Er was een pre-order actie begin maart dat je er een koptelefoon bij kreeg en toen had ik hem besteld. Een week later waren die op. Ik denk dat belsimpel een bepaalde hoeveelheid heeft gekregen voor diegene die hem met die actie hadden besteld.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:08:
Ik heb net met Belsimpel contact gehad..zij zeggen niets te weten over een actie met een koptelefoon
De mijne komt morgen via studentmobiel, een zwarte!
GSMeasy is begonnen met verzenden van zwarte Z2's (en ook de koptelefoons van de pre-order actie).
Mijn Z2 komt morgen middag (Typhone). Werd tijd
Verwijderd
Ik wil graag de witte vond de zwarte niet zo super mooi, waar in de winkel kan ik hem met abonnement al krijgen?
Dus op track&trace stond vrijdag tussen 1 en 4 uur word uw post afgeleverd. Ik ben dus netjes gaan wachten thuis. Niemand heeft aangebeld dus ben ik weer gaan kijken @ track&trace. Nu staat er dat het afleveren niet gelukt is van het pakketje en morgen een tweede poging volgt. Niemand heeft aangebeld. Dit overkomt me wel vaker.... Dus moet nog een dagje wachten op mijn Z2

Ik vandaag de hele dag op de z2 gewacht en dan eindelijk om 4 uu kwam de postbode. Helaas een iphone 5s in de doos. Dus ik gebeld met studentmobiel en de persoon van de 5s had de z2 ontvangen. Gelukkig woonde deze niet te ver weg en heb ik hem zelf omgeruild.
Maar wat een top toestel. Geen gaps en rete snel. Ook t scherm is helemaal top! Kom van een iphone 5s af btw
Maar wat een top toestel. Geen gaps en rete snel. Ook t scherm is helemaal top! Kom van een iphone 5s af btw
Zojuist op de site van tele2 gezien dat de telefoon besteld kan worden. Had me ook ingeschreven voor de mailservice zodat ze contact zouden opnemen zodra de levering begon, heb de mail nog niet gehad. Heb helaas ook nog niets kunnen vinden over de levertijd.
Echter was het eerder nog niet mogelijk om bij hen een abonnement met de z2 af te sluiten en dit kan nu wel.
UPDATE: zojuist telefonisch besteld. Korting gekregen bij verlenging. Toestelprijs in de webshop van tele2 was bij hetzelfde abonnement 70 euro meer. Deze 70 euro hoef ik niet te betalen en betaal nu 97 euro voor het toestel bij een abonnement met 200 belminuten/sms'jes en 1500 mb data. Per maand betaal ik dan 34 euro. Leek mij een goede prijs, heb het toestel nog niet goedkoper kunnen vinden.
Echter was het eerder nog niet mogelijk om bij hen een abonnement met de z2 af te sluiten en dit kan nu wel.
UPDATE: zojuist telefonisch besteld. Korting gekregen bij verlenging. Toestelprijs in de webshop van tele2 was bij hetzelfde abonnement 70 euro meer. Deze 70 euro hoef ik niet te betalen en betaal nu 97 euro voor het toestel bij een abonnement met 200 belminuten/sms'jes en 1500 mb data. Per maand betaal ik dan 34 euro. Leek mij een goede prijs, heb het toestel nog niet goedkoper kunnen vinden.
[ Voor 35% gewijzigd door tim kemper op 19-05-2014 13:09 ]
Vandaag wederom maar een gevraagd bij studentmobiel, hoelang het gaat duren voordat ik mijn Z2 wit binnen krijg, nu geef ze aan dat ze niet weten daar sony telkens uitstelt, dit is zo'n beetje de 4 keer.
men begint met een release begin april dit word eind april dan weer 8 mei dan weer 15 mei dan hebben ze alleen maar zwart weer uitstel van een week en vervolgens weet niet meer en verwacht men het, maar onder tussen wel betaald. Kan waarschijnlijk wel fluiten na de headset belooft bij pre order. Ben zeer teleur gesteld straks valt de telefoon ook tegen. we zitten bijna dat ze z3 weer bekent gaan maken. Slecht zaak sony en aanbieder. ik ben een beetje moedeloos.
Vervolgens vraagt men het abo bas aan als men de telefoon binnen heeft niets aan de klant vragen, wellicht gaat hij met zijn nieuwe abo op vooruit, ivm nummerbehoud duurt dit ook nog 1 maan extra. top geregeld en geen info versturen
ik baal.
men begint met een release begin april dit word eind april dan weer 8 mei dan weer 15 mei dan hebben ze alleen maar zwart weer uitstel van een week en vervolgens weet niet meer en verwacht men het, maar onder tussen wel betaald. Kan waarschijnlijk wel fluiten na de headset belooft bij pre order. Ben zeer teleur gesteld straks valt de telefoon ook tegen. we zitten bijna dat ze z3 weer bekent gaan maken. Slecht zaak sony en aanbieder. ik ben een beetje moedeloos.
Vervolgens vraagt men het abo bas aan als men de telefoon binnen heeft niets aan de klant vragen, wellicht gaat hij met zijn nieuwe abo op vooruit, ivm nummerbehoud duurt dit ook nog 1 maan extra. top geregeld en geen info versturen
ik baal.
Verwijderd
Ik heb ook een witte xperia z2 besteld bij maar dan bij Belsimpel. Ook daar kunnen ze niets concreets vertellen over de levertijd. Bij mij zeiden ze eerst 21 mei (ordertsatus) en toen ik belde zeiden ze dat de leverancier (koerier) elke ogenblik langs kan komen om te leveren. Ik zou dan de eerste zijn die hm kreeg. Nou ik blij maar niet te lang. Ineens stond op mijn orderstatus verwachttijd 23 mei. Weer gebeld met de Belsimpel over ons eerste gesprek. Ant. Leverancier is niet langsgeweest maar die kunnen nog komen. In die tussentijd wel op de website vermelden dat de witte z2 in voorraad is en binnen 24 uur leverbaar is. Ik vind dit alles een beetje raar en misleiding van toekomstige klanten. Updat 23-03-2014: orderstatus wederom gewijzigd toestel verwacht op 27 mei 2014. Ik kan me heel erg ergeren aan dit soort zaken dat de bedrijven hun afspraken niet na kunnen komen. Pfffff ik denk het eind mei wordt dus nog ff wachten.
Ik kreeg een uurtje geleden een mail van Typhone met de mededeling dat mijn witte Xperia Z2 (eindelijk) is verzonden. Ik kan niet wachten.
Hij is nu 549 euro bij Saturn.
http://www.saturn.nl/mcs/...net&product_code=93527547
Heb de aanbieding gemistoli4b schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:46:
Hij is nu 549 euro bij Saturn.

Afgelopen zaterdag de Z2 in zwart aangeschaft bij de Media Markt in Deventer. Uit voorraad voor €549 (incl. thuiskopie). Stond niet als aanbieding o.i.d. aangegeven. Er waren er nog twee. Mooie deal gezien de prijzen uit de pricewatch.
Verwijderd
Mijn witte z2 is na 2 dagen weer terug naar Belsimpel ivm echo, blikkerig geluid en ruis tijdens gesprek. Voor de rest uitmuntend toestel. Trouwens heel goed service van Belsimpel en Sony helpdesk. Uit onderzoek (google) bleek mij dat het een bekend kwaal te zijn van de meeste merken dus ook van Sony. Ik ga maar weer in de wacht modus..:(
Heeft iemand de headphone bij de pre-order al mogen ontvangen?
The Phone house heeft nog steeds niet uitgeleverd nml terwijl ik de telefoon al meer dan een maand in huis heb.
The Phone house heeft nog steeds niet uitgeleverd nml terwijl ik de telefoon al meer dan een maand in huis heb.