Met zijn tweeën samenwerken is coöp by definition. Dat is in ieder geval wat ze willen gaan doen met deze game, dus niet 50 man in 1 wereld gooien en iedereen kan elkaar aanvallen. Dus het zal meer zijn zoals jij hier beschrijft.Meizter schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:56:
[...]
Co-op zoals zoals DayZ/Rust is juist helemaal niet leuk vindt ik persoonlijk.. haalt ook de horror verhaal er uit ook vindt ik.. met ze 2e proberen te overleven is veel leuker en uitdagender lijkt me..
Dat zit er al in. Als je mijn video's kijkt zie je dit een paar keer gebeuren. Bij eentje rent de mutant keihard weg. In een eerdere video word ik gevolgd. In een andere sessie (niet gerecord) heb ik ook verschillende reacties bemerkt. Daarnaast lees ik hier en daar dat er meerdere tribes zijn, maar daar heb ik weinig van meegekreken. Dus je weet inderdaad niet altijd wat er gaat gebeuren. Dat is ook best freaky. Als alles en iedereen je aanvalt, prima, duidelijk, KoS. Maar nu is het nogal onduidelijk en het is best vervelend dat ze je soms staan aan te gapen in de verte, zeker omdat ze zomaar kunnen aanvallen. dus de game heeft nog best wat te bieden.En jah daar heb je inderdaad ook gelijk in, maar ik bedoel zoals nu weet je dat ze je aan gaan vallen.. ik dacht meer aan dat je meerdere stamen hebt zeg maar,, zodat je niet goed weet of ze je aan gaan vallen of niet..
Thanks, is ook mijn eerste keer ditmaar het ziet er inderdaad super gaaf uit, en je video's zijn wel leuk om te kijken!![]()
upload je vaak ??
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.