Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:07
Iemand nog interesse in een splinternieuwe oranje cover? Ik heb er een liggen waar ik niets mee doe. Kan m op v&a zetten maar denk dat ik hier midden in de doelgroep zit :-)

*Toch maar via V&A doen...*

[ Voor 16% gewijzigd door The Wizard op 24-11-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotdog
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12-2024
Zoals eerder gemeld beheer ik een aantal Lumia's binnen onze organisatie. (en een veelvoud aan iphones :) )

Collega meldde vanmorgen dat zijn Lumia 635 spontaan een Factory-reset heeft uitgevoerd.
Geen nood dacht ik, we wandelen even door het menu en zetten de meest recente backup weer terug.

wat we tegenkwamen:
- bij het terugzetten van de backup wordt gevraagd naar een verificatiecode. deze ontvang je per SMS op het nummer wat bij het aanmaken van het Outlook.com-account is opgegeven.
We hebben geen code ontvangen. ik vermoed dat er geen sms'jes ontvangen kunnen worden omdat het OS/de berichten-app nog niet zo is ingesteld om berichten te verwerken. anyone any idea?
- dan toch maar verificatie via de mail opgevraagd. Deze optie staat ergens onderaan.
- de backup was van 30 oktober 2014. 'n Kleine 4 weken geleden. Ik weet zeker dat de frequentie van het backuppen veel hoger was, maar in de tussentijd is er geen melding geweest dat de backup niet goed liep. Misschien iets om nog even te checken @ iedereen.
- binding met de exchange-server moest na de restore weer opnieuw ingegeven worden, althans, het wachtwoord. Deze was sinds 30 oktober niet gewijzigd..
- sms ontvangen lukt nu wel, verzonden vanaf mijn telefoon.

We weten nu helemaal niet zeker of de telefoon teruggezet is zoals hij was.

Heeft iemand enig idee hoe het kwam dat de telefoon de spontane factory reset heeft uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 12:25

MrMarcie

CFMoto 650MT

Ik heb soms dat ie spontaan "uit" staat en ik mijn SIM pin moet invoeren. En enkele keer schakelt ie auto helemaal uit. Weird.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:36

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Sinds vandaag echt mijn Lumia 630 in gebruik genomen.

E-mail instellen is een ramp :( Verder tot nu toe erg tevreden :)

Heeft iemand trouwens een groene shell? Ik heb m'n telefoon "Ivy" (Naar Poison Ivy) genoemd, dus een groene shell is wel toepasselijk :D

[ Voor 37% gewijzigd door Firesphere op 20-12-2014 16:02 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fourze
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-04-2022
Mijn Lumia 630 heeft plotseling besloten dat hij geen whatsapp of facebook messenger berichtjes meer gaat vertonen :(

Whatsapp heeft vele FAQ's en troubleshooters in de aanbieding maar tot nu toe is er nog geen een geweest die de notifications weer aan de praat krijg, ik kan nu alleen zien of ik berichtjes heb door de telefoon van de lock af te halen en naar whatsapp te navigeren waar hij zichzelf dan eindelijk ververst.

Outlook mailtjes werken wel prima, maar daar houd het helaas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 21:11

icecreamfarmer

en het is

Fourze schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:46:
Mijn Lumia 630 heeft plotseling besloten dat hij geen whatsapp of facebook messenger berichtjes meer gaat vertonen :(

Whatsapp heeft vele FAQ's en troubleshooters in de aanbieding maar tot nu toe is er nog geen een geweest die de notifications weer aan de praat krijg, ik kan nu alleen zien of ik berichtjes heb door de telefoon van de lock af te halen en naar whatsapp te navigeren waar hij zichzelf dan eindelijk ververst.

Outlook mailtjes werken wel prima, maar daar houd het helaas op.
Heeft mijn moeders telefoon ook last van. Het lijkt wel of windows hem niet meer op de achtergrond draait. Het duurt dan ook vaak even voordat hij geopend is.

Na een herstart werkt het wel vaak weer goed.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 542294

Hello,

Heb nu de 630 zo'n drie weken. Alles t.o.v. een 7.8 HTC beter (bijv. agenda), sneller, meer instellingen etc. Mis alleen wifispots van UPC die draaide wel op 7.8 en niet op 8.1, maar dat zal met Ziggo erbij wel snel overgaan.

Las hierboven e.e.a. over de enige "storing" welke ik had wifi van thuis werd niet direct overgenomen..Voor de rest; dit is volgens mij het summum qua prijs/prestatie.
Ik had vroeger op school economieles en de docent zei; de consument streeft naar de maximalisatie van nut. dat klinkt abstract. Maar t.o.v. een iPhone hou je echt een bak geld over.
Nokia volg ik al zo'n drie jaar. Ze hebben me veel geld opgeleverd met de verkoop van de phone-afdeling aan MS. Vandaar dat ik er eentje moest kopen.
Mix-radio, Here-navigatie, Office, Onedrive, etc. top! en dat voor 90 euro !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 650461

Hallo

Ik heb een Nokia Lumia 630 bevalt me prima. Maar zit met 1 probleem en dat is nl dat wanneer
ik bv op NU.nl heb geen video van een gebeurtenis kan zin. Welke flash player moet ik instaleren.

mvrgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Het wordt mij niet duidelijk uit dit topic. Krijgt de 630 een update naar Windows 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:56
Anoniem: 16328 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 01:38:
Het wordt mij niet duidelijk uit dit topic. Krijgt de 630 een update naar Windows 10?
Lijkt me wel: nieuws: Microsoft: alle Lumia-toestellen met Windows Phone 8 krijgen Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-04 11:02
ik denk eerder dat ze een opvolger voor de 630 en 635 klaar hebben liggen. dit hebben ze met de 530 ook gedaan. waarschijnlijk zullen we binnenkort de opvolger te zien krijgen misschien op de MWC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-04 23:27
Hallo,

Is het mogelijk om op de Lumia 635 de schermbeveiliging uit te zetten?
Anders moet ik om de zoveel tijd weer een nieuw wachtwoord verzinnen.
Ik kan het nergens vinden op de ondersteuningssite http://www.microsoft.com/...support/product/lumia635/
Vandaar dat is de vraag hier maar stel.

20 x 260Wp, fabr. Qixin SL260CE-48MBlack, Omvormer Power One PVI 5000, Homewizard , deursensoren AMST-606,bewegingsmelders AWST-6000 en rookmelders Smartwares FA21RF. Amysoft C200 waterontharder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 12:13
Je moet kijken bij vergrendelingsscherm. En daar in plaats van de beveiligingscode aan, deze uitschakelen. Dan vraagt ie geen code om na een time-out het scherm te ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
Bij mij staat bij wachtwoord ingeschakeld maar ik kan niet de knop ontgrendelen ( licht grijs )
Ik kan er op drukken of slepen maar er gebeurt niets.

20 x 260Wp, fabr. Qixin SL260CE-48MBlack, Omvormer Power One PVI 5000, Homewizard , deursensoren AMST-606,bewegingsmelders AWST-6000 en rookmelders Smartwares FA21RF. Amysoft C200 waterontharder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-05 20:25
verwp01 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:51:
Bij mij staat bij wachtwoord ingeschakeld maar ik kan niet de knop ontgrendelen ( licht grijs )
Ik kan er op drukken of slepen maar er gebeurt niets.
ben je verbonden met mail van je werk bijvoorbeeld? is er een policy van kracht op je telefoon ? dan kan je het niet uitzetten wegens de regels van je bedrijf (of je bedrijfs mail account verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
Dat laastse met mijn werk mail zou kunnen kloppen want daar maar ik gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 12:13
verwp01 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:58:
Dat laastse met mijn werk mail zou kunnen kloppen want daar maar ik gebruik van.
Dan ligt het daaraan, ik kan dat op mijn werk telefoon (weliswaar iPhone) ook niet uitzetten, bij de iPhone van mijn vrienden kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dat kan een policy zijn van een mail/exchange server inderdaad. Dat heb ik op m'n werktelefoon (Android) ook..
Best wel irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
Thanks voor de info ben er nu dus uit , klopt op prive Iphone geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Kan je dat vibreren ook uitzetten. Dat vind ik vervelend als ik in bed lig o.a. Kan alleen geluid uitzetten of zie ik iets over het hoofd.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
MrMarcie schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:13:
Kan je dat vibreren ook uitzetten. Dat vind ik vervelend als ik in bed lig o.a. Kan alleen geluid uitzetten of zie ik iets over het hoofd.
Klik op volume omhoog/omlaag -> klik rechts boven op het pijltje naar beneden -> in het opengeklapte volume-scherm klik je op "vibrate on/off" -> voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Stravincy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:18:
[...]

Klik op volume omhoog/omlaag -> klik rechts boven op het pijltje naar beneden -> in het opengeklapte volume-scherm klik je op "vibrate on/off" -> voila.
Ik schaam me, als tweaker.
Lekker rustig nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:58
Hallo mede tweakers.

Ik loop hier tegen iets irritant aan met mijn 635 met 8.1 namelijk dat de Mobile Data switch/verbinding uit zichzelf aangaat. Ik kan nergens vinden hoe dit nu kan komen.

Ik zie geen apps draaien als ik op het pijltje naar links <- druk en tevens onder de settings dacht ik alles wel goed hebben te staan. Op mijn phone gebeurd dit ook gewoon als ik verbonden met een sterk en goede wifi netwerk. Een reboot veranderd er niet zoveel aan. Ik draai bijna een kale phone zonder apps uit de Store en de phone heeft de laatste updates/upgrades van het OS.

Onder All Settings heb ik de volgende settings aangepast maar zonder resultaat:

Settings -> mobile+SIM:
For limited WiFi connectivity: don't use mobile date

Settings -> data sense:
Restrict background data usage: On

Heb tevens onder data sense maar een limiet gezet voor de zekerheid.

Location: turned off. <-- ik dacht misschien dat het er iets mee te maken kon hebben.

Zie ik misschien iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Krijg net 10-tallen Lumia helpcenter oid berichtjes binnen. Zijn zeker aan het testen daar of zo. Gaat niet helemaal goed denk ik. Inclusief Christmas aanbiedingen.

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-03 12:47
kan iemand op Windows 10 mij vertellen of ze kunnen bellen en sms'en?

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 23:58
Kan er iemand foto's en hun gebruikservaring posten met Windows 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• species2175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Hoi,

Geen idee of iemand me hier kan helpen maar ik heb dus een Nokia Lumia 630 waar ik extreem tevreden over ben. Het ding werkt super snel, gemakkelijk alle mogelijke apps - alles zit er op en aan (voor mij).

Mijn vraag:
Ik krijg geen geluit meer uit mijn JBL Charge als deze gekoppeld is aan mijn Nokia Lumia 630.

Ik heb een paar maanden geleden een JBL Charge gekregen (dus niet de JBL Charge 2 of zo). Bluetooth aan gezet op de foon, JBL aangezet en... muziek! Hoppa werkt perfect.

Toen was de zomer afgelopen en het ding weinig gebruikt. Laatst wilde ik de JBL weer gebruiken, gekoppeld... en zag toen bij Bluetooth:
JBL Charge
verbinding met muziek.

Volgens mij stond er eerst gewoon 'gekoppeld'. Ik krijg er geen muziek/geluid meer uit. Verschillende apps geprobeerd:
- Spotify
- myTuner Radio
- Music
- MP3's afspelen.

nix nakkes nada.

Als iemand me zou kunnen helpen...heeeeel erg graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 619521

Ga naar Instellingen,
ga dan naar Bluetooth,
druk op geavanceerd,
vink andere bluetoothverbinding aan
verlaat het menu door op het onderste middenonder Windows-icoontje te duwen,
dus niet op het naastgelegen pijltje dat naar naar links wijst.

Laat je even weten of het gelukt is?

Vriendelijke groet, Willem

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 619521 op 15-02-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• species2175
Hoi Willembunte,

helaas dat heeft niet gewerkt. Zelfde probleem - geen geluid.
Heb de koppeling ook al een keer verwijderd en nogmaals geprobeerd maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 16:14
Héél erg stom misschien maar staat je volume hard genoeg (bleutooth volume is gescheiden van 'normale' volume setting)?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• species2175
Hehe telefoon op standje 30 van 30 en 380 keer op het plusje van de JBL charge gedrukt dus dat zou voldoende moeten zijn....maar het is toch een goede tip, ik zou de eerste niet zijn die dat voor elkaar had gekregen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Kraanmachinist schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:06:
kan iemand op Windows 10 mij vertellen of ze kunnen bellen en sms'en?
Ja. Dat werkt prima. Lumia 630/W10 + KPN.

• verwp01
Ik las net een tweet van een bedrijf.

Gebruik SIM card adapter niet bij Nokia Lumia 630, 635 en 930 wegens defect maken SIM card reader.
Geen garantie en reparatie is kostbaar.

Ik heb dus mijn sim kaart lezer defect 1 goudkleurig pennetje afgebroken en nu ziet het toestel mijn sim kaart niet meer.

Iemand suggesties?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

verwp01 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:38:

Gebruik SIM card adapter niet bij Nokia Lumia 630, 635 en 930 wegens defect maken SIM card reader.

Ik heb dus mijn sim kaart lezer defect 1 goudkleurig pennetje afgebroken en nu ziet het toestel mijn sim kaart niet meer.

Iemand suggesties?
Zo'n standaard adapter? Of waar moeten we aandenken?

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-05 15:26
Volgens mij gaar het om zo'n standaardadapter. Ik denk in dit geval van nanosim naar microsim. Ik heb er net 1 besteld zodat ik de nanosim in mijn Lumia 830 ook in mijn reserve 630 kan gebruiken. Ik moet zeggen dat ik ook zo een keer de simkaartsleuf van mijn N8 heb vernield (adapter van microsim naar mini). De waarschuwingen lees je dajn als het al te laat is. Je gaat pas googlelen als het kwaad geschied is. Ik ga hier dus nog even over nadenken. Overigens heeft mijn vrouw al eens een nanosim in 630 gebruikt met behulp van een microsmimkaart waar de nano uitgeknipt was. Dat werkte wel.

[ Voor 4% gewijzigd door coenox op 19-02-2015 12:57 ]

• verwp01
Een belangrijke mededeling over het gebruik van de Nokia Lumia 630Nokia Lumia 635 en Nokia Lumia 930. Van Nokia hebben wij begrepen dat in deze toestellen géén SIM kaart adapter gebruikt dient te worden. Deze adapter drukt namelijk de sim card reader kapot, waardoor u geen bereik heeft met uw toestel. De sim card reader vervangen is NIET mogelijk, er moet een hele boardswap plaatsvinden, welke niet onder garantie kan gebeuren, en zeer kostbaar is. Bron: Copaco

Ik heb het gekregen met een gewone sim kaart micro uitgedrukt.

• verwp01
Ik heb nog geen repair center gevonden die deze sim kaart lezer op voorraad heeft of er aan kan komen.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

coenox schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:57:
Volgens mij gaar het om zo'n standaardadapter. Ik denk in dit geval van nanosim naar microsim. Ik heb er net 1 besteld zodat ik de nanosim in mijn Lumia 830 ook in mijn reserve 630 kan gebruiken. Ik moet zeggen dat ik ook zo een keer de simkaartsleuf van mijn N8 heb vernield (adapter van microsim naar mini). De waarschuwingen lees je dajn als het al te laat is. Je gaat pas googlelen als het kwaad geschied is. Ik ga hier dus nog even over nadenken. Overigens heeft mijn vrouw al eens een nanosim in 630 gebruikt met behulp van een microsmimkaart waar de nano uitgeknipt was. Dat werkte wel.
Die wordt door de telco's zelf geleverd samen met die 3 in 1 simkaarten van tegenwoordig. Praktisch maakt het de telefoon dus onbruikbaar voor nieuwe simkaarten 8)7

• coenox
icecreamfarmer schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:20:
[...]

Die wordt door de telco's zelf geleverd samen met die 3 in 1 simkaarten van tegenwoordig. Praktisch maakt het de telefoon dus onbruikbaar voor nieuwe simkaarten 8)7
Op zich is een simkaart die op de juiste maat uitgedrukt is, geen probleem. Pas als je teruggaat naar een groter formaat. Als je 1 toestel hebt gaat het prima. Het wordt lastig als je meerdere toestellen hebt die verschillende formaten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
Maar nu wil ik dit laten repareren door een nieuwe sim kaart lezer erin te plaatsen maar kom niemand tegen die dit kan maken.
Volgens sommige zaken zijn deze sim kaart lezers voor de 635 nog niet leverbaar.
Mocht iemand een adres hebben graag, ik wil wel gebruik maken van dit nieuwe toestel.
Ik heb alleen er nog maar wat app`s op gezet en dat is alles.
Bedankt alvast voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
verwp01 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:35:
Maar nu wil ik dit laten repareren door een nieuwe sim kaart lezer erin te plaatsen maar kom niemand tegen die dit kan maken.
Volgens sommige zaken zijn deze sim kaart lezers voor de 635 nog niet leverbaar.
Mocht iemand een adres hebben graag, ik wil wel gebruik maken van dit nieuwe toestel.
Ik kwam deze tegen: http://www.gsmxlshop.nl/smartphone/nokia Geen ervaring mee, maar doet het voor 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
verwp01 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:35:
Ik snap nog steeds niet hoe je toestel defect is geraakt. Je hebt een microsim uit een gewone sim gedrukt en die in het toestel gedaan, waarna deze defect is gegaan? Lijkt me toch normaal gebruik ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
Nee ik heb een te kleine sim gebruikt direct vanuit mijn iphone ( nano ) en ik kwam er te laat achter dat er een micro in moest.
Toen de sim eruit gehaald en deze is denkelijk op 1 pennetje blijven steken.
Dus eigen schuld dikke bult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:37

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Dit ben ik wel eens vaker tegengekomen bij voormalige klanten van ons. Maar dan bij Samsungtoestellen.
Deze stuurde wij altijd gewoon op naar de reguliere reparateur, ze werden zonder problemen gerepareerd.
Durf natuurlijk niet te garanderen dan dit bij Nokia ook zo gaat. Maar als je niet 1,2,3 een beunhaas kunt vinden die het voor je fixt.. wellicht een oplossing. Succes, nogal zuur voor je :(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
Gsmxlshop had ik al gebeld maar kon nog niet aan de kaart reader komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-04-2024
verwp01 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:57:
Nee ik heb een te kleine sim gebruikt direct vanuit mijn iphone ( nano ) en ik kwam er te laat achter dat er een micro in moest.
Toen de sim eruit gehaald en deze is denkelijk op 1 pennetje blijven steken.
Dus eigen schuld dikke bult.
Omdat ik morgen een nieuwe nano sim kaartje krijg en deze eigenlijk ook wil plaatsen in mijn L630, heb ik een vraagje.

Heb in de bovenstaande geschetste situatie een sim kaart adapter gebruikt of heb je de nano sim (zonder adapter) in je 630 gesopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-05 15:11
Met sim kaart adapter gaat het fout, geloof me. De adapter is een fractie dikker en het geheel plaatsen gaat nog maar bij het verwijderen buigt gegarandeerd een van de pinnetjes om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
Laatste klopt , ik heb de nano kaart geplaatst terwijl het een micro moest zijn, dus de plastic adapter is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87072

Ik heb deze week een Lumia 635 gekregen met daarin 1GB RAM. Ze bestaan dus echt. Ik vond de 512MB persoonlijke het grootste minpunt voor de 635, en dat is nu dus opgelost. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Laatst online: 11-03-2023
Anoniem: 87072 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:13:
Ik heb deze week een Lumia 635 gekregen met daarin 1GB RAM. Ze bestaan dus echt. Ik vond de 512MB persoonlijke het grootste minpunt voor de 635, en dat is nu dus opgelost. :-)
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
jolobe schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:23:
[...]

Waar heb je hem besteld?
lumia 636 of 638 hebben 1 gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-04 12:03
ik heb nu een paar maanden een 630......als ik mn telefoon net heb aangezet en ik ga naar whatsapp dan krijg ik vrij regelmatig te zien dat er een fout is met whatsapp ( verbindings fout ).....en met skype heb ik regelmatig dat als ik iemand bel en ik tik op het scherm dan word het scherm zwart..als ik dan wil ophangen ofzo dan word het scherm zwart..heel vreemd..tijdens een gesprek kan ik dan ook niks met het scherm....als ik dan de telefoon even uit/aan doe dan is alles weer oke......iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-04 09:27

Swerfer

Hmm...

Dat 2e deel met skype, heb je dat ook met gewoon bellen?

De telefoon herkent namelijk of je de telefoon aan je oor houd en zet dan het scherm op zwart. Haal je de telefoon weer van je oor af, dan moet het scherm weer aangaan.

Ik weet niet of de 630 een proximity sensor heeft of dat hij met het touchscherm je oor detecteerd, maar als de 630 een proximity sensor heeft, dan kan het zijn dat die vervuild is. Soms blokkerd een screenprotector ook het functioneren van de proximity sensor.

Zoek het in ieder geval in die richting. Kijk eens of de 630 een proximity sensor heeft en zoek dan eens in dit forum of op internet naar problemen omtrend die sensor...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Volgens mij heeft de 630 geen proximity sensor. De OP zegt van wel, specificatie pagina van Microsoft zegt er niets over. Voor zover ik weet blijft het scherm gewoon actief als je aan het bellen bent en je drukt heb tegen je oor aan, daarom houd ik hem er ook altijd een beetje vanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
Tankiej schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:30:
Volgens mij heeft de 630 geen proximity sensor. De OP zegt van wel, specificatie pagina van Microsoft zegt er niets over. Voor zover ik weet blijft het scherm gewoon actief als je aan het bellen bent en je drukt heb tegen je oor aan, daarom houd ik hem er ook altijd een beetje vanaf :+
Volgens de kenners van Windows Central wel....
http://www.windowscentral...-missing-proximity-sensor

of toch niet.. ;)
http://www.wpxbox.com/nok...without-proximity-sensor/

[ Voor 7% gewijzigd door jolobe op 02-03-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 14:28
Ze zeggen eerder dat hij met magie kan registreren dat je telefoon tegen je hoofd houdt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
vali schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:58:
[...]

Ze zeggen eerder dat hij met magie kan registreren dat je telefoon tegen je hoofd houdt. :+
de lumia 630 heeft geen proximity sensor

het beeld gat uir als je het tegen je hoofd houd bij het bellen omdat het scherm dan supergevoelig word en merkt wanneer het tegen je hoofd aan zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 14:28
Kraanmachinist schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:19:
[...]

de lumia 630 heeft geen proximity sensor

het beeld gat uir als je het tegen je hoofd houd bij het bellen omdat het scherm dan supergevoelig word en merkt wanneer het tegen je hoofd aan zit
Dat weet ik ook wel, daarom mijn opmerking met "magie". Wpcentral legt mijn inziens de werking nogal wazig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
Wie van de 630 /635 users heeft last van "random calls" of ongewenst uitvallen van gesprekken?
Heb zelf een 630 dual sim bij Amazon besteld en krijg deze woensdag dus zelf nog geen ervaring........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87072

jolobe schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:23:
[...]

Waar heb je hem besteld?
Het toestel is bij KPN zakelijk besteld. Het is echt een 635 met 1GB, geen 636 of 638. Bij 4launch kun je ook een Lumia 635 1GB bestellen...

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 87072 op 07-03-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
Anoniem: 87072 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:54:
[...]

Het toestel is bij KPN zakelijk besteld. Het is echt een 635 met 1GB, geen 636 of 638. Bij 4launch kun je ook een Lumia 635 1GB bestellen...
Heb inmiddels de 630 dual sim (via amazon.de) binnen als vervanging voor mijn 520.
Toestel bevalt prima (vooral de dual sim zakelijk en privé werkt perfect). Mis alleen de instelling van de schermgevoeligheid bij aanraken..... De witte cover is iets gladder dan de zwarte van mijn 520, tzt nog zwarte bestellen. Tot nog toe geen last van random calls. Waanzinnig veel telefoon voor 100€ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-05 21:18
Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren een update staan voor mijn L630, maar krijg steeds een foutmelding dat hij de update wel kan downloaden maar niet openen.

heeft iemand anders dit probleem ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dat heb ik ook, foutcode 8018830f.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-05 21:18
Het is mij gelukt.

http://answers.microsoft....b5-4235-8391-f9b68c686fcf

volgens deze post moest ik een language toevoegen. Heb English UK erbij gezet. (had NL en EN US)
Restart en opnieuw update gezocht. Nu werkt het wel.

---Edit---

Ik zit nog steeds op Cyan, weet niet wat de update was.

---Edit2---

Blijkbaar nog niet gelukt. Na de update kreeg ik weer de melding dat er een update was en krijg nu weer dezelfde error. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Baksteen89 op 12-03-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Mijn scherm is gebarsten. Werkt op zich wel prima maar heb dus een nieuw scherm nodig. Na wat gegoogle e.d. blijkt dat vervangen van scherm zo'n 80 a 90 euro kost. Net zoveel dus als de telefoon zelf praktisch.

Iemand nog een suggestie dit anders op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
MrMarcie schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:48:
Mijn scherm is gebarsten. Werkt op zich wel prima maar heb dus een nieuw scherm nodig. Na wat gegoogle e.d. blijkt dat vervangen van scherm zo'n 80 a 90 euro kost. Net zoveel dus als de telefoon zelf praktisch.

Iemand nog een suggestie dit anders op te lossen?
Iemand die ik ken die ook een 630 heeft, en een gebarsten scherm had nadat ie gevallen was, heeft gewoon een nieuwe gekocht. Zoals je al aangeeft kost het vervangen van het scherm ongeveer net zoveel als de telefoon zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik kon laatst via marktplaats een prima 630 kopen voor 40 euro. Lijkt me dan een betere oplossing. Is al minder dan een vervangend scherm los kost. Voelt wel een beetje als verspilling trouwens, een verder goed werkend toestel niet meer laten repareren.

[ Voor 26% gewijzigd door coenox op 12-03-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10-2022
Heeft iemand al met succes Denim kunnen installeren (Country variant)? Ik probeer het al 3 dagen voor elkaar te krijgen maar krijg telkens foutcode 8018830f. Er is intern genoeg ruimte (ruim 2,5GB) en Preview for Developers is nooit geïnstalleerd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114732

subliminal schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:44:
Heeft iemand al met succes Denim kunnen installeren (Country variant)? Ik probeer het al 3 dagen voor elkaar te krijgen maar krijg telkens foutcode 8018830f. Er is intern genoeg ruimte (ruim 2,5GB) en Preview for Developers is nooit geïnstalleerd geweest.
Heb ik ook gehad, als ik het me goed herinner moet je bij toetsenbord of taal enkel nederlands kiezen en de overige talen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Anoniem: 114732 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:07:
[...]

Heb ik ook gehad, als ik het me goed herinner moet je bij toetsenbord of taal enkel nederlands kiezen en de overige talen verwijderen.
Dat helpt niet, dan geeft hij nog steeds dezelfde foutcode bij het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Tankiej schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:08:
[...]

http://www.microsoft.com/...ingleTopic&topic=FA143712

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tankiej schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:08:
[...]
Dan kijken welke taal er bij spraak staat en die downloaden? Ik heb het dmv taalinstellingen opgelost. En als het niet lukt de software recovery draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 114732 op 13-03-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik zal de recovery tool morgen eens proberen. Ik heb niets gedaan met het developer preview program, dus dat zal het niet zijn.
Anoniem: 114732 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:54:
[...]

Dan kijken welke taal er bij spraak staat en die downloaden? De fout ligt bij microsoft, dus je kan ook daarheen mailen/ bellen. En anders de software recovery draaien.
Er stond helemaal niets geselecteerd bij spraak, hij gaf daar de melding dat de huidig ingestelde taal niet beschikbaar is bij spraak. Ik heb daar Engels geselecteerd, eens zien wat hij dan doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan bij spraak (naast selecteren) die Engelse taal ook downloaden.
Toetsenbord: als eerste Engels (verenigde staten), als tweede Nederlands.
Taal: Nederlands
Regio: Nederland

Zo heb ik hem kunnen updaten.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 114732 op 13-03-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Zelfs als ik hem exact zo instel (hoefde alleen Engels VS toe te voegen aan toetsenbord, die had ik daar verwijderd na je vorige suggestie), valt hij bij de installatie voorbereiden uit met de bekende foutcode.

Als ik bij spraak Engels VS kies, is er volgens de telefoon niets om te downloaden. Blijkbaar is die al standaard aanwezig?

Misschien toch de recovery tool maar eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

coenox schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:07:
Ik kon laatst via marktplaats een prima 630 kopen voor 40 euro. Lijkt me dan een betere oplossing. Is al minder dan een vervangend scherm los kost. Voelt wel een beetje als verspilling trouwens, een verder goed werkend toestel niet meer laten repareren.
Ja super irritant. Toestel is nog geen 3 maanden oud, en werkte prima. Volgend toestel maar eens kijken of er goede protectie te krijgen is.

Een valletje van de bank van 40 a 50 cm zou toch te overleven moeten zijn. Was wel harde vloer en hij viel precies plat op scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48
Zelfs na het terugzetten naar fabrieksinstellingen krijg ik bij de Denim-update dezelfde foutmelding; 8018830f.
Dit is om gillend gek van te worden.

Nu eerst maar bidden, kaarsen branden en wat dierenoffers brengen voordat ik m'n backup terug ga proberen te zetten.
Godschristus, het lijkt wel alsof ik een Arch update probeer te doen...

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Baserk schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:11:
Zelfs na het terugzetten naar fabrieksinstellingen krijg ik bij de Denim-update dezelfde foutmelding; 8018830f.
Dit is om gillend gek van te worden.

Nu eerst maar bidden, kaarsen branden en wat dierenoffers brengen voordat ik m'n backup terug ga proberen te zetten.
Godschristus, het lijkt wel alsof ik een Arch update probeer te doen...
De fabrieksinstellingen brengen je toestel niet perse terug naar de juiste rom. Ik zou de software recovery tool gebruiken:

http://www.microsoft.com/...ingleTopic&topic=FA142987

Ondanks dat je geen Developer Preview hebt geïnstalleerd gehad, zit er toch iets fout. Je kan ook de Developer preview installeren (moet je je wel aanmelden als developer, kan gratis) waarna Denim wel zou moeten installeren.

Zie: http://www.ibtimes.co.uk/...vices-how-resolve-1482757

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
Dank voor je reactie.
Helaas is het van kwaad tot erger gegaan. M'n backups zijn foetsie.
Onedrive geeft aan dat ik nu 0 bytes/30,00GB gebruik, dus weg zijn die bestanden. (Ik had in totaal 2 backups).
Nooit gedacht dat terugzetten naar fabrieksinstellingen dat resultaat kon hebben.

De 'Windows Phone Recovery Tool' geinstalleerd en daarvan krijg ik de volgende melding;
Reading phone info failed. We could not read information from your phone.
Details> Product code is empty.

Onder Menu\Instellingen\extra's&info heb ik bij "Master Configuration Label" de tekst "NOT_IMPLEMENTED".
Morgen maar eens contact opnemen met Microsoft om na te gaan of en zo ja, wat voor meuk ik door Bol.com geleverd heb gekregen.

Ik heb de Developer Preview nog niet geprobeerd; moet eerst even afkoelen om uit het level 'Total Rage' te geraken.

Om te janken, dit gelazer. Echt zwaar teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 14:24
@ Baserk
Wat bij jouw is mis gegaan is dat er storing is ontstaan tussen de twee differentiaties ten tijde dat de fluxcondensator had moeten inkicken
Aangezien dat niet gebeurt is zal je toch de remolie moeten vervangen.
Of maw er gebeuren wel eens dingen waar ik of andere goden geen invloed op hebben ;-)

Vergeet de backup, die is weg, maar is ie echt weg?
Check via internetexplorer of webbrowser vanaf een pc/laptop ipv je toestel.
Immers je toestel is al niet betrouwbaar, wie zegt dat zijn gegevens dat zijn.

Wat ik doe en dat doe ik altijd sinds ik vast heb gezeten in die draaiende tandwiel issue en het werkt.
Ik verwijder mijn sd kaart en doe vervolgens de updates. naar het schijnt blijft het daar wel eens op vastzitten.

In jou geval zal ik de sd kaart verwijderen, factoryreset of gelijk door naar de recovery tools.
En dan kijken naar de resultaten.
Ik weet niet waarom maar iets zegt me dat je weinig te verliezen hebt.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie

MrMarcie

CFMoto 650MT

Nadat mijn Lumia gebroken is al heel snel maar weer terug naar Android gegaan. Moto E met Android 5. Eigenlijk beste wel weer blij mee. Zal mijn Lumia 630 met barst wel in de verkoop gooien hier op de site. Hopelijk krijg ik mer nog wat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
@ één ieder die niet kan updaten naar Denim.

Ik heb via de online chat van Microsoft het probleem voorgelegd maar daar krijg ik hetzelfde riedeltje te horen. Ondanks dat je niets gedaan hebt met Preview For Developers op je telefoon, zit er niks anders op dan te gaan zitten klooien met de Recovery Tool. De medewerker claimt dat je de foutcode 8018830f alleen krijgt als je PfD hebt geïnstalleerd, of geïnstalleerd hebt gehad. Op de vraag of ze niet nader kunnen kijken naar de country variant update versie, kreeg ik geeneens antwoord. Het enige wat je te horen krijgt, is dat het wel vreemd is dat je die foutcode krijgt. Maar verder zoek je het maar uit. Bedankt, 'Victor'! Klantvriendelijk meedenken is er bij de Nederlandse afdeling van Microsoft Community niet bij.

Ik heb op de Engelse forum dit voorval ook nog voorgelegd maar daar ben ik niet verder gekomen dan dat ze me om een Product Code vroegen. Veel verwacht ik er niet (meer) van en zal hier drie van deze telefoons op deze manier moeten zien te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
Ook ik heb alleen met de recovery tool Denim weten te installeren nadat ik m eerst naar fabrieks instellingen heb moeten zetten. M'n backup ben ik nog steeds kwijt volgens mijn toestel maar Onedrive via de pc toont m wel. Helaas onbruikbaar dus.
Al met al kwalitatief uitermate teleurstellend, en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Ben benieuwd of Win10 weer zo'n martelgang wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Baserk op 19-03-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 434512

Iemand dit problem al tegengekomen ?
heb op 25 feb 2015 de Lumia 630 gekocht
en na 2 weken gaat ie spontaan in een bootloop
waar hij dus niet meer uit te krijgen is, een hard-reset
is onmogelijk en via usb wordt hij niet meer herkend
erg jammer vond het een leuk toestel, ik heb m weer
ingeleverd bij de mediamarkt en moet nu 3 weken wachten
op uitsluitsel of reparatie, weet niet of ik nog een nieuwe wil
wat een teleurstelling :'(

bij nalezen op het net schijnt het dat meer nokia toestellen deze "kwaal"
hebben heeft iets te maken met de win 8.1 update ?????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-05 20:49
Mijn vader heeft sinds 2 weken een 630 maar heeft soms problemen met bellen. Als hij een contact wil bellen dan gaat hij maar niet over, wil hij oproep beëindigen dan lukt het ook niet. Toestel moet helemaal opnieuw opgestart worden.. pas dan lukt het bellen wel opeens. Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-05 14:24
Was vandaag even met mijn betere helft bij de bedrijfsarts..
Haar vorige arts had een L920 en deze had een oranje 630 op zijn bureau liggen.
Toch wel slimme lui dus ;-)
Ik had ze al wel op het internet gezien maar deze was de eerste die ik in het wild tegenkwam.
Moet zeggen dat dit wel heel erg oranje is en wel met de hoofdletter O.
Als de 830/930 en de next gen toestellen dezelfde glowinthedark oranje hebben of aanhouden dan mag er wel een gratis zonnebril bij........

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Amadeus1966 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 01:07:

Als de 830/930 en de next gen toestellen dezelfde glowinthedark oranje hebben of aanhouden dan mag er wel een gratis zonnebril bij........
Mijn dochter heeft mijn 630 overgenomen, onder meer met de Oranje achterkant. Zelf heb ik de oranje 830. De 830 is iets matter waardoor het oranje iets minder fel is dan dat van de 830. Daardoor, en het feit dat de randen aluminium zijn, komt de 830 net iets minder heftig over naar mijn smaak. Maar het blijft heel erg oranje. Maar bekijk voor de gein eens de gele 630.. zonnebril helpt dan niet meer, alleen een lasbril 8)

[ Voor 7% gewijzigd door coenox op 31-03-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
coenox schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:43:
[...]

Mijn dochter heeft mijn 630 overgenomen, onder meer met de Oranje achterkant. Zelf heb ik de oranje 830. De 830 is iets matter waardoor het oranje iets minder fel is dan dat van de 830. Daardoor, en het feit dat de randen aluminium zijn, komt de 830 net iets minder heftig over naar mijn smaak. Maar het blijft heel erg oranje. Maar bekijk voor de gein eens de gele 630.. zonnebril helpt dan niet meer, alleen een lasbril 8)
Inderdaad, m'n moeder heeft de 630 met gele achterkant. Ik heb zelf de groene, die ziet er ook bijna uit alsof hij uit zichzelf licht geeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Tankiej schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:03:
[...]

Inderdaad, m'n moeder heeft de 630 met gele achterkant. Ik heb zelf de groene, die ziet er ook bijna uit alsof hij uit zichzelf licht geeft :D
Klopt. We hebben hier wit, geel, oranje, groen en zwart in huis. Naast de 630 ook nog een 635, maar die heeft het helaas begeven (barst in het scherm, sim-tray werkt niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
Diegenen die tot op heden telkens tegen de 8018830f foutcode aanliepen, zullen het inmiddels al vernomen hebben maar voor hen die het, dankzij hun instellingen, nog niet weten. Eindelijk is per heden een gewijzigde 'Over-The-Air' update gekomen! De drie toestellen in mijn omgeving hebben middels deze 'OTA' de Denim update ontvangen en geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
^Goed nieuws zeg. Ik ben zelf te ongeduldig geweest om deze gewijzigde update af te wachten en heb met pijn en moeite Denim en m'n eigen data op mijn toestel staan.

Aangezien je niks schrijft over het gebruik moeten maken van backups oid, neem ik aan dat deze gewijzigde OTA-update probleemloos is gegaan bij die 3 gebruikers? Dat klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-05 12:47
Iemand een idee hoe ik push notifications aan de praat krijg? Ik krijg totaal geen melding van aankomst van berichtjes in telegram. Bij instellingen/meldingen&acties is alles enabled en toch krijg ik niks nada noppes te zien.

[ Voor 116% gewijzigd door leecher op 05-04-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
Baserk schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:17:
^Goed nieuws zeg. Ik ben zelf te ongeduldig geweest om deze gewijzigde update af te wachten en heb met pijn en moeite Denim en m'n eigen data op mijn toestel staan.

Aangezien je niks schrijft over het gebruik moeten maken van backups oid, neem ik aan dat deze gewijzigde OTA-update probleemloos is gegaan bij die 3 gebruikers? Dat klopt?
Het is inderdaad zonder back-ups, harde resets en recovery tools e.d. gelukt. Gewoon op de manier zoals het zou moeten. Het bevestigt dat het aan de 'OTA' pakket heeft gelegen dat wij deze foutcode kregen en niet, zoals mij door diverse MS medewerkers werd voorgehouden, aan de toestellen. Nu maar hopen dat het vlekkeloos verloopt als Windows 10 zich aandient ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
leecher schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:46:
Iemand een idee hoe ik push notifications aan de praat krijg? Ik krijg totaal geen melding van aankomst van berichtjes in telegram. Bij instellingen/meldingen&acties is alles enabled en toch krijg ik niks nada noppes te zien.
Heb je bij Instellingen>beltonen & geluiden>appgeluiden beheren van je Windows Phone zelf ook gekeken of alles op de juiste manier is ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
subliminal schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:46:
[...]

Heb je bij Instellingen>beltonen & geluiden>appgeluiden beheren van je Windows Phone zelf ook gekeken of alles op de juiste manier is ingeschakeld?
Ja ook daar is alles ingeschakeld. Ik dacht dat andere apps (whatsapp bijv) er ook last van hadden maar dat is dus niet zo. Tot nu toe heeft alleen telegram het probleem.

-edit
Telegram lijkt wel melding te geven als ik het computerprogramma niet open heb staan. Is misschien ergens ook wel logisch.

[ Voor 13% gewijzigd door leecher op 05-04-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
Iemand hier die ervaring heeft met falende wifi en een oplossing? Sinds een paar dagen wil de telefoon niet meer verbinden met wifi netwerken. Het werkt pas weer als ik de telefoon reboot, het netwerk verwijder en opnieuw inlog. Dus elke keer als ik een bekend wifi gebied verlaat en daarna weer terugkom moet ik de hele procedure herhalen voordat het werkt wat hoogst irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-04 11:02
klein vraagje op coolblue staat de nokia lumia 635 2015 met 1gb ram klopt dit wel
http://www.pdashop.nl/pro...lumia-635-zwart-2015.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elephant60
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-02 00:08
Let op: Mogelijk is deze versie NIET voorzien van LTE banden 7 en 20, alleen wel van band 3. Dit beperkt de geschiktheid van het toestel voor 4G in Nederland !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4collin
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-04 11:17
verwp01 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:38:

Iemand suggesties?
Ik heb dus maar 1 dag plezier gehad van mijn Nokia 635 omdat ik dit probleem ook had. Belachelijk dat Mediamarkt hier niet voor gewaarschuwd heeft! Hij kon niet meer gerepareerd worden en korting bij een nieuwe aankoop kreeg ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
elephant60 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:54:
Let op: Mogelijk is deze versie NIET voorzien van LTE banden 7 en 20, alleen wel van band 3. Dit beperkt de geschiktheid van het toestel voor 4G in Nederland !
Volgens GSMArena: 4G bands LTE band 3(1800), 7(2600), 20(800) - RM-974

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste