoals Rome: Total War 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€425
Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in een zo goed mogelijk prijs-kwaliteit verhouding.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb net nog een Samsung EVO 840 250GB SSD weten te scoren bij de iBOOD hunt voor €112.90,- inclusief verzendkosten, maar dit wil ik niet meetellen in het budget.
Standaard keyboard en muis heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoor nog graag jullie advies voor een (budget) game monitor en speakerset.
Ik heb denk ik nog ook een draadloos netwerkkaart nodig als het systeem dat niet vanzelf heeft.
Naast de SSD zou nog een goedkope Interne harde schijf van 1 TB handig zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte en energieverbruik is voor mij niet belangrijk. Het geluidsniveau moet niet al te hoog zijn.
Ga je overklokken?
Indien mogelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Yasna72 op 28-05-2014 16:20 ]