Lol, dan wordt dat minder sparen voor mij haha.
Moet even kijken hoe ik mijn basis aanpas waardoor mijn TH weer binnen staat.
Als je redelijk wat online kan zijn of juist weinig en niet elke keer tussendoor een aanval doet, lekker je TH buiten je muren laten staan. Hoger in cups pakken ze dan alleen je TH. Als je op Master zit wordt je toch wel plat gelegd hoe goed je base ook is.Arunia schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:25:
Lol, dan wordt dat minder sparen voor mij haha.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
[ Voor 23% gewijzigd door Kern op 02-12-2014 17:15 ]
Anoniem: 638011
YT wordt je er ook al dood mee gegooid en hier hoeven we geen spamm.
TopSteevo_S schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:35:
Al gerapporteerd... ook net pas een account, waarschijnlijk om dit te spammen...
[ Voor 30% gewijzigd door Famous op 04-12-2014 13:46 ]
Je kan toch ook vrijdagavond na het zoeken terugkomen, waarom pas zondag?Linda schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:27:
Logisch. Wel jammer dat we je niet live kunnen volgen Steevo. Tot zondag!
Anoniem: 67853
Ja die weet ik!SuperKneus schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:14:
Justice11, ik ga je straks een dm sturen want je acties tijdens afgelopen war waren niet best..
Weet iemand de tweakers naam van executer?
Hé...Arunia schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:14:
[...]
Ja die weet ik!
dat is tweaker darrell. ;p
Anoniem: 342143
Make it fool proof and someone will make a better fool.
He testeron, hou je me op de hoogte hoe het gaat hier? Zit er ook over te denken cw 1x in de week te doen en tweakers2 lijkt me een leuke clan! Post anders in het algemene forum, hoef je je eigen clan topic niet vol te spammenRAM1 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:58:
Ik wil eigenlijk ook wel mee doen met de wars. 1 x in de week lijk me een mooi begin om te proberen. Ik zit nu ook nog in tweakers.net. Misschien tot zo! ook eerst even gedag zeggen
Deliriant isti Romani.
Het is zeker een leuke clan :-) We zijn ook veel actief tijdens de clanwar en elke clanwar worden alle aanvallen aan onze kant gebruikt.Saryon schreef op zondag 28 december 2014 @ 07:58:
[...]
He testeron, hou je me op de hoogte hoe het gaat hier? Zit er ook over te denken cw 1x in de week te doen en tweakers2 lijkt me een leuke clan! Post anders in het algemene forum, hoef je je eigen clan topic niet vol te spammen
@tweakers2, sorry dat ik jullie topic even misbruik, zit als Jorobin in tweakers.net en ron was weg toen ik lag te pitten, dus chat ging niet meer
Ik houd het voor nu nog even op Tweakers.net maar in de toekomst kom ik waarschijnlijk ook jullie kant op.Willian40 schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:21:
[...]
Het is zeker een leuke clan :-) We zijn ook veel actief tijdens de clanwar en elke clanwar worden alle aanvallen aan onze kant gebruikt.
Als aanvulling; Er wordt verwacht dat er met een degelijk leger aangevallen wordt(niet overal wat van). Bij th7/8 kan (bijna) elke base ge*** worden met 10 draken of dragoonion(ballon+ draken.)
Deliriant isti Romani.
ik hou je op de hoogte hoe het gaat! and clash on!Saryon schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:29:
[...]
Ik houd het voor nu nog even op Tweakers.net maar in de toekomst kom ik waarschijnlijk ook jullie kant op.
Heb een zoontje van 10 maanden dus moet even kijken hoe de vastigheid van de cw met vrouw en baby combineertmaar bedankt! Je ziet me vanzelf!
Vind de eerste toch leukerdragon2 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:31:
Voor diegenen die zich misschien afvroegen wat ik aan het doen was tijdens de afgelopen war: <piep> eenhoorns
![]()
![]()
(Dat Geronimo vond ik dan wel weer leuk)
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 06-01-2015 13:59 ]
Mobiel of op een pc?TheInsomniac schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:54:
YouTube vind dat we jouw video niet mogen zien, blijkbaar toch teveel copyrights geschonden.
.
Nou alsjeblief danFamous schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:57:
[...]
Vind de eerste toch leuker :+7
Hoe is de CW aanval trouwens gegaan op de TH10?
Doelde niet helemaal op de muziek maar leuk achtergrond muziekje hoor
Anoniem: 599664
Paarden Zijn engdragon2 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:31:
Voor diegenen die zich misschien afvroegen wat ik aan het doen was tijdens de afgelopen war: <piep> eenhoorns
![]()
![]()
(Dat Geronimo vond ik dan wel weer leuk)
Duurt langSuperKneus schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:09:
Famous, als ik mij goed herrinner niet helemaal goed. Maar goed we hebben de war wel dik gewonnen. Ik ga vanavond wat aanvall opnemen en die zet ik dan wel online. Ik zal de aanvallen op de 2 th10s ook meenemen.
Ik weet het, helaas gaan ze er niet meer komen. Wilde ze net snel gaan opnemen voordat ze vanmiddag / vanavond niet meer beschikbaar zouden zijn. Ik ben helaas al te laat want die @##@@#$$@! maintenance break heeft er voor gezorgd dat de replays al gone zijn. Wel jammer want er zaten een paar mooie aanvallen tussen.Famous schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:06:
[...]
Duurt lang![]()
Hoopte nog wat inspiratie op te kunnen door voor mijn aanvallen vandaag maar dat zit er denk ik niet meer in
Sommige mensen... Wat is er nou weer eng aan 600kg met een eigen wil die je af en toe probeert te laten vallen, te bijten, te schoppen, mee te sleuren of te pletten?
Speel jij gewoon 3 accounts...dragon2 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:57:
[...]
Sommige mensen... Wat is er nou weer eng aan 600kg met een eigen wil die je af en toe probeert te laten vallen, te bijten, te schoppen, mee te sleuren of te pletten?
![]()
In game: Saskia
Dragon2 nl
Ciska
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 67853 op 10-01-2015 21:20 ]
[ Voor 77% gewijzigd door SuperKneus op 11-01-2015 15:39 ]
Hé Saryon,Saryon schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:29:
[...]
Ik houd het voor nu nog even op Tweakers.net maar in de toekomst kom ik waarschijnlijk ook jullie kant op.
Heb een zoontje van 10 maanden dus moet even kijken hoe de vastigheid van de cw met vrouw en baby combineertmaar bedankt! Je ziet me vanzelf!
He Ron,RAM1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Hé Saryon,
Afgelopen weekend mijn tweede clan war gedaan en nog twee keer gewonnen. Ik vind het zeer leerzaam en op zich kost het niet heel veel extra tijd. Je moet alleen een iets ander leger maken.
Groetjes,
Ron
Deliriant isti Romani.
Hallo Ron,RAM1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:57:
[...]
Hé Saryon,
Afgelopen weekend mijn tweede clan war gedaan en nog twee keer gewonnen. Ik vind het zeer leerzaam en op zich kost het niet heel veel extra tijd. Je moet alleen een iets ander leger maken.
Groetjes,
Ron
Anoniem: 599664
Twizzie, jij hebt toch een 3ster aanval gedaan, die is gewoon opgenomen hoor en hij staat in het kanaalAnoniem: 599664 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:48:
Shit weer heb ik het niet Gered om mijn aanval op te laten nemendeze cw was erg goed. het word bijna automatisme de aanvallen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq