Ehm, hij reageert op mijn antivoetbalopmerking. De rest laat ik inderdaad wijs genoeg links liggen.andries.t.net schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:32:
[...]
Lees voortaan dan ook zijn hele post voordat je zo opgefokt gaat reageren:
[...]
En fuck you: 2-1. Ha!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die zat er goed in van die oud-PSV-er
Hij doet me denken aan die kerel in de serie FC De Kampioenen...SmokingCrop schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:29:
verdommen eh, Vertongen heeft al alles verkloot. Heeft nog niets goeds gedaan.
Oja, hoe noemt die nu weer... ook "Vertongen".
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
verkloot het nu niet eh!
[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 19:36 ]
Daarom dat het world class player isDeadsy schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:36:
Hij speelt wel lekker af. Genoeg spelers zouden zelf schieten.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
How do you save a random generator ?
HAHAHA!
[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 17-06-2014 19:38 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hij (en de rest van MU) heeft zich gespaard voor het WK.SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:35:
Snap ik niet he, zo moeilijk doen bij die vrije trap, zie je herhaling, vol op z'n enkel...
Oja, 2-1 nu. YEAH BABY

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Nee, is niet best want dan komt Algerije gewoon sneaky langs zij in de 93e minuut.vhal schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:38:
2-1 is best, houden zo
Oh oh Felaini
Nog eentje voor m'n hart gerust te stellen!
[ Voor 47% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 19:40 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Fiber op 17-06-2014 19:42 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wacht maar tot jullie een goede tegenstander tegenkomen zoals jullie oosterburen of noorderburen.
Maar hier moet minimaal 3-1 van gemaakt worden om Algerije een lesje te leren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
.
Nog 7 en halve minuut. Kom maak 3 - 1
[ Voor 72% gewijzigd door Kain_niaK op 17-06-2014 19:41 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
komop commentator nu niet beginnen spreken over het is verdient enzo.. dat brengt ongeluk
[ Voor 57% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 19:46 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 19:49 ]
Zo, sommigen kunnen niet zo goed tegen winnen
Idiocracy: it is real!
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Dit mag dus alleen tegen Oranje weer geflikt worden.
Nie zagen.Investig8or schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:49:
Yes, toch nog gewonnen! Als ze voortaan vanaf het begin met wat meer bezieling spelen gaat het een stuk makkelijker!. Maar resultaat is iig binnen
[...]
Zo, sommigen kunnen niet zo goed tegen winnen
3 ptn in da pocket, hell yeah!

[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 17-06-2014 19:51 ]
Zeker de laatste tien minuten tranentrekkend van beide kanten
Dat moet beter tegen Rusland anders kunnen ze het wel shaken.
Smiling as the shit comes down...
WHO CARES. De algerijnen verdienen het! ze deden hetzelfde 90 minuten langKain_niaK schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:52:
Allez gasten .... dat tijdwinnen ... ipv 3 -1 te maken. Bange scheiterds.
Kom je goed weg...wsitedesign schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:52:
Ik ga mij als voetbalhatende belg doodlachen als "we" verliezen
oh nee, 1 minuutje corner flag afschermen. ga ergens anders huilenKain_niaK schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:53:
Verdedigen is wel iets anders als met zijn tweeen de bal en corner vlag afschermen ....
Overigens zie ik hier dat het tegen betere ploegen veel minder zou gaan - nou nee, tegen een voetballende ploeg is dit elftal veel sterker. Beetje opbokken tegen elf witte kegels in de zestien, is niet waar deze spelers voor gemaakt zijn.
Nederland heeft trouwens hetzelfde probleem hoor, maar dat zien we dan nog wel tegen de Aussies.
[ Voor 7% gewijzigd door Coltrui op 17-06-2014 19:55 ]
: ) B zonder de spaties...Kain_niaK schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:52:
MAAR WE HEBBEN GEWONNEN!
![]()
(dit zijn belgische vlaggen)
Same! Ik werd gespoilert door het geroep door mijn raam!Bluefall schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:37:
Aah, hapert mijn stream net!
Edit: ik bedoel geen happering. Maar een vertraging van uitzendtijd.
Uiteindelijk beneden in de living gaan kijken voor geen vertraging.
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 17-06-2014 19:56 ]

Smiling as the shit comes down...
Das waar.DanielWW2 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:40:
[...]
Wacht maar tot jullie een goede tegenstander tegenkomen zoals jullie oosterburen of noorderburen.
Maar hier moet minimaal 3-1 van gemaakt worden om Algerije een lesje te leren.
Maarja, voor mij is het geleden sinds ik een 10-jarige jongetje was dat we als Belgen nog deelnamen. Ik herinner nog dat we in de sportzaal mochten kijken tijdens de schooluurtjes, so cute, the memories
toplanden zetten niet 11 man in hun eigen 16 meter.tweaker2010 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:59:
Soms moet je slechte potten ook winnen dat blijkt. Maar tegen een topland gaat Belgie het niet redden zo.
We stonden helft vd tijd met heel ons team op hun veld en buiten die penalty hebben de algerijnen eigenlijk geen kans gehad toch? Misschien eentje.
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 20:01 ]
Klopt, 69% balbezit bewijst dit.SmokingCrop schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:00:
[...]
toplanden zetten niet 11 man in hun eigen 16 meter.
We stonden helft vd tijd met heel ons team op hun veld.
Voetballende ploegen laten voetballen en andere gaan met z'n elven kamperen in de eigen zestien, rammen de bal weg en hopen op een penalty of zo. Algerije had 1 shot on target: de penalty.tweaker2010 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:59:
Soms moet je slechte potten ook winnen dat blijkt. Maar tegen een topland gaat Belgie het niet redden zo.
Nederland won tegen Spanje dat niet in de zestien kampeerde. Zet een paar dedicated verdedigers op Robben en Van Persie en je maakt er ook geen vijf hoor. Ik snap niet dat sommigen dat hier niet begrijpen, maar goed. Drie punten binnen en het zal me verder worst wezen...
Snap echt niet wat hij bij ons komt doen. Quasi geen enkele Vlaming lust dat gezever.Goron schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:02:
Wel blij dat Mulder bij jullie zit, wat een onzin praat die man zeg
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Edit: wel blij met de punten, maar eigenlijk was verliezen gewoon beter geweest. De overmoed hier in Vlaanderen is te gek voor woorden. Volgens de meeste mensen kunnen we ook gewoon niet meer verliezen. Het straatbeeld vol vlaggen, Rode Duivelsworst, pate en weet ik wat nog allemaal bij de slager, autospiegels bedekt met spiegelhoesjes. Neen, doe maar gewoon gewoon in plaats van dat overdrijven.
[ Voor 35% gewijzigd door Flying op 17-06-2014 20:09 ]
Die indruk kreeg ik idd van de andere tafelgasten...Deef_ schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:05:
[...]
Snap echt niet wat hij bij ons komt doen. Quasi geen enkele Vlaming lust dat gezever.
Dit topic is gesloten.