Gewoon de PC key in steam invoeren links boven; Games-> Activate a product on Steam.ShittyNL schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:58:
Kan de PC versie nog niet download/kan die niet vinden.
Edit: Steam code.
Ik heb wel een xbox code voor de geinteresseerde.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
JaNipje schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:34:
Duurt het zoeken van een game bij meer mensen een eeuw op de xbox one?
Stuur maar een dm, als je m hebben wil. ik zal zelf iemand selecteren (abonnees geef ik voorang
Edit, de key is weggegeven
[ Voor 19% gewijzigd door mrc4nl op 30-10-2014 20:03 ]
ora et labora
Playstation geeft nog 5000 weg via de volgende Facebook post.
https://www.facebook.com/PlayStationNL/posts/966360363381243
[ Voor 5% gewijzigd door Nick op 30-10-2014 19:26 ]
Edit: Key is weg.
Een tip voor de niet key hebbende mensen. Via curse was het mogelijk om de nieuwe tegenhanger van teamspeak/vent/raidcall van curse te proberen en een guaranteed alpha key te krijgen. Wellicht nog een optie voor de mensen die het nog willen proberen.
[ Voor 45% gewijzigd door Kvdv88 op 30-10-2014 21:57 ]
Stuur maar even een berichtje
Edit: Key is weg
[ Voor 9% gewijzigd door Boxtoy op 31-10-2014 13:32 ]
Dat was behoorlijk hectisch en nerveus, ook al omdat ik de controls niet echt kende.
Vandaag eindelijk eens proberen als Hunter te spelen
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Steam - XUNiLAhexta schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:05:
Wie zien we morgen tot en met zondag?
Steam - Uzuhl
Steam - Monkeystinos
En ik heb nog 1 PC key die ik zojuist in m'n mail gekregen heb. De eerste die mij een DM stuurt mag em hebben
Key uitgedeeld, have fun.
[ Voor 26% gewijzigd door mortare op 31-10-2014 12:26 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Als je in een groep zit kun je volgens mij nooit als monster spelen, kijk eens of je aantal vrienden hebt die ook de alpha spelen. Ook kun je dan betere teamwork verkrijgen doordat je elkaar kent en mogelijk ook met elkaar kunt praten.mobygo76 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:40:
Ik heb 3x gespeeld en steeds als monster terwijl ik die juist niet wou zijn.
Dat was behoorlijk hectisch en nerveus, ook al omdat ik de controls niet echt kende.
XBOX ONE
Ik ben trouwens echt benieuwd hoe het zal zijn om het monster te spelen, hoe makkelijk of moeilijk het is om te groeien, hoe sterk je uiteindelijk wordt tov de hunters en hoe groot de werelden zijn
[ Voor 86% gewijzigd door MrMistral op 31-10-2014 13:02 ]
PSN: MrMistral
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
De eerste die mij een DM stuurt krijgt een key voor de PC!
EDIT: IT'S GONE! xD
[ Voor 9% gewijzigd door BlazeMuis op 31-10-2014 13:34 ]
Misschien even andersom, als iemand nog een PC key heeft die hij/zij niet gebruikt een DM naar mij met de key mag ook
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Via welk platform en in welke tijdszone dan?mobygo76 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:40:
Ik heb 3x gespeeld en steeds als monster terwijl ik die juist niet wou zijn.
Ik krijg nog de preload foutmelding in Steam?
Volgens deze thread op Steam om 17:00 uur onze tijd.
Jammer dat ik vandaag net vrij ben en niet kan spelen dan
[ Voor 18% gewijzigd door PromWarMachine op 31-10-2014 14:10 ]
Verwijderd
Dat zal vast xbox zijn zij mochten 24 uur eerder beginnen, vanavond rond 19:00 (Edit 17:00) kun je volgens mij de pc versie "testen/spelen".PromWarMachine schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:08:
[...]
Via welk platform en in welke tijdszone dan?
Ik krijg nog de preload foutmelding in Steam?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 14:12 ]
PM als je key wilt hebben
edit: OP. voor de gene die nog niks hebben. check : http://steamcommunity.com...ons/0/613940109942484969/
[ Voor 52% gewijzigd door roboreaper op 31-10-2014 15:54 ]
Verwijderd
Mochten er mensen zijn met een key over hou ik me natuurlijk aanbevolen ;-)
Used! Thanks!!Flamax schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:55:
Members only:
XBOX ONE
Bears and Bulls

Eerste indruk van de ALPHA: op dit moment nog héél weinig grafische opties en geen mogelijk om 'screen borders' in te stellen.
Update:
Jeej, daar gaan we!
[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 31-10-2014 17:42 ]
Weg
I'm an Ironman!
Tijdens het eerste potje mocht ik meteen als monster 'Goliath' voor de nodige destructie zorgen en dat was gaaf.
Ik begon dus maar wat te rond te rennen, andere beesten te doden en op te eten, want ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk evolueren; bij elke evolutie krijg je namelijk skill points die je mag besteden over de volgende vier categorieën/abilities:
[list]• Rock throw;
• Leap smash;
• Fire breath;
• Dash.
Hoe meer punten per ability, hoe krachtiger de ability is.
Enfin, door het evolueren heen toch redelijk vaak te maken gehad met de hunters en dan begint de fun.
Helaas kwam ik er pas later achter dat je als monster (blijkbaar) ook een doel hebt: je moet namelijk is vernietigen. Dat wist ik dus niet en daar kwam ik te laat achter. Hierdoor heb ik het potje niet met succes af kunnen sluiten en ben ik alsnog vermoord door de hunters.
Wat leuk is, is dat aan het einde van elk potje een samenvatting wordt getoond. Leuk ook is de manier waarop dat gebeurd.
Hier nog een screenshot om de awesomeness van mijn Goliath te tonen.

En hier meer screenshots voor de geïnteresseerde.
Wat mij in positieve zin in ieder geval opvalt is de post-game log, of hoe je dat ook wilt noemen. Leuk als je goed communiceert met de groep maar de paar die ik ingame tegenkwam konden geen voice chat gebruiken.
Geen dank.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
En nu kan ik niet eens een game inkomen haha. Zal wel druk zijn daar.
veel plezier ermee
Thanks!DopeMasta schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:50:
Ik heb nog een code over deze is niet gebonden aan pc of console, hier kan je zelf een keuze in maken bij het registreren.
Members only:
veel plezier ermee
Servers zijn dood.
[ Voor 25% gewijzigd door New Yorker op 31-10-2014 18:55 ]
Weg
1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow
Anders zou je toch niet kunnen spelen duurt eeuwig om een match te vinden.Gmount schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:13:
Ik kreeg een cryengine error (couldn't allocate specular probe texture atlas) als ik probeerde op te starten. hij was net klaar met het ontsleutelen van de preload. toen bestanden gevalideerd en er miste inderdaad een bestand van 2 GB. ik kreeg nog steeds dezelfde error dus pc opnieuw opgestart. Nu komt er continue een pop up dat evolve wordt gestart en verder gebeurt er niets.
Heb ~30 minuten op het scherm het het ronddraaiende cirkeltje gezeten..... Servers zullen wel down zijn.
Pff elke "grote" game launch telkens hetzelfde
Grappig dat de kleuren van m'n logitech toetsenbord veranderd naar rood zodra ik de game opstart
Haha das wel lijp ik heb een Logitech QuickfireTK blue siwthc/leds dus die awesomeness heb ik helaas niet xDKw4kje schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:27:
Ja klopt, kan ook niks vinden.
Grappig dat de kleuren van m'n logitech toetsenbord veranderd naar rood zodra ik de game opstart
Hebbesmat.hi.as schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:28:
Volgens mij voor de X1:
Members only:
Nah, dat is het hele idee en risico van een alphaPlainside schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:26:
https://twitter.com/EvolveGame/status/528246797626404864
Pff elke "grote" game launch telkens hetzelfde
en dan de middelste banner natuurlijk
praktisch gewoon via curse voice
en dan hopen dat dat werkt

[ Voor 26% gewijzigd door StrongArmLance op 31-10-2014 20:01 ]
Duurt nu al langer dan een uur... Snap niet waarom het op de XBO wel werkt maar op de PC alles down pleurt
Edit.
Gelukkig is het weekend, en hoef ik dit weekend nergens heen
[ Voor 18% gewijzigd door BlazeMuis op 31-10-2014 20:49 ]
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Hij is uitgesteld op de PS4 door problemen met PSN 2.00C00P schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:51:
Is er al iemand binnen geraakt met een ps4?
Dat gassen gaat hem niet worden, heb 15 minuten zitten wachten op een team maar niks. Die problemen zullen nog wel even aanhouden.BvanOsch schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:02:
Net een key toegestuurd gekregen. Even downloaden via Steam en gassen maar.
[ Voor 42% gewijzigd door Zenety op 31-10-2014 21:05 ]
Ik zit nog steeds te wachten, welke rol heb jij als eerste gekozen?BvanOsch schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:15:
Vreemd, na je selectie van rollen werd ik al vrij snel gekoppeld aan een team...
Assault was mijn eerste keus, daarna support.Zenety schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:19:
[...]
Ik zit nog steeds te wachten, welke rol heb jij als eerste gekozen?
Heb precies hetzelfde, zal nog wel wat langer wachtenBvanOsch schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:21:
[...]
Assault was mijn eerste keus, daarna support.
trapper / support
Wanneer heb je die aangevraagd? Ik wacht al een tijdje...BvanOsch schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:02:
Net een key toegestuurd gekregen. Even downloaden via Steam en gassen maar.
Gisterenavond via Curse, krijg net een half uur geleden het mailtje binnen. Misschien moeten we elkaar toevoegen op Steam, dat moet werken lijkt me?Kiwitje schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:25:
[...]
Wanneer heb je die aangevraagd? Ik wacht al een tijdje...
Top! Ik zit in een gameNactive schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:58:
https://twitter.com/EvolveGame/status/528288963295838208 we moeten naar het schijnt steam restarten om de patch binnen te krijgen.
Start de game vervolgens niet -.-
I'm an Ironman!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Het lijkt mij wel zeer moeilijk om als beest te winnen. Ik heb dan ook drie games gespeeld waarin altijd de hunters winnen.
Ben benieuwd of ik vandaag nog een potje kan spelen.
Heb er een gedaan waarbij het monster won, maar ik lagde als een malle, dus we hebben weinig kunnen schieten op dat monster..
Grappig dat je dit zegt, heb net twee potjes gehad waar juist het monster won.Nactive schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:58:
Net een drie potjes gespeeld.
Het lijkt mij wel zeer moeilijk om als beest te winnen. Ik heb dan ook drie games gespeeld waarin altijd de hunters winnen.
Mijn eerste potje was als monster en won binnen 5 minuten.
Bij de 3e evolve is het meer van, waar zijn de hunters
[ Voor 12% gewijzigd door Zenety op 31-10-2014 23:17 ]
Als hunters is ook wel mooi als je net het monster weet te vangen in de dome.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Yo wil wel een key , is er nog eentje over? En wat bedoel je met members only. Tweakers lid zijn?orbit_ph schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:51:
Heb nog 2 keys voor de Xbox One.
Laat even weten wanneer deze gebruikt zijn aub.
Members only: key1
Members only: key2
Edit , sorry niet goed gekeken. Xbox1 en die heb ik niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 23:31 . Reden: niet goed gelezen ]
1x. maar dat was lag. even later disconnected.Gundogan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:25:
Als monster spelen is inderdaad leuk en spannend.Had alleen wel een keer dat alle abilities en ook feeden niet meer werkte? Wordt een beetje lastig dan.
Als hunters is ook wel mooi als je net het monster weet te vangen in de dome.
Dat betekend dat je ingelogd moet zijn om hem te kunnen zien.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:30:
[...]
Yo wil wel een key , is er nog eentje over? En wat bedoel je met members only. Tweakers lid zijn?
Thanks man hij werkte nog!Gundogan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:42:
Misschien werkt deze nog (PC key dus):
Members only:
Weet niet of het helemaal de bedoeling is maarja
Laatste post van de CEO op het forum: https://talk.turtlerockstudios.com/groups/Developers
Keys worden gedeeld in Geef hier je game vouchers weg!