Ow dat is niet alleen bij Frankrijk hoor. Veel grote landen worden enorm gehyped terwijl ze het totaal laten afweten. Namen maken geen goed team.Kaap schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:41:
Je overduidelijke afkeer tegen Frankrijk wordt irritant
Zucht... Het is gewoon een mening en dat is persoonlijk. Sorry dat ik wat van ze verwacht...Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:40:
[...]
Papier papier, dat zegt allemaal niets. De realiteit toont dit aan, zie Brazilie (totaal niet van onder de indruk), zie Spanje en zie ook Engeland.
Heel goed, 1-0, 2-0 komt eraan. Dan heb ik mijn punten
nice en doei voor die smeerlap van straks
Dat Pogba niet weer een trap uitdeelt
Zie ik dat heethoofd wel voor aan.
wel dom zeg, maar om hier nu geel voor te geven gaat me wat ver.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zie zijn laatste post, bewust anti-fanboy. Jammer, geniet gewoon van een WKVos schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:42:
[...]
Zucht... Het is gewoon een mening en dat is persoonlijk. Sorry dat ik wat van ze verwacht...

Bij mij moet ie nog genomen wordenSmitovic schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:42:
Heel goed, 1-0, 2-0 komt eraan. Dan heb ik mijn punten
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dom idd. Jammer. Wel beter voor mn poule :-)
En toch zie je dan de speler die rood had horen te krijgen, belangrijk is. Daarom moeten scheidsrechters gewoon lef hebben en dat rood trekken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jij voorspelt dat Honduras 1tje van Frankrijk binnen 10 minuten gaat uitschakelen ???
How do you save a random generator ?
Pogba heeft zijn ultieme wraak voor die smerige bewuste trappen van die kerel van honduras.
Ik had hem al geteld. Over het algemeen verwacht ik dat penalty's erin gaan
Wow, wat een domme overtreding waar die pingel uit kwam. Vond het overigens geen geel waard. Zeker geen tweede geel. Maargoed, gezien zijn eerdere misdragingen is rood wel terecht. Al mag Pogba er zometeen dan ook nog even af om het weer in balans te brengen
Was inderdaad dom van Palacios. En rood voor Pogba zou goed zijn voor de karma-balans.RoD schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:45:
Wow, wat een domme overtreding waar die pingel uit kwam. Vond het overigens geen geel waard. Zeker geen tweede geel. Maargoed, gezien zijn eerdere misdragingen is rood wel terecht. Al mag Pogba er zometeen dan ook nog even af om het weer in balans te brengen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Don't get the love for Pogba, die trapte na en had helemaal niet meer op het veld mogen staan, staat toch los van hoevaak hij zelf heeft moeten incasseren?
Deze poule is sowieso echt heel saai. Die andere twee landen zijn kneusjes en dit is eindelijk een frans team dat normaal voetbalt. Die pakken gewoon 9 punten en laten de kruimels voor de rest.
Deze poule is sowieso echt heel saai. Die andere twee landen zijn kneusjes en dit is eindelijk een frans team dat normaal voetbalt. Die pakken gewoon 9 punten en laten de kruimels voor de rest.
Hier gaan nog wel meer gele/rode kaarten vallen
.
Hopelijk maakt honduras er nog wel eentje, 3-1hier in de poule.
Domme overtreding ja. Beter gaf de scheids 2x rood net. Smerige overtredingen horen niet op t veld.
Domme overtreding ja. Beter gaf de scheids 2x rood net. Smerige overtredingen horen niet op t veld.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Nou, ik vond het zelfs donkergeel. Geen enkel moment ging die flippo voor de bal. Wat bezielt zelfs zon man?RoD schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:45:
Ploeg in de steek laten heet zoiets.
Wanneer een duwtje al geel is moet je toch gaan nadenken. Tuurlijk was het een penalty, maar geel vond ik wel mee vallen. Vooral omdat het zo doorzichtig gebeurde. Normaal gebeurd dit ook, maar dan valt het niet op en krijg je ook geen penalty.
Wat is dit dan weer voor waanzin
?!?
is het nu een doelpunt of niet?

is het nu een doelpunt of niet?
[ Voor 29% gewijzigd door alexbl69 op 15-06-2014 22:08 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ja dit is paniek
[ Voor 9% gewijzigd door schwarzenegger op 15-06-2014 22:08 ]
lol domme commentator bij sporza.
Hij was er toch zuiver over na dat hij tegen de paal ging? ..
Hij was er toch zuiver over na dat hij tegen de paal ging? ..
[ Voor 48% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 22:09 ]
Hij zat er toch in? Toen bij die keeper was ie dik over de lijn. Dat zei doellijntechnologie toch ook?
Wat zien ze nu in het stadion. Want wij zagen dat het een goal was in tweede instantie. Maar in het stadion was het blijkbaar anders.
Het is toch een doelpunt?
Wat lult die commentator nou? Het was toch gewoon een goal? Niet in eerste instantie, maar wel in tweede instantie. Zoals ook duidelijk werd laten zien.
Op beeld staat "niet" > "wel". Scheids zegt "wel". Commentaar zegt "niet"....
wtf?
wtf?
[ Voor 4% gewijzigd door max op 15-06-2014 22:09 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Duidelijk over de lijn, geen discussie mogelijk.
Wtf is die commentator over aan het ouwehoeren? Hij zit er gewoon in bij de 2de check!
Hilarisch dit, hebben we,doellijntechnologie krijg je dit =]
Het is natuurlijk een goal maargoed wel grappig =]
Het is natuurlijk een goal maargoed wel grappig =]
[ Voor 31% gewijzigd door Japser op 15-06-2014 22:10 ]
Zoveelste keer dit toernooi dat de commentator volledig de weg kwijt is. Erg irritant.
Zuivere goal. Beetje een gekke, maar wel gewoon een goal.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad, wat een gezwam. Eigen doelpunt dus.RoD schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:08:
Wat lult die commentator nou? Het was toch gewoon een goal? Niet in eerste instantie, maar wel in tweede instantie. Zoals ook duidelijk werd laten zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 15-06-2014 22:10 ]
Ja maar de pratende pop Arno Vermeulen heeft compleet gemist dat er eerst stond NO GOAL en daarna GOAL.
Die commentator moet van de cervezas afblijven lijkt me
De temperatuur is hem even te veel geworden denk ik. Snap de opmerking ook niet dat de conservatieven dus toch gelijk hebben gekregen.RoD schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:08:
Die zat, zag je gewoon via doellijn technologie op tv. Die commentator moet beter opletten.
Wat een kneus die commentator, hij snapt het nog steeds niet. Bal bij die keeper is over de lijn, geeft het systeem ook netjes aan.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Daarmee bedoelt hij dat doellijntechnologie niet alleswetend is.
Mijn god, hij blijft maar door gaan over dat het geen goal was! NO GOAL is toch een goal ...
[ Voor 20% gewijzigd door Tristan op 15-06-2014 22:11 ]
Dit gaat waarschijnlijk de komende 40 minuten zo door......martinusz schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:10:
Wat een kneus die commentator, hij snapt het nog steeds niet. Bal bij die keeper is over de lijn, geeft het systeem ook netjes aan.
Wat een kneus, hij zat er echt duidelijk in hoor.
Hij snapt het nog steeds niet haha..
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hij zit in het stadion. Wanneer ze het op het grote beeldscherm niet goed uitzenden dan ziet hij niet wat wij zien.
Hij blijft bezig. Mallerd. Kan niemand de NOS mailen en hem inlichten.
[ Voor 45% gewijzigd door horizon1978 op 15-06-2014 22:11 ]
Nog even naspreken ja....alleen door Arno.
op sporza van België wist hij het ook niet.. (frank raes ofzo?)

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 22:11 ]
Wij fluistert hem even in het oor wat er gebeurd is? Dit begint pijnlijk te worden.
Overigens perfect moment voor de doellijntechnologie. Ik weet niet of het anders gezien zou zijn. Het was door de beweging van de keeper nauwelijks te zien.
Overigens perfect moment voor de doellijntechnologie. Ik weet niet of het anders gezien zou zijn. Het was door de beweging van de keeper nauwelijks te zien.
Blijft maar praten hahahaha
Mejor así
Die computer is helemaal niet in de war, die computer geeft twee scenarios.
Die Vermeulen is ook nog hoofd sport bij de NOS......
Maar volgens mij heeft ie nu wat in zijn oortje gehoord dat ie moet ophouden met zeveren....
Maar volgens mij heeft ie nu wat in zijn oortje gehoord dat ie moet ophouden met zeveren....
BBC heeft prima commentaar =] Die snappen t wel.
Kunnen we die commentatoren ook niet vervangen door technologie?
Haha die commentator. Zit even een klein moment te slapen
Denk dat de leverancier van dat spul nu met een hele grote grijns op de bank zit.
Wat een mafketel die arno vermeulen. staat toch duidelijk wel een goal...

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Krijgen die commentators wat anders te zien dan ons misschien? ..
zowel in NL als BE..
zowel in NL als BE..
[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2014 22:12 ]
Toen die de eerste keer No Goal zag, heeft die commentator zijn ogen gesloten met vingers in zijn oren zingend "lalalalala"
Commentaar zoals in voetbalspellen? Nee dank jeTristan schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:11:
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Of gewoon uitzetten? Ik heb alleen het geluid aanstaan zodat ik het fluitje kan horen. Dat geouwehoer voegt niks toe.Tristan schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:11:
Hij snapt 'm! hahaha 5 minuten later
Mejor así
De mindere voetbalgoden zijn toch wel een gevaar voor de fatsoenlijke spelers met hun vliegende tackles en lompe acties.
Kan deze discussie hier niet verder...?aerofreak schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:12:
Wat een mafketel die arno vermeulen. staat toch duidelijk wel een goal...
Verslaggeving van het Wk
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
lol de commentator heeft me totaal in verwarring gebracht xD
En intussen vliegen de franse botsplinters vrolijk in het rond... Honduras gaat het einde niet halen met 10 man.
Zou me niks verbazen als er de rest van de wedstrijd dit soort wolkjes voorbij vliegen.

Toch leek de bal in de beelden van de doellijntechnologie veel verder over de lijn te zijn dan uit de echte beelden... ondanks dat hij er natuurlijk wel in zat.
Daar betalen we dan belasting voor: Arno Vermeulen. Goal-line technology werkte toch gewoon. Ik denk dat de scheidsrechter het zonder die technologie niet had gezien.
Ook zo'n aanfluiting als hij bij Studio Voetbal zit. De zelfingenomen praat er over alsof hij het heeft uitgevonden. Klootzak.
Ook zo'n aanfluiting als hij bij Studio Voetbal zit. De zelfingenomen praat er over alsof hij het heeft uitgevonden. Klootzak.
Ik zet hem er even in: heb nu 6x de herhaling gedraaid van de camera die op de lijn zit op mijn computer, en hij gaat er gewoon nergens volledig overheen. Slechts uit 1 hoek lijkt het zo.
TIk kwam hier om tezien of anderen ook dat gelul overdoellijn van arno vermeulen zat waren. I didnt come for nothing. Bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Jwlb op 15-06-2014 22:14 ]
Dat klopt, er zit een fout van 0,5 tot 1,5 cm in de technologie.
Het lijkt wel alsof hij de bal aan een touwtje heeftMigrator schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:12:
[...]
Commentaar zoals in voetbalspellen? Nee dank je

Toch vond ik de computeranimatie suggereren dat de bal heel duidelijk over de lijn was, de beelden niet. Toevallig van Franse makelij?
Marge toch?Smitovic schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:14:
Dat klopt, er zit een fout van 0,5 tot 1,5 cm in de technologie.
Waar kunnen we dat doen?PWM schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:13:
Ik zet hem er even in: heb nu 6x de herhaling gedraaid van de camera die op de lijn zit op mijn computer, en hij gaat er gewoon nergens volledig overheen. Slechts uit 1 hoek lijkt het zo.
Hou het wel even netjes
Dat bedoelt ie, marge/fout/afwijking
Heel verstandig om Pogba er af te halen, die wordt anders doormidden geschopt of pakt uit frustratie nog rood.
Beelden zijn altijd vreemd omdat de hoek niet ideaal is. Waar de technologie de camera er recht boven kan zetten. Hierdoor zal de bal altijd wat verder of minder ver zijn dan de bal lijkt.
Ook dikkere lijnen kan natuurlijk vreemd gedrag opleveren. Tenzij ze die ook scannen.
Ook dikkere lijnen kan natuurlijk vreemd gedrag opleveren. Tenzij ze die ook scannen.
Zitten er trouwens ook spelers in het Franse elftal met een Franse achternaam?
Doel-Loos technologie.Tristan schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:11:

How do you save a random generator ?
Dit topic is gesloten.