Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:17:
Beste mensen...ik heb een probleem met selfie modus. Als ik een selfie wil maken paktie maar een klein schermpje ipv volledig scherm...hebben jullie dit ook? Zo ja hoe hebben jullie dit opgelost ? Ps ; misschien wordt dit opgelost met de volgende update
Dan heb je denk flits-icoon aanstaan dan wordt het scherm kleiner.
Geen idee waarvoor dat is.

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-10 08:39
mytheory schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:49:
[...]

Dan heb je denk flits-icoon aanstaan dan wordt het scherm kleiner.
Geen idee waarvoor dat is.
Dan wordt het omliggende wit of grijs, dat geeft veel licht, dus een beetje als vervanging voor flitser.

Verwijderd

crankthisup schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:22:
Zojuist even versie V10g van de LG ROM erop gezet, wat een verschil!

[..]
Heeft volgens niet zo veel te doen met officiële versies van de G3. Of update van de G3
Geomaris schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:50:
[...]

Misschien aardig om alvast een changelog te posten?
En inderdaad met de link naar het XDA-topic.
Volgens mij is er is nog geen update, dus vermoedelijk ook geen changelog.

http://forum.xda-developers.com/lg-g3

Even de development sectie in de gaten houden

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2014 12:53 ]

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 11:56
Razer schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:16:
[...]

Directe URL naar het goede topic?
Het topic staat hier: http://forum.xda-develope...ead.php?t=2791761&page=19

Hier staat hoe je zo'n nieuwe ROM flasht: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2797190

Dit is wel degelijk een officiële update van LG, alleen is de versie die ik heb geïnstalleerd een Orange versie, met 2 verwijderbare apps, geen aangepast splashscreen. Het is trouwens mogelijk om een 32gb ROM op een 16gb toestel te installeren, andersom niet!

Edit: LG geeft bijna nooit changelogs, dus die heb ik helaas niet, puur uit mijn eigen ervaring vind ik deze ROM veel beter/sneller als V10a die we momenteel hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door crankthisup op 19-07-2014 13:12 ]

Verwijderd

Xzie daar alleen maar 16GB V10a KDZ versies staan?!
Met de LG flashtool krijg ik voor mijn 32GB 855 ook alleen maar de 10A KDZ

Wil de 10Vg wel voor een 32GB. Misschien kan jij die vinden? Mij lukt het niet.

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-10 09:10
Even een vraagje. Hebben jullie ook dat het pulldown menu niet gelijk naar beneden komt als je naar beneden swiped? Hij hikt zeg maar, vrij vervelend. Heb vandaag een beetje zitten rommelen met tweaksbox en het valt me nu pas op, kan me niet herinneren dat ik het gister ook had, maar kan ook niet echt een optie vinden die hier invloed op kan hebben.

Edit: het ligt idd aan tweaksbox. Als ik de module uitzet in xposed werkt ie wel gewoon weer soepel. Vaag!

[ Voor 13% gewijzigd door Mnup_1 op 19-07-2014 15:49 ]

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-11 15:24
De volumeknop van mijn toestel lijkt niet helemaal lekker te functioneren. Volume harder zetten geeft een duidelijke 'klik' maar zachter geeft hij deze niet of nauwelijks. Het leek zelfs een beetje sticky te zijn als of er iets plakkerige achter zit.
Dat was niet het geval, heb hem met even open geschroefd en schoongemaakt. Nu lijkt het al iets verbeterd maar een duidelijke klik heb ik nog steeds niet...

Hebben jullie deze ervaring ook?

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

• davee92
  • Laatst online: 05-11 10:50
Zijn er al mensen die het toestel nu langer in gebruik hebben en meer kunnen vertellen hoe de batterij zich verhoudt met verschillende manieren van gebruik,

- Screen on time
- Wat er allemaal standaard aan staat
- Wat er een dag met het toestel allemaal gedaan wordt ?

• crankthisup
  • Laatst online: 08-11 11:56
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 13:56:
[...]

Xzie daar alleen maar 16GB V10a KDZ versies staan?!
Met de LG flashtool krijg ik voor mijn 32GB 855 ook alleen maar de 10A KDZ

Wil de 10Vg wel voor een 32GB. Misschien kan jij die vinden? Mij lukt het niet.
De downloadlink staat op pagina 17 van topic. Dit is m (firmware V10G voor 32gb/16gb : https://mega.co.nz/#!NFFn...thcibwY6RMBADTneHymud0EVU

Kan mobiel alleen niet checken of de link nog werkt, gisteravond wel

• WALUIGI96
Raveon schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:05:
De volumeknop van mijn toestel lijkt niet helemaal lekker te functioneren. Volume harder zetten geeft een duidelijke 'klik' maar zachter geeft hij deze niet of nauwelijks. Het leek zelfs een beetje sticky te zijn als of er iets plakkerige achter zit.
Dat was niet het geval, heb hem met even open geschroefd en schoongemaakt. Nu lijkt het al iets verbeterd maar een duidelijke klik heb ik nog steeds niet...

Hebben jullie deze ervaring ook?
Ik denk dat het een fabricagefout is, als je er echt aan stoort kun je 'm terugbrengen, nadeel is dat jij 'm open hebt gemaakt, vaak verbreek je dan de garantie...

• Je Moeder
  • Laatst online: 12-11 15:24
WALUIGI96 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:37:
[...]

Ik denk dat het een fabricagefout is, als je er echt aan stoort kun je 'm terugbrengen, nadeel is dat jij 'm open hebt gemaakt, vaak verbreek je dan de garantie...
Dat ik hem open heb gemaakt is niet te zien het zijn maar 2 schroefjes. Zal na m'n vakantie er eens naar laten kijken.

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:15
Ik heb de G3 ongeveer twee dagen in gebruik, niet heel erg intensief, maar ik merk niets van lag en problemen met helderheid. Op 35% helderheid vind ik het erg goed te lezen, al moet ik bekennen dat mijn ogen erg gevoelig zijn voor te veel licht. LGs skin is een verademing i.v.m. Touchwiz, zeer snel en strak design. De back buttons liggen nu nog vreemd in de hand, ik denk dat ik daaraan moet wennen. Verder is knock code een briljante uitvinding en het scherm ziet er heel mooi uit, ook estetisch. Ik vind het een heel mooi toestel, maar ik heb ook zeer weinig ervaring met andere smartphones (misschien snel onder de indruk dus :)).
Na twee dagen licht verbruik kan ik niet veel zinnigs meer melden. Alleen de warmte stoort me eigenlijk. Het is niet heel warm, maar dat het zo warm wordt tijdens browsen is wel storend.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:35
Van de week een review exemplaar ontvangen van de G3. Prachtig toestel. Maar mijn exemplaar heeft flink last van backlight bleeding. Als onderaan de default onscreen buttons verschijnen (wit) dan lekt het licht er langs en dat vind ik eigenlijk niet kunnen voor een high-end toestel. Hier in dit topic kwam ik een keer het woord 'bleeding' tegen. Mocht ik er zelf eentje willen aanschaffen (hij maakt zeker kans), dan hoop ik toch echt dat dit een incidentje is.

Verder niemand last van?

Stay safe

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-10 23:04
Master FX schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:32:
Van de week een review exemplaar ontvangen van de G3. Prachtig toestel. Maar mijn exemplaar heeft flink last van backlight bleeding. Als onderaan de default onscreen buttons verschijnen (wit) dan lekt het licht er langs en dat vind ik eigenlijk niet kunnen voor een high-end toestel. Hier in dit topic kwam ik een keer het woord 'bleeding' tegen. Mocht ik er zelf eentje willen aanschaffen (hij maakt zeker kans), dan hoop ik toch echt dat dit een incidentje is.

Verder niemand last van?
Nog niet het minste beetje om eerlijk te zijn en ik ben echt zwaar allergisch voor backlight bleed.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:15
Geen bleeding hier. Productie foutje wellicht.

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-10 19:53
Sphinkx schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:35:
Lukt het bij jullie om jullie mail automatisch te laten synchroniseren? Bij mij gaat het enkel manueel. Ik kan niet instellen dat het automatisch moet gebeuren om de zoveel tijd. Ik kan wel de set frequency zien maar daar staat in het licht grijs manueel. Ik kan dit niet aanpassen naar automatisch... Heel bizar dat ik dat niet kan aanpassen.

Iemand nog dit probleem? Oplossing?
Magic666 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:57:
Klopt, ik kan het met mijn ziggoadres ook enkel manueel. Zit al te kijken naar een andere mailapp.

Tenzij we ergens een instellingen missen...
Heb het gevonden... Als je synchronisatie uitzet kan je mail enkel manueel synchroniseren. Eens je dit op zet ga je optie hebben om het op regelmatige tijdstippen te doen... Opgelost dus :)

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-11 16:52

Magic666

No one's neighbour!

Waar als ik vragen mag? Sync staat n.l. aan bij mij en toch moet ik manueel vernieuwen.

Bij de mailopties zie ik nergens een andere optie staan.... Alhoewel bij de instellingen mijn emailadres staat aangevinkt zie ik als laatste sync staan 7-7-14.... (automatische sync data is ook aangevinkt...)

• Sphinkx
Als ik het pull down menu naar beneden breng. Moet je daar sync opzetten. Dat stond bij mij dus af...

Daarna kan je gewoon in de mail instellingen aanpassen om je mail om de x aantal tijd te sync'en. Dat zal nu misschien nog op manual staan bij u.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah, gevonden! Stond idd op handmatig 8)7

Ik moet toch zeggen dat je voor sommige opties aardig diep in de structuur moet, voor een LGfanaat misschien gesneden koek, maar voor een ex-S3/Samsung gebruiker soms lastig :+

• micheldenhaag
  • Laatst online: 06:25
Iemand enig idee hoe ik mijn BT gepairde carkit automatisch kan laten verbinden. Met mijn samsung ging dit altijd vanzelf, maar nu moet ik ondanks dat BT aan staat in de settings op de naam van de carkit klikken. Dan pas gaat hij verbinden...

Zie ik een setting over het hoofd?

• Sphinkx
Magic666 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:05:
ah, gevonden! Stond idd op handmatig 8)7

Ik moet toch zeggen dat je voor sommige opties aardig diep in de structuur moet, voor een LGfanaat misschien gesneden koek, maar voor een ex-S3/Samsung gebruiker soms lastig :+
Ik kom van een Oppo Find.. Mijn eerste Android phone na jaren iPhones.. Maar ik speel wel graag in de menu's en zo leer je wel veel kennen.

Maar volgens mij zijn er nog 101 dingen te ontdekken. Dus eigenlijk zouden we beter ook iets beginnen met tips waardoor we dit prachtig toestel nog beter kunnen leren kennen en waarderen..

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:10
Mijn LG G3 is vandaag uit mijn korte broek gevallen toen ik in de auto ging zitten, toevallig op dat moment geen hoesje er om. Echt balen een hoek een deuk en paar mini deukjes erg zonde baal er echt van maar goed gelukkig zie je het niet in mijn sporen slim armor case maar blijft balen

• WALUIGI96
Sphinkx schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:07:
[...]

Ik kom van een Oppo Find.. Mijn eerste Android phone na jaren iPhones.. Maar ik speel wel graag in de menu's en zo leer je wel veel kennen.

Maar volgens mij zijn er nog 101 dingen te ontdekken. Dus eigenlijk zouden we beter ook iets beginnen met tips waardoor we dit prachtig toestel nog beter kunnen leren kennen en waarderen..
Wellicht beter om dat in een apart topic te doen, anders krijgen we daar gezeur over...
En het dan ook wat meer te verschuiven naar de LG skin in het algemeen?

• bluesman63
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-04 00:44
Hallo,
Mijn eerste post hier. Ik wilde ook voor de LG G3 gaan. Blijkt dat de 32gb wit versie hier in Nederland niet verkrijgbaar is. Altijd een Iphone gehad, eindelijk besloten om over te gaan wordt die hier niet geleverd. Alleen in het wat ze zwart noemen.

• WALUIGI96
Ik kan 'm idd ook niet vinden. Zullen ze wel een reden voor hebben, vervelend blijft het wel.
Nu moet je dus kiezen uit een witte 16gb-model die wel te koop is, een zwarte 32GB of een ander (Android)toestel...
Niet vervelend bedoelt, maar ik denk dat je verder in dit topic moet zijn:
[LG G3] Levertijden en Prijzen

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 08:40

FongWan

The Stormrider ...

bluesman63 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:06:
Hallo,
Mijn eerste post hier. Ik wilde ook voor de LG G3 gaan. Blijkt dat de 32gb wit versie hier in Nederland niet verkrijgbaar is. Altijd een Iphone gehad, eindelijk besloten om over te gaan wordt die hier niet geleverd. Alleen in het wat ze zwart noemen.
WALUIGI96 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:10:
Ik kan 'm idd ook niet vinden. Zullen ze wel een reden voor hebben, vervelend blijft het wel.
Nu moet je dus kiezen uit een witte 16gb-model die wel te koop is, een zwarte 32GB of een ander (Android)toestel...
Niet vervelend bedoelt, maar ik denk dat je verder in dit topic moet zijn:
[LG G3] Levertijden en Prijzen
Ik heb als ik het mij goed herinner witte G3 32GB doosjes gezien toen ik mijn zwarte kocht 2 weken geleden bij de mediamarkt in Amsterdam. Arena. Ging toen bijna zelf twijfelen of ik niet een witte wilde kopen. Dus de 32GB witte G3 is vast wel ergens te krijgen

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-11 07:26
Als je dode pixels hebt, mag je hem dan omruilen?

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Ik krijg het maar niet voor elkaar om met nova launcher de statusbar en navigatiebar transparant te krijgen op m'n homescreen. Iemand enig idee welke instellingen ik dan moet gebruiken in nova en in g3 tweakbox?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:48
Zmokkie schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:28:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om met nova launcher de statusbar en navigatiebar transparant te krijgen op m'n homescreen. Iemand enig idee welke instellingen ik dan moet gebruiken in nova en in g3 tweakbox?
op mijn nexus 5 is dit nova settings / look and feel / Transparant Notification bar (this will only work if your system software/ROM supports it and allows third party apps to use it)

Strava

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
En we wachten met smart op softwareversie 10G, lees er erg positieve geluiden over op XDA. LG mag langzaam wel de eerste update voor hun flagship gaan uitrollen :P

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Prulleman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:38:
[...]

op mijn nexus 5 is dit nova settings / look and feel / Transparant Notification bar (this will only work if your system software/ROM supports it and allows third party apps to use it)
Thanks. Had nog versie 2.2, daar stond die optie dus niet bij. Nieuwe versie erop gezet en werkt perfect met transparante statusbar en navigatiebar. Iemand nog tips voor mooie (gratis) iconpacks?

• Master FX
Lg G3 backlight bleed

Hier nog even een (beetje crappy) foto van mijn backlight bleed.

Stay safe

• Prulleman
backlight bleed zou ik eerder checken op een zwarte achtergrond... op deze foto zie ik niks...

als je op google images zoekt krijg je mooie voorveelden (allemaal zwart):
https://www.google.nl/sea...YQ_AUoAQ&biw=1475&bih=739

Ik zie bij jou in de hoek links onder wel iets wat lichter lijkt... maar dat kan net zo goed in de belichting van de foto zitten...

maak een een foto recht voor het scherm, hele scherm, met volledig zwarte achtergrond

Strava

• Master FX
Het is toch wel die lichte hoek die ik probeerde uit te lichten :). Maar zal met een wat betere camera een foto maken van een zwarte achtergrond. Al had ik daar net zelf niets minder last van het fenomeen. Het lijkt juist erger als er wit wordt weergegeven.

Stay safe

Verwijderd

Ik zie het wel idd, als je hem in de winkel hebt gekocht terug gaan en anders even contact opnemen met de website

• Razer
  • Nu online
Veel landen die naar software versie 10E geupdate worden de laatste dagen:

http://www.mylgphones.com...ersion-and-update-history

Onder het kopje:
Europe, International LG G3 D855

• micheldenhaag
Master FX schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:02:
Het is toch wel die lichte hoek die ik probeerde uit te lichten :). Maar zal met een wat betere camera een foto maken van een zwarte achtergrond. Al had ik daar net zelf niets minder last van het fenomeen. Het lijkt juist erger als er wit wordt weergegeven.
Die lichte hoekjes heb ik ook in mijn browserscherm (16Gb model). En juist bij zwarte navigatiebalk op home met mijn APEX launcher (waar je het verwacht) niet.
Ik denk dat het niets met backlightbleed te maken heeft maar met de graphicsoverlay, waar schijnbaar een verloop in zit

• Prulleman
ja.. wat het is weet ik niet, maar als het op een zwarte achtergrond niet te zien is, dan kan je het geen backlight bleeding noemen volgens mij

Strava

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11 16:01

henwy

Meh

Ik heb sinds een paar dagen ook een G3 en ik moet zeggen dat hij tot dusver prima bevalt. Lekker formaat dat goed in de hand ligt.

Nu heb ik een paar games geïnstalleerd om eens te kijken hoe het toestel zich daar in houdt, maar ik ben nou bij een paar games tegengekomen dat de menu's e.d. extreem klein zijn, waar bij het lijkt alsof men denkt dat je een 10" tablet in handen hebt. Enig idee of daar wat aan te doen is op het toestel zelf? (voorbeeldje is Frozen Synapse). Daarbij is ook Dungeon Hunter 4 heel erg irritant, telkens als je slaat word het beeld kleiner en weer goed geschaald. Heel frustrerend. Vermoedelijk zal ik bij de app makers moeten zijn, maar wellicht dat iemand er al eens wat op gevonden heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door henwy op 21-07-2014 16:14 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
henwy schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:05:
Enig idee of daar wat aan te doen is op het toestel zelf?
Rooten en je resolutie (of van je hele UI dan wel per app zelf) veranderen is een optie, weet echter niet of je dáár op zit te wachten :)

Nickname does not reflect reality

• Master FX
Ik bemerkte dat voor het eerste met de instellingen van Simi Clock. Als je daar de tekst-grootte wilt aangeven is zijn de ingevulde waarden bij niet te lezen...

Stay safe

• Michel0567
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik overweeg om de LG G3 aan te schaffen. Ik twijfel echter aan de accuduur. Wie vindt de accu tegenvallen en wie is tevreden?

Scheelt het als je bv het beeldscherm op 70% zet?

• Amaze86
  • Laatst online: 05:41
Michel0567 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:57:
Ik overweeg om de LG G3 aan te schaffen. Ik twijfel echter aan de accuduur. Wie vindt de accu tegenvallen en wie is tevreden?

Als ik jouw was wacht tot deze vrijdag,dan laat lg weten of de g3 met snapdragon 805 naar eu komt.Waardoor de batterijverbruik minder zal zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Razer
  • Nu online

Ik ben heel tevreden over de de batterijduur, ik kom van een Nexus 5, de G3 heeft een stuk betere batterijduur.

Vandaag volgens de statistieken het scherm 2 uur en 11 minuten aan gehad, 63% batterij over. Grootste gedeelte op WiFi rest van de dag 4G, helderheid op 50% wat ruim voldoende is voor binnenhuis.

Op XDA is te lezen dat moet de V10E software de batterij er nog een stuk op vooruit gaat dus volgens mij zit het wel goed :)

• Mnup_1

Ik been zeer positief verrast door de batterij. Dit was ook mijn twijfelpunt. Dit is mijn 4e dag, gister had ik bij 5 uur screen on tijd nog 10% over. Ik zit nu nog op 55 procent, vanaf vanochtend 10 uur, met meer dan normaal gebruik. (Omdat alles nog nieuw is etc.. :)) Met wifi/3g/gps hele dag aanzelfs een dik uur navigatie en flitsmeister.

Wat betreft helderheid, 60-100% heb je vind ik alleen echt nodig buiten/ in de zon, binnen heb ik em tussen de 30-60% anders doet het zeer aan de ogen.

Voor mij is het zo meer dan prima, een stuk beter dan mijn ex-galaxy s3. Heb wel volgens mij alles gehibernate met greenify, op email en whatsapp na.

Al met al dik tevreden!

Edit: typo's

• Mnup_1
Amaze86 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:05:
[...]

Als ik jouw was wacht tot deze vrijdag,dan laat lg weten of de g3 met snapdragon 805 naar eu komt.Waardoor de batterijverbruik minder zal zijn.
Zal wel lafjes zijn. Dan zullen velen, waaronder ik, zich flink genaaid voelen mocht ie zeer recent dan ook beschikbaar worden.

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Amaze86 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:05:
[...]

Waar kun je dit lezen?
Ik hoop dat het toestel in Nederland komt.

• Razer
  • Nu online
wilke77 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:16:
[...]

Waar kun je dit lezen?
Die gaat niet naar Nederland komen, in elk geval voorlopig niet. Anders zijn er genoeg mensen die dit LG zeer kwalijk gaan nemen, en slecht voor het imago. Dus ga er maar niet vanuit :)

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Razer schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:29:
[...]

Die gaat niet naar Nederland komen, in elk geval voorlopig niet. Anders zijn er genoeg mensen die dit LG zeer kwalijk gaan nemen, en slecht voor het imago. Dus ga er maar niet vanuit :)
Wishfull thinking (toestel al gekocht? :+ ), er komen waarschijnlijk meerdere versies tot de voorraad leeg is van de 801. En hogere prijs dan de 32gb versie die er nu is. LG wil kosten wat het kost op de voorgrond treden met de nieuwste technologie (zie intro van QHD scherm en accu techniek) plus het feit dat de lg g3 al een beest van een telefoon is zo niet een van de beste, dan is de 805 versie de beste telefoon die dan verkrijgbaar is. Dat is het risico voor early adopters hé.
Maar waarom zou iemand ontevreden zijn over een product als er een nieuwe gelanceerd wordt? je telefoon wordt er toch niet slechter op, meeste non tweakers zullen het niet eens mee krijgen dat er een nieuwe versie voorhanden is.
Ik verwacht niks anders dan een wereldwijde intro. van de 805. (morgen/nu 22ste maar dat is het eerder in china dan NL komt ook de xiaomi mi4 bekendmaking met dito 5.5 inch, kleine bezels en res. scherm maar met SD 805).

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Michel0567
  • Laatst online: 10-04-2023
Keuze blijft altijd moeilijk. Heb al jaren Samsungs gehad en wil nu gewoon wat anders.

Ik kijk het nog even aan, misschien dat er nog mensen zijn die me over de streep trekken. Post van Mkleijer heeft me al een beetje geholpen :-)

• Amaze86
wilke77 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:16:
[...]

Waar kun je dit lezen?
http://www.allaboutphones...e-aanstaande-vrijdag.html

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Razer
  • Nu online
D0gtag schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:47:
[...]

Wishfull thinking (toestel al gekocht? :+ ), er komen waarschijnlijk meerdere versies tot de voorraad leeg is van de 801. En hogere prijs dan de 32gb versie die er nu is. LG wil kosten wat het kost op de voorgrond treden met de nieuwste technologie (zie intro van QHD scherm en accu techniek) plus het feit dat de lg g3 al een beest van een telefoon is zo niet een van de beste, dan is de 805 versie de beste telefoon die dan verkrijgbaar is. Dat is het risico voor early adopters hé.
Maar waarom zou iemand ontevreden zijn over een product als er een nieuwe gelanceerd wordt? je telefoon wordt er toch niet slechter op, meeste non tweakers zullen het niet eens mee krijgen dat er een nieuwe versie voorhanden is.
Ik verwacht niks anders dan een wereldwijde intro. van de 805. (morgen/nu 22ste maar dat is het eerder in china dan NL komt ook de xiaomi mi4 bekendmaking met dito 5.5 inch, kleine bezels en res. scherm maar met SD 805).
Time will tell :) :+

• Brad Pitt
Zo, de 10G Rom staat er hier ook op, meteen geroot uiteraard, nu weer "even" alles instellen :) Benieuwd :P

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:56

The Wizard

Moderator Mobile
Moest je een Factory reset uitvoeren of was een dirty flash voldoende?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Nou het begint nu wel onzeker te worden, de xaiomi mi4 is vrijgegeven en doet het ook met een 801 chipset (maar ook geen qhd) vanwege tekorten. Nou zou het kunnen dat de 805 op volle toeren draait maar Samsung en LG alles hebben op gekocht, maar ja we zien het wel/niet op vrijdag :+

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Brad Pitt
The Wizard schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:40:
Moest je een Factory reset uitvoeren of was een dirty flash voldoende?
Dirty flash kan niet Dit kan uiteraard wel als je Normal kiest i.p.v. CSE, my bad :X

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 23-07-2014 12:05 ]

• Razer
  • Nu online
Oei dan wacht ik nog even op de OTA, kan waarschijnlijk niet meer zo heel lang duren.
Merk je nog veel verbeteringen Brad?
D0gtag schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:44:
[...]

Nou het begint nu wel onzeker te worden, de xaiomi mi4 is vrijgegeven en doet het ook met een 801 chipset (maar ook geen qhd) vanwege tekorten. Nou zou het kunnen dat de 805 op volle toeren draait maar Samsung en LG alles hebben op gekocht, maar ja we zien het wel/niet op vrijdag :+
Hij is vannacht officieel aangekondigd, voorlopig alleen Zuid Korea wat ik in de posts online lees.

[ Voor 48% gewijzigd door Razer op 22-07-2014 10:20 ]

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Waar komt die vrijdag dan vandaan?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Razer
  • Nu online
Rooke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:51:
Waar komt die vrijdag dan vandaan?
Uit lucht gegrepen, waren geruchten maar dus al aangekondigd zoals op alle tech sites te lezen.

Verwijderd

Begrijp ik goed dat je eerst een factory-reset hebt gedaan en toen pas de 10G hebt geflashed?

Had m hier ook met towelroot geroot, SU geïnstalleerd. Probeer nu ook de 10G erop te zetten met de flashtool. Blijft echter hangen op 60% en dan is het over. Via SU ge-unroot en wederom een poging gedaan..weer hangen op 60%.... :?

Moet het op een windows 8.1 bak doen. Weet niet of dat nog wat uitmaakt?

Tip is welkom.. ;)

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:36:
Begrijp ik goed dat je eerst een factory-reset hebt gedaan en toen pas de 10G hebt geflashed?
Nee gewoon "zo" er op gezet. Waarbij alles (interne SD) uiteraard wordt gewist.
Had m hier ook met towelroot geroot, SU geïnstalleerd.
Same here ja. TR werkt echter niet meer met 10G.
Probeer nu ook de 10G erop te zetten met de flashtool. Blijft echter hangen op 60% en dan is het over. Via SU ge-unroot en wederom een poging gedaan..weer hangen op 60%.... :?
Waarom dat unroot gedoe dan? Je kan zo'n KDZ gewoon zo flashen, zonder iets te doen/veranderen.
Moet het op een windows 8.1 bak doen. Weet niet of dat nog wat uitmaakt?
Hier ook gedaan op 8.1 x64 ja. Duurde een paar minuten.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:39:
[...]

[...]

Same here ja. TR werkt echter niet meer met 10G.

[...]

Waarom dat unroot gedoe dan? Je kan zo'n KDZ gewoon zo flashen, zonder iets te doen/veranderen.

[...]

Hier ook gedaan op 8.1 x64 ja. Duurde een paar minuten.
TR? Ah towelroot...:-)

De flashtool gebruikt. Ding start wel maar zoals gezegd..blijft hangen. Xda al plat gelezen, maar helaas...

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:43:
De flashtool gebruikt. Ding start wel maar zoals gezegd..blijft hangen. Xda al plat gelezen, maar helaas...
Heb de Flashtool die ik heb gebruikt hier geüpload eventueel. Ook de goede drivers er op gezet naam ik aan hè?

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:46:
[...]

Heb de Flashtool die ik heb gebruikt hier geüpload eventueel. Ook de goede drivers er op gezet naam ik aan hè?
Drivers 3.11 nog wat

Zal die tool even oppikken..

EDIT: Even met die tool van jouw geprobeerd...helaas..schiet mij maar lek... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 12:05 ]

• revengeyo
LG kondigt variant G3-smartphone met Snapdragon 805-soc aan

nieuws: LG kondigt variant G3-smartphone met Snapdragon 805-soc aan

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:47:
EDIT: Even met die tool van jouw geprobeerd...helaas..schiet mij maar lek... 8)7
Wat ik heb gedaan:

* drivers (3.11.3) geïnstalleerd
* de flashtool uitgepakt
* de 10G kdz rom gedownload en in de flashtool map gezet
* flashtool gestart, rom ingeladen, CSE gekozen
* na flashen en boot de usb debugging aangezet
* geroot

Gebruik ook wel het liefst een USB2-port om dit allemaal te doen, is veel compatibeler dan USB3.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:21:
[...]

Wat ik heb gedaan:

* drivers (3.11.3) geïnstalleerd
check
* de flashtool uitgepakt
check
* de 10G kdz rom gedownload en in de flashtool map gezet
check
* flashtool gestart, rom ingeladen, CSE gekozen
check. Compoort naar com41, normal gekozen. Flash liep door.. :) Nu op 10G met alle instellingen en apps behouden. Je krijgt wel Orange Go erbij. Deze verwijderd
* na flashen en boot de usb debugging aangezet
check
* geroot
Welke methode heb je gebruikt? Gevonden: Purple Drake!

Gebruik ook wel het liefst een USB2-port om dit allemaal te doen, is veel compatibeler dan USB3.
USB 3 gaf geen probleem
Probleem lijkt te zijn geweest het aan laten staan van USB-debugging. Deze bij deze flash uitgezet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 13:51 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dus geen 805 soc de komende maanden in de LG G3. Ik wacht op de LG G4. Tevreden genoeg over mijn Nexus 5 :).

• TimKlop
  • Laatst online: 21-09-2022
Beste mensen,
Ik heb een probleem met de koptelefoon uitgang van de G3 en vroeg mij af of ik hierin de enige ben.

Er komt wel gewoon geluid uit, maar de microfoon + remote knoppen op de oortjes doen het niet.
Ik heb hierbij de originele geprobeerd en twee andere, allemaal hetzelfde probleem.

Meer mensen die hier last van hebben?

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

alwaysleft schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:15:
[...]

Dus geen 805 soc de komende maanden in de LG G3. Ik wacht op de LG G4. Tevreden genoeg over mijn Nexus 5 :).
Komende maanden niet nee, maar we zullen zien eind september als, Note 4/iphone 6 uit komt. :+
Nou ik moet nog even geduld hebben dan (of bestellen via 28mobile)

• revengeyo
Ik heb mijn toestel vanmiddag ontvangen, en hij wordt constant te heet.
Krijg steeds de melding de helderheid omlaag moet.

Toen ik hem net 10 min uit de doos had begon de ellende al.
Ik denk dat ik hem ga retourneren.

• Razer
  • Nu online
revengeyo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:52:

Zit je in de volle zon met helderheid op 100%? Heb deze melding nog niet gezien na week gebruik lol... Warmte schijnt trouwens aangepakt te zijn met de 10E update die momenteel wordt uitgerold.

• revengeyo
Nee zat gewoon binnen wat instellingen te bekijken.
Heb hem wel op 100%
Waarschijnlijk vind hij dat niet fijn.
De achterkant wordt ook erg warm.

Er is ook geen update beschikbaar.
Hij meldt dat de laatste versie al geinstalleerd is.

[ Voor 75% gewijzigd door revengeyo op 22-07-2014 19:38 ]

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Totaal nog geen last van die warmte, helderheid op 100% is, in mijn optiek, echt belachelijk hoog en doet zelfs zeer aan de ogen.

Ik heb de mijne constant op 40% staan en dat is meer dan zat.

Wordt de achterkant dan niet warm als je hem gebruikt? Tuurlijk maar veel warmer dan mijn oude S3 wordt die niet.

• mytheory
revengeyo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:52:

Had ik ook in het begin toen ik hem uit de doos haalde maar nu weinig last van. Komt ook omdat hij in het begin nog veel aan het doen is, apps installeren en dergelijke. Zeker in combinatie met die 100% wat echt overdreven is? Die moet je gewoon op 50% zetten dan scheelt het ook.

Heb trouwens nu de app lux geïnstalleerd om de helderheid automatisch te regelen, werkt perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door mytheory op 22-07-2014 22:08 ]

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ik heb hem ook rond de 50% staan, is meer dan genoeg in normale situaties.
Als ik echt in de volle zon zit kom ik niet hoger dan 80% en dat is al veel.
Ik kijk veel film/video op me toestel en de warmte valt me reuze mee (na reviews gelezen te hebben dat hij erg heet zou worden)
En het is trouwens een bekend iets dat het toestel niet goed werkt op 100% helderheid.
(Als je het toestel op 100% helderheid moet zetten om wat te kunnen zien, kan je beter even een afspraak maken met een of andere bekende brillenboer)

• revengeyo
Haha!
Nou misschien komt het omdat ik een fel scherm gewend ben.
Had hiervoor een note 3.
Ik heb trouwens de 16gb versie, misschien is deze minder fel?

Ik heb hem momenteel op 55% maar de achterkant is echt heet.

• mytheory
revengeyo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:23:
Haha!
Had hiervoor een note 3.

Nou ik had hiervoor een S4 en die is vergelijkbaar met de note3.
16gb heb ik ook en heeft helemaal niets met het scherm te maken.
Lijkt wel of er iets aan het draaien in de achtergrond, weird.

• RUFFNECK
  • Laatst online: 13-11 09:06

RUFFNECK

Poentje

Ik ben de flashtool nu aant proberen, maar krijg de laatste paar stappen alleen mambo jambo vraagtekens en knopjes waarvan ik niet weet of ik die moet klikken :) Iemand enig idee?

Never mind, ineens engels nu...

[ Voor 8% gewijzigd door RUFFNECK op 22-07-2014 22:35 ]

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
revengeyo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:23:
Haha!
Had hiervoor een note 3.

Ook ik gebruik de app Lux. En dan ingesteld op instelling "dynamisch". Dan wordt de brightness altijd echt keurig geregeld. Aanrader. Ook voor de batterij besparing. En 100% is idd voor binnenshuis gebruik echt te hoog.
Hoe komt het trouwens dat bij de note3 het scherm wél altijd zo fraai fel is? Dat valt mij op mijn pa z'n note3 ook zo op?

Verwijderd

Die van mij werd ook knetterheet de eerste dag. Maar toen zat ik te spelen terwijl hij aan het opladen was. Kon letterlijk de camera niet vasthouden zo heet.. Daarna is het niet meer voorgekomen, zelfs niet bij het opladen. Vreemd maar waar.

Vind het echt een topper, haal makkelijk 5 uur schermtijd per acculading met de helderheid op 50%..

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-WZ8G8XXQ.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 22:57 ]

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:36:

Vind het echt een topper, haal makkelijk 5 uur schermtijd per acculading..
En hoe veel uur totaal inclusief standby tijd haal je dan?
Ik haal op mijn G2 vaak wel rond de 4 uur schermtijd icm zeg 25tot30 uur totaalgebruik op die lading.
Maar 5 uur SOT klinkt erg goed/veel.

Verwijderd

Tot nu toe 6 uur en 51 minuten maar is de 2e lading vandaag :+ ja ik speel graag met mn mobiel en doe er alles mee.

Verwijderd

Echt top dit, heb heel veel de browser gebruikt, email, WhatsApp en youtube filmpjes gekeken. Als dat nog beter wordt met de aankomende update, helemaal top!

Scherm aan tijd:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-U4XREXOJ.jpg

Telefoon aan na een acculading:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-ODXQ83HJ.jpg

Edit: Excuse me voor dubbele reactie, had moeten editten...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 23:56 ]

• Mnup_1
Allewijn schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:44:
[...]

En hoe veel uur totaal inclusief standby tijd haal je dan?
Ik haal op mijn G2 vaak wel rond de 4 uur schermtijd icm zeg 25tot30 uur totaalgebruik op die lading.
Maar 5 uur SOT klinkt erg goed/veel.
Ik heb em vanmiddag aan de lader moeten hangen vanaf gister 10 uur sochtends. 5 uur SOT en 29 uur totaalverbruik. En dit is met substantieel meer verbruik dan normaal, omdat vakantie en nieuwigheid :-). Ik verwacht dat ik met de nieuwe update (mocht deze batterijbeheer verbeteren) en normaal verbruik misschien wel 2 dagen per charge kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mnup_1 op 23-07-2014 00:02 . Reden: typo's ]

• Mnup_1
.

[ Voor 99% gewijzigd door Mnup_1 op 23-07-2014 00:01 . Reden: oops. quote ipv edit ]

• WALUIGI96
Mnup_1 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 23:58:
[...]

Ik heb em vanmiddag aan de lader moeten hangen vanaf gister 10 uur sochtends. 5 uur SOT en 29 uur totaalverbruik. En dit is met substantieel meer verbruik dan normaal, omdat vakantie en nieuwigheid :-). Ik verwacht dat ik met de nieuwe update (mocht deze batterijbeheer verbeteren) en normaal verbruik misschien wel 2 dagen per charge kan doen.
En het is natuurlijk ook warmer.

Verwijderd

Mmm, standby is dus niet zo goed in mijn geval? Nou gebruikt de browser wel veel accu, want haal dus 7 uur en 47 minuten standby. Plus het scherm vreet aardig veel stroom, ruim de helft op 54%. Browser 14% en android besturingssysteem ook 14%.

@Mkleijer,wat heb jij in die tijd allemaal met je G3 gedaan? Want als je ook ruim 5 uur schermtijd haalt bij 29 uur standby moet er bij mij iets fout zijn..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 00:25 ]

• Mnup_1
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 00:21:
Mmm, standby is dus niet zo goed in mijn geval? Nou gebruikt de browser wel veel accu, want haal dus 7 uur en 47 minuten standby. Plus het scherm vreet aardig veel stroom, ruim de helft op 54%. Browser 14% en android besturingssysteem ook 14%.

@Mkleijer,wat heb jij in die tijd allemaal met je G3 gedaan? Want als je ook ruim 5 uur schermtijd haalt bij 29 uur standby moet er bij mij iets fout zijn..
Geen zware dingen iig zoals games. Anders was het een stuk sneller gegaan. Voornamelijk browser en youtubeen wat facebook. Scherm daarnaast ook niet hoger dan 40% gros van de tijd. Heb ook het idee dat greenify heel veel helpt.

Verwijderd

Dat moet wel dan want heb ook geen games gespeeld, staan er zelfs niet eens op. Wel veel browsen en beetje youtube. Dan ga ik greenify maar eens downloaden.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik begreep dat apps als greenify of juice defender niet meer zo nodig zijn sinds de laatste android?

OT: heb het toestel een kleine 2 weken en hij bevalt echt waanzinnig!

• Brad Pitt
Magic666 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:09:
Ik begreep dat apps als greenify of juice defender niet meer zo nodig zijn sinds de laatste android?
Greenify wel imho. Gebruik dat altijd i.c.m. wat tools om vanzelf opstartende apps die je nooit gebruikt te disablen.

[Edit] En maar van 10G naar 10E gegaan (dirty) :) Liever een officiële Rom dan eentje van een vaag Chinees forum :S

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 23-07-2014 14:19 ]

• Cenahej
  • Laatst online: 31-10 17:35
Heb hem net 10 minuten binnen en jeetje wat een prachtig ding is het.
Tijd om alles even rustig in te stellen!

Edit: zijn er nog wat handige tips en tricks die ik moet weten?

[ Voor 23% gewijzigd door Cenahej op 23-07-2014 14:38 ]

• Razer
  • Nu online
Brad Pitt schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:54:
[...]

Greenify wel imho. Gebruik dat altijd i.c.m. wat tools om vanzelf opstartende apps die je nooit gebruikt te disablen.

[Edit] En maar van 10G naar 10E gegaan (dirty) :) Liever een officiële Rom dan eentje van een vaag Chinees forum :S
Toevallig geen dirty flash van 10A naar 10E geprobeerd, benieuwd of dat goed gaat. Geen zin in weer opnieuw te configureren :P

Welke 10E versie heb jij geflashed? UK versie?

• Brad Pitt
Razer schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:38:
[...]
Welke 10E versie heb jij geflashed? UK versie?
Eur-versie.

Maar een reboot later en er staat weer 10G bij de software versie. Dirty flash @ fail zo lijkt het dus :P
(Oh nee weet al, vorige build.prop terug gezet...)

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 23-07-2014 17:13 ]

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:11
Gisteren probeerde ik een foto te maken van de omgeving, maar hierdoor viel mijn telefoon ineens uit. Ik kreeg hem hierna ook niet meer aan. Ik heb de batterij er uitgehaald, maar dit hielp niet. Pas na ongeveer 5 minuten (wat voelde als een eeuwigheid aangezien ik de telefoon net 2 dagen had) startte hij weer op.

Verder nog geen problemen er mee gehad en ik doe erg voorzichtig met het toestel, maar hier schrok ik wel van. Is dit een bekend probleem (ik had al iets over reboots gelezen, maar dit lijkt me iets anders) of moet ik dit toestel weer inruilen?

• Amaze86
32gb versie heeft daar last van.

• micheldenhaag
Iemand hier al OTA die update gekregen op een unbranded G3 16gb?
Ik heb alle post wat doorlopen maar kan er geen uitsluitsel over vinden....

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-11 17:13
micheldenhaag schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:38:
Iemand hier al OTA die update gekregen op een unbranded G3 16gb?
Ik heb alle post wat doorlopen maar kan er geen uitsluitsel over vinden....
Is er nog niet voor NL. Als je toch een nieuwere versie wilt, zult je dit zelf erop moeten flashen.

• micheldenhaag
Ted_W schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:58:
[...]

Is er nog niet voor NL. Als je toch een nieuwere versie wilt, zult je dit zelf erop moeten flashen.
Ik heb geen zin om weer alles opnieuw in te richten... dus een OTA is wel het meest praktisch.
Al hoop ik dat mn towelroot niet in de weg zit.
Daar lees je uiteenlopende reacties over...
Pagina: 1 ... 13 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.