Omdat ik er de laatste tijd vaak tegen aan ben gelopen wou ik het volgende voorstellen :
Is het mogelijk om de melding/error die verschijnt als je een Bookmark link aanclickt die leidt naar een post die verwijderd is zo aan te passen dat erbij staat wat je probeerde op te vragen ??
Dus bijvoorbeeld : Je probeert "nero355 in Battlefield 3" te openen, maar deze leidt helaas naar een verwijderde post. Wil je naar Battlefield 3 gaan ?
Of iets in die richting ... ?! Zou echt tof zijn
Ik open namelijk vaak genoeg 20 tabs of zo achter elkaar en dan elke keer maar zoeken welke nou de error geeft word je meestal niet blij van
Is het mogelijk om de melding/error die verschijnt als je een Bookmark link aanclickt die leidt naar een post die verwijderd is zo aan te passen dat erbij staat wat je probeerde op te vragen ??
Dus bijvoorbeeld : Je probeert "nero355 in Battlefield 3" te openen, maar deze leidt helaas naar een verwijderde post. Wil je naar Battlefield 3 gaan ?
Of iets in die richting ... ?! Zou echt tof zijn

[ Voor 16% gewijzigd door nero355 op 11-02-2011 16:19 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||