[PC] The forest

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Meizter schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:56:
[...]

Co-op zoals zoals DayZ/Rust is juist helemaal niet leuk vindt ik persoonlijk.. haalt ook de horror verhaal er uit ook vindt ik.. met ze 2e proberen te overleven is veel leuker en uitdagender lijkt me..
Met zijn tweeën samenwerken is coöp by definition. Dat is in ieder geval wat ze willen gaan doen met deze game, dus niet 50 man in 1 wereld gooien en iedereen kan elkaar aanvallen. Dus het zal meer zijn zoals jij hier beschrijft.
En jah daar heb je inderdaad ook gelijk in, maar ik bedoel zoals nu weet je dat ze je aan gaan vallen.. ik dacht meer aan dat je meerdere stamen hebt zeg maar,, zodat je niet goed weet of ze je aan gaan vallen of niet..
Dat zit er al in. Als je mijn video's kijkt zie je dit een paar keer gebeuren. Bij eentje rent de mutant keihard weg. In een eerdere video word ik gevolgd. In een andere sessie (niet gerecord) heb ik ook verschillende reacties bemerkt. Daarnaast lees ik hier en daar dat er meerdere tribes zijn, maar daar heb ik weinig van meegekreken. Dus je weet inderdaad niet altijd wat er gaat gebeuren. Dat is ook best freaky. Als alles en iedereen je aanvalt, prima, duidelijk, KoS. Maar nu is het nogal onduidelijk en het is best vervelend dat ze je soms staan aan te gapen in de verte, zeker omdat ze zomaar kunnen aanvallen. dus de game heeft nog best wat te bieden.
maar het ziet er inderdaad super gaaf uit, en je video's zijn wel leuk om te kijken! :)
upload je vaak ??
Thanks, is ook mijn eerste keer dit :) Ik wil het liefst minimaal 2x per week uploaden, misschien vaker en wat minder editten (editten is vooral lol dan echt functioneel). Sowieso als er een nieuwe versie is.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meizter
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-07 16:59
LiquidT_NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:21:
[...]

Met zijn tweeën samenwerken is coöp by definition. Dat is in ieder geval wat ze willen gaan doen met deze game, dus niet 50 man in 1 wereld gooien en iedereen kan elkaar aanvallen. Dus het zal meer zijn zoals jij hier beschrijft.

[...]

Dat zit er al in. Als je mijn video's kijkt zie je dit een paar keer gebeuren. Bij eentje rent de mutant keihard weg. In een eerdere video word ik gevolgd. In een andere sessie (niet gerecord) heb ik ook verschillende reacties bemerkt. Daarnaast lees ik hier en daar dat er meerdere tribes zijn, maar daar heb ik weinig van meegekreken. Dus je weet inderdaad niet altijd wat er gaat gebeuren. Dat is ook best freaky. Als alles en iedereen je aanvalt, prima, duidelijk, KoS. Maar nu is het nogal onduidelijk en het is best vervelend dat ze je soms staan aan te gapen in de verte, zeker omdat ze zomaar kunnen aanvallen. dus de game heeft nog best wat te bieden.

[...]

Thanks, is ook mijn eerste keer dit :) Ik wil het liefst minimaal 2x per week uploaden, misschien vaker en wat minder editten (editten is vooral lol dan echt functioneel). Sowieso als er een nieuwe versie is.
Jah kijk dat je niet weet wat ze doen dat maakt het juist leuk maar indd ook freaky en dat maakt het spel wel aantrekkelijker..

En dan heb je der een sub bij! :) haha

Edit: en dat editten vindt ik wel grappig,, die teksten die je voorbij ziet komen maakt het leuker vindt ik persoonlijk! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Meizter op 06-06-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Dat maakt het inderdaad freaky. Jammer dat mijn eerste opname mislukte, daar werd ik echt geplaagd met mutants, maar slechts 1tje die mij in al die tijd heeft aangevallen. Heel apart sfeertje inderdaad, je hebt ook heel erg zo'n stare-down moment als je elkaar ziet :+

Thanks :) Fijn dat ik het editten niet voor niets doe! Ik ga zondag of maandag weer uploaden :)

En wauw, binnenkort mijn allereerste sub :P

[ Voor 6% gewijzigd door LiquidT_NL op 06-06-2014 18:31 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meizter
LiquidT_NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:29:
Dat maakt het inderdaad freaky. Jammer dat mijn eerste opname mislukte, daar werd ik echt geplaagd met mutants, maar slechts 1tje die mij in al die tijd heeft aangevallen. Heel apart sfeertje inderdaad, je hebt ook heel erg zo'n stare-down moment als je elkaar ziet :+

Thanks :) Fijn dat ik het editten niet voor niets doe! Ik ga zondag of maandag weer uploaden :)
Ja, ik zit er ook aan te denken om het aan te schaffen,, 15 euro is nog wel te doen.. alleen hoop ik dat ze blijven ontwikkelen,,
misschien dat we ooit samen co op kunnen doen:P heb je 2 scheiterds die The forest spelen haha:)

En zeker! ik wacht al op de volgende haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Een ding wat op een of andere manier uniek is; er staat aangegeven hoe lang je moet wachten op een volgende release. Nu in 9 dagen als ik het niet mis heb.

Het spel is heel erg buggy, en met p***ploffende errors.
Als je slaapt, zal je nooit het daglicht meer zien. Een van de bugs, maakt het superhinderlijk.

Maar voor de features die er op zitten, en die enigzins goed werken, (bijvoorbeeld alles uit het Survivalboek) heeft het superveel potentie.

En de random spawn lokatie van het vliegtuig is een hele goede :)
Spanen bij de zee is heel lucky

PS: Steamworkshop later ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ChevyVanDude op 06-06-2014 22:26 ]

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:22
Op Kinguin zijn er steam-gifts te koop voor rond de 10-11 euro... scheelt toch weer t.o.v. steam zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb dit spel ook gekocht bij kinguin omdat ik toch wel nieuwsgierig was. En eerste indruk is prima! Je merkt wel dat het spel inderdaad nog erg buggy is kan soms in eens dingen niet meer op pakken (bij begin van nieuw spel) bijvoorbeeld. Maar goed het sfeertje vind ik wel echt goed. Het is natuurlijk nog een Alpha dus ze hebben nog genoeg tijd om aan dingen te werken.

edit:

Enige wat ze wel snel moeten fixen is hoe sterk die kanibalen zijn dat maakt het spel wel vervelend soms. Je moet ze echt vaak meppen voor dat ze down gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 08-06-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
WeAreLegion schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:23:
Heb dit spel ook gekocht bij kinguin omdat ik toch wel nieuwsgierig was. En eerste indruk is prima! Je merkt wel dat het spel inderdaad nog erg buggy is kan soms in eens dingen niet meer op pakken (bij begin van nieuw spel) bijvoorbeeld. Maar goed het sfeertje vind ik wel echt goed. Het is natuurlijk nog een Alpha dus ze hebben nog genoeg tijd om aan dingen te werken.

edit:

Enige wat ze wel snel moeten fixen is hoe sterk die kanibalen zijn dat maakt het spel wel vervelend soms. Je moet ze echt vaak meppen voor dat ze down gaan.
Nofi, maar de fora staan vol met dingen die volgens mensen echt moeten worden gefixt, dan weer saven, dan weer craften, dan weer kannibalen. 10 hits is wel aardig wat, maar ik zou het verre van gamebreaking noemen. Ik zou liever hebben dat ze zich meer focussen op core features introduceren dan dit soort balancing.

Part 03 van mijn let's play gaat vanavond online, was heel erg spannend al zeg ik het zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Je moet ze redelijk vaak raken maar ze gaan vaak dood door een (in)directe molotov cocktail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:23:
[...]

Nofi, maar de fora staan vol met dingen die volgens mensen echt moeten worden gefixt, dan weer saven, dan weer craften, dan weer kannibalen. 10 hits is wel aardig wat, maar ik zou het verre van gamebreaking noemen. Ik zou liever hebben dat ze zich meer focussen op core features introduceren dan dit soort balancing.

Part 03 van mijn let's play gaat vanavond online, was heel erg spannend al zeg ik het zelf :D
Tuurlijk staan er dingen online die gefixed moeten worden, maar als je het spel normaal wil spelen (zover dat kan in een Alpha natuurlijk) dan is 10 keer raken met een bijl wel irritant hoor haha. Tuurlijk zijn er bugs die wel helpen onbeperkt flaregun ammo en noem maar op :)

Maar als je mensen niet aan het spelen krijgt heb je niet zoveel aan een Alpha (als bug finders zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meizter
LiquidT_NL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:23:
[...]

Kijk uit naar part 3 :) ik dacht dat ik hem al online zag,, maar hij was weer verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Meizter schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:35:
[...]

Kijk uit naar part 3 :) ik dacht dat ik hem al online zag,, maar hij was weer verwijderd?
Ja, vergeten te trimmen :') Moest gistermiddag weg, dus had hem blind online gegooid, toen kwam ik er achter dat mijn start en stop niet goed staan. Straks even trimmen en uploaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meizter
LiquidT_NL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:21:
[...]

Ja, vergeten te trimmen :') Moest gistermiddag weg, dus had hem blind online gegooid, toen kwam ik er achter dat mijn start en stop niet goed staan. Straks even trimmen en uploaden :D
Haha Vandaar! :)
dan zie ik hem vanavond wel verschijnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Wacht maar, over 5 maanden is dit een prima speelbare game die gewoon erg veel lol kan brengen.
Het is gewoon echt een alpha nog, en dat is te merken.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat zoiezo :) maar goed wist dat het een Alpha was toen ik het kocht dus daar kan ik verder niks van zeggen :D ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 14:57
Vind het een gaaf spel voor zover het nu is, heeft echt een sfeer die je nergens anders vind. Heb ook veel Rust gespeeld en moet zeggen dat dit me meer aanspreekt (zonder het feit dat je nog niet co-op kunt)
voor een Alpha zeker niet mis! :)

Waar ik wel over zit te twijfelen is, is het wel een goede keus dat als je voor de 2e keer dood gaat, dat je dan ook echt je wereld kwijt bent? Want met de eerste keer wordt je naar hun grot gesleept.

Maar bij de 2e keer ben je echt je wereld kwijt en het is wel een spel waar je steeds progressie maakt en hogerop wilt komen om de kannibalen te slim af te zijn. Als je een flink kamp hebt zou je niet willen dat je het kan kwijt raken als je dood gaat. Maar aan de andere kant is het hele aspect van het spel om zoveel mogelijk dagen levend te blijven op het eiland. :P Want anders zou je wel een groot deel van het survivalen weghalen als je kunt respawnen.. Beetje dubbel gevoel. :+

Hoe denken jullie erover? Ik denk toch dat alles verliezen de beste manier is om het overlevings gevoel echt hoog te houden en het spel realistisch te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb er een beetje een gemengd gevoel over, het is voor mij afhankelijk van twee dingen.

1) Wat is de functie van saves? Is het alleen bedoeld voor als je het spel afsluit en weer door wilt gaan later of zou je eventueel terug kunnen gaan als je dood bent gegaan? Dit zou ik leuk vinden als het zou kunnen indien je bijvoorbeeld een halve stad hebt gebouwd, maar niet in peaceful mode omdat dat iets te saai is. Je zou dan kunnen zeggen dat dit niet in de leaderboards wordt meegenomen, maar het is wel zo leuk.

2) In principe ben ik een groot fan van perma death omdat het een constante spannende sfeer met zich meebrengt waar ik soort van verslaafd aan ben sinds het begin van Dayz. Er zijn alleen twee enorme BUTTTT; je moet dan wel zeker weten dat er geen bugs zijn die je van het leven kunnen benemen, anders voelt het gewoon ontzettend kut aan. Daarnaast moet het spel behoorlijk gebalanceerd zijn, als in, je moet tot op zekere hoogte kunnen inschatten wat het effect van een actie is.

Dat is mijn mening in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Zo denk ik dus ook. Het perma death houd inderdaad de spanning er goed in, anders kun je roekeloos grotten in rennen en mutanten trollen. ;) Ik denk dat het slim is er een optie van te maken zodat je kunt kiezen of je echt niet meer respawnt of wel en dan inderdaad niet in de leaderbords komen als je de optie aanzet dat je blijft respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/559884055423443835/50B61D8B730DBB253193DA7526B7CA133D02E2C7/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/559884055423448362/B74582B213D2A4296B0DCAFB314F494D18A98943/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-3.steampowered.com/ugc/559884055423454797/C012B1685B0F46155B95170A58F19A6E5B875247/
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/559884055423678548/C5D32B14D72F5E79FFBF2AA8507F1626AA348E16/

voor de mensen die zelf even willen kijken :) hier de save file
https://mega.co.nz/#!2FlF...8PImPOUDIj86Ai8IRr268RFqk
hier plaatsen: %AppData%/LocalLow/SKS/TheForest

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha holy shit, hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Dat zijn aardig wat bomen! :o Is dat allemaal legit gedaan joh? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
Niet helemaal :P
Dual wielding axes, dan krijg je bij het kappen van een boom 1tje kado :P
Het heeft me zo'n uur of 10 gekost denk ik (toch niet zoveel te doen op me werk) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
Haha, niet teveel last gehad van de kannibalen dan? Kan me voorstellen dat het lastig is om al die tijd veilig te blijven enzo. Of heb je ze uitgeschakeld/afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
Nee als ik ze spot dan ren ik gewoon weg, daarnaast hoef je niet op voedsel en kou te letten op het moment. Alleen energy af en toe bijvullen is fijn en ik heb mijn camp om een koffer spawn heen gebouwd zoals je op de 2de foto ziet :P.
Moet wel zeggen dat ik het nu ook wel een beetje zat ben dus tot de volgende update laat ik het weer even links liggen. Heb alle caves etc al gevonden en knokken met de locals is ook een beetje saai geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21

Dreanor

Joene

De eerste (grote) patch is al even uit en geen enkele nieuwe reactie in dit topic hierover? Is men nu al uitgekeken op deze game? Zelf heb ik hem niet maar ik volg dit spel redelijk omdat het mij zeer interessant lijkt als het eenmaal feature complete is.

Version 0.02 Changelog (Saved games from 0.01 won’t work with this version)

New features and gameplay tweaks:
  • Sharks
  • Simple raft now buildable via book (No Sail yet!)
  • Walls can now snap to form floors and roofs (experimental, can defy gravity)
  • New suprise item added to yacht
  • When being knocked out for first time you will now wake up in a random cave
  • Lowered fall damage amount
  • Birds can be killed with fire
  • Stamina recharge now takes longer
  • You can now block attacks with the red plane axe by holding down right mouse button
  • Timmy taken scene a little more dramatic, better lighting, sparks
  • Lowered intensity and range of fire light
  • Lowered health on turtle
  • Improved fish movement
  • Increased range of lighter
  • Enemies will drag downed friends out of danger again
  • Females will sometimes freak out at dying family members
Performance:
  • Improved load times
  • Reduced stutter
  • Overall performance increases
  • Big memory optimizations, should help crashing on some pc’s
  • Improved cave wall memory usage
  • Dropped sticks and rocks are now pooled and shouldn’t increase memory over time
  • Optimized hud rendering (10% faster on cpu)
World:
  • Improved lake water swim zones
  • Ocean swim zones now correctly rise and fall with tide
  • Underwater visuals improved
  • Improved terrain in some areas, reduced lumpiness in rocky area, fixed issues with caves poking through terrain
  • Fixed super deep ponds that could kill players by falling into them
  • Small old boat collision added
  • Plane exterior collision added
  • Improved balance on some grass textures (less bright)
  • Lowered top heavy pine tree to be easier to cut
  • Lots of small material/texture tweaks
  • Sunset/sunrise made brighter
  • Beach cave entrances made bigger and easier to enter
  • Improved world collision in some areas
  • Improved low resolution mountain textures
  • Improved terrain rendering and missing specular
  • improved cave lighting and details (caves 4,5)
Bugs:
  • Fixed countdown timer not taking different time zones into account
  • Fixed some spelling mistakes in tutorials and in survival book
  • Fixed shelter on fire spawning infinite logs
  • Fixed bug where day count was 1 more than it should be
  • Fixed issue where sticks,rocks and logs needed could go to -1
  • Fixed not switching back to default weapon after holding lizard, rabbit or fish
  • Fixed player not colliding with things tagged ‘Prop’
  • Fixed light leaking into parts of some caves
  • Fixed bug where you couldn’t cook multiple times on same campfire
  • Fixed spear being able to cut down trees
  • Fixed ponds flickering at certain distances
  • Fixed some items not being saved in inventory when game is loaded (some might still vanish, expect more saving fixes/improvements soon)
  • Fixed log holder not saving logs on load/save
  • Fixed twinberries not having eat icon and having wrong leaf texture
  • Fixed bloody tables in cave not being cut out of nav mesh
  • Fixed lizard and rabbit skin triggers not being connected to ragdoll body
  • Removed extra set of teeth and eyes appearing behind Timmy
  • Chopping dead bodies no longer results in player flying into the air
  • Animals no longer spawn multiple copies if on fire
  • Cannibals shouldn’t run underwater or follow player out to the boat (they might run a little bit into water however)
  • Fixed some bushes missing vertex colors when cut
  • Fixed birds landing in sky, improved bird a.i. and performance

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 07:44
Zozo mooie patch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 24-09 10:51
ik heb het spel, maar ik ga me pas echt vermaken als er een co op in komt.Heb enkele uurtjes gespeeld maar mij gaat na tijdje wel vervelen. Dayz ligt me toch iets meer waar ik mij goed in kan vermaken, dit vanwege de online functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Goede updates hoor, deze fouten waren echt het gros van de pijnpunten als je het mij zo vraagt! Nu nog zorgen dat dieren (konijnen) niet de traps laten afgaan.. of dat je ze in ieder geval kunt resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Goeie patch hoor :) ben alleen nog steeds van mening dat je veels te vaak moet inhaken op die kannibalen voor dat ze dood zijn. Voor mijzelf bederft dat op moment echt het spel maar misschien dat ze dat nog fixen of meer balans in brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ja ik had het ook gezien. Door nogal wat drukte niet aan toegekomen helaas :( Maar gisteren even aangezwengeld, en volgens mij is er iets niet lekker met mijn install. Saven werkt nog steeds niet bij mij (en ja, ik ben wel geupdate) en ik ben tegen een paar vreemde bugs aangelopen :+ Hoe dan ook was het fun genoeg om alsnog te uploaden, en je ziet een paar van de nieuwe features.

YouTube: Surviving: The Forest (Let's Play) v0.02 Dutch/NL - Part 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb al aardig wat gameplay video's van dit spel gezien, maar gaat dit niet donders snel vervelen?
Komen er ook nog echte roofdieren in het spel? Of zijn de huidige 'monsters' de enige vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Er is weer een nieuwe update;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
Patch 0.04
Posted on 22 July, 2014 by Anna

[b]Features and changes:[/b]
New A.I. behaviour, mutants will sometimes go home to sleep during day along with other new routines

Distorted mutants can now be killed with regular weapons

Distorted mutants more aggressive and deadly in combat and have expanded actions

Better ambient lighting.  Trees and large objects diffusely occlude skylight (experimental)

Pause menu now actually pauses game

Enemies use rocks more often to jump attack at player

New female enemy type added.

Better distribution of enemies throughout the world.

Constructed bench now works and players can sit to regain energy or watch sunset

Increased axe damage against enemies

More variation to female cannibal models, added procedural breasts size system

Improved Rabbit/Lizard distribution and optimized CPU usage.

Improved sky and sun look

Improved dead cave lighting and cave 2 lighting

Better cave textures and rock look

Dead cave prop fixes, fixed some incorrect rock placements

Improved load times and added loading percentage amount

Re-balanced hunger drain

Better cave ground with flowing water and more detailed textures

Enemies will now push small items out of the way instead of getting stuck on them

Dead sharks now ragdoll

[b]Bugs:[/b]
Fixed rain sound never going away even after rain stops

Fixed bug where some partially built structures couldn’t be completed after loading a saved game

Fixed animals sometimes disappearing in regular and vegan mode

Fixed issue where you could still shoot flare gun or use other weapons when pause menu was open

Yacht random position won’t change now or get lost when saved game is loaded

Fixed all effigies turning into arm effigy on load

Fixed E to add icon showing up if holding a rock or stick even if items not needed in building

Fixed cave drips continuing to play even when not in cave

Fixed fish swimming outside of pond near cliff section

Fixed fullness always starting at half when loading a saved game

Fixed moonlight sometimes missing completely

Fixed stick marker vanishing on loading saved game

Fixed missing collision roof of cabin

Fixed player flying in air after chopping dead bodies

Rain effigy effect should now work and will wear off after time

Cannibals spawning in villages no longer ‘pop’ when waking up

Fixed creepy female model attacks sometimes not hitting player

Fixed bug where bird landing on hand would sometimes stop axe from working

Fixed enemy head and leg pickups sometimes appearing as arm pickups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Pause menu now actually pauses game
Epic update d:)b
More variation to female cannibal models, added procedural breasts size system
Is de grootste nieuwe feature van deze update zo'n beetje. :P Grapje maar helaas wel waar. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Is er uberhaupt al iets bekend wanneer de Coop gameplay in beeld gaat komen? Lijkt me een super toffe game, alleen ben ik hier in mn eentje zo op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

GeoffLx schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:26:
Is er uberhaupt al iets bekend wanneer de Coop gameplay in beeld gaat komen? Lijkt me een super toffe game, alleen ben ik hier in mn eentje zo op uitgekeken.
Kijk even zelf op de steam page, of eerder in dit topic want dit is al vaker gezegd (door mij):
Multiplayer - we find the idea of co-op play in this world really exciting and hope to implement a form of co-op into the experience.
De nadruk ligt op HOPE, ze hopen co-op te maken maar het is nog niet eens zeker of dit spel ooit co-op gaat krijgen!!!

Als we op de forest website kijken zien we dit:
Will there be co-op?

Co-op is not planned for the initial release. However adding some form of co-op play will be one of our focuses after the initial release of the game.
Zoals ik dit lees, krijgt het spel pas na de release mogelijk co-op (als dit spel uberhaubt co-op krijgt). En gezien we pas op Alpha patch 0.04 zitten verwacht het/de komende jaar, of jaren, geen co-op! Tenzij initial release de steam release is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05:40
Nog mensen die deze game spelen dan? Gister toevallig een steamkey voor gekregen en even uurtje gespeeld. Moet zeggen dat ik het so far erg leuk vind.

In dat uurtje al zeker 4 x dood gegaan door die vervelende kanibalen :9 . Moet tijdens het verzamelen van 'mats' echt beter opletten har har :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 14:15
Begin deze maand is de coop modus toegevoegd aan het spel.

Ik heb de singleplayer een uurtje of drie gespeeld. De coop nog niet.

Iemand zin om het eens te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Konijnen vangen lukt wel maar ze in de fokkooi krijg ik ze nog niet, zal nog wel niet geimplementeerd zijn. Ik heb wel gemerkt dat er 2 soorten kannibalen/mutants zijn, en als je in combat bent vallen ze elkaar aan :P
je hebt die grote volledig naakte en de iets normale grootte versie met kledingstukken etc.
Daarnaast natuurlijk de tentacle monsters maar heb ik nog niet op bezoek gehad of geprobeerd te doden.
Zag bij de boot wel een grote haai zwemmen, weet niet of die al aanvalt of niet?
Het blijft wel buggy nog zoals ephegies niet in de fik kunnen zetten na 1x regen, geen reacties van kannibalen, of niet in stukken kunnen hakken etc.

het is verder wel erg leuk en spannend, al is het bouwen nog lastig een beetje mooi te doen, ik heb nu klein fortje gebouwd, ik mis nog wel een remove gebouwd object.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-12-2014 12:52 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nieuwe update is actief vanaf vorige week, konijntjes kunnen in het fokhok, de kannibals zijn stukken gevaarlijker en komen in grotere getalen. Wat extra custom build opties aanwezig :)
Hertjes (bambi versie) kun je nu op jagen en de vacht dragen, vlees van eten en ook nieuw is de eekhoorn.
Al met al een stukje beter qua moeilijkheid, voorheen was het nogal simpel vind ik.

Je kan nu ook horloge gebruiken voor timed bomb en walkman voor distractie attractie object gebruiken, bv bij een trap om ze zo te doden.

V0.11 Complete
  • •New buildable item: Experimental walls! (single player)
  • •New buildable item: Custom foundations!(single player)
  • •Multiplayer save/load added Note: Currently limited to server being able to load the savegame, clients will start game fresh each time but still be able to enter a previously saved hosts game. Server/host will be able to save state of game world/structures.
  • •Steamworks saving to cloud added – Regular save/load still works however it will now try and load from cloud first and pick most recent file (We’ve just hit the checkbox to enable this, it should be available soon)
  • •Improved bridge snapping to be more responsive and less chance of it snapping to wrong position and improved visual feedback
  • •Fixed wooden path blueprint not saving
  • •You can now use the walkman as a distraction device. Stick it to a tree, confuse your enemies! Attach to a trap and lure them to it.
  • •Re-worked title screen and cleaned up button animations
  • •New options menu, with more organized layout
  • •Added grass density slider to options menu – newer graphics cards can turn this up for better looking grass.
  • •Player can now attack whilst crouched improving stealth kills
  • •New animal added: Squirrells
  • •Fixed bug where some animals wouldn’t show up
  • •Improved look of ponds
  • •Deer now have more health and will attempt to flee if you hit them
  • •Killing deer will now attract skinny mutants who may attempt to feed on the carcass
  • •Skin from deer can now be collected and worn
  • •Deer skin will keep players warm if worn, can mix/match lizard skin and deer skin
  • •New item added: Generic meat (can be sourced from deer or raccoons)
  • •New item added : Wrist watch (can be found in luggage, or on some dead passengers) – use as crafting ingredient (such as on timed explosive)
  • •Changed recipe for timed explosive to include watch
  • •Audio – new cave sound effects added
  • •Audio – Improved cave ambient audio fade out zones
  • •Audio – Fixed audio slider in options menu not working correctly
  • •Audio – Reverb added to cave sound effects
  • •Audio – All sound effects now fade out on player death
  • •Audio – Tuned levels of weapons, footsteps
  • •Audio – Made frog sounds quieter,less frequent and less annoying
  • •Audio – Lowered chance to cave combat music playing
  • •Audio-Fixed suitcase open sound using flesh hit sound effect
  • •Skinny enemies – increased speed, added in some missing animations. Increased health slightly. Will now travel in groups of up to 3 making them more of a threat.
  • •Pale cave enemies faster, more health and increased hit damage
  • •Improved geese lake layout, new rocks and details
  • •New ground textures! – improved parallax mapping, and better blending – switch to relief or lower if there’s any slow down with this (via options menu)
  • •New rock detail textures added to most rocks
  • •New pine tree and pine tree moss textures and improved look of (some) dead trees
  • •Major re-work of cave2 environment, more interesting rooms, better layout of rocks, new rock types and better flow through areas. Added small water falls
  • •Armsy will now sometimes tear down trees
  • •Reduced chance that regular cannibals will flee after player kills one of their group
  • •Fixed skinny cannibals sometimes having leader props on dead body
  • •Fixed some instances of enemies stuck not doing anything
  • •Fixed bug where player would have issues climbing rope if cold and shaking
  • •(multiplayer) Fixed log duplication bug, where it was possible to spawn multiple logs when picking up up a log
  • •Fixed issue where you couldn’t pick up rabbits. You can now take rabbits out of traps or out of cages.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

Creepy sfeertje zeg :), ik zie dit spel nu pas... maar even op de Wishlist in Steam zetten!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ligt het nou aan mij of is Stranded Deep niets anders dan Forest op een ander Eiland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ircghost schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:32:
Ligt het nou aan mij of is Stranded Deep niets anders dan Forest op een ander Eiland?
beetje laat maar ja vrijwel gelijk concept en manier van spelen.

Ondertussen weer nieuwe update geweest met boars en drinkwater etc geimplementeerd. begint nu echt op survivallen te lijken.
grote update met nieuwe renderer, unity5 engine, wat vooral de lightiing stukken beter maakt en veel bugs zijn meegepakt. experimental walls en roof werken nu ook beter.
zeker een mooie verbetering :)

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-04-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 07:36
na een kort overleg met een neefje van mij heb ik deze vandaag aangeschaft.. ik ben benieuwd..

ik zie alleen dat er nog geen online multiplay in zit, klopt dat want het stond wel bij de specs op steam?

zijn er mensen die dan via hamachi ofzo co-op doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:50:
[...]

beetje laat maar ja vrijwel gelijk concept en manier van spelen.

Ondertussen weer nieuwe update geweest met boars en drinkwater etc geimplementeerd. begint nu echt op survivallen te lijken.
grote update met nieuwe renderer, unity5 engine, wat vooral de lightiing stukken beter maakt en veel bugs zijn meegepakt. experimental walls en roof werken nu ook beter.
zeker een mooie verbetering :)
ik zit wel te wachten op die online modus..

gister nog een flinke wandeling gemaakt en uiteindelijk door een haai opgegeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

oNNoZeLe schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:28:
[...]

ik zit wel te wachten op die online modus..

gister nog een flinke wandeling gemaakt en uiteindelijk door een haai opgegeten..
Voorzover ik weet is er nu alleen co-op en duurt echt online gamen nog wel even voor dit spel. Ik vind het voor nu ook niet echt passen om het in MP te spelen, maar uiteindelijk wel vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:16:
[...]

Voorzover ik weet is er nu alleen co-op en duurt echt online gamen nog wel even voor dit spel. Ik vind het voor nu ook niet echt passen om het in MP te spelen, maar uiteindelijk wel vet. :)
het is natuurlijk een kwestie van meer overlevende uit de crash :+

of ieder persoon zijn eigen " crashsite"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

oNNoZeLe schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:25:
[...]

het is natuurlijk een kwestie van meer overlevende uit de crash :+

of ieder persoon zijn eigen " crashsite"
voor nu vind ik de map veel te klein, je komt elkaar dan te snel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05:40
Zie dat ik alweer een update of 2 gemist heb. Toch maar weer is aanslingeren dan :) . So far best een leuke game zeker nu het hele survival element wat uitgebreid wordt/is.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
Gister van ellende de game maar uitgezet.

Ik had een coop level van een paar weekjes maar gister vlogen er opeens mensen er doorheen, letterlijk vlogen.

Nu was er 1 die mij niet lastig viel en gewoon normaal deed maar opeens kwamen er 2 die mij dood geslagen hebben terwijl ze IN het vliegtuig een brandstapel gebouwd hadden. Dus na mijn dood zat ik vast in de spawnplek in het vuur en kon er ook niet uit..

Dus voor andere die coop spelen, zet het "invite only" vinkje aan want de cheaters verprutsen het spel. erg jammer..

ik hoop dat m'n game save nog heel is, anders beginnen we weer opnieuw.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
weer een flinke update in de v0.18 serie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-09 17:06
Zo, dit is een flinke schop :+
Dit weekend had ik een gameweekend/mini lanparty, deze game gekocht en man man man wat verslavend. De eerste dag al 8 uur onafgebroken bomen lopen hakken, bouwen, vuurtjes stoken, kannibalen aan stukken getrokken en verbrand en hier en daar een uitstapje buiten de hekken.

Over een paar dagen een nieuw update naar inmiddels 0.53, ik wilde eerst alle patchnotes opsommen sinds de laatste post hier, maar dat was iets teveel :o. De patchnotes naar 0.53 zijn er nog niet, dus wat deze update gaat brengen is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Ik heb hem vorige week gekocht naar aanleiding van wat filmpjes van Petard die in mijn YouTube feed voorbij kwamen. Man, dit is inderdaad extreem verslavend. En nog best griezelig ook, zeker als er voor het eerst een sterke mutant bij je basis komt kijken. Benieuwd naar de patch!

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Fanta schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 17:06:
Ik heb hem vorige week gekocht naar aanleiding van wat filmpjes van Petard die in mijn YouTube feed voorbij kwamen. Man, dit is inderdaad extreem verslavend. En nog best griezelig ook, zeker als er voor het eerst een sterke mutant bij je basis komt kijken. Benieuwd naar de patch!
Jammer dat de patch vertraagd is, zat met smart te wachten
Ik hing weer in de touwen toen opeens de armsy verscheen in de grot waar de modern axe ligt, schrok mij helemaal de rambam :') .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capa
Gisteren de update, en meteen weer 2 hotfixes:

V0.53c
  • Fixed some climbing walls not being climbable
V0.53b
  • Fixed repair hammer remaining visible on crafting mat if you closed inventory without removing it first
  • Fixed save game ui issue where single player games would say they were multiplayer saves (had no effect on saves themselves, only the ui text)
  • Fixed crafting recipe list only showing closest 3 valid recipes. Will now list closest 7
  • Fixed changing Steam user in the save slot window in game not properly refreshing in single player
V0.53
  • Creepy mutants can now travel in groups
  • (Balance) Overall more creepy mutants will spawn in hard mode
  • (Balance) Increased chance of seeing fire mutants in hard mode
  • (Balance) Slightly reduced amount of skinny mutants overall in normal and hard mode
  • (Balance) Thrown firebombs from fire mutants travel faster now in hard mode
  • (Balance) Increased health of tribal leaders in both normal and hard modes
  • New craftable item: Repair tool ! 2 Sticks + 1 Rock + 2 Clothes + 10 Tree Sap. Replaces adding tree sap to repair structures
  • (Multiplayer) New jacket clothing variation added
  • Fixed being unable to interact with triggers after equipping an item from inventory while pushing sled
  • Fixed enemies sometimes not dying properly when killed from behind
  • (Multiplayer) Improved idle, walk and run animations on other coop players
  • (Multiplayer) Fixed large raft moving erratically sometimes when client player attempts to walk under stair geometry
  • Fixed missing collision on step section on left side of large raft
  • Fixed player not grabbing log sled correctly if a bird is landing on his finger at the same time
  • (Multiplayer) Fixed clients not dealing correct damage to knocked down enemies
  • Fixed some holes in terrain where former hidden caches were
  • Removed old stalactite model from caves
  • Fixed some rocks and objects inside sinkhole being climbable with climbing axe
  • Fixed flintlock sometimes not registering hits on targets
  • Improved aiming on flintlock so it’s easier to hit targets above or below
  • Fixed ball floating slightly near fingers when reloading flintlock
  • Left hand items are now correctly hidden and restored when reloading flintlock
  • Fixed flintlock ammo size on the crafting mat + added the multi view option
  • Fixed incendiary upgrade of the upgraded spear not restored after loading a save
  • (Multiplayer) All weapons can now be shared with the metal tray
  • Fixed a case of upgrade not completing if there previously was a full recipe on the crafting mat without room for the product in inventory
  • (Multiplayer) Fixed client not able to trigger trip wire traps with projectiles
  • Added a fail safe to force player to let go of sled when swimming (it already happened when entering water while moving sled around but didn’t work when sled was in water and player grabbed it)
  • Tennis racket can now receive tooth, glass and feather upgrades !
  • Fixed story items on yacht and cassette pickups respawning even after being collected by player
  • Fixed light changing on cave ground after opening big door
  • Fixed some items in inventory having wrong outline(herbs, medicine, berries)
  • (Multiplayer) Fixed burning a shelter causing client to get kicked
  • (Multiplayer) Fixed destroying garden blueberry bush not working after collecting all berries on host side
  • Caves – Removed unusable climbing wall leading down to stash room
  • Fixed camp cots sometimes flying up into the air when approached by player
  • Fixed pickups dropped onto raft and large raft falling through
  • (Audio) Fixed clients loading in caves sometimes not having any cave audio effects
  • (Audio) Fixed boss music popping off abruptly for clients
  • Fixed waterfall falling water appearing black from a distance
  • Fixed pedometer screen in inventory changing when leaves are hovered over
  • (Performance) Optimized physics CPU usage when there’s a raft in game
  • (Balance) Set rebreather max air to 300 seconds (from 600)
  • Now showing current world coordinates in bottom right corner of the pause menu, can be used when reporting location specific issues on the hub
  • Replaced drying rack with a “lite”, single row version. Costs 5 sticks. This version should alleviate the targeting issues last version of the drying rack had. (not retroactive, previously made racks will still be the old version)
  • Added support for multiple renderers to inventory item views, allowing items such as shoes etc to be fully highlighted when hovered
  • Fixed small cabin having the save icon always visible
  • Replaced the Iron Forest cheat with gameplay option setting: Iron Forest (No building destruction)
  • Ghost foundations now check more accurately if player is below/within to prevent completion
  • Added a fail safe for plane hull position saving so that it can no longer get lost sometimes (not retroactive)
  • Fixed gold keycard not appearing in inventory
  • Fixed ghost rabbit cage sticks having sheen
  • Improved blood seams on Cowman
  • Fixed stretched texture in yacht salon
  • Sled grab trigger no longer shows the action icon while sled is grabbed
  • Fired Arrows now stick into all enemies and animals!
  • Fixed arrows sometimes bouncing off target doing no damage
  • (Multiplayer) Fixed female bodies sometimes disappearing when killed as host
  • Skinning an animal now makes the plane axe bloody
  • (Multiplayer) Metal tray held by another player no longer shows any icon if empty
  • Fixed basic fire food placement collision being offset from renderers
  • (Multiplayer) Fixed rock side platform not destructible
  • Fixed “Sticky” upgrade recipe tooltip not showing up
  • Added “Steam not initialized. Try launching the game from Steam” label in title screen when needed (happens when there is a privilege difference between the Windows user currently running Steam and the one running the game)
  • Fixed some items not retaining their last active bonus & content amount after saving and loading (such as pot not saving current water)
  • Fixed arrows not going through custom wall windows
  • Fixed arrows not correctly registering hits on some structures such as storages
  • Meat cooking on fire while the fire runs out of fuel is now returned as raw meat that can be picked up (instead of continuing to cook)
  • Fixed flintlock gun smoke appearing overly bright in shadows or in caves
  • Fixed lighting when sunset first turns to night time having overly bright ground lighting on some objects
  • Fixed rock thrower having no collision when built on a raft
  • Fixed rock thrower projectiles sometimes damaging player when released from thrower
  • Fixed suit clipping through backpack model
  • Fixed some missing collision in some caves
  • Save slot selection screen in title screen now allows to switch to saves from another Steam account than the one currently logged in (if there are multiple on same pc)
  • Fixed player sometimes falling through the floor during a cutscene in the end section of the game
  • Fixed 2 players being able to both activate certain cutscenes at the same time
  • Changed ‘iron forest’ option to ‘Allow building destruction’ for clarity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Ik vermaak me nog steeds prima in The Forest. Ik heb inmiddels een aardige basis waarin ik veilig ben voor alles wat me wil vermoorden. Dankzij de dubbele muren heb ik zelfs bij een aanval van meerdere mutants genoeg tijd om me uit de voeten te maken, of het gevecht aan te gaan. Vanuit mijn basis plan ik mijn tochten over het eiland, op zoek naar loot, voedsel, etc.

The Forest
Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e6iNHdIfWJ9MEUSfzA1Z0Qvp/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CWFG22a6ifuL2f6bXbpnlX3w/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VYb5Vmsls92aUgFiavbwpjQ3/thumb.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UWmkssrL2vyoJmJgqFtEXMJg/thumb.png

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:03
Het vreemde issue wat ik nu heb is dat alles wat ik in mijn hand heb verschrikkelijk wazig en blurry is. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Dan moet je depth of field even uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:49
hoe krijg ej een map , als ik op M drukt krijg ik niets te zien .. of moet je die maken of vinden zo ja waar en hoe
ik loop nu alleen maar rondjes geloof ik , ik speel alleen overlevings mode zonder die gekke mutanten en kannibalen

[ Voor 33% gewijzigd door ravw op 27-02-2017 21:16 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Ik gebruik geen map, alleen af en toe een kompas als ik de weg kwijt ben.. Wat is de lol van het spelen zonder vijanden? Zoek een plek met wat loot en je hebt altijd genoeg voedsel en drinken. Gaat dat niet snel vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:49
Fanta schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:20:
Ik gebruik geen map, alleen af en toe een kompas als ik de weg kwijt ben.. Wat is de lol van het spelen zonder vijanden? Zoek een plek met wat loot en je hebt altijd genoeg voedsel en drinken. Gaat dat niet snel vervelen?
compas heb ik ook niet

nee ik vind het egwoon leuk om te verkennen en als ik dan ergens ben dan bouw ik wel weer een hut of iets anders waar ik een tijdje blijft en weer een omgeving te verkennen

zonder dat die vreetzakken achter je aan zitten :-)
ik doe het rustig aan
het gaat me nu om die mensen te vinden maar daar van ook nog geen een gevonden :-(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
De beste voorwerpen zijn te vinden in de grotten. Die zijn veel leuker (lees: meer spanning) als je die mét kannibalen bezoekt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 25-09 16:04
Sinds een week of twee speel ik dit spel met groot genoegen! Echter, nu tegen het einde aan heb ik een soort van probleem.

Via een grote cave kom ik in de sinkhole. Vanuit daar, via allerlei andere wegen en deuren kom ik
spoiler:
bij Timmy en de eindbaas

Het ding is dat het vanuit The Chasm Cave (7) naar het punt in de spoiler, erg ver en moeilijk is. Na lang ploegen ben ik gisteren uiteindelijk dood gegaan :( .

Is er een manier om halverwege te saven? Dit betekend dus ergens in een cave. Er staan nergens tentjes, ik kan ook geen bomen meezeulen en er zijn ook niet genoeg takken. Of is het de bedoeling dat je dit 'gewoon' in 1x doet zonder dood te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:13
Bouw dit: http://theforest.gamepedia.com/Temporary_Shelter

Hiermee kan je het spel opslaan. Let er wel bij op dat deze tijdelijke shelter maar 1x gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Laatst online: 25-09 16:04
Marco D Ishtar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:22:
Bouw dit: http://theforest.gamepedia.com/Temporary_Shelter

Hiermee kan je het spel opslaan. Let er wel bij op dat deze tijdelijke shelter maar 1x gebruikt kan worden.
Thanks. Ik denk idd dat dat mijn enige en beste optie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-09 21:53

Jorissie87

No diggity

Dit spel enige tijd geleden gekocht met wat vrienden na het gezien te hebben op Youtube. Vooral multiplayer bevalt goed, samen craften/bouwen, kanibalen slopen en grotten exploren. Gisteren de storyline uitgespeeld (zal geen spoilers geven) maar de reward (creative mode) die daarna unlocked wordt valt me tegen, vooral omdat er geen tegenstanders zijn is het al vrij snel saai, is leuker als die alsnog aangezet kunnen worden.
Ook heeft het spel veel last van crashes, vaak tussentijds opslaan is daarom erg belangrijk! Verder laatst een nieuwe update waarbij nu ook o.a. een kettingzaag en videocamera aan je inventory kunnen worden toegevoegd. Zag ook een neergestorte helicopter op de bodem van de pit die ik niet eerder had gezien.
Al met een al een leuke game voor 15 euro maar moet nog wel de nodige stabiliteit krijgen!

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Voor alle liefhebbers van deze game. Vandaag (vanavond) komt de opvolger "Sons of the Forest" beschikbaar op Steam. Van wat ik heb gezien gaat het in grote lijnen op deel 1 lijken. Ik zag o.a. nieuwe monsters, wapens en crafts voorbijkomen. Ook heb je default een AI speler in je team (ook als je "solo" speelt dus). Dit is een soldaat die na een crash doof is geworden. Via een briefje kun je hem allerlei opdrachten geven zoals verdedigen of hout hakken. Ik ben benieuwd! Nog meer mensen die deze game gaan spelen?

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Jorissie87 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:36:
Voor alle liefhebbers van deze game. Vandaag (vanavond) komt de opvolger "Sons of the Forest" beschikbaar op Steam. Van wat ik heb gezien gaat het in grote lijnen op deel 1 lijken. Ik zag o.a. nieuwe monsters, wapens en crafts voorbijkomen. Ook heb je default een AI speler in je team (ook als je "solo" speelt dus). Dit is een soldaat die na een crash doof is geworden. Via een briefje kun je hem allerlei opdrachten geven zoals verdedigen of hout hakken. Ik ben benieuwd! Nog meer mensen die deze game gaan spelen?
Ik ben zeker van plan om deze vanavond te gaan spelen. Mocht je samen willen spelen, geef maar een gil!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:23
MetalPool schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:18:
[...]

Ik ben zeker van plan om deze vanavond te gaan spelen. Mocht je samen willen spelen, geef maar een gil!
Ik ga m ook spelen. Al wil ik graag even performance ervaringen afwachten. Game lijkt me gaaf maar echt geen zin in een stotterende early acces titel.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Frez schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:09:
[...]

Ik ga m ook spelen. Al wil ik graag even performance ervaringen afwachten. Game lijkt me gaaf maar echt geen zin in een stotterende early acces titel.
Ik zal mijn bevindingen na een uur spelen wel even doorgeven hier ;)

• Frez
MetalPool schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:11:
[...]

Ik zal mijn bevindingen na een uur spelen wel even doorgeven hier ;)
Ik hoor t graag, laat dan ook ff je specs weten aub:)

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:48
Na 1,5 uur spelen nog geen bugs tegengekomen, 70-80fps @ 1440p op vrijwel max settings met 9900K/RTX3080. Af en toe wel wat framedrops maar niet vervelend tot nu toe.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Frez schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:07:
[...]

Ik hoor t graag, laat dan ook ff je specs weten aub:)
Nu na 2,5 uur spelen inderdaad geen noemenswaardige bugs oid.
Speelt echt heerlijk soepel en de wereld ziet er echt gelikt uit!
Ook qua gameplay tot nu toe erg vermakelijk!

Specs:
AMD Ryzen 5600x / RTX 3080
4k Resolutie en meeste op high dlss op Quality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
MetalPool schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:42:
[...]

Nu na 2,5 uur spelen inderdaad geen noemenswaardige bugs oid.
Speelt echt heerlijk soepel en de wereld ziet er echt gelikt uit!
Ook qua gameplay tot nu toe erg vermakelijk!

Specs:
AMD Ryzen 5600x / RTX 3080
4k Resolutie en meeste op high dlss op Quality
Oke mooi om te horen. Dan ga ik m ook halen. Ik las op reddit wel wat over performance problemen. Maar ik heb ook een vergelijkbare setup als jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Frez schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 00:20:
[...]

Oke mooi om te horen. Dan ga ik m ook halen. Ik las op reddit wel wat over performance problemen. Maar ik heb ook een vergelijkbare setup als jou.
Mjah weet je wat het is. Dat zijn heel vaak mensen die gaan met een GTX980 spelen en zetten alles op Ultra. Ja dan kan je verwachten dat je maar 10 fps behaalt met je systeem. Maar met mijn specs zit je meer dan save!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
MetalPool schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:16:
[...]

Mjah weet je wat het is. Dat zijn heel vaak mensen die gaan met een GTX980 spelen en zetten alles op Ultra. Ja dan kan je verwachten dat je maar 10 fps behaalt met je systeem. Maar met mijn specs zit je meer dan save!
Gisteren een paar uur gespeeld op een 3080, i7 13700 en 32gb ram. Loopt zonder DLSS in 70-80fps stabiel alles max in 1440P.

Ben wel positief verast. De graphics zijn insane de game is super immersive, ik hou wel van dat trage realistische. De AI en animaties hebben me ook verrast, ook redelijk realistisch allemaal. En ben me een paar keer kapot geschrokken, loop ik gehurkt te jagen springt er ineens zo'n aap-mens uit een boom.... wtf.

Maar moet wel nog een hoop uitzoeken. Zoals wat mijn doel is en hoe ik fatsoenlijk eten vind want ik sterf bijna van de honger en aan die bessen heb je weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

MetalPool schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:18:
[...]

Nice, heb hem instant gekocht gisteren maar de komende dagen helaas geen tijd om hem te spelen. Sowieso afgesproken om deze met een vriend te coop-en en zou lullig zijn als ik alvast begin zonder hem. Nog even geduld maar wel fijn om te lezen dat de bugs meevallen, dat was bij de launch van deel 1 wel anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aburrir
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 22:11
Gisteren ook gespeeld en toch tegen wat bugs aangelopen. Voornamelijk het openen van je rugzak lukt niet, mijn personage blijft de rugzak voor zich houden ipv uit te bouwen op de grond.

Tevens na het water ingaan met de speer bleef hij in de slaan-animatie hangen, ik moest het spel opnieuw opstarten om eruit te komen.

Wel heel erg wennen, een stuk trager en het bouwen is ook iets realistischer waarbij je alles stap voor stap moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Direct na de release Sons of the Forest gekocht, want ik heb me ook ontzettend vermaakt met The Forest.

Wat een heerlijke game weer. Performance kan nog iets beter (ik speel op 5600X/3070ti/1440p), maar na wat tweaken is het goed te doen, met de meeste settings gewoon op ultra. De graphics zijn fantastisch, met name het water (vooral op het strand) ziet er bijna fotorealistisch uit.

Mijn start was hoog in de bergen. De sneeuw die daar lag vond ik eigenlijk gelijk al irritant, dus ik ben na het looten van alle koffertjes en het iets verderop gelegen kamp en grot, direct afgedaald naar begroeid gebied. Ik ben de rivier gevolgd tot het strand en ben ter hoogte van de raft begonnen aan mijn eerste basis, tegen de kliffen aan. Genoeg bomen om van het klif het strand op te gooien en een vrijwel oneindige stroom aan supplies als je na elke load van je game even langs de aangespoelde soldaat gaat voor granaten, c4, ammo, energy drink, meals, etc.

spoiler:
Ik ben inmiddels goede vriendjes met Virginia, en heb haar het pistool gegeven wat op het raft ligt. Zij heeft onbeperkte munitie, dus zo lang ze in de buurt is, ben je redelijk veilig. Zelf gebruik ik voornamelijk speren en een boog als wapen. Mijn basis is een paar minuutjes lopen van de bunker waar een 3D printer staat, hier kan je bijna onbeperkt pijlen 3D printen.

Kortom, ik vermaak me goed! Ik ben al een hoop verschillende vijanden tegen gekomen, waaronder een paar hele 'bijzondere'. Het bouwen en craften mag wat mij betreft nog wel wat uitgebreider, maar we zitten nog in early access, dus dat komt waarschijnlijk nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Frez schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:08:
[...]

Gisteren een paar uur gespeeld op een 3080, i7 13700 en 32gb ram. Loopt zonder DLSS in 70-80fps stabiel alles max in 1440P.

Ben wel positief verast. De graphics zijn insane de game is super immersive, ik hou wel van dat trage realistische. De AI en animaties hebben me ook verrast, ook redelijk realistisch allemaal. En ben me een paar keer kapot geschrokken, loop ik gehurkt te jagen springt er ineens zo'n aap-mens uit een boom.... wtf.

Maar moet wel nog een hoop uitzoeken. Zoals wat mijn doel is en hoe ik fatsoenlijk eten vind want ik sterf bijna van de honger en aan die bessen heb je weinig.
Qua eten: je kunt je buddy gewoon de opdracht geven om vis te vangen en te brengen. Prima om de eerste honger te stillen :-).

Gisteren begonnen en erg gave game. Bizar hoe intens het is en ik moet nog veel zoeken. Maar een huis bouwen met die omringende mafkezen is best een opgave :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:21:
[...]

Qua eten: je kunt je buddy gewoon de opdracht geven om vis te vangen en te brengen. Prima om de eerste honger te stillen :-).

Gisteren begonnen en erg gave game. Bizar hoe intens het is en ik moet nog veel zoeken. Maar een huis bouwen met die omringende mafkezen is best een opgave :o .
Heb geen tijd meer gehad om te spelen. Maar bij de rivier waar ik was zwom geen vis of iets dergelijks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 18:56
Kun je of volgt er een mod in toekomst waarin de cannibals niet aanwezig zijn? Ik vind het spel(principe) leuk ogen maar dat hele gedoe met cannibals vind ik niet leuk. Mocht het nu guerillas zijn dan spreekt me dat veel meer aan.

Een andere game die in de buurt daarvan komt? Survival met veel mogelijkheden en replay-waarde zonder onrealistisch zombie/cannibals shit? Day One heb ik wel eens voorbij zien komen maar is al vrij oud geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

EvertonPride schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:20:
Kun je of volgt er een mod in toekomst waarin de cannibals niet aanwezig zijn? Ik vind het spel(principe) leuk ogen maar dat hele gedoe met cannibals vind ik niet leuk. Mocht het nu guerillas zijn dan spreekt me dat veel meer aan.

Een andere game die in de buurt daarvan komt? Survival met veel mogelijkheden en replay-waarde zonder onrealistisch zombie/cannibals shit? Day One heb ik wel eens voorbij zien komen maar is al vrij oud geloof ik.
In het origineel was die optie er wel, dus ik gok dat die wel weer terug komt. Tot die tijd zal je wat meer op je hoede moeten zijn.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RsDSmileY
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-03 06:19
Ik zag deze game afgelopen dinsdag voorbij komen op twitch en gisteren ook aangeschaft.
Gisteren maar een klein uurtje gespeeld dus nog niet iets benoemswaardig tegen gekomen.

Is de locatie waar je begint voor iedereen anders?
Mijn startlocatie was ook in de bergen, maar niet in de sneeuw.

Enigste bug die ik ben tegengekomen was: als een boom in het water valt er enkele logs op water blijven stuiteren.

Tot nu toe positief over de game en benieuwd naar het verdere verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

RsDSmileY schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:31:
Ik zag deze game afgelopen dinsdag voorbij komen op twitch en gisteren ook aangeschaft.
Gisteren maar een klein uurtje gespeeld dus nog niet iets benoemswaardig tegen gekomen.

Is de locatie waar je begint voor iedereen anders?
Mijn startlocatie was ook in de bergen, maar niet in de sneeuw.

Enigste bug die ik ben tegengekomen was: als een boom in het water valt er enkele logs op water blijven stuiteren.

Tot nu toe positief over de game en benieuwd naar het verdere verloop.
Ik startte in de bergen met sneeuw, maar dit kan ook i.v.m. winter zijn geweest (het spel kent seizoenen). Ik ben nog niet buiten het winterseizoen terug geweest op de crash site, dus ik weet niet of er ook sneeuw ligt in de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Zelf nu 10 uur gespeeld en ben weer net zo hyped als destijds bij deel 1. Relatief weinig bugs, hooguit dat een model wat glitched en zoals eerder genoemd dat boomstammen enorm op het water stuiteren. Ook is de wind door de bomen soms zo overweldigend dat ik me afvraag of dit wel de bedoeling is.
Speel het met een vriend en hadden er heel tactisch voor gekozen om onze basis op een eilandje in een meertje te maken. Dit ging prima aangezien de enemies niet kunnen zwemmen. Nadeel is dat Kelvin ook niet op ons eiland kan komen dus die blijft maar lekker op het vaste land bomen voor ons omhakken. Nadeel is alleen dat het na dag 10 ineens winter was waardoor de enemies over het ijs alsnog bij onze basis konden komen :+

We kwamen er ook achter dat een exploit die in The Forest 1 ook al bestond om makkelijke items te dupliceren hier ook nog werkt:
spoiler:
1) Je bezit een item
2) Je saved je game
3) Je dropt jouw item naar je teammate
4) Je laad jouw game opnieuw (waarin je het item nog bezit)
5) Jouw vriend dropt zijn ontvangen item "terug" naar jou
6) Je bezit het item nu twee keer en saved de game opnieuw
7) Je heraald de stappen hierboven maar nu met 2 items, dan met 4, dan met 8, etc.
Profit!
* Als jouw teammate ook steeds tussentijds saved en opnieuw de game laad kun je deze exploit gelijktijdig uitvoeren

Je kan op deze manier makkelijk items die je snel kwijtraakt exponentieel aanvullen in je inventory zoals armor, ammo of medicijnen. Daarnaast kun je ook items die beperkt aanwezig zijn "dupliceren" Je kan bijvoorbeeld maar 1 pistol bezitten maar je kan wel Virginia een pistol geven zonder dat jij de jouwe verliest. Zij kan vervolgens jou weer beschermen door enemies neer te schieten.

[ Voor 34% gewijzigd door Jorissie87 op 06-03-2023 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:21:
[...]

Als je de game op peacefull start kun je vrij rustig bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Fanta schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:34:
[...]

Ik startte in de bergen met sneeuw, maar dit kan ook i.v.m. winter zijn geweest (het spel kent seizoenen). Ik ben nog niet buiten het winterseizoen terug geweest op de crash site, dus ik weet niet of er ook sneeuw ligt in de zomer.
Om hier nog even op terug te komen.

Ik heb inmiddels een zipline netwerk van mijn basis op het strand naar de helicoptercrash in de bergen, waar ik een tweede basis(je) heb gebouwd. Ik weet nu dus ook dat in de bergen altijd sneeuw ligt. Qua supplies is het wel een mooie plek. Er ligt doorgaans veel ammo en andere goodies en het riviertje stikt van de vis (en drinkwater). Mijn zipline netwerk gaat via de bunker met de fitnessruimtes en spa, in het kantoortje achter de bar ligt altijd wel wat buckshot ammo. En zo zip ik elke keer als ik de game start even langs deze punten, waardoor ik nooit zonder ammo zit.

Heerlijke game, al weet ik nog niet of ik het lang door blijf spelen als ik alle items heb gevonden en klaar ben met de story. Ik wacht daarom nog even met de laatste bunker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 26-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Fanta schreef op zondag 2 april 2023 @ 21:53:
[...]

Om hier nog even op terug te komen.

Ik heb inmiddels een zipline netwerk van mijn basis op het strand naar de helicoptercrash in de bergen, waar ik een tweede basis(je) heb gebouwd. Ik weet nu dus ook dat in de bergen altijd sneeuw ligt. Qua supplies is het wel een mooie plek. Er ligt doorgaans veel ammo en andere goodies en het riviertje stikt van de vis (en drinkwater). Mijn zipline netwerk gaat via de bunker met de fitnessruimtes en spa, in het kantoortje achter de bar ligt altijd wel wat buckshot ammo. En zo zip ik elke keer als ik de game start even langs deze punten, waardoor ik nooit zonder ammo zit.

Heerlijke game, al weet ik nog niet of ik het lang door blijf spelen als ik alle items heb gevonden en klaar ben met de story. Ik wacht daarom nog even met de laatste bunker.
Ik heb nu ruim 27 uur gespeeld, en echt een leuke survival game.
En ik heb Virginia mijn shotgun gegeven, meestal 1 shot alles dood. Dus voel me een stuk veiliger in mijn kleine huisje.

Gisteren ook een nieuwe update geweest.
Zitten weer mooie items bij, pv panelen, lampen, wires. Dus gewoon elektriciteit in je condo.
Ook een 1 wieler om mee te rijden, ipv al die stukken te moeten lopen.

Moet alleen nog even goed leren hoe je je ingang goed kan beveiligen met zo een spike wall.

Heeft iemand trouwens een multiplayer servertje? Misschien leuk om eens samen wat te ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

TrekDr0p schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 12:06:
[...]

Ik heb nu ruim 27 uur gespeeld, en echt een leuke survival game.
En ik heb Virginia mijn shotgun gegeven, meestal 1 shot alles dood. Dus voel me een stuk veiliger in mijn kleine huisje.

Gisteren ook een nieuwe update geweest.
Zitten weer mooie items bij, pv panelen, lampen, wires. Dus gewoon elektriciteit in je condo.
Ook een 1 wieler om mee te rijden, ipv al die stukken te moeten lopen.

Moet alleen nog even goed leren hoe je je ingang goed kan beveiligen met zo een spike wall.

Heeft iemand trouwens een multiplayer servertje? Misschien leuk om eens samen wat te ondernemen?
Je kan haar ook een pistool en shotgun geven. Zorgt voor veel spektakel als je door een groep kannibalen wordt aangevallen!

De update moet ik nog uitproberen, de komende dagen helaas geen tijd om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Inmiddels de game ruim uitgespeeld en lekker casual mn basis aan het uitbreiden. Momenteel ook bezig om alle achievements te halen. Ik moet alleen nog Virginia helemaal befrienden (en dan opnieuw uitspelen) om de achievements Chivalry is not dead en Keep your friends close te behalen. Op zich gaat dat prima, Virginia komt me regelmatig resources brengen en geeft me duimpjes omhoog.

Ik loop echter vast op de laatste achievement Foodie waarbij je alles een keer gegeten moet hebben. Het gaat dan om 17 planten/paddestoelen/besjes, 4 gecrafte plantenmixen, 6 soorten native voedsel en 10 soorten processed voedsel.

Ik ben deze lijst nu echter al 3 keer van boven naar beneden nagelopen door alles te eten maar krijg de achievement maar niet. Ik heb ook al de oplossing uit deze video geprobeerd maar helaas. Andere mensen met suggesties?

Edit: Inmiddels gehaald. Was blijkbaar bugged want bij een nieuwe speelsessie (spel opnieuw opgestart dus) kreeg ik hem ineens nadat ik iets randoms at waarvan ik zeker weet dat ik het al een keer eerder had gegeten. Sowieso werken die achievements niet helemaal lekker. Voor de Marker achievement moet je alle items bij de 3d printer 1x hebben geprint, dat had ik al gedaan maar kreeg de achievement niet. Toen ik extra tech mesh ging maken kreeg ik hem wel ineens (terwijl ik die dus al minimaal 5x eerder had geprint).

Nu alleen Virginia nog even maxen, dat duurt wel lang. Ze was tijdens het bomen omzagen in mn kettingzaag gelopen waardoor ik haar dus "aanviel". Daarna was de relatie met haar weer enorm gedaald omdat ze weer bang voor me was geworden. :9

[ Voor 33% gewijzigd door Jorissie87 op 13-04-2023 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Ik zie nog maar weinig screenshots, dus hier maar wat van mij. Ik heb ontdekt dat de kannibalen en demonen niet in de zee durven, zelfs niet waar het water amper tot je enkels komt. Dus ik heb dit schattige huisje gebouwd, die nog niet is aangevallen. Ik heb nog genoeg ruimte om richting de zee uit te bouwen, want het loopt nauwelijks af op deze plek (de baai bij het reddingsvlot). Aan de voorkant mondt de rivier uit onder mijn huisje, dus ook altijd drinkwater in de buurt. Perfecte basis! En uiteraard een zipline netwerk naar verschillende plaatsen waar o.a. ammo ligt, dus ik ga regelmatig even op pad om ammo bij te vullen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OfjLTsCRaQD5CeR7TYJq3uHE9j4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5FOphD79oeNtfEHLePrXJ1Ag.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSCO12kfUqC3ZaDCLYIJjhObPPQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GLLFwkuukmQCLj7XYLp9E7AS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VTx7Av0w2XBOFvzph37gIIkQhJg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wg41mGP467N9oFvu0Sq9SQF2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tsdu7LPwIv5QP2cXcSisnUXM2_I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gqekGZCHrm6dmfUQSjuSdDYC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjeVB8PyHzyhSdhc9HP7-HpIiZw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MB708zFzLoZp1QYnDMaYRrBP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Fanta op 05-06-2023 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Fanta schreef op maandag 5 juni 2023 @ 20:59:
Ik zie nog maar weinig screenshots, dus hier maar wat van mij. Ik heb ontdekt dat de kannibalen en demonen niet in de zee durven, zelfs niet waar het water amper tot je enkels komt. Dus ik heb dit schattige huisje gebouwd, die nog niet is aangevallen. Ik heb nog genoeg ruimte om richting de zee uit te bouwen, want het loopt nauwelijks af op deze plek (de baai bij het reddingsvlot). Aan de voorkant mondt de rivier uit onder mijn huisje, dus ook altijd drinkwater in de buurt. Perfecte basis! En uiteraard een zipline netwerk naar verschillende plaatsen waar o.a. ammo ligt, dus ik ga regelmatig even op pad om ammo bij te vullen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wacht maar totdat het gaat vriezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

TrekDr0p schreef op maandag 5 juni 2023 @ 22:12:
[...]

Wacht maar totdat het gaat vriezen :+
De zee bevriest niet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Fanta schreef op maandag 5 juni 2023 @ 22:35:
[...]

De zee bevriest niet! ;)
Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar dacht dat het begin(lage) water wel bevroor. Misschien was dat nog in een oudere versie. Of ik heb het verkeerd gezien toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

TrekDr0p schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 00:00:
[...]

Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar dacht dat het begin(lage) water wel bevroor. Misschien was dat nog in een oudere versie. Of ik heb het verkeerd gezien toen :)
Bevriest idd wel (default na 10 dagen wordt het winter) maar de zee en stromende beekjes niet. Meren e.d. bevriezen wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Om nog even terug te komen op het wel of niet bevriezen van het water rondom mijn basis..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0x9TPWBWn_HF9aOa71jm1EkUVqw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q61KHTgiwZxVOZz0PICkC6Dy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nevnexuPJ1eY87V7d3AUw5Xrz1A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kfdraveaqveQjuYIfqj6h79R.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/geCAln_otSLUPpLx4vss1XHypMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vrOKipr9vY3KozP6mOJ3Dvnw.png?f=fotoalbum_large

Niets aan de hand, ook in de winter gegarandeerd veilig! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Virginia approves 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Jorissie87 op 15-06-2023 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
zijn er nog mensen die SotF spelen? zou het wel weer willen oppakken nu er dedicated servers zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb SotF pas vorige week ontdekt... TF nooit gespeeld, wist niet eens dat dit de opvolger was.

Maar wat een briljant spel :) Duidelijk EA maar nog zo veel te ontdekken :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1 2 Laatste