Dit is wat ik tot nu toe zelf bij elkaar heb gezocht, het bedrag is nu boven mijn budget. Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen adviseren hoe ik dit bedrag omlaag kan krijgen? Ik heb een aantal van deze componenten uit topic-lijstjes van andere tweakers gejat
. Dus ik hoop dat dit een beetje compatible is? En is de videokaart die ik geselecteerd heb voldoende om de U2713HM aan te sturen? of heb ik hier een zwaardere videokaart voor nodig?
Ik kom trouwens bij dit topic vandaan. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1589773
Alvast dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk animatiewerk mee gaan doen, daarnaast wordt de pc gebruikt voor film kijken en voor muziek/dj gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het systeem mag rond de 800 euro kosten, exclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, toetsenbord, muis, printer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
PC kast, moederbord, processor, videokaart, geheugen, hardeschijf, ssd?, voeding,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen ervaring met bepaalde merken, dus geen idee. Gelieve wel goede bouwkwaliteit componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Ik denk het niet. Wat grootte betreft is geen probleem, ik heb ruimte genoeg.
Ik heb al een windows licentie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik kom trouwens bij dit topic vandaan. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1589773
Alvast dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk animatiewerk mee gaan doen, daarnaast wordt de pc gebruikt voor film kijken en voor muziek/dj gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het systeem mag rond de 800 euro kosten, exclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja, toetsenbord, muis, printer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
PC kast, moederbord, processor, videokaart, geheugen, hardeschijf, ssd?, voeding,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen ervaring met bepaalde merken, dus geen idee. Gelieve wel goede bouwkwaliteit componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Ik denk het niet. Wat grootte betreft is geen probleem, ik heb ruimte genoeg.
Ik heb al een windows licentie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770 Boxed | € 253,99 | € 253,99 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 116,90 | € 116,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart | € 461,40 | € 461,40 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Seasonic G-Serie 550Watt | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 92,05 | € 92,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.432,59 | |