|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
** SCHOP **
Ik upgrade bij deze mijn wens met een vergoeding genaamd KRAT BIER voor de developers afdeling @ Tweakers HQ
Ik upgrade bij deze mijn wens met een vergoeding genaamd KRAT BIER voor de developers afdeling @ Tweakers HQ

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Had je het antwoord in Mijn Bookmark "knop" is zojuist verschoven ?! niet gezien?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat gaat over iets anders, HoT 
Dit gaat over een link naar een verwijderde post, waar jij naar linkt gaat over de locatie van de functie zelf
Dit gaat over een link naar een verwijderde post, waar jij naar linkt gaat over de locatie van de functie zelf
Duidelijke topictitels

Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik heb een ticket gemaakt om te kijken wat technisch de mogelijkheden zijn om dit te verbeteren
Intentionally left blank
Helemaal geweldigcrisp schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:15:
Ik heb een ticket gemaakt om te kijken wat technisch de mogelijkheden zijn om dit te verbeteren
Ik kan trouwens wel begrijpen dat Hero of Time in de war is : Het probleem uitleggen aan iemand die er nooit mee te maken heeft gehad is best wel lastig
Pagina: 1