Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:

• Robert1989
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 02-12 21:57
quote:
superiter schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:09:
[afbeelding]

Hierbij die van mij.

MacBook Pro 15" Touch Bar ID 2017 1TB 16GB 2.9Khz
Macbook Pro 15" Retina Mid 2012
Dell Ultrasharp 27"4K Monitor
iPad Pro 10.5 Wifi + 4G 256 GB
Lenovo Windows Laptops (2x)

Of screen
Ipad Air 2 128 GB (2x)
Iphone 7 Plus 128 GB
Iphone 6 Plus 128 GB
Iphone 6 128 GB
Welke case heb je om je iPad Pro heen zitten, lijkt op de Logitech?

• superiter
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-11 11:53
quote:
Robert1989 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:17:
[...]

Welke case heb je om je iPad Pro heen zitten, lijkt op de Logitech?
Neen, is van Gecko. Toen ik de iPad ben gaan halen was dat de enige voor de 10.5, en eigenlijk ben ik heel tevreden

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20:54
Mijn relax en chill stek thuis. What you see is what you get. Houd het opgeruimd, maar op een gegeven moment spaar je zoveel op dat het ergens moet staan.

Samenvattend
Macbook Pro 15" 2017
Xbox One S + Elite Controller
Panasonic GX80
Panasonic Full HD TV
MOTU Microbook II
ADAM Audio F5's
WD MyPassport SSD 512GB
Philips Hue bulbs
Ikea grut..

Mocht ik nog iets over het hoofd zien dan hoor ik het wel. :)

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• WHiZZi
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:13

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ok :+

Apple IIe uit 1984
Dubbele Apple Diskdrive
Apple II monitor

Met het spel Pinball erop.

Iets serieuzer:
Dit is hoe ik momenteel werk voor het HomeComputerMuseum

De Apple Mac is een iMac 7.1, dus de eerste aluminium iMac met Intel Core2Duo CPU. HDD is vervangen door een SSD en het geheugen is maximaal uitgebreid (dus 4GB). Draait El Capitan en vlot genoeg voor een beetje internet en een beetje Logic Pro 9 (alhoewel ik dan niet heel veel extra kan doen).

Deze stuurt o.a. een Tascam US-1800 aan welke op zijn beurt de output naar een oude Philips versterker stuurt. Deze laatste stuurt dan weer mijn Philips 22AH586 speakers aan, de befaamde en in mijn oren ultieme geluid van het Motional Feedback van Philips.

Verder op het bureau staat een Blue Yeti USB microfoon. De andere computers op deze foto zijn respectievelijk een Amiga CDTV (midden, onder TV), een Amiga 1200 (nieuwe case in doos) en 2x een Tandy Color Computer 3 (1 er van staat aan).

Dan heb ik deze momenteel ook opgesteld staan:

Eerste generatie, eerste model iMac :)

De Mac in huis (2011 iMac met i5 cpu) en mijn laptop (MacBookAir6,2) heb ik geen foto van.

Het HomeComputerMuseum gaat verhuizen! HELP JIJ MEE ??

• superiter
quote:
Knap!!!
Zo'n Tandy TRS-80 was mijn eerste computer.

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

quote:
superiter schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:31:
[...]
Knap!!!
Zo'n Tandy TRS-80 was mijn eerste computer.
Zonder teveel offtopic te gaan, de TRS-80 is een andere machine. Mogelijk doel je op de Color Computer en ik denk dat je een Color Computer 2 hebt gehad. Deze die hier op de foto staan zijn Color Computer 3, nooit uitgebracht in Europa ;)

• superiter
quote:
WHiZZi schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:48:
[...]

Zonder teveel offtopic te gaan, de TRS-80 is een andere machine. Mogelijk doel je op de Color Computer en ik denk dat je een Color Computer 2 hebt gehad. Deze die hier op de foto staan zijn Color Computer 3, nooit uitgebracht in Europa ;)
Akkoord, maar ook al is het niet helemaal hetzelfde, brengt herinneringen terug ;-)

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:59
heel gaaf @WHiZZi mooie collectie!

Ik heb volgens mij nog ergens bij mijn ouders een MacintoshSE staan die in ieder geval kan booten. Over twee weken kom ik er nog eens, dan zal ik eens kijken.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:27

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

quote:
WHiZZi schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:32:
Ok :+

[afbeelding]

Apple IIe uit 1984
Dubbele Apple Diskdrive
Apple II monitor

Met het spel Pinball erop.

Iets serieuzer:
Dit is hoe ik momenteel werk voor het HomeComputerMuseum
[afbeelding]

De Apple Mac is een iMac 7.1, dus de eerste aluminium iMac met Intel Core2Duo CPU. HDD is vervangen door een SSD en het geheugen is maximaal uitgebreid (dus 4GB). Draait El Capitan en vlot genoeg voor een beetje internet en een beetje Logic Pro 9 (alhoewel ik dan niet heel veel extra kan doen).

Deze stuurt o.a. een Tascam US-1800 aan welke op zijn beurt de output naar een oude Philips versterker stuurt. Deze laatste stuurt dan weer mijn Philips 22AH586 speakers aan, de befaamde en in mijn oren ultieme geluid van het Motional Feedback van Philips.

Verder op het bureau staat een Blue Yeti USB microfoon. De andere computers op deze foto zijn respectievelijk een Amiga CDTV (midden, onder TV), een Amiga 1200 (nieuwe case in doos) en 2x een Tandy Color Computer 3 (1 er van staat aan).

Dan heb ik deze momenteel ook opgesteld staan:
[afbeelding]
Eerste generatie, eerste model iMac :)

De Mac in huis (2011 iMac met i5 cpu) en mijn laptop (MacBookAir6,2) heb ik geen foto van.
En toen al een fingerprint reader, rechts naast de linker shifttoets :)

iMac te koop https://tweakers.net/aanbod/2176138/apple-imac-27-inch-32ghz-(mid-2010).html

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

quote:
Noisia schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:30:
heel gaaf @WHiZZi mooie collectie!

Ik heb volgens mij nog ergens bij mijn ouders een MacintoshSE staan die in ieder geval kan booten. Over twee weken kom ik er nog eens, dan zal ik eens kijken.
Momenteel heb ik > 130 computers staan waarvan verreweg het meeste functioneert. Ik heb ook een eMac, Power Macintosh 8500, 2x PowerMac G5, Macintosh G4 ('bolletje'), Apple II Europlus en uiteraard de Macintosh Classic.

Daarnaast dus ook Atari's, Commodore's, Mattel, IBM, Dragondata, Tandy, Philips, Olivetti etc.. Ik ga niet voor niks een HomeComputerMuseum beginnen ;)

• supermuffin
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 01-09 13:17

Na al jaren mee te kijken naar alle prachtige setups hierbij ook mijn setup!

Wat je ziet:
- MacBook Air (13-inch, Mid 2011) 1,8 GHz Intel Core i7
- LG IPS237L Zwart
- Shure SE215
- iPad Air WiFi 16GB Grijs
- Apple magic keyboard
- Apple magic trackpad
- Dit alles op een Ikea bureau met Ikea accessoires

Wat je niet ziet:
- Samsung Galaxy S8 (foto's mee gemaakt)
- iPhone 5 (staat als decoratiestuk in de kast)

• Frietsaus
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Goh ik heb het Apple virus weer te pakken hoor... :+

Wat je ziet:
- MacBook Pro 13" (2017) zilver
- LG UltraFine 4K, prachtscherm _/-\o_ (tipje: ze staan goedkoop op eBay UK, ongeveer 500 euro nieuw en minder dan 400 euro refurbished)
- Topre Realforce 87U 55g toetsenbord
- Logitech MX Master (stone)
- M-Audio Studiophile AV40 speakers
- Rain Design M-Stand

Wat je niet ziet:
- iPhone SE 32GB wit
- Apple Time Capsule 1TB, oudere model

Erg tevreden over de performance met twee hoge resolutie schermen. De performance van m'n 2015 MBP viel toch wat tegen, zeker op grafisch vlak.

Frietsaus wijzigde deze reactie 31-08-2017 13:50 (4%)
Reden: thumbnail

• ChristianBurger
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 02-12 09:30
quote:
Froggle schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:18:
Mijn relax en chill stek thuis. What you see is what you get. Houd het opgeruimd, maar op een gegeven moment spaar je zoveel op dat het ergens moet staan.

[afbeelding]

[afbeelding]

Samenvattend
Macbook Pro 15" 2017
Xbox One S + Elite Controller
Panasonic GX80
Panasonic Full HD TV
MOTU Microbook II
ADAM Audio F5's
WD MyPassport SSD 512GB
Philips Hue bulbs
Ikea grut..

Mocht ik nog iets over het hoofd zien dan hoor ik het wel. :)
Hoeveel inch is die panasonic full hd tv. Ben bijna van plan je bureau "na te apen". Ziet er echt gruwelijk uit.

Daarnaast nog een vraag over die stand onder je tv, heb je daar ook een naam/type van. Bedankt alvast

ChristianBurger wijzigde deze reactie 31-08-2017 19:19 (5%)

• Froggle
@ChristianBurger 37 inch. Verhoogd blad onder m'n TV heb ik zelf gefabriceerd. Gewoon wat tafelpoten naar de juiste lengte bij elkaar zoeken. Voorpoten in mijn geval 10cm, achterpoten 70cm. Voor de stevigheid (vanwege een totaalgewicht van zo'n 30kg) in totaal 8 stuks.

• ChristianBurger
quote:
Froggle schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:31:
@ChristianBurger 37 inch. Verhoogd blad onder m'n TV heb ik zelf gefabriceerd. Gewoon wat tafelpoten naar de juiste lengte bij elkaar zoeken. Voorpoten in mijn geval 10cm, achterpoten 70cm. Voor de stevigheid (vanwege een totaalgewicht van zo'n 30kg) in totaal 8 stuks.
O zo, heel mooi bedacht. Laatste vraag, hoe groot is je bureau blad. Kan dat slecht inschatten op de foto. Mijn tv is 40 inch dus heb eigenlijk zo'n zelfde blad nodig.

• Froggle
@ChristianBurger 150cm bij 100cm. Blad is massief hout. Lomp zwaar, maar erg mooi en stevig. Keuze voor de juiste olie is ook niet onbelangrijk.

Froggle wijzigde deze reactie 31-08-2017 19:51 (3%)

• ChristianBurger
quote:
Froggle schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:51:
@ChristianBurger 150cm bij 100cm. Blad is massief hout. Lomp zwaar, maar erg mooi en stevig. Keuze voor de juiste olie is ook niet onbelangrijk.
Nogmaals bedankt. Je hebt mij op ideeën gebracht voor een nieuwe setup. Stel dat het binnen kort klaar is plaatst ik een foto.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:41
quote:
Frietsaus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:48:
Goh ik heb het Apple virus weer te pakken hoor... :+

[afbeelding]
Mooi man, ook maar meteen een nieuwe MacBook gekocht?

Ik hoop binnenkort mijn bureau ook weer eens te showen. Ben nog in afwachting van een nieuwe monitor. Maar het kriebelt inderdaad weer een beetje. :9~

• Frietsaus
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Ja, ik dacht wel genoeg te hebben aan de 2015 maar ik kwam toch wat graphics power tekort. Parallels loopt nu ook tig keer vlotter dan op de 2015.

• MartijnMartijn
Eindelijk na zoveel tijd weer mijn eigen plek kunnen fixen:

Wat je ziet:

MacBook Pro late 2015
iPad Pro 9,7 inch
Sonos Play 1
LG 27'' 4k scherm

Edit: plaatje werkte niet.

MartijnMartijn wijzigde deze reactie 02-09-2017 14:41 (150%)

• cerberusss
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 06-12-2018
@martijnmartijn Oeh netjes.

Tip voor die power supply: ik heb een handmandje onder m'n bureau hangen, en daar liggen dat soort dingen in, netjes uit het zicht.

Niet specifiek deze, maar dan weet je wat ik bedoel:

Verder niks dan complimenten, lekker opgeruimd en erg mooi, die wit/hout combinatie. Plus monitor-armen krijgen sowieso +1 van mij, als je dat eenmaal gewend bent, dan wil je niet anders meer.

• MartijnMartijn
quote:
cerberusss schreef op maandag 4 september 2017 @ 07:51:
@martijnmartijn Oeh netjes.

Tip voor die power supply: ik heb een handmandje onder m'n bureau hangen, en daar liggen dat soort dingen in, netjes uit het zicht.

Niet specifiek deze, maar dan weet je wat ik bedoel:
[afbeelding]

Verder niks dan complimenten, lekker opgeruimd en erg mooi, die wit/hout combinatie. Plus monitor-armen krijgen sowieso +1 van mij, als je dat eenmaal gewend bent, dan wil je niet anders meer.
Bedankt voor je complimenten!
Ik heb de supply daar bewust liggen omdat ik hem dan snel kan afkoppelen en meenemen. Onder het bureau hangt wel een 'mandje' waarin alle kabels liggen.

En inderdaad, zonder monitorarm wil ik nooit meer. De voet van LG vond ik sowieso niet mooi. Zit nog netjes in de verpakking :9

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14:16
quote:
martijnmartijn schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:00:
Eindelijk na zoveel tijd weer mijn eigen plek kunnen fixen:

[afbeelding]

Wat je ziet:

MacBook Pro late 2015
iPad Pro 9,7 inch
Sonos Play 1
LG 27'' 4k scherm

Edit: plaatje werkte niet.
Nice! Welke monitor beugel gebruik je?

• MartijnMartijn

• cerberusss
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 06-12-2018
quote:
WTF?! Zo goedkoop? Onlangs nog twee steunen op Marktplaats gekocht voor resp. 25 en 40 euro, ik had net zo goed deze kunnen bestellen...

Edit: oh wacht, geen verzending naar NL...

cerberusss wijzigde deze reactie 04-09-2017 13:29 (7%)

• MartijnMartijn
quote:
cerberusss schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:28:
[...]

WTF?! Zo goedkoop? Onlangs nog twee steunen op Marktplaats gekocht voor resp. 25 en 40 euro, ik had net zo goed deze kunnen bestellen...

Edit: oh wacht, geen verzending naar NL...
Ik heb hem zelfs kunnen kopen voor 25 euro. Maar op Amazon DE staan genoeg alternatieven voor een kleine prijs.

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:21

Canaria

4313-3581-4704

Te zien: MacBook Pro 13" 2017, Beats Solo 3, Dell U2515H (aangesloten op pc en Mac), Satechi aluminium monitorstandaard, CalDigit USB-C-dock, Anker 5-ports USB-oplader, Audioengine D1 DAC (aangesloten op de pc via spdif en via de CalDigit op de Mac), Apple Watch, Logitech MX Anywhere 2, Audioengine A2 speakers en een Pok3r mechanisch toetsenbord met custom keycaps.

Oh en een Dopper bedrukt met het logo van mijn bedrijf, die ik bij klanten heb uitgedeeld.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 06:17
[quote]Canaria schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:34:
[afbeelding]

Te zien: MacBook Pro 13" 2017, Beats Solo 3, Dell U2515H (aangesloten op pc en Mac), Satechi aluminium monitorstandaard, CalDigit USB-C-dock, Anker 5-ports USB-oplader, Audioengine D1 DAC (aangesloten op de pc via spdif en via de CalDigit op de Mac), Apple Watch, Logitech MX Anywhere 2, Audioengine A2 speakers en een Pok3r mechanisch toetsenbord met custom keycaps.

Oh en een Dopper bedrukt met het logo van mijn bedrijf, die ik bij klanten heb uitgedeeld.
[/quote

Zo’n usbdock onder je scherm, is dat ongeveer hetzelfde als een computerdock? Of hoe werkt dat ongeveer?

• supersnathan94
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 04-12 21:51
@Jordyz dat ding geeft alleen stroom af. Heb er zelf ook twee voor telefoon en iPad enzo. Werkt handiger dan een heel blok vol stekkers.

• zwik
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 25-11 13:36

zwik

randomized

quote:
Canaria schreef op donderdag 7 september 2017 @ 20:34:
[afbeelding]

Cool! Waar heb je dat toetsenbord vandaan? Zoek ook een klein toetsenbord :) .

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

quote:
zwik schreef op maandag 11 september 2017 @ 12:21:
Cool! Waar heb je dat toetsenbord vandaan? Zoek ook een klein toetsenbord :) .
Als het je echt alleen om de afmetingen gaat: het Apple Wireless Keyboard en de Logitech K380 en K810 zijn zelfs nog een aantal millimeter korter :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• zwik

zwik

randomized

Ging me voornamelijk om een 60% mechanische toetsenbord :) . Bedankt voor de tip anyway!

zwik wijzigde deze reactie 11-09-2017 13:54 (18%)

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:26

Vaal

Van Binsbergen, lul!

quote:
zwik schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:53:
Ging me voornamelijk om een 60% mechanische toetsenbord :) . Bedankt voor de tip anyway!
Met gevaar voor je portomonnee, http://www.reddit.com/r/mechanicalkeyboards

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

• sonderpa
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09:55
quote:
en een Pok3r mechanisch toetsenbord met custom keycaps.
Deze? Vortex POK3R

• Crazyanz
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 18:28
Bij mij is er nu een Obins Anne pro onderweg. Die heeft ook bluetooth 4.0. Tussen 50-60 euro te krijgen ex invoer.

Crazyanz wijzigde deze reactie 11-09-2017 16:17 (68%)

• Mark.
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 28-07-2018

Mark.

Defensor

quote:
[afbeelding]

Leuk!

V.w.b.het dik gedrukte had ik eerst het idee dat je een oude Apple laptop als steun voor je monitor gebruikte totdat mij de vele USB poorten opviel.

De mens wikt maar God beschikt.

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:21

Canaria

4313-3581-4704

@zwik @sonderpa yes, een Vortex Pok3r, via Amazon. Toetsen heb ik vervangen door deze: https://pimpmykeyboard.com/dsa-sublimated-keycap-sets/

Vooral omdat ik het mooi vind, ik typ niet minder fijn op het toetsenbord van de MacBook Pro. Het verschil in travel bevindt zich in de ordegrootte van lichtjaren.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• zwik

zwik

randomized

Thanks @Canaria ! Ik doe het ook zeker niet voor de travel maar meer on the go toetsenbord. Thuis gebruik ik een DAS full size toetsenbord, dat is te groot voor onderweg. Zo'n kleintje kan mooi in een rugtas.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Mijn werkplek thuis :)

- Mac Pro 16GB met 256GB SSD en 1TB externe SSD.
- Logitech K810 keyboard, Magic Trackpad en Logitech MX Master muis
- Macbook Pro 2016 13" non-TB
- iPhone SE 64GB
- iPad Pro 10.5" 64GB met Pencil
- DacMagic XS met AKG K550 hoofdtelefoon
- Yamaha RX-A840 receiver aangesloten op monitor
- PS4 aangesloten op receiver (eigenlijk nooit gebruikt, PS Pro in de woonkamer)
- KEF 2005.3 speakers met SVS SB12-NSD subwoofer
- Interstuhl Prosedia Airspace bureaustoel
- Mooie blanke vlek op het bureau vanwege verwijderen desk pad :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mark12121979
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 16:20

M3P / Solid Black / Zwart / 20" Performance / No FSD / LM: Alphabet / Bestelling: 04-09 / RN: 05-09 / VIN (source): 26-11 / SMS: 03-12 / Levering: 09-12)

• Aramiss
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 02-12 23:40
quote:
Crazyanz schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:10:
Bij mij is er nu een Obins Anne pro onderweg. Die heeft ook bluetooth 4.0. Tussen 50-60 euro te krijgen ex invoer.
Waar heb je dit toetsebord aangeschaft en wat is het totale bedrag wat je kwijt bent geweest inclusief invoer en verzending?

PSN: dixeN1337

• Geteisem
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:52

Geteisem

Forty-six and two ahead of me

under construction -

• Monga
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:35
quote:
Geteisem schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:09:
[...]

Nog een vraag welke lamp is dat met Vader?
Ik denk deze ;)

• Mark12121979
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 16:20

M3P / Solid Black / Zwart / 20" Performance / No FSD / LM: Alphabet / Bestelling: 04-09 / RN: 05-09 / VIN (source): 26-11 / SMS: 03-12 / Levering: 09-12)

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:38
Plant op m'n bureau gezet:

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:35

Zo ziet mijn setup eruit als er echt gewerkt wordt, ipv voor een foto.

MacBook Pro 15” 2018 16/512 GB, iPad 2018 128 GB, iPhone XR 128 GB

• peakrever
quote:
macmellow schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:06:
[afbeelding]

Lekker Netflix op de achtergrond tijdens 't werken :P _/-\o_

• bokkow
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:00

bokkow

appleflap

quote:
macmellow schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:06:
[afbeelding]

Bevalt die soundbar een beetje?

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:35
quote:
Arthur-M. schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:52:
[...]

Lekker Netflix op de achtergrond tijdens 't werken :P _/-\o_
Pauze nemen hoort er ook bij :D
quote:
bokkow schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:08:
[...]

Bevalt die soundbar een beetje?
Precies dat; een beetje. Je hoort static als er niks afgespeeld wordt, maar wel erg fijne formfactor.

MacBook Pro 15” 2018 16/512 GB, iPad 2018 128 GB, iPhone XR 128 GB

• Dalike
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20:50
Net een leuk pakje binnen gekregen :-)

My vinyl collection My Blu-ray collection

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 02-12 20:00
quote:
Dalike schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:58:
Net een leuk pakje binnen gekregen :-)

[afbeelding]
Meer foto's! :9 Netjes, jammer dat ze niet een variant zonder nulpad hebben, anders had ik die gehaald ipv mijn Apple Magic Keyboard.

• Dalike
quote:
Dagg schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:50:
[...]

Meer foto's! :9 Netjes, jammer dat ze niet een variant zonder nulpad hebben, anders had ik die gehaald ipv mijn Apple Magic Keyboard.
Ik heb momenteel nog geen vast bureau, zit alleen maar aan mijn eettafel. binnenkort gaan we verbouwen en dan gaan we een echt bureau hebben. Dan komen de volledige foto's. Maar deze is ook wel leuk.

Fantastisch leuk toetsenbord trouwens. Ik heb ze vooral gekocht voor het gemak om met meerdere laptops te kunnen werken. Zowel op mijn Macbook als op mijn (werk) Windows PC gaat dit redelijk vlot :-)
Ik ben trouwens fan van die numpad, eindelijk nog eens blind getallen kunnen typen :-)

Matias by night! :-)

Als goeie Belg uiteraard Azerty ;-)

• diotav
  • Laatst online: 21:00

dion.im

• Proliner
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 26-09 19:03
quote:
Exirion schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:39:
[afbeelding]

Mijn werkplek thuis :)

- Mac Pro 16GB met 256GB SSD en 1TB externe SSD.
- Logitech K810 keyboard, Magic Trackpad en Logitech MX Master muis
- Macbook Pro 2016 13" non-TB
- iPhone SE 64GB
- iPad Pro 10.5" 64GB met Pencil
- DacMagic XS met AKG K550 hoofdtelefoon
- Yamaha RX-A840 receiver aangesloten op monitor
- PS4 aangesloten op receiver (eigenlijk nooit gebruikt, PS Pro in de woonkamer)
- KEF 2005.3 speakers met SVS SB12-NSD subwoofer
- Interstuhl Prosedia Airspace bureaustoel
- Mooie blanke vlek op het bureau vanwege verwijderen desk pad :P
Wat is het modelnummer van het scherm?

• luckremers
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 19:29
quote:
Dalike schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:33:
[...]

Ik heb momenteel nog geen vast bureau, zit alleen maar aan mijn eettafel. binnenkort gaan we verbouwen en dan gaan we een echt bureau hebben. Dan komen de volledige foto's. Maar deze is ook wel leuk.

Fantastisch leuk toetsenbord trouwens. Ik heb ze vooral gekocht voor het gemak om met meerdere laptops te kunnen werken. Zowel op mijn Macbook als op mijn (werk) Windows PC gaat dit redelijk vlot :-)
Ik ben trouwens fan van die numpad, eindelijk nog eens blind getallen kunnen typen :-)

Matias by night! :-)
[afbeelding]
Als goeie Belg uiteraard Azerty ;-)
Gaaf toetsenbord! Waar komt die vandaan? :9~

iPhone of iPad reparatie nodig? Kijk bij mijn advertenties!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

quote:
Proliner schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:38:
Wat is het modelnummer van het scherm?
Het is de U3415W die later is opgevolgd door de U3417W. Inmiddels heb ik 'm 2.5 jaar en hij bevalt nog altijd top :) Ik heb er 3 apparaten aan hangen via HDMI/DP/mDP.

• Dalike
quote:
luckremers schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:19:
[...]

Gaaf toetsenbord! Waar komt die vandaan? :9~
Dat is het fantastische Matias Wireless Aluminium Keyboard with Backlight.

Ik heb het van een Franse website gekocht omdat ik als Belg Azerty addict ben -) Querty aanhangers gaan een heel pak meer keuzes hebben, zo ook een Space Grey versie!

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 04-12 07:36
quote:
Ik vraag me bij dit soort foto's altijd af of er überhaupt wel gewerkt wordt op deze bureau's?

• JustSys
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 09:05
Denk dat ze eerst een halve dag hun buro eerst schoonmaken en de foto is het terug een normale buro :)

Ik ben dr nog niet aan toegekomen om mijn buro te posten gewoon weg teveel rommel oOo

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
quote:
JustSys schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:57:
Ik ben dr nog niet aan toegekomen om mijn buro te posten gewoon weg teveel rommel oOo
Als er tussen die rommel een Apple logo te zien is dan past het hier al.

• MedionAkoya
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

quote:
kneusteun schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:20:
[...]

Ik vraag me bij dit soort foto's altijd af of er überhaupt wel gewerkt wordt op deze bureau's?
Schoolcomputers liggen ook zo bij... :P

Maar je heb gelijk, op een bureau staat vaak een stapeltje papieren o.a. boete's, brieven van de rechtbank...Die wil je niet op de foto hebben. :+

Enige uitzondering zijn wel overvolle bureau's van docenten.

MedionAkoya wijzigde deze reactie 11-11-2017 16:04 (7%)

Civiele Techniek.

• diotav
  • Laatst online: 21:00
quote:
kneusteun schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:20:
[...]

Als ik as we speak een foto van mijn bureau zou maken ziet het er inderdaad net zo uit. Ik kan dan ook niet dealen met niet opgeruimde bureau's, ook niet op het werk.

dion.im

• Abbadon
  • Laatst online: 21:38

Abbadon

Mac Powered

Onlangs verhuisd, heb nu een werkruimte:

Een MBP 15" model 11,3 en een 4K NEC scherm. Altijd ligt er meer zooi op tafel, midden in de week maar zondags niet :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Froggle
Op Apple gebied weinig veranderd. MBP2017 bevalt prima. Een nieuwe 4K TV en een Xbox One X hebben hun plaats gevonden, en het plateau waar m'n TV op stond is eruit. Wat mij betreft veel beter/rustiger zo. :)

Wat staat er op?

Ja ik steek binnenkort nog wel 2 zwarte UTP kabeltjes tussen de muur en de router. :+

Froggle wijzigde deze reactie 13-11-2017 14:17 (13%)

• MaxAlen1
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22-10 21:51

Een tijdje geleden zelf mijn bureau gemaakt.
Het blad is gemaakt van oude gebruikte steigerhouten planken met daarover een lak laag van de Karwei.
De twee zwarte schragen komen van de IKEA.

Op het blad is te zien een Macbook Pro 13 inch 2011 met een Apple Cinema Display 27 inch.

-Strak-Opgeruimd-Netjes-Cablemanagement- :)

MaxAlen1 wijzigde deze reactie 17-11-2017 20:23 (151%)

• SavageBrother
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15:41
Is 't niet eens tijd om een muismat aan te schaffen?

It's dogged that does it

• peakrever
quote:
Abbadon schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:16:
Onlangs verhuisd, heb nu een werkruimte:

[afbeelding]

Een MBP 15" model 11,3 en een 4K NEC scherm. Altijd ligt er meer zooi op tafel, midden in de week maar zondags niet :P
Mooie setup en boekenkast :)

• MaxAlen1
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22-10 21:51
quote:
SavageBrother schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:23:
Is 't niet eens tijd om een muismat aan te schaffen?
Voor de foto heb ik deze weg gelaten. Heb een niet foto waardige muismat..
Suggesties voor een mooie, goede muismat?

• SavageBrother
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15:41
Nou, toevallig weet ik dat je bij de HEMA een foto op een muismat kan laten printen. Erg leuk, vooral om te krijgen though!

It's dogged that does it

• Coldbullet
  • Laatst online: 08:33

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

quote:
MaxAlen1 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:16:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Een tijdje geleden zelf mijn bureau gemaakt.
Het blad is gemaakt van oude gebruikte steigerhouten planken met daarover een lak laag van de Karwei.
De twee zwarte schragen komen van de IKEA.

Op het blad is te zien een Macbook Pro 13 inch 2011 met een Apple Cinema Display 27 inch.

-Strak-Opgeruimd-Netjes-Cablemanagement- :)
Lekker pilske! Owja en mooie bureau;)

• JeroenPIH
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 05-04 16:17
Niet mijn eigen bureau, maar die van mijn dochtertje.

Afgelopen week een mooi bureau voor dochterlief gemaakt, 3m40 lang.
Het nieuwe bureau verdiende natuurlijk nog een echt pronkstuk.
Via Marktplaats voor een paar tientjes een prachtige late 2006 iMac gekocht.
De laatste witte iMac wat natuurlijk geweldig staat op een wit bureau.
Draait als een tierelier, ideaal voor internetten, youtube en internet spelletjes.

Hier het hele bureau (nog zonder iMac)

• yorroy
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:23
@JeroenPIH wat een leuk idee man. Lekker retro en voor het doel prima inderdaad

iPhone 7 |  Watch 2 |  MBpR 2015 |  Apple TV 4 |  Hackintosh i3-8100

• JeroenPIH
Thanks, vindt het zelf de mooiste iMac ooit.
Nu ff kijken of ik hem kan voorzien van een jongere OSX dan Lion. Veel wordt er niet meer ondersteund met Lion.
Als dat lukt dan een SSD erin en dochterlief kan hopelijk een lange tijd vooruit met dit pareltje.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

quote:
JeroenPIH schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:46:
Nu ff kijken of ik hem kan voorzien van een jongere OSX dan Lion. Veel wordt er niet meer ondersteund met Lion.
Als dat lukt dan een SSD erin en dochterlief kan hopelijk een lange tijd vooruit met dit pareltje.
Dat gaat niet lukken, want Lion is echt het recentste dat deze hardware ondersteunt. Niet zo gek natuurlijk, want we hebben het over een 11 jaar (!) oude computer. Dat ie tamelijk recente software nog draait is al heel mooi. De looks zijn inderdaad leuk, en voor een jong meisje voldoet het voor de basic dingen vast nog wel, maar het is wel bijna over de houdbaarheidsdatum heen :)

Overigens is het voor die 'paar tientjes' nog steeds een leuk ding om te hebben en te houden, dus nooit een miskoop.

Exirion wijzigde deze reactie 19-11-2017 12:08 (7%)

• bokkow
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:00

bokkow

appleflap

quote:
JeroenPIH schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:46:
Thanks, vindt het zelf de mooiste iMac ooit.
Met een beetje hobbyen gaat dat wel:

https://forums.macrumors....orted-macs-guide.1761432/

Ik heb een Late 2006 iMac met El Capitan gezien.

• JeroenPIH
Klopt, wil het met MacPostFactor of macOS Extractor proberen.
Nadeel van Lion is dat er niet veel meer ondersteund wordt.
De 2007 iMacs kunnen t/m El Capitan, en iMacs zijn technisch bijna gelijk aan de eind 2006 iMac.
Dus ben benieuwd of het lukt, zou leuk zijn.

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13:41
Knoop is doorgehakt er komt een iMac 27inch. Zoek alleen nog een subtiel bureau/tafeltje om de Mac in de woonkamer te kunnen plaatsen. Iemand tips? Mag ook per dm.

Als ie staat dan komt er van zelfsprekend een foto.

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

• Coldbullet
  • Laatst online: 08:33

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

quote:
koentjuh1987 schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:14:
Knoop is doorgehakt er komt een iMac 27inch. Zoek alleen nog een subtiel bureau/tafeltje om de Mac in de woonkamer te kunnen plaatsen. Iemand tips? Mag ook per dm.

Alvast gefeliciteerd! Geweldige machine. Wat voor tafel of bureau is geheel afhankelijk van de stijl en formaat kamer..

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

quote:

Dat kan beter in een apart topic dan hier. Dit is topic bedoeld voor het showen van je Apple setup :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• koentjuh1987
quote:
Daedalus schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:05:
[...]
[mbr]Dat kan beter in een apart topic dan hier. Dit is topic bedoeld voor het showen van je Apple setup :)[/]
geen probleem. Doe ik dat.

Maar zeker geweldig apparaat. af-fabriek met 8gb geheugen en zelf uiteindelijk volduwen met 32 gb. Gewoon... omdat het kan ;)

• Ascension
  • Nu online
quote:

Heb zelf de BlueLounge Studiodesk XL. Mooi bureau, je kan je kabels makkelijk netjes wegwerken. Enige nadeel is wel dat je daardoor wat minder verticale beenruimte onder het bureau hebt.

https://www.bluelounge.com/products/studiodesk

• supersnathan94
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 04-12 21:51
quote:
Ascension schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:56:
[...]

Heb zelf de BlueLounge Studiodesk XL. Mooi bureau, je kan je kabels makkelijk netjes wegwerken. Enige nadeel is wel dat je daardoor wat minder verticale beenruimte onder het bureau hebt.

https://www.bluelounge.com/products/studiodesk
Enige nadeel? Man wat een bedrag. Supervet ding dat wel, maar voor dat geld ga ik liever zelf klussen. Ik ga ASAP beginnen met mn bureau ombouwen (zodat ik dmv dc powerjacks magsafes in kan prikken) en dan heb je in feit hetzelfde alleen dan voor €10 en je houd de beenruimte ;)

• Ascension
  • Nu online
quote:
supersnathan94 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:06:
[...]

Enige nadeel? Man wat een bedrag. Supervet ding dat wel, maar voor dat geld ga ik liever zelf klussen. Ik ga ASAP beginnen met mn bureau ombouwen (zodat ik dmv dc powerjacks magsafes in kan prikken) en dan heb je in feit hetzelfde alleen dan voor €10 en je houd de beenruimte ;)
Ok, echt goedkoop is ie niet dat is waar maar prijs is ook persoonlijk. En ik ben vermoedelijk niet zo handig als jij ;-)

• Jeroen2611
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 25-11 17:31
Na lange tijd niks meer te hebben gepost en onlangs ook nog een verhuizing achter de rug, presenteer ik hierbij:

https://i.imgur.com/y7pJKWx.jpg

Heb een link van je foto gemaakt, want met 3726x2792 pixels is ie wel erg groot. Zou je een thumbnail van maximaal 640 pixels breed willen maken met een link naar het origineel?

Macbook Pro (2014)
Samsung Curved Monitor
Apple KB/Trackpad
Xbox One S Controller
Ahrend 2020 Bureaustoel

En nee, de foto is niet gemaakt in zwart/wit 8)

Daedalus wijzigde deze reactie 13-01-2018 15:53 (24%)

• PMBergman
  • Laatst online: 19:11
Na een lange tijd zelf dit topic te hebben gevolgd, wil ik toch ook mijn 'werkplek' delen met jullie.

Wat je ziet:
Een MacBook Pro (early 2011, upgrades: 500GB SSD en 16 GB RAM)
LG 29UB67
Asus USB-AC51 AC600 dongle
FORSÅ Bureaulamp van de Ikea
Een antiek bureau van marktplaats
Een vaas met erin een tak met katoen
Een WoodWick kaars

Wat je niet ziet:
iPhone 6s (waarmee de foto is genomen)

Ondanks de leeftijd, gaat hij nog wel mee. Helaas is sinds een aantal weken mijn wifi overleden. Zelfs de repairshop krijgt hem niet aan de praat. Vandaar ook de dongle.
Ook kan hij nogal heet worden en daardoor bevriest alles (behalve de muis, weet iemand waarom?)
Ik ben er heel blij mee, en helpt mij door mijn studie en werk heen.
Desondanks ben ik wel nog aan het sparen voor een nieuwe15" MacBook Pro (bijna helemaal geüpgraded).

Edits
- Typo

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

quote:
Jeroen2611 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:55:
Na lange tijd niks meer te hebben gepost en onlangs ook nog een verhuizing achter de rug, presenteer ik hierbij:

[afbeelding]

Macbook Pro (2014)
Samsung Curved Monitor
Apple KB/Trackpad
Xbox One S Controller
Ahrend 2020 Bureaustoel

En nee, de foto is niet gemaakt in zwart/wit 8)
Een beetje cable management zou het af maken :)

• TweakTweet
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 02-12 14:31
Hierbij ook mijn bijdrage met mijn splinternieuwe MacBook Pro 13"

Vind het optimaal werken met mijn externe beeldscherm boven de MacBook.
Rechts van m'n MacBook de reMarkable Paper Tablet (tip: fantastisch ding) waardoor ik eigenlijk op drie verschillende schermen kan werken.
Alleen 'Cable Management' is een heikel punt... |:(

Wat je ziet:
- MacBook Pro 13" Space Grey (2017)
- Philips 246E
- Logitech speakers
- reMarkable Paper Tablet (incl. pen en folio)
- Adapter voor USB-c, HDMI, USB
- Telefoondock van Ikea (met oude Windows Phone ter illustratie, iPhone voor foto's ;) )
- En nog wat accessoires (opbergbakken, rekenmachine, lichtafstandsbediening, Dock (van oude externe harde schijf :? ) voor Secrid Wallet en KeySmart)
- Voor de oplettende kijker; een virtuele TouchBar en op de achtergrond een MacBook Pro uit 2006 )(zonder accu weliswaar...) ;)

https://tweakers.net/ext/f/y0TDQe75YUTNNir8F54tzVUR/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/kUnD2DQVV7Mkj8gla0QcRK9B/thumb.jpg

TweakTweet wijzigde deze reactie 13-01-2018 16:09 (63%)
Reden: Op verzoek; Verkleinen foto's (excuus ;))

• Max-Imus
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15:56
Goedenavond, Ik kom hier denk ik eens even mengen. Gebruik zelf al jaren een imac, maar heb hem afgelopen oktober ingeruild en een nieuwe MBP 15" gekocht. Run hem in triple boot met windows en ubuntu.
setup:
- mbp 15" silver 2017 (3,1 ghz en rp 560)
- samsung c34h890 monitor (ultrawide 1440p curved)
- razer peripherals [in love with the rgb ;) ]
- samsung t5 ssd voor de gamecollectie
- blue yeti microphone
- audioquest nighthawk
- zit te dubben over een externe GPU, iemand hier ervaring mee? (volg zelf actief de discussies op egpu.io)

In tegenstelling tot TweakTweet heb ik geen last van cable management, er gaat een usb-c kabel in mn monitor, en daar zitten achterin alle kabels netjes weggewerkt. (waarvoor thunderbolt 3 wel niet goed is)
Verder heb ik nog wat losse accessoires (eeuwige adapters, want usb-c is nou niet bepaald overal geïmplementeerd)

• TweakTweet
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 02-12 14:31
quote:
Max-Imus schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 17:51:
Goedenavond, Ik kom hier denk ik eens even mengen. Gebruik zelf al jaren een imac, maar heb hem afgelopen oktober ingeruild en een nieuwe MBP 15" gekocht. Run hem in triple boot met windows en ubuntu.
setup:
- mbp 15" silver 2017 (3,1 ghz en rp 560)
- samsung c34h890 monitor (ultrawide 1440p curved)
- razer peripherals [in love with the rgb ;) ]
- samsung t5 ssd voor de gamecollectie
- blue yeti microphone
- audioquest nighthawk
- zit te dubben over een externe GPU, iemand hier ervaring mee? (volg zelf actief de discussies op egpu.io)

In tegenstelling tot TweakTweet heb ik geen last van cable management, er gaat een usb-c kabel in mn monitor, en daar zitten achterin alle kabels netjes weggewerkt. (waarvoor thunderbolt 3 wel niet goed is)
Verder heb ik nog wat losse accessoires (eeuwige adapters, want usb-c is nou niet bepaald overal geïmplementeerd)
Foto's....????!!! ;)

• Max-Imus
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 15:56
quote:
Zoals eerder gezegd ergens in deze thread: "eerst even opruimen"
dan komen ze vanzelf

• mc-koenoe
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-11 11:59
Ik snuffel altijd rond in dit topic voor inspiratie, dus ook zelf mijn huidige setup maar eens delen:

Wat je ziet:
  • MacBook Pro 15" 2016 - Space gray
  • Twelve South BookArc - Space gray
  • LG 34UC99-W
  • Apple Magic Trackpad 2
  • Apple Magic Keyboard 2
  • Logitech MX Master 2S
  • Mytek Brooklyn Dac
  • Sony MDR-Z1R
  • Sennheiser HD800s
  • Hifiman Edition X V2
  • ZMF Eikon

• Afroman9
  • Laatst online: 01-12 18:27
Na vooral veel kijken en veel inspiratie opdoen, hierbij mijn werkplek.

Enkel nog een NAS en ik ben helemaal tevreden! :) Zit hier erg graag!

Afroman9 wijzigde deze reactie 03-02-2018 14:31 (100%)

• spork
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 04-12 15:24
Nieuw bovenkantje op mijn bureau poten en een tweede beeldscherm

Op het bureau:
-2014 MBPr 2,8Ghz, 16GB, NVIDIA GeForce GT 750M
-Dell U2713HM
-Dell U2713HM
-KRK Rokit 5
-KRK Rokit 5
-3DConnexion space navigator
En een hele hoop andere zooi O-)

Onder het bureau:
-Airport Express
-TP-Link 7+2 Usb3 hub
-Netgear 5poorts Gigabit switch
-Monster power centre

Achtergrondje door mijn broer: RobbertAlblas.nl

spork wijzigde deze reactie 05-02-2018 17:16 (6%)

• koentjuh1987
quote:
Afroman9 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:27:
Na vooral veel kijken en veel inspiratie opdoen, hierbij mijn werkplek.

Enkel nog een NAS en ik ben helemaal tevreden! :) Zit hier erg graag!
nog wat cablemanagement zou het helemaal afmaken.
Vanwaar de reden voor een setup met imac en een aparte met de macbook?
Of is een van beide apparaten van partner?

• Afroman9
quote:
koentjuh1987 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:47:
[...]

nog wat cablemanagement zou het helemaal afmaken.
Vanwaar de reden voor een setup met imac en een aparte met de macbook?
Of is een van beide apparaten van partner?
Ik moet idd nog wat verzinnen voor de kabels maar dat heeft geen hoge prioriteit.

En inderdaad ik woon samen met mijn vriendin. De iMac is van “haar” en de MacBook is van “mij”.

Tussen aanhalingstekens want we delen de computers gewoon. Hebben een eigen account erop haha.

• koentjuh1987
quote:
Afroman9 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:11:
[...]

Ik moet idd nog wat verzinnen voor de kabels maar dat heeft geen hoge prioriteit.

En inderdaad ik woon samen met mijn vriendin. De iMac is van “haar” en de MacBook is van “mij”.

Tussen aanhalingstekens want we delen de computers gewoon. Hebben een eigen account erop haha.
ah vandaar. Lagen meerdere macbooks in de kast zag ik. Defect of enkele jaren oud en inmiddels vervangen door een nieuwe exemplaar?

• AdrianoG
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 24-04 23:58
Recent wat vernieuwd qua werkplek thuis i.v.m. toch wat meer thuiswerken.

Overdag:

Kan helaas niet nog een foto uploaden van hoe het er 's avonds uit ziet ivm max mb's.

AdrianoG wijzigde deze reactie 06-02-2018 16:28 (22%)

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21:20

Nitai

Feels good man

quote:
AdrianoG schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:26:
Recent wat vernieuwd qua werkplek thuis i.v.m. toch wat meer thuiswerken.

Overdag:

[afbeelding]

Kan helaas niet nog een foto uploaden van hoe het er 's avonds uit ziet ivm max mb's.
Is wel moeilijk te zien zo. Anders misschien img.ur gebruiken ofzo?

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• AdrianoG
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 24-04 23:58
quote:
Nitai schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:51:
[...]

Is wel moeilijk te zien zo. Anders misschien img.ur gebruiken ofzo?
Goeie tip, hierbij de betere foto's. Ben zelf erg tevreden :)

• Afroman9
quote:
koentjuh1987 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:14:
[...]

ah vandaar. Lagen meerdere macbooks in de kast zag ik. Defect of enkele jaren oud en inmiddels vervangen door een nieuwe exemplaar?
Ik kan er met moeite afstand van nemen. Ze doen het allemaal nog, maar zijn traag. Wellicht dat ik er ooit een opknapprojectje mee maak. (SSD's kosten tegenwoordig toch niet zoveel meer). Ze worden enkel gebruikt op feestjes voor videomateriaal op beamers, of als DJ/muziek-laptop. Kunnen altijd handig zijn.:)
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True