Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren mei 2014 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Mede-auteur:
  • zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 00:25

zeef

Zoals in plan: Tweakers zet gebruikersreviews van de maand in de schijnwerpers aangekondigd, willen we elke maand een overzicht brengen van de gebruikersreviews en andere user-content die iedere bezoeker echt gelezen moet hebben.

In dit topic kun je de userreviews die in de maand mei geplaatst zijn nomineren. Geef een korte toelichting waarom je vindt dat juist die review een plek op het podium verdient (en uiteraard een link naar de vindplaats.)

Op basis van jullie suggesties plaatsen we hier een top 5 waar de winnaar uit gekozen kan worden. Half juni willen het artikel met de beste user-content van april publiceren.

Hier kunnen jullie ook de andere soorten content van mei naar voren schuiven die volgens jullie extra aandacht verdienen.

Update 04-06:
De nominatielijst is als volgt

- productreview: Silverstone DS380 review door Foritain (x2)
- productreview: BitFenix Colossus Mini-ITX review door Foritain (x2)
- productreview: Samsung Galaxy Note 3 Zwart review door Anoniem: 368013 (x2)
- productreview: Asus Memo Pad HD 7 16GB Blauw review door Pataar (x2)
- productreview: CM Storm Sirus-C review door Foritain
- productreview: Boogie Board Tablet Wit review door Foritain

Zelf neig ik ernaar de review van de Galaxy Note 3 van Opinion te kiezen, vanwege de heldere opzet, de verschillende invalshoeken, de mooie foto's en video's en de talloze uitbreidingen.

Wat vinden jullie?

Tweakblogs:
- Bas z'n knutselblog: [buildlog] Space Invaders: Timing and Video
- Photoshop Time Lapse videos: 100 jaar verlaten Rotterdam Hofplein | Time lapse Video

[Voor 51% gewijzigd door Olaf op 05-06-2014 12:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-03 21:29
In de eerste 5 dagen van mei is er wat mij betreft geen betere review geschreven dan deze. Geweldig hoeveel moeite er is gestoken in het reviewen van een relatief goedkoop niche product :).

[Voor 3% gewijzigd door Balance op 05-05-2014 16:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-03 12:25

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deze review van de Silverstone DS380 behuizing is ook erg uitgebreid en verdient wmb ook een plekje:
productreview: Silverstone DS380 review door Foritain

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-01 12:30
Sjit, hij valt nog binnen april. Ik plaats hem wel in de nominatie voor April!

Ik nomineer deze review van Kiswum over de Sony Z1 Compact. Hij is heel erg uitgebreid. Met veel foto's, video's, real life scenario's en benchmarks! En hij geeft een eerlijke mening, dus benoemd/beargumenteerd/onderzoekt ook de negatieve punten. :)

[Voor 11% gewijzigd door SuperflipNL op 05-05-2014 17:16]

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-01 12:22
tweaker2010 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:23:
Deze review van de Silverstone DS380 behuizing is ook erg uitgebreid en verdient wmb ook een plekje:
productreview: Silverstone DS380 review door Foritain
Deze +1! Heeft geen toelichting nodig... NOOOO

[Voor 5% gewijzigd door Giga_ op 05-05-2014 20:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 187449
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik wil graag het space invaders project van Sebastius nomineren.
Heel gedetaileerd en erg leerzaam .. top !

- Bas z'n knutselblog: [buildlog] Space Invaders: Timing and Video

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GaryHunt
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-05-2022
Ik zou graag deze van Faber89 nomineren. Heeft mij persoonlijk erg goed geholpen! Vind het een mooie en uitgebreide (maar niet té uitgebreide) review waarbij vooral gelet wordt hoe de telefoon ervaren wordt door de gebruiker. Specs zeggen mij namelijk toch niet zoveel :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-02 10:38

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 368013

Leuk initiatief! Ook leuk om te zien dat ik genomineerd ben. Zitten hele goede reviews tussen en de knutselblog is ook geweldig. Gaan er verschillende categorieën gemaakt worden, of wordt er echt één ultieme review per maand gekozen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 14:19

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik voel me vereerd :) Ik ben benieuwd, een soort maand-overzicht zou ook wel heel tof zijn!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NiekvE
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-12-2021
productreview: Asus Memo Pad HD 7 Blauw review door Pataar

Erg goede uitgebreide review waar alle voor en nadelen goed worden beschreven. Zeker een aanrader als je iets zoekt in de richting van een portable tablet voor werk of school. Het heeft mij een goed beeld gegeven bij het product. Ook de extra features zoals de Asus hoes die je erbij kan kopen zijn handig om te weten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 594589

NiekvE schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:37:
productreview: Asus Memo Pad HD 7 Blauw review door Pataar

Erg goede uitgebreide review waar alle voor en nadelen goed worden beschreven. Zeker een aanrader als je iets zoekt in de richting van een portable tablet voor werk of school. Het heeft mij een goed beeld gegeven bij het product. Ook de extra features zoals de Asus hoes die je erbij kan kopen zijn handig om te weten.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Vattick
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-02 14:39
Ik was nog opzoek naar een nieuwe headset. De CM Storm Sirus-C review van Foritain heeft me daar veel bij geholpen. Daarom dus deze nominatie.

Eerlijk is eerlijk: ik vind de reviews van Foritain hartstikke goed. Ik zie dat hij al 4 keer genomineerd is voor 3 verschillende reviews, maar ik ga nóg een andere review nomineren: productreview: Boogie Board Tablet Wit review door Foritain.
Ik kende het product niet, maar hij heeft veel tijd en moeite gestoken in een review over een goedkoop product en ik ben bang dat ik er nu ook een moet gaan kopen :$.

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

*Gevleid* :D

En wederzijds! Vorige maand een mooie vermelding, en deze maand een mooie review van de Note 3. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe het werkt met nominaties (Heeft het zin dezelfde review meerdere malen te nomineren?), maar ik sluit mij aan bij GaryHunt met betrekking tot deze review van jou: productreview: Samsung Galaxy Note 3 Zwart review door Anoniem: 368013

Een mooie review, met lekker veel fotos en een duidelijk omschrijving van alle elementen van het product. Kan er enkel jaloers op zijn.

Helaas niet een product welke ik nu meteen ga kopen, maar ik hoop zeker meer reviews van jou te zien!

[Voor 10% gewijzigd door Foritain op 17-05-2014 16:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:14
Ik nomineer de Space Invaders blogreeks van sebastius. Blogs waar ik heel veel van kan leren en waar alles op een dusdanige manier wordt beschreven dat je eigenlijk zit te wachten op de volgende "aflevering". Must-read wat mij betreft!

• Kiswum
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

Iemand die wat mij betreft zeer uniek is en zeer mooie blogs maakt, dat is zonder twijfel: Roy Korpel.
Hij is waarschijnlijk een voorbeeld voor veel photoshop kunstenaars. Naar zijn video's kijken is kijken naar kunst.
De laatste creatie is er een van "100 jaar verlaten Rotterdam Hofplein"

Photoshop Time Lapse videos: 100 jaar verlaten Rotterdam Hofplein | Time lapse Video

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:09

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

* Glaanie moet dringend naar http://pearle.nl 8)7

[Voor 91% gewijzigd door Glaanie op 22-05-2014 23:54]

• Dirk
  • Laatst online: 00:10

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Hier kunnen jullie ook de andere soorten content van mei naar voren schuiven die volgens jullie extra aandacht verdienen.
Dus ook blogs ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Glaanie

Glaanie

Ah, altijd die verdomde laatste alinea :+

• Kiswum
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

En ook de eerste alinea + het :plan + de een-na-laatste alinea, waarbij usercontent wordt aangegeven ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Jajaja. Ik dacht ook een keer wat intelligents te zeggen :P Stom van mij, ik zal de volgende keer beter opletten :)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kiswum schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:27:
Iemand die wat mij betreft zeer uniek is en zeer mooie blogs maakt, dat is zonder twijfel: Roy Korpel.
Hij is waarschijnlijk een voorbeeld voor veel photoshop kunstenaars. Naar zijn video's kijken is kijken naar kunst.
De laatste creatie is er een van "100 jaar verlaten Rotterdam Hofplein"

Photoshop Time Lapse videos: 100 jaar verlaten Rotterdam Hofplein | Time lapse Video
+1 ja, ook leuk om z'n andere tekeningen in het tekentopic te zien.

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-02 20:15
Ik sluit mij aan bij kiswum. Roy is echt een photoshop god

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Tijd om deze af te sluiten en een volgend topic voor juni te maken toch :D

• Olaf

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 14:19

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Komt de review van Mei binnenkort online?

Ik vind het een goede review hoor, maar productreview: NZXT Kraken G10 Zwart review door Daffie was al vermeld in de top 5 van april: reviews: Gebruikersreview van de Maand - April 2014.

Staat misschien een beetje raar om die nogmaals te vermelden.

[Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 368013 op 04-06-2014 21:25]

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Mooie nominatielijst :) Hopelijk maak ik meer kans in juni :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Olaf
Het artikel komt volgende week dinsdag online sebastius.

Ik ga het in de steigers zetten.

Ik overigens de vrijheid genomen deze review toe te voegen in de top 5: productreview: Cyber-shot HX400V review door Alpha89

Omdat er maar bar weinig goede userreviews van camera's zijn (lastig te reviewen) en Alpha89 met weinig reviewervaring imho een ontzettend goed stuk heeft geproduceerd.

[Voor 67% gewijzigd door Olaf op 05-06-2014 13:01]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee