Blokker DVD ?!?! w000t ;)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 424 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

jongens (?) waarom wil iedereen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten ?

die 200 gulden extra is echt niet alleen voor het merk, maar ook voor service, kwaliteit ed. bovendien hebben ze bij de blokker echt geen benul van dat soort dingen.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
kijkshop Hiteker Bl-660 E, 400 piek
regioverij, mp3 etc. etc.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 13:07

nexhil

BAM!

ik had een labway dvd, vette trillende beelden, overslaan e.d. ook met ac3 mp3 en al die zooi
na een firmware update liep de spraak tenminste weer synchroom!!

heb ik na 3 weken terug gestuurd naar de wehkamp, 20 telefoontjes en 2 maanden later kreeg ik een lenco terug. die was gelukkig een stuk beter

Verwijderd

Ik heb de blokker DVD gekocht maar heb een aantal problemen. :?

Speelt VCD slecht af.
VCD's die perfect werken op de PC geven regelmatig blokken en strepen op het beeld en piepen en ploppen in de audio stream alsof en fouten op de VCD staan. Bij enkele VCD's krijgt de speler zelfs een vastloper. Alleen uit/aan werkt dan nog. :(

Vergeet delen van MP3's
Bij veel MP3's (die perfect werken op de PC) staat de blokker DVD stukken van het MP3 bestand over. Ik speel via een externe DAC en de geluidskwaliteit is verder wel perfect. :9~

Met DVDs gelukkig nog geen problemen geconstateerd. :z

Nu mijn vraag.
- Ben is de enige met dit probleem. En is mijn speler gewoon verrot of heeft elke Provision speler dit probleem.
- Is er een Firmware update mogelijk die deze problemen oplost.

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

hebben we het over zo'n ding voor in de computer of voor als aparte dek?, ik denk dat laatste overigens, als dat zo is dan zou ik voor het eerste gaan. Om de een of andere reden zijn spullen voor de computer van betere qualiteit dan aparte stereo apparatuur ofzo voor veel minder geld.

8 )

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 16:40

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 11:14 schreef Tiepvaud het volgende:
Ik heb de blokker DVD gekocht maar heb een aantal problemen. :?

Speelt VCD slecht af.
VCD's die perfect werken op de PC geven regelmatig blokken en strepen op het beeld en piepen en ploppen in de audio stream alsof en fouten op de VCD staan. Bij enkele VCD's krijgt de speler zelfs een vastloper. Alleen uit/aan werkt dan nog. :(

Vergeet delen van MP3's
Bij veel MP3's (die perfect werken op de PC) staat de blokker DVD stukken van het MP3 bestand over. Ik speel via een externe DAC en de geluidskwaliteit is verder wel perfect. :9~

Met DVDs gelukkig nog geen problemen geconstateerd. :z

Nu mijn vraag.
- Ben is de enige met dit probleem. En is mijn speler gewoon verrot of heeft elke Provision speler dit probleem.
- Is er een Firmware update mogelijk die deze problemen oplost.
Bij mij zijn al die problemen dus niet. Ben er heel blij mee nog steeds :) Beeld is goed, en het geluid ook.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

wel aantrekkelijk...maar ik denk dat ik toch iets meer uitgeef en meteen een dvd-speler met dolby encoder haal...

[topic-profiteer-mode]
wie iemand misschien wat een goede/betaalbare is?
[/topic-profiteer-mode]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 16:40

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 18:37 schreef Moody het volgende:
wel aantrekkelijk...maar ik denk dat ik toch iets meer uitgeef en meteen een dvd-speler met dolby encoder haal...

[topic-profiteer-mode]
wie iemand misschien wat een goede/betaalbare is?
[/topic-profiteer-mode]
Waar we het hier over hebben is dus met decoder.. :) van een tijdje terug wel hoor, je kan beter in dit nieuwe topic gluren voor de nieuwere aanbieding:

[topic=353161/1]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Ik heb hier een DVD speler van Raite(vaag merk;-) maar die doetut hier al ruim een jaar als een zonnetje: mp3,cd,DVD en 5.1 surround was toen f750,- :)

Oh een minpuntje is wel de meegeleverde ab.
De bediening daarvan is niet zo ergonomisch, vooral in het halfdonker van een film een beetje lastig... Koreanen zullen wel kleinere vingertjes hebben dan ik 8-)

Powered bij meergranenbrood.

• .GoO
  • Laatst online: 01-03 21:46
ik heb een lenco.. speelt MP3/VCD/DVD en kost rond de 400 ofzo.. ook regiovrij :)

Verwijderd

mijn ouders hebben vandaag bij de Blokker ook een dvd-speler gehaald

Fl 399,- met 6 dvdz (titels volgen nog)

oa. The Peacekeeper
Jaws 2
Meet the Parents

het gaat om een Provision, kwaliteit is wel goed voor de prijs :D

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 19:24 schreef [MoRtAl] het volgende:
mijn ouders hebben vandaag bij de Blokker ook een dvd-speler gehaald

Fl 399,- met 6 dvdz (titels volgen nog)

oa. The Peacekeeper
Jaws 2
Meet the Parents

het gaat om een Provision, kwaliteit is wel goed voor de prijs :D
Zit er ook een mp3 functie op dat ding????

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 19:38 schreef Gump het volgende:

[..]

Zit er ook een mp3 functie op dat ding????
yuh, en vcd...morgen ff testen :D

meer info over aanbieding

1 nadeel, bereik afstandsbediening, je moet echt mikken naar het apparaat, maar niet zo heel erg :D

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 23:48 schreef [MoRtAl] het volgende:

[..]

1 nadeel, bereik afstandsbediening, je moet echt mikken naar het apparaat, maar niet zo heel erg :D
Dan schroef je hem toch even open en trek je die IR-LED wat naar voren ... ey, zijn we nou Tweakers of niet zeg >:) :D

Verwijderd

klein vraagje: Heeft die DVD speler ook de mogelijkheid om mp3's te schuffelen? :)

Verwijderd

Hier de folder,
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~verbu258/dvd.jpg
ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik zal hem voornamelijk gebruiken voor vcd's. Het is een tijdelijke oplossing tot ik mn huisje voor elkaar heb en wat centen (plus minus 1 1/2 jaar).

Oh ja, de dvd zijn:
1. Meet the parents
2. Jaws 2
3. El Dorado
4. The Shawshank Redemption (my favorite :) )
5. The peacemaker
6. The relic

Verder is het geluid op dit moment ondergeschikt, ik wil gewoon met mn vriendin naar mn nieuwe films kijken ;)

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 22:57 schreef Zarar het volgende:
Hier de folder,
[afbeelding]
ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik zal hem voornamelijk gebruiken voor vcd's. Het is een tijdelijke oplossing tot ik mn huisje voor elkaar heb en wat centen (plus minus 1 1/2 jaar).

Oh ja, de dvd zijn:
1. Meet the parents
2. Jaws 2
3. El Dorado
4. The Shawshank Redemption (my favorite :) )
5. The peacemaker
6. The relic

Verder is het geluid op dit moment ondergeschikt, ik wil gewoon met mn vriendin naar mn nieuwe films kijken ;)
heb vandaag vcd gezegt, en IMHO ziet het er goed genoeg uit :P
Dvd's spelen goed af, en nee, er zit geen shuffle functie op voor mp3 ;(

maargoed, toch een leuk spelertje voor die prijs :D

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
[afbeelding]
Wel een dts decoder en geen dolby digital decoder :?:?

Errug vreemd

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 22:18
Zijn de ID3 tags te zien op tv of de bestandsnamen zodat je beter kan kiezen met je afstandsbediening? Ik heb een CyberHome M212 die dat niet heeft en dat is best wel een minpunt. Als deze het wel heb overweeg ik deze.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Nee geen ID3 tags, de enige die dat kan is zover ik weet de Divido.

Verwijderd

bij kijkshop een Hitek voor 299,-

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hier de folder,
[afbeelding]
....
Afstandbediening lijkt als 2 druppels water op die van mijn Samsung?? :?

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:10
Ik was effe gaan kijken, maar hij is erg lelijk en als de kwaliteit net zo bagger is als die Provision TV (een kennis heeft er een) dan zou ik hem maar laten staan.

Verwijderd

Ik heb er een, ik vind hem wel mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De beeldkwaliteit is zeker niet slecht, maar ik moet zeggen dat ik hem als tweede speler heb, mijn Sony levert wel beter beeld maar helaas geen CD-R dus vandaar heb ik deze speler vooral voor VCD.

• arjandijk162
  • Laatst online: 03-03 07:56
bcc verkoopt m voor 286,73, zonder losse dvd, tenminste lees ik als kleine advertentie in het Apeldoorns stadblad

Verwijderd

Hier de actie van BCC!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~verbu258/dvd2.jpg

Aangezien blokker al weer uitverkocht is (ze hadden 15 stuks). Concentreer ik mij effe op deze. Voor mn eisen kun je bovenstaand verhaal (bij pic, van blokker) lezen

• mvz
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

ik werk bij de blokker dus op zaterdag, klantenservice.

die eerste speler van provision die we hadden, die duurdere van 469,- DIE was GOED man heb ik zelf ook nu im me room staan, heeft AC3 erin en alles erop en eraan. mp3/vcd/svcd/cda/cdr/cdrw/dvd ( hij speelt nog net geen boterhammen af )

maar die er dus nu te koop staat is echt crap, sorry hoor, maar tis echt niks, net zoals die superknipperende 50hz kut tv voor 999,- van provision die er nu ook te koop staat.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op woensdag 19 december 2001 18:57 schreef xMvZx het volgende:
ik werk bij de blokker dus op zaterdag, klantenservice.

die eerste speler van provision die we hadden, die duurdere van 469,- DIE was GOED man heb ik zelf ook nu im me room staan, heeft AC3 erin en alles erop en eraan. mp3/vcd/svcd/cda/cdr/cdrw/dvd ( hij speelt nog net geen boterhammen af )

maar die er dus nu te koop staat is echt crap, sorry hoor, maar tis echt niks, net zoals die superknipperende 50hz kut tv voor 999,- van provision die er nu ook te koop staat.
Ik heb hem vandaag ook zien staan en overwogen hem te kopen, maar wat is er dan zo crap aan, verklaar je nader want misschien koop ik hem morgen alsnog :?

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op zaterdag 22 december 2001 19:44 schreef BYM het volgende:

[..]

Ik heb hem vandaag ook zien staan en overwogen hem te kopen, maar wat is er dan zo crap aan, verklaar je nader want misschien koop ik hem morgen alsnog :?
*kick*

Vandaag koopzondag :P , wat is je bevinding...., waarom issie crap dan??

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

ff vraagje....ik zit erg te denken over die provision DVD speler....wie heeft hem nou (en niet die ander, eerste dus), maar echt de provision...hoe is ie?
Is ie de aanschaf van 6 best redelijke dvd's waard?
En wat zijn de specs mbt mp3 ? kan ie vbr? heeft ie een max bitrate???

laat het ff weten...

Verwijderd

KIJK ook een naar de dvd spelers van lenco

www.lenco.de

Verwijderd

Daar gaat dit topic niet over....maaruh.....de blokker in mijn woonplaats heeft ze maybe morgen weer.

• MaxxBass
  • Laatst online: 10-02 13:12

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Op zaterdag 09 juni 2001 18:59 schreef nigelator het volgende:
OWjah.. Bij Blokker.. te koop.. een DVD speler met alles erop en eraan.. voor weinig.. wie weet welk merk het is en waar ik specs kan vinden?

Hij kost zo'n 469,- en schijnt wel oke te zijn.. en aangezien hier de mannen zitten ben ik wel benieuwd.. owjah en "voor dat geld zalt wel nix wezen" is onzin, en sit is ook geen ingezonden reclame boodschap en ik wil ook geen handeltje starten.

Zoow.. dat waren de algemene voorwaarden zeg maar, het forum begint aaardig geirriteerd te raken met irritaties van allerlei mensen en adjes.

Welke alternatief zou er zijn <500,- voor DVD spelers? Maat van me had een Ritie ofzo maar die ging het geluid na een paar films scheef naast het beeld en kon je de ondertitels niet mer lezen. DAT moet dus niet gebeuren ;)
Bij Eijlander (Ede) www.eijlander.nl hebben ze een mustek DVD/MP3 speler met Dolby digital en alles er op en er aan , voor onder de 500 pieken...heel niet slecht...leuk beeld...

Verwijderd

nog een keer ONTOPIC...wie heeft die van de blokker, en hoe is ie....dit topic gaat namelijk over die van de blokker, en niet over alle dvd spelers....damn

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 22:18
Hij is nu weer te koop met:

- Jaws 3
- Nothing Hill
- Beethoven 3rd
- U 571
- The Real McCoy
- American Pie

Dit alles voor Eur 179,99

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• ernst
  • Laatst online: 14-06-2025
regio vrij met AC 3 decoder ???

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:23

Wildfire

Joy to the world!

Op maandag 25 februari 2002 17:01 schreef ernst het volgende:
regio vrij met AC 3 decoder ???
Volgens de site van Blokker wel... zie http://www.blokker.nl/shop/1_1_artikelDetails.asp?ID=17%2E25%2E203+109&categorie=&lokatie=Zoekresultaat
Dolby Digital, DTS decoder

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Daar kan toch nooit een DTS decoder in zitten voor dat geld??
Lijkt me wel heel sterk, als je de foto uit de folder ook bekijkt dan zie je dat er niet een icoontje van DTS erbij staat.
Is het wat om hem te kopen en dan geld terug te vragen omdat ze me misleid hebben, of sta je dan niet zo sterk in je schoenen??

Verwijderd

Dan kijken ze je aan alsof je chinees staat te praten :D Die mensen hebben daar over het algemeen niet zo'n verstand van :+

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Maar tja is het wat??
Hoe zou ik het moeten spelen dan, of gewoon niet kopen omdat ik bijna zeker weet dat het DTS digital-out is?!?

• eX0duS
  • Laatst online: 20:47
Da's een mooi speeltje... B-)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ikvind 't altijd weer lachen hoe geil de Tweakers worden als Lidl/Aldi/Blokker of Kruidvat weer eens een actie heeft.
1: tIs niet zoveel goedkoper.
2: Onbekend model/serie, beetje grijs circuit zegmaar.
3: Hoe zit 't met de garantie? Ik denk dat je moeilijk naar de balie kan gaan met die miepies daaro, dus dat word de fabrikant in Taiwan of de USA bellen.

• eX0duS
Jah, ik had ooit een videorecorder bij de Aldi gekocht, voor 300 gulden.

6 head, digital audio (jahjah) bla bla bla

wat een KUTding! :D

Ik heb hem dezelfde avond nog geruild en geld terug, en de volgende dag een Philips videorecorder gehaald van 430 gulden, maar het is de 130 piek extra dubbel en dwars waard!

En ik denk dat dat bij deze DVD ook zo is.

Alhoewel 179 euro niet echt veel is...

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

ik heb zo'n zilverkleurige lenco, met ingebouwde ac3 decoder, ding werkt perfect. Perfect beeld en geluid. laatst voor 200 euro nog bij makro gezien volgens mij.

PM

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

klopt..die lenco kost nu incl. btw 175 euro bij de macro...en daar zit volgens mij die Zoran Vaddis III chip in, en da's naar mijn weet een hele goeie.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb ook zojuist me cd speler gemold, wil dus een nieuwe en een ook een dvd is wel leuk en een comp. wass ik al voor aan t sparen, koop ik denk gwewoon een comp. , heb ik t aleemaal bij elkaar, maar is het met dvd op je comp. kijken niet lastig, en dat ken toch gewoon? een video dvd erin?

• .GoO
  • Laatst online: 01-03 21:46
Op dinsdag 26 februari 2002 09:59 schreef PM het volgende:
ik heb zo'n zilverkleurige lenco, met ingebouwde ac3 decoder, ding werkt perfect. Perfect beeld en geluid. laatst voor 200 euro nog bij makro gezien volgens mij.

PM
die heb ik ook, echt een superding voor een goede prijs!! echte aanrader..

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 20:03 schreef Chickendorp het volgende:
Maar tja is het wat??
Hoe zou ik het moeten spelen dan, of gewoon niet kopen omdat ik bijna zeker weet dat het DTS digital-out is?!?
Je vraagt gewoon aan de verkoopster of het erop zit, en als ze het niet weet vraag je gewoon of je 'm terug mag brengen als het niet blijkt te werken. Daar hebben ze bij mij nooit moeilijk over gedaan. Bij blokker heb je zowiezo 8 of tien dagen inruilgarantie als ik me niet vergis. Maar vraag gewoon in de winkel of je hem mag terugbrengen en wat de garantie is...

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik het wel erg goedkoop vind inderdaad, ik was een van de eersten met een dvd speler al meer dan 2 jaar terug en dat was een jvc. Het apparaat vond ik erg goed en dat was het ook voor die tijd al betaalde ik er toen ruim 1000 gulden voor. Nu heb ik onlangs een toshiba sd-210 gekocht voor 317 euro(regiovrij) bij Richersounds. WAT EEN APPARAAT RGB beeld op mijn panasonic 82 cm breedbeeld is zo fantastisch en hij heeft zelfs composiet en component video uit voor het aansluiten op een projector. Het apparaat werd in what hi fi vergeleken met spelers van 2x die prijs en dan nog kon hij goed meekomen. Het beeld was ook niet te vergelijken met dat van budgetspelers zoals deze blokker aadnbieding, maar daar moet dan ook bijgezegd worden dat je een aardige tv nodig hebt om echt goede onderlinge verschillen te gaan zien. Maar het beeld van instappers zoals dit blokkerapparaat is echt wel ruk vergeleken van die van de wat duurdere spelers. Maar als je gewoon een simpele tv hebt en geen upgradeambities hebt voor de nabije toekomst, neem hem dan. maar ik zou toch iets meer uitgeven voor een apparaat met echte kwaliteit.

• eX0duS
Zo, ik heb hem gekocht bij de Blokker, ik heb hem draaiende en al. Ik was toch benieuwd hoe de kwaliteit is. Ik kan hem zonder problemen binnen 8 dagen terugbrengen, dus ik kijk het even aan.

Mijn bevindingen tot nu toe:

Helder beeld, zonder schokken, rijk aan kleuren. Zonder ruis.

Je kunt zoomen, je kunt het beeld uitrekken tot volbeeld ipv. breedbeeld.

Nu heb ik niet zo'n super TV (Philips Matchline grootbeeld, ik weet niet hoe groot.). De TV zelf is niet super afgesteld, wit doet pijn aan me ogen, en kleine lettertjes trillen.

MP3's draait hij zonder problemen af, er zit een duidelijk menu in de speler zelf, niet zo'n fancy menu maar het voldoet.

Qua instellingen heb je niet zo gek veel, maar genoeg.
Gebruiksgemak zit goed vind ik, ik denk dat je oma d'r wel wat moeite mee zal hebben, maar ik vind het wel duidelijk zo, de handleiding zelf is ook best te begrijpelijk, op de afstandbediening staat ook alles netjes aangegeven.

Ik kreeg er 6 DVD's bij, waaronder U571 (w00t w00t yeah baby) :p. Fantastische film.

Ik heb hem op mijn stereo aangesloten (Pioneer, Dolby Surround Prologic, zeer goede kwaliteit stereo, was ook aan de prijs te merken :p), ik hoor diepe rijke bassen, en de stemmen zijn ook goed te horen, geluid zit dus ook goed.

Bij mijn ouders thuis hebben ze een Philips Q50 DVD speler, van meer dan 1000 gulden. Met deze speler van de blokker heb ik in ieder geval precies dezelfde mogelijkheden, en hij is regiovrij.

Voor 179 (+3 euro verwijderingsbijdrage) vind ik het op zich een mooie speler voor iemand die geen hoge eisen steld.

Bij andere films had ik geen problemen met afspelen.

De meeste films die er bij zitten, vind ik wat bagger, zoals Beethoven's 3d (kutfilm), en Jaws 3 (oud), maar Notting Hill, American Pie en the Real McCoy, en zeker U-571 zijn goede films.

Eigenlijk is het bij 6 DVD films een gratis DVD speler.

De DVD speler die ik had was de laatste, en was teruggebracht door ieamand anders met de klacht dat het geluid niet werkte, maar het werkt dus wel, de instellingen stonden gewoon niet goed. Maar zoals ik zei, binnen 8 dagen kan ik hem nog ruilen.

En je kunt er ook VCD's mee afspelen, al met al een hoop features.

Ik weet niet wat voor chipset er in zit, dat ga ik nu nog even uitzoeken.

De speler weeg 3,5 kilo, dus het is niet zo dat het een plastic geval is, hij voelt best degelijk aan, en ziet er niet eens zo slecht uit, wel een beetje klein, maar als je dat Provision logo d'r af sloopt zal niemand zien dat hij "goedkoop" is.

Het display op de DVD speler zelf ziet er ook wel bruut uit, met rode tekentjes en witte cijfers.

Je kunt CD's/MP3s afspelen zonder de TV aan te zetten, dat is ook wel fijn.

Tot nu toe op zich best een leuk ding om mee te spelen, alhoewel ik natuurlijk liever een Philips DVD had, maar daar betaal je dan ook 300 euro meer voor. (Alhoewel, in de tijd dat ik bij Philips werkte, kon ik ook goedkoop DVD spelers kopen.)

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, als er nog vragen zijn hoor ik het graag natuurlijk. :)

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ow thx man! Ik ben ook aan et kieken voor een DVD speler, maar als 15 jarige heb je niet geld teveel. (laat staan genoeg :P) Als ik et goed begrijp is ie van Pro Vision? Tot wanneer is de aanbieding?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• eX0duS
Ik moet toch zeggen dat het geluid van dat ding het idd niet goed doet, hij is nu weer weg gevallen... Maar ik ga hem morgen gewoon terugbrengen, en dan neem ik een andere mee. (Overigens hebben ze d'r geen op voorraad, dus ik krijg geld terug.)

Gek eigenlijk, bij de ene Blokker vestiging kregen ze wel nieuwe bij, bij de ander niet.

Ik ben trouwens bij 2 Blokker filialen geweest, bij alle 2 waren ze uitverkocht, maar bij 1 zouden ze morgen (vrijdag) nieuwe krijgen.

Maar deze ga ik ruilen iig, want hij doet het niet goed.

• ND863

ND863

Iemand bekend met het merk Vestel?

Verwijderd

Op donderdag 28 februari 2002 17:59 schreef ND het volgende:
Iemand bekend met het merk Vestel?
Jah :)

Het is een Turks merk. Ze worden in Turkije gefabriceerd. Qua kwaliteit: Het is beter als een Taiwanees merk :7
We hebben een Vestel koelkast en werkt verfrissend goed :P

Verwijderd

Welke moet je nu kiezen? Die van de Blokker of deze van Makro?

Lenco Dvd-speler
Lenco DVD-02. Weergave van DVD-video, audio-CD, CD-MP3, CD-R en en CD-RW. Ingebouwde Dolby Digital AC-3 decoder. Regiocode vrij. 2 jaar garantie.
149.- (177.31 incl.)

• eX0duS
Die Lenco heb ik idd ook zien staan.

Is verder hetzelfde denk ik.

Die provision gaf echt geen slecht beeld ofzo hoor...

En niet iedereen kan bij de Makro kopen.

• ND863

ND863

Op donderdag 28 februari 2002 19:59 schreef het_beest het volgende:
Die Lenco heb ik idd ook zien staan.

Is verder hetzelfde denk ik.

Die provision gaf echt geen slecht beeld ofzo hoor...

En niet iedereen kan bij de Makro kopen.
Voor de makro heb ik mijn tante :)

• TheVMaster
  • Laatst online: 18:21

TheVMaster

Moderator WOS
Op donderdag 28 februari 2002 17:19 schreef het_beest het volgende:
Zo, ik heb hem gekocht bij de Blokker, ik heb hem draaiende en al. Ik was toch benieuwd hoe de kwaliteit is. Ik kan hem zonder problemen binnen 8 dagen terugbrengen, dus ik kijk het even aan.
Ik ga er morgen ook maar ff eentje ophalen :p

• The PyroPath
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

FF ter info, er zijn 2 verschillende versies van de lenco spelers, een met de Zoran chippies erin en een andere ik heb een keer een site gezien waar het op stond, van buiten zien ze er gelijk uit, maar als je ze aan zet dan zie je meteen de verschillen, hele andere menu's enzo.

Ik geloof dat de ene ook nog CDRW's kon afspelen

Breek je nek voorzichtig

• The PyroPath
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

http://lenco02.cjb.net/

en dan onderaan kan je het zien

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 00:46 schreef The_PyroPath het volgende:
http://lenco02.cjb.net/

en dan onderaan kan je het zien
Ik heb de site aandachtig doorgenomen en moet zeggen dat ik nu meer vertrouwen in de LENCO (van de Makro) heb als de DVD speler van Blokker. Makro verkoopt de DVD-02 dus de RVC en REGIOVRIJE dvd-speler. :)

Heeft het wel Dolby Digital en DTS zooi erop?

• eX0duS
Die bij de Blokker is ook regiovrij, tenminste dat staat in de advertentie, trouwens in de manual staat het ook geloof ik.

• eX0duS
Het menu van die Lenco zijn INTENTIEK, tenminste bij versie 02 van de Lenco, want de oudere versie lijkt er niet helemaal op, maar die nieuwe versie wel.

Precies hetzelfde dus.

Volgens mij zijn de Lenco en de Provision indentiek.

Ik weet alleen niet wat voor chipset die Provision heeft, maar het beeld is verder OK vind ik.

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 12:41 schreef het_beest het volgende:
Het menu van die Lenco lijkt wel verdacht veel op die Provision van Blokker moet ik zeggen...

Volgens mij zijn de Lenco en de Provision bijna indentiek.

Ik weet alleen niet wat voor chipset die Provision heeft, maar het beeld is verder OK vind ik.
Maar jij zei dat er iets mis was met het geluid toch?

• eX0duS
Op vrijdag 01 maart 2002 12:44 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Maar jij zei dat er iets mis was met het geluid toch?
Ik heb me vergist, de menu's zijn WEL hetzelfde.

Het geluid werkte idd niet goed, dat was bekend, want de DVD speler die ik had was teruggebracht, het was ook de laatste die ze hadden. De klacht was dus dat het geluid niet werkte.

Dus ik denk: ik probeer gewoon ff, ik kan hem altijd nog ruilen.

Maar het geluid werkt niet goed, en ik ga hem vandaag terugbrengen en dan een nieuwe nemen. :)

Want er is weer een nieuwe lading binnengekomen.

Ik denk dat je met deze DVD speler geen slechte koop doet, alhoewel een Sony of een Philips wel "beter" is, maar dat kost dan ook 300 euro meer... :)

• ND863

ND863

Weet je wat ook een voordeel is van de blokker DVD tegenover eentje van sony/panasonic ofzow? Bij Blokker krijg je WEL 6 DVD films en bij een Sony niet, scheelt toch ook wat.

(Toch? :? ..... :7)

• eX0duS
Nee, bij Blokker is het zo: 6 DVD's met een DVD speler gratis. :P

Het leuke is: Je krijgt er ook U-571 bij, echt een meeschterlijke film! B-)

• TheVMaster
  • Laatst online: 18:21

TheVMaster

Moderator WOS
Op vrijdag 01 maart 2002 13:20 schreef het_beest het volgende:
Nee, bij Blokker is het zo: 6 DVD's met een DVD speler gratis. :P

Het leuke is: Je krijgt er ook U-571 bij, echt een meeschterlijke film! B-)
hehe over 2 uur heb ik er ook eentje :p die U-571 dan..enneh..ohwja..ook die DVDSpeler natuurlijk :)

• ND863

ND863

Hoeveel kost die U7XX (ben ff getal kwijt) los in de winkel? :7

• Derrick
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-03 16:45
Ik heb zo eentje van de Blokker en dat ding is echt bagger!
Als ie een DVD speelt hoor je dat ding belachelijk trillen.
(Zet er een glas water naast.)

Dus niet nemen. (Misschien ligt het aan mijn exemplaar)

• eX0duS
Ik heb net een andere gehaald en ik heb geen problemen iig.

Ik moet zeggen dat er wel een gigantische bass uit dat ding komt :7 (De audio dan).

Hij ziet er ook niet goedkoop uit vind ik, sloop dat Provision logo d'r af, en plak d'r voor mij part een JVC sticker op, en niemand die het ziet, maar zelfs met dat Provision logo d'r op ziet hij d'r niet eens slecht uit.

Ik heb nog 8 dagen te gaan om hem uitgebreid te testen. B-)

En als je er een wilt kopen: Je moet wel vlug zijn, want ze zijn in no-time steeds uitverkocht, en ze bestellen dan wel nieuwe, maar ik weet niet hoe lang nog. Ik heb d'r eentje gereserveerd, donderdag, en vrijdag was hij er.

Maar, als je het geld hebt: Ik zou het zeker proberen, je kunt hem zonder problemen binnen 8 dagen omruilen.

Ik vind het (naar mijn mening) een puik ding, en dat je er 6 DVD's bij krijgt is natuurlijk heel mooi, want die Lenco bij de Makro kost dan wel 150 euro, maar daar krijg je geen 6 DVD's bij. :7

Verwijderd

Zit er in dat ding nou ook een ingebouwde decoder :?
Zodat je er eventueel een DTT2200 speaker setje op aan kan sluiten. |:(

• eX0duS
Hèhè, ik heb dat ding ff opengehaald.

De reden dat ie zo zwaar is, is omdat hij volledig van metaal is, want binnenin zit bijna niks.

Ik zie een ESS chipset zitten (vandaar de prijs), en de DVD-Drive zit met een IDE kabel vast.

Verder zitten er Winbond chips in, en een Winbond Flash-ROM.

Ik wed dat als je die drive er uit haalt en op je PC aan sluit, hij werkt, want de IDE kabel is hetzelfde, en de stroom kabel ook. :D

Maar Blokker is niet eerlijk volgens mij, en de verpakking ook niet, want ik kan geen DTS chip herkennen, en ik zie ook nergens een Dolby Logo staan.

Voor de chip-freaks:

ESS Videodrive ES4318F U441

Het "moederbord" van het apparaat:
Neo-v1
Rev. a2b2 2000-09

DVD-drive
DVS DSL-710A

Ik zie overigens ook nog een hoop connectors zitten die niet gebruikt zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 19:47 schreef het_beest het volgende:
Hèhè, ik heb dat ding ff opengehaald.

De reden dat ie zo zwaar is, is omdat hij volledig van metaal is, want binnenin zit bijna niks.

Ik zie een ESS chipset zitten (vandaar de prijs), en de DVD-Drive zit met een IDE kabel vast.

Verder zitten er Winbond chips in, en een Winbond Flash-ROM.

Ik wed dat als je die drive er uit haalt en op je PC aan sluit, hij werkt, want de IDE kabel is hetzelfde, en de stroom kabel ook. :D

Maar Blokker is niet eerlijk volgens mij, en de verpakking ook niet, want ik kan geen DTS chip herkennen, en ik zie ook nergens een Dolby Logo staan.

Voor de chip-freaks:

ESS Videodrive ES4318F U441

Het "moederbord" van het apparaat:
Neo-v1
Rev. a2b2 2000-09

DVD-drive
DVS DSL-710A

Ik zie overigens ook nog een hoop connectors zitten die niet gebruikt zijn.
Ze beweren JUIST WEL dat er DTS erop zit! |:(
Het was hier wel uitverkocht.

• eX0duS
Op vrijdag 01 maart 2002 19:50 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Ze beweren JUIST WEL dat er DTS erop zit! |:(
Het was hier wel uitverkocht.
Jah, DTS my ass...
Het staat op de verpakking, maar op de DVD player zelf niet, en ik zie geen een Dolby chip, of dat moet ingebakken zijn op die ESS chip.

Mag je hiermee niet naar de rechter stappen? :? Ik vind dit nml. wel oplichting, er van af gezien dat de DVD speler het eigenlijk best goed doet. *D

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 19:59 schreef het_beest het volgende:

[..]

Jah, DTS my ass...
Het staat op de verpakking, maar op de DVD player zelf niet, en ik zie geen een Dolby chip, of dat moet ingebakken zijn op die ESS chip.

Mag je hiermee niet naar de rechter stappen? :? Ik vind dit nml. wel oplichting, er van af gezien dat de DVD speler het eigenlijk best goed doet. *D
Volgens dit artikel, gelden daar de volgende richtlijnen voor:
2. Bij de vaststelling van het misleidende karakter van reclame wordt rekening gehouden met:

de kenmerken van de goederen of diensten;
de prijs;
de voorwaarden voor de levering van de goederen of de verlening van de diensten;
de hoedanigheid, kwalificaties en rechten van de adverteerder.
Dus ik denk dat je er dan wel wat mee kan :)

• eX0duS
Ok, ik ben dus "genaaid". Ik kan hem nog terugbrengen maar goed.

Hoe pak je zoiets aan? :? :P

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 20:13 schreef het_beest het volgende:
Ok, ik ben dus "genaaid". Ik kan hem nog terugbrengen maar goed.

Hoe pak je zoiets aan? :? :P
Men surfe naar: http://www.reclamecode.nl/SRC.asp?Content=Klacht en dient zijn/haar klacht in. Maar dit is geloof ik alleen om de reclame zelf te verbieden, ik weet niet of je ook nog ergens geld kunt krijgen. Onder het kopje links staat op de site van SRC denk ik nog wel het een en ander aan interessante alternatieven op.

• eX0duS
Maar hoe kan ik d'r zeker van zijn dat dat ding geen DTS decoder heeft?

Want het staat wel op de verpakking, maar ik zie op de speler geen DTS logo staan, en al helemaal geen Dolby chip in het apparaat zitten.

• 4POX
  • Laatst online: 07:51

4POX

Everybody is wired

Dat is een heel slim stukje marketing.. Dat ding kan wel DD of DTS. Maar dat signaal staat op die coxiaal uitgang. Dus als jij nu een versterker aanhangt met een DD/DTS encoder dan heb je wel dat geluid

Dit smerige trucje gebruiken alle merken.. ook sony en Philips..

AKA Rinkel weblog

• eX0duS
Ik heb net even op de site van ESS gekeken, en gezocht op de chip, ESS Videodrive ES4318F U441, en ik kon de ES4318 vinden, dus zonder de "f". Nu heb ik zo'n PDF file gedownload, en daar staat wel interssante informatie.

Over dat de DTS en Dobly Digital in de chip meegebakken is.

http://www.esstech.com/products/consumer/Prod_Briefs/pb4318_052101.pdf

Hier staat veel interessante informatie in.

• twopack
  • Laatst online: 15:16
Op vrijdag 01 maart 2002 23:17 schreef het_beest het volgende:
Ik heb net even op de site van ESS gekeken, en gezocht op de chip, ESS Videodrive ES4318F U441, en ik kon de ES4318 vinden, dus zonder de "f". Nu heb ik zo'n PDF file gedownload, en daar staat wel interssante informatie.

Over dat de DTS en Dobly Digital in de chip meegebakken is.

http://www.esstech.com/products/consumer/Prod_Briefs/pb4318_052101.pdf

Hier staat veel interessante informatie in.
Maar hij heeft dus echt een ingebouwde "DTS" decoder???
Dat zou niet gek zijn, zijn er al meer dvd-spelers die dat hebben?? (voor onder de 600 piek)

specs

• eX0duS
Volgens die PDF file wel.

Die chip is gewoon een standaard, heel veel "goedkope" spelers gebruiken die, maar dat wil echt niet zeggen dat hij slecht is, want de beeldkwaliteit is gewoon echt goed te noemen.

Als je een super dure Philips DVD of ene "noname" speler naast elkaar zet, op dezelfde TV, zul je echt niet zien welke chip d'r in zit. De kwaliteit hangt al veel af van de TV zelf denk ik zo.

Verwijderd

Dus je zou bijv een DTT2200 speakerset direct op aan kunnen sluiten:?

Verwijderd

of eh.............? zitten er alleen 2 uitgangen aan de achter kant? Voor links en rechts |:(

• 4POX
  • Laatst online: 07:51

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 02 maart 2002 00:17 schreef KOER het volgende:
of eh.............? zitten er alleen 2 uitgangen aan de achter kant? Voor links en rechts |:(
Zoals velen dvd spelers zitten er maar 2 aansluitingen op :(

AKA Rinkel weblog

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-03 13:33
Op vrijdag 01 maart 2002 15:01 schreef ND het volgende:
Hoeveel kost die U7XX (ben ff getal kwijt) los in de winkel? :7
U-571 kost nog steeds zo'n 28 euro. :( |:(

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

...........dus ik dan dan eigenlijk beter een finlux DVD-510
kopen :? (zelfde prijs alleen geen dvd's erbij)

• kweenie
  • Laatst online: 24-02 07:02
Ik ga maandag proberen hem nog te bemachtigen :P

Verwijderd

Makro heeft een nieuwe aanbieding: AKAI DVD SPELER voor 160 euro.

• Mr_Gee
  • Laatst online: 05-03 13:04

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

nou na heel lang dubben heb ik er net ook maar eentje gehaald...

ik moet zeggen ik ben er erg blij mee...
via scart naar de video en de RCA out naar mn stereo (geen dolby)
kraken dat t kreng deed...
nou lag t dus gewoon aan de aansluiting omdat mn video ook op de stereo zit..
dus de RCA er uit gehaald en t werkt prachtig
goed geluid beeld is prima..
DVD (leuk speelgoed)
Mn copied VCDtjes slikt ie ook
en de MP3tjes klinken prima

ik kan em aan iedereen aanraden (voor de prijs hoef je t niet te laten)

een vraagje voor mensen die em ook hebben gekocht :
Bij Jaws 3 stoort die van jullie ook als je vanuit t menu naar een scene gaat?

Proffesioneel Platzak

Verwijderd

Of een Cyberhome 528 natuurlijk...

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10
Mijn oom was 2 dagen geleden jarig en heeft dus die dvd speler voor zijn verjaardag gekregen.
Vind het niet duur en hij kreeg er ook nog 6 dvd's bij.
Beeld kwaliteit is goed ook met zoomen etc, etc.
Maar sommige onder ons gaan toch gewoon voor een sony ;)

• ND863

ND863

Eyz, bij de Giraffe hebben ze ook een DVD speler.

Een HF geval :?

Voor 159 Euro.

Iemand al gekocht? :7

• twopack
  • Laatst online: 15:16
Op vrijdag 01 maart 2002 22:29 schreef 4POX het volgende:
Dat is een heel slim stukje marketing.. Dat ding kan wel DD of DTS. Maar dat signaal staat op die coxiaal uitgang. Dus als jij nu een versterker aanhangt met een DD/DTS encoder dan heb je wel dat geluid

Dit smerige trucje gebruiken alle merken.. ook sony en Philips..
Huh?? hij kan het dus wel decoden, maar hij heeft geen 6 uitgangen?? Begrijp ik het goed? Daar heb je dus niks aan. (toch?)
Op zaterdag 02 maart 2002 21:01 schreef ND het volgende:
Eyz, bij de Giraffe hebben ze ook een DVD speler.

Een HF geval :?

Voor 159 Euro.

Iemand al gekocht? :7
de giraffe... :?
wat de @$% is dat en wat is hun site??

specs

• ND863

ND863

Op zaterdag 02 maart 2002 22:27 schreef twopack het volgende:

[..]

Huh?? hij kan het dus wel decoden, maar hij heeft geen 6 uitgangen?? Begrijp ik het goed? Daar heb je dus niks aan. (toch?)
[..]

de giraffe... :?
wat de @$% is dat en wat is hun site??
Jah, das een ook soort winkel als de Blokker, alleen dan nog erger...... website? uhm, volgens mij weten ze niet eens dat i-net bestaat :7

Verwijderd

een vraagje voor mensen die em ook hebben gekocht :
Bij Jaws 3 stoort die van jullie ook als je vanuit t menu naar een scene gaat?

Nou ik heb het f gechecked maar bij mij doet i het niet.
Wel bij american pie en u-571 dat ie 1x ergens overslaat ofzo (hoewel er geen krasje of vuiltje op zit). Bij die bagger film van een beethoven 3 heeft ie ergens een moment dat het beeld 2sec streeperig wordt. Dit heb ik ook f met mijn dvd speler in m'n pc gekeken en daar wordt hij slecht wat waziger. Alleen de momenten van american pie en u-571 weet ik niet meer dus ik ga dat nog f uitzoeken. Het zo best kunnen dat misschien die dvd-tjes misdrukken zijn waar kleine foutjes in zitten. vandaar.............? (8>

Touwens heeft iemand al geprobeerd om de speler die in de provision zit op de pc aan te sluiten? Zoals bekend zit er gewoon een ide kabel en pc stroom kabeltje in. :9

• eX0duS
Bij Beethoven's 3d (wat een KUTfilm :D) is dat ook bij mij, dat het beeld ff korrelig word.

In American Pie en U-571 heb ik nergens last van gehad.

• eX0duS
Ik vind trouwens wel dat dat apparaat nog best heet word. Heet is een groot woord, maar letterlijk het hele apparaat word lekker warm. :P

En de DVD's komen d'r ook warmpjes uit.

Ik weet niet of dat kwaad kan? :?

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op woensdag 06 maart 2002 16:52 schreef het_beest het volgende:
Ik vind trouwens wel dat dat apparaat nog best heet word. Heet is een groot woord, maar letterlijk het hele apparaat word lekker warm. :P

En de DVD's komen d'r ook warmpjes uit.

Ik weet niet of dat kwaad kan? :?
waarom ga jij naar Spanje dan?

gun die dvd's toch een beetje plezier!! >:)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1 2 Laatste