Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:33

NoFearCreations

3DPrint the world!

Mijn Jiayu G3 doet het nog goed, maar wil toch is wat anders. Nou vind ik deze telefoon er prachtig uitzien, en zie voornamelijk goede reviews. Waar kan ik hem het goedkoopst krijgen op dit moment, of wil iemand van de zijne af voor een mooie prijs?

[ Voor 36% gewijzigd door NoFearCreations op 02-09-2014 14:26 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 21:41
NoFearCreations schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:47:
Mijn Jiayu G3 doet het nog goed, maar wil toch is wat anders. Nou vind ik deze telefoon er prachtig uitzien, en zie voornamelijk goede reviews. Waar kan ik hem het goedkoopst krijgen op dit moment, of wil iemand van de zijne af voor een mooie prijs?
Dat is lastig te zeggen zonder even een serie webshops op te zoeken. Als je in de openingpost van dit topic kijkt, zie je een serie webshops staan: Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Zoek voor je bestelt wel even ervaringen op over de webshop, niet elke webshop is even betrouwbaar/snel. Ik heb goede ervaringen met met name banggood. Geen idee of ze (op dit moment) ook goedkoop zijn.

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 14:27
Heb m nu in mn taxi met zo'n raamplopper in n houder links geplaatst en de GPS is nu foutloos.

Heel blij nu want anders had ik n probleem.
Wel jammer want aan de ventilatierooster zit die mooier en handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unsub
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-07 16:02
Ferry34 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:16:

Ook bizar: nadat ik die app antennebooster ofzo heb geinstalleerd hebbik ineens overal 3G en....mn bluetooth audiostreaming doet t perfect!

.
Hoe heet die app precies? Ben zelf ook opzoek, maar als ik zoek op antenne krijg ik 300 apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebob
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04-2023
NoFearCreations schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:47:
Kijk op de site van efox shop. Is een Duitse site, ik weet niet of ze leveren uit duitsland of china.

http://www.efox-shop.com/...42-3g-smartphone-g-292211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-07-2023
Hallo mensen

ik heb vandaag trots mijn Dagger DG550 in ontvangst genomen,
maar met wat moeite,

10 dagen na bestelling is hij aangekomen,
ik heb hem besteld via LightInTheBox met een gratis 8gb class 6 sd kaartje met doogee logo's erop.

De telefoon kostte 131 euro en versnelde verzending 15 euro via ups,

nu was via het tracking nummer mijn telefoon als sinds zaterdag in drachten, toen werd hij naar keulen gestuurd en weer terug naar drachten!
Toen stond er dat UPS de zending vasthield, dus ik denk foute boel, heb UPS drachten maar ff gebeld, krijg ik meid van de klantenservice aan de telefoon, die zecht ja, hij ligt bij de douane, hij komt morgen, zal ik ook ff voor u kijken of er ook kosten aan verbonden zijn?
Dus ik dacht ja dat wil ik dan ook wel weten, zij zegt ja dat word dan 37 euro in totaal en dat mag u contant aan de deur betalen.
Volgende dag om half 2 word hij bezorgd, krijg hem netjes in handen maar geen invoerrechten dus ik vroeg ernaar, wil geen gedoe (bestel veel met ups) dus die vent zegt van ja eerst hadden ze er een rode sticker op van betalen maar die haalden ze er later weer af,
ik zeg ok doei,

snel naar binnen openmaken, zit er al een gratis 2 gb sd in de telefoon en nog een 8gb. Gelijk opgestart Antutu geinstalleerd: 31000, dat is netjes dacht ik, maar ik vind de skin van doogee echt onwijs lelijk, dus gelijk de DG550 AOSP V3.0 gedownload van needrom, weer Antutu geinstaleerd: 32000 dit vind ik zeer mooi voor deze prijs, een vriend van mij haalt met zijn nieuwe 390 euro kostende Samsung Galaxy S4 maar krap 29000 :P

De DG550 zou mijn iPhone 4S moeten vervangen, en dat doet hij goed, ik had er voor 131 euro eigenlijk niet veel van verwacht, maar hij is razen snel, en de AOSP rom, die maakt hem echt snel.
Echt een aanrader. Als ik de antutu scores vergelijk met die van de Xperia Z2 merk ik iets heel raars op de DG550 scoort meer op CPU, dat is niet vreemd door de octa core, maar op ram scoort hij ook meer, dus antutu meet dus niet op aantal GB ram maar op ram snelheid.

Het scherm vind ik een heel mooi onderdeel, mooi groot, en het lijk verdacht veel op een amoled van samsung, wat de schermen van de S4 en de galaxy nexus enzo hebben zon mooie blauwe gloed, dat heeft die van mij ook, niet zo erg als de Galaxy Nexus, maar wel veel meer dan andere telefoons.

Het os, de android "4.2.9" gebruik ik dus niet, kitkat heb ik niet gebruikt omdat OTA niet beschikbaar was en geen zin had om 2 keer te gaan flashen ik gebruik dus android 4.2.2 met een kitkat look (app drawer icoon, andere iconen, font) en die is redelijk snel en simpel te flashen, je gebruikt SP flashtool om een stock rom met TWRP te flashen, vanaf TWRP kun je de AOSP rom installeeren, a piece of cake :P

De bouwkwaliteit is redelijk, geen scheef hangende knopjes geen rammelingen bij schudden, mooie afwerking, alleen 1 minpunt als ik achter op de back cover druk kan ik die wat indrukken, dit is niet goed!

Wifi en bluetooth, werken allebij goed, wifi is snel, krijg gewoon 12 mbits met ookla speedtest (ik heb 15 over kabel internet op de pc) bluetooth werkt ook goed met mijn headset, maar pairen duurde wel 20 seconden, dat is toch iets langer dan de toch echt binnen 5 seconden pairende iPhone 4S.

De oordopjes vind ik ook heel mooi, mooi geluid, de eerste oordopjes die in mijn oren pasten!! (kleine oren) maar chinezen hebben nog kleinere oren want deze vallen er zelfs uit en passen niet om dat mijn kleine oren te groot zijn!! Op de telefoon klinkt muziek goed, kan goed overweg met OP bass nummers, geen vervorming, echter 1 opmerking, op mijn pc met een creative x-fi geluidskaart met ingebouwde versterker, gaan de oortjes bij tonen van ik gok 2000Hz die zelfde frequentie als een soort surround rondzoomen, dit vind ik een nadeel.

De kabel, mooi hoor zon platte kabel, maar maak dan ook een ingang voor een platte kabel in de usb oplader, ziet er wat mooier uit, ook had voor mij de kabel veel langer gemogen, als ik de kabel in mijn pc steek die onder mijn buro staat kan ik de telefoon niet op mijn buro leggen zo kort is de kabel, ook had voor mij dat dingetje erom heen om de kabel mee vast te maken wel weg gekunt.

Dat was hem wel denk ik, mijn mening over de DG550, toptoestel, zeker een aanrader

~EastWarez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Mooie review, nu wil ik hem nog meer!
benniebob schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:57:
[...]

Kijk op de site van efox shop. Is een Duitse site, ik weet niet of ze leveren uit duitsland of china.

http://www.efox-shop.com/...42-3g-smartphone-g-292211
Van uit China kost hij 116,99, van uit Duitsland 145,99.

[ Voor 84% gewijzigd door NoFearCreations op 03-09-2014 22:55 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
De kabel is kort maar er past natuurlijk ook n gewone kabel in.
Het geluid uit de oortjes is goed? Serieus??

Deze zijn echt de slechtste die ik ooit heb gehoord, maar mij boeit dat niet. ;)
Het geluid had van mij wel wat harder gemogen, de output van de telefoon dus.

Wat vind jij van de GPS?

Scherm is adembenemend en ik vind de bouwkwaliteit juist erg goed.
Ben er echt blij mee. Blijer als toen ik mn HTC One X had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
Ferry34 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:02:
De kabel is kort maar er past natuurlijk ook n gewone kabel in.
Het geluid uit de oortjes is goed? Serieus??

Deze zijn echt de slechtste die ik ooit heb gehoord, maar mij boeit dat niet. ;)
Het geluid had van mij wel wat harder gemogen, de output van de telefoon dus.

Wat vind jij van de GPS?

Scherm is adembenemend en ik vind de bouwkwaliteit juist erg goed.
Ben er echt blij mee. Blijer als toen ik mn HTC One X had
Jap, ik vind de oortjes goed, zijn de eerste oortjes in mijn leven die in mijn oren pasten, mijn eerste echter ootjes experience, ben meer een koptelefoon gebruiker, en ze vielen mee, ik heb slechtere liggen XD

GPS is binnen ok buiten in de tuin goed
Ik denk dat er een limiet op de output zit zodat de oortjes niet gaan vervormen bij hogere volumes, ik heb niks gezegt over slechte bouwkwailteit! Alleen 1 minpuntje

• nitro
Ohja, als je de dg550 update naar AOSP 3.0 daar zit ook de 180° camera bij in en je kan ik Google zeggen voor Google now

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Veel telefoon voor weinig geld zeg. Interessant, eens in de gaten houden. Het klinkt ook wel goed, een 'doogee' hebben.

Wel geestig trouwens, op nl.focalprice.com: Ingebouwde 5.0MP camera aan de voorkant en 13.0MP achteruitrijcamera :D

• Unsub
De USB kabel is inderdaad irritant kort. Ik heb voor 1,50€ bij de action een nieuwe platte kabel van een meter gekocht, werkt prima!

• Ferry34
Ik ben achter de reden van mn matige GPS ontvangst in mn taxi.
Sinds kort hebben we n boordcomputer (buiten de boordcomputer die er al in zat) en die hangt in t andere ventilatierooster die naast mn telefoon zit.

Dat was dus ook de reden waarom mn HTC helemaal geen GPS signaal ontving.
Het ligt dus niet aan de DooGee! Zelfs de ingebouwde autonavigatie heeft er last van!

(Nu ff kijken of ik die boordcomputer kan afschermen, neem morgen kippengaas mee) :+

[ Voor 13% gewijzigd door Ferry34 op 04-09-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:42
Ik sta op het punt bij dualslim.nl een DG550 te bestellen. Daar hebben ze ook aardig uitziende hoesjes (deze), maar ik kan maar niet snappen hoe die aan het toestel bevestigd zijn. Het lijkt wel gelijmd oid? Iemand een idee?

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
JeroenH schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:13:
Ik sta op het punt bij dualslim.nl een DG550 te bestellen. Daar hebben ze ook aardig uitziende hoesjes (deze), maar ik kan maar niet snappen hoe die aan het toestel bevestigd zijn. Het lijkt wel gelijmd oid? Iemand een idee?
Volgens mij heb ik op ebay een soortgelijk hoesje gezien, en die was gelijmd. Ikzelf heb een zogenaamde 'official' Doogee hoes (zelfde, maar dan wat dunner materiaal en een window, en die maakt gebruik van kleine plastic klemmetjes in de hoeken. Waar er overigens al één van afgebroken is, dus niet echt een aanrader.

Ik heb inmiddels ook maar zo'n neoprene android pouch besteld, ik merk dat ik die hoesje die aan de telefoon vastzitten toch maar irritant vind. Hij wordt erg groot om normaal de telefoon op te nemen, en past niet goed meer in een telefoonhouder in de auto enzo... Daarbij is de telefoon zonder hoes toch het mooist, en dan is zo'n pouch een mooie middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:55:
Wel geestig trouwens, op nl.focalprice.com: Ingebouwde 5.0MP camera aan de voorkant en 13.0MP achteruitrijcamera :D
Phone op de bumper, en dan streamen naar dashboard doh O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
electropruts schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:31:
Volgens mij heb ik op ebay een soortgelijk hoesje gezien, en die was gelijmd. Ikzelf heb een zogenaamde 'official' Doogee hoes (zelfde, maar dan wat dunner materiaal en een window, en die maakt gebruik van kleine plastic klemmetjes in de hoeken. Waar er overigens al één van afgebroken is, dus niet echt een aanrader.
Mag ik vragen waar je die besteld hebt? Ik wil (in eerste instantie) toch voor zoiets gaan, een gelijmde cover bevalt me helemaal niet, en een pouch lijkt me niets...

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unsub
JeroenH schreef op zondag 07 september 2014 @ 09:43:
[...]

Mag ik vragen waar je die besteld hebt? Ik wil (in eerste instantie) toch voor zoiets gaan, een gelijmde cover bevalt me helemaal niet, en een pouch lijkt me niets...
Ik heb 2 originele hoesje bij bang good besteld:

Original View Window Leather Case For DOOGEE DG550
S-line Silicone Protective Case For DOOGEE DAGGER DG550
Shipping Fee €0.00
Total Price €9.52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenH schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:13:
Hoes voor de Doogee Dagger zit inderdaad gelijmd. Dit zorgt er uiteraard wel voor dat de hoes + telefoon relatief dun blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Unsub schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:39:
Ik heb 2 originele hoesje bij bang good besteld:

Original View Window Leather Case For DOOGEE DG550
S-line Silicone Protective Case For DOOGEE DAGGER DG550
Shipping Fee €0.00
Total Price €9.52
OK, top, ik heb daar zojuist ook een hoesje besteld. Thanks!

-edit-

Oh, trouwens, gisteren ook de DG550 besteld bij dualslim.nl. Ik ben benieuwd!

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenH op 08-09-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 12:54
DG550 bevalt nog steeds uitstekend. Maakt ook mooiere foto's dan de DG350.

Enige issue dat ik heb is dat ik via de audio uitgang geen telefoongesprek kan voeren via de autoradio. dat ging met de DG350 prima, maar deze geeft echt geen geluid. Muziek via dezelfde methode lukt wel.
Zie ik iets over het hoofd of moet er ergens ver weg verstopt een instelling gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

M'n broer heeft hem vandaag besteld bij efox-shop, ben benieuwd wanneer hij binnen komt?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
Japiooo schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:04:
DG550 bevalt nog steeds uitstekend. Maakt ook mooiere foto's dan de DG350.

Enige issue dat ik heb is dat ik via de audio uitgang geen telefoongesprek kan voeren via de autoradio. dat ging met de DG350 prima, maar deze geeft echt geen geluid. Muziek via dezelfde methode lukt wel.
Zie ik iets over het hoofd of moet er ergens ver weg verstopt een instelling gedaan worden?
Hmm het verschil zal hem denk ik zitten in het feit dat hij een standaard 3.5mm jack koppelt aan media toepassingen, maar niet ziet als een echte headset. Je wilt alleen het geluid door de autoradio sturen, en gewoon de interne microfoon gebruiken?

Ik heb even zitten zoeken, misschien dat deze app doet wat je zoekt? Google Play: SoundAbout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
Lijkt mij de moeite waard om te testen, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de DG550 en mhl-HDMI? Werkt dit? Zo ja, werkt het met de Samsung adapters?
Welke adapters zijn geschikt?

• JeroenH
Zondag een DG550 besteld op www.dualslim.nl. Nog helemaal niets gehoord. Moest ik zondag nog een kleur kiezen (alleen zwart beschikbaar, prima) en stond de levertijd op "1-2 dagen", nu is geen kleurkeuze meer mogelijk en staat de levertijd op "2-4 dagen".

Vanochtend vroeg maar eens een mailtje gestuurd. Nog niets gehoord.

Om 16:00 en 17:00 gebeld (06-nr....), geen gehoor, geen voicemail.

Hmmmm, krijg een beetje bad vibes.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:50
JeroenH schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:18:
Zondag een DG550 besteld op www.dualslim.nl. Nog helemaal niets gehoord. Moest ik zondag nog een kleur kiezen (alleen zwart beschikbaar, prima) en stond de levertijd op "1-2 dagen", nu is geen kleurkeuze meer mogelijk en staat de levertijd op "2-4 dagen".

Zeer betrouwbare site hoor,
Eigenaar zit hier ook op tweakere volgens mij

• electropruts
krissie100 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:20:
[...]

Zeer betrouwbare site hoor,
Eigenaar zit hier ook op tweakere volgens mij
Sowieso heb ik in dit topic al twee mensen voorbij zien komen die de telefoon daar besteld (en allang binnen) hebben, dus ze zullen best leveren inderdaad. Misschien dat de levertijd wat langer is dan verwacht...

Verwijderd

JeroenH schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:18:

Geen zorgen, geen zorgen!

Op 8/9 mail gestuurd naar door u opgegeven mailadres met nadere informatie.

Zwarte Doogee Daggers zijn onderweg en bedoeling is meteen met KitKat er op!
Verwachten eind deze week of begin komende week te kunnen leveren.

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 13:27
Vandaag is hier de Doogee DG550 binnengekomen die we besteld hadden voor mijn pleegzusje als vervanging van haar Note 2. (Was uit tas gevallen tijdens het fietsen en helemaal kapot)
Nu zijn we best zeer enthousiast wat voor telefoon je krijgt voor zo'n laag bedrag.
Alleen heb ik een vraag omtrent muziek. Haar zus stuurt haar nummers via Whatsapp en als ze die afspeelt dan klinken ze heel blikkerig en raar (niet te herkennen welk nummer). Gaat ze dan naar het profiel van de persoon die het heeft gestuurd en speelt het daar via af is het helemaal goed.
Iemand hier enig idee wat we hier aan kunnen doen?

En nog andere tips/tricks wat ik echt moet doen? Er staat nu Android 4.2.9 op, misschien updaten?
Wellicht bepaalde apps die de telefoon beter maken?

• JeroenH
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:28:
Geen zorgen, geen zorgen!

Op 8/9 mail gestuurd naar door u opgegeven mailadres met nadere informatie.

Zwarte Doogee Daggers zijn onderweg en bedoeling is meteen met KitKat er op!
Verwachten eind deze week of begin komende week te kunnen leveren.
Ik zie geen mail van 8-9 (ook niet in spam oid) maar als uitlevering met kitkat de reden van de vertraging is, prima :) Thanks!

• electropruts
EdwardvGelder schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:22:
Vandaag is hier de Doogee DG550 binnengekomen die we besteld hadden voor mijn pleegzusje als vervanging van haar Note 2. (Was uit tas gevallen tijdens het fietsen en helemaal kapot)
Nu zijn we best zeer enthousiast wat voor telefoon je krijgt voor zo'n laag bedrag.
Alleen heb ik een vraag omtrent muziek. Haar zus stuurt haar nummers via Whatsapp en als ze die afspeelt dan klinken ze heel blikkerig en raar (niet te herkennen welk nummer). Gaat ze dan naar het profiel van de persoon die het heeft gestuurd en speelt het daar via af is het helemaal goed.
Iemand hier enig idee wat we hier aan kunnen doen?

En nog andere tips/tricks wat ik echt moet doen? Er staat nu Android 4.2.9 op, misschien updaten?
Wellicht bepaalde apps die de telefoon beter maken?
Dat klinkt alsof het een probleem met whatsapp is... Geen idee wat je hieraan kunt doen.

Android 4.4 is mooi opzich, heb het ook geflashed met behulp van de tutorial die ik eerder in dit topic heb gelinked. Nadeel is dat je het flashen zelf moet doen, OTA is (nog) niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Mail van Dualslim vandaag:
Besteldatum: 07-09-2014

Uw bestelling heeft de volgende (nieuwe) status gekregen:
in Bestelling

Eventuele opmerkingen bij uw bestelling zijn:

In verband met onzekere levertijd waarop wij helaas geen invloed hebben, hebben wij elders voor u besteld.
Excuses voor de vertraging

U kunt op deze e-mail reageren indien u vragen heeft.
@SittingDuck: gaat dat over de vertraging waar we het een paar post hoger over hadden, of komt er nu nog meer vertraging bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Ja, erg onhandig, hoewel het me tot op zekere hoogte worst zal zijn welke versie Android ik draai. Ik gebruik apps, niet het OS. Ik ben in dat opzicht totaal geen geavanceerde gebruiker.

Ik wil liever gewoon het toestel hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
JeroenH schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:26:
[...]

Ja, erg onhandig, hoewel het me tot op zekere hoogte worst zal zijn welke versie Android ik draai. Ik gebruik apps, niet het OS. Ik ben in dat opzicht totaal geen geavanceerde gebruiker.

Ik wil liever gewoon het toestel hebben....
haha, die komt wel hoor, dualslim is een betrouwbare leverancier maar hij was waarschijnlijk net uit voorraad.
maar het verschil tussen 4.2 en 4.4 is toch wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
Android 4.4 draait hier inmiddels een maand, en deze draait beter dan de 4.2 versie (die werd na verloop van tijd traag - maar dat kan ook aan een geïnstalleerde app gelegen hebben).

Wel weer een minpuntje voor Doogee dat ze hun belofte niet nakomen. Ik denk wel twee keer na voor ik de volgende keer een telefoon bij ze bestel (waar ze een update voor beloven). Dat gezegd hebbende ben ik nog dik tevreden met mijn toestel, wordt er alleen niet zo blij van dat ze zaken beloven die ze niet waar kunnen maken. Ze brengen continu nieuwe telefoons op de markt, maar de software is gewoon iets waar weinig aandacht aan geschonken wordt (met als voordeel dat ze ook de moeite niet nemen om er allerlei troep op te installeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja echt weer waardeloos van Doogee, maargoed je kunt van een budget Chinees merk ook niet verwachten dat ze prima aftersales hebben. Maar lullig ist wel, geeft maar weer aan dat je gewoon niet af kunt gaan op de beloftes van een chineese leverancier.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
  • Laatst online: 06-02-2021
Kijk... de strategie van Doogee is trouwens heel simpel, elke maand een nieuw toestel uitbrengen. Omdat er zoveel uitkomt in China en iedereen van iedereen kopieert kan je niet anders verwachten. Ik vind persoonlijk wel dat men voor die prijzen dat ze daarvoor vragen natuurlijk niet de regelmatige updates kan verwachten. Het verbaasde me zelfs dat ze voor de dg 550 zo ver gingen.Terug naar de 550, heb vandaag na 12 werkdagen de originele big window case van Doogee ontvangen en moet wel zeggen dat het toestel iets beter beschermd wordt dan met het matige covertje dat ik eerst had gekocht, prijsverschil:2.14€...Goed om weten, als je kijkt naar youtube-filmpjes van Greg van jtgeek wordt je (voorlopig nog enkel) in het Frans en Engels op hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes van Doogee en andere chinaphones met gedetaileerde tests zoals antutu en cpu benchmark. Ik denk dat ik voor de dg900 ga met front en back gorilla glass 3, het wordt zeker een toppertje met ineens 4.4 in het hoger segment en met een topprijs! Wordt binnen '9' dagen gereviewd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
m.gearbest.com/cell-phones/pp_48914.html
Met code : GBDG550
Voor maar 95 euroos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:25:
Iemand ervaring met de DG550 en mhl-HDMI? Werkt dit? Zo ja, werkt het met de Samsung adapters?
Welke adapters zijn geschikt?
Vandaag een MHL naar HDMI kabel voor mijn Samsung Tab pro binnen gekregen. Zit een adaptertje voor de tab-pro bij, die niet in de DG550 past.
Als ik de kabel zonder adapter in de telefoon doe, gebeurt er niets. Toh heb ik MHL niet werkend op de Doogee; op de Samsung tablet werkt het echt perfect.

• Japiooo
Als je nog geen goed geluid via een oortelefoon hebt kan ik de Awei ES800M aanraden. Deze oortelefoon heeft geen microfoon.
Geluid klinkt daarmee prima. Niet te vergelijken met het blikken geluid van de standaard dopjes.
Het lijkt er op dat de geluidsissues idd voortkomen uit de connector.

Verwijderd

Japiooo schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:10:
[...]

Vandaag een MHL naar HDMI kabel voor mijn Samsung Tab pro binnen gekregen. Zit een adaptertje voor de tab-pro bij, die niet in de DG550 past.
Als ik de kabel zonder adapter in de telefoon doe, gebeurt er niets. Toh heb ik MHL niet werkend op de Doogee; op de Samsung tablet werkt het echt perfect.
Ik heb het intussen ook geprobeerd met een MHL naar HDMI connector van Trust:
http://www.trust.com/en/a...reader-for-samsung-galaxy

Ik heb zowel de 5-pin connector direct geprobeerd als de 11-pin adapter die is bijgeleverd bij de Trust connector. Werkt allebei niet. 8)7
Met een Samsung S2 en S3 werkt het wel met deze Trust.
Op de DG550 een muis aansluiten (OTG) via deze Trust connector werkt dan weer wel.
Hier de orginele 4.2.9 android versie nog draaien. Ik zie daarin ook nergens iets van HDMI settings staan.
Zou het met android 4.4 wel werken?
Heeft iemand anders MHL-HDMI wel werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Her zit niet mee tussen mij en de DG550. Gisteravond na veel gehannes met die eikels van de postnl het toestel binnengekregen. Blij, gelijk vol met apps geknikkerd.

Nu vanochtend foto's genomen, allemaal ZWAAR uit focus. Bah. Hopen dat omruiling en vervanging obv DOA bij dualslim snel, goed en zonder gedoe geregeld kan worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inew v3 heeft vergelijkbare prijs.

• boldy31
Heb het toestel anderhalve maand en ben er wel tevreden over, zelfs na de kitkat update waardoor ik met windows 8.1 eerst wel wat moeite had. Het geluid via iem's is wel scherp dus komt een dre-beats wel van pas als je het middelste knop dmv touwtje op rekkertje ingeblokt hebt. Standby tijd is echt wel superlang, hele nacht 1 % al neem ik de waardes wel met een korreltje zout. Ondertussen één keer goed gevallen en enkel de frame een beetje gebogen waardoor er een beetje bleeding was maar heb het gelukkig voorzichtig terug kunnen plooien. De voor- en nadelen van een alu-achtige frame/zijkanten. Tenslotte nog goed nieuws voor de doogee fans, binnenkort kan men o.a. een dg550 rechtstreeks in Belgie kopen, project is bijna opgestart. De nieuwe dg900 ziet er trouwens ook wel fraai uit. Hopelijk wel een goede dienst na-verkoop ...

• JeroenH
Ik heb zaterdag mijn toestel met defecte camera teruggestuurd naar Dualslim. Volgens de track&trace is hij daar dinsdag aangekomen. Dinsdag maar eens een mail gestuurd wat ik verder kan verwachten, op dit moment nog geen antwoord...

Zal zo nog maar eens mailen. Inmiddels is mijn hoesje trouwens ook binnen, dus ik wil wel eens aan de gang!

-edit-

Nou, vanavond mailtje gehad dat nieuw toestel onderweg is. Volgens track&trace van postnl wordt-ie morgen bezorgs, maar daar heb ik eerder mijn neus aan gestoten. Dat zal wel vrijdag worden.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenH op 24-09-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Potverdikkie begin het nu toch wel gehad te hebben met dualslim :( Heb track&trace volgnummer van postnl voor nieuwe telefoon, maar heb de verwachte bezorgdatum al zien verlopen van donderdag (gisteren), naar vrijdag (vandaag) en nu naar zaterdag (morgen), terwijl de status maar blijft staan op "Zending wordt voorbereid door de verzender".

Ik wil mijn DG550!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Mijn broer heeft er 3 weken geleden een besteld bij Efoxshop, maar die ligt nog steeds in Singapore. Dit weekend maar een paypal claim indienen, en dan maar voor iets anders kijken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Nah ja, het zijn echt prutsers bij postnl hoor. Mijn vrouw zit vandaag ziek thuis (ben ik niet blij mee maar kwam nu toch echt wel heel goed uit) en nu is het toestel zojuist bezorgd.

Prima natuurlijk, maar goeie genade wat een slechte communicatie van postnl. Ik zal dualslim laten weten dat-ie er is.

Vanavond lekker spelen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor mijn vrouw een dg550 besteld en na 16 dagen ontvangen.
Op dit moment ervaar ik het gemis aan een handleiding want die Chinezen denken daar toch iets te simpel over vind ik.
Het mobiel werkt op 1 Simkaart. De micro sim zit niet geplaatst waardoor het ding me iedere keer herinnert dat de sim 1 niet aanwezig is. Weet iemand of je die melding kwijt kunt raken??

De spellingcontrole werkt niet en bij het tikken van letters worden de woorden met een rode lijn onderstreept maar er worden geen woordsuggesties gegeven zoals bij de htc1.

Daarnaast is ze de contactenlijst zoals bij de htc1 kwijt. Deze wordt via Google gesynchroniseerd maar ze staan er bij lange aan niet allemaal op.

Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Ik werk ook met 1 micro-SIM, maar krijg geen meldingen dat de andere SIM-houder leeg is. Wel bovenin de statusbalk een grijs antennesymbooltje omdat de twee transceiver inactief is.

De spellingcontrole van het Nederlandse toetsenbord werkt inderdaad niet, zodra je overschakelt op Engels wel. Maar daar heb je dus onder NL niets aan ;)

Mijn contactenlijst kwam prima mee (staan allemaal in google account), maar ik had toevallig zojuist mijn eerste inkomende telefoontje, van mijn vrouw, en het toestel liet alleen het nummer zien - niet haar naam en/of foto. Toen ze belde zag ik +31 6 xxxxxxxxx, terwijl ze in mijn adresboek staat als 06xxxxxxxxx. Ik moet nog even kijken of het aan dat verschil ligt. Op mijn HTC One X+ werkte dit gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:26:
Op dit moment ervaar ik het gemis aan een handleiding want die Chinezen denken daar toch iets te simpel over vind ik.
Het mobiel werkt op 1 Simkaart. De micro sim zit niet geplaatst waardoor het ding me iedere keer herinnert dat de sim 1 niet aanwezig is. Weet iemand of je die melding kwijt kunt raken??

De spellingcontrole werkt niet en bij het tikken van letters worden de woorden met een rode lijn onderstreept maar er worden geen woordsuggesties gegeven zoals bij de htc1.

Daarnaast is ze de contactenlijst zoals bij de htc1 kwijt. Deze wordt via Google gesynchroniseerd maar ze staan er bij lange aan niet allemaal op.

Help
1. Ikzelf heb hetzelfde met de simkaarten, een 'normale' simkaart in slot 2, en krijg iedere keer bij opstarten of uitschakelen van de airplane mode de melding dat sim 1 ontbreekt. Als ik het goed begrijp gebruikt JeroenH de microsim (dus slot 1), vermoedelijk lost dat het probleem dus op. Ga ik ook maar eens proberen :-).
2. Geen flauw idee waarom de spellingcontrole niet werkt. Ik gebruik deze zelf niet. Misschien moet je hier eerst een nederlands (of andere gewenste taal) woordenboek voor downloaden?
3. Misschien dat de contactenlijst op de HTC maar deels in haar google account stond, en een deel van de contacts op haar telefoon of simkaart stonden ipv gesynced met google (kun je per contact kiezen volgens mij). In dat geval is het een kwestie van de contacts openen op haar oude phone en omzetten naar haar google account...

EDIT: het wisselen van sim-slot helpt niet, het enige verschil is dat ik nu de popup krijg dat sim2 niet beschikbaar is :-)

EDIT2:
JeroenH schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:22:
Ik werk ook met 1 micro-SIM, maar krijg geen meldingen dat de andere SIM-houder leeg is. Wel bovenin
Mijn contactenlijst kwam prima mee (staan allemaal in google account), maar ik had toevallig zojuist mijn eerste inkomende telefoontje, van mijn vrouw, en het toestel liet alleen het nummer zien - niet haar naam en/of foto. Toen ze belde zag ik +31 6 xxxxxxxxx, terwijl ze in mijn adresboek staat als 06xxxxxxxxx. Ik moet nog even kijken of het aan dat verschil ligt. Op mijn HTC One X+ werkte dit gewoon.
Dit heb ik bij een vorige telefoon (Huawei met android 4.0) ook gehad, en daar lag het idd aan het verschil tussen 06 en +31 6... nummers. Ik heb het voor de meest bellende contacts direct gewijzigd, en de rest doe ik als ik een telefoontje van ze krijg. Het grootste gedeelte klopt inmiddels, maar het blijft wel vreemd dat een telefoon daar niet mee om kan gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door electropruts op 29-09-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
electropruts schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:02:
Dit heb ik bij een vorige telefoon (Huawei met android 4.0) ook gehad, en daar lag het idd aan het verschil tussen 06 en +31 6... nummers. Ik heb het voor de meest bellende contacts direct gewijzigd, en de rest doe ik als ik een telefoontje van ze krijg. Het grootste gedeelte klopt inmiddels, maar het blijft wel vreemd dat een telefoon daar niet mee om kan gaan.
Yep, dat was inderdaad de oorzaak. Na aanpassing van het nummer in mijn google adresboek naar het +31 format worden naam/afbeelding weergegeven. Vanavond dus even door mijn adresboek om alles om te zetten (dat doe ik op de computer natuurlijk, niet op de telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unsub
Die melding kun je volgens mij niet uitzetten. maar dat icoontje kun je wel weg krijgen, als je de "statusbalk" naar beneden sleept en op die balkjes klikt gaan alle symbooltjes/meldingen weg.

Wat betreft het woordenboek/spellings controle, Ik heb gelijk swiftkey app gedownload... werkt perfect zowel nederlands als engels, zowel typpen als swypen. en die app is tegenwoordig gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de info over de sim kaarten. Heb besloten om de fabrikant maar eens een vraag te stellen hoe de melding permanent teniet kan worden gedaan.

De suggestie om swiftkey te installeren is een prima oplossing. Het enige wat mijn vrouw daar niet leuk aan vindt is de rode underlining van de tekst.

En ik heb e.e.a. in haar account op google bijgewerkt.

Allemaal bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Weet iemand hoe je apps of widgets op het lock screen krijgt? In ieder geval de camera? Zoals elk weldenkend mens heb ik een PIN op mijn lockscreen, maar daardoor duurt het meerdere seconden voordat ik een foto kan maken als ik iets bijzonders zie gebeuren (voor mij gevoel een eeuwigheid, helemaal als ik in de haast een typfout maak in de PIN).

Op mijn HTC One X+ kon ik de camera vanaf het lockscreen zonder PIN starten zodat ik binnen een seconde een foto kon nemen. Dat moet toch bij de DG550 ook kunnen?

-edit-

Ah! Zelf per puur toeval ontdekt! :D Je kunt het hele lockscreen naar links of naar rechts swipen. Rechts staat al standaard de camera geïnstalleerd, links kun je (bv) de kalender installeren. Top!

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenH op 30-09-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat moeite met contactpersonen. Op de een of andere manier lukt het me niet om iets aan een contactpersoon toe te voegen, als je bv naderhand een e-mailadres hebt en een contactpersoon verwijderen lukt al helemaal niet.
Wat kan hier aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd probleem. Gister probeerde ik met een audiokabel, signaal vanuit mijn Doogee dg550 te sturen naar een mixer. Het geluid was heel zacht en blikkerig en en de muziek bleef gewoon uit mijn telefoonspeaker komen. Als ik er echter een koptelefoon of oortje in steek komt er geen muziek meer uit de speaker van de telefoon en wel uit de koptelefoon, die het dan normaal doet. Ook veschijnt er dan een koptelefoon icoontje bovenaan de statusbalk. Dit gebeurt dus niet met een audio kabel. Het gekke is echter, dat andere telefoons zoals samsung en iphone het wel goed deden en er wel een koptelefoon icon in de statusbar verschijnt als je er een audiokabel insteekt. Wat ook nog vreemd is, dat er iemand aanwezig was die een ook een chinese telefoon heeft (Cubot X6) en we dit ook probeerden, precies hetzelfde aan de hand was. Ook bij deze telefoon werkte de audio kabel niet, maar een oortje/koptelefoon wel.???????????????????????? Zou dit dus alleen met chinese telefoons het geval zijn? Trouwens ik heb nog steeds 4.2.9 en nog niet geupdate.
Vraag 2: Als ik update ben ik dan alles kwijt en moet ik dan alles opnieuw installeren?

Please HELP!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-04-2024
Heb vandaag via Dualslim.nl mn DG550 binnen gekregen (maandagavond besteld, woensdag binnen. Grote pluim voor de snelle service d:)b !) Nu alles nog gaan overzetten van oude foon naar deze, en kijken hoe en of hij bevalt.

Aangezien ik hem wel wil rooten, heeft er misschin iemand ervaring met deze methode;
http://blog.geekbuying.co...t-firmware-released-0826/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
edero schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:32:
Heb vandaag via Dualslim.nl mn DG550 binnen gekregen (maandagavond besteld, woensdag binnen. Grote pluim voor de snelle service d:)b !) Nu alles nog gaan overzetten van oude foon naar deze, en kijken hoe en of hij bevalt.

Aangezien ik hem wel wil rooten, heeft er misschin iemand ervaring met deze methode;
http://blog.geekbuying.co...t-firmware-released-0826/
Dat is geen root methode ;) als je nog op android 4.2 draait dan kan je framaroot gebruiken, versie 1.9.3 uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
krissie100 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Dat is geen root methode ;) als je nog op android 4.2 draait dan kan je framaroot gebruiken, versie 1.9.3 uit mijn hoofd
Toch staat de link naar de Flash/Roottool (inclusief beschrijving na download) erbij.
Volgens Dualslim zou KK erop staan, en volgens mij werkt framaroot (idd ver.1.9.3) hier niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Nee kitkat en framaroot gaat niet, heb geen ervaring over die methode, ik wacht gewoon tot een nieuwe framaroot, als die ooit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
krissie100 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:00:
Nee kitkat en framaroot gaat niet, heb geen ervaring over die methode, ik wacht gewoon tot een nieuwe framaroot, als die ooit komt
Vast wel :Y ! Bij XDA zitten ze nooit stil, zeker niet als het populaire toestellen betreft !
Maar ik dacht ik vraag de Geekbuying methode even na voordat ik mn nieuwe toestel vernaggel ! Maar ik moet eerst thuis nog checken of er idd KK op staat.
Thx voor de feedback krissie100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Inderdaad is de Dagger geleverd met KK 4.4.2 :Y Scheelt toch weer het nodige Flashwerk !
Inmiddels is hij ook probleemloos geroot met volledige toegang volgens de volgende methode;
http://www.shuame.com/en/root/

Tot nu toe dik tevreden, Antutu score 31111, en alles loopt naar behoren. Het formaat en design bevallen erg goed, de standaard launcher vervangen door Nova en de accuduur valt me reuze mee.
Wat me wel opvalt is dat de snelheid voor mijn gevoel gelijk is aan mn oude DualcoreYarvik Synchro, ondanks de 4x zoveel cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Dit weekend mijn DG550 enorm op zijn donder aan het geven, ik gebruik 'm als verslaggevingstool voor de European Solar Challenge. Ik maak de hele dag door foto's en filmpjes en deel die op FB en Twitter.

Ik had gedacht dat de accu het niet lang vol zou houden, maar dat valt me alleszins mee. Met tussendoor wat ladinkjes (op een racecircuit zijn werkelijk overal stopkontakten!) haal ik er de dag mee. Gisteren eindigde ik dan wel met 20%, maar toch.

Kwaliteit van de camera is OK, prima geschikt voor dit werk, maar verder niet bijzonder.

Eén keer een spontane reboot gehad, dat vond ik niet geweldig. Als het daar maar bij blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die van m'n broer wordt na dik 6 weken onderweg, hopelijk maandag bezorgt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:26:

Help
Ik ben na n maandje echt heel tevreden met de DooGee DG550.
Zelfs hotspot doet t perfect.

Woordenlijst en rode lijn:

De DooGee heeft geen Nederlands woordenboek..
Als je n bericht typt en een woord rood onderlijnd is (in t begin zijn dat alle woorden), dan selecteer je dat woord en verschijnt er n optie "toevoegen aan woordenboek"
De volgende keer kent hij t woord wel en dat is makkelijk bij langere woorden ivm auto-aanvullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:29:
Vreemd probleem. Gister probeerde ik met een audiokabel, signaal vanuit mijn Doogee dg550 te sturen naar een mixer. Het geluid was heel zacht en blikkerig en en de muziek bleef gewoon uit mijn telefoonspeaker komen. Als ik er echter een koptelefoon of oortje in steek komt er geen muziek meer uit de speaker van de telefoon en wel uit de koptelefoon, die het dan normaal doet. Ook veschijnt er dan een koptelefoon icoontje bovenaan de statusbalk. Dit gebeurt dus niet met een audio kabel. Het gekke is echter, dat andere telefoons zoals samsung en iphone het wel goed deden en er wel een koptelefoon icon in de statusbar verschijnt als je er een audiokabel insteekt. Wat ook nog vreemd is, dat er iemand aanwezig was die een ook een chinese telefoon heeft (Cubot X6) en we dit ook probeerden, precies hetzelfde aan de hand was. Ook bij deze telefoon werkte de audio kabel niet, maar een oortje/koptelefoon wel.???????????????????????? Zou dit dus alleen met chinese telefoons het geval zijn? Trouwens ik heb nog steeds 4.2.9 en nog niet geupdate.
Vraag 2: Als ik update ben ik dan alles kwijt en moet ik dan alles opnieuw installeren?

Please HELP!!! :'(
Probeer n ander kabeltje.
Bij mij doet die t wel op 2 kabels die ik gebruik.
Eentje op mn helmspeakers en eentje op draagbare speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
Ferry34 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:56:
[...]

Probeer n ander kabeltje.
Bij mij doet die t wel op 2 kabels die ik gebruik.
Eentje op mn helmspeakers en eentje op draagbare speaker
Op volgende website staat onder het kopje 'Sound' eea over 3 en 4 polige stekkers wat mogelijk bruikbaar is;
http://www.chinahandys.net/doogee-dg550-dagger-test/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Wauw!
Ik ben n leek op dit gebied want ik vond de gebruikte icons niet zo mooi van de DooGee.
De achtergrond was nog lelijker, maar die is natuurlijk makkelijk te veranderen.

Voor de icons had ik n launcher nodig. (Ik had er nog nooit van gehoord).
Met de launcher kan je ineens veel dingen wijzigen zoals die google searchbar....weg!

De taakbalk onderin.....nu kan ik deze ook verder draaien tot 5 bladen.
Icon pack gekocht voor 72 cent en ik moet zeggen: dikke shit :).

Ik zal zo ff foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Afbeeldingslocatie: http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/Mobile%20Uploads/image_zpse410a2ee.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Afbeeldingslocatie: http://i414.photobucket.com/albums/pp223/ferry077/Mobile%20Uploads/image_zps14ca46df.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unsub
Há! grappig, Ik kwam gisteren een video tegen van een gozer die op zijn dg 550 GO Locker en Nova Launcher prima draaide, En ik dacht WAUW dat ziet er gaaf uit.

Dus ik draai sinds gisteren die 2 apps ook standaard. En ik moet zeggen, vooral die launcher werkt een stuk prettiger!
Ik was er heel erg aan gewend op mijn htc's om 5 tabbladen te hebben, 1 home page in het midden, 2 links, 2 rechts.

Bij de Dg 550 kon ik alleen paginas rechts van de home page maken. Nu met de launcher kan ik zowel links als rechts pagina's maken en doorscrollen. Erg leuk om mee te experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
Welkom in de wereld van 'launchers' euhmm ik bedoel 'DOOGEE' ... iemand anders al gehoord van:
Doogee F1, Doogee F2 et Doogee F3, Doogee gaat ervoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
quote]boldy31 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:39:
Welkom in de wereld van 'launchers' euhmm ik bedoel 'DOOGEE' ... iemand anders al gehoord van:
Doogee F1, Doogee F2 et Doogee F3, Doogee gaat ervoor !
[/quote]

Vooral deze functie bevalt me wel bij de F1 (rare Chinezen _O- )

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img909/7218/K5sgN5.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door edero op 16-10-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
File transferring without wife, dat klinkt als een handige functie voor... documentaires ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
die chinezen hebben toch hun eigen termen voor swappen zekers LoL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net het volgende nieuws door:
Doogee Dagger DG550 Black and White in stock now.
There are two different kinds of WCDMA frequency band
900/2100 and 850/2100

Als dit klopt dan is dat interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Hm nog iets moois gevonden bij de nova launcher:

Bii mn HTC kon ik met de knop rechtsonder wisselen tussen laatst gebruikte apps.
Bij de Doogee kon dat niet. Lastig want als ik dus ff iets anders had gedaan op de telefoon (soundhound, spotify, tomtom, browser wissel ik vaak), dan moest ik dus terug via home naar apps.

Met de launcher kan je dus wèl wisselen.
Heb ingesteld dat wanneer ik de Home-knop ingedrukt houd, ik dan wel kan wisselen tussen de laatst gebruikte apps :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ferry34 op 18-10-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een Doogee Dagger DG550, net gekocht en bevalt tot nog toe prima. maar wie kan mij vertellen hoe ik mijn contacten en agenda uit Microsoft outlook 2007 naar mijn smartphone krijg.
Normaal zit er wel een cd of een handleiding bij maar helaas bij deze alleen een korte handleiding voor het starten met de DG550.
Gaarne hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unsub
Weet iemand hoe je apps kunt instaleren op het geheugen van de telefoon... niet de standaard interne geheugen van 1 GB maar de resterend 16GB.

ik kan de laatste tijd geen apps updaten omdat er te weinig geheugen is... Lijkt me een beetje onnodig met 16 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
Ik moet helaas melden, dat mijn DG550 problemen met het scherm, 1/10 van het scherm is zwart, voor de rest is de resolutie van het scherm teruggevallen op wat lijt op 360p en zitten er soms horizontale, of verticale strepen door mijn scherm, ik heb verstand van electronica, maar ik kan zelf niet vinden waar het probleem zit, alles binnenin de telefoon ziet er goed uit. Wie o wie kan mij hiermee helepen

~me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
EastWarez schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 07:21:
Ik moet helaas melden, dat mijn DG550 problemen met het scherm, 1/10 van het scherm is zwart, voor de rest is de resolutie van het scherm teruggevallen op wat lijt op 360p en zitten er soms horizontale, of verticale strepen door mijn scherm, ik heb verstand van electronica, maar ik kan zelf niet vinden waar het probleem zit, alles binnenin de telefoon ziet er goed uit. Wie o wie kan mij hiermee helepen

~me
Probeer een nieuwe rom te installeren van needrom.com, zoals de AOSP rom, schijnt goed te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitro
Die rom heb ik al, ik was de eerste die die hier opperde, ik heb ook al de official kitkat geinstalleerd, het is een hardware probleem niet software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
EastWarez schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:02:
Die rom heb ik al, ik was de eerste die die hier opperde, ik heb ook al de official kitkat geinstalleerd, het is een hardware probleem niet software
Dan is het kut ;)
Je hebt het dus pas sinds kort? Niet laten vallen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
EastWarez schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 07:21:

~me
Das een lastige ! Mogelijk je scherm of je GPU. Heb je je scherm al getest (Google Play: LCD SCREEN TESTER)
Heb je het gekregen na of tijdens het gebruik van de AOSP rom, misschien een bug in de rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
heb de doogee dagger g550 gekocht bij banggood
heb voor EMS gekozen want wil er niet maanden op wachten

zal jullie op de hoogten houden qua verzending

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boldy31
Heb het ook via BG gekocht met EMS, bij mij duurde het drie weken en half, tweemaal tegengehouden bij douane... :O
robinjoo1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:29:
heb de doogee dagger g550 gekocht bij banggood
heb voor EMS gekozen want wil er niet maanden op wachten

zal jullie op de hoogten houden qua verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
boldy31 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:22:
Heb het ook via BG gekocht met EMS, bij mij duurde het drie weken en half, tweemaal tegengehouden bij douane... :O

[...]
Voor ca.3 tientjes meer had ik hem binnen 2 dagen in huis (via NL), maar dat had ik er wel heel graag voor over.
Als het niet anders kan zou ik het ook doen, maar vindt het frustrerend weken (in onzekerheid) te moeten wachten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
edero schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:04:
[...]

Voor ca.3 tientjes meer had ik hem binnen 2 dagen in huis (via NL), maar dat had ik er wel heel graag voor over.
Als het niet anders kan zou ik het ook doen, maar vindt het frustrerend weken (in onzekerheid) te moeten wachten |:(
kon inderdaad niet anders :'(
had alleen max 150 anders had alang bestelt in de NL
maar als het goed is krijg ik vandaag/morgen mijn EMS track nummer

( banggood is online van 03:00 nacht tot 12 uur s'middags)

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
robinjoo1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

Haha, ja dan is de keuze logisch en zou ik precies hetzelfde doen :Y
(Nu maar duimen dat de douane de zending vrij doorlaat O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
edero schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:48:
[...]

Haha, ja dan is de keuze logisch en zou ik precies hetzelfde doen :Y
(Nu maar duimen dat de douane de zending vrij doorlaat O-) )
heb ooit eens Dr beats clones bestelt is ook goedgekomen

http://prntscr.com/508q5s

wordt mijn eerste china phone

excited
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
robinjoo1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:53:
[...]

heb ooit eens Dr beats clones bestelt is ook goedgekomen

http://prntscr.com/508q5s

wordt mijn eerste china phone

excited
oOo
Uuuhh, maar alle phones zijn toch (Made in) China phones _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
edero schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:03:
[...]

Uuuhh, maar alle phones zijn toch (Made in) China phones _O-
Ik bedoelde dus rechtstreek in china.bestelt

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
robinjoo1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:06:
[...]

Ik bedoelde dus rechtstreek in china.bestelt

7(8)7
I know, just joking ;)
Wacht maar tot je hem in handen hebt, het is de moeite van het wachten waard :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinjoo1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

Nu maar hopen dus dat je geen 21% BTW + inklaringskosten vervoerder hoeft te betalen, want €150 excl. deze kosten is echt prijzig voor een Dagger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Als dat gebeurt zit ik toch rond de 200 €
Mijn ouders wouden alleen bij BG bestellen omdat we daar eerder hebben besteld

[ Voor 50% gewijzigd door robinjoo1 op 27-10-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Heb de mijne net binnen (overgenomen van een medetweaker).
Prachtig apparaat, moet wel wat harder drukken dan op men ouwe foon en de totale schijfruimte is met 1,48GB aan de krappe kant.

GPS krijg ik echter niet aan de praat

Faster GPS, MT GPS, TOPNTP en MOBILEUNCLE werken niet.
Met GpsFix lukt het na lang wachten wel om een redelijk accurate positiebepaling te krijgen.

GPS test ziet de satellieten ook niet (met de wifi uit) en de meters slaan 99% van de tijd niet uit?!

Het kan ook nog aan android 4.4.2 liggen?!

Iemand?!

[ Voor 81% gewijzigd door derhenno op 30-10-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edero
derhenno schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:52:
Heb de mijne net binnen (overgenomen van een medetweaker).
Prachtig apparaat, moet wel wat harder drukken dan op men ouwe foon en de totale schijfruimte is met 1,48GB aan de krappe kant.

GPS krijg ik echter niet aan de praat

Faster GPS, MT GPS, TOPNTP en MOBILEUNCLE werken niet.
Met GpsFix lukt het na lang wachten wel om een redelijk accurate positiebepaling te krijgen.

GPS test ziet de satellieten ook niet (met de wifi uit) en de meters slaan 99% van de tijd niet uit?!

Het kan ook nog aan android 4.4.2 liggen?!

Iemand?!
De schijfruimte kun je via flashen eventueel partitioneren.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2455850

En mijn GPS werkt prima (ook 4.4.2), zelfs binnenshuis.
Met OsmAnd binnenshuis direct een fix (5 satellieten), en met Maps ook direct mn locatie.
Moet zeggen dat ik veel slechtere ervaringen met Mediatek chips heb gehad.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste