Tijdens DUI-BRA dacht ik dat de linkerkant bewust niet werd gebruikt. Ozil staat op de foute plek denk ik.
Mag niet van de FIFA.Kain_niaK schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:18:
Die man die het veld op liep, waarom zie je dat nooit live maar wel altijd achteraf? In ieder geval hier in Canada gingen ze meteen naar reclame. Midden in de wedstrijd.
en die 2e bal waarover gesproken werd?.oisyn schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:18:
Golden goal met om de 5 minuten weer een verdediger eruit, dat zou ik willen zien
Gewoon een striker sniper in de nok van het stadion die willekeurig mensen met een paintball geweer begint af te strepen..oisyn schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:18:
Golden goal met om de 5 minuten weer een verdediger eruit, dat zou ik willen zien
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Waarom staat Mascherano nog op het veld? Dat had gewoon het tweede geel moeten zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En dan ook nog een stier op het veld.max schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:19:
[...]
Gewoon een striker sniper in de nok van het stadion die willekeurig mensen met een paintball geweer begint af te strepen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Haha, natuurlijk. Het was Vitaly die ging streaken.
Ik zeg nieuwe regels: elke 5 overtredingen 1 verdediger er uit tot max 8 man in het spel. Maakt het veel simpeler
Was Biglia niet de boosdoener, deze keer?gambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:19:
Waarom staat Mascherano nog op het veld? Dat had gewoon het tweede geel moeten zijn.
En alle spelers verplicht een wapperende cape om!
Iemand opgevallen dat de tweede stream op de NOS site continu Messie in beeld houdt? Definitely the most boring thing on TV tonight.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hopen dat ze bij het volgende WK geen opgespoten gras meer gebruiken maar weer biologisch hoogpolig engels gras.
How do you save a random generator ?
Waarom?enchion schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:20:
Hopen dat ze bij het volgende WK geen opgespoten gras meer gebruiken maar weer biologisch hoogpolig engels gras.
Wat is het jammer eigenlijk dat we kuipers niet zien fluiten. Hij is imho de enige van alle scheidsrechters die ik dit wk heb gezien de enige die echt consequent heeft gefloten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mascherano gaf een extra schop. Aguero had trouwens ook niet over zijn tweede geel kunnen klagen.Coltrui schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:20:
Was Biglia niet de boosdoener, deze keer?
Waarom hebben scheidsrechters zo weinig durf met die Argentijnse schoppers?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bebloede duitsers .... ooit vonden Nederlanders dat fantastisch ...
Het word tijd dat soldaten voetballer helmpjes gaan dragen.
Het word tijd dat soldaten voetballer helmpjes gaan dragen.

[ Voor 35% gewijzigd door Kain_niaK op 13-07-2014 23:22 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Tering hé.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan zou ik gewoon geen verdedigers opstellen, kunnen ze er ook niet uit worden gestuurdTristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:20:
Ik zeg nieuwe regels: elke 5 overtredingen 1 verdediger er uit tot max 8 man in het spel. Maakt het veel simpeler
Dit is nog harmloos in vergelijk tot de andere regels.
Er is een officiele bier sponsor op het WK. Andere merken mogen rondom het stadion niet verkocht worden (word trouwens wel gedaan).
Is zo'n vuist niet gewoon rood? Of alleen bij elleboog?
Dit zijn pas Noord-Koreaanse praktijken. het land indoctrineren en alle inwoners in de waan laten dat Noord-Korea vanavond tegen Portugal voetbalt in de finale...

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 13-07-2014 23:23 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zo te zien zijn ze er zelf al mee begonnen.oisyn schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:18:

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kan er nog steeds wel makkelijk aan wennen eigenlijk.Kain_niaK schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:21:
Bebloede duitsers .... ooit vonden Nederlanders dat fantastisch ...
How do you save a random generator ?
Ik heb de indruk dat iedereen naar de penaltyreeks 'toeleeft'. Klinkt raar, maar ik heb het gevoel dat iedereen het zowat een vanzelfsprekendheid vindt.gambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:21:
[...]
Mascherano gaf een extra schop. Aguero had trouwens ook niet over zijn tweede geel kunnen klagen.
Waarom hebben scheidsrechters zo weinig durf met die Argentijnse schoppers?
Vuist is ook rood in zo'n geval.
Dacht dat zo'n Italiaanse scheids beter was dan die Algerijn van gister... Niet dus. Koeken bakker.
Dacht dat zo'n Italiaanse scheids beter was dan die Algerijn van gister... Niet dus. Koeken bakker.
JaAW_Bos schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:22:
[...]
Dit zijn pas Noord-Koreaanse praktijken. het land indoctrineren en alle inwoners in de waan laten dat Noord-Korea vanavond tegen Portugal voetbalt in de finale...
[video]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dit is toch de scheids die ook de beet van suarez niet zag/bestrafte?horizon1978 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:23:
Vuist is ook rood in zo'n geval.
Weet je tenminste van te voren wie er wint.AW_Bos schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:22:
[...]
[video]
Kunnen die wisselspelers van Duitsland niet op hun bankje blijven zitten?
⏩ PVOutput☀️
Goaaaaaaaaal
⏩ PVOutput☀️
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gotze!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
GOAAAAAAAAAL
Dat is juist dubbele propoganda; het filmpje is nep, dat is al bevestigdAW_Bos schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:22:
[...]
Dit zijn pas Noord-Koreaanse praktijken. het land indoctrineren en alle inwoners in de waan laten dat Noord-Korea vanavond tegen Portugal voetbalt...
[video]
Het zou ook wel heel toevallig zijn als Noord-Korea; Zuid korea de VS, China en Rusland zou hebben uitgeschakeld
Jaaaaaaaa 1-0 dan toch
Er fluit toch een italiaan? Die zal niet Uru - Ita gefloten hebbenBlackShadow schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:24:
[...]
Dit is toch de scheids die ook de beet van suarez niet zag/bestrafte?
En Goaaal
Daar is die dan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gerechtigheid en terecht.
Merkel heeft de bril op moeten zetten om het te geloven.
Spelen ze ook eens over links
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dacht het niet. Dat was die van Ned arg.BlackShadow schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:24:
[...]
Dit is toch de scheids die ook de beet van suarez niet zag/bestrafte?
Jow. Gotze!
HATSEKLATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-0 WERLDKAMPIOEN WAT MIJ BETRFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toch weer op z'n Duits!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Goed dat ik nog even kijk tijdens het tandenpoetsen
Maar wat een geweldige goal hoor!
⏩ PVOutput☀️
Echt gewoon uit het niks. Ik dacht nog net, de wedstrijd is nu wel dood en HOP de goal.
Blijven Duitsers hey. Zelfs tegen de Tweede Duitsers blijven de Duitsers Duitsers.
Maar het is nog niet gedaan .... maar waarschijnlijk wel. Arme Frodo hij verdient een beter team.
Blijven Duitsers hey. Zelfs tegen de Tweede Duitsers blijven de Duitsers Duitsers.
Maar het is nog niet gedaan .... maar waarschijnlijk wel. Arme Frodo hij verdient een beter team.
Lekker doelpunt hoor. En dat in de 113e minuut.
Dit is toch weer Duitsland zoals het hoort....
Messi en de Argentijnen mooi afgestraft. Helaas niet pas in de 120e minuutgambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:25:
Gerechtigheid en terecht.
Nu nog even zo volhouden....
Speel ook Balls Connect en Repeat
Mooie goal ook.
Dat wel!Odessa schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:25:
damn...zo jammer dit
Zal Duitsland nu gehuldigd worden in Brazilië?
Zo dat is ook gespeeld. Kan ik nog even switchen naar de Super Smash Bros. Melee finale
.
Volledig eensgambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:26:
Mooie goal ook.
Morgen maar even mijn oranje shirt aan doen, gewoon even Duitse collega's pesten
Is het spreekwoord toch weer waar...
WELTMEISTERRRRR!
JAWOHLLL
JAWOHLLL
Lekker kort.
Dit topic is gesloten.