maar een streaker is meestal naakt.
Rondo spelenColtrui schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:48:
[...]
We hadden dan waarschijnlijk wel iets anders gezien als kringspiervoetbal.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Verwijderd
Terwijl camera op het publiek gericht was rende deze man net over het veld: http://instagram.com/p/qZ7NuCCTLO/
Ze hadden gisteren een feestje in hun hotelJolke schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:49:
Mannschaft ziet er vermoeid uit, is het zwaar geweest?
alles kan off-topic
3 minuten extra tijd, maar dat schijnt niet nodig te zijn.
Klose heeft wel een imposante interlandcarriére achet de rug hoor. Kan hij trots op zijn.
Overigens heb ik geen moeite met de diverse kapsels op dit WK maar er moet toch iemand in dat Argentijnse elftal zijn die tegen Palazzio zegt "Jongen, serieus, doe dat niet. Het ziet er echt net uit alsof je consequent 1 stukje vergeet met je tondeuse. Doe het gewoon niet.".
Overigens heb ik geen moeite met de diverse kapsels op dit WK maar er moet toch iemand in dat Argentijnse elftal zijn die tegen Palazzio zegt "Jongen, serieus, doe dat niet. Het ziet er echt net uit alsof je consequent 1 stukje vergeet met je tondeuse. Doe het gewoon niet.".
Euhm, iedereen maft hier? Ow, wacht ik loop 3 minuten achter....
Tsjonge verlenging. Wie had dat vantevoren gedacht.
Dat word verlenging en dan penalty s?.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Teams zijn goed aan elkaar gewaagd, leuke pot!
verlenging.... dat wordt weer spannend...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik kijk er niet van op, al hoopte ik anders...RoD schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:52:
Tsjonge verlenging. Wie had dat vantevoren gedacht.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Slechtste tweede helft van het toernooi?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik ben een beetje verlengingsmoe inmiddels
Ik denk dat ze allemaal de neiging hebben om er gewoon ongenadig hard er aan te trekken.Silvin schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:51:
Klose heeft wel een imposante interlandcarriére achet de rug hoor. Kan hij trots op zijn.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ZDF vond het een adembenemende wedstrijd, waarin DEU en ARG vergelijkbaar zijn. Right?
Messi moet echt na deze wedstrijd een lange tijd vakantie gaan nemen, die valt zo nog neer om een dutje te gaan doen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hier ook, had wel wat meer actie verwacht in de 2 helft.Harribo schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:53:
Ik ben een beetje verlengingsmoe inmiddels
Verwijderd
Ik krijg een dejavu gevoel mensen, hebben we dit een paar dagen geleden niet eerder gezien.
Waarom niet?Jolke schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:53:
ZDF vond het een adembenemende wedstrijd, waarin DEU en ARG vergelijkbaar zijn. Right?
Zou dat nou echt wat uit maken voor je prestaties dat een of andere fysiotherapeut een tube tandpasta op je kuiten uit smeert en er een beetje met zijn vingers doorheen jast?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Sporza laat alle "acties" van Messie zien
Messi is toch echt niet fit, iemand Sporza aan het kijken?
Nee hoor want Argentinië gaat nu veliezen. Haha hoop ik.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:54:
Ik krijg een dejavu gevoel mensen, hebben we dit een paar dagen geleden niet eerder gezien.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Jij bent duidelijk geen top voetballer. Van dat spul ga je joh.max schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:55:
Zou dat nou echt wat uit maken voor je prestaties dat een of andere fysiotherapeut een tube tandpasta op je kuiten uit smeert en er een beetje met zijn vingers doorheen jast?
Betwijfel dat hij dat krijgt.Dennism schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:54:
Messi moet echt na deze wedstrijd een lange tijd vakantie gaan nemen, die valt zo nog neer om een dutje te gaan doen.
Barca zal hem er aan het begin wel bij willen hebben en als je pech hebt doen ze in de voorbereiding mee aan een vriendschappelijk toernooi voor veel geld en word de aanwezigheid van Messi geeist.
Het is een ander niveau maar ben blij dat de Boer al aangegeven heeft dat de WK gangers van Ajax het begin van de eredivisie gaan missen.
Geen idee, ik ben ingevallen vanaf de 88e minuut - de minuut waarop Duitsland normaal gesproken scoort.
Wilde jullie mening polsen.
Waren ze snel klaar mee zeker?
⏩ PVOutput☀️
Ik betwijfel het ook, echter als barca de oude messi terug voor zover dat nog lukt terug wil hebben, zullen ze wel moeten denk ik.Deadsy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:56:
[...]
Betwijfel dat hij dat krijgt.
Barca zal hem er aan het begin wel bij willen hebben en als je pech hebt doen ze in de voorbereiding mee aan een vriendschappelijk toernooi voor veel geld en word de aanwezigheid van Messi geeist.
Het is een ander niveau maar ben blij dat de Boer al aangegeven heeft dat de WK gangers van Ajax het begin van de eredivisie gaan missen.
Adembenemend niet, wel erg spannend en inderdaad beide zijde hebben genoeg in te brengenJolke schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:56:
[...]
Geen idee, ik ben ingevallen vanaf de 88e minuut - de minuut waarop Duitsland normaal gesproken scoort.
Wilde jullie mening polsen.
En hebben ze ook genoeg ingebracht? Blijkbaar niet, anders was het geen 0-0.
Ach Barca heeft nu Suarez, kan die even in Messi bijten om hem bij de les te houdenDennism schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:57:
[...]
Ik betwijfel het ook, echter als barca de oude messi terug voor zover dat nog lukt terug wil hebben, zullen ze wel moeten denk ik.
Vind ik ook. Ze hebben net veel geld uitgegeven aan een speler die de eerste maanden niet mag spelen, Neymar zal ook wel het begin missen. Dus ook nog Messi missen zal men niet zo snel doen.Dennism schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:57:
[...]
Ik betwijfel het ook, echter als barca de oude messi terug voor zover dat nog lukt terug wil hebben, zullen ze wel moeten denk ik.
Zou hem dan wel midden in het seizoen een maandje weg sturen wanneer Suarez en Neymar er zijn.
hij heeft wel net een gelletje op. Misschien dat hij daarmee de batterijen nog even iets op heeft kunnen laden.
Belachelijk. Zo sloop je een groot voetballer. Die jongen heeft minstens een maand, liever zes weken vakantie verdiend. Hij moet gewoon een blessure faken en minstens een maand in Argentinië blijven...Deadsy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:56:
[...]
Betwijfel dat hij dat krijgt.
Barca zal hem er aan het begin wel bij willen hebben en als je pech hebt doen ze in de voorbereiding mee aan een vriendschappelijk toernooi voor veel geld en word de aanwezigheid van Messi geeist...
Twee kansen binnen een minuut!
ik hoop toch wel dat er gescoord gaat worden in het komende half uurtje.. een finale die beslecht word met penalties is wel zo naar.... ( halve finales overigens ook..)
Ja wat is dat?Dennism schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:59:
hij heeft wel net een gelletje op. Misschien dat hij daarmee de batterijen nog even iets op heeft kunnen laden.
Kijk dat soort kansen ontstaan ineens als je eens niet besluit een schwalbe/injury te plegen. (Schurrle)
How do you save a random generator ?
Precies!enchion schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:00:
Kijk dat soort kansen ontstaan ineens als je eens niet besluit een schwalbe/injury te plegen. (Schurrle)
Neuer heeft zijn navi nog verkeerd ingesteld staan volgens mij.
20m uit zijn doel en een ingooi nemen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Twee erg goede keepers...Jolke schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:58:
En hebben ze ook genoeg ingebracht? Blijkbaar niet, anders was het geen 0-0.
Vloeibare dextro energie achtig iets geloof ik, in het wielrennen ook erg veel gebruikt.
Precies die jongen kan zo volledig opbranden.Fiber schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:59:
[...]
Belachelijk. Zo sloop je een groot voetballer. Die jongen heeft minstens een maand, liever zes weken vakantie verdiend. Hij moet gewoon een blessure faken en minstens een maand in Argentinië blijven...
Twee kansen binnen een minuut!
Ik betwijfel dat hij vorige zomer wel een echte vakantie gehad heeft.
Kan me voorstellen dat Argentinie net als Barca in de zomer ook oefen potjes speelt voor veel geld en dat Messi hier aanwezig moet zijn.
Vreemde actie was het we idd...( neuer met zn ingooi)
[ Voor 26% gewijzigd door Ayazis op 13-07-2014 23:02 ]
Ah, ok dat kan ook... dus er waren wel genoeg kansen van beiden kanten. Dat is wel prettig.
Mertesacker lijkt zich op te warmen voor Hummels. Al dat waar is, kan hij best de handdoek meebrengen om in de ring te gooien.
Maar de regie heeft het weer eens een keer niet doormax schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:01:
Neuer heeft zijn navi nog verkeerd ingesteld staan volgens mij.

Ik zou wel eens een Romero vs Neuer shootout willen zien.
⏩ PVOutput☀️
romero toch wel redelijk goed, ik meende toch echt dat die bij AZ nog wel eens een grabbelaar was.
Romero is een grabbelaar, is ook op dit WK gebleken. Hij doet wel zijn huiswerk wat penalties betreft.
Over een half uurtje...Quad schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:03:
Ik zou wel eens een Romero vs Neuer shootout willen zien.

Eigen schuld Palacio, met je stomme haar.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Het valt me nu op dat de kaalheid van Palacio bijna z'n sliertje heeft bereikt. Probleem lost zich van zelf op dus
kenneth schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:06:
Eigen schuld Palacio, met je stomme haar.
Die Argentijnen krijgen ook geen enkele kans op doel, alles naast.
Ik zou zo niet weten welk team kampioen moet worden met dit spel..
Die Argentijnen gooien het weer op penals.
2 penalty reeksen in 2 wedstrijden achter elkaar zijn vaak niet zo'n succes zo is gebleken...
2 penalty reeksen in 2 wedstrijden achter elkaar zijn vaak niet zo'n succes zo is gebleken...
Dld tikt er zo nog een balletje in...
Verslaggever had het net over sudden death of golden goal. Wordt dat nog gespeeld of is het simpel 2*15 minuten?
Verslaggever had het net over sudden death of golden goal. Wordt dat nog gespeeld of is het simpel 2*15 minuten?
Gewoon 2x15sypie schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:11:
Dld tikt er zo nog een balletje in...
Golden goal is slechts 1 toernooi geweest, 96 geloof ik.
wat mis ik dat toch...Deadsy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:12:
[...]
Gewoon 2x15
Golden goal is slechts 1 toernooi geweest, 96 geloof ik.
Ik hoop niet dat Argentinië de wereldtitel op penalties pakt. Dat zou toch niks zijn, een ploeg die zowel de halve finale als finale op penals wint.
miley cyrus in een Argentinië outfit op de tribune?
Messi... In de drie laatste wedstrijden heeft hij twee opgelegde kansen verknoeid en niks gecreëerd. Meest overgewaardeerde speler van dit toernooi.
Mijn Braziliaanse vrouw zou het helemaal niks vinden dat Argentinië in Brazilië de WK zou winnen. Net als België dat in Nederland zou doen.
welterusten iedereen

ora et labora
Ze moeten weer de golden goal gaan introduceren...... Ik haat (!$8&"!! Penalties.....
De Duitsers hebben ook geen fantasie, telkens weer over rechts.
En blij dat die Palacio niet scoorde, zo'n idioot staartje verdient alleen hoon.
En blij dat die Palacio niet scoorde, zo'n idioot staartje verdient alleen hoon.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
1994, 2006, al genoeg penaltyontknopingen gezien voor de rest van m'n leven ...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Hij heeft alleen vandaag al 4-5 keer iemand alleen tegen de keeper gezet. En zelf ook 2 kansen gehad.Dr. Strangelove schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:14:
Messi... In de drie laatste wedstrijden heeft hij twee opgelegde kansen verknoeid en niks gecreëerd. Meest overgewaardeerde speler van dit toernooi.
Jep.MikeyMan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:13:

[ Voor 14% gewijzigd door Tristan op 13-07-2014 23:15 ]
Zag er wel aardig uit... Netjes een hoedje op, bleek gezichtje. Was niet echt wat je van een Argentijnse dame zou verwachten (zo transparant).MikeyMan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:13:
Dit worden penalties... en daarvan zien we de score morgenochtend tijdens de koffie wel 

o nee...

o nee...

Dat zeg ik: links staat de hele tijd iemand te zwaaien dat 'ie vrij staat, geen idee hoe die heet.gambieter schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:14:
De Duitsers hebben ook geen fantasie, telkens weer over rechts.
Zo, heb je ook 27 minuutjes voetbal gezienJolke schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:15:
Dit worden penalties... en daarvan zien we de score morgenochtend tijdens de koffie wel
o nee...

Gezien de verwachtingen is dat een povere score zou ik zeggen.Goron schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:14:
[...]
Hij heeft alleen vandaag al 4-5 keer iemand alleen tegen de keeper gezet. En zelf ook 2 kansen gehad.
Maar goed, hij kan het nog steeds doen. Als hij nu scoort vergeten we allemaal dat hij gewoon een matig toernooi speelde.
Schurrle. Al speelt die ook niet sterk, geen actie van gezien.sypie schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:16:
[...]
Dat zeg ik: links staat de hele tijd iemand te zwaaien dat 'ie vrij staat, geen idee hoe die heet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Golden goal met om de 5 minuten weer een verdediger eruit, dat zou ik willen zien
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die man die het veld op liep, waarom zie je dat nooit live maar wel altijd achteraf? In ieder geval hier in Canada gingen ze meteen naar reclame. Midden in de wedstrijd.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Gelukkig zijn ze een uurtje eerder begonnen.. 21u ipv 22u
Rotterdam
Dit topic is gesloten.