En terwijl wij wachten en ons afvragen wanneer de telefoon komt hebben ze de verkoop open gezet en kun je weer zonder invite aanschaffen..hoe willen ze dat gaan doen als ze nu al problemen hebben met het verwerken van orders
Ja, wat te fack.Niocera schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:23:
En terwijl wij wachten en ons afvragen wanneer de telefoon komt hebben ze de verkoop open gezet en kun je weer zonder invite aanschaffen..hoe willen ze dat gaan doen als ze nu al problemen hebben met het verwerken van orders
Maar als nog apart. Ze hebben nog vrij veel reguliere orders staan en dan doen ze dit. Vreemd is het wel.
Verwijderd
En als je de kleine lettertjes leest : * OnePlus is not liable for any delay or failure arising from any cause beyond controleinschtein schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:27:
[...]
Ja, wat te fack.Maar daar staat dan wel weer heel netjes bij vermeld; 'PURCHASES WILL ARRIVE FOR DECEMBER 25'.
Maar als nog apart. Ze hebben nog vrij veel reguliere orders staan en dan doen ze dit. Vreemd is het wel.
Dat men eerst maar de OPO levert aan diegene met invite
Klopt, maar daarmee bedoelen ze de leveringen volgens mij. Dus vanaf het moment dat hij bij DHL oid is.Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:29:
[...]
En als je de kleine lettertjes leest : * OnePlus is not liable for any delay or failure arising from any cause beyond control![]()
Dat men eerst maar de OPO levert aan diegene met invite
Ja, invite eerst en dan nog even op First In First Out basis.
[ Voor 7% gewijzigd door einschtein op 10-12-2014 12:31 ]
Heb trouwens ook antwoord op mijn ticket:
Hi Rutger
Thank you for reaching out. If you ordered during the Black Friday sale, you may have noticed that your order status is still pending or processing. Black Friday sale was a limited time promotion and as stated on the promotion page, shipment may take longer than normal. However, rest assure that all orders will be shipped before December 25th.
If you paid for express shipping, once it's processed and ready to leave the warehouse, it will be shipped expressed. You will definitely have your One in hand for the holiday!
If you have any other question, please let us know.
Thanks.
Mikey
Hi Rutger
Thank you for reaching out. If you ordered during the Black Friday sale, you may have noticed that your order status is still pending or processing. Black Friday sale was a limited time promotion and as stated on the promotion page, shipment may take longer than normal. However, rest assure that all orders will be shipped before December 25th.
If you paid for express shipping, once it's processed and ready to leave the warehouse, it will be shipped expressed. You will definitely have your One in hand for the holiday!
Thanks.
Mikey
Zo'n standaard ruk antwoord.
'If you ordered'. Dat kan al beter. Zij kunnen zelf al kijken of je echt tijdens Black Friday hebt besteld of niet.
'If you ordered'. Dat kan al beter. Zij kunnen zelf al kijken of je echt tijdens Black Friday hebt besteld of niet.
nl op 24ste laat in de middag.TwinFrozr schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:03:
Heb trouwens ook antwoord op mijn ticket:
Hi Rutger
Thanks.
Mikey
Verwijderd
3 dagen geleden al een ticket ingevoerd waarom mensen die later bestelde de telefoon al ontvangen hadden, terwijl wij vanaf begin december al wachten (sommige zelfs eind november). Nog steeds geen antwoord....
24 december, 23:50 staat er een vage Chinees voor de deur.
'u haf orderded foon? hier u go'.
Volgens mij is hij weer te bestellen op de site zonder invite. Zal nog wel drukker worden met leveringen dan....
Klopt.jeroen_76 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:08:
Volgens mij is hij weer te bestellen op de site zonder invite. Zal nog wel drukker worden met leveringen dan....
Zelfs al zou ik hem op de 25e binnen hebben, dan is dat alsnog 3,5 week nadat ik hem besteld heb. Ik vind het nog steeds een vreemde zaak dat ze roepen dat Black Friday orders een langere levertijd hebben terwijl ze orders van begin december wel gelijk verzenden. Dat geeft aan dat ze dus wel voldoende op voorraad hebben dus waarom niet eerst de Black Friday orders allemaal afhandelen? Wij wachten immers het langst.
Wat mij betreft, zoals One Plus het zelf ook heeft gezegd, krijgen invites voorrang. Mensen die met een invite hebben gekocht, zijn niet akkoord gegaan met 'received before december 25', maar met de reguliere voorwaarden. (ships within 3-5 business days)
Maar in de basis gaat het al fout bij One Plus, namelijk het verzenden op First In First Out basis.
Maar in de basis gaat het al fout bij One Plus, namelijk het verzenden op First In First Out basis.
[ Voor 16% gewijzigd door einschtein op 10-12-2014 13:16 ]
Vanwege een kerstactie is een oneplus one nu zonder invite te koop!
Ga naar oneplus.net en druk op buy!
[ Voor 5% gewijzigd door ronald1967 op 10-12-2014 13:20 ]
Dat gaat helaas ook niet meer op. 29ste met invite besteld en we zijn nu 10 dagen verder. Dus hoe je het ook bekijkt er klopt iets niet met hoe ze de bestellingen leveren.einschtein schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:15:
Wat mij betreft, zoals One Plus het zelf ook heeft gezegd, krijgen invites voorrang. Mensen die met een invite hebben gekocht, zijn niet akkoord gegaan met 'received before december 25', maar met de reguliere voorwaarden.(ships within 3-5 business days))
Ha, ik heb dit in ieder geval gedaan.ronald1967 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:19:
Vanwege een kerstactie is een oneplus one nu zonder invite te koop!
Ligt er maar net aan of je een invite had of niet.TwinFrozr schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:14:
Zelfs al zou ik hem op de 25e binnen hebben, dan is dat alsnog 3,5 week nadat ik hem besteld heb. Ik vind het nog steeds een vreemde zaak dat ze roepen dat Black Friday orders een langere levertijd hebben terwijl ze orders van begin december wel gelijk verzenden. Dat geeft aan dat ze dus wel voldoende op voorraad hebben dus waarom niet eerst de Black Friday orders allemaal afhandelen? Wij wachten immers het langst.
Mensen die bestellen met een invite krijgen voorrang (de 3-5 dagen tot verzending). Zo kan iemand die hem op 5 december bestelt hem inderdaad vandaag al in de bus hebben.
Ik heb 28 november besteld (Black Friday) en hij is op dit moment in transit (van Heathrow -> Gatwick en nu wachtend op een vliegtuig naar Brussel). Met Express shipping was hij misschien van HEathrow meteen naar Brussel gegaan. Maarja, met wat geluk morgen in de bus
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik heb hem de 28e ook met een invite besteld, toen stond er inderdaad nog een levertijd van 3-5 werkdagen. Mijn order staat sinds maandag op processing, dus het wachten is nu op een mail met de tracking code. Hoe lang stond de jouwe op processing voordat je een tracking code kreeg?DinX schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:33:
[...]
Ligt er maar net aan of je een invite had of niet.
Mensen die bestellen met een invite krijgen voorrang (de 3-5 dagen tot verzending). Zo kan iemand die hem op 5 december bestelt hem inderdaad vandaag al in de bus hebben.
Ik heb 28 november besteld (Black Friday) en hij is op dit moment in transit (van Heathrow -> Gatwick en nu wachtend op een vliegtuig naar Brussel). Met Express shipping was hij misschien van HEathrow meteen naar Brussel gegaan. Maarja, met wat geluk morgen in de bus
Ik heb nooit een tracking code in m'n mail gehad.TwinFrozr schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:36:
[...]
Ik heb hem de 28e ook met een invite besteld, toen stond er inderdaad nog een levertijd van 3-5 werkdagen. Mijn order staat sinds maandag op processing, dus het wachten is nu op een mail met de tracking code. Hoe lang stond de jouwe op processing voordat je een tracking code kreeg?
Via "My Orders" is hij 08/12 ineens van "pending shipment" naar "processing" gegaan, dat betekent dat hij onderweg is naar de koerier.
Gisteren is de status op de site veranderd naar "Complete" gegaan. Dat betekent dat hij daadwerkelijk bij de koerier is. Via de site dan de tracking code gevonden.
08/12 "zending informatie ontvangen"
09/12 "verwerkt en vertrokken op Heathrow"
10/12 "verwerkt en vertrokken op Gatwick"
Als ik naar de vluchten kijk die van Gatwick naar Brussel gaan is dat er eentje per dag in de namiddag (Easyjet). Waarschijnlijk dat die daar dan mee gaat.
Als ik het zo'n beetje zie is het niet louter FiFo volgens ordernummer maar proberen ze het wel een beetje te groeperen (lijkt me logisch). Het is makkelijker/sneller/simpeler/goedkoper (op het totaal bekeken) om gewoon 1-2 pallets op een vliegtuig richting Brussel/Schiphol te zetten dan om de paar uur enkele doosjes naar X, enkele naar Y,... aan te bieden bij DHL
[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 10-12-2014 13:49 ]
-edit- oeps al gementioned
[ Voor 81% gewijzigd door grespar op 10-12-2014 13:49 ]
Vanaf vandaag zelfs lijkt het. De site is even down geweest en nu staat er 1 grote kerstaanbieding en valt er nu al te bestellen zonder invite.grespar schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:48:
Overigens kun je vanaf vandaag, in verband met kerst zonder (!) invite een oneplus one bestellen
Dus als je order op Complete staat kun je via My Orders je tracking code achterhalen? Of kan dit ook al bij processing?DinX schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:47:
[...]
Via "My Orders" is hij 08/12 ineens van "pending shipment" naar "processing" gegaan, dat betekent dat hij onderweg is naar de koerier.
Gisteren is de status op de site veranderd naar "Complete" gegaan. Dat betekent dat hij daadwerkelijk bij de koerier is. Via de site dan de tracking code gevonden.
Het was me pas opgevallen toen hij "Complete" stond. Dan is hij pas bij de koerier hè.TwinFrozr schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:57:
[...]
Dus als je order op Complete staat kun je via My Orders je tracking code achterhalen? Of kan dit ook al bij processing?
De track&trace kun je idd pas nadat ie op complete staat vinden
Duidelijk dat ze een ganse batch hebben verwerkt en aan DHL hebben overhandigd. Zo ook mijn order van 28/11 (64GB met Invite) was gister verzonden en is deze ochtend vertrokken vanuit GATWICK richting Brussel.
[ Voor 4% gewijzigd door Ravefiend op 10-12-2014 14:18 ]
Dan zitten die van ons nu in hetzelfde pallet. 64GB zonder invite + tempered stickerRavefiend schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:18:
Duidelijk dat ze een ganse batch hebben verwerkt en aan DHL hebben overhandigd. Zo ook mijn order van 28/11 (64GB met Invite) was gister verzonden en is deze ochtend vertrokken vanuit GATWICK richting Brussel.
Die zal waarschijnlijk om half 7 richting brussel gaan http://nl.flightaware.com.../20141210/1635Z/EGKK/EBBR
De Belgische toestellen die hierbij zitten zullen dan morgen (met wat geluk) de ronde doen.
Hey mensen, ik heb precies 1 week geleden de OnePlus Silver Bullet Earphones gekocht, maar de status staat nog steeds op "pending shipment". Hoe lang kan zoiets duren? Ik meen me ergens te herinneren dat dit slechts 3 dagen hoort te duren..
Ik heb die en de JBL's op 28ste besteld. staat al sinds vorige week vrijdag op processing. Die 3 dagen kun je gerust 3 weken van maken.Dattack schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:38:
Hey mensen, ik heb precies 1 week geleden de OnePlus Silver Bullet Earphones gekocht, maar de status staat nog steeds op "pending shipment". Hoe lang kan zoiets duren? Ik meen me ergens te herinneren dat dit slechts 3 dagen hoort te duren..
Oei, dat is wel iets langer dan ik had verwacht. Ik had mijn OPO binnen 1 week thuis, besteldag meegerekend. Helaas.N00bi3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:40:
[...]
Ik heb die en de JBL's op 28ste besteld. staat al sinds vorige week vrijdag op processing. Die 3 dagen kun je gerust 3 weken van maken.
De vorige OPO had ik ook binnen 8 dagen in handen en de bestelling van 29ste staat sinds vanmorgen pas op processing.Dattack schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:42:
[...]
Oei, dat is wel iets langer dan ik had verwacht. Ik had mijn OPO binnen 1 week thuis, besteldag meegerekend. Helaas.
ja... ik heb even een boos mailtje gestuurd naar ze
. Ik ging er vanuit dat hij gewoon niet op voorraad was, mijn order met invite staat sinds 2 december op pending shipment. Antwoord op mijn eerste ticket was: "komt voor de kerst!", maar als ze genoeg stock hebben om hem nu weer zonder invite te verkopen is dat natuurlijk bullshit. Dit is niet de jaren 90, 3 weken wachten op iets dat in Engeland ligt is absurd.
Ja ik vind het een rare bedoening dat de orders van black friday nog open staan en ze gewoon vrolijk de komende 2 weken weer gaan laten bestellen. Ik ben al bijna 2 weken aan het wachten en wil niet tegelijk met iemand die nu een besteld mijn opo krijgen. Ons was ook voor de kerst beloofd!vertelhetaanrob schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:46:
ja... ik heb even een boos mailtje gestuurd naar ze. Ik ging er vanuit dat hij gewoon niet op voorraad was, mijn order met invite staat sinds 2 december op pending shipment. Antwoord op mijn eerste ticket was: "komt voor de kerst!", maar als ze genoeg stock hebben om hem nu weer zonder invite te verkopen is dat natuurlijk bullshit. Dit is niet de jaren 90, 3 weken wachten op iets dat in Engeland ligt is absurd.
Mijn black-friday order is zojuist bezorgd. Ik wens u allen veel geduld, want dat heb je wel nodig..
Had je deze besteld met of zonder accessoires? en wanneer kreeg je verzend informatie?dberg schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:03:
Mijn black-friday order is zojuist bezorgd. Ik wens u allen veel geduld, want dat heb je wel nodig..
wacht zelf op een bestelling van twee stuks met accessoires geplaatst op de zaterdag na black friday, (de 28e)
Mijn OPO is ondertussen aangekomen om 15:55 in Brussel dus hoop ik 'em morgen toch wel in handen te krijgen.
Wanneer had je m ook alweer besteld?Jefrim schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:34:
En ik heb hem binnen. Werd door een fietskoerier afgeleverd.
De forum van OPO is btw al de hele dag uit de lucht. Zouden de klachten ze te veel zijn geworden lol.
Verwijderd
Van wat ik ergens anders las , was/is de verkoop zonder invites maar voor een aantal uren vandaag.
Maar goed , vermits de Black Friday orders blijkbaar deze week worden geleverd , hoop ik dat die van begin December eind volgende week toch geleverd worden. Ik zit op hete kolen
Maar goed , vermits de Black Friday orders blijkbaar deze week worden geleverd , hoop ik dat die van begin December eind volgende week toch geleverd worden. Ik zit op hete kolen
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2014 16:49 ]
De verkoop zonder invites was zolang de voorraad strekt. Inmiddels is de 64GB variant alweer uitverkochtVerwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:43:
Van wat ik ergens anders las , was/is de verkoop zonder invites maar voor een aantal uren vandaag.
Maar goed , vermits de Black Friday orders blijkbaar deze week worden geleverd , hoop ik dat die van begin December eind volgende week toch geleverd worden. Ik zit op hete kolen![]()
Gelukkig dat ik net vandaag vrij had, anders had ik achter het net gevist.
Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 15:55Ravefiend schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:22:
Mijn OPO is ondertussen aangekomen om 15:55 in Brussel dus hoop ik 'em morgen toch wel in handen te krijgen.
Woei, morgen het nieuwe speelgoed binnen
BlackfridayN00bi3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:36:
[...]
Wanneer had je m ook alweer besteld?
De forum van OPO is btw al de hele dag uit de lucht. Zouden de klachten ze te veel zijn geworden lol.
Hij is (al een klein tijdje) binnen! Ik zag net dat ze nu een kerstactie zonder invite hebben?
Verwijderd
Idd , alleen is er van de 64GB variant geen stock meer.GalacticMeadows schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:15:
Hij is (al een klein tijdje) binnen! Ik zag net dat ze nu een kerstactie zonder invite hebben?
En nu .... leveren die handel !
Die zag ik bij mij vandaag en gisteren ook voor de deur langs scheuren. Heel even had ik hoop.Jefrim schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:34:
En ik heb hem binnen. Werd door een fietskoerier afgeleverd.
Ik stond even te kijken toen hij voor de deur stond. Zeker omdat de track and trace niet was veranderd sinds de koerier vanaf Amsterdam vertrokken was. En ik ga er vanuit dat hij niet vanaf Amsterdam naar Arnhem gefietst heeft.einschtein schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:34:
[...]
Die zag ik bij mij vandaag en gisteren ook voor de deur langs scheuren. Heel even had ik hoop.
Voor mij (besteld op black friday) staat de order nog steeds op processing. Geen idee wanneer dat is gebeurd, ik kijk er niet elke dag op (ik dacht eigenlijk dat ik een mailtje zou krijgen bij verandering in status). Heb besteld met oordoppen en glas screen protector. Hoop dat het er allemaal voor kerst is.
Vanochtend om 6.40 "Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE". Ben benieuwd, zou het vandaag dan eindelijk gebeuren? Heb de 64GB versie op black friday gekocht + accessoire.
Hier vanaf maandagochtend al op processing, ik ben bang dat het hem voor dit weekend weer niet wordt.
Verwijderd
Nog steeds op Pending Shipment(gekocht op 3december met invite) , ook al beweert support dat ie sinds maandag op Processing staatTwinFrozr schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:56:
Hier vanaf maandagochtend al op processing, ik ben bang dat het hem voor dit weekend weer niet wordt.
Reactie op mijn boze mail:
Hi Rob,
As per checking your order based on our system, it is now on process to our warehouse to send it out to you..
Sorry for the delay and inconvenience.
You will receive your order anytime soon.
Thank you for your support and patronage with our product.
Dea ^_^
Ik geloof er vrij weinig van eerlijk gezegd, status is niet veranderd...
Hi Rob,
As per checking your order based on our system, it is now on process to our warehouse to send it out to you..
Sorry for the delay and inconvenience.
You will receive your order anytime soon.
Thank you for your support and patronage with our product.
Dea ^_^
Ik geloof er vrij weinig van eerlijk gezegd, status is niet veranderd...
Nou, de mijne staat ook eindelijk op processing hoor.
Verwijderd
Eindelijk antwoord op mijn ticket. Mijn vraag was waarom mensen die de One later dan mij besteld hadden, hem al in huis hebben en ik niet.
Antwoord: sorry voor de vertraging.
Hier kunnen we wat mee...
Heb gisteren een ticket gestuurd. Enige antwoord was: je kunt hem verwachten tussen de 15e en de 25e.
Ik kreeg ook zo'n standaard antwoord; 'Sorry het was erg druk, je hebt hem voor kerst'. Maar ze leggen niet uit waarom ze orders die eerder geplaatst zijn niet eerder leveren, als het zo druk is kunnen ze de orders van rond 2 december toch ook niet binnen 4 dagen leveren, maar dat gebeurt dus wel. Mijn order heeft inmiddels 10 dagen op 'Pending Shipment' gestaan en staat nu al voor de 4e dag op 'Processing'.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:24:
Eindelijk antwoord op mijn ticket. Mijn vraag was waarom mensen die de One later dan mij besteld hadden, hem al in huis hebben en ik niet.
Verwijderd
Ze werken iedergeval met een heel apart stysteem, dat is duidelijk. Ik hoop voor je (en mij) dat hij snel binnen is!
Ja inderdaad, hopelijk springt hij dit weekend op 'Complete' en hebben we hem dan aan het begin van aankomende week.
En hij is binnen!redrohX schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:48:
Vanochtend om 6.40 "Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE". Ben benieuwd, zou het vandaag dan eindelijk gebeuren? Heb de 64GB versie op black friday gekocht + accessoire.
Bwa, denk dat ik het al eens gepost had. Volgens mij wachten ze gewoon tot ze 1 pallet vol hebben naar hoofdlocatie X of Y en gaat het dan pas richting DHL. Zo zag je in dit topic al verschillende mensen van wie de OPO's allemaal in dezelfde zending zaten richting Brussel.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:16:
Ze werken iedergeval met een heel apart stysteem, dat is duidelijk. Ik hoop voor je (en mij) dat hij snel binnen is!
Als je met zo'n grote aantallen werkt gaat de koerier niet lachen als je om 10 uur 25 pakjes voor X aanlevert, om 15 uur nog eens 50,... Het kan dus goed zijn dat ze enkele "invite OPO's" een dag laten wachten tot de pallet vol is (in plaats van nog snel een kleine hoeveelheid aan te bieden).
Die van mij is trouwens onderweg voor levering (zoals de anderen uit "mijn pallet"
En er is hier ook wat beweging gekomen in de order. Mijn bestelling was op zaterdag 29 november, vandaag 9 werkdagen later is de status naar "Processing" gegaan. Wie weet kan ik mijn OPO begin volgende week uit gaan pakken...
Verwijderd
Als ze worden geleverd via België zal het pas vanaf dinsdag zijn dat je de kans hebt om de OPO te ontvangen. Maandag ligt hier alles platRonaldM schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:01:
En er is hier ook wat beweging gekomen in de order. Mijn bestelling was op zaterdag 29 november, vandaag 9 werkdagen later is de status naar "Processing" gegaan. Wie weet kan ik mijn OPO begin volgende week uit gaan pakken...
Als nu pas die van eind November op Processing staan dan zullen die van 3 December toch écht wel nét voor Kerst worden geleverd ... hoop ik.
Ik heb hem ook gekocht met invite op 3 december, gisteren reactie ontvangen dat hij op Processing staat en sinds vanochtend staat hij ook daadwerkelijk op ProcessingVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:02:
[...]
Nog steeds op Pending Shipment(gekocht op 3december met invite) , ook al beweert support dat ie sinds maandag op Processing staat
Verwijderd
Je gaf me hoop , maar helaas ... nog steeds Pending Shipmenttonyto_tp schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:09:
[...]
Ik heb hem ook gekocht met invite op 3 december, gisteren reactie ontvangen dat hij op Processing staat en sinds vanochtend staat hij ook daadwerkelijk op Processing
Ik ben té ongeduldig denk ik
Elke ochtend is dat het eerste dat ik doe , ff kijken of de status al is veranderd , maar noppes...
Verwijderd
29e besteld, tot gisteravond op Pending. Gisteravond een pismail gestuurd en vanochtend stond hij op processing.
Yes! Krijg net een mailtje dat hij is verzonden, mijn pakketje is een paar uur geleden vertrokken vanuit Gatwick. Als ik de andere tracking info bekijk komt hij bij de meeste mensen de dag nadat hij is vertrokken uit Gatwick aan. Hopen dan maar!
Ik ben benieuwd of ze aan hun belofte kunnen houden dat de bestellingen van de vrije verkoop van deze week voor de 25e worden afgeleverd.
29e besteld en vandaag tussen 18 en 21 uur word hij geleverd.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Verwijderd
Toch vind ik het nog steeds raar dat mensen in NL die de telefoon op hetzelfde moment als ik hebben besteld de telefoon nu al (hebben) ontvangen. Je zou toch denken dat het makkelijker is om de telefoon naar een adres in de UK te sturen.
Mooi om te zien hoe iedereen gewend is geraakt aan next day shipping, we zijn niet meer gewend om te wachten!
Mooi om te zien hoe iedereen gewend is geraakt aan next day shipping, we zijn niet meer gewend om te wachten!
Mijn 64GB ook op Black Friday besteld, maar staat al sinds maandag op 'Processing'
Naja, hopelijk is die dr nog voor de kerst
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
maatje heeft de telefoon op dinsdag (na black fridaday) met een invite besteld, en drie dagen later op vrijdag al gekregen.
Was hier toch iemand die een witte zocht voor zijn vriendin? Die zijn er nu weer zag ik net
Was hier toch iemand die een witte zocht voor zijn vriendin? Die zijn er nu weer zag ik net
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Net gekeken en de status is sinds vandaag gewijzigd naar: ProcessingVerwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:22:
3 december 10:00AM 64GB model besteld, geen accesoires..
Status: Pending Shipment
Shipping Method: Express
Als ik de verhalen hier zo lees had ik misschien niet voor de Express methode moeten gaan. Ach ja, dat zal me misschien in de toekomst leren om eerst meer onderzoek te doen naar levertijden. ;-)
Als de status verandert of als de telefoon binnen is zal ik een nieuw bericht plaatsen.
Nog geen mail ontvangen.
Spannend hoor..
Dat was ik, maar heb inmiddels de zwarte 64GB besteld en geleverd gekregen.cypher21 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:41:
maatje heeft de telefoon op dinsdag (na black fridaday) met een invite besteld, en drie dagen later op vrijdag al gekregen.
Ja!Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:38:
Iemand die hem 3 dec of later bestelt heeft en al ontvangen heeft?
3 december besteld, 10 december ontvangen.
Met Shipping Method op Standard
4 december 's avonds bestelt, vanmiddag het pakketjes thuis ontvangenVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:38:
Iemand die hem 3 dec of later bestelt heeft en al ontvangen heeft?
Verwijderd
Ik heb de 64GB OPO op 4 december rond 20:00u besteld standaard delivery en met accessoires (2x clear case en screenprotector). Nog steeds op Pending Shipment.
Er zijn zo veel variabelen in het spel, dat het moeilijk is om te snappen wat ze doen. Met of zonder accessoires, standaard of express levering, met of zonder invite, 16 of 64 GB versie.
Wachten is het enige wat we kunnen doen.
Er zijn zo veel variabelen in het spel, dat het moeilijk is om te snappen wat ze doen. Met of zonder accessoires, standaard of express levering, met of zonder invite, 16 of 64 GB versie.
Verwijderd
Ik ga dit systeem nooit snappen ben ik bang...brammieman1 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:17:
[...]
4 december 's avonds bestelt, vanmiddag het pakketjes thuis ontvangen
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het probleem hem in de accessoires zit..5 december besteld met clear case en ook nog altijd pending.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:38:
[/q
Laat die case dan maar zitten bestel ik die elders wel
Nope, 2 december, alleen 64GB phone en nog steeds pending!Niocera schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 00:06:
[...]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het probleem hem in de accessoires zit..5 december besteld met clear case en ook nog altijd pending.
Laat die case dan maar zitten bestel ik die elders wel
Verwijderd
En om 4:44AM een mail ontvangen dat hij verstuurd is.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:22:
[...]
Net gekeken en de status is sinds vandaag gewijzigd naar: Processing
Nog geen mail ontvangen.
Spannend hoor..
Status is nu "Complete"
En Track&Trace zegt dat hij al uit Brussel vertrokken is..
Location Date Local Time Description
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 11, 2014 9:22 PM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 11, 2014 10:01 PM AF Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 11, 2014 10:54 PM TR Transferred through LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM [LHR] Dec 11, 2014 10:56 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Dec 12, 2014 1:08 AM AF Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Dec 12, 2014 2:10 AM PL Processed at BRUSSELS - BELGIUM
BRUSSELS - BELGIUM [BRU] Dec 12, 2014 3:49 AM DF Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM
Besteld op 3 December 10:00AM, levertijd is dus 9 dagen waarvan er 6 a 7 werkdagen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 06:06 ]
Op 3 december 2 verschillende orders geplaatst.
1. OnePlus One Clear Case staat inmiddels op Complete. Zal komende dagen met de post arriveren.
2. OnePlus One 64GB staat nog steeds op Pending Shipment
Lijkt erop dat de accessoire eerder arriveerd dan de telefoon.
Voor de telefoon heb ik een eergister een ticket aangemaakt. Hierop hebben ze gister gereageerd; volgens hun staat de telefoon op Processing. Dit is echter niet zichtbaar voor mij; Pending Shipment wel.
1. OnePlus One Clear Case staat inmiddels op Complete. Zal komende dagen met de post arriveren.
2. OnePlus One 64GB staat nog steeds op Pending Shipment
Lijkt erop dat de accessoire eerder arriveerd dan de telefoon.
Voor de telefoon heb ik een eergister een ticket aangemaakt. Hierop hebben ze gister gereageerd; volgens hun staat de telefoon op Processing. Dit is echter niet zichtbaar voor mij; Pending Shipment wel.
En de OPO is onderweg hierheen! Hij is nu bij de koerier naar mij toe.
Idem. Vannacht een mailtje gekregen hoewel hij gisterochtend al Heathrow heeft verlaten. Met een beetje mazzel hopelijk vandaag of morgen in huisVerwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:54:
Mijn telefoon ook eindelijk verzonden. Bestelt op 3 december en is nu nog bij Heathrow.
Lekker.tonyto_tp schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:19:
[...]
Idem. Vannacht een mailtje gekregen hoewel hij gisterochtend al Heathrow heeft verlaten. Met een beetje mazzel hopelijk vandaag of morgen in huis
Verwijderd
M'n status is daarnet veranderd naar Processing (gekocht op 3December (64GB, moet in België geleverd worden)
Hier is de order ook eindelijk van pending shipment op processing gesprongen..eens kijken hoe lang dat duurt.
64GB en clear case 5 dec besteld
64GB en clear case 5 dec besteld
hier ook naar processing, een dag na de reactie op mijn pissige mailtje, zoals meer mensen al gemeld hebben
. Dus als je status nog op pending shipment sta: bedreig ze met de dood en ook jouw status verandert snel
DHL is pas van 14:00 tot 18:00 in mijn postcodegebied, en laat ik nou net om 15:15 weg moeten
. Hopen dat hij gelijk om 14:00 voor de deur staat.
Besteld op 2 december. Eergisteren een ticket aangemaakt om te vragen waarom het zo lang duurt. Gisteren op processing, en vandaag op complete. Of het ticket zin heeft gehad, geen idee...maar het begint er wel op te lijken (afgaande op ervaringen van anderen hier).
Helaas staat de laatste DHL-melding nog op 11 dec. 08.49, Heathrow. Dus ik zal 'm waarschijnlijk vandaag nog niet ontvangen. Woonplaats is Amsterdam.
Helaas staat de laatste DHL-melding nog op 11 dec. 08.49, Heathrow. Dus ik zal 'm waarschijnlijk vandaag nog niet ontvangen. Woonplaats is Amsterdam.
[ Voor 3% gewijzigd door ChromeFR op 12-12-2014 12:55 ]
Bij mij ook vandaag op processing na gister mijn tweede ticket te hebben aangemaakt.RutgerFR schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:54:
Besteld op 2 december. Eergisteren een ticket aangemaakt om te vragen waarom het zo lang duurt. Gisteren op processing, en vandaag op complete. Of het ticket zin heeft gehad, geen idee...maar het begint er wel op te lijken (afgaande op ervaringen van anderen hier).
Heb jij reactie gehad op je ticket? Die moeite lijken ze niet echt te nemen
Ja, reactie gehad (1 dag later). Strekking van het bericht: drukte door Black Friday Sale, maar je kunt de telefoon verwachten vóór kerst.
Let op:
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Het vragen naar en het vergeven van invites betreffende de OnePlus One zijn NIET toegestaan.
Berichten waar dit toch gebeurd worden verwijderd.
Voor het uitwisselen van invite codes: Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic