Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c337n
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:37
hardware-lover schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 21:21:
@c337n, weet je zeker dat je een internationale versie hebt en niet eentje die niet Android TV gecertificeerd is door Google?
Bedoel je de Play Protect certification status? Die lijkt niet in orde. Ik ga er echter van uit dat ibood toch de juiste versie verkoopt en op de doos staan contactgegevens van Xiaomi NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
c337n schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:18:
Bedoel je de Play Protect certification status? Die lijkt niet in orde. Ik ga er echter van uit dat ibood toch de juiste versie verkoopt en op de doos staan contactgegevens van Xiaomi NL.
Indien daadwerkelijk de internationale versie, en niet de Chinese, zou Netflix het moeten doen op de stick.

Geen andere kopers die daarover geklaagd hebben? Je zou de stick nog een factory reset kunnen geven, maar ik neem aan dat jij bij het eerste keer opstarten van de stick, de eerste setup nog voor de kiezen hebt gekregen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

c337n schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:18:
[...]

Als je de doos hebt zal het wel ok zijn, maar ik zou daar niet zo maar vanuit gaan bij ibood. Ze verkopen koopjes, waar die vandaan komen weet je niet altijd. Dat kunnen oude producten zijn, of overschotten, b keuze, producten voor een andere markt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c337n
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:37
hardware-lover schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:28:
[...]

Indien daadwerkelijk de internationale versie, en niet de Chinese, zou Netflix het moeten doen op de stick.

Geen andere kopers die daarover geklaagd hebben? Je zou de stick nog een factory reset kunnen geven, maar ik neem aan dat jij bij het eerste keer opstarten van de stick, de eerste setup nog voor de kiezen hebt gekregen?
Ondertussen heb ik reactie van ibood en blijkbaar hebben nog veel kopers problemen, ze nemen ze gelukkig retour
Pagina: 1 ... 37 38 Laatste