Twijfel... Nu kopen of even wachten. De Z1 Compact zakte snel in prijs toen hij beschikbaar kwam / overal vrij op voorraad was.
Telfort heeft aangegeven via Twitter dat de levertijd begin mei is.
Volgens mij wachten alle webwinkels op een leverancier die het maar niet van Sony geleverd krijgt. Zou goed kunnen kloppen met de productie problemen van Sony. Ik zal kijken of ik ergens navraag kan doen bij een leverancier.D-TECH schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:38:
Misschien wil Sony vriendjes blijven met de grote providers door ze als eerste voorraad te geven.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Ik kan hem over 2 weken voor 500 nieuw kopen, wel de witte versie.
Dat icm een sim-only en ik heb een waardige opvolger voor mijn Z
Godver.. Vandaag beschikbaar bij KPN, maar de systemen zijn nog niet up to date. Nu kan ik alsnog wachten met het ophalen van de Z2, omdat ze daar weer eens de boel niet op orde hebben. Ze maken geen goede beurt bij mij zo..
Verwijderd
Nog steeds aan het wachten op de datum bij Telfort, vandaag weer gebeld maar volgens de vrouw die me te woord stond is er nog niet bekend over de leverdatum. Heb hem al in maart besteld, moet nu wel heel veel geduld hebben..
Jup, vanochtend was dat leverbaar vanaf 7 mei. Dus je zou haast denken dat hij vandaag op te halen moet zijn.. Een iPhone 5s bijvoorberld heeft ook die levertijdandydewit schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:32:
Levertijd KPN is 2 werkdagen.
[ Voor 9% gewijzigd door KevinK92 op 07-05-2014 12:31 ]
Mij is verteld door een medewerker van Telfort dat alle pre-orders van de Z2 zijn geannuleerd. Wat een heerlijk zootje is het ook.Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:36:
Nog steeds aan het wachten op de datum bij Telfort, vandaag weer gebeld maar volgens de vrouw die me te woord stond is er nog niet bekend over de leverdatum. Heb hem al in maart besteld, moet nu wel heel veel geduld hebben..
Verwijderd
Ik heb hem inmiddels.. En het is een toptelefoon! Mochten er nog liefhebbers zijn dan plaats ik binnenkort nog een kleine review.
Coolblue heeft me net gebeld. Ze hopen vanaf dinsdag te beginnen met leveren. Ze hebben dan ook alvast een afleverafspraak op dinsdagmiddag gezet.
Toch nog eerder dan de 15e. Wanneer heb je hem gepreordered? Ik heb mijne ook bij coolblue gekocht.Dreabe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:27:
Coolblue heeft me net gebeld. Ze hopen vanaf dinsdag te beginnen met leveren. Ze hebben dan ook alvast een afleverafspraak op dinsdagmiddag gezet.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Slim als je dan even Coolblue belt;) Mocht je geen zin hebben om op te zoeken: 010 7988999 (doordeweeks van 08:00 tot 23:59).Iekozz schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Toch nog eerder dan de 15e. Wanneer heb je hem gepreordered? Ik heb mijne ook bij coolblue gekocht.
Ja, er stond dat coolblue hem belde. Niet hij coolblueandydewit schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:53:
[...]
Slim als je dan even Coolblue belt;) Mocht je geen zin hebben om op te zoeken: 010 7988999 (doordeweeks van 08:00 tot 23:59).
Pre-order was op 31 maart.Iekozz schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Toch nog eerder dan de 15e. Wanneer heb je hem gepreordered? Ik heb mijne ook bij coolblue gekocht.
Ze zeiden dat de woensdag al redelijk vol zat, kon alleen 's ochtends. Ze zullen dus gedurende volgende week gaan uitleveren. Releasedatum die op de site staat vermeld, 15 mei, is dus waarschijnlijk nog steeds reëel als je nog geen pre-order hebt geplaatst.
17 april besteld, helaas nog geen belletje gehad..Dreabe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:34:
[...]
Pre-order was op 31 maart.
Ze zeiden dat de woensdag al redelijk vol zat, kon alleen 's ochtends. Ze zullen dus gedurende volgende week gaan uitleveren. Releasedatum die op de site staat vermeld, 15 mei, is dus waarschijnlijk nog steeds reëel als je nog geen pre-order hebt geplaatst.
Coolblue kan je niet terugbellen of doorverbinden. Zij bellen jou vannaf de abonnementen afdeling. Ik word vanavond teruggebeld.
Ik heb hem ook via coolblue besteld. En mij hebben ze verteld 15 mei en niet vroeger..
Ik had er gisteren nog voor gemaild.
Had het zelfde toevallig, ook gisteren gemaild, en als antwoord 15 mei en niet eerder. Maar alsnog vanmiddag door ze gebeld (gemiste oproep, heb ze teruggebeld), en dinsdag wordt het toestel geleverd!Kenjoren schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:06:
Ik heb hem ook via coolblue besteld. En mij hebben ze verteld 15 mei en niet vroeger..
Dus ik zou er alsnog een belletje aan wagen als ik jou was, niet geschoten is altijd mis
Begint nu toch goed vaart in te komen bij de groote winkels, ze krijgen denk ik zaterdag/maandag genoeg vooraad. *hoopt op belletje van coobllue*Wimpsie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:07:
[...]
Had het zelfde toevallig, ook gisteren gemaild, en als antwoord 15 mei en niet eerder. Maar alsnog vanmiddag door ze gebeld (gemiste oproep, heb ze teruggebeld), en dinsdag wordt het toestel geleverd!
Dus ik zou er alsnog een belletje aan wagen als ik jou was, niet geschoten is altijd mis
Voor de mensen die hem bij Phone House hadden besteld en (net als ik) nog geen informatie over hun headsets hebben gekregen, hier het antwoord van de klantenservice:
Nog even afwachten dus.In uw mail geeft u aan dat u informatie wilt betreffende een actie in combinatie met uw toestel waarbij u een headset zou ontvangen.
Ik heb dit voor u bij de juiste afdeling nagevraagd en kan u meedelen dat de headsets momenteel niet voorradig zijn. Zodra de headsets geleverd zijn bij ons zullen wij de klanten contacteren om een afleverafspraak te plannen.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met de hartelijke service,
Team Contact Centre
Phone House Nederland
Voor mensen die het bij Typhone hebben besteld....
Net klantenservice gesproken mbt mijn pre-order die sinds 21 maart al staat.
Zij houden nog steeds eind mei aan.
Het toestel is nog niet binnen bij hun..
Ik heb wel de neiging om dit te annuleren en dan maar bij de provder te halen.
Aangezien Voda, T-Mob en KPN wel al uitleveren of snel kunnen leveren.
Ook zie je vaker mensen die het later bestellen eerder het toestel hebben dan mensen met pre-orders van een aantal weken.
Net klantenservice gesproken mbt mijn pre-order die sinds 21 maart al staat.
Zij houden nog steeds eind mei aan.
Het toestel is nog niet binnen bij hun..
Ik heb wel de neiging om dit te annuleren en dan maar bij de provder te halen.
Aangezien Voda, T-Mob en KPN wel al uitleveren of snel kunnen leveren.
Ook zie je vaker mensen die het later bestellen eerder het toestel hebben dan mensen met pre-orders van een aantal weken.
[ Voor 40% gewijzigd door Arshedes op 08-05-2014 09:29 ]
Belsimpel geeft aan dat ze hoogstwaarschijnlijk écht over 2 weken kunnen leveren.
Voor de openingspost: Belcompany heeft de Z2 sinds vorige week donderdag op voorraad
Verwijderd
Zeiden ze over twee weken vanaf nu of rond half mei??andydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:21:
Belsimpel geeft aan dat ze hoogstwaarschijnlijk écht over 2 weken kunnen leveren.
Twee weken vanaf gisteren.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:00:
[...]
Zeiden ze over twee weken vanaf nu of rond half mei??
Verwijderd
Kreeg gister een mail dat het rond 14 mei wordt "verwacht" blijkbaar is dat dan een standaard mail wat niet klopt..
Van Belsimpel? Heb die mail niet ontvangen...Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:10:
[...]
Kreeg gister een mail dat het rond 14 mei wordt "verwacht" blijkbaar is dat dan een standaard mail wat niet klopt..
Inmiddels mijn pre-order bij Typhone geannuleeerd.
Bij KPN online besteld en krijg het toestel morgen en anders zaterdag in huis
Bij KPN online besteld en krijg het toestel morgen en anders zaterdag in huis
Verwijderd
ja van belsimpelandydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:13:
[...]
Van Belsimpel? Heb die mail niet ontvangen...
Voor diegene die door Coolblue zijn gebeld.... word je gewoon door een 010 nummer terug gebeld? Heb hem namelijk daar ook besteld, maar heb eergister gebeld en toen zeiden ze dat het toch echt 15 mei werd, maar gister had ik een gemiste oproep van een 0311 nummer, die niet terug gebeld kon worden
Dan bel je toch even met de klantenservice?Gisber79 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:21:
Voor diegene die door Coolblue zijn gebeld.... word je gewoon door een 010 nummer terug gebeld? Heb hem namelijk daar ook besteld, maar heb eergister gebeld en toen zeiden ze dat het toch echt 15 mei werd, maar gister had ik een gemiste oproep van een 0311 nummer, die niet terug gebeld kon worden
Was dat een algemene e-mail of hadden ze jou persoonlijk een berichtje gestuurd naar aanleiding van een vraag van jouw kant?
Heb vandaag van coolblue te horen gekregen dat ze verwachten dat de Z2's begin volgende week binnen te krijgen. Aangezien ze al op dinsdag/woensdag geleverd worden vanuit Coolblue lijkt het dat ze maandag al kunnen beginnen met het opsturen van de toestellen
(En de mijne ook dus).
Verwijderd
ik krijg net een sms van telfort dat hij verstuurd is en binnen 2 a 3 dagen bij mij binnen is;-)
Verwijderd
Was gewoon een algemene email , had zelf niets naar hun gemaild.Er staat namelijk dat er verwacht wordt dat ie rond 14 mei kan worden opgestuurd,maar als jij gebeld hebt en ze zeggen over 2 weken dan klopt dat vast wel. Had je trouwens de witte of zwarte besteld? Want de witte/paarse hebben een andere leverdatumandydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:30:
[...]
Was dat een algemene e-mail of hadden ze jou persoonlijk een berichtje gestuurd naar aanleiding van een vraag van jouw kant?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 14:31 ]
Ik heb de zwarte besteld. Ik zal even een belletje plegen.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:30:
[...]
Was gewoon een algemene email , had zelf niets naar hun gemaild.Er staat namelijk dat er verwacht wordt dat ie rond 14 mei kan worden opgestuurd,maar als jij gebeld hebt en ze zeggen over 2 weken dan klopt dat vast wel. Had je trouwens de witte of zwarte besteld? Want de witte/paarse hebben een andere leverdatum
EDIT: Wanneer heb je je telefoon besteld?
EDIT 8-5 @ 14:47: Belsimpel even gebeld, ze geven aan dat ze het toestel vanaf 15 mei kunnen leveren.
[ Voor 13% gewijzigd door andydewit op 08-05-2014 14:47 ]
Verwijderd
Ergens half maart als het goed is. Zou nog een gratis headset erbij krijgen maar zo te zien aan de reacties hierboven lijkt dat erg moeilijk te worden..andydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:32:
[...]
Ik heb de zwarte besteld. Ik zal even een belletje plegen.
EDIT: Wanneer heb je je telefoon besteld?
EDIT 8-5 @ 14:47: Belsimpel even gebeld, ze geven aan dat ze het toestel vanaf 15 mei kunnen leveren.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 14:59 ]
Was deze al bekend? Bij OTTO staat de zwarte voor 599,- en +/- 3 weken levertijd, en de witte/paarse variant met +/- 2 weken levertijd:
http://www.otto.nl/Smartp...dsys&e_place=searchresult
Greetz, Nicky
Greetz, Nicky
Ik zag hem gisterenavond ook al staan. De levertijden die zijn getoond in de beginpost zijn uitsluitend van bedrijven waar je de Xperia Z2 i.c.m. een abonnement kunt kopen.militairtje schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:50:
Was deze al bekend? Bij OTTO staat de zwarte voor 599,- en +/- 3 weken levertijd, en de witte/paarse variant met +/- 2 weken levertijd:
Greetz, Nicky
Ah oké, weer wat geleerd. Enig idee hoe het toegevoegd kan worden aan de pricewatch?
Ik probeer het tweakers wereldje een beetje te leren kennen, dus sorry voor eventuele off-topic
Ik probeer het tweakers wereldje een beetje te leren kennen, dus sorry voor eventuele off-topic
De Pricewatch is een geautomatiseerd systeem, daar hebben wij geen invloed op.militairtje schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:05:
Ah oké, weer wat geleerd. Enig idee hoe het toegevoegd kan worden aan de pricewatch?
Heb de mijne al een maandje op pre-order staan @ typhone... Ze verwachten pas eind mei (wat me wel dwarszit want alle providers hebben de Z2 al binnen...)
Een vriend van me heeft het toestel pas besteld met verlenging direct van zijn provider, die krijgt m al na het weekend binnen en ik moet nog een week of 2 wachten terwijl hij met zijn Z2 plezier heeft -____-
Heb wel mijn Nillkin tempered glass binnen, nu nog de Z2
Een vriend van me heeft het toestel pas besteld met verlenging direct van zijn provider, die krijgt m al na het weekend binnen en ik moet nog een week of 2 wachten terwijl hij met zijn Z2 plezier heeft -____-

[ Voor 39% gewijzigd door Burr op 09-05-2014 15:01 ]
Bedankt voor de tip! Ik kende deze protectors nog niet. Gelijk ook eentje besteld via ebay.
oke... heb inmiddels mijn case en 3 setjes full body screen protectors binnen uit China. nu de dock nog en niet geheel onbelangrijk..... de Z2 zelf

Ik had al een screenprotector voor de Z2 gekocht, maar nu ik die van jou even heb bekeken heb ik er ook maar eentje besteld voor een luttele €5,80:)Burr schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:57:
Heb de mijne al een maandje op pre-order staan @ typhone... Ze verwachten pas eind mei (wat me wel dwarszit want alle providers hebben de Z2 al binnen...)
Nog 6 dagen, dan heb ik (als het goed is) de Z2 in huis via Belsimpel.
Ik vermoed dat ik die Nillkin ook maar ga bestellen. Heb de Z2 binnen, en met leren hoesje is hij toch wel groot in de broekzoek (iig in vergelijking met de SXS)
Update van Coolblue, toestel wordt pas vrijdag geleverd ipv dinsdag.
Wat een grapjassen zijn het tochWimpsie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:03:
Update van Coolblue, toestel wordt pas vrijdag geleverd ipv dinsdag.
Coolblue en Vandenborre (in België) hebben doodleuk de prijs aangepast naar 699 euro...
Alle geluk heb ik hem al betaald.. Ik krijg hem 15 mei thuis geleverd..ETzPliskin schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:13:
Coolblue en Vandenborre (in België) hebben doodleuk de prijs aangepast naar 699 euro...
Bestel je hem los in de Nederlandse Coolblue en laat je hem verzenden naar België. Want daar is hij nog 649,-ETzPliskin schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:13:
[ Voor 4% gewijzigd door Iekozz op 10-05-2014 16:28 ]
Voor de mensen in Limburg met net zoveel geduld als ik
, de Duitse Mediamarkt in Herzogenrath (letterlijk 10 meter over de grens bij Kerkrade) had gisteren nog een aantal witte exemplaren liggen. De zwarte variant was op dat moment tijdelijk uitverkocht, beiden gaan over de toonbank voor €599,-. Helaas hebben ze het DK36 dock nog niet beschikbaar.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
OPGELET VOOR DE MENSEN DIE EEN SCREENPROTECTOR BESTELLEN!!!
Let er op dat het een europe versie is van het toestel en niet china. De europa versie is ook bekend als Z2 global (L50/L50W) en de China versie is L50T. Ik heb twee Nillkins moeten bestellen want de een was blijkbaar een China versie (besteld via dx-box). De tweede heb ik van Ebay.nl en die was gewoon de L50 oftewel global edition.
Waarom is dit belangrijk? De L50T is 2mm langer. Maakt dat wat uit? JA! De screenprotector van L50T modellen passen niet op het scherm van L50/L50W.
Ik hoop dat het bij jullie de eerste keer gelijk goed is (de achter protector van de Nillkin is helaas niet van glas jongens
) ^^
Voor de mensen die het nog niet kennen, tempered glass screen protectoren (van glas dus) zijn veel steviger en voelen veel lekkerder aan. Naast de normale screen protector functies heeft het ook als voordeel dat als jij je toestel laat vallen, de klap grotendeels opgevangen word door dit glas (als je toestel op het scherm neervalt ofcourse).
Ik raad het wel aan want een vriend liet zijn z1 vallen, het gevolg was een gat in het glas.
Let er op dat het een europe versie is van het toestel en niet china. De europa versie is ook bekend als Z2 global (L50/L50W) en de China versie is L50T. Ik heb twee Nillkins moeten bestellen want de een was blijkbaar een China versie (besteld via dx-box). De tweede heb ik van Ebay.nl en die was gewoon de L50 oftewel global edition.
Waarom is dit belangrijk? De L50T is 2mm langer. Maakt dat wat uit? JA! De screenprotector van L50T modellen passen niet op het scherm van L50/L50W.
Ik hoop dat het bij jullie de eerste keer gelijk goed is (de achter protector van de Nillkin is helaas niet van glas jongens
Voor de mensen die het nog niet kennen, tempered glass screen protectoren (van glas dus) zijn veel steviger en voelen veel lekkerder aan. Naast de normale screen protector functies heeft het ook als voordeel dat als jij je toestel laat vallen, de klap grotendeels opgevangen word door dit glas (als je toestel op het scherm neervalt ofcourse).
Ik raad het wel aan want een vriend liet zijn z1 vallen, het gevolg was een gat in het glas.
[ Voor 32% gewijzigd door Burr op 10-05-2014 18:04 ]
Interessante Vodafone Verlening bij GSMEASY en bij GSMPLAZA:
Vodafone Essential, categorie B1GB/30mbps, 300min, onbeperkt sms.
33 euro p.m.
209 euro toestelprijs
1001 totaal
41 euro p.m. gemiddeld in 2 jaar.
Vodafone Essential, categorie B1GB/30mbps, 300min, onbeperkt sms.
33 euro p.m.
209 euro toestelprijs
1001 totaal
41 euro p.m. gemiddeld in 2 jaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Kenan82 op 10-05-2014 21:27 ]
Je kan toch twee keer de front screenprotector aanschaffen? De telefoon is symmetrisch.Burr schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:53:
Ik hoop dat het bij jullie de eerste keer gelijk goed is (de achter protector van de Nillkin is helaas niet van glas jongens) ^^
Waarom is dat tempered glass beter dan een gewone screenprotector? Kan iemand dat verschil uitleggen? Glas is toch meer breekbaar dan zo'n stukje plastic? 
Heb nu deze gekocht: http://www.amazon.co.uk/S...peria+z2+screen+protector
Betekend die 9h dat die eerst negen uur moet hebben voordat die volledig bescherm is? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Edit: Ik ben overtuigd *koopt*
Betekend die 9h dat die eerst negen uur moet hebben voordat die volledig bescherm is? Of haal ik nu dingen door elkaar?
[ Voor 4% gewijzigd door Iekozz op 10-05-2014 22:53 ]
Ik bestelde uiteraard (lees: puur geluk} de goede, de LW50.Burr schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:53:
Ik hoop dat het bij jullie de eerste keer gelijk goed is (de achter protector van de Nillkin is helaas niet van glas jongens) ^^
http://www.ebay.nl/itm/36..._trksid=p3984.m1439.l2649
uuuuhhh... was dat maar waar man. De achterkant heeft een cut-out nodig van de camera lens want glas heeft invloed op de lens. Dus dat gaat niet zo simpelD-TECH schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:48:
[...]
Je kan toch twee keer de front screenprotector aanschaffen? De telefoon is symmetrisch.
Vond dat 9H gedoe ook vreemd, blijkt te staan voor Hardness en een normale screenprotector heeft een hardness van 2-3HIekozz schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:31:
Waarom is dat tempered glass beter dan een gewone screenprotector? Kan iemand dat verschil uitleggen? Glas is toch meer breekbaar dan zo'n stukje plastic?

Ik heb de Z2 via The Phonehouse besteld en bij mij zat de headset er gratis bij. Mocht je het willen weten aan de hand van de doos: er zit een headset rond stickertje op de voorkant van de doos geplakt.
Eventuele belangrijke informatie voor je koop bij The Phonehouse:
Overigens, ik heb een Z2 met een matige pasvorm van het scherm. Bovenin zit hij strak, linksonder een flinke kier en rechtsonder een kleinere kier.
The Phonehouse heeft dus in ieder geval een batch Z2's waar het probleem van het scherm nog niet van is opgelost.
Overigens, ik heb een Z2 met een matige pasvorm van het scherm. Bovenin zit hij strak, linksonder een flinke kier en rechtsonder een kleinere kier.
The Phonehouse heeft dus in ieder geval een batch Z2's waar het probleem van het scherm nog niet van is opgelost.
Hoe is de kwaliteit van de headset?GuiltyNL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:36:
Ik heb de Z2 via The Phonehouse besteld en bij mij zat de headset er gratis bij. Mocht je het willen weten aan de hand van de doos: er zit een headset rond stickertje op de voorkant van de doos geplakt.
Belsimpel heeft de levertijd aangepast naar 5-7 werkdagen.
De headset zit nog netjes in de verpakking. Dus daar kan ik nog niets over vertellen, sorry.
Ik krijg de Z2 trouwens donderdag binnen.
Voor de mensen die bij Belsimpel hebben besteld: Bel ze eventjes op 050 - 210 34 04, zij kunnen je meer helderheid geven over de levertijd. Sommige mensen ontvangen het toestel namelijk donderdag al, anderen pas volgende week.
Voor de mensen die bij Belsimpel hebben besteld: Bel ze eventjes op 050 - 210 34 04, zij kunnen je meer helderheid geven over de levertijd. Sommige mensen ontvangen het toestel namelijk donderdag al, anderen pas volgende week.
Nice! is er al iets meer bekend over studentmobiel?andydewit schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:38:
Ik krijg de Z2 trouwens donderdag binnen.
Ik ga er van uit dat Studentmobiel, Belsimpel en Coolblue allemaal de zelfde leverancier hebben. Dus ik denk dat je het toestel rond 15 of 16 mei ontvangt.hurkies92 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:49:
[...]
Nice! is er al iets meer bekend over studentmobiel?
Ze verwachten hem aanstaande donderdag binnen te krijgen, dus dan heb je hem vrijdag de 16e in huis.andydewit schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:52:
[...]
Ik ga er van uit dat Studentmobiel, Belsimpel en Coolblue allemaal de zelfde leverancier hebben. Dus ik denk dat je het toestel rond 15 of 16 mei ontvangt.
Ik ben ook net gebeld door Coolblue. Donderdag krijgen ze inderdaad geleverd en vrijdag kunnen ze afgeleverd worden. Kon dus ook kiezen voor a.s. vrijdag, maandag of later. Moest wel kiezen voor maandag, dus vanaf dan heb ik hem als het goed is
Doh! Ik had inderdaad ook de verkeerde screenprotector. Meteen nieuwe besteld! En helaas kreeg ik vorige zaterdag ook een belletje van Coolblue dat de dinsdag niet doorging maar dat het komende vrijdag is geworden. Hopelijk heb ik hem dan ook uiteindelijk echt in handen.
Ik vind het maar weer erg stom dat de pre-orders LATER komen dan als ik hem in de winkel was gaan halen. Pure nepperij als je het mij vraagt.
Ik vind het maar weer erg stom dat de pre-orders LATER komen dan als ik hem in de winkel was gaan halen. Pure nepperij als je het mij vraagt.
Pre-order is wel met een headset. Als je nu in de winkel haalt, heb je die er niet bij (behalve dan de nchp)
Studentmobiel is nu ook bezig met verzenden
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Coolblue heeft helaas een vertraging van een dag. De zwarte versie wordt morgen verzonden en de witte/paarse versie pas op de 23e.
Dus vrijdag in huis als het goed is
Ik heb van Belsimpel vandaag ook de bevestiging ontvangen dat mijn Z2 is verzonden.
Ik heb net telefoon gekregen van coolblue (uurtje geledenIekozz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:05:
Coolblue heeft helaas een vertraging van een dag. De zwarte versie wordt morgen verzonden en de witte/paarse versie pas op de 23e.
Dus ik hoop dat ze niet liegen..
Mijne komt met de TNT post, dus helaas nog even geduld... Of ik moet betalen voor vandaag nogKenjoren schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:18:
[...]
Ik heb net telefoon gekregen van coolblue (uurtje geleden) ze zeiden me dat ik vandaag geen mail ga krijgen dat de gsm verzonden wordt. Omdat de telefoon pas morgenvroeg bij hun geleverd word. Ik zou die email morgenvroeg dus krijgen en word dezelfde dag nog geleverd. Tussen 15u en 22u.
Dus ik hoop dat ze niet liegen..
Verwijderd
Hebben meer mensen problemen met het uitleveren van hun preorder bij belsimpel?
Abonnement zou bij vodafone per maand veranderen en nu is het toestel natuurlijk duurder dan tijdens het bestellen in maart. Ben benieuwd hoe dit afloopt, straks opnieuw contact.
update: nettjes opgelost door belsimpel. Toestel wordt geleverd voor de oude voorwaarden.
Abonnement zou bij vodafone per maand veranderen en nu is het toestel natuurlijk duurder dan tijdens het bestellen in maart. Ben benieuwd hoe dit afloopt, straks opnieuw contact.
update: nettjes opgelost door belsimpel. Toestel wordt geleverd voor de oude voorwaarden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 10:48 ]
GSMeasy gesproken, ze verwachten deze week nog te gaan leveren (alleen de zwarte). De witte en paarse volgen later.
Vanmorgen de telefoon binnen gekregen via Belsimpel met de beloofde headset en wat een beest van een toestel!!! Mijn oude HTC one x ligt nu alleen in een hoekje.
Ik had eerst hetzelfde probleem als Clarice21 maar ze hebben het bij mij ook netjes opgelost.
Ik had eerst hetzelfde probleem als Clarice21 maar ze hebben het bij mij ook netjes opgelost.
Verwijderd
Ik heb net met Belsimpel contact gehad..zij zeggen niets te weten over een actie met een koptelefoon
Er was een pre-order actie begin maart dat je er een koptelefoon bij kreeg en toen had ik hem besteld. Een week later waren die op. Ik denk dat belsimpel een bepaalde hoeveelheid heeft gekregen voor diegene die hem met die actie hadden besteld.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:08:
Ik heb net met Belsimpel contact gehad..zij zeggen niets te weten over een actie met een koptelefoon
De mijne komt morgen via studentmobiel, een zwarte!
GSMeasy is begonnen met verzenden van zwarte Z2's (en ook de koptelefoons van de pre-order actie).
Mijn Z2 komt morgen middag (Typhone). Werd tijd
Verwijderd
Ik wil graag de witte vond de zwarte niet zo super mooi, waar in de winkel kan ik hem met abonnement al krijgen?
Dus op track&trace stond vrijdag tussen 1 en 4 uur word uw post afgeleverd. Ik ben dus netjes gaan wachten thuis. Niemand heeft aangebeld dus ben ik weer gaan kijken @ track&trace. Nu staat er dat het afleveren niet gelukt is van het pakketje en morgen een tweede poging volgt. Niemand heeft aangebeld. Dit overkomt me wel vaker.... Dus moet nog een dagje wachten op mijn Z2

Ik vandaag de hele dag op de z2 gewacht en dan eindelijk om 4 uu kwam de postbode. Helaas een iphone 5s in de doos. Dus ik gebeld met studentmobiel en de persoon van de 5s had de z2 ontvangen. Gelukkig woonde deze niet te ver weg en heb ik hem zelf omgeruild.
Maar wat een top toestel. Geen gaps en rete snel. Ook t scherm is helemaal top! Kom van een iphone 5s af btw
Maar wat een top toestel. Geen gaps en rete snel. Ook t scherm is helemaal top! Kom van een iphone 5s af btw
Zojuist op de site van tele2 gezien dat de telefoon besteld kan worden. Had me ook ingeschreven voor de mailservice zodat ze contact zouden opnemen zodra de levering begon, heb de mail nog niet gehad. Heb helaas ook nog niets kunnen vinden over de levertijd.
Echter was het eerder nog niet mogelijk om bij hen een abonnement met de z2 af te sluiten en dit kan nu wel.
UPDATE: zojuist telefonisch besteld. Korting gekregen bij verlenging. Toestelprijs in de webshop van tele2 was bij hetzelfde abonnement 70 euro meer. Deze 70 euro hoef ik niet te betalen en betaal nu 97 euro voor het toestel bij een abonnement met 200 belminuten/sms'jes en 1500 mb data. Per maand betaal ik dan 34 euro. Leek mij een goede prijs, heb het toestel nog niet goedkoper kunnen vinden.
Echter was het eerder nog niet mogelijk om bij hen een abonnement met de z2 af te sluiten en dit kan nu wel.
UPDATE: zojuist telefonisch besteld. Korting gekregen bij verlenging. Toestelprijs in de webshop van tele2 was bij hetzelfde abonnement 70 euro meer. Deze 70 euro hoef ik niet te betalen en betaal nu 97 euro voor het toestel bij een abonnement met 200 belminuten/sms'jes en 1500 mb data. Per maand betaal ik dan 34 euro. Leek mij een goede prijs, heb het toestel nog niet goedkoper kunnen vinden.
[ Voor 35% gewijzigd door tim kemper op 19-05-2014 13:09 ]
Vandaag wederom maar een gevraagd bij studentmobiel, hoelang het gaat duren voordat ik mijn Z2 wit binnen krijg, nu geef ze aan dat ze niet weten daar sony telkens uitstelt, dit is zo'n beetje de 4 keer.
men begint met een release begin april dit word eind april dan weer 8 mei dan weer 15 mei dan hebben ze alleen maar zwart weer uitstel van een week en vervolgens weet niet meer en verwacht men het, maar onder tussen wel betaald. Kan waarschijnlijk wel fluiten na de headset belooft bij pre order. Ben zeer teleur gesteld straks valt de telefoon ook tegen. we zitten bijna dat ze z3 weer bekent gaan maken. Slecht zaak sony en aanbieder. ik ben een beetje moedeloos.
Vervolgens vraagt men het abo bas aan als men de telefoon binnen heeft niets aan de klant vragen, wellicht gaat hij met zijn nieuwe abo op vooruit, ivm nummerbehoud duurt dit ook nog 1 maan extra. top geregeld en geen info versturen
ik baal.
men begint met een release begin april dit word eind april dan weer 8 mei dan weer 15 mei dan hebben ze alleen maar zwart weer uitstel van een week en vervolgens weet niet meer en verwacht men het, maar onder tussen wel betaald. Kan waarschijnlijk wel fluiten na de headset belooft bij pre order. Ben zeer teleur gesteld straks valt de telefoon ook tegen. we zitten bijna dat ze z3 weer bekent gaan maken. Slecht zaak sony en aanbieder. ik ben een beetje moedeloos.
Vervolgens vraagt men het abo bas aan als men de telefoon binnen heeft niets aan de klant vragen, wellicht gaat hij met zijn nieuwe abo op vooruit, ivm nummerbehoud duurt dit ook nog 1 maan extra. top geregeld en geen info versturen
ik baal.
Verwijderd
Ik heb ook een witte xperia z2 besteld bij maar dan bij Belsimpel. Ook daar kunnen ze niets concreets vertellen over de levertijd. Bij mij zeiden ze eerst 21 mei (ordertsatus) en toen ik belde zeiden ze dat de leverancier (koerier) elke ogenblik langs kan komen om te leveren. Ik zou dan de eerste zijn die hm kreeg. Nou ik blij maar niet te lang. Ineens stond op mijn orderstatus verwachttijd 23 mei. Weer gebeld met de Belsimpel over ons eerste gesprek. Ant. Leverancier is niet langsgeweest maar die kunnen nog komen. In die tussentijd wel op de website vermelden dat de witte z2 in voorraad is en binnen 24 uur leverbaar is. Ik vind dit alles een beetje raar en misleiding van toekomstige klanten. Updat 23-03-2014: orderstatus wederom gewijzigd toestel verwacht op 27 mei 2014. Ik kan me heel erg ergeren aan dit soort zaken dat de bedrijven hun afspraken niet na kunnen komen. Pfffff ik denk het eind mei wordt dus nog ff wachten.
Ik kreeg een uurtje geleden een mail van Typhone met de mededeling dat mijn witte Xperia Z2 (eindelijk) is verzonden. Ik kan niet wachten.
Hij is nu 549 euro bij Saturn.
http://www.saturn.nl/mcs/...net&product_code=93527547
Heb de aanbieding gemistoli4b schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:46:
Hij is nu 549 euro bij Saturn.

Afgelopen zaterdag de Z2 in zwart aangeschaft bij de Media Markt in Deventer. Uit voorraad voor €549 (incl. thuiskopie). Stond niet als aanbieding o.i.d. aangegeven. Er waren er nog twee. Mooie deal gezien de prijzen uit de pricewatch.
Verwijderd
Mijn witte z2 is na 2 dagen weer terug naar Belsimpel ivm echo, blikkerig geluid en ruis tijdens gesprek. Voor de rest uitmuntend toestel. Trouwens heel goed service van Belsimpel en Sony helpdesk. Uit onderzoek (google) bleek mij dat het een bekend kwaal te zijn van de meeste merken dus ook van Sony. Ik ga maar weer in de wacht modus..:(
Heeft iemand de headphone bij de pre-order al mogen ontvangen?
The Phone house heeft nog steeds niet uitgeleverd nml terwijl ik de telefoon al meer dan een maand in huis heb.
The Phone house heeft nog steeds niet uitgeleverd nml terwijl ik de telefoon al meer dan een maand in huis heb.