Na diverse brieven van Stedin met de vraag of er op mijn adres energie geproduceerd wordt, verlangt Greenchoice nu ook dat ik mijn installatie aanmeld bij mijn netbeheerder via energieleveren.nl. Als ik dit niet doe kan men de geleverde stroom niet vergoeden.
Weet iemand wat de wettelijke grondslag is? Naar mijn inzien is Greenchoice verplicht mij de terug geleverde stroom te vergoeden ook als ik mijn pv installatie niet aanmeldt.
Als iemand wetsartikelen heeft of mij verder van informatie kan voorzien dan zie ik dat graag tegemoet. Als er geen wettelijke grondslag is meld ik mijn installatie niet aan en zet ik mijn rechtsbijstand erop als Greenchoice weigert te betalen.
Weet iemand wat de wettelijke grondslag is? Naar mijn inzien is Greenchoice verplicht mij de terug geleverde stroom te vergoeden ook als ik mijn pv installatie niet aanmeldt.
Als iemand wetsartikelen heeft of mij verder van informatie kan voorzien dan zie ik dat graag tegemoet. Als er geen wettelijke grondslag is meld ik mijn installatie niet aan en zet ik mijn rechtsbijstand erop als Greenchoice weigert te betalen.
Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u niet wettelijk verplicht bent om uw installatie aan te melden bij uw netbeheerder.
Zolang de zonnepaneleninstallatie niet geregistreerd is bij de netbeheerder, kan Greenchoice voortaan helaas niet meer overgaan tot de vergoeding van uw teruglevering. Bij dezen dan ook nogmaals het vriendelijke doch dringende verzoek u aanmelden via www.energieleveren.nl.
Wij zien uw referentie voor de aanmelding van uw zonnepanelen graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Greenchoice.
[ Voor 3% gewijzigd door revolution-nl op 22-04-2014 17:25 ]
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler