Geloof maar dat ze er bij LG goed over nagedacht hebben. Ik verwacht in ieder geval geen 'technische fail', maar ook weer geen technisch hoogstandje zonder 805.alwaysleft schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:27:
[...]
Amen, hoop voor LG niet dat dit een technische fail zal worden. Zou best wel eens kunnen door die resolutie met deze processor, en dat terwijl Full HD echt goed genoeg was geweest.
Ach technologie is in het 2de deel van 2014 in een stroomversnelling geraakt, de jaarlijkse nieuwe toestellen van HTC en Samsung zijn net uitgekomen maar nu zijn 2k displays en nieuwe Snapdragons klaar dus wat moet je doen ?
Stil zitten is verliezen, al ben ik ook geen voorstander van HTC M8 Prime of Galaxy S5 Prime modellen die in September zouden komen, als M8 of S5 eigenaar zou ik me genaaid voelen.
Overigens semi offtopic maar interessant, de Snapdragon 808/810 is vervroegd van Q1 2015 naar Q4 2014.
''At an event held in Shenzhen, China, Qualcomm revealed that the Snapdragon 810/808 would also be available before the end of 2014.
The Snapdragon 810 is an eight-core offering with four Cortex A57 cores and four Cortex A53 cores and the Adreno 430 GPU.''
''The new Qualcomm® Adreno™ 430 graphics processing unit (GPU) provides support for OpenGL ES 3.1 plus hardware tessellation, geometry shaders and programmable blending and is developed for 4k displays.
The Adreno 430 is designed to deliver up to 30% faster graphics performance and 100% faster GPGPU compute performance, while reducing power consumption by up to 20%, as compared to its predecessor, the Adreno 420 GPU.''
Wel geinig hoe ze de Adreno 420 een ''predecessor'' noemen maar het ding moet nog in toestellen verschijnen, ik vind persoonlijk dat het dit jaar te snel gaat.
De SD805 is nog niet eens uit voor September en men spreekt al over de 808/810 voor Q4 2015, nu was ik op mijn gemak aan het zien om een high end Android te halen rond augustus maar ik zie eigenlijk het bos door de bomen niet meer
Stil zitten is verliezen, al ben ik ook geen voorstander van HTC M8 Prime of Galaxy S5 Prime modellen die in September zouden komen, als M8 of S5 eigenaar zou ik me genaaid voelen.
Overigens semi offtopic maar interessant, de Snapdragon 808/810 is vervroegd van Q1 2015 naar Q4 2014.
''At an event held in Shenzhen, China, Qualcomm revealed that the Snapdragon 810/808 would also be available before the end of 2014.
The Snapdragon 810 is an eight-core offering with four Cortex A57 cores and four Cortex A53 cores and the Adreno 430 GPU.''
''The new Qualcomm® Adreno™ 430 graphics processing unit (GPU) provides support for OpenGL ES 3.1 plus hardware tessellation, geometry shaders and programmable blending and is developed for 4k displays.
The Adreno 430 is designed to deliver up to 30% faster graphics performance and 100% faster GPGPU compute performance, while reducing power consumption by up to 20%, as compared to its predecessor, the Adreno 420 GPU.''
Wel geinig hoe ze de Adreno 420 een ''predecessor'' noemen maar het ding moet nog in toestellen verschijnen, ik vind persoonlijk dat het dit jaar te snel gaat.
De SD805 is nog niet eens uit voor September en men spreekt al over de 808/810 voor Q4 2015, nu was ik op mijn gemak aan het zien om een high end Android te halen rond augustus maar ik zie eigenlijk het bos door de bomen niet meer

[ Voor 13% gewijzigd door Katmi op 22-05-2014 08:34 ]
Die gaat pas in de LG G3 prime komenKatmi schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:31:
Ach technologie is in het 2de deel van 2014 in een stroomversnelling geraakt, jaarlijkse nieuwe toestellen zijn net uitgekomen maar nu zijn 2k displays en nieuwe Snapdragons klaar dus wat moet je doen ?
Alleen helaas niet in een LG G3
Verwijderd
Dit jaar is het juist niet snel gegaan. De 801 is een overgeklokte 800. De 805 had ipv de 801 uitgebracht moeten worden.Katmi schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:31:
Ach technologie is in het 2de deel van 2014 in een stroomversnelling geraakt, de jaarlijkse nieuwe toestellen van HTC en Samsung zijn net uitgekomen maar nu zijn 2k displays en nieuwe Snapdragons klaar dus wat moet je doen ?
Daarmee dat ik zei 2de deel van 2014, misschien had ik duidelijker moeten zijn en vermelden dat ik de laatste 6 maanden bedoel en niet Q2
.
Hoe dan ook vind ik dat de 805 en 808/810 te kort op elkaar liggen, dat de 808/810 beschikbaar is in Q4 2014 maar toestellen niet uitkomen voor Q1 2015 zou beter zijn, al had de 805 er gewoon al lang moeten zijn en de 801 nooit hebben mogen bestaan.
Hoe dan ook vind ik dat de 805 en 808/810 te kort op elkaar liggen, dat de 808/810 beschikbaar is in Q4 2014 maar toestellen niet uitkomen voor Q1 2015 zou beter zijn, al had de 805 er gewoon al lang moeten zijn en de 801 nooit hebben mogen bestaan.
Anders maken jullie ff gezellig een Qualcom Snapdragon discussie topic aan ofzo.
ik ben zeer enthousiast over de specs van de LG3, en vooral vanwege de 'geringe' afmetingen voor een 5.5" scherm, nu hopen dat ze ook binnen korte tijd in de winkels liggen.
SourceQualcomm tells us that some of its customers will choose to stay on Snapdragon 801 until the 810 arrives next year, while some will choose to release products based on 805 in the interim. Based on our results here, if an OEM is looking to specifically target the gaming market I can see Snapdragon 805 making a lot of sense. For most of those OEMs that just launched Snapdragon 801 based designs however, I don't know that there's a huge reason to release a refresh in the interim.
En de G3 zal gebruik making van wireless charging.
http://www.droid-life.com...851-pass-through-the-fcc/
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Volgens mij zal dat draadloos laden alleen gaan met bijvoorbeeld de Circle Case...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
http://pocketnow.com/2014/05/22/t-mobile-lg-g3
Accu is verwisselbaar
Accu is verwisselbaar
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 09:34 ]
Verwijderd
Mooie bezels van een mm of 5! Apart model ook aangezien deze rechthoekig is....terwijl deze iets anders zegt:

Is er al een bevestiging voor wanneer hij in Nederland beschikbaar is? Volgende maand loopt mijn abbo af en de lg ziet mooi uit!
Hoesje blijktVerwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:12:
Apart model ook aangezien deze rechthoekig is....
Een precieze datum heb ik niet, maar LG wil dat vast en zeker ook zo snel mogelijk regelen ivm concurrentie.Knamix schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:28:
Is er al een bevestiging voor wanneer hij in Nederland beschikbaar is?
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 23-05-2014 12:54 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Massaproductie is al begin mei gestart. Ze zullen zsm deze verkopen want de concurrentie met qhd komt eraan.Knamix schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:28:
Is er al een bevestiging voor wanneer hij in Nederland beschikbaar is? Volgende maand loopt mijn abbo af en de lg ziet mooi uit!
Ik overweeg deze te halen ipv htc one m8,hoop dat de camera en software goed zijn.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Als dit waar is, dan is het zeker de meest complete telefoon van allemaal.
+ Verwisselbare batterij
+ micro SD slot
+ Quad-HD scherm
+ 5,5'' scherm in 5" form factor
+ "premium" behuizing?
Samen met de up to date hardware, pakt de G3 dan gewoon alle pluspunten van alle andere fabrikanten. Scherm, verwisselbare accu van Samsung, premium behuizing van HTC, en de form factor en dunne bezels die ze ook al bij de G2 hadden.
Het enige vraagteken en tevens breekpunt voor mij is: Hoe is de accuduur? Als deze on-par is of in de buurt kan komen met de G2 (+- 10%) dan is het gewoon de beste telefoon op de markt deze zomer, maar het kan de telefoon ook opbreken, zeker i.c.m met quad-HD scherm op ondergeschaalde processor. We gaan het zien volgende week
HD4Life @ Full-HD
Verwijderd
Je vergeet de 1 w speaker met versterker. Helaas niet aan de voorkant. Maar voor de restDavidshadow13 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:55:
[afbeelding]
+ Verwisselbare batterij
+ micro SD slot
+ Quad-HD scherm
+ "premium" behuizing?
Samen met de up to date hardware, pakt de G3 dan gewoon alle pluspunten van alle andere fabrikanten. Scherm, verwisselbare accu van Samsung, premium behuizing van HTC, en de form factor en dunne bezels die ze ook al bij de G2 hadden.
Het enige vraagteken en tevens breekpunt voor mij is: Hoe is de accuduur? Als deze on-par is of in de buurt kan komen met de G2 (+- 10%) dan is het gewoon de beste telefoon op de markt deze zomer, maar het kan de telefoon ook opbreken, zeker i.c.m met quad-HD scherm op ondergeschaalde processor. We gaan het zien volgende week
ziet het er top uit.
En ik vraag me af of deze net als de Sony toestellen stof- en waterdicht zal zijn? Of heb ik dit gemist?Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:58:
[...]
Je vergeet de 1 w speaker met versterker. Helaas niet aan de voorkant. Maar voor de rest
ziet het er top uit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Dsv6tpand0Y]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aYLM_YFoD1g]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gGR34U76QiU]
Ik vind 'm nou niet echt bepaald een 5" formfactor hebben, mijn 5" toestel meet 131.6 x 69.3 x 9.8 mm.
Dan heb je nog de LG-software, icoontjes, skin, ook niet 100% een pluspunt te noemen.
1. We bij bijvoorbeeld de microUSB-poort geen klepje zien zoals bij de Samsung of Sony.
Ja er bestaan dus blijkbaar wel waterdichte telefoons zonder klepje voor de USB-poort maar:
2. We nog geen foto hebben gezien van de binnekant van de verwijderbare cover zoals bij de S5:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aYLM_YFoD1g]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gGR34U76QiU]
Het is tevens het toestel met het grootste scherm, zie ik niet echt als voordeel.Davidshadow13 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:55:
[afbeelding]
+ Verwisselbare batterij
+ micro SD slot
+ Quad-HD scherm
+ "premium" behuizing?
Ik vind 'm nou niet echt bepaald een 5" formfactor hebben, mijn 5" toestel meet 131.6 x 69.3 x 9.8 mm.
Dan heb je nog de LG-software, icoontjes, skin, ook niet 100% een pluspunt te noemen.
Eerdere geruchten gingen van wel ja, ik weet het niet meer omdat:Schrammy89 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:05:
En ik vraag me af of deze net als de Sony toestellen stof- en waterdicht zal zijn? Of heb ik dit gemist?
1. We bij bijvoorbeeld de microUSB-poort geen klepje zien zoals bij de Samsung of Sony.
Ja er bestaan dus blijkbaar wel waterdichte telefoons zonder klepje voor de USB-poort maar:
2. We nog geen foto hebben gezien van de binnekant van de verwijderbare cover zoals bij de S5:

[ Voor 97% gewijzigd door CLB op 23-05-2014 17:03 ]
Verwijderd
Waarom is er altijd iemand die kritiek heeft op het formaat.CLB schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:38:
[video]
[video]
[video]
[...]
Het is tevens het toestel met het grootste scherm, zie ik niet echt als voordeel.
De s5 en htc one vind ik juist weer klein.
Ik heb de lg g pro in handen gehad en vind het helemaal niet te groot. En dat te bedenken dat de g3 1.5 mm minder breed is. Er zijn genoeg andere smartphones die kleiner zijn.
Ik weet niet wat erger is de touchwizz of lg skin. LG heeft iig wel de skin ge-update en een frisser look gegeven. Iets wat je van samsung niet kan zeggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 17:11 ]
Ik heb er geen kritiek op, maar 'een 5,5" scherm in 5" formaat', dat klopt niet 
TouchWizz is erger, vele malen erger haha. De LG G3 is een beeeeeest van een apparaat en staat ook hier op het lijstje om aan te schaffen, want 95% ziet er erg goed uit, maar het is geen 100%, je moet altijd wel ergens op toeleggen. Of het is de skin, of de behuizing, of de grootte of wat dan ook, maar dit ziet er erg goed uit!
TouchWizz is erger, vele malen erger haha. De LG G3 is een beeeeeest van een apparaat en staat ook hier op het lijstje om aan te schaffen, want 95% ziet er erg goed uit, maar het is geen 100%, je moet altijd wel ergens op toeleggen. Of het is de skin, of de behuizing, of de grootte of wat dan ook, maar dit ziet er erg goed uit!
Laat maar al gepost..
[ Voor 81% gewijzigd door FrankGuthrie op 23-05-2014 18:47 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ga je nu voor de rest van je leven alle telefoons vergelijken met je Xperia ZL?CLB schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:38:
[video]
[video]
[video]
[...]
Het is tevens het toestel met het grootste scherm, zie ik niet echt als voordeel.
Wat staat er eigenlijk in het koreaans? Vooral nummer 2...
Voor nummer 3 kan Google Translate wel iets van maken: Hoe om foto's van het beste werk slimmer te nemen.
Voor nummer 1 en 2 maakt ie er maar vreemde zinnen/woorden van
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Offtopic: zo te zien krijgt deze grote jongen er nog meer concurrentie bij: http://www.androidheadlin...te-super-slim-bezels.html
Even afwachten of t wat wordt, maar de bezels zien er prima uit imo.
Ziet er niet uit,en het is huawei.Daan87423 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 08:01:
Offtopic: zo te zien krijgt deze grote jongen er nog meer concurrentie bij: http://www.androidheadlin...te-super-slim-bezels.html
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat is jouw mening, ik vind hem er best goed uit zien.
Ontopic: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BDIzu2yWWLw]
Ja, als dat toestel nog steeds iets unieks biedt wel ja.BPP schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:42:
Ga je nu voor de rest van je leven alle telefoons vergelijken met je Xperia ZL?
Ach hij is nagenoeg net zo groot als de Sony Xperia Z1, dat is een 5'' telefoon, en hij is een stuk kleiner dan de OnePlus bijvoorbeeld dus het is weldegelijk een kleine form factor voor een 5,5'' scherm.CLB schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:17:
Ik heb er geen kritiek op, maar 'een 5,5" scherm in 5" formaat', dat klopt niet
Verder ja de software, LG is meestal goed gesupport met custom roms, en anders gooi en er toch gewoon Cyanogenmod o.i.d. op. Ik vind LG zijn skin in ieder geval minder erg dan touchwiz, want dat is echt slecht gewoon IMHO
HD4Life @ Full-HD
Verwijderd
Over het formaat van de oneplus one ben ik dit tegengekomenDavidshadow13 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:29:
[...]
Ach hij is nagenoeg net zo groot als de Sony Xperia Z1, dat is een 5'' telefoon, en hij is een stuk kleiner dan de OnePlus bijvoorbeeld dus het is weldegelijk een kleine form factor voor een 5,5'' scherm.
Oneplus one 152.9 x 75.9 x 8.9 mm
Oppo find 7/7a 152.6×75×9.2 mm
LG G3 146,3 x 74,6 x 8,9 mm
Terwijl oneplus beweerde dat hun toestel dunne bezels heeft is het toch het breedste van deze toestellen met 5.5 inch scherm. De LG G3 blijft met zijn hardware specs en formaat voor mij de grote kanshebber mits de prijs niet al te gek is.
Eerlijk is eerlijk: ik zou mijn Oneplus One verkopen als de LG G3 niet te duur is.Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:39:
[...]
Over het formaat van de oneplus one ben ik dit tegengekomen
Oneplus one 152.9 x 75.9 x 8.9 mm
Oppo find 7/7a 152.6×75×9.2 mm
LG G3 146,3 x 74,6 x 8,9 mm
Terwijl oneplus beweerde dat hun toestel dunne bezels heeft is het toch het breedste van deze toestellen met 5.5 inch scherm. De LG G3 blijft met zijn hardware specs en formaat voor mij de grote kanshebber mits de prijs niet al te gek is.
Verwijderd
Maandje of 2 na de release halen, Als je Oneplus One dan nog in nieuwstaat is dan hoef je daar niet veel op te verliezen. Voor zo'n €250,- hebben anderen dan een supergoedkope telefoon.
Verwijderd
Volgens geruchten is de g3 waarschijnlijk woensdag al te koop. Dat kan verklaren waarom er zoveel fotos en specs gelekt zijn.
Verwijderd
Die lg gaat meer dan €500 kosten. Maar het is wel een supermooie phone qua designbarrymossel schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 19:12:
[...]
Eerlijk is eerlijk: ik zou mijn Oneplus One verkopen als de LG G3 niet te duur is.
Hij krijgt een verwisselbare accu en gaat denk ik rond de €650,- kosten: http://m.gsmarena.com/lg_...ng_confirms-news-8605.php
Welke kleur wordt het trouwens voor jullie?
Lijkt me persoonlijk erg snel, denk eerder eind juni/midden juni.Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:31:
Volgens geruchten is de g3 waarschijnlijk woensdag al te koop. Dat kan verklaren waarom er zoveel fotos en specs gelekt zijn.
Ik ga voor de zwarte kleurDaan87423 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:04:
Hij krijgt een verwisselbare accu en gaat denk ik rond de €650,- kosten: http://m.gsmarena.com/lg_...ng_confirms-news-8605.php
Wow, die onderste met die klok is friggin' epic!
Nickname does not reflect reality
Inderdaad. Dat onderste klokje is echt nice! Hoop alleen wel dat er iets van een magneet in de randen zit. Want een los flapje vind ik zelf echt niks.
Als ik trouwens op foto 2 kijk, lijkt het er niet op dat het toestel waterdicht zou zijn? (heeft niet die rand zoals bij de samsung S5)
Als ik trouwens op foto 2 kijk, lijkt het er niet op dat het toestel waterdicht zou zijn? (heeft niet die rand zoals bij de samsung S5)
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Dit lijkt mij een hoesje waar je je hele telefoon in kliktMichaelg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:38:
zonder backcover van de telefoon. Zie contactpunten in het hoesje.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Het is een vervangbare achterkant, waaraan de frontflap zit, geen hoesje dus, vervangbare achterkant.Brad Pitt schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:39:
Dit lijkt mij een hoesje waar je je hele telefoon in klikt
Strookt met mijn eerdere gedachten over het niet waterdicht zijn van het toestel
Oh ja inderdaad. Keek naar die hele kleine boven-en onderkant en dacht dat kan nooit een back cover zijn omdat die op m'n huidige telefoon veel groter is. Maar not every phone is alikeMichaelg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:40:
zonder backcover van de telefoon. Zie contactpunten in het hoesje.
ZIet er inderdaad niet écht water resistant uit allemaal. Maar goed, zullen het héél snel weten
Ben benieuwd welke variant we hier in Nederland krijgen...
Er werd al gesproken over 16GB ROM en 2GB RAM, maar eerder zagen we een 32GB model, RAM onbekend.
Via document van LG UK zien we 16GB ROM en 2GB RAM...
Er werd al gesproken over 16GB ROM en 2GB RAM, maar eerder zagen we een 32GB model, RAM onbekend.
Reken er dan maar op dat wij ook de 16GB / 2GB ram variant zullen krijgen
De Antutu results staan op evleaks : http://evleaks.at/2014/05...u-derived-device-details/
Onderaan kan je zien dat het een 32gb variant is, misschien de US/non Korea versie ? in ieder geval nog 25gb over dus de skin is al minder bloated dan Touchwiz.
Ook een T-Mobile Developer Edition link : http://evleaks.at/2014/05...per-edition-full-gallery/ , scherm ziet er nice uit.
Ik hoop stiekem op een goede performance van de SD801 SoC en het 2k scherm, en op de 32gb variant in ons gebied, anders blijf ik bij mijn Nexus 5 tot het eerste Google Silver device er komt in Q1 2015
Onderaan kan je zien dat het een 32gb variant is, misschien de US/non Korea versie ? in ieder geval nog 25gb over dus de skin is al minder bloated dan Touchwiz.
Ook een T-Mobile Developer Edition link : http://evleaks.at/2014/05...per-edition-full-gallery/ , scherm ziet er nice uit.
Ik hoop stiekem op een goede performance van de SD801 SoC en het 2k scherm, en op de 32gb variant in ons gebied, anders blijf ik bij mijn Nexus 5 tot het eerste Google Silver device er komt in Q1 2015
2 GB ram is genoeg voor mij,16 GB intern te krap maar gelukkig kan er een micro sd inMichaelg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:54:
Reken er dan maar op dat wij ook de 16GB / 2GB ram variant zullen krijgen
Heel benieuwd wat de prijs zal zijn en wanneer het toestel beschikbaar is.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Niemand opgevallen dat de micro sd maximaal 2TB is?CLB schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:39:
Ben benieuwd welke variant we hier in Nederland krijgen...
moet voldoende zijn lijkt mij
Ja tuurlijk is dat opgevallen, websites die daarover schreeuwen in titels, neem ik al niet serieus meer.
Er zit alweer zo'n naar ijzeren randje bij de quickwindow cover. Deze zorgde er bij mijn G2 voor dat er heel snel krassen kwamen op mijn scherm.
Als ik op de foto inzoom, lijkt het wel alsof de rand naast het ijzeren randje, dikker is dan de rest waardoor dit juist niet zou mogen. Even afwachten dus.
Verwijderd
Verrassend! Hup CLB, weg met je ZLLG heeft bevestigd dat het toestel een lichtgewicht metalen behuizing heeft gekregen
2GB of 3GB ram boeit niet, meer klinkt leuker maar zal weinig prestatiewinst geven in normaal gebruik. Nu de vraag wat de invloed van het qhd scherm gaat worden.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 15:35 ]
Wel leuk om een linkje ook te benoemen ipv neer te plempen mregeling2005
Verwijderd
Hopla!
Snapdragon 801
16GB
2GB
3000mAh
Exclusief: LG G3 + specs korte tijd zichtbaar op LG-site

Snapdragon 801
16GB
2GB
3000mAh
Exclusief: LG G3 + specs korte tijd zichtbaar op LG-site

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2014 15:40 ]
Phoe, erg mooi toestel zo met deze specs hoor. Petje af voor LG!
Nu nog een prijs en nederlandse releasedate en we kunnen gaan!
Verwijderd
Geen 3GB werkgeheugen en 32GB is toch jammer.
Dan moet de adviesprijs wel maximaal 599 zijn.
En liefst in de winkel al voor 550
Dan moet de adviesprijs wel maximaal 599 zijn.
En liefst in de winkel al voor 550
Ach, met 2 GB heb je in principe meer dan genoeg aan, de 2 GB van mijn G2 krijg ik niet ook niet vol. Het scheelt enorm dat er een micro SD slot in zit. Ben erg benieuwd wanneer de telefoon daadwerkelijk leverbaar is.
Groter scherm, hogere resolutie, maar wel dezelfde batterij. Ik vind hem iets strakkers als mijn G2, maar ook weer niet zo heel veel mooier. Alleen de prijs kan mij nog over de streep trekken.
Huh?The Wizard schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:56:
Ach, met 2 GB heb je in principe meer dan genoeg aan, de 2 GB van mijn G2 krijg ik niet ook niet vol.
[...]
Die 2GB (of 3GB) heeft niks met ev. microsd opslag te maken

Eerst de reviews afwachten of de Snapdragon 801 wel dat 3K scherm goed kan aansturen zonder lag, plus eventuele batterijproblemen met 3000 mah.
(want kost meer stroom een hogere resolutie)
(want kost meer stroom een hogere resolutie)
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 26-05-2014 18:38 ]
Verwijderd
Snappie 801 is zuiniger dan de 800 dus met wat geluk zijn de prestaties redelijk gelijk. Dat GRAM is ongetwijfeld ook weer iets geoptimaliseerd.
Toch indrukwekkend hoor, zeker de materiaalkeuze achter. Ook top dat het niet egaal is, krassen vallen dan veel minder op....als het goed is
Toch indrukwekkend hoor, zeker de materiaalkeuze achter. Ook top dat het niet egaal is, krassen vallen dan veel minder op....als het goed is
Is de G3 waterdicht?
Waarschijnlijk niet.Amaze86 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:04:
Is de G3 waterdicht?
Ga er maar vanuit van niet nee, had wel op de site gestaan, foto's zeggen ook van niet
Was vergeten om 16 GB erbij te zetten... Maar dat had je zelf ook kunnen bedenken neem ik aan.catt4u schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:32:
[...]
Huh?
Die 2GB (of 3GB) heeft niks met ev. microsd opslag te maken
Verwijderd
Gelukkig niet. Anders had het wel klepjes.Amaze86 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:04:
Is de G3 waterdicht?
Dat is jammer,htc one m8 kan ook tegen water en heeft geen klepjes.Hoop dat de G3 ook tegen kan...effe afwachten op youtube filmpjes.
Volgens mij is de M8 helemaal niet bestand tegen water...
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
De M8 is spatdicht deze heeft namelijk een IPX3 certificering.Orandajin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:49:
Volgens mij is de M8 helemaal niet bestand tegen water...
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
De Japanse equivalent is wel waterdicht en heeft geen klepjesVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:51:
Gelukkig niet. Anders had het wel klepjes.
De Japanse versie zal wel weer een simlock hebben...
Hmmm, in Juli ga ik weer naar Japan dus misschien wel interessant...
Hmmm, in Juli ga ik weer naar Japan dus misschien wel interessant...
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Heeft er iemand wat gelezen over de aanwezigheid van een notificatie ledje?
Ja die is aanwezig, RGB-ledje, rond, linksboven
Aanwezig, kijk maar naar het promofilmpje van de coverJeffreeman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:31:
Heeft er iemand wat gelezen over de aanwezigheid van een notificatie ledje?
PSN: TheKrish
Vanmiddag website online, nu weer, wordt steeds gekker
Bron?CLB schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:29:
Vanmiddag website online, nu weer, wordt steeds gekker
Simpelweg http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-G3-D855
EDIT: Inmiddels alleen nog maar tech-specs nu, geen features en functies meer, zoals vanmiddag
EDIT: Inmiddels alleen nog maar tech-specs nu, geen features en functies meer, zoals vanmiddag
[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 27-05-2014 00:52 ]
Mis toch wel het 3GB werkgeheugen. Zou hem toch meer toekomstproof maken.
LG G3 Prime, 3GB en SD805...?
Denk het. Dat had de ultieme foon gemaakt. Maar we gaan het meemaken.CLB schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:54:
LG G3 Prime, 3GB en SD805...?
Ik had trouwens liever 3GB werkgeheugen gezien in de LG G3 in plaats van een 2K display. Full HD is meer dan zat bij dit soort displays.
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 27-05-2014 06:35 ]
Nu alle Specs bekend zijn hoop ik nog wel op een mooie aankondiging als in: bij aankoop van LG G3 nu gratis smartwatch. Zou toch erg fijn zijn als ze ook op die manier kunnen concurreren met Samsung en hun bundels (Vodafone actie s5 icm galaxy fit)
nieuws: LG toont per ongeluk G3 met nieuwe details op Nederlandse sitealwaysleft schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 06:32:
Ik had trouwens liever 3GB werkgeheugen gezien in de LG G3 in plaats van een 2K display. Full HD is meer dan zat bij dit soort displays.
Update, 27-05-1014 06:25:
In het originele bericht stond dat de G3 over 2GB geheugen en 32GB opslagcapaciteit beschikt. Dit had respectievelijk 3GB en 32GB moeten zijn en is aangepast.
Okee...

Tweakers zegt 32gb en 3gb ram , LG pagina 16gb en 2gb ram.
Schiet lekker op zo
, lekkere suspense tot 19u
Schiet lekker op zo
[ Voor 15% gewijzigd door Katmi op 27-05-2014 09:52 ]
Moet zeggen dat ie dan qua specs toch een tegenvaller is.... Enige voordeel boven de concurrentie is het scherm, als je dat een voordeel wilt noemen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
hangt van de mysterieuze reviews af om te oordelen hoe de SD801 het doet op 2k, al ben ik wel akkoord dat 32gb opslag, 3gb ram en een SD805 een echte no brainer was geweest maar nu moet ik eerst de unveil zien vanavond en reviewscores.FrankGuthrie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:52:
[...]
Moet zeggen dat ie dan qua specs toch een tegenvaller is.... Enige voordeel boven de concurrentie is het scherm, als je dat een voordeel wilt noemen.
android 4.2.2 jellybean of 4.4.3 kitkat? waarschijnlijk 'n typo.
Is er ook een livestream beschikbaar of moeten we zoals bij Apple live blogs afstruinen?
Zal waarschijnlijk wel gewoon op de teaser site te vinden zijn.
Zal waarschijnlijk wel gewoon op de teaser site te vinden zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Xepos op 27-05-2014 10:31 ]
YouTube: LG G3 day - Livestreaming @London, UK
Via deze live stream zal het event te volgen zijn vanavond.
Hero of the day!Michaelg schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:46:
YouTube: LG G3 day - Livestreaming @London, UK
Dat ben ik wel enigszins met je eens, al is de relatief kleine formfactor voor de schermgrootte wel nice natuurlijk. Een fors lagere introductieprijs dan de concurrentie zou de zaken natuurlijk wel veranderenFrankGuthrie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:52:
[...]
Hij zal wel op de markt komen voor 600 euro in begin, en binnen paar maanden richting 500 euro zakken. Zie je nu ook bij de One M8 gebeuren.Jeffreeman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:09:
[...]
Dat ben ik wel enigszins met je eens, al is de relatief kleine formfactor voor de schermgrootte wel nice natuurlijk. Een fors lagere introductieprijs dan de concurrentie zou de zaken natuurlijk wel veranderen
Denk eerder binnen een maand al. Moet je eens kijken naar de S5. Die zit nu al op 500 euro. De G2 zakte ook als een baksteen in prijs.alwaysleft schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:28:
[...]
Hij zal wel op de markt komen voor 600 euro in begin, en binnen paar maanden richting 500 euro zakken. Zie je nu ook bij de One M8 gebeuren.
En een metalen behuizing vind ik toch ook wel een pre hoor! Dat hebben ook nog niet veel toestellen.Jeffreeman schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:09:
[...]
Dat ben ik wel enigszins met je eens, al is de relatief kleine formfactor voor de schermgrootte wel nice natuurlijk. Een fors lagere introductieprijs dan de concurrentie zou de zaken natuurlijk wel veranderen
Heeft voor- en nadelen
Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.