Ik vind de klasse van Van Persie en Robben toch zo machtig mooi!
De Spaanse clubs mogen met een degelijk fair-play systeem niet eens uitkomen in de CL of EL met die belachelijke schulden die ze hebben. Dus indirect heeft het er zeker wel mee te maken.andries.t.net schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:31:
Fair-play en de Spaanse supremacy hebben niets met elkaar te maken.
Kijk, dat geeft de burger moed
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Oh 2-1.
Laa maar zo, goed voor mn pool.
Laa maar zo, goed voor mn pool.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tim Cahil! Wordt het toch nog spannend...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Vergeet Sneijder en Nigel de Jong niet. Dankzij De Jong kwamen Xavi en Iniesta niet in hun spel. Telkens als hun de bal hadden haalde hij er een naar de grondTristan schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:32:
Ik vind de klasse van Van Persie en Robben toch zo machtig mooi!
Het leek al einde oefening voor de Aussies, maar nu een goal en gelijk een kans erna. Leuk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zwakke plek van Chili is toch wel achterin, als ze zo ook tegen Nederland spelen heeft Robben in een notime een hattrick te pakken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Iniesta's steekbal op Silva was ook wonderschoon!
Die leverde niets opUntouchablezz20 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:37:
Iniesta's steekbal op Silva was ook wonderschoon!
Aussies gaan door tot het einde, in elke sport.gambieter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:36:
Het leek al einde oefening voor de Aussies, maar nu een goal en gelijk een kans erna. Leuk
How do you save a random generator ?
Maar het rendement was ook zo hoog. Ik bedoel volgens mij was het echt 50% vd doelpogingen raak ofzo. Dat gebeurt ook nooit met het NL elftal.
Ja, misschien, maar zo spelen ze niet als ik Gijp geloof, Chili gaat NL niet vastzetten maar afwachten>>> NL moet spel maken, en er vallen gaten, en JA dan wordt onze verdediging getest. Daarom worden wij ook geen kampioen.Quad schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:37:
Zwakke plek van Chili is toch wel achterin, als ze zo ook tegen Nederland spelen heeft Robben in een notime een hattrick te pakken.
Klopt, gelukkig maar! Toch blijft het een wonderschoon steekbal.
Verwijderd
Ik vind met alle respect geen enkel land een TOP verdediging hebben. Brazilie heeft 3 toppers staan, maar geen 4 naar mijn idee. De verdediging is bij de meeste landen zwak/matig/redelijk maar nergens echt top zoals dat ooit bij Italië zo was met Maldini etc.Sjah schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:39:
[...]
Ja, misschien, maar zo spelen ze niet als ik Gijp geloof, Chili gaat NL niet vastzetten maar afwachten>>> NL moet spel maken, en er vallen gaten, en JA dan wordt onze verdediging getest. Daarom worden wij ook geen kampioen.
Vlaar wow wat heeft hij zich ontwikkeld in Engeland, eindelijk komt zijn talent bovendrijven
Verdedigen begint voorin. Zoals je Sneijder en Van Persie zag doorjagen op de Spaanse verdedigers en keeper.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik ben toch vooral benieuwd naar Spanje - Chili. Verdedigend lijkt dit Chili nou niet geweldig, net Spanje dus.
Dat is iets voor hier, maar je uitspraak klopt niet: De schulden vallen wel mee & FFP zegt niets over schulden.Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:33:
[...]
De Spaanse clubs mogen met een degelijk fair-play systeem niet eens uitkomen in de CL of EL met die belachelijke schulden die ze hebben. Dus indirect heeft het er zeker wel mee te maken.
Verwijderd
Nigel was echt fantastisch door vanaf minuut 1 spelers onderuit te jassen. Daarmee geef je een signaal af; Vandaag niet boys. Dit deed hij in de finale ook in 2010Fiber schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:43:
Verdedigen begint voorin. Zoals je Sneijder en Van Persie zag doorjagen op de Spaanse verdedigers en keeper.
Hoe zit dat nou, voor mij als voetballeek. Er zijn geloof ik 2 gele kaarten uitgedeeld aan NL. Blijven die de volgende match nou nog gelden?
Oost west, 127.0.0.1 best!
Niet als in 'nog een geel is rood', wel als in 'te veel gele kaarten in de groepsfase levert een schorsing op voor de volgende wedstrijd'.geerttttt schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:45:
Hoe zit dat nou, voor mij als voetballeek. Er zijn geloof ik 2 gele kaarten uitgedeeld aan NL. Blijven die de volgende match nou nog gelden?
En wat is te veel? Elke wedstrijd 1?andries.t.net schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:46:
[...]
Niet als in 'nog een geel is rood', wel als in 'te veel gele kaarten in de groepsfase levert een schorsing op voor de volgende wedstrijd'.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Nog een geel in de volgende twee wedstrijden = volgende wedstrijd aan de kant. Ik neem aan dat ook dit keer weer de gele kaarten uit de groepsfase worden kwijtgescholden bij het begin van de knockout fase.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik dacht gelezen te hebben dat het niet meer na de groepsfase kwijtgescholden zal worden, 2 wedstrijden daarna. Kan alleen even de bron niet meer vinden.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:49:
Nog een geel in de volgende twee wedstrijden = volgende wedstrijd aan de kant. Ik neem aan dat ook dit keer weer de gele kaarten uit de groepsfase worden kwijtgescholden bij het begin van de knockout fase.
edit: geen duidelijke bron maar het lijkt zo te zijn:
Gele kaarten worden pas kwijtgescholden na de kwartfinale. Doordat je dus aan de halve finale begint met een schone lei is het alleen mogelijk om de finale te missen door rood te pakken in de halve finale. Sinds 2010 blijkbaar al zo. het idee hierachter was dat je nu geen finale moet missen door gele kaarten in verschillende wedstrijden.
[ Voor 32% gewijzigd door andries.t.net op 14-06-2014 01:09 ]
Bij twijfel inderdaad niet vlaggen, maar het leek duidelijk buitenspel te zijn in de herhaling. Ze zien dus eens een keer iets goed die vlaggers.Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 01:13:
was niet te zien, en bij twijfel hoort de aanvallende partij toch het voordeel te krijgen?
Wat is voor ons de ideale score in dit duel? gelijkspel?
Verwijderd
Chili wint want dan MOET Spanje.Goron schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 01:15:
Wat is voor ons de ideale score in dit duel? gelijkspel?
ja nu ik die herhaling heb gezien ben ik het er wel mee eens.
Neemt trouwens niet weg dat die Aussies hard aan het terugkomen zijn. ik zie ze nog wel winnen met ietwat geluk.. Wat is dit voor poule
Neemt trouwens niet weg dat die Aussies hard aan het terugkomen zijn. ik zie ze nog wel winnen met ietwat geluk.. Wat is dit voor poule
Chili heeft leuke aanvallers maar die verdediging is wankel. Ik zie Australie nog wel gelijk maken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik geloof dat als je voor de kwartfinales 2 gele kaarten haalt in 3 opeenvolgende wedstrijden, dat je dan de wedstrijd na de 3e gele kaart niet mee mag doen.geerttttt schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:45:
Na (of voor, niet helemaal zeker) de kwartfinales worden alle gele kaarten weggeveegd en begint iedereen weer met 0 gele kaarten.
[ Voor 31% gewijzigd door SpamChinchilla op 14-06-2014 01:20 . Reden: Quote vergeten ]
Verwijderd
Die pass van Sneijder op die goal van Robben was ook fantastisch.Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 01:34:
Die goal gaan we nog vaak en lang zien, net zoals die van Dennis Bergkamp in 98
Hmm, wordt wel laat zo...
Straks de nabeschouwing nog
Verwijderd
Morgen een wedstrijd om 3 uur in de nacht, lekker manalbino71 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 01:36:
Hmm, wordt wel laat zo...
Dus: Nederland van de Aussies winnen en Chili met wat geluk van Spanje. Dan kan Spanje inpakken

Zou toch belachelijk grappig zijn als we 1e in de poule worden en zo Brasil ontlopen
Brazilie wordt geen eerste in de poule
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Volgens mij moeten we niet te euforisch worden. De aanvallen waren fantastisch, maar ik heb toch ook wel grote zwakheden in onze eigen verdediging gezien. Daar hebben ze bij andere tegenstanders misschien erg veel last van.
Als ik nu de samenvatting nog eens kijk krijg ik toch weer kippenvel zeg. Wat een mooie avond was dat.
maar inderdaad de verwachte zwakheden in de verdediging gezien, en wat viel de Guzman door de mand zeg.
maar inderdaad de verwachte zwakheden in de verdediging gezien, en wat viel de Guzman door de mand zeg.
Het is wel geniaal om nu de posts op pagina 2 en 3 van dit topic te lezen, verhalen over een onbreekbaar spanje dat nooit tegendoelpunten krijgt. Ik was zelf net zo pessimistich haha. Wie had dit gedacht.
Maar ja voor hetzelfde geld verliezen we tegen de aussies. 2012 ligt nog vers in het geheugen.
Maar ja voor hetzelfde geld verliezen we tegen de aussies. 2012 ligt nog vers in het geheugen.
Proficat Nederland! Was een heerlijk potje voetbal. Hopelijk tot in de kwartfinale ofzo
Was zeker een mooie pot voetbal. Mooiste aan die 1e van van Persie vind ik eigenlijk dat je direct ziet dat het 100% zo bedoeld was. Niets geen geluk maar pure klasse.
Ook ik heb zeker de 1e helft nog wel wat dingetjes gezien die roet in het eten kunnen gooien maar zo Spanje verslaan geeft wel een signaal af aan de rest.
Ook ik heb zeker de 1e helft nog wel wat dingetjes gezien die roet in het eten kunnen gooien maar zo Spanje verslaan geeft wel een signaal af aan de rest.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Volgende wedstrijd is Chili vs Spanje. Als Chili die wint zijn ze door. Als Spanje die wint dan komt het aan op Nederland vs Chili
Nederlandse PS5 clan / 30+
Zul je net zien dat NL 1e eindigt en Brasil 2eAzzKickah schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 01:56:
Zou toch belachelijk grappig zijn als we 1e in de poule worden en zo Brasil ontlopen
Wat dat betreft is die 5-1 mooi voor het doelsaldo, Spanje zal flink moeten uithalen om dat te compenseren.The Outlaw schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:52:
Volgende wedstrijd is Chili vs Spanje. Als Chili die wint zijn ze door. Als Spanje die wint dan komt het aan op Nederland vs Chili
Zal zweten worden voor de Spaanse verdediging. Dit Chili, in topvorm, zie ik Spanje wel verslaan.gambieter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:15:
[...]
Wat dat betreft is die 5-1 mooi voor het doelsaldo, Spanje zal flink moeten uithalen om dat te compenseren.
Mwah, hoewel Brasil niet erg overtuigend speelde lijkt het mij erg gek dat ze niet 1e in de poule wordenJoosie200 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:11:
[...]
Zul je net zien dat NL 1e eindigt en Brasil 2e
En opeens heb ik wel het gevoel dat NL wel 1e in de poule wordt. Terwijl ik voor het WK echt helemaal niks had verwacht
Dat is voetbal he. Als Silva die bal over Cillesen had gewipt, hadden we misschien ook een andere wedstrijd gehad. Dit Spanje kon gewoon niet overweg met het systeem van NL. Maar eens te meer duidelijk dat Louis toch een goede keus heeft gemaakt.AzzKickah schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:40:
[...]
Mwah, hoewel Brasil niet erg overtuigend speelde lijkt het mij erg gek dat ze niet 1e in de poule worden
En opeens heb ik wel het gevoel dat NL wel 1e in de poule wordt. Terwijl ik voor het WK echt helemaal niks had verwachtIk dacht echt dat we na 12 minuten 2-0 achter zouden staan en met 0 punten naar huis zouden gaan. What the hell.
Altijd een hoop commentaar op Louis, maar hij laat nogmaals zien dat hij het kan. En niet zo'n beetje ook. Vergeet niet dat dit systeem een paar weken geleden is ingevoerd he:)
Tactisch kan van Gaal wel wat. Misschien dat ze nu bij VI eea normaal / wat objectiever gaan beoordelen ipv dat eeuwige slijpen van de messen en belachelijk maken van van Gaal en Eredivisie. Zal wel niet.
De Chileense aanval was goed, de verdediging daarentegen zwak. Australie heeft zat kansen op de gelijkmaker gehad.The Outlaw schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:17:
Zal zweten worden voor de Spaanse verdediging. Dit Chili, in topvorm, zie ik Spanje wel verslaan.
Zal dan een interessante pot worden. Benieuwd of Del Bosque Diego Costa zal laten staan. Vermoed van niet.gambieter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:23:
[...]
De Chileense aanval was goed, de verdediging daarentegen zwak. Australie heeft zat kansen op de gelijkmaker gehad.
Maar wie dan wel? Het Spaanse voetbal heeft al lang geen echte spits gebruikt. Ik vond Costa goed bikkelen de eerste helft, alleen zonk hij mee met het Spaanse wrak in de tweede helft.
Ben ik de enige die vond dat spanje (zoals altijd) lekker makkelijk ging liggen? Ik heb me kapot zitten irriteren aan Diego Costa en Ramos. Diego Costa die een penalty versierd en Ramos omdat ie alleen maar aan het huilen is als hij een klein tikje krijgt.
Ergens aan het einde van de tweede helft was ik wel bang aan het worden voor een erg fysiek zwaar spelletje. Je zag De Jong een aantal tackles maken dat ik dacht "moest dat nu zo hard?".
Daley Blind laat wel echt zien van welk hout hij gesneden is. En Martins Indi ..tsja ... het is dat we niet iets anders hebben...
Ergens aan het einde van de tweede helft was ik wel bang aan het worden voor een erg fysiek zwaar spelletje. Je zag De Jong een aantal tackles maken dat ik dacht "moest dat nu zo hard?".
Daley Blind laat wel echt zien van welk hout hij gesneden is. En Martins Indi ..tsja ... het is dat we niet iets anders hebben...
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik meende een geemotioneerde pa Blind op de bank te zien. Die kon het niet geloven.
niet helemaal waar... als NL verliest van Australie en Chili verliest van NL en Australie wint van Spanje (als als als als) dan staan Australie, Chili en NL allemaal op 6 punten... geen idee waar het dan op aan komt, maar denk doelsaldo...The Outlaw schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:52:
Volgende wedstrijd is Chili vs Spanje. Als Chili die wint zijn ze door.
Doelsaldo en daarna resultaten onderling?P.O. Box schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:53:
[...]
niet helemaal waar... als NL verliest van Australie en Chili verliest van NL en Australie wint van Spanje (als als als als) dan staan Australie, Chili en NL allemaal op 6 punten... geen idee waar het dan op aan komt, maar denk doelsaldo...
Ik zie Australie niet echt een vuist maken tegen het tikkie takkie van Del Bosque, jij?P.O. Box schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:53:
[...]
niet helemaal waar... als NL verliest van Australie en Chili verliest van NL en Australie wint van Spanje (als als als als) dan staan Australie, Chili en NL allemaal op 6 punten... geen idee waar het dan op aan komt, maar denk doelsaldo...
Nederland - Australië, daar zie ik niet gebeuren dat NL verliest...P.O. Box schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:53:
[...]
Australië - Spanje, daar zie ik Australië ook niet ineens winnen van Spanje..
Lijkt me dus hééél sterk als dat gebeurt. Maar goed, iemand die eerst zei dat Nederland met 5-1 van Spanje zou winnen had ik ook voor gek verklaard, dus misschien heb je wel gelijk
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik ben wel benieuwd wie er geslachtofferd gaat worden als men overschakelt naar 4-3-3. Ik verwacht dat nederland a.s. woensdag zo zal spelen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
ik zeg niet dat het gebeurt... zeg alleen dat de stelling "als chili van spanje wint, zijn ze door" geen feit is maar een gevoelw4rguy schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:05:
[...]
Nederland - Australië, daar zie ik niet gebeuren dat NL verliest...
Lijkt me dus hééél sterk als dat gebeurt. Maar goed, iemand die eerst zei dat Nederland met 5-1 van Spanje zou winnen had ik ook voor gek verklaard, dus misschien heb je wel gelijk
ik zeg niet dat het gebeurt... zeg alleen dat de stelling "als chili van spanje wint, zijn ze door" geen feit is maar een gevoelw4rguy schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:05:
[...]
Nederland - Australië, daar zie ik niet gebeuren dat NL verliest...
Dat deden ze ook in 2010 en dat is vergeten. De grootste overwinning is denk ik dat Oranje er niet zo meer in meeging maar gewoon bleef voetballen en ze afmaakten.w4rguy schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:45:
Ben ik de enige die vond dat spanje (zoals altijd) lekker makkelijk ging liggen? Ik heb me kapot zitten irriteren aan Diego Costa en Ramos. Diego Costa die een penalty versierd en Ramos omdat ie alleen maar aan het huilen is als hij een klein tikje krijgt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hey Gambieter,gambieter schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:35:
Maar wie dan wel? Het Spaanse voetbal heeft al lang geen echte spits gebruikt. Ik vond Costa goed bikkelen de eerste helft, alleen zonk hij mee met het Spaanse wrak in de tweede helft.
Wordt de topicstart nog aangepast? Er is een wedstrijd meer gespeeld
Nee, gaat niet gebeuren. Ze hebben namelijk anderhalve maand alleen maar getraind op het 5-3-2 systeem.Royz schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:22:
Ik ben wel benieuwd wie er geslachtofferd gaat worden als men overschakelt naar 4-3-3. Ik verwacht dat nederland a.s. woensdag zo zal spelen.
Als Nederland van Australie wint en Chili van Spanje wint zijn we sowieso door, dan is de stand 6-6-0-0 of 6-4-1-0;
Als Spanje en Nederland winnen wordt de stand 6-3-3-0, dus dan gaat de laatste wedstrijd tegen Chili ergens om.
De ranglijst wordt op de volgende criteria bepaald:
- Behaalde punten
- Doelsaldo
- Doelpunten gescoord
- Onderling resultaat
Doelsaldo is nu
NL +4
Ch +2
Au -2
Sp -4
Als NL wint van Australie dan ben je dus óf door, of sta je minimaal 4 doelpunten voor op Chili en hetzelfde op Spanje. Verlies je met max 2 doelpunten verschil van Chili, dan ben je dus ook sowieso door, tenzij Chili met bijvoorbeeld 4-3 of 5-4 gaat verliezen en Nederland 1-0 wint van Australie.
@MauritsDe: Van Gaal gaf toch vrij duidelijk in het interview aan dat ze in de wedstrijd bij rust waren omgeschakeld naar 4-3-3 als ze nog achterstonden en 't ook een serieuze optie is voor stegen Australie. Ik vermoed dat ze dat dus echt wel geoefend hebben.
Als Spanje en Nederland winnen wordt de stand 6-3-3-0, dus dan gaat de laatste wedstrijd tegen Chili ergens om.
De ranglijst wordt op de volgende criteria bepaald:
- Behaalde punten
- Doelsaldo
- Doelpunten gescoord
- Onderling resultaat
Doelsaldo is nu
NL +4
Ch +2
Au -2
Sp -4
Als NL wint van Australie dan ben je dus óf door, of sta je minimaal 4 doelpunten voor op Chili en hetzelfde op Spanje. Verlies je met max 2 doelpunten verschil van Chili, dan ben je dus ook sowieso door, tenzij Chili met bijvoorbeeld 4-3 of 5-4 gaat verliezen en Nederland 1-0 wint van Australie.
@MauritsDe: Van Gaal gaf toch vrij duidelijk in het interview aan dat ze in de wedstrijd bij rust waren omgeschakeld naar 4-3-3 als ze nog achterstonden en 't ook een serieuze optie is voor stegen Australie. Ik vermoed dat ze dat dus echt wel geoefend hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door rik86 op 14-06-2014 18:22 ]
Oh ja, doneSqu1zZy schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:59:
Hey Gambieter,
Wordt de topicstart nog aangepast? Er is een wedstrijd meer gespeeld
Ik denk dat de poule zo eindigt:
1. Nederland - 9 punten - gewonnen van Spanje, Australië en Chili
2. Spanje - 6 punten - gewonnen van Australië en Chili, verloren van Nederland
3. Chili - 3 punten - gewonnen van Australië, verloren van Nederland en Spanje
4. Australië - 0 punten - verloren van Nederland, Spanje en Chili
Daarna zal Nederland tegen de 2e van poule A moeten, wat Mexico of Kroatië zal worden. Dat zal Nederland ook wel winnen.
Daarna zullen ze in de kwart finale tegen de 1e van poule D of de 2e van poule C moeten, wat waarschijnlijk Italië gaat worden. Dat wordt een pittige wedstrijd, maar ik denk dat Nederland wint.
Dan in de halve finale zullen ze tegen Argentinië of Portugal moeten, ik verwacht dat ze dat ook zullen winnen.
Ik verwacht dat in de andere halve finale dan Duitsland tegen Brazilië moet spelen, ik zou echt niet weten wie dat zou winnen.
Dan zal Nederland dus in de finale tegen Duitsland of Brazilië moeten, en ze kunnen het denk ik wel van Duitsland winnen, maar niet van Brazilië.
Daarna zal Nederland tegen de 2e van poule A moeten, wat Mexico of Kroatië zal worden. Dat zal Nederland ook wel winnen.
Daarna zullen ze in de kwart finale tegen de 1e van poule D of de 2e van poule C moeten, wat waarschijnlijk Italië gaat worden. Dat wordt een pittige wedstrijd, maar ik denk dat Nederland wint.
Dan in de halve finale zullen ze tegen Argentinië of Portugal moeten, ik verwacht dat ze dat ook zullen winnen.
Ik verwacht dat in de andere halve finale dan Duitsland tegen Brazilië moet spelen, ik zou echt niet weten wie dat zou winnen.
Dan zal Nederland dus in de finale tegen Duitsland of Brazilië moeten, en ze kunnen het denk ik wel van Duitsland winnen, maar niet van Brazilië.
We komen absoluut uit de poule ja, maar italie/argentinie/portugal zijn echt geen kattenpis, vergis je niet. Mooi dat we een goede wedstrijd speelden tegen Spanje, maar we moeten nog maar zien of we dat niveau kunnen vasthouden.
Robben en Van Persie zijn wel in topvorm, de goals komen echt wel binnen hoor. En ik vond de verdediging gister sterker dan ik had verwacht, vooral door Ron Vlaar.Thomasx4 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:36:
We komen absoluut uit de poule ja, maar italie/argentinie/portugal zijn echt geen kattenpis, vergis je niet. Mooi dat we een goede wedstrijd speelden tegen Spanje, maar we moeten nog maar zien of we dat niveau kunnen vasthouden.
Ik denk dat m.n. de zuid-amerikaanse tegenstanders (Chili, Colombia, Argentinie, Brazilie) een grote uitdaging worden. Ik verwacht, gezien het schema, dat we of de finale halen tegen Argentinie of Brazilie, of al eerder over 1 van deze landen struikelen.
Ik denk dat Spanje geen wedstrijd meer wint en hooguit nog een puntje pakt tegen Australië. Nederland en Chili gaan door volgens mij, maar of Nederland ook eerste wordt in de poule daar ben ik nog niet zo zeker van...MauritsDe schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:33:

Waarom niet? Met het Chili wat we vannacht zagen mag Nederland geen probleem hebben. Hun verdediging en de mentaliteit van die verdediging is om te huilen en een goed opbouwend middenveld hebben ze niet. In het ergste geval vliegt er door een counter eentje in...
Dit is een optie.. maar wat je hieronder allemaal verzint.. geen idee hoe je daarbij komt hoorMauritsDe schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:33:
Ik denk zo dat Mexico 1e in de poule wordt, en dat NL er uitligt tegen Brazilië.Daarna zal Nederland tegen de 2e van poule A moeten, wat Mexico of Kroatië zal worden. Dat zal Nederland ook wel winnen.
Dat wordt waarschijnlijk Italië? Dat is wel een hele grote glazen bol.Daarna zullen ze in de kwart finale tegen de 1e van poule D of de 2e van poule C moeten, wat waarschijnlijk Italië gaat worden. Dat wordt een pittige wedstrijd, maar ik denk dat Nederland wint.
Ja joh..Dan in de halve finale zullen ze tegen Argentinië of Portugal moeten, ik verwacht dat ze dat ook zullen winnen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Als Mexico eerste dreigt te gaan worden, kan Nederland er toch voor zorgen dat ze 2e worden?
Kwartfinale tegen Costa Rica?St@m schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:45:
[...]
Dat wordt waarschijnlijk Italië? Dat is wel een hele grote glazen bol.
Jeetje, jij hebt ook geen vertrouwen in het Nederlands elftal, he? En mexico wordt echt geen 1e, Brazilië is veel beter. Van Italië, Portugal en Argentinië winnen is echt wel mogelijk, stel dat Nederland tegen een van hun moet spelen, dan zullen het pittige wedstrijden worden, maar de kans om te winnen met Van Persie en Robben is erg groot. Duitsland wordt inderdaad al wat lastiger en Brazilië al helemaal, maar als Vlaar weer zn best doet moet Nederland opzich wel kunnen winnen van Duitsland, Brazilië is een ander verhaal met Neymar.St@m schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:45:
[...]
Dit is een optie.. maar wat je hieronder allemaal verzint.. geen idee hoe je daarbij komt hoor
[...]
Ik denk zo dat Mexico 1e in de poule wordt, en dat NL er uitligt tegen Brazilië.
[...]
Dat wordt waarschijnlijk Italië? Dat is wel een hele grote glazen bol.
[...]
Ja joh..
[...]
Winnen van Duitsland.. Ja, de bal is rond, alles kan.. maar ik zet mijn centjes dan echt wel op DL.
Vertrouwen dat we wereldkampioen worden? Nee..MauritsDe schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:34:
[...]
Jeetje, jij hebt ook geen vertrouwen in het Nederlands elftal, he? En mexico wordt echt geen 1e, Brazilië is veel beter. Van Italië, Portugal en Argentinië winnen is echt wel mogelijk, stel dat Nederland tegen een van hun moet spelen, dan zullen het pittige wedstrijden worden, maar de kans om te winnen met Van Persie en Robben is erg groot. Duitsland wordt inderdaad al wat lastiger en Brazilië al helemaal, maar als Vlaar weer zn best doet moet Nederland opzich wel kunnen winnen van Duitsland, Brazilië is een ander verhaal met Neymar.
Maar goed, we zullen het zien
Ik denk ook niet dat we wereldkampioen worden, dat hoop ik natuurlijk wel.St@m schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:40:
[...]
Vertrouwen dat we wereldkampioen worden? Nee..
Maar goed, we zullen het zienIk hoop dat jij gelijk hebt.
Maar ik denk wel dat Nederland het ver gaat schoppen.
Na één wedstrijd, ook al was het zo'n goeie, kan je echt geen conclusies gaan trekken. Fijn dat we wereldkampioen hebben verslagen, maar hoogmoed komt voor de val.
Zou je dat ook zeggen als ze met 5-1 verloren hadden? Of was het dan "Zie je wel..." geweest?Thomasx4 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:15:
Na één wedstrijd, ook al was het zo'n goeie, kan je echt geen conclusies gaan trekken. Fijn dat we wereldkampioen hebben verslagen, maar hoogmoed komt voor de val.
De wedstrijd van gisteren wil niet zeggen dat je zomaar wereldkampioen wordt, maar het geeft wel zelfvertrouwen en maakt de groep hechter.
Ik zei enkele pagina's terug - vóór aanvang van de wedstrijd al dat Nederland zeker wel kansen krijgt. Mijn voorspelling is wat betreft SP-NL uitgekomen (weliswaar niet met zulke hoge scoresThomasx4 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:15:
Ik ben alleen een beetje bang voor Brazilie, voornamelijk vanwege het thuisvoordeel (incl. de scheidsrechters) hopelijk komen we die pas in de finale tegen.. Ik zie Brazilie als tweede in de poule nog wel tegen Nederland in de 8e en dat er dan een scheidsrechter staat die alleen maar penalty's geeft aan de thuisploeg.
[ Voor 52% gewijzigd door Sport_Life op 15-06-2014 12:49 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Geeft inderdaad zelfvertrouwen, en we speelden goed (zeker in de tweede helft). Ik denk absoluut dat we kans maken, maar in dit topic zie ik genoeg mensen denken dat we zo door de 8e- kwart- en halve finales heen komen, en dat vind ik nogal overdreven, als we ergens worden uitgeschakeld dan is het wel in één van die wedstrijden.albino71 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:21:
[...]
Zou je dat ook zeggen als ze met 5-1 verloren hadden? Of was het dan "Zie je wel..." geweest?
De wedstrijd van gisteren wil niet zeggen dat je zomaar wereldkampioen wordt, maar het geeft wel zelfvertrouwen en maakt de groep hechter.
Daarom moet je een beetje anticiperen op wat er in de poule met Brazilië gebeurd.
Als Spanje ook nog punten morst tegen Chili is het mogelijk dat Chili naar de 2e plaats gaat.
Als Spanje ook nog punten morst tegen Chili is het mogelijk dat Chili naar de 2e plaats gaat.
Ik kan iig niet wachten tot woensdag! 
Wat denk ik een voordeel is, is dat er eerst tegen Australië wordt gespeeld.
Als je daar van wint, wordt dat nog steeds niet als echte bevestiging gezien door NL (zowel elftal als land).
Win je ook van Chili daarna, dan wellicht wat meer en moeten we oppassen voor euforie en zelfoverschatting.
Je kunt die ook laten lopen natuurlijk, want je bent dan ws toch al door. Anticiperen op wat Brazilië doet is niet onverstandig idd.
Wat denk ik een voordeel is, is dat er eerst tegen Australië wordt gespeeld.
Als je daar van wint, wordt dat nog steeds niet als echte bevestiging gezien door NL (zowel elftal als land).
Win je ook van Chili daarna, dan wellicht wat meer en moeten we oppassen voor euforie en zelfoverschatting.
Je kunt die ook laten lopen natuurlijk, want je bent dan ws toch al door. Anticiperen op wat Brazilië doet is niet onverstandig idd.
Dit topic is gesloten.