Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Lol, dan wordt dat minder sparen voor mij haha.
Moet even kijken hoe ik mijn basis aanpas waardoor mijn TH weer binnen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Arunia schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:25:
Lol, dan wordt dat minder sparen voor mij haha.
Moet even kijken hoe ik mijn basis aanpas waardoor mijn TH weer binnen staat.
Als je redelijk wat online kan zijn of juist weinig en niet elke keer tussendoor een aanval doet, lekker je TH buiten je muren laten staan. Hoger in cups pakken ze dan alleen je TH. Als je op Master zit wordt je toch wel plat gelegd hoe goed je base ook is.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-05 16:33
Inderdaad, th gaat buiten de muren tot aan Master, daar val ik dan aan met BAM en alles na Master doe ik met het volgende leger:

http://mkln.ru/clash-of-c...1j60klmn4o5p4q4rs1tu2vwx2

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Toen ik voor Champion ging (helaas niet gelukt wegens ongeduldigheid :+) had ik mijn base wel omgebouwd naar een defense base. Tot ongeveer aan 2500/2600 cups kreeg ik redelijk wat cups erbij door gewonnen defenses. Na Master werd ik juist plat gelegd dus zou eerder dan juist mijn TH buiten de muren zetten.

Gaan jullie nog wel door met CW of niet?
Cuprun is wel weer leuk, jammer dat wij wat minder members hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Gewoon door vechten in de wars natuurlijk! Even kijken hoeveel mensen mee doen, anders ga ik voor een persoonlijk record... moet toch wat nu th10 aanstaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Degene die mee doen, post even je start cups hier, dan houden we dit bij tot zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Ik had graag mee gedaan maar vrijdag ga ik naar een feest dus ik mis de hele vrijdag avond + zaterdagochtend+middag al dus ik denk niet dat ik veel kan toevoegen :/
Plus dat ik al me muurtjes zwart aan het maken ben weet niet dit te combineren valt met cuprushen ?

[ Voor 23% gewijzigd door Kern op 02-12-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:10

koku

Tnet Devver
Ik heb dit weekend niet veel tijd. Daarnaast heb ik m'n resources hard nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:42
Start aantal is bij mij 1675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 638011

Ik ben skinner in coc. Sorry voor me late antwoord, ik heb het op moment erg druk maar hoop aanstaande vrijdag gewoon 2 goede draakaanvallen neer te zetten in de clanwars. Met draken heb ik ook het meeste ervaring dus dat moet goed komen(3 sterren per aanval lukt denk ik wel). Groeten skinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:56
Zoals velen al wel weten... Ik ben momenteel niet (erg) actief. Ik haal alleen zo nu en dan resources op en that's it. Al 12 dagen niet aangevallen, 4 builders vrij en lab staat stil.

Dit door combinatie van drukte en dat de zin er een beetje af is. De CW's blijf ik uiteraard gewoon meedoen, tenzij ik niet kan. Heb afgelopen weekend ook gewoon meegedaan en 6 sterren gehaald. :)
Dan weten jullie dat.

Geen reden tot kick. Als ik een CW niet mee kan doen ga ik uiteraard vrijwillig en re-join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Welkom Skinner :) lees even de startpost door voor wat basis regels van de clan, als je hulp nodig hebt kan je ons altijd lastig vallen via dm (direct message/private message) of via dit topic

@Trezzahn, geen probleem, de enige echte eis die we hebben is als je met de clan war mee doet je beide aanvallen gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Die cuprush van sommigen gaat de goede kant op. Misschien kan iemand hier z'n ervaringen delen? Welk leger gebruik je? Welke dorpen val je aan? etc etc. Ben wel benieuwd, want als m'n TH9 grotendeels gemaxxed is, wil ik ook eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik ga nu met een loonion, 24 ballonnen en 50 minions, qua spreuken is het 2 rage, 2 heal. Het leger bouwen duurt ongeveer 40 minuten dus het liefst gebruik ik 1 of geen spreuken tijdens een aanval.

Master 3 is nog makkelijk, veel dode basissen, veel basissen die nog niet max zijn en cups scoren gaat nog vrij snel.

Je moet heel veel geduld hebben en de juiste basis aanvallen, word je overmoedig of ongeduldig verlies je snel cups.

Qua DE ga ik er flink op vooruit, qua goud minder want je bent al snel 50k aan zoeken kwijt, qua elixir speel ik gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Maar je krijgt wel een hoge bonus bij een overwinning toch? Betaalt dat niet dubbel en dwars het zoeken terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ja en nee, soms vind je er 2 snel achter elkaar en pak je alleen zijn TH en dan gaat het lekker maar heb gisteravond ook een paar keer bijna 100k uitgegeven voor een "niet te moeilijke overwinning".

Moet nog wel even de 50% onder de knie krijgen en een Queen is wel aan te raden.

Ga je als TH7/8, wees dan bereid te snipen, lang zoeken en een paar dagen of niet weken uit te trekken om Champion te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 638385

*knip*spam*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 04-12-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
YT wordt je er ook al dood mee gegooid en hier hoeven we geen spamm.
Tevens duurt het gigantisch lang om een giftcard bij elkaar te krijgen of je moet net als jou spammen en hopen dat mensen met jouw eigen code aanmelden..

Pas je post maar even aan, anders komt er vanzelf een mod langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Al gerapporteerd... ook net pas een account, waarschijnlijk om dit te spammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:35:
Al gerapporteerd... ook net pas een account, waarschijnlijk om dit te spammen...
Top :)

Hoeveel cups heb je nu en wat denk je te halen?
Als je Champion haalt ga ik wel huilen hoor :D Al heb jij natuurlijk 9 dagen "niets" te doen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Zit nu op 2704, nog een lange pijnlijke weg te gaan :P vorige record was 2782

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ja tot 2550 vind ik het altijd redelijk te doen. Vanaf Master (eigenlijk net ervoor) een stuk lastiger. Betere basissen, inferno's en je wordt zelf een stuk beter aangevallen. Merkte wel dat ik vaak té gehaast wilde aanvallen en hierdoor te snel balloons dropte. Als je gewoon rustig de tijd neemt en per defense wat balloons gooit kom je veel verder dan een hele rij naast elkaar.

Mijn record is 2890 en toen ging ik maar weer farmen :+

[ Voor 30% gewijzigd door Famous op 04-12-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Waarschijnlijk gaat bij mij hetzelfde gebeuren :P heb toch loot nodig voor TH10 af is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik kom eens hier kijken (Ciska).... Ik kom van GnL af heb daar nog ander account zitten. Kijken of het hier net zo gezellig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 599664

Twizzie 1660 ga wel eens kijken hoever ik kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:56
Hoe kan ik 23 beste pakken. Met dragloon wordt moeilijk lijkt me?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Aangezien ik morgen naar th10 ga, alle resources nodig heb en niet mee kan doen met de clan war ben ik (tijdelijk) uit de clan. Ik kom waarschijnlijk zondag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linda
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Logisch. Wel jammer dat we je niet live kunnen volgen Steevo. Tot zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Linda schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:27:
Logisch. Wel jammer dat we je niet live kunnen volgen Steevo. Tot zondag!
Je kan toch ook vrijdagavond na het zoeken terugkomen, waarom pas zondag?

• Steevo_S
Twizzie, kun jij de volgende cw deze aanval eens proberen?

https://www.youtube.com/w...OU_HSIqE&feature=youtu.be

jaa hoor Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas Was de Gowiva voor mij niet goed uitgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

ok, naar vele rondzweringen bij andere clans na mijn vertrek uit tweakers3 ben ik erachter gekomen dat een clan als tweakers (1/2/3) een zeldzaamheid is. Het aantal gewonnen CW's na al die maanden in andere clans is op de handen van een zwaar melaatse te tellen.

Ben vertrokken uit Tweakers3 omdat 2 cw's teveel tijd vergde. Ik zie dat tweakers2 er slechts één per week doed. Dat komt mij wel prima uit.

Ik zal zodoende een verzoekje indienen. Hopelijk tot gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Wij doen inderdaad 1 CW per week. Deze wordt aangevraagd op de vrijdag avond ( rond 20:00 ).
Er zijn echter wel wat "strenge" regels dus zorg ervoor dat je deze wel eerst begrijpt voor dat je zomaar iets doet (bijvoorbeeld tijdens de CW)

Verder hebben we echt een toffe groep met als Eindbaas Steevo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Iemand een idee wat de tweakers naam van Sir Chris is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice11
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-12-2014
Hey guys, hier is Sir Chris van CoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Justice11, ik ga je straks een dm sturen want je acties tijdens afgelopen war waren niet best..

Weet iemand de tweakers naam van executer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:41

Darrell

Fiat moonboy

Xcecuter hier o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
SuperKneus schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:14:
Justice11, ik ga je straks een dm sturen want je acties tijdens afgelopen war waren niet best..

Weet iemand de tweakers naam van executer?
Ja die weet ik!
dat is tweaker darrell. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Arunia schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:14:
[...]

Ja die weet ik!
dat is tweaker darrell. ;p
Hé...
Wat is er met jouw leuke avatar gebeurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol. De enige waar ik op dit moment een kerst muts op heb haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Justice, heb je mijn DM gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342143

Hey guys. Wegens weinig tijd en een verhuizing de clan geleaved. Mogelijk dat ik terug kan komen? IGN Master Chief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Sure, stuur een invite en we zien je wel weer verschijnen :)

Even voor iedereen nog even de regels die we op dit moment hanteren.

1) 1 keer per week clan war. Vrijdag rond 20:00 zoeken, mee doen is NIET verplicht
2) Als je mee doet met de clan war dan is de eerste je spiegel, tenzij je met iemand kan ruilen.
3) De tweede aanval word in de chat, forum of hangouts besproken zodat het beste resultaat voor de clan behaald kan worden.

We kijken niet naar de donaties (goblins en reuzen alleen als er om gevraagd word), buiten de clan war om is het gewoon lekker relax farmen en letten we niet op activiteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks Steevo! Vreemde is, ik kan Tweakers2 niet vinden in COC. Nog iets met haakjes of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nevermind, found it. Aanvraag komt er zo aan

Iemand nog aan aanrader voor een maxed TH8 CW layout?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 342143 op 24-12-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Ik ben nu zo'n twee en een halve week op TH7, en zag dat jullie de enige tweakersclan zijn die 1× per week oorlog voeren en dat lijkt me mooi om mee te beginnen. Zit nu in Tweakers.net, maar mis wars behoorlijk.

Kortom ik stuur zo even een request, eerst even doei zeggen in mijn huidige clan, en wellicht tot binnenkort.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-04 20:25
Ik wil eigenlijk ook wel mee doen met de wars. 1 x in de week lijk me een mooi begin om te proberen. Ik zit nu ook nog in tweakers.net. Misschien tot zo! ook eerst even gedag zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

RAM1 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:58:
Ik wil eigenlijk ook wel mee doen met de wars. 1 x in de week lijk me een mooi begin om te proberen. Ik zit nu ook nog in tweakers.net. Misschien tot zo! ook eerst even gedag zeggen ;)
He testeron, hou je me op de hoogte hoe het gaat hier? Zit er ook over te denken cw 1x in de week te doen en tweakers2 lijkt me een leuke clan! Post anders in het algemene forum, hoef je je eigen clan topic niet vol te spammen ;)

@tweakers2, sorry dat ik jullie topic even misbruik, zit als Jorobin in tweakers.net en ron was weg toen ik lag te pitten, dus chat ging niet meer :)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ram1 en Saryon, jullie zijn natuurlijk welkom als jullie maar wel even de regels in de gaten houden. Als je mee wilt doen met de war verwachten we dat je beide keren aanvalt. De eerste aanval is je spiegeltarget en de 2e aanval gaat in overleg met de leiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Saryon schreef op zondag 28 december 2014 @ 07:58:
[...]

He testeron, hou je me op de hoogte hoe het gaat hier? Zit er ook over te denken cw 1x in de week te doen en tweakers2 lijkt me een leuke clan! Post anders in het algemene forum, hoef je je eigen clan topic niet vol te spammen ;)

@tweakers2, sorry dat ik jullie topic even misbruik, zit als Jorobin in tweakers.net en ron was weg toen ik lag te pitten, dus chat ging niet meer :)
Het is zeker een leuke clan :-) We zijn ook veel actief tijdens de clanwar en elke clanwar worden alle aanvallen aan onze kant gebruikt.

Als aanvulling; Er wordt verwacht dat er met een degelijk leger aangevallen wordt(niet overal wat van). Bij th7/8 kan (bijna) elke base ge*** worden met 10 draken of dragoonion(ballon+ draken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Willian40 schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:21:
[...]

Het is zeker een leuke clan :-) We zijn ook veel actief tijdens de clanwar en elke clanwar worden alle aanvallen aan onze kant gebruikt.

Als aanvulling; Er wordt verwacht dat er met een degelijk leger aangevallen wordt(niet overal wat van). Bij th7/8 kan (bijna) elke base ge*** worden met 10 draken of dragoonion(ballon+ draken.)
Ik houd het voor nu nog even op Tweakers.net maar in de toekomst kom ik waarschijnlijk ook jullie kant op.
Heb een zoontje van 10 maanden dus moet even kijken hoe de vastigheid van de cw met vrouw en baby combineert ;) maar bedankt! Je ziet me vanzelf!

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
Saryon schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:29:
[...]

Ik houd het voor nu nog even op Tweakers.net maar in de toekomst kom ik waarschijnlijk ook jullie kant op.
Heb een zoontje van 10 maanden dus moet even kijken hoe de vastigheid van de cw met vrouw en baby combineert ;) maar bedankt! Je ziet me vanzelf!
ik hou je op de hoogte hoe het gaat! and clash on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Mooie war en goede winst :) hier en daar een paar beginners foutjes maar dat lossen we wel op. De nieuwe leden deden het uitstekend en ik heb nu al zin in de volgende clan war.

- striker : 2 strikes
- bushmaster : 1 strike
- burnzout : 1 strike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Steevo_S, je bent er deze war niet eens bij... tsssk. ;)

Superkneus, ik heb het getracht in het forum in-game maar dat valt niet mee. De base waar jouw loons niet zo ver kwamen als gewenst was mijn suggestie om die van onderen te doen, omdat bovenlangs de loons bijna 20 stapjes moesten verkassen voor ze bij de AA waren, en daarbij ook nog 3 andere defenses zouden moeten slopen en je snelle doggies al dood waren voor de loons in de buurt van de AA waren.

Onderstaande plaatje is niet helemaal dezelfde base(die was van onderen open, en de bovenste AA's zaten in de core ipv er net boven, maar dat terzijde. Onderstaande bedoelde ik:Blauw de loons (dropvolgorde in richting van de pijlen), daarna in rood de vliegende honden en roze de minions.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2mheqhg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Tim, Hierbij mijn suggestie voor jouw tegenstander, wellicht dat het helpt.

Rood eerst(golemns), gevolgt door blauw (witch) en als je golemn de aggro heeft van de archer towers kun je de wizards droppen (buitenste eerst, om te zorgen dat de wizards geen rondje gaan lopen maar naar binnen gaan).
De zwarte lijnen zijn groepjes van 10 hogs, om de buitenste ring te clearen. Ik verwacht dat je voor de hogs zeker 2 heals mee wilt en verder 2 rage spells voor als je golemns de core ingaan met de wizards.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/24mge80.jpg

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Gezien de AA's allemaal in het midden staan zal ik i.p.v. hogs lekker loons meenemen (mits deze level 6 zijn). Deze zullen ook niet naar binnen vliegen en pakken minder damage omdat ze niet geraakt worden door de kanons.
Hier zal je dan ook geen 20 stuks voor nodig hebben waardoor je een paar extra wizards kan meenemen en een Heal kan wisselen voor een Jump/Rage spell :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
hehe, dat was inderdaad de eerste variant die ik hem had voorgesteld, kost je nog steeds wel een stuk of 16 loons, voor de verdere cleanup zijn hogs wel weer nuttiger.

In de variant met loons om de buitenste ring te clearen, zou ik de rest ook met air slopen, aangezien de AA's lekker compact in het midden zitten. Zou een combi met lavapup(2x) en nog een group loons met rages ook vrij aardig moeten kunnen werken. Time will tell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Voor diegenen die zich misschien afvroegen wat ik aan het doen was tijdens de afgelopen war: <piep> eenhoorns
|:( -O-
(Dat Geronimo vond ik dan wel weer leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
YouTube vind dat we jouw video niet mogen zien, blijkbaar toch teveel copyrights geschonden.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
dragon2 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:31:
Voor diegenen die zich misschien afvroegen wat ik aan het doen was tijdens de afgelopen war: <piep> eenhoorns
Vind de eerste toch leuker :+

Hoe is de CW aanval trouwens gegaan op de TH10?

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 06-01-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
TheInsomniac schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:54:
YouTube vind dat we jouw video niet mogen zien, blijkbaar toch teveel copyrights geschonden.
.
Mobiel of op een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:57:
[...]

Vind de eerste toch leuker :+7

Hoe is de CW aanval trouwens gegaan op de TH10?
Nou alsjeblief dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Doelde niet helemaal op de muziek maar leuk achtergrond muziekje hoor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Famous, als ik mij goed herrinner niet helemaal goed. Maar goed we hebben de war wel dik gewonnen. Ik ga vanavond wat aanvall opnemen en die zet ik dan wel online. Ik zal de aanvallen op de 2 th10s ook meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 1006 cups, en we zitten in de top 200 van NL, come'on guys!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 648086

Ik ben Jij in game!

ziet er nice uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dragon2 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:31:
Paarden Zijn eng :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:26
Ik ben Lucian(0) ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Ik ben Inso in game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Master chief ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twizziee ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SuperKneus schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:09:
Famous, als ik mij goed herrinner niet helemaal goed. Maar goed we hebben de war wel dik gewonnen. Ik ga vanavond wat aanvall opnemen en die zet ik dan wel online. Ik zal de aanvallen op de 2 th10s ook meenemen.
Duurt lang :+
Hoopte nog wat inspiratie op te kunnen door voor mijn aanvallen vandaag maar dat zit er denk ik niet meer in O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Famous schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Duurt lang :+
Hoopte nog wat inspiratie op te kunnen door voor mijn aanvallen vandaag maar dat zit er denk ik niet meer in O+
Ik weet het, helaas gaan ze er niet meer komen. Wilde ze net snel gaan opnemen voordat ze vanmiddag / vanavond niet meer beschikbaar zouden zijn. Ik ben helaas al te laat want die @##@@#$$@! maintenance break heeft er voor gezorgd dat de replays al gone zijn. Wel jammer want er zaten een paar mooie aanvallen tussen.

Onze nr1 heeft iig 2x gefailed op nr 1 en 2 (beide echt met iets van 2 a 3% over)
Tim heeft met zijn aanval op th10 1 ster kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincemeister79 ingame. War ging beter dit keer, was tevreden.
Deze week minder actief, vriendin op wintersport, alleen met de kinderen en druk op werk (geen goeie combinatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Sommige mensen... Wat is er nou weer eng aan 600kg met een eigen wil die je af en toe probeert te laten vallen, te bijten, te schoppen, mee te sleuren of te pletten?

:P

In game: Saskia
Dragon2 nl
Ciska

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Kwam net nog een redelijk gerushde TH10 tegen, errug grappig om die in gold1 tegen te komen.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2eci5ok.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
dragon2 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:57:
[...]

Sommige mensen... Wat is er nou weer eng aan 600kg met een eigen wil die je af en toe probeert te laten vallen, te bijten, te schoppen, mee te sleuren of te pletten?

:P

In game: Saskia
Dragon2 nl
Ciska
Speel jij gewoon 3 accounts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Ik heb mijn plannetje voor mijn tegenstander uitgeschetst, ik neem mee:
- 4 loons level 6 in clancastle (blauw)
- 2 keer 4 eigen loonz level 4 (rood)
- 8 draken level 2 (zwart)
- 1 lightning spell (tegen cc troepen, licht blauwe cirkel)
- 1 heal (gele cirkel)
- 1 rage (paarse cirkel)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/10onvid.jpg

Tips en tricks, hoor ik graag.
Fasering staat ook aangegeven, wil niet alles tegelijk proberen, dat gaat fout.
hopelijk gaan de loons van fase 1 ook over de heal, maar dat zal moeten blijken.

Wilde geen triple lightning doen, ivm exposed anti-air en lastig pullen voor dragloon op cc troepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Waarom een lightning spell voor CC troops? Je draken vliegen daar gewoon naar de troops toe en killt ze met splash damage. Lightning is zonde gezien er vast wizards o.i.d. in zullen zitten wat ze dus niet dood maakt. Zelf neem ik met mijn noob account altijd 2 rage mee en 1 heal (de heal gooi ik bij de draken die CC troops killen).

Ik zou zeggen drop eerst je loons op elk AA (laat iemand met xmod kijken of er tesla's staan) en hierachter gooi je gewoon een gordijn van draken, defense is te zwak om al je draken neer te halen. Gordijn van links naar rechts (linkerkant van de spell factory en rechterkant van de onderste mijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Twee redenen eigenlijk voor de lightning spell:
- Als wiz in de cc zitten en op de ballonnen schieten zijn ze heel snel dood. Wat qua pathing niet ondenkbaar is.
- Als er een witch in de cc zit, kost het erg veel tijd.

In beide gevallen leek me lightning een mooie failsafe.

De twee drags voor de goldmines, bewaar ik tot de aa dood is, mocht er een airbom op een foute plek spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Een witch maakt helemaal niets uit, zij doet echt minimaal damage en de skeletten die ze spawnt doen enkel ground damage.

Als er wizards inzitten heeft een lightning spel amper effect omdat ze niet dood gaan door één enkele lightning spell. Tevens hoef je met je loons ook enkel maar de AA's neer te halen gezien de draken genoeg health hebben. Zelfs als de defense een stuk beter was maakte dit nog niet uit. Let er dus wel op dat er rechts (waar je je eigen loons dropt) geen tesla staat. Ze kunnen anders de AA die er staat niet uitschakelen. Je kan er ook één draak voor op offeren en daarachter direct de loons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn advies:
drop je acht draken verdeeld over de goldmines (1 draak idd eerst army camp laten verwijderen), die gaan dan lekker naar binnen en worden doelwit van beide aa en de cc. Dan release je je 2 x 4 balloons zoals aangegeven (stap 2 en 3), die blijven hierdoor buiten schot van aa en cc. Zodra draken in de buurt komen van onderste aa, drop je je loon6 uit je eigen cc

waarschijnlijk beste om heal rond die gele cirkel te droppen om je draken te healen terwijl ze cc uitschakelen en doelwit zijn van aa.
Als je je 2 x 4 loons een beetje timed kunnen die ook nog van de heal profiteren. die kan je vrij vroeg droppen omdat draken vrij vlug doelwit worden van aa. Alleen niet te vroeg anders gaat cc voor je loons.

Andere optie is om eerst met loon6 uit je cc die onderste aa te killen en cc te lokken en daarna bovenstaand plan uitvoeren. Dan kan je je 2 x 4 loons eerder achter je draken aangooien omdat zijn cc toch direct achter je draken aan gaat. Rest blijft hetzelfde.

wat spells betreft, zou ik zeggen, minimaal 1 heal en rest combinatie van heal/rage, naar eigen inzicht

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 67853 op 10-01-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Gaat lekker deze war. Gasten zijn trouwens rushed en veel hebben hun base gegemmed. Nr8 heeft level 40 AQ maar verder niets dus daar is iedereen nu loot aan het pakken :)

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/LYprZbC.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/fnE0mfk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/F9fpaOM.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/UxPqS3Y.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/SUh28rP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/yzlYJpe.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/R2hUMc6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/MxiIhs2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/djzK2RT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a5NSoKF.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door SuperKneus op 11-01-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 642718

tweakers naam: Ronny Morren
cc naam : Ronstah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
Tweakers naam: RAM1
cc naam: TesteRon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
Saryon schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:29:
[...]

Hé Saryon,

Afgelopen weekend mijn tweede clan war gedaan en nog twee keer gewonnen. Ik vind het zeer leerzaam en op zich kost het niet heel veel extra tijd. Je moet alleen een iets ander leger maken.

Groetjes,
Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

RAM1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:57:
[...]

Hé Saryon,

Afgelopen weekend mijn tweede clan war gedaan en nog twee keer gewonnen. Ik vind het zeer leerzaam en op zich kost het niet heel veel extra tijd. Je moet alleen een iets ander leger maken.

Groetjes,
Ron
He Ron,

top om te horen dat het zo leuk is daar, ik zag al dat je inmiddels in Kristal bezig was, netjes!
Ik volg jullie topic trouw, leuk om af en toe eens te lezen hoe het allemaal wordt aangepakt,
wij hebben sinds vandaag ook ons eigen topic actief, dus kun je daar ook nog met je oude clangenootjes bijkletsen! :)

Momenteel nog lekker aan het uppen, alle wizardtowers zijn nu 5 en over 3 dagen is de eerste 6,
dus nog even goed verdediging bijwerken, en dan de rest,

Ben erg druk momenteel, dus voorlopig nog even geen CW voor mij, maar zodra het allemaal wat rustiger is, is deze clan degene waar ik me meld :) (mits er dan plek is natuurlijk),

Maar zet je winning streak door, misschien kun je in ons tweakers.net topic een keer een van je aanvallen posten, kunnen we meegenieten! Geen idee of dat kan, maar proberen kan altijd,

Tot later!

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 10:48
RAM1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:57:
[...]

Hé Saryon,

Groetjes,
Ron
Hallo Ron,

Wanneer kom je terug bij Tweakers.net? Ik wacht nog steeds op je draken... Haha, geintje ;) .

Mooi dat je het naar je zin hebt bij [Tweakers2].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Onze afgelopen war was zoals een paar posts hierboven al te zien was een eitje. Dit was weer een voorbeeld dat de matchmaking niet goed werkt. De tegenstander had wel meer th10s maar die waren allemaal gerushed / gegemmd. De overige bases waren verder ook niet top. Tel daarbij op dat ze ook niet wisten hoe ze moesten aanvallen en dan is het wel duidelijk waarom ze nog maar 5 wars gewonnen hadden.

Onze clan trok zich er niets van aan, wij zijn vanaf het begin gaan aanvallen en ik geloof dat het met nog 15 uur te gaan al duidelijk was dat we deze war niet gingen verliezen. Ik wil via deze weg ook even de nieuwe leden welkom heten en bedanken voor de goede aanvallen. Vele zitten nog op th8 maar ze weten allemaal hoe ze sterren moeten pakken.

Het grootste gedeelte van de 3star aanvallen heb ik gisteren opgenomen en net geupload naar het Tweakers2 kanaal.. Het zijn bijna allemaal dragloon aanvallen maar er zitten ook wat gowipe en lavaloonion attacks tussen. Ik wil er een paar bespreken omdat die opvallen.

Aranomisus VS Markus - TH9 vs TH9 Lavaloonion

Mooie lavaloonion attack maar ik heb wel 1 opmerking. Je had meer dan genoeg loons bij je dus je CC loons waren niet echt nodig. Als je die bewaard had voor de onderkant en je CC daar ergens op het eind had gedropped dan was dit zeker een 3star geworden.

Wstreet VS Bernard 66 - TH9 vs TH10 Gowipe

Mooie aanval maar let op wanneer je je wizzards dropped. In het begin verlies je er een paar omdat je golem besluit naar de opening te lopen en hierdoor zijn wizzard tower van je golem naar je wizzards switched. Verder zou ik altijd eerst je golems dropen en daarna je wallbreakers.

MP VS Umit - TH10 vs TH10 Lavaloonion

Dit is een veer voor Marco. Ik weet dat je lavaloonion attacks bijna altijd wel goed gaan tijdens het farmen of het sandboxen maar in de war ging er altijd wel wat fout. Top dat hij nu eindelijk goed is gegaan, mooie aanval!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shit weer heb ik het niet Gered om mijn aanval op te laten nemen :) deze cw was erg goed. het word bijna automatisme de aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Anoniem: 599664 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:48:
Shit weer heb ik het niet Gered om mijn aanval op te laten nemen :) deze cw was erg goed. het word bijna automatisme de aanvallen
Twizzie, jij hebt toch een 3ster aanval gedaan, die is gewoon opgenomen hoor en hij staat in het kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Ik ben bang dat ik aanstaande CW moet skippen.. maar ik wil dat helemaal niet boeeee!

Net naar TH9 gegaan en ik zit op zee dus ik kan niks farmen qua resources ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, toch maar weer een drie ster proberen te halen volgende cw, anders komen we niet op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Fk... vergeten uit de Clan te gaan voor CW -_- dan maar upgrades uitstellen en gewoon knallen in de CW met wat ik nog heb qua resources. Hoop alleen dat verbinding stabiel zal zijn want het is echt drama door het slechte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey guys. graag een maat van mij accepteren als die zich aanmeld bij de clan.

IGN: Cryptomeria
Tweaker: Yerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nog eventjes voor de CW gestart wordt, ik ben benieuwd :D
Paar aanvallen terug gekeken van de vorige war en dat zag er goed uit!~ :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Tweakers2 vs Ko3akn Wa
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/vksbeWd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/7ncBkfX.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/SysxZP3.jpg

Deze war hebben we een tijdje achter gestaan maar we hebben nooit gedacht dat we zouden verliezen. De tegenstander was niet heel sterk en veel van hun aanvallen waren fails of 1 a 2ster aanvallen. Wij hadden in het begin veel 2ster aaanvallen waardoor het een tijdje duurde voordat we voor kwamen. Toen dat eenmaal het geval was liepen we in kort tijd uit tot een verschil die de tegenstander niet meer goed kon maken. Dit was de 4e opeenvolgende war die we hebben gewonnen!

Deze war waren er ook een aantal fails en die wil ik hier bespreken om te voorkomen dat we deze fouten blijven maken.

Pandora - Loonion

Ik denk dat je hier te lang wacht met het droppen van je ballonnen. Eigenlijk had je hier eerst je ballonnen moeten droppen en daarna pas je honden. Je ziet dat je honden nu een heel stuk voorlopen op je ballonnen en al dood zijn op het moment dat je ballonnen in de buurt van de AA zijn. Ik zou ook je ballonnen wat meer in het zuiden droppen, je zat nu iets te veel in het oosten en westen en op het eind is er wel wat def gesloopt maar de onderste AA's staan nog. Verder gaat de drop van je heal spells ook niet helemaal goed, de rechter drop je op het moment dat je laatste ballon neer gaat en de linker drop je op het moment dat er nog maar een paar ballonnen over zijn.

LionKing - Dragloon

Je dropt eerst je draken en daarna je ballonnen, dat is goed maar ik vind je drop van je ballonnen niet goed. Je wilt bij een dragloon aanval je draken als tank gebruiken en de ballonnen voor de damage achter de draken. In dit geval had je even moeten wachten tot de meeste def op je draken gelocked waren. Daarna had je op de juiste plekken (in de buurt van de AA) je ballonnen moeten droppen en deze naar de def toe moeten ragen. Je heals had je kunnen bewaren om je draken als ze wat verder in de base waren te healen. Het is moeilijk om op deze manier tegen een th9 3sterren te halen maar 1 of 2 sterren was denk ik wel mogelijk geweest. Probeer de volgende keer ook de base van te voren goed te bekijken, de gebouwen aan de zuid, zuidwest en oost kant had je met een paar minions makkelijk kunnen slopen.

Mark - Loon

Ik zou voorstellen om te wachten met een loon aaanval tot ze L6 zijn. Het is maar 1 level verschil maar er zit wel een heel groot verschil in de health en strenght. Probeer ze de volgende keer ook te combineren met minions en niet met draken. Draken zijn te langzaam voor het opschonen en als je ze thuis had gelaten dan had je 20 minions mee kunnen nemen. Als je je ballonnen wel wilt combineren met draken probeer dan eerst je draken te droppen en daarna je ballonnen

Lucian - Hog

Bij deze aanval gaan er 2 dingen fout, je sloopt niet alle cc units en je laat de heroes leven. De King is niet zo heel erg maar de AQ is level15 en vanaf dat level maar ze gehakt van hogs. Helaas heb je met de cc kill ook alleen de archers gekilled en zitten de wizzards nog steeds in zijn ClanCastle op het moment dat je je hogs dropt. Probeer de volgende keer te kijken/tellen of je alle CC units gesloopt hebt.
Ik had deze aanval vanuit het zuiden gestart met 1 of 2 golems en wat wallbreakers. Door deze vanuit het zuiden naar zijn canon te laten lopen lok je zijn cc en ook zijn beide heroes (het gebeurt niet vaak dat ze bij elkaar staan). Na je golems drop je dan een paar wizzards en een of twee heksjes (valkeries werken ook erg goed voor de cc kill). Als dan de cc en zijn heroes bijna dood zijn kan je met je standaard hog aanval starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:30
Bedankt voor de beoordeling, ik zal er de komende war mijn voordeel uithalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:26
Thnx voor de tips. Ik zal proberen binnenkort even die heksen enz. te unlocken. Nu m'n AQ naar lvl 10 is kan ik m'n minions even maxxen als eerste :)
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste