Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games spelen en browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik een zo goed mogelijk game systeem met zo weinig mogelijk geld. Ongeveer tussen de €500 - €600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis, toetsenbord en boxen heb ik al. Hardeschijf en een dvd speler kan ik ook overzetten uit mijn vorige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een zo goed mogelijk game systeem voor weinig geld.
Ik zat zelf al te denken aan:
Behuizing: Sharkoon T28
Edit: Ik denk dat ik misschien beter een goedkopere behuizing kan nemen zodat ik meer geld kan besteden aan hardware...
Videokaart: MSI R9 270X GAMING 2G
Voornamelijk games spelen en browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik een zo goed mogelijk game systeem met zo weinig mogelijk geld. Ongeveer tussen de €500 - €600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Muis, toetsenbord en boxen heb ik al. Hardeschijf en een dvd speler kan ik ook overzetten uit mijn vorige pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord
- Processor
- Intern geheugen
- Videokaart
- Voeding
- Behuizing
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een zo goed mogelijk game systeem voor weinig geld.
Ik zat zelf al te denken aan:
Behuizing: Sharkoon T28
Edit: Ik denk dat ik misschien beter een goedkopere behuizing kan nemen zodat ik meer geld kan besteden aan hardware...
Videokaart: MSI R9 270X GAMING 2G
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2014 23:22 ]