Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-12-2024

Sony Xperia Z2 - Levertijden en prijzen

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.mos.techradar.futurecdn.net//art/mobile_phones/Sony/XperiaZ1/Press/XperiaZ1-Press-01-578-80.jpg

Levertijden

Mede dankzij andydewit

AanbiederLeverdatum (verwacht)
T-MobileDirect leverbaar
Phone HouseDirect leverbaar
VodafoneDirect leverbaar
HiDirect leverbaar
KPNDirect leverbaar (2 werkdagen)
BelCompanyTussen 12 en 16 mei
GSMWijzer15 mei
Studentmobiel15 mei
PDAShop (Coolblue)15 mei
RitelMidden mei
AlgebeldMidden mei
Belsimpel5 - 7 werkdagen
TyphoneEind mei
GSMWebEind mei
GSMEasyEind mei
GSMPlazaEind mei
Castle30 mei
Vodafone Direct SalesLange levertijd
TelfortOnbekend, laatst bekend was 7 mei
Tele2Onbekend - staat niet op de website

Tabel laatst bijgewerkt: 13 mei 2014, 13:55 uur

[ Voor 106% gewijzigd door Dreabe op 13-05-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ik vind de verdeling van Sony een beetje vreemd, heb mijn telefoon begin maart gepreordered, maar krijg hem dus later dan degene die hem nu bestelt bij T-Mobile. Niet echt eerlijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Z2 is gewoon op voorraad bij Phone House.nl. Ik heb hem afgelopen vrijdag besteld, en werd zaterdagochtend al bezorgd. En ook nog een voor een mooie prijs van 616 euro! Superblij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Vodafone heeft de Z2 inmiddels direct leverbaar.
Ritel levertijd is midden mei.

[ Voor 25% gewijzigd door andydewit op 05-05-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreabe
Begint er toch beter uit te zien nu. Al 3 sites waar hij direct leverbaar is.
D-TECH schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:07:
Ik vind de verdeling van Sony een beetje vreemd, heb mijn telefoon begin maart gepreordered, maar krijg hem dus later dan degene die hem nu bestelt bij T-Mobile. Niet echt eerlijk vind ik.
Vind dit inderdaad ook vreemd. En dat er nog steeds zoveel verschil is tussen de verschillende webshops en providers (bijvoorbeeld t-mobile al een tijdje leverbaar, KPN pas eind deze week als de verwachting klopt).
Het biedt misschien hoop dat vandaag de vodafone de status van 'lange levertijd' naar 'direct leverbaar' is gegaan. Wellicht dat er vandaag meer volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 19:43
14 April mijn abonnement verlengt bij Hi en afgelopen Zaterdag is de Sony Xperia Z2 thuisbezorgd.

[ Voor 8% gewijzigd door Johnnie5 op 05-05-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreabe
KPN heeft zojuist de status op de site naar voren geschoven; van 9 mei naar 7 mei. Het lijkt dus redelijk zeker dat KPN vanaf woensdag kan leveren. Hi is blijkbaar al sommige pre-orders aan het leveren, maar de status op de site is op dit moment nog 7 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht de Z2 ook ergens deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcore
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 15:16
Heb hem inmiddels binnen, op 18 maart besteld bij Phone House en vrijdag was hij binnen.
Ben wel benieuwd of iemand hier de op=op headset er bij gekregen heeft? Toen ik hem bestelde stond deze aanbieding er nog bij, maar ik heb de headset niet gekregen.

Eventueel misschien nog een belletje waard, tenzij iemand het hier zo weet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Mailtje van GSMwijzer gehad:

"Helaas hebben wij vanuit Sony geen headsets ontvangen, we verwachten niet dat deze nog geleverd worden".

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Ook hi heeft ze inmiddels op vooraad volgens de site:
"160 stuks op voorraad"

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
Waarom kan Coolblue en consorten ze dan niet meteen leveren? Een kleine winkel is Coolblue zeker niet, dus die kan toch zo een grote batch inkopen?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Misschien wil Sony vriendjes blijven met de grote providers door ze als eerste voorraad te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
T-Mobile had vorig jaar al een speciale actie met de Xperia Z1, waarbij deze op de releasedag bij de T-mobile winkel in Eindhoven tegen een fors gereduceerd tarief (50% korting gedurende 24 maanden) kon worden gekocht. Ik denk dat ze dit jaar weer een of andere deal hebben gesloten waardoor T-Mobile de eerste was die het toestel kon leveren.

Waarom staat Vodafone Direct Sales op 'lange levertijd'? Op de website staat gewoon 4 mei.

[ Voor 12% gewijzigd door andydewit op 05-05-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag niet spammen.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 05-05-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
@Megavistick: Bij phonehouse is die 616,waarom meer betalen?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 05-05-2014 20:41 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Twijfel... Nu kopen of even wachten. De Z1 Compact zakte snel in prijs toen hij beschikbaar kwam / overal vrij op voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Telfort heeft aangegeven via Twitter dat de levertijd begin mei is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 21:58
Telfort is een zootje op dit moment ivm de nieuwe abonnementsvormen die ze hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
D-TECH schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:38:
Misschien wil Sony vriendjes blijven met de grote providers door ze als eerste voorraad te geven.
Volgens mij wachten alle webwinkels op een leverancier die het maar niet van Sony geleverd krijgt. Zou goed kunnen kloppen met de productie problemen van Sony. Ik zal kijken of ik ergens navraag kan doen bij een leverancier.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:44
Ik kan hem over 2 weken voor 500 nieuw kopen, wel de witte versie. :) Dat icm een sim-only en ik heb een waardige opvolger voor mijn Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK92
  • Laatst online: 12-09 15:26
Godver.. Vandaag beschikbaar bij KPN, maar de systemen zijn nog niet up to date. Nu kan ik alsnog wachten met het ophalen van de Z2, omdat ze daar weer eens de boel niet op orde hebben. Ze maken geen goede beurt bij mij zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds aan het wachten op de datum bij Telfort, vandaag weer gebeld maar volgens de vrouw die me te woord stond is er nog niet bekend over de leverdatum. Heb hem al in maart besteld, moet nu wel heel veel geduld hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Levertijd KPN is 2 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK92
Jup, vanochtend was dat leverbaar vanaf 7 mei. Dus je zou haast denken dat hij vandaag op te halen moet zijn.. Een iPhone 5s bijvoorberld heeft ook die levertijd

[ Voor 9% gewijzigd door KevinK92 op 07-05-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:36:
Nog steeds aan het wachten op de datum bij Telfort, vandaag weer gebeld maar volgens de vrouw die me te woord stond is er nog niet bekend over de leverdatum. Heb hem al in maart besteld, moet nu wel heel veel geduld hebben..
Mij is verteld door een medewerker van Telfort dat alle pre-orders van de Z2 zijn geannuleerd. Wat een heerlijk zootje is het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Nou dan weten ze daar ook niet van elkaar hoe het zit....we wachten maar af, en anders misschien maar niet verlengen bij telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK92
Ik heb hem inmiddels.. En het is een toptelefoon! Mochten er nog liefhebbers zijn dan plaats ik binnenkort nog een kleine review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreabe
Coolblue heeft me net gebeld. Ze hopen vanaf dinsdag te beginnen met leveren. Ze hebben dan ook alvast een afleverafspraak op dinsdagmiddag gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Dreabe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:27:
Coolblue heeft me net gebeld. Ze hopen vanaf dinsdag te beginnen met leveren. Ze hebben dan ook alvast een afleverafspraak op dinsdagmiddag gezet.
Toch nog eerder dan de 15e. Wanneer heb je hem gepreordered? Ik heb mijne ook bij coolblue gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Iekozz schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:51:
[...]

Toch nog eerder dan de 15e. Wanneer heb je hem gepreordered? Ik heb mijne ook bij coolblue gekocht.
Slim als je dan even Coolblue belt;) Mocht je geen zin hebben om op te zoeken: 010 7988999 (doordeweeks van 08:00 tot 23:59).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
andydewit schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:53:
[...]

Slim als je dan even Coolblue belt;) Mocht je geen zin hebben om op te zoeken: 010 7988999 (doordeweeks van 08:00 tot 23:59).
Ja, er stond dat coolblue hem belde. Niet hij coolblue ;) Toch maar even een tweet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreabe
Iekozz schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:51:
[...]

Pre-order was op 31 maart.
Ze zeiden dat de woensdag al redelijk vol zat, kon alleen 's ochtends. Ze zullen dus gedurende volgende week gaan uitleveren. Releasedatum die op de site staat vermeld, 15 mei, is dus waarschijnlijk nog steeds reëel als je nog geen pre-order hebt geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Dreabe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:34:
[...]

Pre-order was op 31 maart.
Ze zeiden dat de woensdag al redelijk vol zat, kon alleen 's ochtends. Ze zullen dus gedurende volgende week gaan uitleveren. Releasedatum die op de site staat vermeld, 15 mei, is dus waarschijnlijk nog steeds reëel als je nog geen pre-order hebt geplaatst.
17 april besteld, helaas nog geen belletje gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelflas
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-08 17:55
Coolblue kan je niet terugbellen of doorverbinden. Zij bellen jou vannaf de abonnementen afdeling. Ik word vanavond teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenjoren
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb hem ook via coolblue besteld. En mij hebben ze verteld 15 mei en niet vroeger..
Ik had er gisteren nog voor gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpsie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-12-2023
Kenjoren schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:06:
Ik heb hem ook via coolblue besteld. En mij hebben ze verteld 15 mei en niet vroeger..
Ik had er gisteren nog voor gemaild.
Had het zelfde toevallig, ook gisteren gemaild, en als antwoord 15 mei en niet eerder. Maar alsnog vanmiddag door ze gebeld (gemiste oproep, heb ze teruggebeld), en dinsdag wordt het toestel geleverd!

Dus ik zou er alsnog een belletje aan wagen als ik jou was, niet geschoten is altijd mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Wimpsie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:07:
[...]

Had het zelfde toevallig, ook gisteren gemaild, en als antwoord 15 mei en niet eerder. Maar alsnog vanmiddag door ze gebeld (gemiste oproep, heb ze teruggebeld), en dinsdag wordt het toestel geleverd!

Dus ik zou er alsnog een belletje aan wagen als ik jou was, niet geschoten is altijd mis :)
Begint nu toch goed vaart in te komen bij de groote winkels, ze krijgen denk ik zaterdag/maandag genoeg vooraad. *hoopt op belletje van coobllue*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcore
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 15:16
Voor de mensen die hem bij Phone House hadden besteld en (net als ik) nog geen informatie over hun headsets hebben gekregen, hier het antwoord van de klantenservice:
In uw mail geeft u aan dat u informatie wilt betreffende een actie in combinatie met uw toestel waarbij u een headset zou ontvangen.

Ik heb dit voor u bij de juiste afdeling nagevraagd en kan u meedelen dat de headsets momenteel niet voorradig zijn. Zodra de headsets geleverd zijn bij ons zullen wij de klanten contacteren om een afleverafspraak te plannen.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met de hartelijke service,

Team Contact Centre
Phone House Nederland
Nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Voor mensen die het bij Typhone hebben besteld....
Net klantenservice gesproken mbt mijn pre-order die sinds 21 maart al staat.
Zij houden nog steeds eind mei aan.
Het toestel is nog niet binnen bij hun..
Ik heb wel de neiging om dit te annuleren en dan maar bij de provder te halen.
Aangezien Voda, T-Mob en KPN wel al uitleveren of snel kunnen leveren.
Ook zie je vaker mensen die het later bestellen eerder het toestel hebben dan mensen met pre-orders van een aantal weken.

[ Voor 40% gewijzigd door Arshedes op 08-05-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Belsimpel geeft aan dat ze hoogstwaarschijnlijk écht over 2 weken kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerusalem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 10:11
Voor de openingspost: Belcompany heeft de Z2 sinds vorige week donderdag op voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:21:
Belsimpel geeft aan dat ze hoogstwaarschijnlijk écht over 2 weken kunnen leveren.
Zeiden ze over twee weken vanaf nu of rond half mei??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:00:
[...]

Zeiden ze over twee weken vanaf nu of rond half mei??
Twee weken vanaf gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Twee weken vanaf gisteren.
Kreeg gister een mail dat het rond 14 mei wordt "verwacht" blijkbaar is dat dan een standaard mail wat niet klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:10:
[...]

Kreeg gister een mail dat het rond 14 mei wordt "verwacht" blijkbaar is dat dan een standaard mail wat niet klopt..
Van Belsimpel? Heb die mail niet ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Inmiddels mijn pre-order bij Typhone geannuleeerd.
Bij KPN online besteld en krijg het toestel morgen en anders zaterdag in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:13:
[...]

Van Belsimpel? Heb die mail niet ontvangen...
ja van belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisber79
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 21:48
Voor diegene die door Coolblue zijn gebeld.... word je gewoon door een 010 nummer terug gebeld? Heb hem namelijk daar ook besteld, maar heb eergister gebeld en toen zeiden ze dat het toch echt 15 mei werd, maar gister had ik een gemiste oproep van een 0311 nummer, die niet terug gebeld kon worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Gisber79 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:21:
Voor diegene die door Coolblue zijn gebeld.... word je gewoon door een 010 nummer terug gebeld? Heb hem namelijk daar ook besteld, maar heb eergister gebeld en toen zeiden ze dat het toch echt 15 mei werd, maar gister had ik een gemiste oproep van een 0311 nummer, die niet terug gebeld kon worden :(
Dan bel je toch even met de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Was dat een algemene e-mail of hadden ze jou persoonlijk een berichtje gestuurd naar aanleiding van een vraag van jouw kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Heb vandaag van coolblue te horen gekregen dat ze verwachten dat de Z2's begin volgende week binnen te krijgen. Aangezien ze al op dinsdag/woensdag geleverd worden vanuit Coolblue lijkt het dat ze maandag al kunnen beginnen met het opsturen van de toestellen :) (En de mijne ook dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg net een sms van telfort dat hij verstuurd is en binnen 2 a 3 dagen bij mij binnen is;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Was dat een algemene e-mail of hadden ze jou persoonlijk een berichtje gestuurd naar aanleiding van een vraag van jouw kant?
Was gewoon een algemene email , had zelf niets naar hun gemaild.Er staat namelijk dat er verwacht wordt dat ie rond 14 mei kan worden opgestuurd,maar als jij gebeld hebt en ze zeggen over 2 weken dan klopt dat vast wel. Had je trouwens de witte of zwarte besteld? Want de witte/paarse hebben een andere leverdatum

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:30:
[...]

Was gewoon een algemene email , had zelf niets naar hun gemaild.Er staat namelijk dat er verwacht wordt dat ie rond 14 mei kan worden opgestuurd,maar als jij gebeld hebt en ze zeggen over 2 weken dan klopt dat vast wel. Had je trouwens de witte of zwarte besteld? Want de witte/paarse hebben een andere leverdatum
Ik heb de zwarte besteld. Ik zal even een belletje plegen.

EDIT: Wanneer heb je je telefoon besteld?

EDIT 8-5 @ 14:47: Belsimpel even gebeld, ze geven aan dat ze het toestel vanaf 15 mei kunnen leveren.

[ Voor 13% gewijzigd door andydewit op 08-05-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andydewit schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:32:
[...]

Ik heb de zwarte besteld. Ik zal even een belletje plegen.

EDIT: Wanneer heb je je telefoon besteld?

EDIT 8-5 @ 14:47: Belsimpel even gebeld, ze geven aan dat ze het toestel vanaf 15 mei kunnen leveren.
Ergens half maart als het goed is. Zou nog een gratis headset erbij krijgen maar zo te zien aan de reacties hierboven lijkt dat erg moeilijk te worden..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militairtje
  • Laatst online: 12-09 09:09
Was deze al bekend? Bij OTTO staat de zwarte voor 599,- en +/- 3 weken levertijd, en de witte/paarse variant met +/- 2 weken levertijd:

http://www.otto.nl/Smartp...dsys&e_place=searchresult

Greetz, Nicky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
militairtje schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:50:
Was deze al bekend? Bij OTTO staat de zwarte voor 599,- en +/- 3 weken levertijd, en de witte/paarse variant met +/- 2 weken levertijd:

http://www.otto.nl/Smartp...dsys&e_place=searchresult

Greetz, Nicky
Ik zag hem gisterenavond ook al staan. De levertijden die zijn getoond in de beginpost zijn uitsluitend van bedrijven waar je de Xperia Z2 i.c.m. een abonnement kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militairtje
  • Laatst online: 12-09 09:09
Ah oké, weer wat geleerd. Enig idee hoe het toegevoegd kan worden aan de pricewatch?
Ik probeer het tweakers wereldje een beetje te leren kennen, dus sorry voor eventuele off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
militairtje schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:05:
Ah oké, weer wat geleerd. Enig idee hoe het toegevoegd kan worden aan de pricewatch?
Ik probeer het tweakers wereldje een beetje te leren kennen, dus sorry voor eventuele off-topic
De Pricewatch is een geautomatiseerd systeem, daar hebben wij geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 08:13
Heb de mijne al een maandje op pre-order staan @ typhone... Ze verwachten pas eind mei (wat me wel dwarszit want alle providers hebben de Z2 al binnen...)

Een vriend van me heeft het toestel pas besteld met verlenging direct van zijn provider, die krijgt m al na het weekend binnen en ik moet nog een week of 2 wachten terwijl hij met zijn Z2 plezier heeft -____-

Heb wel mijn Nillkin tempered glass binnen, nu nog de Z2 |:(

[ Voor 39% gewijzigd door Burr op 09-05-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurkies92
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 07:25
Bedankt voor de tip! Ik kende deze protectors nog niet. Gelijk ook eentje besteld via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisber79
oke... heb inmiddels mijn case en 3 setjes full body screen protectors binnen uit China. nu de dock nog en niet geheel onbelangrijk..... de Z2 zelf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Burr schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:57:
Heb de mijne al een maandje op pre-order staan @ typhone... Ze verwachten pas eind mei (wat me wel dwarszit want alle providers hebben de Z2 al binnen...)

Een vriend van me heeft het toestel pas besteld met verlenging direct van zijn provider, die krijgt m al na het weekend binnen en ik moet nog een week of 2 wachten terwijl hij met zijn Z2 plezier heeft -____-

Heb wel mijn Nillkin tempered glass binnen, nu nog de Z2 |:(
Ik had al een screenprotector voor de Z2 gekocht, maar nu ik die van jou even heb bekeken heb ik er ook maar eentje besteld voor een luttele €5,80:)

Nog 6 dagen, dan heb ik (als het goed is) de Z2 in huis via Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Ik vermoed dat ik die Nillkin ook maar ga bestellen. Heb de Z2 binnen, en met leren hoesje is hij toch wel groot in de broekzoek (iig in vergelijking met de SXS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpsie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-12-2023
Update van Coolblue, toestel wordt pas vrijdag geleverd ipv dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Wimpsie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:03:
Update van Coolblue, toestel wordt pas vrijdag geleverd ipv dinsdag.
Wat een grapjassen zijn het toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Coolblue en Vandenborre (in België) hebben doodleuk de prijs aangepast naar 699 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenjoren
ETzPliskin schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:13:
Coolblue en Vandenborre (in België) hebben doodleuk de prijs aangepast naar 699 euro...
Alle geluk heb ik hem al betaald.. Ik krijg hem 15 mei thuis geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
ETzPliskin schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:13:
Bestel je hem los in de Nederlandse Coolblue en laat je hem verzenden naar België. Want daar is hij nog 649,- ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Iekozz op 10-05-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31
Voor de mensen in Limburg met net zoveel geduld als ik :X, de Duitse Mediamarkt in Herzogenrath (letterlijk 10 meter over de grens bij Kerkrade) had gisteren nog een aantal witte exemplaren liggen. De zwarte variant was op dat moment tijdelijk uitverkocht, beiden gaan over de toonbank voor €599,-. Helaas hebben ze het DK36 dock nog niet beschikbaar.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
OPGELET VOOR DE MENSEN DIE EEN SCREENPROTECTOR BESTELLEN!!!

Let er op dat het een europe versie is van het toestel en niet china. De europa versie is ook bekend als Z2 global (L50/L50W) en de China versie is L50T. Ik heb twee Nillkins moeten bestellen want de een was blijkbaar een China versie (besteld via dx-box). De tweede heb ik van Ebay.nl en die was gewoon de L50 oftewel global edition.

Waarom is dit belangrijk? De L50T is 2mm langer. Maakt dat wat uit? JA! De screenprotector van L50T modellen passen niet op het scherm van L50/L50W.

Ik hoop dat het bij jullie de eerste keer gelijk goed is (de achter protector van de Nillkin is helaas niet van glas jongens :( ) ^^

Voor de mensen die het nog niet kennen, tempered glass screen protectoren (van glas dus) zijn veel steviger en voelen veel lekkerder aan. Naast de normale screen protector functies heeft het ook als voordeel dat als jij je toestel laat vallen, de klap grotendeels opgevangen word door dit glas (als je toestel op het scherm neervalt ofcourse).

Ik raad het wel aan want een vriend liet zijn z1 vallen, het gevolg was een gat in het glas.

[ Voor 32% gewijzigd door Burr op 10-05-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Interessante Vodafone Verlening bij GSMEASY en bij GSMPLAZA:

Vodafone Essential, categorie B1GB/30mbps, 300min, onbeperkt sms.

33 euro p.m.
209 euro toestelprijs
1001 totaal
41 euro p.m. gemiddeld in 2 jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Kenan82 op 10-05-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Burr schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:53:

Let er op dat het een europe versie is van het toestel en niet china. De europa versie is ook bekend als Z2 global (L50/L50W) en de China versie is L50T. Ik heb twee Nillkins moeten bestellen want de een was blijkbaar een China versie (besteld via dx-box). De tweede heb ik van Ebay.nl en die was gewoon de L50 oftewel global edition.

Waarom is dit belangrijk? De L50T is 2mm langer. Maakt dat wat uit? JA! De screenprotector van L50T modellen passen niet op het scherm van L50/L50W.

Ik hoop dat het bij jullie de eerste keer gelijk goed is (de achter protector van de Nillkin is helaas niet van glas jongens :( ) ^^

Voor de mensen die het nog niet kennen, tempered glass screen protectoren (van glas dus) zijn veel steviger en voelen veel lekkerder aan. Naast de normale screen protector functies heeft het ook als voordeel dat als jij je toestel laat vallen, de klap grotendeels opgevangen word door dit glas (als je toestel op het scherm neervalt ofcourse).

Ik raad het wel aan want een vriend liet zijn z1 vallen, het gevolg was een gat in het glas.
Je kan toch twee keer de front screenprotector aanschaffen? De telefoon is symmetrisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Waarom is dat tempered glass beter dan een gewone screenprotector? Kan iemand dat verschil uitleggen? Glas is toch meer breekbaar dan zo'n stukje plastic? ;)

Heb nu deze gekocht: http://www.amazon.co.uk/S...peria+z2+screen+protector

Betekend die 9h dat die eerst negen uur moet hebben voordat die volledig bescherm is? Of haal ik nu dingen door elkaar?

Edit: Ik ben overtuigd *koopt*

[ Voor 4% gewijzigd door Iekozz op 10-05-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Burr schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:53:

Ik bestelde uiteraard (lees: puur geluk} de goede, de LW50.

http://www.ebay.nl/itm/36..._trksid=p3984.m1439.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
D-TECH schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:48:
[...]

Je kan toch twee keer de front screenprotector aanschaffen? De telefoon is symmetrisch.
uuuuhhh... was dat maar waar man. De achterkant heeft een cut-out nodig van de camera lens want glas heeft invloed op de lens. Dus dat gaat niet zo simpel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
Iekozz schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:31:
Waarom is dat tempered glass beter dan een gewone screenprotector? Kan iemand dat verschil uitleggen? Glas is toch meer breekbaar dan zo'n stukje plastic? ;)

Heb nu deze gekocht: http://www.amazon.co.uk/S...peria+z2+screen+protector

Betekend die 9h dat die eerst negen uur moet hebben voordat die volledig bescherm is? Of haal ik nu dingen door elkaar?

Edit: Ik ben overtuigd *koopt*
Vond dat 9H gedoe ook vreemd, blijkt te staan voor Hardness en een normale screenprotector heeft een hardness van 2-3H 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
Ik heb de Z2 via The Phonehouse besteld en bij mij zat de headset er gratis bij. Mocht je het willen weten aan de hand van de doos: er zit een headset rond stickertje op de voorkant van de doos geplakt.

Eventuele belangrijke informatie voor je koop bij The Phonehouse:

Overigens, ik heb een Z2 met een matige pasvorm van het scherm. Bovenin zit hij strak, linksonder een flinke kier en rechtsonder een kleinere kier.

The Phonehouse heeft dus in ieder geval een batch Z2's waar het probleem van het scherm nog niet van is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:48
GuiltyNL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:36:
Ik heb de Z2 via The Phonehouse besteld en bij mij zat de headset er gratis bij. Mocht je het willen weten aan de hand van de doos: er zit een headset rond stickertje op de voorkant van de doos geplakt.

Eventuele belangrijke informatie voor je koop bij The Phonehouse:

Overigens, ik heb een Z2 met een matige pasvorm van het scherm. Bovenin zit hij strak, linksonder een flinke kier en rechtsonder een kleinere kier.

The Phonehouse heeft dus in ieder geval een batch Z2's waar het probleem van het scherm nog niet van is opgelost.
Hoe is de kwaliteit van de headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Belsimpel heeft de levertijd aangepast naar 5-7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
michel2412 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Hoe is de kwaliteit van de headset?
De headset zit nog netjes in de verpakking. Dus daar kan ik nog niets over vertellen, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Ik krijg de Z2 trouwens donderdag binnen.

Voor de mensen die bij Belsimpel hebben besteld: Bel ze eventjes op 050 - 210 34 04, zij kunnen je meer helderheid geven over de levertijd. Sommige mensen ontvangen het toestel namelijk donderdag al, anderen pas volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurkies92
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 07:25
andydewit schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:38:
Ik krijg de Z2 trouwens donderdag binnen.

Voor de mensen die bij Belsimpel hebben besteld: Bel ze eventjes op 050 - 210 34 04, zij kunnen je meer helderheid geven over de levertijd. Sommige mensen ontvangen het toestel namelijk donderdag al, anderen pas volgende week.
Nice! is er al iets meer bekend over studentmobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
hurkies92 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:49:
[...]

Nice! is er al iets meer bekend over studentmobiel?
Ik ga er van uit dat Studentmobiel, Belsimpel en Coolblue allemaal de zelfde leverancier hebben. Dus ik denk dat je het toestel rond 15 of 16 mei ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
andydewit schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:52:
[...]

Ik ga er van uit dat Studentmobiel, Belsimpel en Coolblue allemaal de zelfde leverancier hebben. Dus ik denk dat je het toestel rond 15 of 16 mei ontvangt.
Ze verwachten hem aanstaande donderdag binnen te krijgen, dus dan heb je hem vrijdag de 16e in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisber79
Ik ben ook net gebeld door Coolblue. Donderdag krijgen ze inderdaad geleverd en vrijdag kunnen ze afgeleverd worden. Kon dus ook kiezen voor a.s. vrijdag, maandag of later. Moest wel kiezen voor maandag, dus vanaf dan heb ik hem als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Doh! Ik had inderdaad ook de verkeerde screenprotector. Meteen nieuwe besteld! En helaas kreeg ik vorige zaterdag ook een belletje van Coolblue dat de dinsdag niet doorging maar dat het komende vrijdag is geworden. Hopelijk heb ik hem dan ook uiteindelijk echt in handen.

Ik vind het maar weer erg stom dat de pre-orders LATER komen dan als ik hem in de winkel was gaan halen. Pure nepperij als je het mij vraagt. :(

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Pre-order is wel met een headset. Als je nu in de winkel haalt, heb je die er niet bij (behalve dan de nchp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 03:56
Studentmobiel is nu ook bezig met verzenden

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Coolblue heeft helaas een vertraging van een dag. De zwarte versie wordt morgen verzonden en de witte/paarse versie pas op de 23e.

Dus vrijdag in huis als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Ik heb van Belsimpel vandaag ook de bevestiging ontvangen dat mijn Z2 is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenjoren
Iekozz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:05:
Coolblue heeft helaas een vertraging van een dag. De zwarte versie wordt morgen verzonden en de witte/paarse versie pas op de 23e.

Dus vrijdag in huis als het goed is :)
Ik heb net telefoon gekregen van coolblue (uurtje geleden ;) ) ze zeiden me dat ik vandaag geen mail ga krijgen dat de gsm verzonden wordt. Omdat de telefoon pas morgenvroeg bij hun geleverd word. Ik zou die email morgenvroeg dus krijgen en word dezelfde dag nog geleverd. Tussen 15u en 22u.
Dus ik hoop dat ze niet liegen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
Kenjoren schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:18:
[...]

Ik heb net telefoon gekregen van coolblue (uurtje geleden ;) ) ze zeiden me dat ik vandaag geen mail ga krijgen dat de gsm verzonden wordt. Omdat de telefoon pas morgenvroeg bij hun geleverd word. Ik zou die email morgenvroeg dus krijgen en word dezelfde dag nog geleverd. Tussen 15u en 22u.
Dus ik hoop dat ze niet liegen.. :)
Mijne komt met de TNT post, dus helaas nog even geduld... Of ik moet betalen voor vandaag nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen problemen met het uitleveren van hun preorder bij belsimpel?
Abonnement zou bij vodafone per maand veranderen en nu is het toestel natuurlijk duurder dan tijdens het bestellen in maart. Ben benieuwd hoe dit afloopt, straks opnieuw contact.

update: nettjes opgelost door belsimpel. Toestel wordt geleverd voor de oude voorwaarden. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
GSMeasy gesproken, ze verwachten deze week nog te gaan leveren (alleen de zwarte). De witte en paarse volgen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1504
  • Laatst online: 26-02 09:42
Vanmorgen de telefoon binnen gekregen via Belsimpel met de beloofde headset en wat een beest van een toestel!!! Mijn oude HTC one x ligt nu alleen in een hoekje.

Ik had eerst hetzelfde probleem als Clarice21 maar ze hebben het bij mij ook netjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net met Belsimpel contact gehad..zij zeggen niets te weten over een actie met een koptelefoon
Pagina: 1 2 Laatste