Okay een paar vraagjes waar misschien iemand antwoord op heeft....
1: is in het lockscreen...de optie "noodoproep" te disablen ?
2:Mobiele verbinding ( 2g,3g,4g ) valt soms spontaan weg, ...instelling ?
3:Is er een betere favorieten contacten widget dan de widget van LG ?
4:Is het iemand gelukt om mcafee te verwijderen ?
5:Heeft iemand een oplader in de auto , want mijn vorige oplader....gaat steeds uit en aan bij aansluiten op de lg....htc one m7 werkt perfect.....
6:Autohouder ?
Thx
Moet ook zeggen na een dag gebruik, batterij is eigenlijk niet slechter of beter dan de one m7.....dus daar eigenlijk tevreden.
Warm wordt hij eigenlijk ook niet echt ontzettend.......dus daar ook tevreden over.
Scherm, tja.....mooi scherm, echt zeer scherp , super helder ( 80 vindt ik Max ) ...maar ik denk niet dat ik verschil zie tussen 1080p en dit.
Software, daar zie ik toch nog wel een paar min puntjes ( maar ook niet echt veel ) ten opzichte van htc sense......en eigenlijk meer de zeer goede widgets van htc.
Op zich tot nu toe zeer tevreden, maar ik moet er wel bij zeggen dat bellen aan het oor, deze telefoon toch de max is......voelt iets minder fijn dan de htc on e m7 qua grootte aan je oor...kan nog wel , maar groter word zeer ongemakkelijk om hem lang vast te houden aan je oor.
Ben zeer tevreden tot nu toe, maar hier een minpuntje MCAFEE...dat is toch wel erg dat je niet zelf kunt kiezen voor een pakket en dit niet kunt verwijderen.
Toch nog een update , mijn netwerk verbinding valt steeds weg ( van 2g/3g/4g.....naar 2g/3g en 2g geprobeerd ) ..3 volle balkjes naar niks , en geen verbinding meer....20 seconden later is hij er weer de verbinding....
Instelling ( heb al wifi , gps bluetooth etc geprobeerd...blijft hetzelfde ) ?
[
Voor 72% gewijzigd door
jodel99999 op 09-07-2014 21:39
]