Dual TV van de Blokker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:21
Bij de blokker verkopen ze nu een mooie TV voor een mooie prijs. Het merk is mij echter niet bekend. Het gaat om deze TV.

Is dit een aardig merk? En wat zijn jullie algemene gedachten over deze TV?

Op tweakers is genoeg te vinden over het woordje 'dual' maar over het merk niks.

[ Voor 13% gewijzigd door O88088 op 26-05-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:27

weebl

YARR!

Tja, iets met dubbeltje en eerste rang...? Ik ken het merk niet, maar het komt een beetje over als je standaard 13 in een dozijn Chinese TV. Hij zal het prima doen, maar verwacht geen wonderen mbt. levensduur, beeld- en geluidskwaliteit enzo. Als je budget dusdanig beperkt is raad ik je aan om gewoon een iets kleinere TV van een bekend merk te kopen ;)

Edit: zeker met het WK voor de deur zullen er best wel wat aanbiedingen zijn/komen denk ik :)

Voor ongeveer dat bedrag heb je een 32" Samsung:

http://www.mediamarkt.nl/...91,922929.html?langId=-11

[ Voor 26% gewijzigd door weebl op 26-05-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Je kan beter gewoon op marktplaats kijken voor een LCD/LED of plasma scherm van een A merk dan zit je altijd goed.
Wel goed kijken of die geen mankementen vertoont en liefst ook niet al te oud.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Kopen, en als het niet bevalt gewoon terugbrengen? Dat is het voordeel van een fysieke winkel, stuk makkelijker.

Heb zelf een "Techwood" TV, destijds goedkoop via Neckermann kunnen bemachtigen. Daar zit gewoon een Samsung LCD paneel in, dus beeldkwaliteit is prima. Alleen aan de karige menu's en afwerking merk je dat het een goedkopere TV is.

Voor 299 euro kun je geen A-merk TV krijgen van 40". In de pricewatch rolt er met een max. prijs van 300 euro alleen een aantal 32" TV's uit. Leg er nog 40 / 50 euro bij, en je hebt een 40" van een A-merk.

[ Voor 94% gewijzigd door ThinkPad op 27-05-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
ThinkPadd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:31:
Kopen, en als het niet bevalt gewoon terugbrengen? Dat is het voordeel van een fysieke winkel, stuk makkelijker.
Ja maar dan moet die het wel ONLINE bestellen dus niet in de winkel kopen want dan geld die wet van kopen op afstand niet.
En wel binnen 14 dagen terug brengen met bon.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Voor 350 heb je een grotere Panasonic TV
pricewatch: Panasonic TX-L42B6 Zwart

Deze tv is trouwens ook voor 300 te koop geweest.

Zelf ben ik er supertevreden over. Ligt er een beetje aan wat je er mee gaat doen. Ik gebruik de DVB-C en ik heb er een laptopje aanhangen op films met 24hz af te spelen en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD092854
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-06 17:45
Het merk Dual ken ik wel, ik heb er een paar speakers van en die klinken erg goed. Het zijn alleen wel erg oude speakers dus ik weet niet of het merk nog steeds zo'n kwaliteit biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 20:54

mr.paaJ

generatie cmd+z

Wikipedie vertelt me dat het is opgesplitst en nu vooral Chinese troep maakt :)

Hoeft niet erg te zijn, veek goedkope Akai, Sharp en Philips TV's zijn intern gelijk aan elkaar en misschien ook wel Dual. Weinig instellingen, langzaam en slecht menu maar als het beeld goed is en je met een losse ontvanger werkt hoeft zo'n scherm ook weinig meer te doen dan ingang schakelen en beeld tonen.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
ThinkPadd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:31:
Heb zelf een "Techwood" TV, destijds goedkoop via Neckermann kunnen bemachtigen.
Toevallig de Techwood IF22883?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:21
Bedankt voor jullie tips. We leggen waarschijnlijk inderdaad wat geld bij om een TV van een bekender merk te kopen.
Pagina: 1